[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.779 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:41:
Het is de klassieker dus je kan er weinig van zeggen. Maar ik verwacht echt een veegpartij. Feyenoord is in niets enigzins in de buurt van de vorm die nodig is om tegen Ajax kans te maken.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Ja, ik deel je mening dat Ajax een sterkere selectie heeft maar vorige week hadden die het tegen het toch in potentie zwakkere Heerenveen best lastig .
Wie weet krijgt Feyenoord een boost van het vertrek van Gio, hoe dan ook, mentaal doet dit iets. Als dat een positief effect geeft is het mooi meegenomen.

In mijn ogen heeft Feyenoord tegen een scherp en goed spelend Ajax geen kans. Maar daar staat tegenover dat Feyenoord voldoende kwaliteit heeft om als ze goed en scherp spelen het ook een goed Ajax lastig kunnen maken. We moeten alleen geen lullige (snelle) tegentreffers krijgen door individuele foutjes.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
Gonadan schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Ah ik denk al, wanneer komt 'ie. Je had je standaard-verwachtingen-laag-houden-post nog niet gedaan. :P
Ik kan je "Ik hoop dat Feyenoord dit weekend wint" quote van vorig topic helaas niet meer hierheen quoten, anders was dat nu een mooi moment :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PolarBear schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:05:
[...]

Je hebt als sporter een beperkte carrière. Dan snap ik een Cilissen wel hoor, speelt weinig maar traint wel gewoon mee en verdient goed.
En wonen in Catalonië is ook niet echt een straf.
Martinusz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:02:
[...]

11 man in de goal? lekker opportunistisch weer :+
Kunnen ze net zo goed de teambus het veld op rollen.

[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 25-01-2019 13:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:10:
[...]
En wonen in Catalonië is ook niet echt een straf.
[...]
Kunnen ze net zo goed de teambus het veld op rollen.
Misschien moeten ze die verschrikkelijke wedstrijd van Mourinho's Chelsea nog een keer terugkijken;
Afbeeldingslocatie: https://secure.static.goal.com/181200/181292.jpg

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:04:
[...]

Ik kan je "Ik hoop dat Feyenoord dit weekend wint" quote van vorig topic helaas niet meer hierheen quoten, anders was dat nu een mooi moment :+
Kan prima hoor.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
Gozubuyuk blijft nog steeds achter zijn beslissing staan. De Donald Trump van de NL velden. Die gast kent geen zelfreflectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56

Qu3st

Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:37:
Gozubuyuk blijft nog steeds achter zijn beslissing staan. De Donald Trump van de NL velden. Die gast kent geen zelfreflectie
Hij is een idioot maar ik klaag niet :p

Ajax is de 2e club die de grens van 100 doelpunten in alle competities heeft gehaald dit seizoen. Afgelopen weekend was Man City de 1e. Toch een leuk feitje/statistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Zo net ff kaartjes besteld voor Nederland-Duitsland. :) Ging al redelijk hard begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:37:
Als hij toe zou geven dan is hij bang zijn respect te verliezen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:07

Wel geinig om te lezen en mooi dat de voorspelling zo uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:35:
[...]

Misschien moeten ze die verschrikkelijke wedstrijd van Mourinho's Chelsea nog een keer terugkijken;
[Afbeelding]
Was dit niet n.a.v. Di Matteo's Chelsea? https://www.theguardian.c...-matteo-chelsea-barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Nog steeds geen Tagliafico zondag, die mis je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:26
Vos schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:41:
Nog steeds geen Tagliafico zondag, die mis je wel.
Ja en Nee, zoals Ajax gisteren speelde ging dat prima, Magallan en de Ligt centraal en Blind op links.
Maar hij brengt wel wat extra vechtlust met zich mee.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Martinusz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Ja en Nee, zoals Ajax gisteren speelde ging dat prima, Magallan en de Ligt centraal en Blind op links.
Maar hij brengt wel wat extra vechtlust met zich mee.
Aanvallend is Tagliafico beter dan Blind, maar Blind brengt als linksback weer wat extras op het middenveld.
Moeten we alleen hopen dat Feyenoord niet goed via hun rechterflank gaat.

Magellan in het centrum brengt wel wat extra defensieve kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Geen idee, nieuw was deze extreem defensieve tactiek niet maar ik denk wel één van de meest opvallendste;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Toch wel leuk hoe v Geel min of meer Gio onder de bus zit te gooien bij VI.

Eerst alles complimentjes richting Gio, en dan lekker onder de bus gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vraag me af of Gio zelf heeft besloten om niet te verlengen, of dat ze hem nu de gelegenheid geven om zo door de voordeur weg te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dit zo gelopen zou zijn als Feyenoord hem echt niet kwijt wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@toolkist Het komt V Geel goed uit denk ik. Of dit de opzet is.. lijkt er wel op.
Zo nemen ze 'fatsoenlijk' afscheid. verder lijkt het me ook tijd voor V Geel om op te stappen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:39:
@toolkist Het komt V Geel goed uit denk ik. Of dit de opzet is.. lijkt er wel op.
Zo nemen ze 'fatsoenlijk' afscheid. verder lijkt het me ook tijd voor V Geel om op te stappen
Als ik van Geel hoor praten dan krijg ik niet het gevoel dat hij ook maar één seconde denkt dat de sportieve malaise mede zijn schuld is. Nu Gio er mee stopt en, zoals hierboven al geconstateerd werd, Gio aardig voor de bus gegooid wordt door van Geel, vrees ik voor Feyenoord dat hij zelf niet gaat opstappen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:01
Waarom verwacht iedereen dat Feijenoord opgerold wordt? Ajax draait niet echt en Feijenoord stond er ook tegen PSV. Ja, Ajax heeft beter en vooral duurder materiaal maar Ajax oogt nog lang niet zo solide als voor de winterstop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lang niet iedereen verwacht dat ;) Voor mij is het afhankelijk van hoe Ten Hag de basis neerzet. Indien net als donderdag dan zie ik ons 2-0 winnen zonder hele grote problemen. Moeten Sinkgraven, Schone en Dolberg per se weer in de basis dan wordt het moeilijker en reken ik op een 1-1 ofzo.

Van de andere kant heeft Feyenoord nou ook niet bepaald bewezen dat ze momenteel in vorm zijn dus als we vroeg scoren kan het daar ook zomaar als een kaartenhuis instorten. Maar dat is meer de wens dan een reeele verwachting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

St@m

@ Your Service

DeKever schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:52:
Waarom verwacht iedereen dat Feijenoord opgerold wordt? Ajax draait niet echt en Feijenoord stond er ook tegen PSV. Ja, Ajax heeft beter en vooral duurder materiaal maar Ajax oogt nog lang niet zo solide als voor de winterstop.
Omdat Feyenoord de laatste jaren zelden tot nooit tegenstand biedt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Han schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:23:
[...]

Als ik van Geel hoor praten dan krijg ik niet het gevoel dat hij ook maar één seconde denkt dat de sportieve malaise mede zijn schuld is. Nu Gio er mee stopt en, zoals hierboven al geconstateerd werd, Gio aardig voor de bus gegooid wordt door van Geel, vrees ik voor Feyenoord dat hij zelf niet gaat opstappen.
Jammer dat zijn Ego hem meer waard lijkt, en een club daar onder lijdt. zonder V Persie blijft er niet veel meer over.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hackus schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:56:
[...]

Jammer dat zijn Ego hem meer waard lijkt, en een club daar onder lijdt. zonder V Persie blijft er niet veel meer over.
V Geel denkt alleen aan zichzelf.
Als hij bij Feyenoord weg gaat, bij welke andere grote club kan hij aan de slag? Oftewel wie is dom genoeg om hem te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

DeKever schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:52:
Euh wie verloor er van Zwolle? ;)

Verder denk ik niet dat Ajax ze zomaar even oprolt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vos schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:14:
[...]

Euh wie verloor er van Zwolle? ;)

Verder denk ik niet dat Ajax ze zomaar even oprolt.
Feyenoord ziet er net zo goed vaak niet uit.

Wat er gebeurt tussen die twee teams, is anyone’s guess.

Er komen - cliché bingo - bijzondere krachten vrij. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ramzzz schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:26:
[...]

Feyenoord ziet er net zo goed vaak niet uit.

Wat er gebeurt tussen die twee teams, is anyone’s guess.

Er komen - cliché bingo - bijzondere krachten vrij. :+
Het is een wedstrijd op zich [/cliche]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:33:
Ik vraag me af of Gio zelf heeft besloten om niet te verlengen, of dat ze hem nu de gelegenheid geven om zo door de voordeur weg te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dit zo gelopen zou zijn als Feyenoord hem echt niet kwijt wilde.
Als Feyenoord hem echt graag wilde behouden was het allang in kannen en kruiken geweest. Dat men het zover vooruit schuift is al een signaal.

Dat biedt Gio nu de kans zelf te vertrekken en scheelt Feyenoord geld. Goede keuze van Gio, al Haag ik hem zelf eerder gemaakt. In dat rattennest blijven hangen gaat je carrière niet verder helpen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Als Feyenoord hem echt graag wilde behouden was het allang in kannen en kruiken geweest. Dat men het zover vooruit schuift is al een signaal.

Dat biedt Gio nu de kans zelf te vertrekken en scheelt Feyenoord geld. Goede keuze van Gio, al Haag ik hem zelf eerder gemaakt. In dat rattennest blijven hangen gaat je carrière niet verder helpen.
Maar dan dus nog de vraag (voor mij tenminste). Wilde Gio eigenlijk blijven en heeft Van Geel nee gezegd, of andersom, of waren ze er beiden wel klaar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:29:
Maar dan dus nog de vraag (voor mij tenminste). Wilde Gio eigenlijk blijven en heeft Van Geel nee gezegd, of andersom, of waren ze er beiden wel klaar mee?
Ik denk dat Gio met de juiste steun en middelen best door had gewild. Van Geel stond daar overduidelijk anders maar durfde hem niet zomaar weg te sturen. Het gebrek aan een overtuigende 'ja we gaan door' zei echter op zich al genoeg, dus trekt Gio nu maar zijn conclusies.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ajax heeft toch een keeper gehuurd, van Befica eentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Varela, 1.91 lang en er is een optie tot koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Was vorig seizoen 1e keus bij Benfica en heeft toen 35 wedstrijden in het doel gestaan en kreeg er 28 om de oren.

Wat ik me dan afvraag, waarom is hij nu niet meer de 1e keus en waarom mag hij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:13:
Was vorig seizoen 1e keus bij Benfica en heeft toen 35 wedstrijden in het doel gestaan en kreeg er 28 om de oren.

Wat ik me dan afvraag, waarom is hij nu niet meer de 1e keus en waarom mag hij weg
Niet eens enkel niet meer de eerste keuze zijn maar zelfs niet eens meer in de selectie zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Benfica heeft in de zomer en nieuwe keeper gekocht, Vlachodimos. Die doet het zo goed dat hij op de radar staat bij Engelse clubs en Varela komt daardoor niet meer in het spel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:18:
Benfica heeft in de zomer en nieuwe keeper gekocht, Vlachodimos. Die doet het zo goed dat hij op de radar staat bij Engelse clubs en Varela komt daardoor niet meer in het spel voor.
Zouden ze deze gast dan niet willen houden voor als die Griek naar een Engelse club gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Kan vriezen, 't kan dooien.

Kan zo maar gebeuren dat Feyenoord morgen wint van Ajax. Volgens Sjaak Swart is daarmee de titel vergeven. Maar ach, Ajax krijgt PSV nog op bezoek. En Ajax zou Ajax niet zijn wanneer het de mazzel heeft dat Feyenoord op bezoek bij PSV met de 3 punten weer naar Rotterdam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
@Deadsy blijkbaar niet, ik heb die blunder gezien van hem waardoor hij zijn plek was kwijtgeraakt en ik moet zeggen, dat was niet goed. :+

Heb zo mijn twijfels of hij een serieuze potentiele vervanger is voor Onana, ik denk zelf meer als een tijdelijke pleister maar hij zal best goed genoeg zijn als tweede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:21:
[...]Zouden ze deze gast dan niet willen houden voor als die Griek naar een Engelse club gaat?
Bij Ajax kunnen ze mogelijk gratis een Griek ophalen, die brengt toch niets meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:01
De vraag is, wat kost dat? Als je zwemt in het geld, dan is dit een manier om een het risico van een blessure bij Onane af te dekken. Een miljoen kunnen ze wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sowieso wordt er veel gehuurd met optie tot koop. Ook "grotere" namen. Wat ligt daar aan ten grondslag? Voorzichtigheid? Financiën? Fair play regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
groggy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:42:
Sowieso wordt er veel gehuurd met optie tot koop. Ook "grotere" namen. Wat ligt daar aan ten grondslag? Voorzichtigheid? Financiën? Fair play regels?
Zo kun je de speler dagelijks van dichtbij bekijken, kijken of hij wat kan en of hij in groep past en niet elke avond gaat zitten zuipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:44:
Zo kun je de speler dagelijks van dichtbij bekijken, kijken of hij wat kan en of hij in groep past en niet elke avond gaat zitten zuipen.
Dat... en een vastzittende transfermarkt. Sowieso is kopen in de winterstop een duurdere aangelegenheid dan kopen in de zomer, maar een speler huren biedt extra mogelijkheden. Ondanks dat een speler bevalt heb je de ruimte om als nog een andere speler te halen die in de vorige window niet haalbaar was. Stel Ajax had eigenlijk liever die keeper van AEK gehaald maar kreeg nul op het rekest, dan is Varela een prima optie om te huren; haalt hij zijn oude vorm weer dan heb je een vervanger in huis voor Onana en hoef je niet meer te onderhandelen over de prijs, maar bij betere opties ga je niet over tot koop en haal je een andere keeper.

Ajax zit nu in een lastig pakket; eigenlijk wil je nu een tweede keeper aantrekken die straks als eerste keeper door kan, maar nu enkel een plek op de bank kan bieden. Vind dan maar eens een keeper die dat wil, sowieso in de winterstop. De echte pareltjes worden niet verkocht, terwijl je die wel zoekt. Dan is deze optie, die Varela, best wel een goede zet. Vorig seizoen nog de beste keeper in de Portugese competitie, lijkt mij niet dat hij het keepen is verleerd in één seizoen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Oo Pereiro speelt bij PSV.
OF hij maakt een goal OF PSV speelt met 10 man

@Han
De kans dat Onana in de zomer vertrekt is aanwezig, dus er zou toch wel al een schaduwlijst moeten zijn voor een echte vervanger.
Want dat Lamprou niet goed genoeg is weten we al langer en in v Leer zie ik het ook niet zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ben wel benieuwd naar de "loting" vanavond. Met al die berichten over de KNVB die liever geen Ajax tegen Feyenoord in de finale wil, lijkt het mij wel zeker dat er Feyenoord - Ajax uit de loting komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:07:
@Han
De kans dat Onana in de zomer vertrekt is aanwezig, dus er zou toch wel al een schaduwlijst moeten zijn voor een echte vervanger.
Want dat Lamprou niet goed genoeg is weten we al langer en in v Leer zie ik het ook niet zitten.
@Deadsy

Uiteraard is die er, maar dergelijke keepers haal je niet tijdens de winterstop en vervolgens eerst een half jaar op de bank te laten plaatsnemen. Ik denk dat die Varela ook op die shortlist stond maar niet zo hoog. Ajax kan hier geen buil aan vallen, dat Lamprou geen tweede keeper van Ajax zou moeten zijn is iedereen het wel over eens. Die Varela pakt met zijn 1,91m in ieder geval wel de ballen in de hoek en op twee meter hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:52:
[...]

Dat... en een vastzittende transfermarkt. Sowieso is kopen in de winterstop een duurdere aangelegenheid dan kopen in de zomer, maar een speler huren biedt extra mogelijkheden. Ondanks dat een speler bevalt heb je de ruimte om als nog een andere speler te halen die in de vorige window niet haalbaar was. Stel Ajax had eigenlijk liever die keeper van AEK gehaald maar kreeg nul op het rekest, dan is Varela een prima optie om te huren; haalt hij zijn oude vorm weer dan heb je een vervanger in huis voor Onana en hoef je niet meer te onderhandelen over de prijs, maar bij betere opties ga je niet over tot koop en haal je een andere keeper.

Ajax zit nu in een lastig pakket; eigenlijk wil je nu een tweede keeper aantrekken die straks als eerste keeper door kan, maar nu enkel een plek op de bank kan bieden. Vind dan maar eens een keeper die dat wil, sowieso in de winterstop. De echte pareltjes worden niet verkocht, terwijl je die wel zoekt. Dan is deze optie, die Varela, best wel een goede zet. Vorig seizoen nog de beste keeper in de Portugese competitie, lijkt mij niet dat hij het keepen is verleerd in één seizoen.
Die keeper van Standard (keeper van Mexico?) vond ik ook goed, maar ik zie dat die al 33 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:43
PSV al op 2-0 inmiddels, vanavond hoeven we dus geen puntverlies van PSV te verwachten.

PEC doet het trouwens wederom goed!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Dat dachten ze vorige week ook bij 2-0. voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:17:
Dat dachten ze vorige week ook bij 2-0. voor. :)
Daar gaan we

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Jaap Stam held *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Toch bijzonder hè dat zowel bij Ajax als PSV na de winterstop de verdediging ineens de verdediging meer door laat? 17 wedstrijden 8 tegen doelpunten, nu haast 50% daarvan in 2 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Lozano zal wel goed komen, althans dat hoop ik maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19
Martinusz schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:33:
Toch bijzonder hè dat zowel bij Ajax als PSV na de winterstop de verdediging ineens de verdediging meer door laat? 17 wedstrijden 8 tegen doelpunten, nu haast 50% daarvan in 2 wedstrijden.
Bij Ajax was dat wel deels ook door wisselingen achterin. Al is de scherpte en pressie er ook niet echt.

En kijkend naar deze wedstrijd dan krijg PSV ook ongeveer één halve kans tegen die er wat gelukkig invloog.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

Dit _O_

Twee driepunters op rij, ook nog eens uit en thuis, tegen niet de minste clubs :D Jaap, teken na dit seizoen alsjeblieft alvast bij!

3-1 thuis tegen Feyenoord, 0-2 uit tegen Heracles... Jaap Stam is de nieuwe Ron Jans :P 8)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
Wok schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:01:
[...]

Dit _O_

Twee driepunters op rij, ook nog eens uit en thuis, tegen niet de minste clubs :D Jaap, teken na dit seizoen alsjeblieft alvast bij!

3-1 thuis tegen Feyenoord, 0-2 uit tegen Heracles... Jaap Stam is de nieuwe Ron Jans :P 8)
Nu is het wel leuk om voetballer te zijn, aldus Bram van Polen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Als PSV dan toch al niet doet wat ik wil dan mag Groningen nog wel een paar goals maken.
Ik had 2-0 ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:10:
Als PSV dan toch al niet doet wat ik wil dan mag Groningen nog wel een paar goals maken.
Ik had 2-0 ingevuld
Zou wel heel erg tegen de verhoudingen in zijn. Groningen heeft wel heel erg weinig in te brengen.

Paar uitbraakjes, maar die worden wel steeds heel beroerd uitgespeeld.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mugwump schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:12:
[...]

Zou wel heel erg tegen de verhoudingen in zijn. Groningen heeft wel heel erg weinig in te brengen.

Paar uitbraakjes, maar die worden wel steeds heel beroerd uitgespeeld.
Die ene goal is al tegen de verhoudingen in.
Dus als ze nog eens scoren uit een matige kans dan is het gewoon 2-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:13:
[...]

Klopt, en ik hoop het als Ajacied van harte. Maar toch lijkt het erg ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Padt heeft vast gewoon zin in een feestje, lekker in de bus ipv de trein :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er lopen wel steeds meer Calimero trainers rond zeg, nou begint ook Buijs al te zeveren over "altijd weer die top 3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Deadsy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:13:
[...]

Gaat nog gebeuren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ik mag het hopen maar meestal werkt dat andersom bij PSV. So far heeft de winterstop Ajax en PSV geen goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Nou, daar ging ie toch bijna binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Mugwump schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:31:
[...]

Nou, daar ging ie toch bijna binnen.
Telt bij sex niet en hier ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Groningen zal het ook echt van zo'n mazzelbal moeten hebben willen ze scoren. Echt nul dreiging voorin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tijdrekken tegen Emmen en Groningen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:35:
Groningen thuis, altijd moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, je wordt er waarschijnlijk kampioen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:36:
[...]

Tja, je wordt er waarschijnlijk kampioen mee.
Hey, laten we wel positief blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Hahaha 6 minuten extra :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Daar begon Groningen in minuut 1 al mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo dom dit Groningen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tiswat schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:39:
[...]

Daar begon Groningen in minuut 1 al mee.
Vrij logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Net zo logisch als dat psv het nu doet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Pech zeg sjonge jonge, dit moet PSV wel vertrouwen geven :+

[ Voor 48% gewijzigd door Yemoke op 26-01-2019 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

aicaramba schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Net zo logisch als dat psv het nu doet.
Klopt. Maar je snapt zijn punt best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Vos schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:45:
[...]

Klopt. Maar je snapt zijn punt best ;)
Ja, maar ik vind dat gezeik over tijdrekken nogal selectieve verontwaardiging dat keer op keer weer terugkomt.

Barca en inter deden het tegen psv, psv doet het tegen emmen en groningen. Ajax doet het net zo goed. Je kan er steeds wel weer negatieve opmerking op maken (niet jij per se), maar dat is nou eenmaal wat prof ploegen in de laatste minuten doen als ze voor staan.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 26-01-2019 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

aicaramba schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:47:
[...]

Ja, maar ik vind dat gezeik over tijdrekken nogal selectieve verontwaardiging dat keer op keer weer terugkomt.

Barca en inter deden het tegen psv, psv doet het tegen emmen en groningen. Ajax doet het net zo goed. Je kan er steeds wel weer negatieve opmerking op maken (niet jij per se), maar dat is nou eenmaal wat prof ploegen in de laatste minuten doen als ze voor staan.
Grotendeels heb je gelijk. Het is alleen een beetje gênant dat je uit onmacht moet tijdrekken tegen een club als, met alle respect, Groningen.

Voetbal is vermaak. Er zijn genoeg mensen die twee uur reizen om naar het stadion te komen en als je dan ziet dat je clubje de hele tweede helft met remsporen in de onderbroek heeft zitten tijdrekken, dan snap ik de frustratie wel.

PSV heeft een selectie met 11 hele goede spelers, maar op het moment dat er 1 uitvalt en de bank moet in actie komen, dan kunnen ze soms beter met 10 man spelen. Malen had vanavond een waardeloze avond vanavond. Ik begrijp nu opeens waarom Van Bommel steeds zo laat wisselt.

Overigens vraag ik mij af of de KNVB nog stappen kan ondernemen richting PSV met betrekking tot de ballenjongens. Het leek er sterk op dat de jongens geïnstrueerd werden om vooral niet de ballen te gooien.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
groggy schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:42:
Snap best dat je wil huren met een koop optie, maar aan de andere kant zit een club die verhuurd met een koop optie.

Verhuren doe je om je speler die er bij je eigen selectie net niet aan te pas komt elders de kans te geven ervaring/ritme op te doen zodat hij beter terug komt. Met een koop optie heb je de zekerheid dat je hem alleen terug krijgt als hij zich niet ontwikkelt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
BeToBe schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:54:
[...]

Grotendeels heb je gelijk. Het is alleen een beetje gênant dat je uit onmacht moet tijdrekken tegen een club als, met alle respect, Groningen.

Voetbal is vermaak. Er zijn genoeg mensen die twee uur reizen om naar het stadion te komen en als je dan ziet dat je clubje de hele tweede helft met remsporen in de onderbroek heeft zitten tijdrekken, dan snap ik de frustratie wel.

PSV heeft een selectie met 11 hele goede spelers, maar op het moment dat er 1 uitvalt en de bank moet in actie komen, dan kunnen ze soms beter met 10 man spelen. Malen had vanavond een waardeloze avond vanavond. Ik begrijp nu opeens waarom Van Bommel steeds zo laat wisselt.

Overigens vraag ik mij af of de KNVB nog stappen kan ondernemen richting PSV met betrekking tot de ballenjongens. Het leek er sterk op dat de jongens geïnstrueerd werden om vooral niet de ballen te gooien.
Elke grote club doet dat tegen elke kleinere club als het uitkomt.

Inter en barca deden dat ook tegen psv. Dat zijn nou eenmaal de regels van het topvoetbal.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 26-01-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Prachtige loting!! Kom maar op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Lekker weer thuis. :)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:29

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Feyenoord - Ajax :+ i call matchfixing :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo Ajax mag nog een klassieker spelen 28 februari tegen Feyenoord in het Feyenoord stadion. Daarna in het weekend PEC thuis en dan dinsdag Madrid uit. Pittig weekje. En dus nog 3x naar het Feyenoord stadion dit seizoen voor Ajax >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Niets leuker dan twee keer in in jaar in de Kuip winnen :)
(alhoewel ik niet een heel goed gevoel heb over morgen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:54:
[...]

Snap best dat je wil huren met een koop optie, maar aan de andere kant zit een club die verhuurd met een koop optie.

Verhuren doe je om je speler die er bij je eigen selectie net niet aan te pas komt elders de kans te geven ervaring/ritme op te doen zodat hij beter terug komt. Met een koop optie heb je de zekerheid dat je hem alleen terug krijgt als hij zich niet ontwikkelt.
Verhuren van dit soort spelers gaat heel anders dan van een <19 talentje.
Ga er maar vanuit dat Ajax salaris en een huurpremie betaalt voor die gast. Voor Benfica dus gewoon een manier om geld te verdienen met een speler die anders toch niet speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
P.O. Box schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:18:
Drie keer he, want de beker finale is ook in Rotterdam. En ik heb wel een goed gevoel over morgen, 0-4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BeToBe schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:54:
Ik hoop het wel, 100% zeker dat die ballenjongens dat niet ineens allemaal zelf bedacht hebben maar dat dat bij (ik gok) Van Bommel vandaan komt.
Bij Ajax vaak het andere uiterste. Als we achter staan zijn de ballenjongens in geen velden of wegen te bekennen, staan we krap voor dan weten ze niet hoe snel de tegenstander de bal moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Begin idd beetje verdacht te worden Feyenoord in de beker, Aangezien vd Brom nooit van de top drie wint...appeltje eitje

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Uiteraard weer thuis en een dubbele ontmoeting in de finale wordt voorkomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Worden dit seizoen wel verwend met wedstrijden, tot twee maal toe maar liefst Ajax in de Kuip, prachtig toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

P.O. Box schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:18:
Ben je eindelijk Ajacied geworden? Verstandig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:34:
[...]

Je wil af en toe wel kwaliteit op het veld zien.

Ps. Wat een misselijke actie van Pereiro zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 26-01-2019 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:34:
[...]

? volgens mij verwar je me met iemand anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Hoe voorspelbaar die loting :+

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik dacht al zou leuk zijn voor Feyenoord een thuiswedstrijd want volgens de statistieken sinds 1650 is dat niet vaak voor gekomen.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:31:
Worden dit seizoen wel verwend met wedstrijden, tot twee maal toe maar liefst Ajax in de Kuip, prachtig toch?
Ja snap ik als je elke 2 weken dat Feyenoord ziet dat je dan blij wordt dat het in een seizoen 2 keer Ajax is.

[ Voor 56% gewijzigd door Qu3st op 26-01-2019 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qu3st schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:44:
Ik dacht al zou leuk zijn voor Feyenoord een thuiswedstrijd want volgens de statistieken sinds 1650 is dat niet vaak voor gekomen.

[...]

Ja snap ik als je elke 2 weken dat Feyenoord ziet dat je dan blij wordt dat het in een seizoen 2 keer Ajax is.
Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:48:
[...]

Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst, toch? :P
Nooit. Eerste les beleggen is dat volgens mij. :p
Pagina: 1 ... 5 ... 138 Laatste