[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.865 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:52:
Lekker winnen na penalty's, we hebben toch een week de tijd om bij te komen
Ja! Eerst op 1-0 achter komen en dan in een buitenspel situatie (genegeerd door de VAR) in de 93e minuut gelijk maken, om vervolgens te winnen na strafschoppen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:52:
Lekker winnen na penalty's, we hebben toch een week de tijd om bij te komen
Oftewel, hoe spel je c.o.m.p.e.t.i.t.i.e.v.e.r.v.a.l.s.i.n.g.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:24

Qu3st

Ramzzz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Bijna net zoals het niet sproeien van een kunstgrasveldje, maar ja daar maakt niemand zich in Eindhoven druk over als het bij Ajax gebeurd :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Inderdaad. Ik vind dat de uitgeschakelde clubs verplicht tegen elkaar moeten spelen in de belasting op de teams eerlijk te houden. :Y)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Yogibeer schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Ja! Eerst op 1-0 achter komen en dan in een buitenspel situatie (genegeerd door de VAR) in de 93e minuut gelijk maken, om vervolgens te winnen na strafschoppen. >:)
En die 100% kans op de winnende goal in de 94e minuut, ook gewoon expres missen.
[...]

Hoe spel je Maak van een mug geen olifant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:11:
[...]

En die 100% kans op de winnende goal in de 94e minuut, ook gewoon expres missen.

[...]

Hoe spel je Maak van een mug geen olifant?
Nadat je net haarfijn hebt uitgelegd waarom het toch een olifant is? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01
Hackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:46:
[...]
Hou je wel je Ajax shirt aan ?
;)
Deze keer wel ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:58
[...]

Volgens mij zo c.a.l.i.m.e.r.o. :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:45

ST10©DE

Dus.............

[...]

Iedereen begrijpt toch wel dat het Ajax helemaal niet te doen is om de wedstrijd tegen Real Madrid. Ze weten zelf ook wel dat de kansen daar miniem zijn.

Ajax is gewoon bang voor puntverlies tegen PEC zo kort na die bekerwedstrijd ;)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bij PEC uit had ik het wel begrepen, dan moet je dat kloteplastic op en heeft je halve team weer auwies. Nu is het echter thuis, dan is even in de Arena aan je doelsaldo werken toch een prima opsteker in aanloop naar Real?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15-10 18:34

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:51:
Bij PEC uit had ik het wel begrepen, dan moet je dat kloteplastic op en heeft je halve team weer auwies. Nu is het echter thuis, dan is even in de Arena aan je doelsaldo werken toch een prima opsteker in aanloop naar Real?
Ik snap het ook niet. Tegen Real Madrid met je B-team optreden en klaar is kees. Competitie moet de focus zijn nu. Als Ajax de winnende scoort in de 96e minuut tegen Madrid (de échte winnende dus (0-2)) dan komt de VAR toch wel in actie. We shall never win!
[/eierdopmodus uit]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:37:
[...]

Iedereen begrijpt toch wel dat het Ajax helemaal niet te doen is om de wedstrijd tegen Real Madrid. Ze weten zelf ook wel dat de kansen daar miniem zijn.

Ik hoop dat bovenstaande cynisch is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Was die knipoog geen hint? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22
enorm, maar ik zou mijn lachen niet kunnen inhouden als Ajax er daadwerkelijk er met 3/4 doelpunten bij tegen Zwolle afgaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Knipogen zijn op verschillende manieren te interpreteren ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yogibeer
Bossie schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:41:
[...]

enorm, maar ik zou mijn lachen niet kunnen inhouden als Ajax er daadwerkelijk er met 3/4 doelpunten bij Zwolle afgaat.
Nou dat kan dus niet want ze spelen in Amsterdam.

En ik snap niet waarom dat grappig zou zijn. Omdat de enige ploeg die ons fatsoenlijk vertegenwoordigd heeft in Europa de laatste jaren een heel klein voordeeltje in de competitie meepikt?

Zo'n voordeel is het overigens niet, want 3 dagen na de wedstrijd tegen Zwolle moeten ze uit naar AZ. Waar ze anders een week rust hadden gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06
ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:37:
[...]

Dus wat je zegt is dat er een kans is tegen real.
Dat is voor mij genoeg reden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yogibeer
Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:52:
[...]

Dus wat je zegt is dat er een kans is tegen real.
Dat is voor mij genoeg reden
Het bijltje er alvast bij neerleggen wanneer de kansen slechts miniem zijn is meer iets voor Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Het bijltje er alvast bij neerleggen wanneer de kansen slechts miniem zijn is meer iets voor Feyenoord.
Of prioriteiten stellen. Zoals PSV al jaren doet. Ajax stond er in 2009/2010 ook heel erg slecht voor. Inmiddels is dat gat te boven. Maar een paar jaar geen CL (dat risico is nu aanwezig) gaat zorgen voor heel andere elftallen bij Ajax en PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Moeten al die sneren tegen die andere clubs nou weer? Straks moet ik nog echt gaan geloven dat dit stiekem een Ajax topic is. Beetje gezellig houden hoor. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Je hebt helemaal gelijk ouwe reus. Excuus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:17:
Moeten al die sneren tegen die andere clubs nou weer? Straks moet ik nog echt gaan geloven dat dit stiekem een Ajax topic is. Beetje gezellig houden hoor. :P
Een eigen Ajax topic! _/-\o_
Aan het werk @Gonadan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik hoop vanavond op een spannende Klassieker, de uitslag boeit me niet zoveel (aub geen slachtpartij van beide kanten) en ik gun Feyenoord na afgelopen weekend de beker ook. Misschien dat Gio dan alsnog een jaartje besluit te blijven.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 14:37
Pec niet naar de rechter. Definitief 13 maart dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:36:
Ik hoop vanavond op een spannende Klassieker, de uitslag boeit me niet zoveel (aub geen slachtpartij van beide kanten) en ik gun Feyenoord na afgelopen weekend de beker ook. Misschien dat Gio dan alsnog een jaartje besluit te blijven.
Tegen Feyenoord wil je altijd winnen ;)
Het is alleen niet zo dat je me zult kunnen betrappen op 'helemaal niks in Rotterdam' of vergelijkbare teksten mochten we winnen, daarvoor interesseert de beker me te weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

DoeEensGek schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:07:
Pec niet naar de rechter. Definitief 13 maart dus.
Eigenlijk wel jammer. Dan waren we te weten gekomen wat de echte afspraken waren. En zou er jurisprudentie geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:37:
[...]

Eigenlijk wel jammer. Dan waren we te weten gekomen wat de echte afspraken waren. En zou er jurisprudentie geweest zijn.
Ik geloof er geen biet van dat die afspraken er waren en als ze er al waren juridisch houdbaar waren. Ergo er was nergens ook maar een overeenkomst volgens de NL-wet. Anders was die kaart allang gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 27-02-2019 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Het is alleen niet zo dat je me zult kunnen betrappen op 'helemaal niks in Rotterdam' of vergelijkbare teksten mochten we winnen, daarvoor interesseert de beker me te weinig.
de beker is alleen leuk als je OOK het landkampioenschap wint.... anders mag hij in het rijtje "Florida-cup, Algarve-cup, etc"... dat zijn van die "als je speelt wil je winnen, maar als je verliest haal je je schouders op" wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Ik geloof er geen biet van dat die afspraken er waren en als ze er al waren juridisch houdbaar waren. Ergo er was nergens ook maar een overeenkomst volgens de NL-wet. Anders was die kaart allang gespeeld.
Ik denk dat bij eem kortgedingrechter bakzeil was gehaald door PEC. Een langdurende rechtzaak zal misschien een andere uitkomst gehad. Maar de KNVB heeft het recht om wedstrijden te verplaatsen.

Kan me sowieso niet herinneren dat KNVB kortgeding verloren heeft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Het is ook maar goed dat zo'n wedstrijd verplaatst wordt. Dat moet vaker gebeuren.

Al is het maar omdat clubs zich behoorlijk moeten schamen de laatste jaren.

Beste voorbeelden zijn PSV die moetwillig zich liet uitschakelen om zich op de competitie te richten (jaar of 5 geleden).
Twente dat kans had tegen Schalke maar met een B-Elftal kwam opdagen.

En de voorrondes van de EL waar je echt tegen laagvliegers speelt (oa Feyenoord en Utrecht recent nog) en waar ze (dik) verliezen vooral door arrogantie.

Tuurlijk kan zoiets een keer gebeuren. Maar het gebeurd structureel in het Nederlandse voetbal.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:41:
Volgens mij wordt het bestaan van die afspraken helemaal niet bestreden door de KNVB en Ajax. Het lijkt wel alsof ze of gewoon vergeten zijn aan PEC te denken, of al hebben ingeschat dat het tekort tijd was voor PEC om er wat tegen te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2019 16:11 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Ik ben zelf wel blij dat dit jaar door Ajax wel de beker serieus genomen wordt, hier in het topic zijn er genoeg die het maar een prijsje van niks vinden. Vind ik ook wel gek, als topclub wil je toch elke prijs winnen? Dan moet je ook de beker willen winnen! Hopelijk kunnen ze die wil van winnen vanavond op het veld laten zien.
Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:03:
Het is ook maar goed dat zo'n wedstrijd verplaatst wordt. Dat moet vaker gebeuren.

Beste voorbeelden zijn PSV die moetwillig zich liet uitschakelen om zich op de competitie te richten (jaar of 5 geleden).

En de voorrondes van de EL waar je echt tegen laagvliegers speelt (oa Feyenoord en Utrecht recent nog) en waar ze (dik) verliezen vooral door arrogantie.

Tuurlijk kan zoiets een keer gebeuren. Maar het gebeurd structureel in het Nederlandse voetbal.
Ach ik ben vooral blij dat deze storm in een glas water voorbij is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Ach ik ben vooral blij dat deze storm in een glas water voorbij is!
Wacht maar totdat Ajax kansloos eraf gaat tegen Real, Ajax wint van PEC en PEC die 2 wedstrijden erna verliest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:10:
[...]

Volgens mij wordt het bestaan van die afspraken helemaal niet bestreden door de KNVB en Ajax. Het lijkt wel alsof ze of gewoon vergeten zijn aan PEC te denken, of al hebben ingeschat dat het tekort tijd was voor PEC om er wat tegen te doen.
Ik heb toch heel sterk het idee dat ze het wel degelijk geprobeerd hebben om samen met PEC tot een oplossing te komen, maar aangezien die vantevoren meteen al "Nee" zeiden had verder praten geen zin en heeft de KNVB zelf maar de knoop doorgehakt.
'Op vrijdag 8 februari werd ons gevraagd of wij het een eventuele optie zouden vinden de ontmoeting met Ajax te verplaatsen bij een goed resultaat (lees: winst of gelijkspel) van de Amsterdammers in de Champions League. We hebben toen aangegeven naar de KNVB, dat wij ongeacht het resultaat niet voornemens waren mee te werken aan deze tweede verplaatsing.'
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:15:
[...]

Ik heb toch heel sterk het idee dat ze het wel degelijk geprobeerd hebben om samen met PEC tot een oplossing te komen, maar aangezien die vantevoren meteen al "Nee" zeiden had verder praten geen zin en heeft de KNVB zelf maar de knoop doorgehakt.

[...]

Bron
De nadruk ligt op de tweede verplaatsing. PEC heeft dus wel meegewerkt aan de eerste verplaatsing, het is dus niet alsof ze niet welwillend waren.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2019 16:17 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit ging niet over een zaterdag-zondag verplaatsing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Als dit de echte reactie was (en niet de overdreven reactie vanuit de pers) dan verdiend Zwolle zwaar minpunten. En ben ik blij dat ze ook nog eens een ongunstige datum hebben gekregen.

Als je meewerkt dan heb je iets te zeggen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Tijd om naar huis te gaan. Fijne wedstrijd allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:17:
[...]

Als dit de echte reactie was (en niet de overdreven reactie vanuit de pers) dan verdiend Zwolle zwaar minpunten. En ben ik blij dat ze ook nog eens een ongunstige datum hebben gekregen.

Als je meewerkt dan heb je iets te zeggen.
Het komt schijnbaar van een column van de voorzitter op de site van PEC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:10:
Volgens mij wordt het bestaan van die afspraken helemaal niet bestreden door de KNVB en Ajax. Het lijkt wel alsof ze of gewoon vergeten zijn aan PEC te denken,
Lijkt me sterk, PEC is toch gewoon betrokken geweest in het proces?
of al hebben ingeschat dat het tekort tijd was voor PEC om er wat tegen te doen.
Dat suggereert opzet, als je zo'n beschuldiging wilt doen mag je die hard maken.

Ik hoop dat alle clubs en ook de KNVB zich nu in ieder geval realiseren dat je gewoon concrete afspraken moet maken over dit soort dingen. Men wil ook een verdeelsleutel voor de inkomsten, terecht, maar dan moet je als KNVB ook nadenken en zorgen dat meewerken met dit soort scenario's een eis is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
PEC Zwolle heeft ook weer even wat aandacht gehad in Nederland. Dan kunnen we nu weer verder gaan met leven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het relevante deel uit die column:
Voor de thuiswedstrijd van Ajax tegen Real Madrid heeft de KNVB contact met de club gezocht. Op vrijdag 8 februari werd ons gevraagd of wij het een eventuele optie zouden vinden de ontmoeting met Ajax te verplaatsen bij een goed resultaat (lees: winst of gelijkspel) van de Amsterdammers in de Champions League. We hebben toen aangegeven naar de KNVB, dat wij ongeacht het resultaat niet voornemens waren mee te werken aan deze tweede verplaatsing. Woensdag 13 februari verliest Ajax met 1-2 van Real Madrid en daarmee is de kous af. Na contact van onze kant met de KNVB werd dat bevestigd. Totdat wij afgelopen maandag te horen kregen, dat Ajax ondanks het uitblijven van een goed resultaat alsnog het verzoek had ingediend bij de KNVB tot verplaatsing van de wedstrijd. Dezelfde middag nog ging de UEFA akkoord en woensdag volgde de gemeente Amsterdam. De wijziging werd PEC Zwolle medegedeeld, alsof onze club geen partij is in deze. Alsof wij het ons allemaal maar moesten laten gebeuren.
Als je bij het genoemde goede resultaat al niet wil praten, dan heeft het ook geen zin om na het verzoek van Ajax nog een keer te vragen of PEC eraan mee wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
Die laatste zin ook: Nimmer zullen wij desespereren.

Nee, dat niet niet. Maar degraderen waarschijnlijk wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:03:

Sorry maar nu ben je de echte laag vliegers aan het beledigen.
Utrecht vloog er niet uit tegen een laag vlieger.
Zo vlogen er uit tegen amateurs, of waren het semi profs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:22:
Het relevante deel uit die column:

[...]

Als je bij het genoemde goede resultaat al niet wil praten, dan heeft het ook geen zin om na het verzoek van Ajax nog een keer te vragen of PEC eraan mee wil werken.
Losstaand daarvan is er blijkbaar wel gesteld wat een goed resultaat is.
Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:18:
[...]

Dat suggereert opzet, als je zo'n beschuldiging wilt doen mag je die hard maken.
Ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de KNVB dit proces dermate heeft proberen te vertragen dat een rechtsgang van PEC te laat zou komen. Zie ook het feit dat de arbitragecommissie om meer informatie vraagt en daarmee de arbitragezaak vertraagt om vervolgens te stellen dat ze niet de juiste instantie zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door ST10©DE op 27-02-2019 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:36:
[...]

Losstaand daarvan is er blijkbaar wel gesteld wat een goed resultaat is.
Op basis van alleen die column kan ik dat niet zo vast stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Op basis van alleen die column kan ik dat niet zo vast stellen.
Dan kunnen we meer dingen niet vast stellen op basis van die column ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat zegt hooguit iets over de perceptie van de schrijver van wat een goed resultaat is.
Prima statement toch? En ik hoop inderdaad dat ze doorgaan met duidelijkheid creëren. Ik denk dat het voor alle clubs goed is om te weten wat je kunt verwachten. Met die bierviltjesafspraken kan je geen professionele competitie draaien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:42:
Dat zegt hooguit iets over de perceptie van de schrijver van wat een goed resultaat is.
@ST10©DE dit bedoel ik ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

Yogibeer schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:24:
[...]

Die laatste zin ook: Nimmer zullen wij desespereren.

Nee, dat niet niet. Maar degraderen waarschijnlijk wel _/-\o_
Omdat ze 4 punten achterstaan op de nummer 8 :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:36:
Ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de KNVB dit proces dermate heeft proberen te vertragen dat een rechtsgang van PEC te laat zou komen. Zie ook het feit dat de arbitragecommissie om meer informatie vraagt en daarmee de arbitragezaak vertraagt om vervolgens te stellen dat ze niet de juiste instantie zijn.
Die indruk heb ik ook, zeker als je de koers van de KNVB ziet in het verweer. De suggestie was echter dat KNVB en Ajax bij het initiële verzetten al een vooropgezet plan hadden dat PEC toch geen tijd om tegen te stribbelen. Dat is een steviger bewering en mag dan wel wat onderbouwing hebben, daarvoor heb ik namelijk nog geen bewijs gezien (al dan niet indirect).

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:47:
[...]

Die indruk heb ik ook, zeker als je de koers van de KNVB ziet in het verweer. De suggestie was echter dat KNVB en Ajax bij het initiële verzetten al een vooropgezet plan hadden dat PEC toch geen tijd om tegen te stribbelen. Dat is een steviger bewering en mag dan wel wat onderbouwing hebben, daarvoor heb ik namelijk nog geen bewijs gezien (al dan niet indirect).
Laten we het erop houden dat de KNVB geen prijs krijgt voor hun wijze van communiceren. Zie ook het moment van bekend maken van de wedstrijd. Er zou gezegd zijn dat het woensdag nog niet naar buiten gebracht zou worden waarna dat vervolgens wel gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:57:
Laten we het erop houden dat de KNVB geen prijs krijgt voor hun wijze van communiceren. Zie ook het moment van bekend maken van de wedstrijd. Er zou gezegd zijn dat het woensdag nog niet naar buiten gebracht zou worden waarna dat vervolgens wel gedaan wordt.
Een nominatie voor die prijs of andere prijzen voor handelswijze is volgens mij nog nooit naar de KNVB gegaan. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Voor de mensen die het vergeten zijn. Geef deze avond de afstandsbediening niet uit handen, want de wedstrijd is op het open kanaal :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Yup, op Fox. Woonkamer is geclaimd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:58
Wat weerhoud PEC ervan om een B-elftal op te stellen? Ze hebben weinig te winnen. Publiek komt toch niet mee door het tijdstip.

Afgezien uiteraard van het sportieve aspect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:28

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Yemoke schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:22:
Voor de mensen die het vergeten zijn. Geef deze avond de afstandsbediening niet uit handen, want de wedstrijd is op het open kanaal :+
Een alleenstaande heeft altijd de woonkamer voor zichzelf O-)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

ImdaMned schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:32:
Wat weerhoud PEC ervan om een B-elftal op te stellen? Ze hebben weinig te winnen. Publiek komt toch niet mee door het tijdstip.

Afgezien uiteraard van het sportieve aspect.
Zoveel spelers hebben ze niet :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als ze echt wraak willen nemen stellen ze gewoon Jaap op. Die zaagt die voorhoede van Ajax wel doormidden. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:24:
Yup, op Fox. Woonkamer is geclaimd.
OO gaan ze daar ook eens hoge kijkcijfers krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:31

Wokschotel

Op 6 wielen

Yemoke schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 17:22:
Welke wedstrijd? :?

:')

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
El Classico :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ze hebben toch geen Sierd hè? -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:31

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik hoop het wel, kan wel wat tips voor goede restaurants in Rotterdam gebruiken.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Twee tv’s in huis dus geen probleem ^^. @Qu3st de bekerfinale is de enige leuke wedstrijd. Voor de rest vind ik het een totaal niet boeiende prijs. Ik denk dat het anders is als je FC Utrecht, AZ, Vitesse bent dan wanneer je PSV of Ajax bent.

Als we hem winnen is het leuk, zo niet dat vind ik het totaal niet erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:06:
Twee tv’s in huis dus geen probleem ^^. @Qu3st de bekerfinale is de enige leuke wedstrijd. Voor de rest vind ik het een totaal niet boeiende prijs. Ik denk dat het anders is als je FC Utrecht, AZ, Vitesse bent dan wanneer je PSV of Ajax bent.

Als we hem winnen is het leuk, zo niet dat vind ik het totaal niet erg.
Oooh zeker is het voor die teams bijzonderder. Maar ik vind dat je als Ajax zijnde gewoon respect voor het toernooi moet hebben, het is een prijs. En nu je eenmaal tegen Feyenoord in de halve finale staat moet je gewoon de stap naar de finale zetten.

Voor de liefhebbers, bij Fox zijn ze al bezig, vanaf 18.00 uur zag ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als Ajax uitgeschakeld wordt vind ik dat gewoon kut hoor. Natuurlijk staat de beker niet bovenaan mijn wensenlijst voor prijzen, maar ik ga mijzelf niet wijs maken dat hij überhaupt niet gewenst is.

Daarnaast wil ik dat Ajax gewoon laat zien dat ze Feyenoord kunnen kloppen. Hopelijk is het voor de spelers dus ook een gewenste prijs anders zal het wellicht weer een slap zootje zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:45:
[...]

Ze hebben toch geen Sierd hè? -O-
Mark van Rijswijk.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo! Hopen op een mooie bekeravond, gun Gio die prijs nog wel in zijn laatste jaar bij Feyenoord. Een herhaling van de laatste Feyenoord-Ajax zal er wel niet in zitten maar zou het niet erg vinden als het weer zo spectaculair wordt (en Fey wint uiteraard :) )

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:02
Ik verwacht een getergd Ajax. 1-3 overwinning helaas voor Amsterdam. Het is voor Feyenoord beter als we uit de beker worden geflikkerd en ook nog plek 3 mislopen. Misschien dat er dan wat ogen opengaan en de revolutie begint.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Poll: Feyenoord vs Ajax
Feyenoord
Ajax
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401589&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:17

snmght

imho dan he

Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:47:
Ik verwacht een getergd Ajax. 1-3 overwinning helaas voor Amsterdam. Het is voor Feyenoord beter als we uit de beker worden geflikkerd en ook nog plek 3 mislopen. Misschien dat er dan wat ogen opengaan en de revolutie begint.
Te laat. De Johan Cruijff schaal is al gewonnen, prijs gepakt, seizoen geslaagd.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:16
Gonadan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:16:
Als Ajax uitgeschakeld wordt vind ik dat gewoon kut hoor. Natuurlijk staat de beker niet bovenaan mijn wensenlijst voor prijzen, maar ik ga mijzelf niet wijs maken dat hij überhaupt niet gewenst is.

Daarnaast wil ik dat Ajax gewoon laat zien dat ze Feyenoord kunnen kloppen. Hopelijk is het voor de spelers dus ook een gewenste prijs anders zal het wellicht weer een slap zootje zijn.
Verliezen van Feyenoord vind ik vervelend. Bekeruitschakelijk is een randzaak die me weinig boeit :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op Tenerife geen Feyenoord-Ajax op het resort :|

Dan maar ouderwets via de NPO app; Langs de Lijn :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Han schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:31:

Ziggo go? Is op open kanaal fox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zich nog een keer zo laat weg spelen door Feyenoord.
Ik verwacht wel een fanatiek duel, heb er wel zin in :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hele ode aan van Persie op Fox... ZzZzzz
Ik heb er zin in! Avondwedstrijd sowieso dat vind ik altijd al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:53

Vos

AFCA

Via VPN? Al is radio ook wel cool 8)

Ik verwacht een close duel.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 27-02-2019 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

VPN niet meer nodig (in Duitsland en Spanje niet in elk geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Probeer ziggo go anders zijn er uiteraard altenatieven , google is je vriend O-)

fubo tv geen alternatief :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me haast niet mogelijk dat het nogmaals een wedstrijd zal worden als de voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:43:
Lijkt me haast niet mogelijk dat het nogmaals een wedstrijd zal worden als de voorgaande.
Ligt eraan of Ajax met één NV speelt of met 11 BV’s...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:45
Nou Feyenoord maak me gek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Daar gaan Feyenoord zijn laatste centen in rook op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:43:
Hopelijk niet nee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Veel plezier allemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hopen dat de lampen aanblijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat vuurwerk ging niet helemaal goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Let The Game Begin

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:45:
Dat vuurwerk ging niet helemaal goed?
Daar hebben ze ervaring mee >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook altijd zo lekker handig dat vuurwerk, zie je het beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nerveus koppie bij Ten Hag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Één troost voor mij als Feyenoord wint, dan wint Emmen dit weekend van Feyenoord ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:48:
Ook altijd zo lekker handig dat vuurwerk, zie je het beter...
Ik zag geen vuurwerk, wel rook :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:02
Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:48:
Één troost voor mij als Feyenoord wint, dan wint Emmen dit weekend van Feyenoord ;)
Dit ja. Zou perfect in het seizoen tot nu toe passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sow lucky Kenneth!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Huh, je loopt voor tov open kanaal. Ik ga schakelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 27-02-2019 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
centrum staat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax begint fel met hoog druk zetten zo te zien.
Pagina: 1 ... 48 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.