Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 138 Laatste
Acties:
  • 199.168 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:22:
[...]

Wel knap dat je compleet geen antwoord op de vraag geeft
Wellicht moet je niet overal iets achter zoeken?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:41:
[...]

Wellicht moet je niet overal iets achter zoeken?
Ik zoek er niets achter, ben enkel benieuwd wat men naar voren probeert te halen :)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:43:
[...]

Ik zoek er niets achter, ben enkel benieuwd wat men naar voren probeert te halen :)
Die discussie had ik afgelopen week ook al met hooligans. Compleet niks aan de hand maar schijnbaar wordt er wel iets achter gezocht. Terwijl het er gewoon stond: op het veld antwoorden (dus niet erbuiten) en hopen op puntverlies van PSV. Deze keer ga ik niet in discussie. Ik heb geen zin ook bestookt te worden met kampioensschapsfoto’s.

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:46:
[...]

Die discussie had ik afgelopen week ook al met hooligans. Compleet niks aan de hand maar schijnbaar wordt er wel iets achter gezocht. Terwijl het er gewoon stond: op het veld antwoorden (dus niet erbuiten) en hopen op puntverlies van PSV. Deze keer ga ik niet in discussie. Ik heb geen zin ook bestookt te worden met kampioensschapsfoto’s.
Bijzonder dat je een vraag niet wil beantwoorden vanwege andere situaties, of je moet mij willen vergelijken met een hooligan maar dan moet je het bij jezelf gaan zoeken.

Pure een oprechte vraag om te begrijpen wat je wil zeggen. Niets meer en niets minder, dat je het niet wil zeggen ook prima maar waarom post je het dan?

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:43:
[...]

Dat er weinig PSV-ers actief waren in het topic, wat anders? ;)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:49:
[...]

Dat er weinig PSV-ers actief waren in het topic, wat anders? ;)
Helemaal geen in het begin. Wel jammer dat je nu voor de tweede keer in een week precies omschrijft wat ik bedoel :). Ofja niet zo jammer want begrijpend lezen zit er goed in bij jou :).

AZ trouwens 2:1 verloren. Dat is gunstig. Laat ze maar snel uit vorm raken want daar spelen wij over 3 weken ofzo tegen toch?

@Napo dat ging er niet om om jou een hooligan te noemen trouwens. Ik zei dat ik hoopte dat Ajax op het veld zou antwoorden en toen verheerlijkte ik opeens hooliganisme. Dat haalde ik er toch niet uit :).

Zit iemans toevallig Fox (421 Ziggo) te kijken? Perez sabelt Vilhena effe neer met zijn gebrek aan inzicht in vrije ruimte.

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 18:55 ]

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:52:
[...]

Helemaal geen in het begin.
Zeg dat dan! ;)

Zo moeilijk is het niet en oprecht, een post als dat lijkt - zoals bij andere gebruikers wel vaker - puur uitlokking te zijn. Oprecht benieuwd over de waarom :)
@Napo dat ging er niet om om jou een hooligan te noemen trouwens. Ik zei dat ik hoopte dat Ajax op het veld zou antwoorden en toen verheerlijkte ik opeens hooliganisme. Dat haalde ik er toch niet uit :).
Compleet geen link naar mijn reactie en vandaar ambiguïteit. Implicatie dat er wel een link zou kunnen zijn.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:11

St@m

@ Your Service

Tuurlijk is dat uitlokking, maar sorry jongens dat ik pas in de 13e minuut de tijd heb genomen om een bericht te posten op GoT. Nu ik weet dat het de norm is om gewoon vanaf minuut 1 te posten bij een wedstrijd van PSV zal ik mijn best gaan doen om aan het opgestelde criteria te gaan voldoen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:07:
Tuurlijk is dat uitlokking, maar sorry jongens dat ik pas in de 13e minuut de tijd heb genomen om een bericht te posten op GoT. Nu ik weet dat het de norm is om gewoon vanaf minuut 1 te posten bij een wedstrijd van PSV zal ik mijn best gaan doen om aan het opgestelde criteria te gaan voldoen.
Top d:)b
Zou je dan ook de taak op je willen nemen om af en toe een stelling te poneren waar wij Ajacieden dan weer massaal overheen kunnen vallen? Anders wordt het zo saai hier ;(

• St@m
  • Laatst online: 10:11

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:11:
[...]

Top d:)b
Zou je dan ook de taak op je willen nemen om af en toe een stelling te poneren waar wij Ajacieden dan weer massaal overheen kunnen vallen? Anders wordt het zo saai hier ;(
Absoluut :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:27:
Als dat vanmiddag blijkt neem ik al mijn woorden terug.
O-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=347160
PEC Zwolle is een spoedeisende arbitragezaak gestart om de verplaatsing van het duel met Ajax aan te vechten. De KNVB gaf eerder deze week geen gehoor aan het verzoek van de club om de Eredivisie-wedstrijd alsnog op zaterdag 2 maart af te werken. De arbitragezaak lijkt de laatste mogelijkheid voor PEC om het besluit van de KNVB terug te draaien.
Tja, denk dat PEC zich beter druk kan maken om andere zaken. De Graafschap is niet altijd makkelijk, maar 0-3 thuis verliezen van ze, dan zou ik mij niet zo veel zorgen maken om het speelschema geloof ik.

Ze hebben de website bij PEC heel optimistisch ook nog maar niet geupdated.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kJUNkTzjwXliFUDokKoW53cZ/thumb.png

Totaal iets anders:
https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1099748397635026944

[ Voor 20% gewijzigd door PolarBear op 24-02-2019 20:44 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:42
Vraag dat maar aan Ajax :+

• PolarBear
  • Niet online
Gelukkig scoor je voor open doel >:)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Scorebordjournalistiek!
Als ik zag hoe vaak Feyenoord recht op Zoet schoot en die actie van Van Beek dan wilden ze helemaal niet winnen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 13:21

Qu3st

Uit is lastiger dan thuis hoor.

Maar nog even iets anders, Gakpo en Ihattaren hebben op vrijdag nog leuk mee gebald met Jong PSV, prima natuurlijk. Maar de andere Jong spelers die niet hebben gespeeld zouden als ze op maandag zouden spelen niet mee mogen doen. Wel raar gedoe vind ik.
Van die 2 invallers mogen we van mij nog wel lang van genieten!

Helaas 2e helft niet live kunnen zien. Als ik de samenvatting moet geloven, dan is het verschil met PSV voor winterstop en erna dat de kansen gewoon niet af worden gemaakt. Verder vond ik de tactiek van PSV in 1e helft erg laf.

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:17:
Wel weer opvallend hoeveel overtredingen er op Lozano worden gemaakt waarbij absoluut niet voor de bal wordt gegaan. Zal je straks weer mensen hebben die zeuren dat Lozano een jankerd is die iedereen geel aannaait...
Klopt, je zag het ook weer bij Vilhena. De tackle was onbesuisd maar gauw de bal vooruit tikken en dan niet je benen intrekken zal dan wel weer slim genoemd worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:59

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Van Bommel in de winterstop :
"we staan twee punten voor"
Van Bommel na de wedstrijden van dit weekend :
"We staan nog steeds twee punten voor"

Hij zou een perfecte politicus kunnen zijn ooit :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Qu3st

Qu3st

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:55:
Van Bommel in de winterstop :
"we staan twee punten voor"
Van Bommel na de wedstrijden van dit weekend :
"We staan nog steeds twee punten voor"

Hij zou een perfecte politicus kunnen zijn ooit :+
Nou ja kan Schöne zijn stokpaardje weer van stal halen: "We hebben het allemaal in eigen hand" :+

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als hij nu weer met zo'n uitspraak komt mag hij wat mij betreft nog wel even banken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• PolarBear
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:59:
[...]

Nou ja kan Schöne zijn stokpaardje weer van stal halen: "We hebben het allemaal in eigen hand" :+
https://www.ajax.nl/strea...schone-evenaart-lerby.htm

• LZ86
Laat ze eerst maar eens de rest van hun potjes winnen voordat ze weer beginnen met dat "in eigen had"gezeik :P

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Leon Zwiers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:33:
[...]

Laat ze eerst maar eens de rest van hun potjes winnen voordat ze weer beginnen met dat "in eigen had"gezeik :P
Het is wel zo. Er zijn twee clubs die het in eigen hand hebben. Een daarvan is Ajax en de andere PSV.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Qu3st

Qu3st

Kevinp schreef op zondag 24 februari 2019 @ 21:40:
[...]

Het is wel zo. Er zijn twee clubs die het in eigen hand hebben. Een daarvan is Ajax en de andere PSV.
Zeker, maar het is wel vermoeiend aan het worden bij Schöne. Hij zegt het al ongeveer 3,5 seizoen lang dat zelfde riedeltje.

• tweakduke
  • Laatst online: 09:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De prijzen worden aan het eind van het seizoen uitgedeeld :+

Griebels wat een gasten bij studio voetbal, kijken of dat uit te houden is.

Tweakers Discord

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Los van het feit dat er een 1:5 op het bord stond vind ik het jammer dat niemand de focus legt op dat ADO doelpunt. Voor de 4e of 5e keer sinds de winterstop staan daar vier Ajax spelers op rij te dekken op 5m afstand bij de eigen 16. Wederom zo'n bal recht door het midden die erin vliegt. Als je dat vergelijkt met hoe dicht ze erop zitten in sommige andere wedstrijden dan vind ik dat een dingetje. Ook weer zeer typisch dat een Hakim Ziyech zo'n beetje de slechtste wedstrijd speelt en toch met twee doelpunten eindigt.

@Qu3st Ik mag hopen dat Lasse Schöne verplicht een spreekverbod krijgt. De afgelopen keren heeft hij zich elke keer laten verleiden tot dappere uitspraken en die nooit waar gemakt. Precies hetgeen wat niet past bij Amsterdammers want die hebben een grote bek én houden zich eraan. Dat wordt dan weer als arrogant uitgelegd door de rest van Nederland maar je kunt het ook een voorspellende gave noemen ;).

Allergrootste pluspunt vanaf nu: nog 11x winnen en je bent kampioen. Hopen dat Feyenoord en AZ dicht bij elkaar staan de laatste wedstrijd want dan gaat PSV op bezoek in Alkmaar. Toch apart, twee weken terug had het verschil 8 punten kunnen zijn en nu zijn het er 2. Duur duur duur, Heerenveen thuis :(

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 25-02-2019 08:50 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

Dat laatste geldt natuurlijk ook voor PSV ;). Ik ben al lang blij dat het 2 punten is, had de hoop al opgegeven eerlijk gezegd.

Emmen helaas kansloos gisteren, zat er geen moment in. De wedstrijddag stond wel in het teken van het overlijden van de broer van Kjell Scherpen, wat een indrukwekkende minuut stilte zich! Kreeg er kippenvel van.

Ook respect voor de manier van spelen van Feyenoord, had ze onderschat. Bedankt ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 25-02-2019 08:58 ]

• LZ86
Vos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:54:
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor PSV ;). Ik ben al lang blij dat het 2 punten is, had de hoop al opgegeven eerlijk gezegd.

Emmen helaas kansloos gisteren, zat er geen moment in. De wedstrijddag stond wel in het teken van het overlijden van de broer van Kjell Scherpen, wat een indrukwekkende minuut stilte zich! Kreeg er kippenvel van.

Ook respect voor de manier van spelen van Feyenoord, had ze onderschat. Bedankt ;)
PSV doet het na de winterstop een stuk slechter dan Ajax. Terwijl ze alleen nog maar de competitie hebben. Bijzonder wel. Het hadden inderdaad al 8 punten moeten zijn. Maar plots heeft PSV erg veel moeite met doelpunten maken.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
In ieder geval is het weer wat spannender, nog 11 speelrondes te gaan! *O*

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ph4ge
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:04:
PSV doet het na de winterstop een stuk slechter dan Ajax. Terwijl ze alleen nog maar de competitie hebben. Bijzonder wel. Het hadden inderdaad al 8 punten moeten zijn. Maar plots heeft PSV erg veel moeite met doelpunten maken.
Ik vond Ajax ook bijzonder zwak tegen Feyenoord en Heracles, dat waren dikverdiende nederlagen. En ook gisteren staat er uiteindelijk een dikke uitslag op het bord maar vond ik het ook verre van overtuigend.

Het is echt de waan van de dag, 2 weken geleden gaven we niks meer om de kansen van Ajax na puntverlies en nu lopen ze weer in en is PSV weer ineens waardeloos. Terwijl PSV het altijd moeilijk heeft met Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Vos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:54:
Ik weet niet of Feyenoord nou zo goed was of PSV zo slecht... waarschijnlijk beide.
PSV liet echt alles toe en lieten tot aan de rode kaart alles lopen zonder maar een voet uit te steken, ik denk dat zelfs Feyenoord verbaasd was hoe vrij ze konden voetballen. Toen hadden ze hun kansen gewoon af moeten maken.
Als PSV hetzelfde spel had laten zien als na de rode kaart hadden we een hele andere wedstrijd gezien denk ik.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
ph4ge schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:12:
[...]

Ik vond Ajax ook bijzonder zwak tegen Feyenoord en Heracles, dat waren dikverdiende nederlagen. En ook gisteren staat er uiteindelijk een dikke uitslag op het bord maar vond ik het ook verre van overtuigend.

Het is echt de waan van de dag, 2 weken geleden gaven we niks meer om de kansen van Ajax na puntverlies en nu lopen ze weer in en is PSV weer ineens waardeloos. Terwijl PSV het altijd moeilijk heeft met Feyenoord.
Eens, Ajax is het ook aardig kwijt. Die grote uitslag was redelijk vertekenend. Ajax had het gewoon heel moeilijk met ADO. Tot de penalty. Toen bleef ADO als een debiel aanvallen en lieten enorme gaten.

Maar goed. PSV speelt ook gelijk tegen jan en alleman. Niet alleen tegen Feyenoord. Voor de winterstop domineerde PSV gewoon iedereen, behalve Feyenoord. Ajax ook. Nu heb je het gevoel dat ze beiden van iedereen kunnen verliezen.

Zou me ook niets verbazen als PEC na al dat drama ineens van ze wint.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Dat is ook weer zo.

Overigens een fijne pot voetbal van Sparta gisteren op het Kasteel, 6-1 tegen de directe concurrent... :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:22:
[...]
Ajax had het gewoon heel moeilijk met ADO.
Ik denk dat we het vooral heel moeilijk met onszelf en het veld hadden, niet zozeer met Ado.

• LZ86
dvdkiwi schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:25:
[...]

Ik denk dat we het vooral heel moeilijk met onszelf en het veld hadden, niet zozeer met Ado.
Dat kan, feit blijft dat er (alweer) niets te zien was van het spel tegen een Madrid. Als Ajax het verder weer vergooit in de competitie hebben ze dat aan hun slappe mentaliteit te danken, want de kansen om PSV in te halen zijn er al geweest.

• Superkiwi
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:27:
[...]
Dat kan, feit blijft dat er (alweer) niets te zien was van het spel tegen een Madrid.
Noem me één wedstrijd deze competitie waar je dat wél terug zag ;)
Ik kan er zo geen verzinnen.

Net als dat jij waarschijnlijk geen enkele wedstrijd van Feyenoord kunt opnoemen waarin je iets zag van het spel zoals tegen Ajax.
Want als jullie dat vaker hadden kunnen opbrengen deden jullie nu ook gewoon mee voor de titel ipv dat je (alweer) met een fikse achterstand moest strijden om plek 3 .

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2019 09:36 ]

• Martinusz
  • Nu online
[...]

Dat kan, feit blijft dat er (alweer) niets te zien was van het spel tegen een Madrid.
Die vergelijking gaat ook compleet mank :)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

[...]

...en is PSV weer ineens waardeloos. Terwijl PSV het altijd moeilijk heeft met Feyenoord.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar hè. PSV heeft gisteren tot aan de rode kaart geen enkele intentie gehad om het spel te doen kantelen. Feyenoord speelde prima en maakte i.t.t. normaal opeens het spel wel in een uitduel. Ik vroeg gisteren nog of het doel van PSV een 0-0 was. Pas nadat de 0-1 viel ging PSV opeens volle bak spelen en begon het kansen te regenen. Lijkt/Leek mij ook wel een mentaal dingetje.
Feit is dat ze bij PSV op dit moment niet lekker in hun vel zitten en dat mag voorlopig nog wel even zo blijven.
Feyenoord durf ik nooit zo goed te zeggen; thuis winnen die altijd zodra het spel zich buiten de Kuip verplaatst kan het altijd alle kanten op maar is het zelden 50%; het is ofwel 0% ofwel 100%.

@Leon Zwiers Ik denk dat dat meer aan het veld lag dan ergens anders aan. Toen bij ADO de puf eruit was volgden drie goals in 9 minuten.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 25-02-2019 09:34 ]

• PolarBear
  • Niet online
[...]

Dat kan, feit blijft dat er (alweer) niets te zien was van het spel tegen een Madrid. Als Ajax het verder weer vergooit in de competitie hebben ze dat aan hun slappe mentaliteit te danken, want de kansen om PSV in te halen zijn er al geweest.
Kan je over Feijenoord natuurlijk ook zeggen. Waar was de strijdlust tegen PEC, Excelsior, Groningen. Had je zo maar 9 punten dichter bij Ajax kunnen staan. Geen enkele ploeg (nou ja bij hoge uitzondering) wint alles het hele seizoen en speelt alleen maar goede wedstrijden. Niet in de Eredivisie, niet in de Premier League, niet in Liga 1 etc.

• LZ86
PolarBear schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:35:
[...]

Kan je over Feijenoord natuurlijk ook zeggen. Waar was de strijdlust tegen PEC, Excelsior, Groningen. Had je zo maar 9 punten dichter bij Ajax kunnen staan. Geen enkele ploeg (nou ja bij hoge uitzondering) wint alles het hele seizoen en speelt alleen maar goede wedstrijden. Niet in de Eredivisie, niet in de Premier League, niet in Liga 1 etc.
Feyenoord is dit seizoen hét voorbeeld van slappe mentaliteit. Maar daar ligt ook een verrotte organisatie aan ten gronde. Denk dat je de komende jaren met Feyenoord geen rekening hoeft te houden

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:37:
[...]

Feyenoord is dit seizoen hét voorbeeld van slappe mentaliteit. Maar daar ligt ook een verrotte organisatie aan ten gronde. Denk dat je de komende jaren met Feyenoord geen rekening hoeft te houden
Dat dacht iedereen in 2016-2017 ook. Zo'n heel ander team was dat niet maar opeens viel daar alles goed.
Slechts één keer stortte daar de mentaliteit in en dat was tegen Excelsior uit.

Overigens: ADO Den Haag heeft 1x een schot binnen de palen gehad wat ook meteen een doelpunt was. Om maar even aan te geven hoe weinig aanvallende intenties die hebben gehad. Bron: OptaJohan.

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 25-02-2019 09:45 ]

• ph4ge
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:22:
Eens, Ajax is het ook aardig kwijt. Die grote uitslag was redelijk vertekenend. Ajax had het gewoon heel moeilijk met ADO. Tot de penalty. Toen bleef ADO als een debiel aanvallen en lieten enorme gaten.

Maar goed. PSV speelt ook gelijk tegen jan en alleman. Niet alleen tegen Feyenoord. Voor de winterstop domineerde PSV gewoon iedereen, behalve Feyenoord. Ajax ook. Nu heb je het gevoel dat ze beiden van iedereen kunnen verliezen.

Zou me ook niets verbazen als PEC na al dat drama ineens van ze wint.
Ik denk dat beide clubs voor de winterstop ook niet zo overtuigend waren als dat de ranglijst aangaf.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:38:
[...]

Dat dacht iedereen in 2016-2017 ook. Zo'n heel ander team was dat niet maar opeens viel daar alles goed.
Slechts één keer stortte daar de mentaliteit in en dat was tegen Excelsior uit.

Overigens: ADO Den Haag heeft 1x een schot binnen de palen gehad wat ook meteen een doelpunt was. Om maar even aan te geven hoe weinig aanvallende intenties die hebben gehad. Bron: OptaJohan.
Ja had daar een persoon lopen die zorgde voor een goeie mentaliteit, namelijk Dirk Kuijt. En zo iemand mis je nu in het team. Van Persie kan dat niet leveren (al speelt hij wel goed) en Gio heeft niet het overwicht om de mentaliteit om te gooien.

• Gonadan

Gonadan

Beiden zijn zeker na de winterstop niet meer zo soeverein als daarvoor. Het lijkt er ook op dat de andere clubs ook dachten dat ze onverslaanbaar waren en nu ineens door hebben dat het wel kan waardoor ze het meer proberen. Met succes.
Ajax lijkt mentaal een uitdaging te hebben, PSV zit mentaal wel goed maar het loopt gewoon niet echt. Wellicht zorgt dat er ook voor dat uitslagen die vorig jaar de goede kant op vielen nu net verkeerd vallen.
Eens. Dat je niet speelt zoals tegen Madrid snap ik wel, je speelt niet tegen Madrid. De valkuil is echter dat je teveel gas terug neemt en te laat bij schakelt wanneer dat nodig is. Dat kost je punten.
Dat het tegen een ADO moeizaam start en de doelpunten pas na een uur vallen boeit mij vrij weinig, zo gaan wedstrijden nu eenmaal vaak tegen dergelijke teams. Je moet die wedstrijden echter wel gewoon over de streep trekken als het tegen valt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Nu online
Dat zowel wij als PSV na de winterstop niet meer zo overtuigend winnen als voor de winterstop kunnen we het wel over eens zijn, al denk ik dat we allebei nu wel weer op de goede weg zitten.
Wat ik eigenlijk kwalijker vind is dat zo'n dip zonder gevolgen blijft; ondanks de 8 verliespunten dit kalenderjaar staan we met z'n tweeën nog steeds 13(!) punten voor op de nummer 3 en 4. Dus we kunnen een hoop zeggen over de mentaliteitsproblemen bij zowel ons als bij PSV en daar vol de focus op leggen, maar blijkbaar kunnen we het ons gewoon veroorloven omdat er werkelijk niemand profiteert van deze behoorlijke dips.
Wat ik dan wel apart vind is dat de dips zowat gelijktijdig begonnen en dat we er ook weer tegelijk uit aan het kruipen zijn.
Het restant van de competitie gaat voorlopig in elk geval weer spannend worden dus mij hoor je niet klagen :)

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:50:
Los van het feit dat er een 1:5 op het bord stond vind ik het jammer dat niemand de focus legt op dat ADO doelpunt. Voor de 4e of 5e keer sinds de winterstop staan daar vier Ajax spelers op rij te dekken op 5m afstand bij de eigen 16. Wederom zo'n bal recht door het midden die erin vliegt. Als je dat vergelijkt met hoe dicht ze erop zitten in sommige andere wedstrijden dan vind ik dat een dingetje.
Simpelweg onderschatting vermoed ik. Want laten we eerlijk zijn, het is dat die Khayatti daar liep anders was zo'n schot überhaupt nooit gekomen. Daarin mogen ze wel iets slimmer zijn, je mag spelers van ADO best wat laten lopen, maar kijk wel wie het is.
Ook weer zeer typisch dat een Hakim Ziyech zo'n beetje de slechtste wedstrijd speelt en toch met twee doelpunten eindigt.
Wat vond jij zo slecht van hem dan? Ik las wel over veel schieten van afstand, maar dat juich ik persoonlijk juist toe. Tegen dit soort clubs moet je dat gewoon wat vaker proberen, altijd kans op een doelpunt of een afvallende bal waar je wat mee kunt. Liever af en toe een schot mis dan continu maar blijven breien om tot in het strafschopgebied te komen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Nu online
Gonadan schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:22:
[...]
Wat vond jij zo slecht van hem dan?
Zijn passes waren niet nauwkeurig en kwamen 7 van de 10 keer niet aan waardoor er veel balverlies werd geleden. Hij straalde ook niet echt uit met plezier op het veld te staan; geen typische Ziyech-dribbels of
-steekpassjes gezien eigenlijk. Misschien lag het aan het trage veld, misschien had ie gewoon een offday.
En dan toch uit het niets zo'n droge knal op doel, dat is waarom je zo iemand eigenlijk altijd moet laten staan.

• Martinusz
  • Nu online
dvdkiwi schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Zijn passes waren niet nauwkeurig en kwamen 7 van de 10 keer niet aan waardoor er veel balverlies werd geleden. Hij straalde ook niet echt uit met plezier op het veld te staan; geen typische Ziyech-dribbels of
-steekpassjes gezien eigenlijk. Misschien lag het aan het trage veld, misschien had ie gewoon een offday.
En dan toch uit het niets zo'n droge knal op doel, dat is waarom je zo iemand eigenlijk altijd moet laten staan.
Hij stond nu toch ook op 10 ipv rechts?
Vanuit de 10 positie maak je niet zo snel dribbels zoals aan een zijkant natuurlijk.

• Superkiwi
  • Nu online
Martinusz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:40:
[...]
Hij stond nu toch ook op 10 ipv rechts?
Vanuit de 10 positie maak je niet zo snel dribbels zoals aan een zijkant natuurlijk.
Klopt. Dat was ik even vergeten inderdaad.
En hij had natuurlijk een groen/gele muur tegenover zich staan wat het allemaal niet veel makkelijker maakte.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:22:
[...]

Simpelweg onderschatting vermoed ik. Want laten we eerlijk zijn, het is dat die Khayatti daar liep anders was zo'n schot überhaupt nooit gekomen. Daarin mogen ze wel iets slimmer zijn, je mag spelers van ADO best wat laten lopen, maar kijk wel wie het is.

[...]

Wat vond jij zo slecht van hem dan? Ik las wel over veel schieten van afstand, maar dat juich ik persoonlijk juist toe. Tegen dit soort clubs moet je dat gewoon wat vaker proberen, altijd kans op een doelpunt of een afvallende bal waar je wat mee kunt. Liever af en toe een schot mis dan continu maar blijven breien om tot in het strafschopgebied te komen.
In het begin van de wedstrijd postte ik volgens mij een klein statistiekje hier: 5 passes van Ziyech, 4x balverlies. Veel duels verloren maar met name zeer onscherp in de passing. Dat werd overigens door meerderen beaamd (niet dat ik dat wil gebruiken om mijn gelijk te halen). Wat ik ermee wil zeggen is dat het mij opviel en ik daarmee niet de enige was. Tegen ADO is dat niet zo heel erg vervelend zou je zeggen maar tegen elke tegenstander van formaat was hij gewoon rijp voor een wissel.

Dat gebeurde niet nu, maar vervolgens schiet hij er twee binnen (1 mooi, 1 met wat geluk). Ik ben ook wel voorstander van schoten op afstand maar de laatste tijd zijn dat vooral ballen die scherp gericht op het publiek worden geschoten in plaats van op goal.

Wat betreft die onderschatting in verdedigend opzicht. Als je 2m dichterbij staat is de kans dat je een bal blockt veel groter aanwezig dan wanneer je op 5m blijft staan. Die stomme rechttoe-rechtaan ballen die de laatste tijd zo vaak binnenvliegen tegen ons beginnen vrij vervelend te worden. Dat was voor de winterstop een stuk beter.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
dvdkiwi schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:21:
Dat zowel wij als PSV na de winterstop niet meer zo overtuigend winnen als voor de winterstop kunnen we het wel over eens zijn, al denk ik dat we allebei nu wel weer op de goede weg zitten.
Wat ik eigenlijk kwalijker vind is dat zo'n dip zonder gevolgen blijft; ondanks de 8 verliespunten dit kalenderjaar staan we met z'n tweeën nog steeds 13(!) punten voor op de nummer 3 en 4. Dus we kunnen een hoop zeggen over de mentaliteitsproblemen bij zowel ons als bij PSV en daar vol de focus op leggen, maar blijkbaar kunnen we het ons gewoon veroorloven omdat er werkelijk niemand profiteert van deze behoorlijke dips.
Wat ik dan wel apart vind is dat de dips zowat gelijktijdig begonnen en dat we er ook weer tegelijk uit aan het kruipen zijn.
Het restant van de competitie gaat voorlopig in elk geval weer spannend worden dus mij hoor je niet klagen :)
Het grappige is dat juist de nummer 3 punten van de 1/2 afsnoept zonder dichterbij te komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
[...]

Dat is ook de reden waarom hij de laatste periode op rechts speelt. Hij legt zoveel risico in zijn spel, dat balverlies niet meteen gevaarlijk is op dat gebied van het veld.
In de as van het veld is balverlies natuurlijk veel gevaarlijker, waardoor veel trainers spelers als Ziyech liever op de flanken laten spelen.

Als hangende rechtsbuiten kan hij doen en laten wat hij wil en is hij super creatief. In sommige wedstrijden heeft hij veel balverlies, maar dat is een gevolg van zoveel risico in je spel leggen.
In de as van het veld valt dat veel meer op.

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Eindelijk lijkt Ten Hag ook in te zien dat Van de Beek geen echte nummer 10 is.
Als 'half' speler is hij echt veeeeeel beter en komt hij meer uit de verf.

Hij moet nog een jaartje te houden zijn en dan hebben we er in het restant van dit seizoen en hopelijk ook volgend seizoen in deze rol heel veel plezier aan.

• Martinusz
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:58:
[...]

Het grappige is dat juist de nummer 3 punten van de 1/2 afsnoept zonder dichterbij te komen.
Ze zeggen toch ook dat je kampioen wordt door van de kleintjes te winnen :+

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Clubs als PEC, Excelsior, Ajax, Fortuna, De Graafschap, Trencin.... altijd lastig die kleintjes.

alles kan off-topic

• Bossie
  • Nu online
Ankona schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:34:
Clubs als PEC, Excelsior, Ajax, Fortuna, De Graafschap, Trencin.... altijd lastig die kleintjes.
Yep, de grap was het omgekeerde overigens

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ankona
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:37:
[...]

Yep, de grap was het omgekeerde overigens
Het is ook eigenlijk meer om te huilen dat je tegen een dergelijk rijtje zoveel laat liggen.

alles kan off-topic

• Bossie
  • Nu online
Ankona schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Het is ook eigenlijk meer om te huilen dat je tegen een dergelijk rijtje zoveel laat liggen.
Alleen als je verwachtingen niet realistisch zijn, mij verbaast het niet echt.

• Superkiwi
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:45:
[...]

Alleen als je verwachtingen niet realistisch zijn (...).
Wel als je pretendeert een topclub te zijn ;)

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:58:
In het begin van de wedstrijd postte ik volgens mij een klein statistiekje hier: 5 passes van Ziyech, 4x balverlies. Veel duels verloren maar met name zeer onscherp in de passing. Dat werd overigens door meerderen beaamd (niet dat ik dat wil gebruiken om mijn gelijk te halen). Wat ik ermee wil zeggen is dat het mij opviel en ik daarmee niet de enige was. Tegen ADO is dat niet zo heel erg vervelend zou je zeggen maar tegen elke tegenstander van formaat was hij gewoon rijp voor een wissel.
Volgens mij overkomt hem dit tegen een tegenstander van formaat dan weer zelden. Zelf heb ik de wedstrijd niet gezien maar ik ben dan wel benieuwd in hoeverre het puur Ziyech is die zo slecht was of dat velen zich maar moeilijk konden motiveren. Je ziet het er bij hem namelijk best wel snel van af als hij geen zin heeft in zo'n dagje plastic afstruinen. :P
Dat gebeurde niet nu, maar vervolgens schiet hij er twee binnen (1 mooi, 1 met wat geluk). Ik ben ook wel voorstander van schoten op afstand maar de laatste tijd zijn dat vooral ballen die scherp gericht op het publiek worden geschoten in plaats van op goal.

Wat betreft die onderschatting in verdedigend opzicht. Als je 2m dichterbij staat is de kans dat je een bal blockt veel groter aanwezig dan wanneer je op 5m blijft staan. Die stomme rechttoe-rechtaan ballen die de laatste tijd zo vaak binnenvliegen tegen ons beginnen vrij vervelend te worden. Dat was voor de winterstop een stuk beter.
Daar zie je dan weer het mentale stukje, men laat het wat op z'n beloop want die twee stappen extra om te voorkomen dat hij gaat schieten heb je even geen zin in bij ADO uit. Hoe groot is nou die kans dat ze hem er vanaf daar ... kut, het was El Khayati. :F
Het is puur het continu dat stapje extra willen doen wat er een beetje vanaf lijkt, valt de aanval een keer tegen dan kan je het zomaar weer oplopen.
Precies dit. In dit soort wedstrijden kunnen dergelijke bevliegingen juist je redding zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
Van Beek maar een duel geschorst. Dus alleen Ajax wordt genaaid omdat Gio het niet als extra zwakke plek in mag zetten.

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lucky Feyenoord Gio

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• DoeEensGek
  • Laatst online: 26-11 13:13
Om vervolgens met gewoon geen gelijk te krijgen. Sorry maar wat is het argument vanuit PEC, alleen dat ze in acht dagen tijd 3 wedstrijden moeten spelen? Lijkt me sterk dat je op dat argument gelijk haalt. Dat is veel vaker voorgekomen natuurlijk.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Om vervolgens met gewoon geen gelijk te krijgen. Sorry maar wat is het argument vanuit PEC, alleen dat ze in acht dagen tijd 3 wedstrijden moeten spelen? Lijkt me sterk dat je op dat argument gelijk haalt. Dat is veel vaker voorgekomen natuurlijk.
Dat zou wel een mooi precedent scheppen met het oog op de komende Europa League campagnes van Ajax.

• LZ86
DoeEensGek schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:12:
[...]

3 wedstrijden in 7 dagen toch?

Verder snap ik het wel. Er zijn blijkbaar afspraken gemaakt, en die worden nu 1 zijdig aangepast, met een dik nadeel voor je. Natuurlijk vecht je dat dan aan.

• ph4ge
  • Nu online
Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:21:
Dat zou wel een mooi precedent scheppen met het oog op de komende Europa League campagnes van Ajax.
Het gaat juist om nationale wedstrijd, voor Ajax is het ook niet normaal om 3 competitie wedstrijden in 7 dagen te spelen. Als je Europees speelt hoort dat erbij en daar heb je ook bijna 10x zoveel budget voor en je wordt er rijkelijk voor beloond.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2019 16:25 ]

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Maar ook van clubs die Europa in gaan het komende seizoen.
Ik vind het alleen maar goed.

★ What does that mean? ★

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:24:
[...]

Het gaat juist om nationale wedstrijd, voor Ajax is het ook niet normaal om 3 competitie wedstrijden in 7 dagen te spelen. Als je Europees speelt hoort dat erbij en daar heb je ook bijna 10x zoveel budget voor en je wordt er rijkelijk voor beloond.
Er zijn ook weleens midweekse programma's in de eredivisie hoor, speel je toch ook gewoon 3x in een week. Of met een bekerwedstrijd door de weeks speel je ook gewoon 3x, waarom is dat nu ineens heel bijzonder?

20-01: Ajax - Heerenveen
24-01: Ajax - Heerenveen
27-01: Feyenoord - Ajax

15-12: Pec- Nac
18-12: AZ - Pec
21-12: VVV - Pec
binnen 6 dagen dus ;)

Toen hoorden we er ook niemand over, maar nu is het ineens heel bijzonder?

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:33:
[...]

Toen hoorden we er ook niemand over, maar nu is het ineens heel bijzonder?
Omdat de speelrondes aan het begin van de competitie bekend worden gemaakt, niet opeens twee weken voor een wedstrijd ad-hoc worden aangepast door de KNVB in strijd met gemaakt afspraken (volgens de vele nieuwsberichten mbt dit onderwerp).

Het bijzonder is dus ook niet dat er x wedstrijden in y dagen moeten worden gespeeld door Zwolle, maar hoe het besluit tot stand is gekomen.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:24:
[...]

Is dat niet normaal voor Ajax, aangezien wij dat dit jaar al meerdere malen hebben gehad? Met name rondom de CL kwalificatie.

Waarom zou je als je Europees speelt opeens fysiek fitter mogen zijn en wat heeft het budget met de fysieke gesteldheid of de fitheid van spelers te maken? Tegen Heracles thuis spelen wij met een gemankeerde basiself omdat Ten Hag spelers al rust gaf. 2 punten verloren in die wedstrijd. Geen hond die er om kraaide. Nu opeens is het niet normaal dat PEC Zwolle eens mag aantreden met 3x spelen binnen 8 dagen?

Ohja, nogwat. Ajax wordt rijkelijk beloond, de rest krijgt gratis en voor niets via een verdeelsleutel geld van die beloning maar zingt wekelijks in het stadion bij een gelijkspel of verlies van Ajax 'helemaal niets in Amsterdam'. Nationaal doet die song het trouwens ook goed wanneer op de laatste speeldag verloren wordt met 1 doelpunt verschil of de Graafschap alles op alles zet om vervolgens 2 weken later te degraderen. Het kan verkeren in het voetbal maar ergens zou ik zeggen: helemaal niets VOOR de rest, want wij zijn Ajax en mogen wel 3x spelen in een week.

[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 25-02-2019 16:48 ]

• Martinusz
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:44:
[...]

Omdat de speelrondes aan het begin van de competitie bekend worden gemaakt, niet opeens twee weken voor een wedstrijd ad-hoc worden aangepast door de KNVB in strijd met gemaakt afspraken (volgens de vele nieuwsberichten mbt dit onderwerp).

Het bijzonder is dus ook niet dat er x wedstrijden in y dagen moeten worden gespeeld door Zwolle, maar hoe het besluit tot stand is gekomen.
PEC gaat het niet om de besluitvorming ;) dat mag onderhand toch wel duidelijk zijn.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

P
Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:45:
[...]

Is dat niet normaal voor Ajax, aangezien wij dat dit jaar al meerdere malen hebben gehad? Met name rondom de CL kwalificatie.

Waarom zou je als je Europees speelt opeens fysiek fitter mogen zijn en wat heeft het budget met de fysieke gesteldheid of de fitheid van spelers te maken? Tegen Heracles thuis spelen wij met een gemankeerde basiself omdat Ten Hag spelers al rust gaf. 2 punten verloren in die wedstrijd. Geen hond die er om kraaide. Nu opeens is het niet normaal dat PEC Zwolle eens mag aantreden met 3x spelen binnen 8 dagen?
Wacht even, snap je het echt niet? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:46:
[...]

PEC gaat het niet om de besluitvorming ;) dat mag onderhand toch wel duidelijk zijn.
idd, misschien verwijs ik daarom in mijn post ook niet naar PEC?

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:50:
Los van het feit dat er een 1:5 op het bord stond vind ik het jammer dat niemand de focus legt op dat ADO doelpunt. Voor de 4e of 5e keer sinds de winterstop staan daar vier Ajax spelers op rij te dekken op 5m afstand bij de eigen 16. Wederom zo'n bal recht door het midden die erin vliegt. Als je dat vergelijkt met hoe dicht ze erop zitten in sommige andere wedstrijden dan vind ik dat een dingetje. Ook weer zeer typisch dat een Hakim Ziyech zo'n beetje de slechtste wedstrijd speelt en toch met twee doelpunten eindigt.
Het was volgens mij Tadic die met zijn rug naar de bal weg liep. Als hij geconcentreerd had dan was hij degene die bal wel tegen had kunnen houden. Verder vond ik niet dat Ajax maar enige problemen heeft gehad met ADO. Het is gewoon dat veld, het werd niet gesproeid, hoezo competitievervalsing?!

• Martinusz
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:47:
[...]

idd, misschien verwijs ik daarom in mijn post ook niet naar PEC?
Het is PEC dat in beroep gaat, daar gaan bovenstaande posts ook over :) (including mijn post)

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:47:
P
[...]

Wacht even, snap je het echt niet? :?
Enlighten me!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 17:45
PEC moet niet zo zeuren.
Wanneer hun in Europa spelen kunnen ze hier ook voordeel van hebben.

Met de situatie waarin Nederland zit moeten we elke kans aangrijpen om een extra punt in de ranking te pakken ook al is deze o zo klein.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Het was volgens mij Tadic die met zijn rug naar de bal weg liep. Als hij geconcentreerd had dan was hij degene die bal wel tegen had kunnen houden. Verder vond ik niet dat Ajax maar enige problemen heeft gehad met ADO. Het is gewoon dat veld, het werd niet gesproeid, hoezo competitievervalsing?!
Een Daley Blind hoort daar volle bak op te klappen. Dat kan bij een corner nooit de taak van Neres alleen zijn.

• Qu3st

Qu3st

Pfff is die storm nog steeds niet gaan liggen? Waarom verzetten ze de wedstrijd van PEC voor Ajax niet met een dagje of 2?

• Martinusz
  • Nu online
Qu3st schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:52:
Pfff is die storm nog steeds niet gaan liggen? Waarom verzetten ze de wedstrijd van PEC voor Ajax niet met een dagje of 2?
Gewoon niet verzetten, met 8-0 van PEC winnen, 2 uur koploper zijn en zo de onzinnige statistiek van meer dan duizend dagen niet bovenaan staan resetten :P

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Kom op zeg, een bodemploeg zonder budget vergelijken met een topploeg met astronomische budgetten, en dan concluderen dat PEC niet moet zeuren?

Mag Ajax dan überhaupt wél zeuren? Met zo’n enorm lange bank, plus honderden miljoenen op de bank?

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Kom op zeg, een bodemploeg zonder budget vergelijken met een topploeg met astronomische budgetten, en dan concluderen dat PEC niet moet zeuren?

Mag Ajax dan überhaupt wél zeuren? Met zo’n enorm lange bank, plus honderden miljoenen op de bank?
Al dat geld komt er op eigen kracht en door een in-/verkoopproces.

Waarom zou je met onze jonge honden opeens meermaals in de week volle bak kunnen gaan en zou PEC Zwolle dat niet kunnen? Dat is de afgelopen jaren gewoon een stabiele middenmotor gebleken. Die in december niet lag te mekkeren dat ze 3x kort na elkaar moesten spelen...

• Deadsy
Tijd geleden heeft men bekend gemaakt dat de Europese clubs een klein deel van hun inkomsten uit de CL/EL verdelen over de andere clubs.
Dit in de hoop dat deze stoppen met dat onzinnige kunstgras.

PEC heeft dus voordeel van het Europese succes van de andere clubs.
Ze hebben onlangs aangegeven over een paar jaar over te stappen naar hybride gras, dit zal denk ik deels zijn vanwege de extra inkomsten die ze zullen hebben dankzij clubs zoals Ajax.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:17
hij kan weer!

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/56297653/sorry-im-late-popcorn-line-was-really-long.jpg

• Deadsy
Goed nieuws Feyenoorders.

Van Beek is alleen de wedstrijd tegen Ajax geschorst. Erna kan hij gewoon weer spelen.

edit:
Fledderus word de nieuwe TD van Groningen, contract voor 5 jaar.
Uh dus ze zijn niet blij met de huidige aTD en halen nu een volledig onervaren TD binnen en geven hem direct een langdurig contract.

[ Voor 48% gewijzigd door Deadsy op 25-02-2019 17:23 ]

• Qu3st

Qu3st

Nou ja goed? Volgens mij moet je die jongen niet meer opstellen.

• Deadsy
Qu3st schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:22:
Nou ja goed? Volgens mij moet je die jongen niet meer opstellen.
Denk dat de meesten hier al jaren vinden dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord.
En toch kreeg hij een contract verlenging, want men wilde niet dat hij gratis weg zou gaan.

Denk niet dat kwaliteit voor de heren bij Feyenoord belangrijk is en deze gast gaat gewoon weer spelen.
Want jonge spelers een kans geven en deze beter maken is geen optie.

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:25:
[...]

Denk dat de meesten hier al jaren vinden dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord.
En toch kreeg hij een contract verlenging, want men wilde niet dat hij gratis weg zou gaan.

Denk niet dat kwaliteit voor de heren bij Feyenoord belangrijk is en deze gast gaat gewoon weer spelen.
Want jonge spelers een kans geven en deze beter maken is geen optie.
Toen ze paar jaar geleden een bod kregen voor hem hadden ze hem gelijk met strik en al weg moeten brengen. Nu mag je blij zijn als je meer dan een miljoen ophaalt.
Zijn er wel jeugdspelers van Feyenoord die tegen het eerste aan tikken? Behalve Kökcü? Doordat ik de KKD volg zie je wel wat jongens van Ajax, PSV, Utrecht en AZ maar van Feyenoord jeugd heb ik echt geen idee van.

FC Groningen is inderdaad goed beleid aan het volgen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 25-02-2019 17:33 ]

• Deadsy
Qu3st schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:30:
[...]

Toen ze paar jaar geleden een bod kregen voor hem hadden ze hem gelijk met strik en al weg moeten brengen. Nu mag je blij zijn als je meer dan een miljoen ophaalt.
Zijn er wel jeugdspelers van Feyenoord die tegen het eerste aan tikken? Behalve Kökcü? Doordat ik de KKD volg zie je wel wat jongens van Ajax, PSV, Utrecht en AZ maar van Feyenoord jeugd heb ik echt geen idee van.
De o16 dacht ik zou wat goede spelers hebben.
Dat de huidige A1 geen top talenten heeft zou de schuld zijn van dat men geen jong team in de KKD heeft wat onzin is.
Want blijkbaar zijn ze daar jaren lang vergeten dat men ook spelers kan verhuren.

En de mening over van Beek die deel ik met je.
Ze hadden vind ik sowieso de afgelopen jaren elk goed bod op een speler moeten accepteren.
Dan had je de titel niet gehad maar wel meer geld op de bank en meer opties en vrijheid.

Want de titel heeft ze nu niet echt een groot voordeel gebracht.

Edit:
Inderdaad, ze halen een TD zonder ervaring of netwerk. Zou me niet verbazen als hij straks spelers van zijn eigen makelaar binnen gaat halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 25-02-2019 17:36 ]

• LZ86
Deadsy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:20:
Goed nieuws Feyenoorders.

Van Beek is alleen de wedstrijd tegen Ajax geschorst. Erna kan hij gewoon weer spelen.

edit:
Fledderus word de nieuwe TD van Groningen, contract voor 5 jaar.
Uh dus ze zijn niet blij met de huidige aTD en halen nu een volledig onervaren TD binnen en geven hem direct een langdurig contract.
Dat is geen goed nieuws voor Feyenoorders. Die gast kost ons te vaak punten...

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:41:
[...]

Dat is geen goed nieuws voor Feyenoorders. Die gast kost ons te vaak punten...
ik ben niet voor Feyenoord >:)

• DoeEensGek
  • Laatst online: 26-11 13:13
Deadsy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 17:20:
Goed slecht nieuws Feyenoorders.

Hierna zal hij gewoon weer in de basis staan om het team extra te versterkzwakken. :+

• Ankona
diepte interview met Van Beek oa over zijn rode kaart:

https://speld.nl/2019/02/...om-zijn-ploeg-te-duperen/

alles kan off-topic

• Deadsy
Tja het is dat het de Speld is anders had ik echt gedacht dat hij het gezegd had.

• LZ86
En v Geel ligt onder vuur.....dus laat ie weer een jeugdspeler een contract tekenen........
zo voorspelbaar. En dan ook nog de verkeerde jeugdspeler.

De enige die echt door kan breken is nog altijd niet verlengt

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:04:
En v Geel ligt onder vuur.....dus laat ie weer een jeugdspeler een contract tekenen........

Een kat in het nauw maakt absurd voorspelbare sprongen.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 23:13

Zou jij tekenen als jij Kokcu bent? Feyenoord heeft geen 2e elftal. Heeft nu een trainer die talenten laat invallen en er dan nooit meer naar kijkt.
Als opvolger is Advocaat de voornaamste kandidaat. Iemand die ook niks met de jeugd heeft.
Nee Feyenoord laat de jeugd doodbloeden. De jeugdopleiding heeft Feyenoord in het verleden gered. Enige spelers die nog iets waard zijn komn uit Varkenoord. Maar door dommigheid en koppigheid kunnen we die jongens gewoon niks aanbieden.

• ph4ge
  • Nu online

Nou nou, Burger is wel een goede hoor. Laten wij ook eens een talent ophemelen in plaats van bij voorbaat afschrijven. Ik hoop dat hij nu een serieuze kans krijgt, wellicht heb je de opvolger van Vilhena dan al in huis.

Pagina: 1 ... 46 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.