Dus wat je wilt zeggen is dat Gio daadwerkelijke een tactische zet gedaan heeft door v Persie niet op te stellen?ph4ge schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:42:
Feyenoord won de laatste 2x van PSV, beiden zonder Van Persie. De laatste wedstrijd met Van Persie en sowieso in uitwedstrijden functioneert het met Van Persie niet. Tel daarbij op dat je een knokwedstrijd verwacht cq wil en het is nergens voor nodig om zielig te doen dat Van Persie niet in de basis staat.
Overigens is de vierde plek ook zeker van Europees voetbal tenzij Willem II de beker wint. Maar ik ga er ook van uit dat Feyenoord er alles aan zal doen om derde te worden, dat ben je aan je stand verplicht.
Als sinds ik naar PSV ga.. dus sowieso een jaartje of 20 wordt er daar afgeteld..PolarBear schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:28:
[...]
Wat is dat trouwens met dat aftellen voor de aftrap? Hoorde het net bij Ado en nu bij PSV ook al.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als je kijkt naar wat het op het veld staat en Feyenoord niet in de kuip speelt dan maken ze toch geen enkele kans?
PSV speelt absoluut om te winnen de eerste 10 minuten. Die sparen zich nu al voor de extra tijd in de tweede helft. Hup Feyenoord!
Berghuis nu al 3x slap gezien. Die slaapt nog.
Berghuis nu al 3x slap gezien. Die slaapt nog.
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 14:46 ]
Van Beek bij een vrije trap als laatste man neerzetten... sjonge jonge dan vraag je om problemen.
Oefff Jens
Oefff Jens
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 14:50 ]
man man man schiet die bal dan even niet op de keeper
Pffff de jong
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Best knap om die te missen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Feyenoord komt er een aantal keer goed doorheen hoor, eens zien of ze het om kunnen zetten in een doelpunt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat doet ie standaard. Werd zeker aangeraakt, geduwd of whatever.Leon Zwiers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:53:
Ik dacht al, die zit. Totdat die de Jong bleef liggen en zuur ging doen
Oh god, de vagijnen van de Ajacieden en Feyenoorders zitten weer vol zand.. het gaat weer over De Jong..
iemand nog wat te zeiken over Van Bommel? Nu is het moment..
[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 24-02-2019 14:55 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
lolSt@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:54:
Oh god, de vagijnen van de Ajacieden en Feyenoorders zitten weer vol zand..
Terecht, duwtje in de rug
[ Voor 7% gewijzigd door Yemoke op 24-02-2019 14:57 ]
PSV laat Feyenoord het spel maken.
Als ze zo blijven verdedigen komt het ze nog duur te staan.
Als ze zo blijven verdedigen komt het ze nog duur te staan.
Gvd! Scoor dan!!!
Wat is het doel van PSV vanmiddag eigenlijk? 0-0? Die doen helemaal niks.
Wat is het doel van PSV vanmiddag eigenlijk? 0-0? Die doen helemaal niks.
Aan jouw reactie te zien kan je er bij jezelf ook wel een doekje langs halenSt@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:54:
Oh god, de vagijnen van de Ajacieden en Feyenoorders zitten weer vol zand.. het gaat weer over De Jong..
0-3 was normaal geweest so far! Zal wel 4:1 worden voor PSV vrees ik.
PSV is niet meer uit de winterslaap gekomen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Even iets anders:
De trommel staat niet in hetzelfde vak als waar het gezang vandaan komt is het wel?
Heb het idee dat zij compleet langs elkaar heen aan het 'sferen' zijn
De trommel staat niet in hetzelfde vak als waar het gezang vandaan komt is het wel?
haha nu je het zegt!dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:03:
Even iets anders:
Dat is verschrikkelijk hele tijd die hey hey hey liedjes. Lighttown Madness heten ze dacht ik. Hands Viergever!!! 😁dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:03:
Even iets anders:
Sjonge jonge jonge wat een kopbal...
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 15:06 ]
Vlak voor rust. Hup Feyenoord, aan de support uit Amsterdam zal het niet liggen.
Bal was binnen. Wat een gepruts
Hoho, er zijn meer dan genoeg Niet-Amsterdammers voor Feyenoord op dit moment.Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:09:
Vlak voor rust. Hup Feyenoord, aan de support uit Amsterdam zal het niet liggen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoezo geen geel?
Heeft hij in identieke situaties aan de andere kant ook niet gegeven.carpebios schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:13:
Hoezo geen geel?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
die Higler kan dit soort wedstrijden gewoon niet aan...
Hoezo geen geel? Dit wordt een mooie schoppartij de 2e helft zo..
Mat een miezerig ventje die scheids zeg. Feyenoord is onaantastbaar qua kaarten
Verwijderd
Nou ja De Jong heeft in ieder geval geklaagd bij de scheids hebben we dat hopelijk gehad.
We kunnen Feyenoord in elk geval niet (meer) betichten van het slap de duels in gaan.... er zijn nauwelijks duels 
PSV laat alles wel erg makkelijk lopen zeg, die spelen behoorlijk slap. Als dit zo doorgaat pakt Feyenoord hier (terecht) de drie punten.
PSV laat alles wel erg makkelijk lopen zeg, die spelen behoorlijk slap. Als dit zo doorgaat pakt Feyenoord hier (terecht) de drie punten.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2019 15:24 ]
Vanaf nu iedereen op de knie en slaap trappen. De kaarten zijn toch kwijt.
Houd toch op. Dit is puur een gevolg van het sparen van PSVers.carpebios schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:16:
Mat een miezerig ventje die scheids zeg. Feyenoord is onaantastbaar qua kaarten
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als PSV net zoveel aanvalt als in de eerste helft is het maximaal 1x geel.St@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:16:
Hoezo geen geel? Dit wordt een mooie schoppartij de 2e helft zo..
Ik ben zielig, naar een verjaardag vol PSV’ers nu. We gaan het meemaken
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 15:20 ]
Als je het als topclub in een topper moet hebben van kaarten die (niet) gegeven zijn aan je tegenstander ipv het vertoonde spel ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wie zegt dat dan bij de topclub? Of heb je weer iets verzonnenOPSLAGHOND schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:23:
Als je het als topclub in een topper moet hebben van kaarten die (niet) gegeven zijn aan je tegenstander ipv het vertoonde spel ...
Ik moet mijn complimenten aan Feyenoord geven. Dit had ik niet verwacht zeg. Maar als ik PSV supporter was zou ik toch wel een chagrijn hebben over de gekozen tactiek van Van Bommel.
Higler doet even een Nijhuisje, in de geest van de wedstrijd fluiten
Higler doet even een Nijhuisje, in de geest van de wedstrijd fluiten
Dit is wel de slechtste redenering van deze dag in mijn ogen.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:23:
Dubbel zo hard hopen op puntverliesTyphone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:19:
[...]
Als PSV net zoveel aanvalt als in de eerste helft is het maximaal 1x geel.
Wat word je openings zin?Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:19:
[...]
Als PSV net zoveel aanvalt als in de eerste helft is het maximaal 1x geel.
nou nou.... Higlertje heeft ze toch bij zich.
Achterlijke overtreding, alleen maar de intentie om de speler onderuit te schoppen.. gewoon douchen.
Op zijn minst een kaart
Kansjes hoor 
Rosario mag hier ook wel geel krijgen.
Rosario mag hier ook wel geel krijgen.
[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2019 15:41 ]
Was ook geel scheids
Waarom is dit geen geel ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja opgezocht deze gele kaart
PSV gaat verliezen vandaag. Vraag me niet waarom, maar dit gaat helemaal mis voor de Eindhovenaren. Mijn verstand zegt dan weer dat PSV dit niet laat overkomen.
Soortgelijk. Dat waren noppen vriend...ph4ge schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:15:
[...]
Heeft hij in identieke situaties aan de andere kant ook niet gegeven.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hoe kan PSV na de winterstop zo ingestort zijn
Oei wat ontzettend dom van Beek
God wat dom
Scheids is niet consequent met kaarten zo te zien. Fey speelt gewoon een goede pot en vergeten zichzelf al meermaals te belonen. Dus zal het wel 1-0 worden zo tegen dr verhouding in
Van Beeeeekiiiieeeee
PSV heeft niet het systeem om met een man meer goed te profiteren.
MatchfixingLeon Zwiers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:46:
Daar gaat die sukkel v Beek weer
Nu zal PSV wel gaan winnen, met dank aan van de beek
Zouden ze het contract met v Beek weer verlengen?
jezus higler, dat was gewoon vasthouden en een overtreding
PSV scoort over een minuut of 25... ga me echt geen illusies maken dat Feyenoord hier een punt of meer mee naar huis neemt hoor
Life is what happens while you're busy making other plans
Hij dacht voordat ik weer in eigen doel schietdutchgio schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:47:
Hij kan in ieder geval niet meer scoren tegen Vermeer.
Elect a clown, expect a circus.
Hopen van niet. Al zoveel punten verspeeld door mDeadsy schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:47:
Zouden ze het contract met v Beek weer verlengen?
Was je daar vóór de rode kaart ook van overtuigd?jaapstobbe schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:47:
PSV pakt gewoon 3 punten hoor.
Tot dat moment vond ik Feyenoord de betere ploeg.
Inderdaad pas nade rode kaart. Nu ze nog 30 minuten met een man meer kunnen spelen is het zo gepiept.dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:49:
[...]
Was je daar vóór de rode kaart ook van overtuigd?
Maakt het bij PSV uit wie de betere ploeg is? Dat staat helemaal los van scoren in de laatste 5 mins.dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:49:
[...]
Ja maar je kunt hem toch niet over een paar jaar gratis de deur uit laten gaan?Leon Zwiers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:48:
[...]
Hopen van niet. Al zoveel punten verspeeld door m
Weet je nog, dat was de vorige keer de reden dat ze met hem gingen verlengen. Dat hij niet goed genoeg was was bijzaak
Slechtste speler van Feyenoord. Wat heb ik die jongen vaak vervloekt zeg...Leon Zwiers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:46:
Daar gaat die sukkel v Beek weer
Fey was een uur de betere ploeg, vergeten te scoren en de beek geeft ze een kadootje door olietankervol dom de kaart te pakken.dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:49:
[...]
Uiteindelijk gaat het dan dus toch de verwachte dtie punten worden voor PSV maar de manier waarop smaakt een beetje zuur.
Niet al te best voor Ajax als hij niet speelt.OMX2000 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:51:
[...]
Slechtste speler van Feyenoord. Wat heb ik die jongen vaak vervloekt zeg...
Ik vind dat men hier flink op de fanfare vooruit loopt.. ik zie PSV echt nog niet winnen
De 91e minuut moet nog komenSt@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:52:
Ik vind dat men hier flink op de fanfare vooruit loopt.. ik zie PSV echt nog niet winnen
Psv speelt voor hun doen gewoon slecht.St@m schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:52:
Klopt, maar dit is niet Athletico Madrid. Dit is maar Feyenoord.carpebios schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:46:
PSV heeft niet het systeem om met een man meer goed te profiteren.
Al was het NAC. PSV is sinds de winter bar slecht
Toornstra varken, scoor gewoon!
Jorgensen!!!!!!!!!
Jorgensen!!!!!!!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 15:56 ]
Goooaaallll!!!!
Ha, weer een zondagsschot van Jorgensen, weer een doelpunt..
Lol OK!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Waaauw!
Dit topic is gesloten.
![]()