"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als dat vanmiddag blijkt neem ik al mijn woorden terug.ph4ge schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:25:
Natuurlijk gaat Feyenoord er vol voor
Is het niet zo dat bekerwinst directe plaatsing voor de EL oplevert? Dan zijn die twee wedstrijden wel de snelste weg natuurlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2019 13:37 ]
Als er 1 club is waar Feyenoord normaal gesproken niet thuis geeft is het Ajax wel. Maar altijd komt hetzelfde gezeur als Feyenoord een keer slecht speelt tegen een andere club.dvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:27:
Als dat vanmiddag blijkt neem ik al mijn woorden terug.
Feyenoord speelt al maanden alsof ze er geen zin ik hebben, als het weer een kut wedstrijd wordt heeft dat in ieder geval niks met de strijd tussen PSV en Ajax te maken maar gewoon met sportieve armoede bij Feyenoord. Het feit dat er met Toornstra ipv van Persie op het middenveld wordt gespeeld geeft aan dat Gio er een vechtwedstrijd van gaat proberen te maken.
Concurrenten van Groningen hoor je ook niet klagen over de wanvertoning van Feyenoord, helemaal niet voordat de bal überhaupt rolt.
[ Voor 45% gewijzigd door ph4ge op 24-02-2019 13:32 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wie erin boeit niet.
Met de nauwkeurigheid van een blinde aap die met een 9mm op sterren schiet...Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:35:
Das het enige nadeel van Schone niet in de basis, Ziyech neemt alle vrije trappen. En natuurlijk blijft hij sowieso schieten van 34958 meter
Ik zie Schöne en Huntelaar, ik zeg primaTyphone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:29:
Mijn voorstel: Frenkie wisselen, Neres wisselen.
Wie erin boeit niet.
Off-topic: in incognito mode kun je onbeperkt AD premium artikelen lezenVos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:10:
[...]
Helaas een premium artikel die ik niet kan lezen.
Ik lees wel 'Zeventig supporters van Ajakkes bestormen het supportershonk van ADO.'
En dat is als ie de wedstrijd van z'n leven speeltTyphone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:35:
[...]
Met de nauwkeurigheid van een blinde aap die met een 9mm op sterren schiet...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoho dat heb ik benoemtph4ge schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Concurrenten van Groningen hoor je ook niet klagen over de wanvertoning van Feyenoord, helemaal niet voordat de bal überhaupt rolt.
En weer een superdomme actie van Mazraoui. Met afstand het laagste IQ van de Ajax selectie.
[ Voor 63% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 13:42 ]
Mwoah, eerder redelijk. Blijft een spits die te vaak niet doorheeft wat ie moet doen als de bal van de zijkant komt. Nu ook weer, precies dezelfde looplijn als Neres (recht door het midden)ilhanko schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:38:
Dolberg speelt wel echt goed trouwens, hopelijk prikt 'ie er nog eentje binnen.
Is gewoon een overtreding inderdaad.Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:41:
Weeeer een Ziyech corner...
En weer een superdomme actie van Mazraoui. Met afstand het laagste IQ van de Ajax selectie.
Ja die bal daarvoor inspelend op de Ligt was ook dom met alles in de rug open en daarvoor die domme overtreding in de hoek waar hij al te laat was.
Tijd om te wisselen Ten Hag. Slome kikker.
Die looplijnen van Dolberg zijn trouwens zoals @toolkist terecht opmerkt om te huilen. Staat altijd al ergens in positie.
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 24-02-2019 13:47 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ga nog maar vaak naar de wc danDoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:49:
En ik mis dus dit doelpunt omdat ik naar de wc moest.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ga nog eens?DoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:49:
En ik mis dus dit doelpunt omdat ik naar de wc moest.
precies, mijn tweakers poule heeft 1-4 staan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik had 1:3 😢. En jij staat dichtbij. Hup 1:5! 😁Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:50:
[...]
precies, mijn tweakers poule heeft 1-4 staan
Haha dat valt wel mee. Ik heb een slecht begin gehad, daarna een hele goede reeks. Maar nu gaat het weer een weekje of 3 kloteTyphone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:52:
[...]
Ik had 1:3 😢. En jij staat dichtbij. Hup 1:5! 😁
Dit is gelijk je beste grap van vandaagrikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:51:
Heel erg jammer... ADO verdient veel meer dan deze stand.
Kasboom! Lekkere actie van De Jong ook trouwensilhanko schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:38:
Dolberg speelt wel echt goed trouwens, hopelijk prikt 'ie er nog eentje binnen.
ADO verdient precies niets, dat voetbal en dat veld zijn toch waardeloos man. Of gaan we punten uitdelen voor achteruit hangen en saboteren?rikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:51:
Was net onderweg terug. Zal niet neer weglopen nu
+7 voor ons Terra 😎Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:56:
Oef een ijsbeentje
1-5!
Goede vooruitziende blikcarpebios schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:39:
Ajax gaat er wel een stuk of 5 inprikken.
Verwijderd
Zo'n bril wil ik denk ik ook wel hebbenrikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:51:
[ Voor 66% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2019 23:16 ]
Stadion zit wel aardig vol nogsteeds. Had ook verwacht dat die naar Malieveld zouden rennen.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:59:
[...]
De idioten zijn wel bij die achterlijke demonstratie.
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 24-02-2019 14:01 ]
Verwijderd
Dat zijn nog de voetbalsupporters. Die zich kunnen vermaken om het spel en niet om de tegenstander. /me heeft ook uitnodiging gekregen voor de demonstratie maar die lekker afgeslagen.DoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Stadion zit wel aardig vol nogsteeds. Had ook verwacht dat die naar Malieveld zouden rennen.
Nee joh, 95% van de Den Haag supporters verwierpen die verf actie ook. Die gasten die er nu staan zijn allemaal gasten die al een sv hebben..DoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Stadion zit wel aardig vol nogsteeds. Had ook verwacht dat die naar Malieveld zouden rennen.
<knip>
Gratz met de overwinning trouwens
[ Voor 81% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2019 23:15 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Andere wedstrijd zeker? Op laatste 15 minuten na was het mininaal gelijkwaardig. Maar goed dat mag je anders zien maar deze stand geeft geen weergave van de wedstrijd. Was absoluut geen eenzijdige wedstrijd.Koppensneller schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:54:
[...]
ADO verdient precies niets, dat voetbal en dat veld zijn toch waardeloos man. Of gaan we punten uitdelen voor achteruit hangen en saboteren?
En zo hoort het ook, een speler als Ziyech wissel je niet, die laat je staan, ook al speelt hij slecht. Een a twee momentjes van zijn kant kunnen al beslissend zijn. Dat zelfde geldt voor Tadic.Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:01:
Oh yes. Ten Hag kan weer een streepje bij wissels van Ziyech zetten. Zeker al de 7e keer, toevallig allemaal in gelopen wedstrijden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zou wel leuk zijn, locatie van de demonstratie is inmiddels veranderd en iedereen die op het Malieveld staat mag er niet af volgens mij.DoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Hoeft ook niet altijd, resultaat telt in dit soort wedstrijden.Hackus schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:52:
1-4, maar goed voetbal is het niet
Heb jij alleen op de stand gelet? Ado mocht wel binnen 1 goal staan, maar gelijkwaardig was het echt nietrikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Andere wedstrijd zeker? Op laatste 15 minuten na was het mininaal gelijkwaardig. Maar goed dat mag je anders zien maar deze stand geeft geen weergave van de wedstrijd. Was absoluut geen eenzijdige wedstrijd.
Verwijderd
Huh.. hoe kom je daar dan bij. Hoef niet eens met statistieken te smijten maar wat je nu zegt is wel de grootste grap in tijden. En nee Ajax speelt niet geweldig nee dan was het wel 0-10 geworden.rikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Andere wedstrijd zeker? Op laatste 15 minuten na was het mininaal gelijkwaardig. Maar goed dat mag je anders zien maar deze stand geeft geen weergave van de wedstrijd. Was absoluut geen eenzijdige wedstrijd.
Een speler als Ziyech geef je nu een signaal dat hij slecht kan spelen en maar op goal kan blijven schieten ook al is het meestal kansloos.Han schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:03:
[...]
En zo hoort het ook, een speler als Ziyech wissel je niet, die laat je staan, ook al speelt hij slecht. Een a twee momentjes van zijn kant kunnen al beslissend zijn. Dat zelfde geldt voor Tadic.
Als je al een Tadic op het veld hebt staan en vaak een Neres op de bank, dan kan je prima Ziyech wisselen. Zeker omdat een Schöne er ook nog wel eens een random bal in schiet.
De laatste 15 min was ajax idd beter. Maar beweer jij dat deze uitslag recht geeft aan het spel en getoonde "klasse"?Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:04:
[...]
Heb jij alleen op de stand gelet? Ado mocht wel binnen 1 goal staan, maar gelijkwaardig was het echt niet
Verwijderd
Wat heeft ADO de eerste 30 minuten in de 2e helft laten zien dan?rikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:06:
[...]
De laatste 15 min was ajax idd beter. Maar beweer jij dat deze uitslag recht geeft aan het spel en getoonde "klasse"?
En de laatste 15 van de 1e helftVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:07:
[...]
Wat heeft ADO de eerste 30 minuten in de 2e helft laten zien dan?
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Roze brilletjesrikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:06:
[...]
De laatste 15 min was ajax idd beter. Maar beweer jij dat deze uitslag recht geeft aan het spel en getoonde "klasse"?
Den Haag hield redelijk stand, waren wel ok in de duels alleen aanvallend konden ze niet veel brengen. Ajax heeft veel betere voetballende spelers, niet zo gek ook met dat budget verschil. Helaas erg slechte wissels van Fons waardoor Ajax er makkelijker doorheen kwam. Vond Danny Bakker goed spelen op Ziyech tot zijn wissel.. Ajax was ook niet echt scherp de eerste 70 min..
Klopt, maar zie liever wat beter spel.toolkist schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Zou wel leuk zijn, locatie van de demonstratie is inmiddels veranderd en iedereen die op het Malieveld staat mag er niet af volgens mij.
[...]
Hoeft ook niet altijd, resultaat telt in dit soort wedstrijden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Discussie is klaar. Eindstand is 1-5 gaat niet meet veranderen. Jammer voor ADO en zal hen een vervelend gevoel geven. Gefeliciteerd ajax... Op naar de belangrijkste westrijd van de dagVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:07:
[...]
Wat heeft ADO de eerste 30 minuten in de 2e helft laten zien dan?
Toch kwalijk dat we aan het begin van de eerste helft zulke grote kansen misten cq om zeep hielpen.
Nu even omkleden in een Feyenoord shirt en hopen dat het een leuke wedstrijd wordt!
Verwijderd
Je bent er zo een jadvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:10:
Matig spel blijkt toch weer goed genoeg.
Toch kwalijk dat we aan het begin van de eerste helft zulke grote kansen misten cq om zeep hielpen.
Nu even omkleden in een Feyenoord shirt en hopen dat het een leuke wedstrijd wordt!
Nou ja liever een Feyenoord shirt aantrekken dan een hier van die ponyclub.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2019 14:11 ]
wel makkelijk, non argumenten brengen en vervolgens de discussie beëindigen als je ziet dat je het toch niet gaat winnenrikoos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Discussie is klaar. Eindstand is 1-5 gaat niet meet veranderen. Jammer voor ADO en zal hen een vervelend gevoel geven. Gefeliciteerd ajax... Op naar de belangrijkste westrijd van de dag
Feyenoord spaart van Persie voor woensdag. Daarmee geef je je selectie een lekker signaaldvdkiwi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:10:
Matig spel blijkt toch weer goed genoeg.
XXXVI
Dat was moeilijk
Heerlijk weertje om in het stadion te zitten trouwens
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 24-02-2019 14:14 ]
Verwijderd
Succes met EmmenVos schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:13:
Hup Feyenoord!!
Dat was moeilijk
Heerlijk weertje om in het stadion te zitten trouwens
Vandaag even wel ja
FYI: Heb een leuke verzameling voetbalshirts; er hangen er hier wel meer van andere clubs, ook NLe clubs
Hoezo dan? Ze spelen alleen nog voor de beker, de laatste kans van Gio om nog een prijs te pakken. van Persie is belangrijk voor Feyenoord, zeker tegen Ajax. Ik snap het heel goed en ik denk de selectie ook..ephymerous schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:12:
[...]
Feyenoord spaart van Persie voor woensdag. Daarmee geef je je selectie een lekker signaal
Ehm, 3e plek is Europa League kwalificatie voor volgend jaar, 4e plek in playoffs spelen. Feyenoord speelt weldegelijk nog voor een 3e plek in de competitie.m0nk schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Hoezo dan? Ze spelen alleen nog voor de beker, de laatste kans van Gio om nog een prijs te pakken. van Persie is belangrijk voor Feyenoord, zeker tegen Ajax. Ik snap het heel goed en ik denk de selectie ook..
Precies dat.PolarBear schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Ehm, 3e plek is Europa League kwalificatie voor volgend jaar, 4e plek in playoffs spelen. Feyenoord speelt weldegelijk nog voor een 3e plek in de competitie.
XXXVI
Heb je een punt, al denk ik dat Gio zich voornamelijk bezig houdt om de beker.PolarBear schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:18:
[...]
Ehm, 3e plek is Europa League kwalificatie voor volgend jaar, 4e plek in playoffs spelen. Feyenoord speelt weldegelijk nog voor een 3e plek in de competitie.
En dan nog, "signaal naar de selectie", daar reageerde ik voornamelijk op..
De reactie van Van Bommel zegt alles haha
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2019 14:24 ]
Discussie is klaar, jij hebt een andere wedstrijd dan ik gekeken. Eindsignaal is al geweesr en eindstand 1-5 dus geen zin in een kinderachtig ik weet het beter gesprek. Prettige zondag!Terranova schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:11:
[...]
wel makkelijk, non argumenten brengen en vervolgens de discussie beëindigen als je ziet dat je het toch niet gaat winnen
Alle 30.000?Typhone schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:27:
Zo te zien zitten alle PSV’ers in het stadion.
Wat is dat trouwens met dat aftellen voor de aftrap? Hoorde het net bij Ado en nu bij PSV ook al.
[ Voor 22% gewijzigd door PolarBear op 24-02-2019 14:29 ]
Leo
Hoewel ik het niet verwacht hoop ik het wel natuurlijk
Een saaie 1-0 voor Feyenoord is ook prima.DoeEensGek schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:36:
Als ik dit zo zie, verwacht ik geen hoogstaand potje voetbal.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Heb 2-1 voor Feyenoord.
Dus of ze winnen 1-0 of 5-0
Eindstand 9-0 voor PSV.
Overigens is de vierde plek ook zeker van Europees voetbal tenzij Willem II de beker wint. Maar ik ga er ook van uit dat Feyenoord er alles aan zal doen om derde te worden, dat ben je aan je stand verplicht.
Dit topic is gesloten.
![]()