Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 138 Laatste
Acties:
  • 199.174 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Waarom is dat begrijpelijk als ik vragen mag?
Afhankelijk van het speelschema snap ik dat je niet met dezelfde krachten gaat blijven gooien indien je de overwinning al veilig hebt gesteld.

Voorbeeld: Ajax zou op 2-0 in de eerste helft tegen Heracles komen en maakt in de eerste minuten van de tweede helft de 3-0. Dan zou ik het niet onbegrijpelijk vinden om gas terug te nemen en de wedstrijd uit te spelen als er een midweekse wedstrijd op de planning staat.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:43
Typhone schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Die schoten moet je niet te serieus nemen. Daar zitten heel wat afzwaaiers bij. Dat zei ik gisteren al hier, de tijd dat Galasek en Sneijder regelmatig een bal in de kruising jankten ligt ver achter ons.
Prima, maar dat is wel het vereiste niveau om in deze phase van de CL het verschil kunnen maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 21:59

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:31:
[...]

Afhankelijk van het speelschema snap ik dat je niet met dezelfde krachten gaat blijven gooien indien je de overwinning al veilig hebt gesteld.

Voorbeeld: Ajax zou op 2-0 in de eerste helft tegen Heracles komen en maakt in de eerste minuten van de tweede helft de 3-0. Dan zou ik het niet onbegrijpelijk vinden om gas terug te nemen en de wedstrijd uit te spelen als er een midweekse wedstrijd op de planning staat.
Excusez-moi ik had al een korte toelichting gepost zie de edit van mijn eerste reactie :).

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:29:
[...]
Het doorgaan op niveau kost daadwerkelijk minder energie en concentratie dan wanneer je halverwege opeens die hele spirit omdraait.

[...]

Dat 'afschakelen' na 3-0 lijkt mij als speler ernstig vermoeiend.
En daar zie je ook het grote belang van de going-in mentaliteit. Een trainer die spelers spaart - en dus al aangeeft mindere spelers op te stellen - geeft impliciet al aan dat het minder zwaar is dan andere wedstrijden. Start altijd met je beste 11 en wissel spelers zodra de wedstrijd veilig is. Doe hetgeen je altijd doet, houd je aan de afspraken binnen het team en handel op basis van de automatisme die er zijn. Afschalen kan je deels ook zien in het niet meer geven van risicovolle ballen die je wellicht wel doet bij een achterstand dan wel een gelijkspel. Het zoeken naar de veilig opties is op dat soort momenten wellicht de betere keuze.

Je ziet vaak dat het opschalen naar een ander instelling ontzettend lastig is (zie bijvoorbeeld de bekerwedstrijd tussen PSV en RKC).

Er zit deels een vergelijking met het probleem met teams die het moeilijk krijgen als de tegenstander door een rode kaart met een man minder moet spelen. Te vaak zie je spelers van het team met het overtal opeens een stapje minder doen terwijl het effect bij de tegenstander compleet andersom is, die moeten juist een stap extra doen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Baseman77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Ajax was uitstekend en op hun top, Real speelde grotendeels op 80%.
Wil je een serieus goed resultaat neerzetten in die wedstrijden dan moet je geluk hebben, wat helaas meestal niet het geval is.
Dat duidt dus ook duidelijk aan waar wij in Nederland staan met onze clubs. Je geeft zelf al aan dat Ajax top was (vond ik zelf niet maar wel VEEL beter dan afgelopen weekend) en Real op 80% speelde dus daarmee geef je ook gelijk dus het klasse verschil mee aan. Ik vond namelijk Real heel zwak/lafjes spelen en duidelijk was dat ze deze wedstrijd niet als heel moeilijk zagen.

Ajax speelde gisteren eigenlijk met een soort Feyenoord inzet de wedstrijd. Al is die inzet zelden te zien de laatste jaren(ja tegen Ajax laatste keer) en daarom konden ze goed meekomen. Kwaliteit spelers is natuurlijk een stuk minder dan Real maar door grote inzet goed meekomen. Ik lees nu reacties dat men kansen ziet voor de return maar we vergeten hoe Real uit vorm was en pas de laatste 7 a 8 wedstrijden weer terug aan het komen is. Die ontwikkeling zal niet stoppen zoals elk jaar bij hen in de CL dus verwacht echt dat Real thuis 1 helft gas gaat geven om de plaatsing voor de volgende ronde veilig te stellen en daarna de boel op slot gaat zetten. Dat kunnen ze bij Real natuurlijk HEEL goed.

Maar goed, het was natuurlijk wel heel goed om te zien dat ze partij gaven en zoals iemand al eerder schreef hier, geeft dit net zo'n nasmaak als bij PSV tegen Barcelona. PSV leek soms toen de bovenliggende partij te zijn maar toen gaf Barca ff gas en met de individuele klasse maakte ze het verschil. Dat is volgens mij Ajax gisteravond ook overkomen. Niets om voor te schamen tegen zo'n top ploeg maar voor mij blijven ze in Madrid zoals elk jaar bijna de kandidaat voor de eindwinst in de CL.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 17:34
Baseman77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:31:
[...]

Klopt, maar Ramos is dan ook wereldtop.
Een irritante vent, maar echt een geweldenaar.

Zijn vervanger Varane is trouwens niet veel minder.
Zakelijke speler inderdaad. Zolang het toegestaan wordt door de scheidsen gaat ‘ie gewoon door waar hij goed in is.

Die Varane heb ik al lang niet meer gezien, maar schat Ramos toch wel hoger in.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Napo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:45:
[...]

En daar zie je ook het grote belang van de going-in mentaliteit. Een trainer die spelers spaart - en dus al aangeeft mindere spelers op te stellen - geeft impliciet al aan dat het minder zwaar is dan andere wedstrijden. Start altijd met je beste 11 en wissel spelers zodra de wedstrijd veilig is. Doe hetgeen je altijd doet, houd je aan de afspraken binnen het team en handel op basis van de automatisme die er zijn. Afschalen kan je deels ook zien in het niet meer geven van risicovolle ballen die je wellicht wel doet bij een achterstand dan wel een gelijkspel. Het zoeken naar de veilig opties is op dat soort momenten wellicht de betere keuze.

Je ziet vaak dat het opschalen naar een ander instelling ontzettend lastig is (zie bijvoorbeeld de bekerwedstrijd tussen PSV en RKC).

Er zit deels een vergelijking met het probleem met teams die het moeilijk krijgen als de tegenstander door een rode kaart met een man minder moet spelen. Te vaak zie je spelers van het team met het overtal opeens een stapje minder doen terwijl het effect bij de tegenstander compleet andersom is, die moeten juist een stap extra doen.
Eens, met louter tweede garnituur ‘los zand’ denken te winnen van een op elkaar ingespeelde eerstedivisionist was oliedom.

Altijd zo sterk mogelijk aan de start komen, je ziet zelfs dat zogenaamde 'grote clubs' deze fout weleens maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 14-02-2019 12:23 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:42:
Real speelt twee classico's voor de return tegen Ajax. Hopelijk zit dat nog goed in de benen, dan zou er iets mogelijk moeten zijn, zou je toch denken/hopen na gisteravond.
Ik ga er in ieder geval van genieten in Bernabeu (zowel de Madrid - Barca 2/3 als de Madrid - Ajax 5/3).
De eerste helft was echt fantastisch. Als je dat toch iedere week op kan brengen... Ook als je uit moet naar Almelo :X

Ik ben wel ontzettend trots op hoe er is gevoetbald. Het was echt een prachtige wedstrijd, constant op het puntje van m'n stoel gezeten. Zeker die eerste helft had Real Madrid geen moment de kans om de bal in de ploeg te houden en aan aanvallen te denken, Ajax zat er constant bovenop en was heer en meester.
Ajax speelde bijna zoals Heracles speelde. Veel druk, opbouw verstoren, bal veroveren. Overigens voor de mensen die menen dat Real op 80% voetbalde, ik heb het niet gezien in het stadion, de wissels van Real wezen daar niet op en ik denk dat ze oprecht het lastig hadden de eerste 60 minuten (zeker de eerste helft). Daarbij knockout ronde in de UCL, dat is zelfs tegen Ajax te belangrijk voor Real om niet serieus te nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door PolarBear op 14-02-2019 13:07 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46
Ajax hoeft zich absoluut niet te schamen voor gisteren, ze hebben het zeer goed gedaan en daar kunnen we het allemaal denk ik wel eens zijn.

Voor de prestaties in de Eredivisie de afgelopen weken, daar mogen ze zich wel voor schamen.

En dat Real Madrid op halve kracht gespeelt heeft betwijfel ik. Dit is de KO ronde, dan speel je gewoon op 100%.
Want stel Ajax had het dicht gehouden en had hun kansen wel benut. Met wat mazzel gaat Real danmisschien onderuit met 3-0.
En dan is het echt geen garantie dat ze dat thuis nog even recht zetten.

Zoals top ploegen dat doen zijn er moment waar sommige spelers even een versnelling terug schakelen maar dat was het dan ook.
En dan heb je nog Bale die dat iets te vaak doet.

Zullen we nu nog hopen op het wonder van Madrid?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:54
Als ze komende zondag toch weer zo kunnen spelen, dan zou ik als ik NAC was niet op komen dagen.
Helaas de realiteit is dat zondag gewoon weer een bagger wedstrijd kan zijn met een ingegraven tegenstander -O- en een inspiratieloos team -O- kunnen we niet gewoon 34 (europese) knock out rondjes spelen :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:49:

En dat Real Madrid op halve kracht gespeelt heeft betwijfel ik. Dit is de KO ronde, dan speel je gewoon op 100%.
Want stel Ajax had het dicht gehouden en had hun kansen wel benut. Met wat mazzel gaat Real dan misschien onderuit met 3-0.
Hahaha, @Deadsy. Daar moet je je niet druk over maken. Wint Ajax speelt er een B-team.

Verwacht iedereen dat Ajax kapotgespeeld wordt door Real Madrid klappen ze er vol op en staat 'De Koninklijke' gewoon vol onder druk in Amsterdam. Daar zijn alle media in binnen en buitenland het over eens maar dat wordt dan hier weggeschreven als 'Real Madrid speelde op halve kracht, 80%, 90%' want je moet iets verzinnen als Real Madrid opeens met hun volledige sterren-ensemble acte-de-présence geeft en daarmee geen vuist kan maken tegen Ajax.

Lekker laten gaan. Ajax heeft Madrid in de eerste helft hard aangepakt, in de tweede helft ook maar in de wet van het voetbal geldt als je de 100% kansen op dit niveau niet maakt je tegen zeperds aan kunt lopen. En zo geschiedde. In Bernabéu zal Ajax minimaal het Bayern uit niveau moeten halen om een kans te maken. Oók daar werden de 100% kansen namelijk niet afgemaakt en dat is nu juist precies het verschil tussen Ajax en de grote tegenstanders die ze dit seizoen zijn tegengekomen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Ik zou op zich wel het soort van 4-2-4 wat ze speelden nadat Schone gewisseld was en Tadic rond Dolberg speelde willen zien in Madrid, want dan speel je wel met een echte spits en veel beweging er omheen wat je kansen op zou kunnen leveren zoals de 1-1 gister en daarnaast heb je toch al niet veel meer te verliezen dus dan kan je ook gewoon vol aanvallend er op klappen. Je kan altijd later nog terug switchen naar een meer behoudender opstelling als je 0-2 voor of een aantal doelpunten achter staat.

• Deadsy
Pompi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:11:
Ik zou op zich wel het soort van 4-2-4 wat ze speelden nadat Schone gewisseld was en Tadic rond Dolberg speelde willen zien in Madrid, want dan speel je wel met een echte spits en veel beweging er omheen wat je kansen op zou kunnen leveren zoals de 1-1 gister en daarnaast heb je toch al niet veel meer te verliezen dus dan kan je ook gewoon vol aanvallend er op klappen. Je kan altijd later nog terug switchen naar een meer behoudender opstelling als je 0-2 voor of een aantal doelpunten achter staat.
Neh, Ten Hag gaat gewoon op dezelfde manier als gisteren spelen of met Neres op de bank.
Schone kan het gewoon niet meer belopen.

Blind doorschuiven en zet dan de Argentijn of Schuurs in het centrum

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pompi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:11:
Volgens mij is de opstelling met een valse spits (Tadic) juist vele sterker, omdat het middenveld in de omschakeling beter bemand is.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Pompi
Ramzzz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:11:
[...]

Volgens mij is de opstelling met een valse spits (Tadic) juist vele sterker, omdat het middenveld in de omschakeling beter bemand is.
Tja, maar je merkte gister wel dat ze af en toe wel een speler mistten die ze konden aanspelen als ze dan eens op de vleugels langs de verdediger waren. Aantal voorzetten geweest van o.a. Neres die prima waren alleen stond er dan niemand om hem af te maken.

• Deadsy
Pompi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:52:
[...]

Tja, maar je merkte gister wel dat ze af en toe wel een speler mistten die ze konden aanspelen als ze dan eens op de vleugels langs de verdediger waren. Aantal voorzetten geweest van o.a. Neres die prima waren alleen stond er dan niemand om hem af te maken.
Neres zou sowieso basis moeten staan maar bij Ten Hag weet je het maar nooit.
Ik zou zelf eens Ziyech ofzo op de bank zetten. Gewoon om wat rust te geven en eens iemand anders flink wat minuten te geven.
Het schema is nog vrij druk

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 01:31
Deadsy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:49:
Ik snap dat soort opmerkingen ook niet echt. Misschien dat er bedoelt wordt dat er met 80% naar hun kwaliteit gespeeld werd ipv 80% inzet. Ben zelf van Madrid, en ik zag gewoon een heel sterk Ajax die het spel van Madrid dermate belemmerde dat er niet beter gespeeld kon worden door het team.

Je zag meerdere keren dat Modric en Casemiro zich iriteerde, en de verslagenheid in de gezichten na de 1-0 die geannuleerd werd. Madrid speelde gewoon met volle inzet. Dat er niet beter uit kwam is meerendeel te danken aan de sterke pressie van Ajax door bijna de hele wedstrijd. Het gebeurt niet vaak dat een ander team meer balbezit heeft dan Madrid.

Het is niet dat Ajax een gelijkspel verdiende, ze verdiende gewoon om te winnen. Betere en meer kansen, het betere van het spel, meer balbezit op het eind denk ik ook. Hoeft niet moeilijk gedaan over te worden, ook al heb ik een wit paarse bril op.

Ik denk wel dat er een beter spelend Madrid in de thuiswedstrijd te zien zal zijn, maar niet omdat het aan de inzet lag maar dat thuis spelen nou eenmaal meer 'power' geeft aan de spelers met het publiek achter je. Maar ik ben blij met de winst, want het had gewoon heel makkelijk anders kunnen zijn.

• toolkist
  • Niet online
OssieW schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:46:
Je zag meerdere keren dat Modric en Casemiro zich iriteerde, en de verslagenheid in de gezichten na de 1-0 die geannuleerd werd.
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe Modric meer achter Frenkie aan moest dan andersom.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Typhone schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:06:
Daar zijn alle media in binnen en buitenland het over eens maar dat wordt dan hier weggeschreven als 'Real Madrid speelde op halve kracht, 80%, 90%' want je moet iets verzinnen als Real Madrid opeens met hun volledige sterren-ensemble acte-de-présence geeft en daarmee geen vuist kan maken tegen Ajax.
Overdrijven is ook een vak.
Je ziet na deze wedstrijd identieke opmerkingen voorbij komen als na PSV-Barca, waarbij deze van @Gonadan de kern daarvan goed weergeeft:
Toch moet je ook niet vergeten dat Barcelona nog wat versnellingen over heeft mocht PSV wel één van die kansen afgemaakt hebben. Het is gewoon zuur om te zien hoe groot het verschil in individuele klasse is geworden in de loop der jaren tussen de absolute top en de rest.
Dit wordt er bedoeld met spelen op 80%. Natuurlijk willen ze winnen, natuurlijk werden ze uitstekend onder druk gezet door Ajax, natuurlijk hadden ze moeite met het controleren van de wedstrijd, maar zodra ze echt in de problemen kwamen hadden ze nog de mogelijkheid om een tandje bij te schakelen. Daarentegen speelde Ajax de gehele wedstrijd maximaal.

Dat is nu eenmaal de realiteit en dat weten die topclubs ook. Ajax speelde top, maar moet dan nog steeds de mazzel hebben zelf ongewoon effectief te zijn en de tegenstander ongewoon ineffectief. Die mazzel is er slechts zelden, gisteren was daar het zoveelste voorbeeld van.
toolkist schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:50:
Ik vond het vooral mooi om te zien hoe Modric meer achter Frenkie aan moest dan andersom.
Ik zag eerlijk gezegd juist een uitblinkende Modric en een onopvallende De Jong.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het is ook maar net wat je wilt zien natuurlijk ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:17:
Overdrijven is ook een vak.
Je ziet na deze wedstrijd identieke opmerkingen voorbij komen als na PSV-Barca, waarbij deze van @Gonadan de kern daarvan goed weergeeft:
Zohee, ben jij even gaan graven? :D
Maar daar sta ik nog steeds achter, ik zei het gisteren nog tegen m'n maat op de bank (die overigens in eerste instantie ook tegenstribbelde). Real liet het ook wel gewoon toe dat Ajax lekker aan het ballen was en gokte daarbij op de snelheid in individuele klasse. Voor een club als Real was ook een 2-2 in Amsterdam een prima resultaat geweest, zodra je daar op bezoek gaat kan het namelijk een heel andere wedstrijd worden.
Dit wordt er bedoeld met spelen op 80%. Natuurlijk willen ze winnen, natuurlijk werden ze uitstekend onder druk gezet door Ajax, natuurlijk hadden ze moeite met het controleren van de wedstrijd, maar zodra ze echt in de problemen kwamen hadden ze nog de mogelijkheid om een tandje bij te schakelen. Daarentegen speelde Ajax de gehele wedstrijd maximaal.

Dat is nu eenmaal de realiteit en dat weten die topclubs ook. Ajax speelde top, maar moet dan nog steeds de mazzel hebben zelf ongewoon effectief te zijn en de tegenstander ongewoon ineffectief. Die mazzel is er slechts zelden, gisteren was daar het zoveelste voorbeeld van.
Uit verwacht ik een aanweziger Real waarbij Ajax wellicht wel het gevoel heeft een kans te maken maar dat het onder de streep weer gewoon winst voor Real wordt. Ook daar mag je waarschijnlijk gewoon voetballen, maar het verschil in individuele klasse is dan gewoonweg te groot en zal waarschijnlijk wel weer de details bepalen.
Kijk naar gisteren. Ziyech eerste kans, op de keeper. Benzema eerste kans, raak. Ascensio eerste kans, raak. Dolberg eerste kans, uitglijder. Natuurlijk is er veel meer gebeurd, maar dit soort momenten zijn gewoon het verschil.
Ik zag eerlijk gezegd juist een uitblinkende Modric en een onopvallende De Jong.
Onopvallend wil ik het niet noemen, hij liet evengoed mooie dingen zien. Maar echt een stempel drukken heb ik inderdaad niet gezien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:21:
Het is ook maar net wat je wilt zien natuurlijk ...
Wat heb jij dan gezien?

Ramzzz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:15:
Altijd zo sterk mogelijk aan de start komen, je ziet zelfs dat zogenaamde 'grote clubs' deze fout weleens maken.
Jup, en de spelers die rust nodig hebben kan je als het zeker is eerder wisselen. Juist de grote clubs maken deze fout door met een "B-elftal" het veld in te gaan en dan pogen ze met één van de toppers het in minuut 70 nog te forceren. Iets wat vaker fout dan goed gaat :+

[ Voor 56% gewijzigd door Napo op 14-02-2019 20:02 ]

• Deadsy
Arsenal begint goed. Zouden ze weten dat de winnaar van de EL een CL ticket krijgt?

edit:
Rapid verliest thuis. goed voor Nederland

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsy op 14-02-2019 20:42 ]

• toolkist
  • Niet online
London schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:56:
Lekker dit, goeie overwinning. Puur op ervaring gewonnen, beetje geluk erbij, prima. In Madrid maar even afmaken, dan is Varane vast weer fit om Ramos te vervangen.
@London Altijd lastig, Bate Borisov... :w

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:41:
Arsenal begint goed. Zouden ze weten dat de winnaar van de EL een CL ticket krijgt?

edit:
Nee, maar dit soort laksheid is typisch Arsenal. Snap ook niet waarom Emery zo behoudend blijft spelen. 5 verdedigers, 2 DM's tegen Bate Borisov |:( Maar goed, met middelmatige spelers als Iwobi en Mkhitaryan zal je sowieso nooit potten breken natuurlijk. Iwobi is zo wisselvallig dat het niet meer leuk is..

Schaamteloze pot voetbal gezien in ieder geval, wordt nog een leuke klus om dat thuis recht te breien..

@hierboven, niveautje, chapeau!

Tesla M3LR '21

• Gonadan

Gonadan

Man, de popcorn is wel in de uitverkoop deze week. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:15:
Vooral de zoute :P
Al valt het hier nog meer als je het vergelijkt met r/soccer haha

[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 14-02-2019 21:18 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

_/-\o_

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Deadsy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:41:

Mwah Oostenrijk heeft helaas meer teams in Europa nog. Salzburg staat inmiddels voor. Uiteindelijk wel verloren. Scheelt weer

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 14-02-2019 22:56 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@London Хала БАТЭ Борисов *O*

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-02-2019 23:19 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 14:13
Extra genieten voor jou deze week.

• Martinusz
@Hackus kom der maar weer in met het programma :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Man, de popcorn azijn is wel in de uitverkoop deze week. :D
There. I fixed it.

Maar goed, beetje flauw van sommigen hier. Alleen maar omdat je hier niet voor Real Madrid mag zijn wordt ie nu teruggepakt? Treurig niveau.

[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 15-02-2019 08:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 22

vrijdag
15.02. 20:00 ADO Den Haag v PEC Zwolle
zaterdag
16.02. 18:30 AZ v VVV-Venlo
16.02. 19:45 scHeerenveen v PSV
16.02. 19:45 Heracles v Fortuna Sittard
16.02. 20:45 Vitesse v Willem II
zondag
17.02. 12:15 Ajax v NAC
17.02. 14:30 Excelsior v FC Emmen
17.02. 14:30 FC Groningen v Feyenoord
17.02. 16:45 De Graafschap v FC Utrecht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:54:
[...]

There. I fixed it.

Maar goed, beetje flauw van sommigen hier. Alleen maar omdat je hier niet voor Real Madrid mag zijn wordt ie nu teruggepakt? Treurig niveau.
Als ie het zelf zo leuk vindt om plaagstootjes uit te delen na Ajax-Real, dan mag dat andersom toch zeker ook wel? Ik snap dat het wat gevoeliger ligt ivm Arsenal, maar dan nog...

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:52
Zou Heerenveen tegen PSV kunnen verrassen?
Normaliter kijk ik buiten Ajax niks maar hier ga ik toch even voor zitten denk ik :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
Normaliter kijk ik buiten Ajax niks maar hier ga ik toch even voor zitten denk ik :)
Tot nu toe wint PSV 50% van zijn uitwedstrijden tegen Heerenveen, dusja er is een kans :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De afgelopen 6 jaar wel. Maar nu je dit gezegd hebt vul ik een 0-3 in voor PSV. Murphy's Law is al het hele seizoen niet mijn vriend.

Overigens is de UEFA blij met de VAR lees ik net. Hoe kuttig het ook was, uiteindelijk ben ik er ook blij mee :).
Wel grappig om te zien op wat voor microniveau (wat ik ken uit de NHL) zo'n beslissing uiteindelijk gemaakt wordt. Kan elke charme wellicht weghalen maar het spel wordt er wel eerlijker van.

[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 15-02-2019 11:39 ]

• toolkist
  • Niet online
Lammers zal zich toch wel graag willen bewijzen tegen PSV? >:)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:20
toolkist schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:38:
Lammers zal zich toch wel graag willen bewijzen tegen PSV? >:)
Juist niet, die gunt PSV het kampioenschap dus die mist alle ballen die hij krijgt ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:20:
[...]

Als ie het zelf zo leuk vindt om plaagstootjes uit te delen na Ajax-Real, dan mag dat andersom toch zeker ook wel? Ik snap dat het wat gevoeliger ligt ivm Arsenal, maar dan nog...
Nee, het gaat niet om plaagstootjes. Ik heb het gevolgd woensdag en er werd erg vervelend op gereageerd toen hij blij was dat Real scoorde/won. Alsof je alleen maar voor Ajax mocht zijn. Dan is het gewoon een beetje flauw om iemand terug te pakken als de club uit zijn icoon achterstaat in een wedstrijd.

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Nee, het gaat niet om plaagstootjes. Ik heb het gevolgd woensdag en er werd erg vervelend op gereageerd toen hij blij was dat Real scoorde/won.
Dat is toch niet heel vreemd als je nog nooit eerder hier of in het buitenlands voetbal topic gepost hebt? Op dezelfde manier wordt/werd het in het buitenlands voetbal topic nou ook niet bepaald gewaardeerd als er ineens allerlei toevallige voorbijgangers langs kwamen als Arsenal slecht presteerde, om zich daarna weer maanden niet te laten zien.
Of in dit topic als Feyenoord verliest, je wil niet weten hoeveel Ajax fans er dan ineens zijn om het even in te wrijven en die daarna dan weer van de aardbodem verdwenen zijn.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:53:
[...]

Dat is toch niet heel vreemd als je nog nooit eerder hier of in het buitenlands voetbal topic gepost hebt?
Daar ben ik het wel mee eens ja, dat was het enige oppvallende inderdaad. Van die gloryhunters heb/had je in het Buitenlands voetbaltopic ook. Van die gasten die ineens op de Leicester Bandwagon sprongen om er een half jaar later niets meer over te horen. Of alleen posten als Chelsea won. Nee daar heb ik ook niets mee.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunner schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens ja, dat was het enige oppvallende inderdaad. Van die gloryhunters heb/had je in het Buitenlands voetbaltopic ook. Van die gasten die ineens op de Leicester Bandwagon sprongen om er een half jaar later niets meer over te horen. Of alleen posten als Chelsea won. Nee daar heb ik ook niets mee.
Ach het maakt mij niet uit hoor.. Het hele Nederlandse voetbal kan mij gestolen worden, ik woon er niet eens.. Ben al zolang als ik me kan herinneren voor Arsenal en Real, maar ik snap dat de timing van m'n comment misschien niet zo fijn was gezien de wedstrijd zelf.

Tesla M3LR '21

• Martinusz
Even wat luchtigers _O-
De Nederlandse voetballer Lorenzo Ebecilio is verwikkeld in een pikante rechtszaak in Rusland. Hij zou op precies dezelfde dag een dochter hebben gekregen bij de ene vrouw, en een zoontje bij een ander. De rechter beveelt de ex-Ajacied nu een dna-test te doen.
_O-

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

London schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:01:
[...]

Ach het maakt mij niet uit hoor.. Het hele Nederlandse voetbal kan mij gestolen worden, ik woon er niet eens.. Ben al zolang als ik me kan herinneren voor Arsenal en Real, maar ik snap dat de timing van m'n comment misschien niet zo fijn was gezien de wedstrijd zelf.
Wees welkom en post regelmatige updates en er is niks aan de hand. Ieder zijn ding zou ik zeggen :).

• Pompi
Typhone schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:34:
[...]

De afgelopen 6 jaar wel. Maar nu je dit gezegd hebt vul ik een 0-3 in voor PSV. Murphy's Law is al het hele seizoen niet mijn vriend.

Overigens is de UEFA blij met de VAR lees ik net. Hoe kuttig het ook was, uiteindelijk ben ik er ook blij mee :).
Wel grappig om te zien op wat voor microniveau (wat ik ken uit de NHL) zo'n beslissing uiteindelijk gemaakt wordt. Kan elke charme wellicht weghalen maar het spel wordt er wel eerlijker van.
Zijn het bij de NHL net zoals bij de NFL of tennis niet challenges in plaats van dat alles bekeken gaat worden?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dan mis je nogal wat.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:38:
[...]

Zijn het bij de NHL net zoals bij de NFL of tennis niet challenges in plaats van dat alles bekeken gaat worden?
Bij de NHL is het spel altijd leading maar zodra er iets vermoedt wordt krijg je 'een instance under review' wat meestal bij goals een rol speelt. Daar is vaak interference een voorkomend probleem of een puck die deflected / gekicked wordt. Deflection mag wel, kicken niet.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:43
Vind de titel toch wat misleidend, was er laatst niet een BPL speler die dit met drie vrouwen had?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:31

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Lorenzo Ebecilio, eentje uit de koker van "ohja, die!".

Veroorzaakte eens een 0-1 achterstand tegen Roda, werd vervolgens uitgefloten voor alles wat die deed en in de tweede helft scoort hij er vrolijk 3. Eindstand: 3-1.

Steam ID = Ackerfiets

• Gonadan

Gonadan

Gunner schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:54:
There. I fixed it.

Dat is eigenlijk ook mijn punt. Inhoudelijk heb ik weinig gevolg want het is al de hele week reldiscussie over verschillende onderwerpen. Niet echt een hoogstaand niveau inderdaad, het enige wat mij op viel is dat mensen continu over elkaar heen blijven vallen. Hopelijk trekt dat nu weer wat bij. :P
Kaap schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 06:56:
Extra genieten voor jou deze week.
Hoezo extra voor mij? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Thuis tegen PEC: 1-1
Thuis tegen AZ: 0-2

Uit tegen Vitesse en Ajax 2-2, 4-4. ze lijken het thuis minder te doen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Klaar nu. }:|

• Superkiwi
Klopt, maar daar zijn samenvattingen voor uitgevonden ;)
Ik heb de tijd niet/wil de tijd niet vrijmaken om elke weekenddag 2 tot 3 wedstrijden te kijken.

Hou het wel bij Ajax, twee CL duels doordeweeks en incidenteel een goede buitenlandse topper op Ziggo Sport.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2019 18:19 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Ik heb de tijd niet/wil de tijd niet vrijmaken om elke weekenddag 2 tot 3 wedstrijden te kijken.
Stel je eens een seizoenskaart voor 🤩. Kun je van EHV -> AMS -> RODA -> AMS -> EHV.
Been there done that.

• Superkiwi
Ik heb een seizoenskaart gehad (in het jaar dat Zlatan zijn solo tegen NAC maakte :D ).
Gelukkig wel één voor thuiswedstrijden dus die verplichte combi's heb ik niet meegemaakt.
Al waren we toen (wonende in Zuidwest Brabant) ook langer onderweg dan dat de wedstrijd duurde ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2019 19:02 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Hou het wel bij Ajax, twee CL duels door de weeks en incidenteel een goede buitenlandse topper op Ziggo Sport.
Oh, bedoel je dat. Volledige wedstrijden...

Ik zie elk weekend ten hoogste 2 wedstrijden compleet.

Soms Sparta, meestal PSV, en als er interessante (sub)toppers zijn, kijk ik daar ook wel naar, en dan nog één of twee CL-wedstrijden (max.). En soms willen ze hier thuis Feyenoord zien (vrouw en dochter). Zoonlief en ik zijn PSV-fans. Hij al zeker 12 jaar, ik sinds 1986 o.i.d. :P

En dan zij er nog alle samenvattingen (SS), en dan ook nog de leuke stukjes MOTD. :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Feyenoord en PSV tegelijk het kan verkeren hoor 😁. Ik heb recentelijk de pech gehad dat ik alle grote wedstrijden met PSV’ers naast me op de bank heb gezien. Als chef bbq is ons huis meestal de plaats van doen, dus de afgelopen 2x (3-0 verlies in Eindhoven) mocht ik als beloning nog voor twee PSV’ers een Roda JC fan vlees maken :X.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij ons thuis was het vroeger mijn vader en ik voor Ajax en mijn moeder en broer voor Feyenoord. Totdat hij een jaar of 15 was en prima voor zichzelf kon opkomen. Toen zei m'n moeder: "zo, dan ben ik nu weer voor PSV". 😂 Elk weekend was er in ieder geval iemand blij met de uitslag.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Deadsy
Van Hooijdonk stopt bij NAC.
Apart, eerst zorgt hij ervoor dat er 5 spelers komen die niet echt nodig waren en nu stopt hij.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:10:
Apart, eerst zorgt hij ervoor dat er 5 spelers komen die niet echt nodig waren en nu stopt hij.
Vindt ie de tv zeker toch belangrijker...

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:13:
[...]

Vindt ie de tv zeker toch belangrijker...
Misschien is hij erachter gekomen dat hij er niet zo veel verstand van heeft.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Deadsy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:13:
[...]

Misschien is hij erachter gekomen dat hij er niet zo veel verstand van heeft.
Een gezonde combinatie van ‘kent uzelve’ en ‘out before the purge’, vermoedelijk, het is m.i. eigenbelang in de vorm van damage control.

• Martinusz
Van Hooijdonk is geen sympathieke kerel, verbaasd mij niks dit soort acties van hem.

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:10:
Vanaf het begin aan was het toch al duidelijk dat het een tijdelijke functie betrof?

• Deadsy
Napo schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:31:
[...]

Vanaf het begin aan was het toch al duidelijk dat het een tijdelijke functie betrof?
Klopt, maar dit is wel zeer plotseling.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Viergever helpt ajax :+ (en heerenveen)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:18:
[...]

Een gezonde combinatie van ‘kent uzelve’ en ‘out before the purge’, vermoedelijk, het is m.i. eigenbelang in de vorm van damage control.
Als NAC morgen verliest zal de trainer er ook wel uitvliegen.

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Als NAC morgen verliest zal de trainer er ook wel uitvliegen.
Ja maar die stelt ook niet alle spelers op die v Hooijdonk gehaald heeft.
Zou hij dat wel doen dan winnen ze alles

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuke statistiek
PSV kreeg in 2019 zeven schoten op doel tegen. Dat leverde zes tegendoelpunten op #heepsv

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:48
Lullig eigen goaltje. Blijf die Viergever toch maar slecht vinden.

• Martinusz
Deadsy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:03:
[...]

Ja maar die stelt ook niet alle spelers op die v Hooijdonk gehaald heeft.
Zou hij dat wel doen dan winnen ze alles
Vooral proberen zijn eigen zoon te laten spelen zeker ;)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Statistiek gaat goed verder voor PSV :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Deadsy
Ze willen het spannend houden in Eindhoven

• LZ86
PSV maakt enorme kansen. Maar goals maken ho maar.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Had kwa grote kansen nu 4-2 kunnen staan na die paal en uitglijden van psv. Jammer dat schaars nu als motor bij heerenveen (mogelijk )uitvalt. Also kudos voor de jong om aan te geven de bal terug te geven (moet toch af en toe iets positiefs zeggen :+ )

• OPSLAGHOND
  • Niet online
AZ voert de druk op, de strijd om plek 3 kan wel eens spannender worden dan de titelstrijd.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:31:
AZ voert de druk op, de strijd om plek 3 kan wel eens spannender worden dan de titelstrijd.
Verdomd had niet door dat er concurrentie om plek 3 is nu :o

• Superkiwi
Die Bergwijn :D
Krijgt daar toch even twee dotten van kansen zeg!
Geen vervelend potje om te kijken vanuit mijn perspectief. PSV speelt nog te zakelijk, die moeten echt een tandje bijschakelen. Hopelijk kan Heerenveen nog een (paar) keer profiteren van de ruimtes die er daardoor gaan ontstaan.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:20
Hoe kan er nou maar 1 minuut bijkomen na die 1e helft bij Hee - PSV? Ze mogen dat ook wel eens wat nauwkeuriger gaan bijhouden imo. Loopt verder niet echt lekker, maja helpt ook niet mee dat met name Bergwijn al een aantal goede kansen om zeep heeft geholpen. Ben benieuwd of ze er nog wat van weten te maken in de 2e helft.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-11 12:24

snmght

imho dan he

(jarig!)
Ik schakel net in, maareh, watskeburt? Terechte voorsprong? Offday PSV?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

snmght schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:36:
Ik schakel net in, maareh, watskeburt? Terechte voorsprong? Offday PSV?
Redelijk, psv is slappe hap en heeft pech met een bal tegen de paal en heerenveen heeft een meevallertje bij de snelle 1-0 via viergever. Echt hebben ook over geschoten bij een dot van een kans voor de 3-0.

Tijd voor een stukje scorebord journalistiek : wie ziet PSV nog wel terugkomen tot minimaal 2-2 ? ( Wat ik natuurlijk niet hoop ;):)

• LZ86
PSV is ondanks de voorsprong van PSV wel beter. Maarja, die Bergwijn verneukt 2 dotten van kansen. en Viergever helpt Heerenveen :)

Zal nog wel minimaal gelijk worden.

• Superkiwi
Heerenveen oogt gretiger, niet alleen in de aanval maar ook in de duels.
In mijn ogen een terechte voorsprong.
Al had Bergwijn de voorsprong in zijn uppie makkelijk teniet kunnen doen.

• snmght

snmght

imho dan he

(jarig!)
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:39:
[...]

Redelijk, psv is slappe hap en heeft pech met een bal tegen de paal en heerenveen heeft een meevallertje bij de snelle 1-0 via viergever. Echt hebben ook over geschoten bij een dot van een kans voor de 3-0.

Tijd voor een stukje scorebord journalistiek : wie ziet PSV nog wel terugkomen tot minimaal 2-2 ? ( Wat ik natuurlijk niet hoop ;):)
Tsja het is wel PSV, ik reken me bij lange na nog niet rijk. Pas na het laatste signaal met die Duitsers. ;)

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:39:
Ik hoop het niet maar verwacht het wel, dat ze minimaal nog gelijk spelen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:07

Vos

AFCA

PSV is er zeker tot in staat. Al weet ik niet hoe ze spelen vandaag, schakel net in.

• LZ86
Daar is het al 2-1

Edit: Oh nvm

[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 16-02-2019 20:51 ]

Verwijderd

Hoop dat Heerenveen wakker is geschud nu.

• Superkiwi
Varmidabele aanname, mooi afgemaakt.
Helaas :P

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

dvdkiwi schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:52:
Varmidabele aanname, mooi afgemaakt.
Helaas :P
Klopt idd , net buitenspel. Lullig maar correct.

• snmght

snmght

imho dan he

(jarig!)
Dat heeft Van Bommel echt niet nodig.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

Nou, alles waar we het over hebben gehad afgelopen week in een moment..
Belachelijke overtreding op De Jong, die krijgt hem zelf tegen, Van Bommel vindt daar terecht wat van en krijgt geel :D

Edit: en PSV gaat dit echt niet meer winnen.. ik denk 3-1

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 16-02-2019 20:57 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

St@m schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:55:
Belachelijke overtreding op De Jong, die krijgt hem zelf tegen, Van Bommel vindt daar tereht wat van en krijgt geel :D
Van Bommel was zich in de eerste helft ook al zwaar aan het opwinden na een niet gekregen (edit ) ingooi. Gefrustreerd mannetje.

• Deadsy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:57:
[...]

Van Bommel was zich in de eerste helft ook al zwaar aan het opwinden na een niet gekregen. Gefrustreerd mannetje.
Tja, als hij garanties wil dan moet hij maar een wasmachine gaan kopen

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:57:
[...]

Van Bommel was zich in de eerste helft ook al zwaar aan het opwinden na een niet gekregen. Gefrustreerd mannetje.
Die laatste zin, waarom moet dat nou :?
Na een niet gekregen.. wat?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• aicaramba
  • Laatst online: 28-11 09:42
St@m schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:55:
Belachelijke overtreding op De Jong, die krijgt hem zelf tegen, Van Bommel vindt daar terecht wat van en krijgt geel :D

Edit: en PSV gaat dit echt niet meer winnen.. ik denk 3-1
Klopt. De Jong wordt altijd vastgehouden en hard aangepakt.. Maar owee als hij eens wat klaagt. Dan is het direct de meest irritante speler van de eredivisie.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• LZ86
Ondertussen is de media AZ weer volledig aan het ophemelen. Kan me er zo aan irriteren. Alsof AZ ooit nog gevaarlijk gaat worden voor de top 2.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

St@m schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:58:
[...]

Die laatste zin, waarom moet dat nou :?
Na een niet gekregen.. wat?
De ingooi was voor psv maar ging naar heerenveen, hij wond zich er nogal overop. Zojuist wond ie zich ( terecht ) op een overtreding op de jong echter de scheids heeft het voor het zeggen en beslist. Ik snap de frustratie naar dan ben je nog wel gefrustreerd erover :p

Edit : ik zag idd dat het woord ingooi verdwenen was / niet getypt , zal wel een typ op mobiel kwaaltje zijn van mij

[ Voor 12% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 16-02-2019 21:04 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.