Kap es nu heb ik ook zin.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:30:
[...]
zal wel zin in een broodje kroket hebben
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dumfries gaat door zn enkel en valt, ongelukkig, geen penalty duidelijk.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Competitievervalsing die VAR!!!
[ Voor 49% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-02-2019 18:33 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De islam kan uw vrijheid schaden
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gelijlspelletje zeg maarNapo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:33:
Dit is net zoals het trekken aan het shirt bij de Jong een strafschop...
Die gaat ontploffen!HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:34:
Iemand een reanimeer ding klaar liggen voor advocaat ?
De islam kan uw vrijheid schaden
Je kunt nog steeds een overtreding maken, ook als het ongelukkig is.m0nk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:34:
Dit was gewoon ongelukkig. Je ziet Dumfries duidelijk door z'n enkel gaan..
Blij dat het geen pingel is hoor, maar maakt het uit dat het ongelukkig is?m0nk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:34:
Dit was gewoon ongelukkig. Je ziet Dumfries duidelijk door z'n enkel gaan..
Benieuwd hoe ze deze uitleggen en wat er gezegd is!
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 10-02-2019 18:37 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou allebei dan wel van mijOPSLAGHOND schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:36:
Dit mag wat mij betreft het VAR-momentje van de week worden.
Benieuwd hoe ze deze uitleggen en wat er gezegd is!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ah puppy..Han schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:40:
Wat een jankers bij PSV, sommigen kunnen zo aan de slag bij Joop van de Ende, met tranentrekker Luuk de Jong voorop, bah.
Ik kan nog meer mensen aanwijzenHan schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:40:
Wat een jankers bij PSV, sommigen kunnen zo aan de slag bij Joop van de Ende, met tranentrekker Luuk de Jong voorop, bah.
Waarom dan? Twee VAR momenten die beide twijfelachtig waren maar verder niks bijzonders gezien van Makkelie. Heb hem weleens erger zien fluiten.. En uiteindelijk beide geen penalty gekregen dus in balans.. Ik heb een vermakelijke wedstrijd gezien. Liep niet uit de hand, weinig tot geen opstootjes.. Werd lekker door gevoetbald..Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:42:
Een schorsing voor de scheids en zijn team is wel op zijn plaats na deze wanvertoning.
[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 10-02-2019 18:45 ]
PSV laat 2 punten tegen Utrecht klinkt mooier.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:38:
Ach PSV loopt toch een puntje uit in een vermakelijk potje voetbal
Hoef in ieder geval morgen niet de hele dag bijdehante opmerkingen aan te horen in Eindhoven.Qu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:38:
Van in gedachte op 8 punten staan op maar 6 punten achterstand. Mwah ik heb een soort van @PWM momentje. Alleen geen 1300 euro helaas
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
En als Ajax daadwerkelijk moeite had gedaan.Qu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:38:
Van in gedachte op 8 punten staan op maar 6 punten achterstand. Mwah ik heb een soort van @PWM momentje. Alleen geen 1300 euro helaas
Valt me ook op hoe voorspelbaar de wissels van Ten Hag en v Bommel weer eens waren.
Net zoals de basis opstelling.
Net zoals bij Gio, vraag me toch steeds vaker af wat ze bij die cursus allemaal leren.
Misschien dat dit wisselvallige gaat verdwijnen wanneer anderen eens een kans in de basis krijgen en spelers dus niet 100% zeker zijn van hun basis plek ongeacht hun prestaties.
Makkelie heb je ook helemaal niet gezien, die zat achter het scherm. Het is van Boekel die waarschijjnlijk tot 2x toe het advies van Makkelie negeertm0nk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:44:
[...]
Waarom dan? Twee VAR momenten die beide twijfelachtig waren maar verder niks bijzonders gezien van Makkelie. Heb hem weleens erger zien fluiten.. En uiteindelijk beide geen penalty gekregen dus in balans.. Ik heb een vermakelijke wedstrijd gezien. Liep niet uit de hand, weinig tot geen opstootjes.. Werd lekker door gevoetbald..
Ik heb het vasthouden van de Jong niet gezien, die glijpartij van Dumfries was in ieder geval niet twijfelachtig en 100% penalty (wel ongelukkig, maar dat maakt niks uit voor overtreding ja/nee).
Nouja, hoewel het dezelfde wissels waren als vorige week (bij PSV) valt daar verder niet zoveel op aan te merken toch? Denk niet dat andere spelers het veel beter hadden gedaan tegen dit Utrecht iig, was gewoon lastig voetballen als zij alles op eigen helft houden en ruimtes klein proberen te houden.Deadsy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:47:
[...]
En als Ajax daadwerkelijk moeite had gedaan.
Valt me ook op hoe voorspelbaar de wissels van Ten Hag en v Bommel weer eens waren.
Net zoals bij Gio, vraag me toch steeds vaker af wat ze bij die cursus allemaal leren.
Misschien dat dit wisselvallige gaat verdwijnen wanneer anderen eens een kans in de basis krijgen en spelers dus niet 100% zeker zijn van hun basis plek ongeacht hun prestaties.
Als het altijd dezelfde wissels zijn dan kan een tegenstander zich hierop aanpassen.Snowdog schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:49:
[...]
Nouja, hoewel het dezelfde wissels waren als vorige week (bij PSV) valt daar verder niet zoveel op aan te merken toch? Denk niet dat andere spelers het veel beter hadden gedaan tegen dit Utrecht iig, was gewoon lastig voetballen als zij alles op eigen helft houden en ruimtes klein proberen te houden.
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 10-02-2019 18:54 ]
Van Bommel had ook Rosario of Hendrix kunnen wisselen voor bijvoorbeeld Gutiérrez. Waardoor je - naar verwachting - wel wat meer voetbal krijgt.Snowdog schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:49:
[...]
Nouja, hoewel het dezelfde wissels waren als vorige week (bij PSV) valt daar verder niet zoveel op aan te merken toch? Denk niet dat andere spelers het veel beter hadden gedaan tegen dit Utrecht iig, was gewoon lastig voetballen als zij alles op eigen helft houden en ruimtes klein proberen te houden.
Edit: Net de herhaling nog even gezien en die arm die hij uitsteekt.. was idd wel een pingeltoolkist schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:49:
[...]
Ik heb het vasthouden van de Jong niet gezien, die glijpartij van Dumfries was in ieder geval niet twijfelachtig en 100% penalty (wel ongelukkig, maar dat maakt niks uit voor overtreding ja/nee).
[ Voor 45% gewijzigd door m0nk op 10-02-2019 18:59 ]
Volgende week spelen Ajax en PSV een goede wedstrijd en Feyenoord niet hahaDoeEensGek schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:53:
Nou als Ajax én PSV deze lijn doorzetten dat wordt Feyenoord kampioen. Tenminste die zijn ook zo wisselvallig... Dan zal het AZ wel worden. Retteketet AZ.
Verwijderd
Laat die man ook even een weekje in zijn droomQu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Volgende week spelen Ajax en PSV een goede wedstrijd en Feyenoord niet haha
Ajax mag eerst nog proberen niet te hard ingemaakt te worden door Real doordeweeks. Weet niet of die zich dit weekend dan wel kunnen opladen voor de hekkensluiter van de EDQu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Zonder gekheid zal Ajax dat echt wel winnen. NAC is abominabel
Haha, Dumfries gebruikt nu letterlijk dit excuusElPaco schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:41:
Ik weet wat de uitleg is! 'Als jullie het veld gewoon op orde hadden was hij nooit uitgegleden'
Dit is alleen geen grijs geval maar gewoon zwart/wit en dat wordt in de studio nu ook bevestigd door Wiedemeijer.m0nk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Jij vondt het niet twijfelachtig en waarschijnlijk zullen er veel mensen je mening delen (alle Ajax supporters denk ik dit weekend) Maar ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die het geen penalty vonden. Ik zou het een te zware straf vinden voor iemand die door z'n enkel gaat, valt en tegen iemand aan glijdt.. Ja je kan hem geven maar je kunt hem ook niet geven. Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind dat van van Boekel
de goede beslissing heeft genomen.
[edit]Net als dat vasthouden door Letschert.. Hoe kun je daar nou niks voor geven? Die van Boekel is echt zooooo incompetent.
[edit 2]
Wiedemeijer zegt nog net niet hetzelfde, die durft van Boekel niet openlijk af te vallen.
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 10-02-2019 19:01 ]
Verwijderd
Volgende week dompelt Feyenoord Groningen in rouw, de speelronde daarop dompelt Feyenoord Eindhoven in rouw, en een paar dagen later dompelt Feyenoord Amsterdam in rouw.Qu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Eerst Groningen, dan Eindhoven en dan Amsterdam.
Het feit dat een scheidsrechter dit kan blijven overrulen en dus de VAR compleet kan negeren is een zwakte van de huidige werkwijze.
[ Voor 32% gewijzigd door Napo op 10-02-2019 19:02 ]
Het probleem is dus de scheids die de VAR gewoon kan negeren.Napo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:02:
van Boekel moet wellicht weer een spelregelcursus gaan volgen. Wel knap dat zelfs het middel (de VAR) geen oplossing is voor incompetentie.
Het feit dat een scheidsrechter dit kan blijven overrulen en dus de VAR compleet kan negeren is een zwakte van de huidige werkwijze.
Oplossing lijkt me simpel, volgend seizoen krijgt de VAR de mogelijkheid tot overrulen of de scheids nou wil of niet.
Verwijderd
Als dat gebeurd eet ik mijn onderbroek op.Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:01:
[...]
Volgende week dompelt Feyenoord Groningen in rouw, de speelronde daarop dompelt Feyenoord Eindhoven in rouw, en een paar dagen later dompelt Feyenoord Amsterdam in rouw.
En ja dan wil ik er best foto's van posten hier.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2019 19:06 ]
Verwijderd
Moet die wel van eetbaar materiaal zijn!Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:05:
[...]
Als dat gebeurd eet ik mijn onderbroek op.
Mooiste van dat scenario is dat die wedstrijd in Amsterdam van Ajax tegen PSV dan misschien wel de grande finale wordt. Eerlijker is welhaast niet mogelijk toch?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2019 19:07 ]
Verwijderd
Beetje katoensoep kan geen kwaad tochVerwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:06:
[...]
Moet die wel van eetbaar materiaal zijn!
Kan jij aub je avatar weer terugveranderen. Verwarrend zoPWM schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:13:
Mistte helaas de laatste 10 minuten. Ga er maar vanuit dat van Boekel na deze wedstrijd nooit meer mag fluiten. Als dit in Oost-Europa of China was gebeurd, hadden we het allemaal wel geweten.... Laten we er maar vanuit gaan dat het incompetentie is als het in Nederland gebeurt.
Is het mooiste wat er is, als je wint natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:06:
[...]
Moet die wel van eetbaar materiaal zijn!
Mooiste van dat scenario is dat die wedstrijd in Amsterdam van Ajax tegen PSV dan misschien wel de grande finale wordt. Eerlijker is welhaast niet mogelijk toch?
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 10-02-2019 19:15 ]
Want?jaapstobbe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:15:
PSV is toch wel lucky hoor.
Hij maakt dus al het hele seizoen dezelfde fout. Tadic begrijp ik. Maar Blind en Ziyech horen daar niet.Vos schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:26:
[...]
Tadic en Ziyech staan hele seizoen al op de flanken? Blind ook achterin?
XXXVI
Per saldo beide genaaid door de (v)arbritatie , denk dat het redelijk verdiend was dat PSV nog gelijk wist te maken.jaapstobbe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:15:
PSV is toch wel lucky hoor.
Je zat er niet ver naast
Tja. Gozubuyuk is ook niet verbannen. Ben bang dat Polleke komende speelronden gewoon weer mag fluiten.ephymerous schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:26:
Die van Boekel, hoe praat je je daar onderuit? Mag hopen dat we die de rest van het seizoen niet terug zien.
[...]
Hij maakt dus al het hele seizoen dezelfde fout. Tadic begrijp ik. Maar Blind en Ziyech horen daar niet.
Die zal als beloning wel Ajax-PSV krijgen...Leon Zwiers schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:33:
[...]
Tja. Gozubuyuk is ook niet verbannen. Ben bang dat Polleke komende speelronden gewoon weer mag fluiten.
Beiden staan daar prima. Het loopt nu met het hele team even niet, maar beiden hebben meer dan genoeg prima wedstrijden gespeeld op die positie.ephymerous schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:26:
Die van Boekel, hoe praat je je daar onderuit? Mag hopen dat we die de rest van het seizoen niet terug zien.
[...]
Hij maakt dus al het hele seizoen dezelfde fout. Tadic begrijp ik. Maar Blind en Ziyech horen daar niet.
Meestal kijk ik Rondo op hetzelfde tijdstip eigenlijk.
Er is ook echt helemaal niets mis met een voorspelbare basisopstelling. Hoeveel ploegen zie jij goed presteren met een continu wisselende basisopstelling? Stabiliteit en ingeslepen patronen zijn nou eenmaal belangrijk voor een team. Ik vond overigens de basis en wissels helemaal niet zo voorspelbaar bij Ajax. Waarom Huntelaar in de spits bijvoorbeeld?Deadsy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:47:
[...]
En als Ajax daadwerkelijk moeite had gedaan.
En de wissels, waarom Mazraoui er op het middelveld bij? Een wissel die bovendien niet heel vaak gedaan is. Labyed idem. De 'voorspelbare wissel' was Neres erin geweest, maar die kwam niet.
Dolberg voor de Jong? Ook niet de voor de hand liggende wissel. Dat was eerder Dolberg voor Huntelaar geweest.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik hoop het voor je. Zitten jullie na de zomer nog met Gio en wij zijn van Ten Hag afVerwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:01:
[...]
Volgende week dompelt Feyenoord Groningen in rouw, de speelronde daarop dompelt Feyenoord Eindhoven in rouw, en een paar dagen later dompelt Feyenoord Amsterdam in rouw.
Ajax heeft van de 85 miljoen van Frenkie na vandaag nog maar 65 miljoen overPWM schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:13:
Mistte helaas de laatste 10 minuten. Ga er maar vanuit dat van Boekel na deze wedstrijd nooit meer mag fluiten. Als dit in Oost-Europa of China was gebeurd, hadden we het allemaal wel geweten.... Laten we er maar vanuit gaan dat het incompetentie is als het in Nederland gebeurt.
[ Voor 31% gewijzigd door Qu3st op 10-02-2019 19:45 ]
Ik kijk geen voetbalprogramma's i.v.m. continu wisselende meningen van voornamelijk enge figuren die teveel aandacht opeisen.polopolo150 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:39:
Kijkt hier iemand nog VTBL op RTL 7? Ik heb de eerste aflevering een paar minuten gekeken maar vond het niks. Is er ondertussen een verbetering?
Meestal kijk ik Rondo op hetzelfde tijdstip eigenlijk.
PSV.
Verwacht je serieus meer onderbouwing voor zo'n stelling?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
😁 Glitch in de matrix dat het niet uitkwam.
Trouwens zegt de scheids dus dat het ongelukkig was van Dumfries, uh , sinds wanneer is dat een regel?
Inderdaad, dat liep prima. Nu loopt het niet en is het ineens een rare opstelling?toolkist schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:35:
[...]
Beiden staan daar prima. Het loopt nu met het hele team even niet, maar beiden hebben meer dan genoeg prima wedstrijden gespeeld op die positie.
Ja, als het bij een ploeg even niet loopt kruipen er zeventien miljoen voetbalcoaches uit hun schulp hè?Vos schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:51:
[...]
Inderdaad, dat liep prima. Nu loopt het niet en is het ineens een rare opstelling?
De vaste opstelling waar ten Hag in de basis mee speelt heeft het tot dusver prima gedaan. Nu het even niet loopt met dat elftal schreeuwen velen onder aanvoering van de Telegraaf alweer om het vertrek van Ten Hag. Juist als hij (noodgedwongen) achterin varieert houd ik mijn hart vast. Sinkgraven ipv Tagliafico kost je een handvol goede kansen voor je tegenstander. Magallan ipv Blind was nou ook niet echt grandioos. Er is ook niemand die roept dat Frenkie op de bank moet, ook al was die gisteren echt dramatisch.
Dat is omdat Mazraoui normaal basis speelt.Mugwump schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:40:
[...]
Er is ook echt helemaal niets mis met een voorspelbare basisopstelling. Hoeveel ploegen zie jij goed presteren met een continu wisselende basisopstelling? Stabiliteit en ingeslepen patronen zijn nou eenmaal belangrijk voor een team. Ik vond overigens de basis en wissels helemaal niet zo voorspelbaar bij Ajax. Waarom Huntelaar in de spits bijvoorbeeld?
En de wissels, waarom Mazraoui er op het middelveld bij? Een wissel die bovendien niet heel vaak gedaan is. Labyed idem. De 'voorspelbare wissel' was Neres erin geweest, maar die kwam niet.
Dolberg voor de Jong? Ook niet de voor de hand liggende wissel. Dat was eerder Dolberg voor Huntelaar geweest.
Niet continu dezelfde spelers in de basis hebben kan handig zijn om spelers eens rust te geven.
En nee, PSV en Ajax vind ik niet goed presteren, zeer wisselvallig vind ik ze.
Aaah ik wist niet dat ik door de Telegraaf werd aangevoerd, lees dat krantje niet.Mugwump schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:04:
[...]
Ja, als het bij een ploeg even niet loopt kruipen er zeventien miljoen voetbalcoaches uit hun schulp hè?
De vaste opstelling waar ten Hag in de basis mee speelt heeft het tot dusver prima gedaan. Nu het even niet loopt met dat elftal schreeuwen velen onder aanvoering van de Telegraaf alweer om het vertrek van Ten Hag. Juist als hij (noodgedwongen) achterin varieert houd ik mijn hart vast. Sinkgraven ipv Tagliafico kost je een handvol goede kansen voor je tegenstander. Magallan ipv Blind was nou ook niet echt grandioos. Er is ook niemand die roept dat Frenkie op de bank moet, ook al was die gisteren echt dramatisch.
Maar zoals je zult weten ben ik het niet met je eens. Als je al in de rust ziet dat het niet loopt, ga je dan toch wisselen? Dat hij De Jong opstelde vond ik zeker een rare actie, hij leert dus niet van zijn fout met Mazraoui tegen Feyenoord. Hij ziet niet in dat Tadic al weken niet in vorm is maar hij laat hem lekker staan aanmodderen. Neres krijgt geen kans en Donny maar halve kansjes. Hij kan de wedstrijd maar niet kantelen door in de rust te wisselen. Hij laat Schöne ook al weken staan, Schöne is net als Tadic ook al weken uit vorm. (Zou fijn zijn als je oneindig kunt wisselen, kun je hem er even in brengen voor een vrije trap). En als er dan wordt gevraagd over de keuze Labyad ipv Neres geeft ie een heel vaag antwoordt. Nee die man zie ik liever verdwijnen.
Maar ja nu PSV maar 1 puntje uitloopt zal er vast niks aan de hand zijn. Ik kan niet wachten tot de halve finale beker..... Ik hou mn hart vast. En woensdag wordt ook genieten!
Ik heb Ten Hag een jaar verdedigd maar de maat is wel vol bij mij. Helemaal als je een Sinkgraven blijft brengen
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 10-02-2019 20:22 ]
Tot de winterstop zul je bedoelen en zelfs tot de winterstop had Ten Hag 2x een zeer groot aandeel in de verliespunten.Mugwump schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:04:
[...]
Ja, als het bij een ploeg even niet loopt kruipen er zeventien miljoen voetbalcoaches uit hun schulp hè?
De vaste opstelling waar ten Hag in de basis mee speelt heeft het tot dusver prima gedaan.
Er zijn er meer dan zat die hem sowieso al niet als trainer wilde hebben, dat het na een tijdje beter en beter leek te gaan bleek achteraf het hoogtepunt.Nu het even niet loopt met dat elftal schreeuwen velen onder aanvoering van de Telegraaf alweer om het vertrek van Ten Hag.
Zodra hij afwijkt van Plan A is het één en al chaos.Juist als hij (noodgedwongen) achterin varieert houd ik mijn hart vast. Sinkgraven ipv Tagliafico kost je een handvol goede kansen voor je tegenstander. Magallan ipv Blind was nou ook niet echt grandioos.
Niemand? De meeste Ajacieden vonden volgens mij dat hij helemaal niet had moeten spelen.Er is ook niemand die roept dat Frenkie op de bank moet, ook al was die gisteren echt dramatisch.
Da's waar, maar bij v Bommel valt het enigszins mee imo, eerst was het vaak Guti en Malen, nu twee keer Gakpo en Iha. Daarnaast heeft v Bommel ook al een paar x vroeg of niet volgens een standaardpatroon gewisseld, dus wat mij betreft valt het bij hem allemaal wel mee. Hoe het precies zit bij ten Hag of Gio weet ik niet moet ik eerlijk zeggenDeadsy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:51:
[...]
Als het altijd dezelfde wissels zijn dan kan een tegenstander zich hierop aanpassen.
Dat had inderdaad gekund, maar in de wedstrijden waarin het niet echt lekker liep en Guti meedeed wist hij zich ook niet echt te onderscheiden dus ik kan me voorstellen dat v Bommel daar niet direct voor koos. Wel enigszins jammer, want heb zelf wel het idee dat het een goede voetballer is, maar echt heel veel kansen (a la Perreiro) heeft hij nog niet gehad. Dat komt echter vast nog wel.Napo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Van Bommel had ook Rosario of Hendrix kunnen wisselen voor bijvoorbeeld Gutiérrez. Waardoor je - naar verwachting - wel wat meer voetbal krijgt.
Ik zeg niet dat jij wordt aangevoerd, ik zeg dat de hetze tegen ten Hag wordt aangevoerd door de Telegraaf.Qu3st schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:19:
[...]
Aaah ik wist niet dat ik door de Telegraaf werd aangevoerd, lees dat krantje niet.
Paniekwissels in de rust zijn echt niet altijd nodig. De eerste tien minuten na rust leek het er ook wel even op dat Ajax aanzette, maar toch zakte dat weg.Maar zoals je zult weten ben ik het niet met je eens. Als je al in de rust ziet dat het niet loopt, ga je dan toch wisselen? Dat hij De Jong opstelde vond ik zeker een rare actie, hij leert dus niet van zijn fout met Mazraoui tegen Feyenoord. Hij ziet niet in dat Tadic al weken niet in vorm is maar hij laat hem lekker staan aanmodderen. Neres krijgt geen kans en Donny maar halve kansjes. Hij kan de wedstrijd maar niet kantelen door in de rust te wisselen. Hij laat Schöne ook al weken staan, Schöne is net als Tadic ook al weken uit vorm. (Zou fijn zijn als je oneindig kunt wisselen, kun je hem er even in brengen voor een vrije trap). En als er dan wordt gevraagd over de keuze Labyad ipv Neres geeft ie een heel vaag antwoordt. Nee die man zie ik liever verdwijnen.
Maar ja nu PSV maar 1 puntje uitloopt zal er vast niks aan de hand zijn. Ik kan niet wachten tot de halve finale beker..... Ik hou mn hart vast. En woensdag wordt ook genieten!
Ik heb Ten Hag een jaar verdedigd maar de maat is wel vol bij mij. Helemaal als je een Sinkgraven blijft brengen![]()
Van Schöne ben ik geen fan, maar de alternatieven zijn ook niet geweldig. Ten Hag heeft het geprobeerd met Eiting, maar die was nog minder dan Schöne. Donny op VM heeft ook niet echt geweldig uitgepakt.
Roepen dat de Jong op de bank moet vind ik ook erg bijzonder.
Donny krijgt in mijn ogen de laatste tijd juist voldoende de kans. Neres minder en die had er gisteren ook echt wel in gemoeten voor Tadic.
Al met al was de eerste seizoenshelft gewoon echt prima met weinig verliespunten en een uitstekend doelsaldo in de Eredivisie en prima prestaties in de CL, gewoon met de opstelling die volgens sommigen hier nu opeens het slechtste idee ooit is.
Als het niet loopt is het toch geen paniekwissel? Dat is gewoon logisch om het om te kunnen draaien. Ingrijpen als trainer zit ook in je takenpakket en een wedstrijd omdraaien heb ik Ten Hag nog niet op betrapt.Mugwump schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:49:
[...]
Paniekwissels in de rust zijn echt niet altijd nodig. De eerste tien minuten na rust leek het er ook wel even op dat Ajax aanzette, maar toch zakte dat weg.
Van Schöne ben ik geen fan, maar de alternatieven zijn ook niet geweldig. Ten Hag heeft het geprobeerd met Eiting, maar die was nog minder dan Schöne. Donny op VM heeft ook niet echt geweldig uitgepakt.
Roepen dat de Jong op de bank moet vind ik ook erg bijzonder.
Zeker is Eiting geen optie maar je kunt wel met Neres starten en kan of Tadic of Ziyech op middenveld. Liefst zie ik ook liever geen Tadic op dit moment maar ja kun ook niet alles omgooien.
Bij De Jong was vooraf al bekend dat hij een blessure had dus waarom risico nemen? Hij maakt hier de zelfde fout als met Mazraoui.
Mwah tegen Feyenoord was hij nog de enige samen met De Ligt die er voor streed maar werd hij wel opgeofferd. En Donny wordt vaak makkelijk gewisseld terwijl andere rijper zijn voor een wissel.Donny krijgt in mijn ogen de laatste tijd juist voldoende de kans. Neres minder en die had er gisteren ook echt wel in gemoeten voor Tadic.
De eerste seizoenshelft ging zeker goed. Maar werden ook genoeg fouten gemaakt en had je in Europa ook gewoon geluk. Tegen Benfica had je ook kunnen verliezen, en dat is ook wel voetbal natuurlijk.Al met al was de eerste seizoenshelft gewoon echt prima met weinig verliespunten en een uitstekend doelsaldo in de Eredivisie en prima prestaties in de CL, gewoon met de opstelling die volgens sommigen hier nu opeens het slechtste idee ooit is.
Maar als je de eerste 3 a 4 wedstrijden van 2019 slecht speelt moet je als trainer wel ingrijpen!
Hoe dat komt en hoe dat gerepareerd moet worden weet ik niet, maar daar ligt nu wel (weer) de kern.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die instelling mist nu ook zeker! Kijk maar naar Tagliafico, vorig week de grootste aanjager maar gisteren was daar weinig van te zien. Erg raar allemaal. Ik zelf vind het een combinatie van instelling en opstelling.Gonadan schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:16:
Ja er had veel mis kunnen gaan, maar dat gebeurde niet. Dat komt allemaal door één ding en dat is niet opstelling maar instelling.
Hoe dat komt en hoe dat gerepareerd moet worden weet ik niet, maar daar ligt nu wel (weer) de kern.
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 10-02-2019 21:38 . Reden: Leesgebrek ]
[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 10-02-2019 21:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lol ik was erg vroeg op vanochtend, laten we het daar maar op houdenGonadan schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:33:
@Qu3st lees jij niet goed of begrijp ik je niet?
Dit.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:45:
[...]
Ik kijk geen voetbalprogramma's i.v.m. continu wisselende meningen van voornamelijk enge figuren die teveel aandacht opeisen.
Lees net dat VTBL slechts 107.000 kijkers had, dat waren er 30.000 minder dan Hardcore Pawn (Wat is dat?).
Zelf vind ik het leuker om Podcasts te luisteren. Ik luister graag naar Kein Geloel (Feyenoord Podcast) en ben sinds kort ook begonnen met luisteren van Neutrale Kijkers. Zou eigenlijk nog graag een Eredivisie podcast zien of iets, maar die is er (volgens mij) niet.
Hij wilde het niet letterlijk zeggen, maar de Eredivisie was voor de jongens van Ajax geen uitdaging meer.
Gelukkig spelen ze nog in Europa. Daar tikken ze het niveau aan waar op ze horen te spelen.
Inmiddels zijn deze toptalenten na de winterstop het helemaal kwijt en hoop ik dat ze het besef hebben dat het talenten zijn en nog lang geen wereldspelers. Het niveau van Ajax afgelopen zaterdag was ronduit droevig te noemen en dat is waarschijnlijk nog te veel eer.
De talenten waarvoor de Eredivisie eigenlijk geen uitdaging meer was, blijken ineens ook kwetsbare jongens te zijn. En de ervaren spelers zoals Schöne, Huntelaar, Blind en Tadic nemen hun team niet bij de hand. Ik vind het eigenlijk ook geen gezicht om nu een jongen van 19 jaar met een aanvoerdersband om te zien. Is hij echt degene die het voortouw neemt? Ook ten opzichte van een Huntelaar en Tadic?
Gelukkig was het dankzij Van Boekel oom een leerzaam weekend. Na Ajax was hij toch wel de grootste aanfluiting van het weekend.
Tip! FC Afkicken. Leuk programma met jongen mensen (wel of niet uit de voetbalwereld).JST94 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:31:
[...]
Dit.
Lees net dat VTBL slechts 107.000 kijkers had, dat waren er 30.000 minder dan Hardcore Pawn (Wat is dat?).
Zelf vind ik het leuker om Podcasts te luisteren. Ik luister graag naar Kein Geloel (Feyenoord Podcast) en ben sinds kort ook begonnen met luisteren van Neutrale Kijkers. Zou eigenlijk nog graag een Eredivisie podcast zien of iets, maar die is er (volgens mij) niet.
Twee keer per week 1,5 uur te zien van het YouTube kanaal van Fox Sports.
Zoek maar eens op FC Afkicken op Spotify. Genoeg luistervoer!JST94 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:46:
Ja, maar dan ben ik verplicht via YouTube te kijken. Ik vind het juist fijn om in de auto naar dergelijke podcasts te luisteren aangezien ik al snel een uur of 10-15 per week in de auto zit voor het werk.
[ Voor 9% gewijzigd door Yogibeer op 11-02-2019 08:54 ]
FOX Sports brengt Voetbalpraat uit als podcast.JST94 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:31:
[...]
Dit.
FC Afkicken heeft reeksen van podcasts.
Als je er naar kan luisteren is er de NOS voetbalpodcast (Studio Voetbal 2.0).
Ajax heeft zelf heft sinds dit jaar ook wekelijks een officiele podcast.
Verder is er nog De Voetbalpodcast en De Derde Helft (Vergelijkbaar met VI).
Genoeg te luisteren in ieder geval.
Klein wondertje was het wel toch?Hackus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:35:
[...]
Utrecht kan het wel leuk maken thuis, maar zie zo geen wonderen gebeuren van FCU.
PSV speelt gewoon tikkertje met Ajax zoals een fitte jongen dat met een dikkerdje doet: ze houden expres even in omdat ze weten dat wij ze toch nooit kunnen bijhouden.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2019 09:40 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is precies de crux van het hele verhaal. De vaste opstelling presteert voldoende. Zodra er ook maar 'iets' aangepast wordt (noodgedwongen of niet) valt het hele systeem als een pakhuis in elkaar en blijkt er niemand klaar te zijn om op te staan. Ik heb hier een hele tijd gepost met de naam 'Erich' om aan te geven dat als er ooit kritiek zou komen ik die kritiek al erg vroeg hadDe vaste opstelling waar ten Hag in de basis mee speelt heeft het tot dusver prima gedaan
Er is een trainingskamp belegd waarin de focus op de belangrijke tweede seizoenshelft werd gelegd. PSV laat punten liggen en wat doen wij, we halen ze niet eens meer binnen tegen SC Heerenveen en freakin' Heracles. Feyenoord kun je altijd een keer verliezen maar i.t.t. de Feyenoorders geloof ik er geen reet van dat dat ook maar iets met de kracht van Feyenoord te maken had maar met onze instelling. Anders kom je niet 3x met 3 man 1 op 1 te staan.
Het erge van dit verhaal m.b.t. wisselspelers is ook dat ik denk dat de meeste wisselspelers het wel prima vinden. Die komen dit seizoen toch niet aan spelen toe, deze zomer verkast iedereen en dan zullen ze zich wel willen profileren. Daarbij vind ik een Sinkgraven en een Labyad 0,0 aan Ajax toevoegen maar toch krijgen die keer op keer de kans. Ik ben ook voorstander van Neres op links en Tadic in het centrum. Zorgt voor genoeg gerommel in elk geval. Lasse Schöne hoeft van mij allang niet meer op het middenveld tenzij er een vrije trap genomen moet worden.
Aan die instelling zijn de spelers voor 80% debet maar aan de opstelling en de keuzes die gemaakt worden is maar één man eindverantwoordelijke en dat is Erik ten Hag. Als je het in je hoofd haalt een niet fitte de Jong op te stellen (die al 2 weken als een krant speelt) en vervolgens Mazraoui erin brengt (die vrijdag een vraagteken was!!!) dan spoor je gewoon niet als trainer en dan heb je het gewoon echt niet op sommige spelers.
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 11-02-2019 09:44 ]
ja, mooi. 2-0 voor nog wel tot 55e minuut zoiets. Blijf het raar vinden dat V Bommel vaak met iemand van het scheidsrechtersteam loopt te kletsen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
![]()