Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 138 Laatste
Acties:
  • 199.174 views

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 20:16
Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:12:
[...]

Ten Hag heeft persoonlijke vetes en lievelingen. Dat is al reden te meer waarom elke trainer een betere gaat zijn.
Yup, mooie is nog dat Lamprou na 1 slechte wedstrijd meteen vervangen is door een keeper uit het netwerk van Ten Hag, terwijl we nu wel kunnen stellen dat het weinig aan Lamprou lag, want ook Onana loopt te kutten en krijgt er zelfs meer tegen.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
naja Feyenoord heeft ook 18 jaar op een kampioenschap moeten wachten. Komt van zelf wel weer een keer. Heb ik in het bejaardentehuis nog wat te juichen.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:44

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hoor de wind waait naast het doel :+ 8)7 daar -_-

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

snmght schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:13:
Mag ik nu nog steeds niet zeggen dat Ten Hag er uit mag?
Van mij mag het! Hoe kun je die man nog verdedigen? Alles maar dan ook alles verpest je in 1 maand tijd.

[ Voor 2% gewijzigd door Ramzzz op 10-02-2019 12:06 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:19

Typhone

Who Dares Wins

Maar we hebben wel een moderne trainer! :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:48

Vos

AFCA

In 4 potjes 8 verliespunten, auw.

Gefeliciteerd PSV. Die durf ik nu wel 100% aan.

* Vos pakt bier

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 09-02-2019 20:18 ]

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-11 21:36
Vos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:17:

Ja, het verschil tussen deze wedstrijden en de eerste seizoenshelft is echt bizar. Zo veel ervaren spelers dit seizoen, dan mag dat toch echt niet gebeuren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

* Vos pakt bier
Yep. PSV is een team met veel meer zelfvertrouwen. Misschien wel aan de trainer te danken.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:35
Op Huntelaar na heeft niemand een kaart gemaakt. Dus als het voetballend niet gaat, dan gaat het gewoon niet? :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Flink getraind op scherpte, verdedigen en motivatie in Florida. Dat moge duidelijk zijn.
Een van de beste selecties in jaren met het slechtste voetbal in tijden. Ik vind het knap.
Ik zei het al, Ten Hag leeft omdat de selectie wat deed. Zodra hij zelf ook maar IETS moet doen faalt ie elke keer jammerlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 09-02-2019 20:19 ]

• Terranova
Mugwump schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:18:
[...]

Ja, het verschil tussen deze wedstrijden en de eerste seizoenshelft is echt bizar. Zo veel ervaren spelers dit seizoen, dan mag dat toch echt niet gebeuren.
de thuiswedstrijd tegen Heracles was natuurlijk wel ook bagger. Dus zoveel anders is dit niet

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

100% zeker is het pas als ie binnen is ;) maar met 8 verliespunten vrijwel zeker is het wel zeer waarschijnlijk. 110% terechte uitslag incomming.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alles verkopen wat te verkopen is, de rest weggeven en Ten Hag dmv een met een wit zakdoekje zwaaiende Overmars ontslaan in een volle Arena tijdens de wedstrijd inclusief een striemend fluitconcert.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-11 21:36
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:19:
[...]

de thuiswedstrijd tegen Heracles was natuurlijk wel ook bagger. Dus zoveel anders is dit niet
Nou ja, dat was de start van het seizoen. Voor de rest was er afgezien van uit bij PSV weinig aan de hand.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:15
Die Onana doet niet onder voor Lamprou. Wat een grabbelaar :P

• Vos

Vos

AFCA

Faddermakker schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:18:
Op Huntelaar na heeft niemand een kaart gemaakt. Dus als het voetballend niet gaat, dan gaat het gewoon niet? :z
Geen signaal niks nee. Was tegen Feyenoord ook zo, braaf jezelf naar de slachtbank laten leiden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
In Engeland gaan ze er mee beginnen, maar wij kunnen de winterstop beter afschaffen. Ik weet niet wat ze in Florida allemaal uitgespookt hebben maar een jetleg duurt normaal gesproken geen 2 maanden. Er staat na de winterstop en compleet ander team. Sterker nog, het is geen team. 11 mooi weer voetballers bezwijken zodra er tegenstand is. Als luxepaarden de zon opzoeken breekt je op.

PSV gefeliciteerd.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:20:
Alles verkopen wat te verkopen is, de rest weggeven en Ten Hag dmv een met een wit zakdoekje zwaaiende Overmars ontslaan in een volle Arena tijdens de wedstrijd inclusief een striemend fluitconcert.
rustig rustig, dan eindig je op gelijke plek met feyenoord

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
ajax man man man man man man man, man.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik ben niet eens boos of sjagrijnig... ik ben echt gewoon stomverbaasd wat ik vanavond voor 90 minuten heb gezien.... onherkenbaar...
what... the... fuck... is... er.... in.... florida.... gebeurd...

Heracles zeer verdiend gewonnen

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:10:
PSV is als ze morgen winnen gewoon kampioen.
De platte kar op winterbanden om dat cliché er voor het eerst dit seizoen maar eens in te gooien.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helaas weer geen spannende competitie dit jaar. Wellicht nog voor plekje 2?

• LZ86
_O- _O-

Lekker Heracles. Weer goed gelachen.

Nu dan vast de hartpillen innemen en de vloekpot alvast 100 euro toestoppen voor de wedstrijd tegen de Graafschap -O-

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:22:
[...]
rustig rustig, dan eindig je op gelijke plek met feyenoord
Met all respect, maar Feyenoord moet ook even naar beneden kijken, AZ zit ze op de hielen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Ten Hag loopt gewoon meteen naar binnen, zonder even de coach een handje te geven. Zo heeft zijn moeder hem toch niet opgevoed.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:11
Hoeveel kreeg je bij de toto bij winst Heracles 😯

• dutchgio
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
Helaas weer geen spannende competitie dit jaar. Wellicht nog voor plekje 2?
Zoveel zal AZ ook niet winnen, die zijn ook nogal vaak wisselvallig.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:21
Concluderend: er zit een flinke bak zand in de motor sinds de winterstop.
Rijst de vraag hoe krijg je dat er uit maar vooral, hoe komt dat er in???
Ik snap er werkelijk geen hout van.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
PWM schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
Die Ten Hag loopt gewoon meteen naar binnen, zonder even de coach een handje te geven. Zo heeft zijn moeder hem toch niet opgevoed.
De vraag is eerder. Hoeveel geld heb je hierdoor weer binnengeharkt? :+

• FDMK
  • Laatst online: 07:35
DoeEensGek schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:24:
Hoeveel kreeg je bij de toto bij winst Heracles 😯 @PWM
Ftfy :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• PWM
  • Niet online

PWM

DoeEensGek schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:24:
Hoeveel kreeg je bij de toto bij winst Heracles 😯
Niet zoveel ;) Had gekeken, maar de bookmakers zagen het aankomen :p

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11 16:44

snmght

imho dan he

Als Erik nu weg gaat is dat wel de winst van vanavond..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• groggy
  • Niet online
Weemism schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
[...]

De platte kar op winterbanden om dat cliché er voor het eerst dit seizoen maar eens in te gooien :) .
De carnavalsweg heeft een dubbelfunctie.

• Qu3st

Qu3st

Ik mag toch hopen dat als je weer zou verliezen van Feyenoord dat Ten Hag het zelf ook ziet en zelf maar weg gaat. Anders ga ik hem wel helpen..... @Typhone wanneer is de volgende bijeenkomst van de Ten Hag Out commissie?

• snmght

snmght

imho dan he

Qu3st schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:26:
Ik mag toch hopen dat als je weer zou verliezen van Feyenoord dat Ten Hag het zelf ook ziet en zelf maar weg gaat. Anders ga ik hem wel helpen..... @Typhone wanneer is de volgende bijeenkomst van de Ten Hag Out commissie?
Count me in!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
_O- _O-

Lekker Heracles. Weer goed gelachen.

Nu dan vast de hartpillen innemen en de vloekpot alvast 100 euro toestoppen voor de wedstrijd tegen de Graafschap -O-
Dat je het nog durft na vorige week Jinx-Koning. :+

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dvdkiwi schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:25:
Concluderend: er zit een flinke bak zand in de motor sinds de winterstop.
Rijst de vraag hoe krijg je dat er uit maar vooral, hoe komt dat er in???
Ik snap er werkelijk geen hout van.
'Transfer geest'
'Top Coach'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Meesterlijke tactiek van Ten Hag met het oog op woensdag. Absoluut fenomenaal dit, real madrid ziet deze beelden dus dan moet dat wel tot onderschatting lijden komende week. Meestertacticus die Erik. Absoluut.

/S

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ten Hag dadelijk: "it ain't over till it's over"

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Exocet
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:29:
Meesterlijke tactiek van Ten Hag met het oog op woensdag. Absoluut fenomenaal dit, real madrid ziet deze beelden dus dan moet dat wel tot onderschatting lijden komende week. Meestertacticus die Erik. Absoluut.

/S
Die liggen nu letterlijk over de grond te rollen van het lachen. Die hebben in feite een gratis ticket naar de volgende ronde.

• PolarBear
  • Niet online
Het kan toch niet zo zijn dat dit alleen bij Ten Hag licht? Of bij een tripje naar Florida cq. de winterstop? Zelfs al is Ten Hag een volledige idioot en weet hij niemand te motiveren, als Ajax speler na de winterstop in 3 competities meedoen moet toch voldoende motivatie zijn? Zeker voor jongens van de club als De Ligt, van de Beek en Mazzroui, die hebben nog geen 90 minuten goed gespeeld in 2019. En Ajax stond op de eerste plek na drie kwartier spelen na de winterstop. En nogmaals, ik val in herhaling, maar we hadden toch een Tadic en Blind (ook kind van de club) gehaald om dit soort inzinkingen tegen te gaan? Huntelaar heeft een bak aan ervaring, wat doet hij er mee?

Het is toch gewoon verbijsterend om dit te zien? Kijk de laatste 4 wedstrijden voor de winterstop terug en vergelijk dat met nu (nou ja vergeet Roda JC in de beker even).

Wat is hier nou echt aan de hand?

• snmght

snmght

imho dan he

Waarom mag Tadic elke week beginnen?

• dutchgio
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:31:
Ten Hag dadelijk: "it ain't over till it's over"
"We zitten in een proces"

• Vos

Vos

AFCA

Het is wel erg om te zien dat een Tadic en Blind voorop gaan in het niet thuis geven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ook zij kunnen gewisseld worden ...

• dutchgio
  • Niet online
Niet bij Erik...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:31
Godzijdank de laatste 30 minuten niet gezien. Ik ben oprecht benieuwd naar de overweging om Labyad i.p.v. Neres te brengen. Dit kan toch niet?

XXXVI

• PolarBear
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:34:
Waarom mag Tadic elke week beginnen?
Tja, buiten het feit dat hij z'n assists en doelpunten oplevert begin ik mij best wel te ergeren aan hem. De hele tijd overdreven doen als er een overtreding wordt gemaakt op hem, bij dit soort wedstrijden onzichtbaar.

• Gynnad
  • Nu online
Ten Hag gaat het niet meer op de rit krijgen, zou Louis van Gaal het seizoen niet af willen maken, er zit zoveel potentie in deze groep.

• Qu3st

Qu3st

PolarBear schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:33:
[...]

Het kan toch niet zo zijn dat dit alleen bij Ten Hag licht? Of bij een tripje naar Florida cq. de winterstop? Zelfs al is Ten Hag een volledige idioot en weet hij niemand te motiveren, als Ajax speler na de winterstop in 3 competities meedoen moet toch voldoende motivatie zijn? Zeker voor jongens van de club als De Ligt, van de Beek en Mazzroui, die hebben nog geen 90 minuten goed gespeeld in 2019. En Ajax stond op de eerste plek na drie kwartier spelen na de winterstop. En nogmaals, ik val in herhaling, maar we hadden toch een Tadic en Blind (ook kind van de club) gehaald om dit soort inzinkingen tegen te gaan? Huntelaar heeft een bak aan ervaring, wat doet hij er mee?

Het is toch gewoon verbijsterend om dit te zien? Kijk de laatste 4 wedstrijden voor de winterstop terug en vergelijk dat met nu (nou ja vergeet Roda JC in de beker even).

Wat is hier nou echt aan de hand?
Maar hij is toch wel verantwoordelijk? Als ik een fout maak krijg ik op mijn klote maar mijn baas is verantwoordelijk en mag het gaan uitleggen bij een minister hoor.

Die winterbreak in Florida is iets voor gevallen denk ik want sommige spelers zetten geen stap te veel.

De spelers geef ik ook zeker de schuld maar Ten Hag is verantwoordelijk voor dit alles. Waarom niet gelijk in de rust wisselen? Waarom Labyad? Waarom geen Neres? Ik snap er niks van!

• LZ86
"we hebben het aan onszelf te danken" en "we moeten het bij onszelf zoeken" heeft de Ligt alvast genoemd.

"de scherpte" nu ook.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:39:
"we hebben het aan onszelf te danken" en "we moeten het bij onszelf zoeken" heeft de Ligt alvast genoemd.

"de scherpte" nu ook.
Om nog iets positiefs te zeggen , hij is wel eerlijk om de waarheid te zeggen.

• snmght

snmght

imho dan he

Gynnad schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:37:
Ten Hag gaat het niet meer op de rit krijgen, zou Louis van Gaal het seizoen niet af willen maken, er zit zoveel potentie in deze groep.
Man, daar teken ik voor!

• Exocet
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:37:
Leuk die potentie, maar het seizoen is al zo goed als klaar. Wellicht de beker nog winnen, voor de rest valt er niks te winnen.

• Terranova
Hoe dan ook, Ten Hag moet er voor het einde van het seizoen uit.

Je moet er toch niet aan denken dat Ten Hag een nieuw team mag samenstellen. Met al die spelers die weg gaan is het toch wel nodig. Krijg je dalijk 11 van die Ten Hag spelers. dag identiteit. Welkom middenmaat

• PolarBear
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:38:
[...]

Maar hij is toch wel verantwoordelijk? Als ik een fout maak krijg ik op mijn klote maar mijn baas is verantwoordelijk en mag het gaan uitleggen bij een minister hoor.
Is ook zo en er valt Ten Hag ook veel verwijten, hij is gewoon niet de goede keuze voor Ajax. Daarnaast laten echt alle spelers het ook afweten en dat vind ik net zo erg. Tegen Heracles moet je zelfs zonder trainer kunnen winnen als Ajax zijnde.
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:49:
[...]
Je moet er toch niet aan denken dat Ten Hag een nieuw team mag samenstellen. Met al die spelers die weg gaan is het toch wel nodig. Krijg je dalijk 11 van die Ten Hag spelers. dag identiteit. Welkom middenmaat
11x Labyad :')

[ Voor 24% gewijzigd door PolarBear op 09-02-2019 20:50 ]

• aicaramba
  • Laatst online: 28-11 09:42
Vos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:35:
Het is wel erg om te zien dat een Tadic en Blind voorop gaan in het niet thuis geven.
Ik vind blind sowieso niet goed. Met zijn ervaring zou hij beter moeten zijn. Hij kan leuk voetballen als ajax het spel bepaalt, maar wanneer ajax onder druk staat maakt hij veel te veel fouten. In NL11 ook, trouwens.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Gynnad
  • Nu online
Exocet schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:47:
[...]

Leuk die potentie, maar het seizoen is al zo goed als klaar. Wellicht de beker nog winnen, voor de rest valt er niks te winnen.
Competitie is inderdaad voorbij, tegen Madrid heb je een wonder nodig en dan hou je inderdaad alleen de beker over.

Dat wonder daar gaat Ten Hag iig niet meer oor zorgen, voor de winter was het fantastisch, maar dat gaat hij nu niet nog eens flikken. We hebben iemand nodig die de boel op scherp kan zetten..

• Terranova
PolarBear schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:49:
[...]

Is ook zo en er valt Ten Hag ook veel verwijten, hij is gewoon niet de goede keuze voor Ajax. Daarnaast laten echt alle spelers het ook afweten en dat vind ik net zo erg. Tegen Heracles moet je zelfs zonder trainer kunnen winnen als Ajax zijnde.

[...]

11x Labyad :')
Zakaria Labyad
Zakarib Labyad
Zakaric Labyad
Zakarid Labyad,
Zakarie Labyad
Zakarif Labyad
Zakarig Labyad
Zakarih Labyad
Zakarii Labyad
Zakarij Labyad
Zakarik Labyad

Leuk voor de commentatoren volgend jaar

• LZ86
Als ze ten Hag inderdaad wippen, dan gaat die Labyad er neem ik aan toch direct achteraan?

• dutchgio
  • Niet online
Het had 4-0 moeten worden, dan waren we van hem af geweest.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/oraa8nxcilf21.jpg

• ph4ge
  • Laatst online: 29-11 07:51
dutchgio schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:56:
Het had 4-0 moeten worden, dan waren we van hem af geweest.

[Afbeelding]
2009 opeenvolgende uitduels verloren? Was het maar zo'n feest.

Snap niet dat Kokcu weer niet speelt. Toornstra is leuk als er veel ruimte is maar dat verwacht ik niet van De Graafschap.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 09-02-2019 20:59 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:55:
Als ze ten Hag inderdaad wippen, dan gaat die Labyad er neem ik aan toch direct achteraan?
Die jongen kan alleen op een goeie dag het niveau aan. Dus mag hopen dat ie vrij snel daarna ook weg gaat.

Iets voor Feyenoord? Die hebben wel wat met Marokkaanse spelers met een Ajax/Utrecht achtergrond :+

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 09-02-2019 21:00 ]

• LZ86
Nou, na 15 minuten FEY-GRA is de goede bui inmiddels wel weer over

• Vos

Vos

AFCA

De Jong had 20x balverlies. Dat is ook wel knap!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vanavond 00:00. Neem Absint mee!

• Terranova
Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:08:
[...]

Ik denk dat je de arena wel kan gebruiken als clubhuis. Ergens ander is er ruimte te kort voor de hele club

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PWM schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
Wat zit jij je avatar te veranderen!? Hoe moet ik je zo herkennen? :D

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:08:
[...]

En waar? Ik moet wel op tijd weg want werk morgenochtend.... hahaha

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 08:49
It aint over till its over jongens!

• LZ86
Wat was dat voor goal joh. Alle aanvallers leggen m omstebeurt breed. En uiteindelijk eigen goal.
Spel is weer om te huilen. Weer datzelfde in en in trieste middenveld

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:02:
Nou, na 15 minuten FEY-GRA is de goede bui inmiddels wel weer over
Mijn stream dacht/denkt er hetzelfde over :+ kijk straks studio sport wel :+ zie met gestotter nu net een kadootjec:+

• Terranova
man man man, in het interview met Ten Hag ging het natuurlijk ook over Neres. En hij viel gelijk een half minuut stil(geen grap, uhh uhhh uhh uhh uh uhh uh uhh)en kwam toen met een bullshit reden over dat ze iemand achter de spits nodig hebben en dan als ie ziyech er neer zou zetten dat het niet ging gebeuren. Wat een bullshit, er kwam amper een bal bij de spits, waar heb je dan een speler voor nodig die er naast/achter loopt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft iemand daadwerkelijk Ajax zitten kijken? Ik ben benieuwd naar een objectieve analyse maar heb zelf alleen de uitslag mee gekregen.
Rare opstelling? Vreemde wissels? Slap zootje? Blunders? Geen concentratie? Of gewoon alles?

Ik ben bang voor nummer twee en drie, want dat mentale blijft toch echt een probleem bij de club.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:11
Gonadan schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:24:
Heeft iemand daadwerkelijk Ajax zitten kijken? Ik ben benieuwd naar een objectieve analyse maar heb zelf alleen de uitslag mee gekregen.
Rare opstelling? Vreemde wissels? Slap zootje? Blunders? Geen concentratie? Of gewoon alles?

Ik ben bang voor nummer twee en drie, want dat mentale blijft toch echt een probleem bij de club.
Haal je vraagtekens weg en je hebt je antwoord.

• PolarBear
  • Niet online

Blunders, slap zooitje en geen concentratie. Onana heeft wel 3x een flater gemaakt, Frenkie met rare terugspeel bal. We kwamen amper op de helft van de tegenstander gedurende de eerste helft.

• LZ86

Goede pot, niks aan de hand. :) Goede wissels en scherp gespeeld van vooral Labyad Onana en Ziyech

• ph4ge
Hoe slecht moet Clasie spelen voordat Ayoub een kans krijgt?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
ph4ge schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:29:
Hoe slecht moet Clasie spelen voordat Ayoub een kans krijgt?
Die gaat geen kans krijgen. Huurling boven eigen spelers blijkbaar.

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:30:
Die gaat geen kans krijgen. Huurling boven eigen spelers blijkbaar.
Bij twijfel, altijd de oudere en gehuurde speler opstellen/laten staan.

Ja, toch 2-0. Tijd om eigen en jonge spelers te brengen met het oog op volgend seizoen. Toch, Gio?

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 09-02-2019 21:57 ]

• groggy
  • Niet online
Ik hoop op een interview met neres

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Eindelijk een normale score bij dit duel van Feyenoord.

• ph4ge
Wissel nou eens. Ideaal moment om wat spelers die het volgend seizoen moeten doen een kans te geven. Of Jorgenson wat vertrouwen te laten tanken. Als Kokcu zelf nu geen kans krijgt kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als hij niet wil bijtekenen.

Edit: Ayoub en Jorgensen er nu wel in. Jammer dat hij die huurlingen laat staan.

[ Voor 40% gewijzigd door ph4ge op 09-02-2019 22:15 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zal niet zeggen dat het 10-0 zou moeten staan, maar man man man man wat een kansen hebben ze nodig.

• ph4ge
PWM schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:15:
Ik zal niet zeggen dat het 10-0 zou moeten staan, maar man man man man wat een kansen hebben ze nodig.
Jurjus keept ook gewoon geweldig.

• LZ86
Ayoub valt weer leuk in. Jammer dat die Gio dat maar niet lijkt te snappen.
Wat een kansenregen weer. Schande dat t pas 4-0 is

• Vos

Vos

AFCA

De Jong werd dus vroegtijdig gewisseld ivm zijn liesklachten. Ten Hag leert dus niet van eerdere momenten waarin hij niet fitte spelers opstelde, die vervolgens hun slechtste pot van het seizoen speelden.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 21:29
Zagen jullie Tom dat ook doen in de studio? _O-

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:39:
De Jong werd dus vroegtijdig gewisseld ivm zijn liesklachten. Ten Hag leert dus niet van eerdere momenten waarin hij niet fitte spelers opstelde, die vervolgens hun slechtste pot van het seizoen speelden.
Die is allang gestopt met leren volgens mij.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vuurtjih schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:42:
Die was niet blij met te vroeg instarten van interview met de Ligt denk ik.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Komt Ajax nog goed weg met slechts 1 - 0 tegen. Wat is er toch gebeurt in de winterstop met de spelers?

Je kan wel een keer een slechte dag hebben, maar dit is zwaar onder de ondergrens. Er is hier maar 1 man hier verantwoordelijk voor en dat is ten Hag.

Ook de Jong opstellen, terwijl die last heeft van een blessure en een belangrijke wedstrijd op woensdag snap ik niks van.

Het was stuitend om te zien hoe Ajax aan het klungelen was toen Heracles fel startte aan de wedstrijd. Zodra er druk wordt gezet op Ajax stort het als een kaartenhuis in.
vuurtjih schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:42:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mEvz33JSTOl29KScfEK6uNYf/thumb.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 09-02-2019 23:48 ]

Tweakers Discord

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

De ligt is nog vrij positief door te zeggen dat als ze zo spelen het 'slechts' 0-7 word woensdag :+

On a serious note : Ajax kan wel wat Dragon's Breath gebruiken ipv Ghost Peppers >:)

• OMX2000
  • Laatst online: 07:02

OMX2000

By any means necessary...

tweakduke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:30:
Komt Ajax nog goed weg met slechts 1 - 0 tegen. Wat is er toch gebeurt in de winterstop met de spelers?

Je kan wel een keer een slechte dag hebben, maar dit is zwaar onder de ondergrens. Er is hier maar 1 man hier verantwoordelijk voor en dat is ten Hag.

Ook de Jong opstellen, terwijl die last heeft van een blessure en een belangrijke wedstrijd op woensdag snap ik niks van.

Het was stuitend om te zien hoe Ajax aan het klungelen was toen Heracles fel startte aan de wedstrijd. Zodra er druk wordt gezet op Ajax stort het als een kaartenhuis in.

[...]

[Afbeelding]
Een reden zou kunnen zijn dat er scheve ogen zijn vanwege transfer van de Jong. Het is bij Ajax niet de beste speler, in mijn ogen, maar gaat wel voor een astronomisch bedrag weg. Het lijkt nu echt alsof iedere speler zich in de kijker probeert te spelen en aan zichzelf denkt.

Vandaag vond ik Ziyech de beste speler bij Ajax, maar die kan ook de boel niet keren. Die doet ook enorm zijn best om deze zomer weg te kunnen.

Maar waarom wordt Masraoui en Labyad en niet Neres?

Verder echt veel spelers die ver onder hun niveau spelen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
En weer kan Ten Hag het niet omdraaien met tactische ingrepen/wissels als het niet draait. Is hem dat uberhaupt al een keer gelukt eigenlijk?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand de reactie van Tom gezien bij het te vroeg instarten van de beelden gisteren avond (NOS Eredivisie)? :9

Ik vrees voor Ajax dinsdag woensdag. Ben geen fan, maar hoop wel altijd dat het Nederlands voetbal stijgt in de ranglijst.

Waarom speelde Neres eigenlijk niet?

Edit: zo te zien was het al meerdere hier opgevallen. :D

@PolarBear Mag het op de zondag morgen? :+

[ Voor 25% gewijzigd door HollowGamer op 10-02-2019 10:52 ]

• PolarBear
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:23:

Ik vrees voor Ajax dinsdag. Ben geen fan, maar hoop wel altijd dat het Nederlands voetbal stijgt in de ranglijst.
Top dan kan je woensdag juichen!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:20
tweakduke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:30:
Wat is er toch gebeurt in de winterstop met de spelers?
Wellicht zijn al die complimenten over het goede spel toch in de koppies gaan zitten. Ik heb al eerder gezegd: je kreeg een maand terug soms het idee dat Ajax en PSV de competitie wel even met 17 overwinningen uit zouden spelen maar zo goed zijn ze nu ook weer niet natuurlijk.
Grappig, in de thuiswedstrijd was het precies andersom? Toen was er door de week een nog veel en veel belangrijkere wedstrijd en toen kreeg Ten Hag kritiek dat hij spelers spaarde.

Vraag is ook of die wedstrijd van woensdag ook wel belangrijker is dan een wedstrijd in een competitie die je wilt winnen.

Kritiek op de opstelling snap ik sowieso niet. Buiten een blessure is dit gewoon de opstelling die in de eerste seizoenshelft prima werkte.

• Vos

Vos

AFCA

Sparen is wat anders dan een speler met een lichte blessure opstellen. Verder was er weinig mis met de opstelling.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

P.O. Box schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:23:
ik ben niet eens boos of sjagrijnig... ik ben echt gewoon stomverbaasd wat ik vanavond voor 90 minuten heb gezien.... onherkenbaar...
what... the... fuck... is... er.... in.... florida.... gebeurd...

Heracles zeer verdiend gewonnen
What happened in FLA, stays in FLA? :+

Wat een verbijsterend slechte wedstrijd zeg - en ik zat de samenvatting te kijken, dus ik had nog mazzel ... en Ajax ook aangezien de pingel tegen er niet in ging.

Onana, Blind, De Jong, allemaal door het ijs gezakt.

En dan heb je ook nog eens een ijzersterk ogende keeper bij de tegenstander, die er veel ballen uit houdt. Dan krijg je dit.

Feyenoord dreigde ook niet goed te gaan overigens, maar dat viel uiteindelijk mee. Het blijft de Kuip.

Wat stond Jurjus goed te keepen! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 10-02-2019 12:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:50:
Vraag is ook of die wedstrijd van woensdag ook wel belangrijker is dan een wedstrijd in een competitie die je wilt winnen.
De directie praat tegenwoordig meer over begroting dan over punten en in de Eredivisie is geen prijzengeld te winnen. Reken maar uit. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 23 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.