Heb je Feyenoord - Ajax niet gezien?Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:10:
[...]
Toegegeven, zo slecht als dit heb ik Ajax lang niet meer zien spelen, maar Heracles is ook echt geen wonderploeg.
Hahaha
Of hij had de illusie dat Feyenoord opeens echt goed voetbalde.DoeEensGek schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:15:
[...]
Hahaha. Leon kijkt niet als zijn favoriete clubje wordt afgedroogd.
.
Barcelona is naarstig op zoek naar het bonnetje van de Jong. Valt nog binnen de WKOAHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:13:
[...]
Nu was het een optelsom , maar hij had eerder wel geel moeten krijgen niet met dit vergrijp.
Heracles is toch veel beter dan Barcelona ?
Kan je wel lollig over doen, maar Feyenoord balde in de 2e helft best aardig ja. Zag je wel aan de score.PolarBear schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:16:
[...]
Of hij had de illusie dat Feyenoord opeens echt goed voetbalde.
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 09-02-2019 19:18 ]
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat de Jong woensdag tegen Madrid scoort.Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:16:
[...]
Barcelona is naarstig op zoek naar het bonnetje van de Jong. Valt nog binnen de WKOA
Ik weet niet meer wat ik wil. Normaal gesproken zie ik graag mensen bij Feyenoord die iets met de club hebben. Dat deze mensen niet altijd de beste visie hebben zal best, maar visie is geen garantie op succes. Dusja Fraser en de Wolf zou ik machtig vinden.ephymerous schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:11:
[...]
Zou je dat willen? Das van de regen in de drup
Want die beoordelen een jong talent op het collectief falen van een ploeg?Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:16:
[...]
Barcelona is naarstig op zoek naar het bonnetje van de Jong. Valt nog binnen de WKOA
[...]
Kan je wel lollig over doen, maar Feyenoord balde in de 2e helft best aardig ja. Zag je wel aan de score.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Goed, gokken dan maar.
Wanneer komt ten Hag op de proppen met Dollie voor Huntelaar. Neres voor Donny en die Sinkgraven voor een verdediger?
En hoeveel Ajacieden gaan na de pot zeggen dat het natuurlijk door henzelf komt, maar DAT KUNSTGRAS!!
Wanneer komt ten Hag op de proppen met Dollie voor Huntelaar. Neres voor Donny en die Sinkgraven voor een verdediger?
En hoeveel Ajacieden gaan na de pot zeggen dat het natuurlijk door henzelf komt, maar DAT KUNSTGRAS!!
En dat is 1Verwijderd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:17:
Dat zo'n veld nog mag zeg. Zo vertragend allemaal.
[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 09-02-2019 19:21 ]
Rond de 80e minuut komen al die wisselsLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:20:
Goed, gokken dan maar.
[...]
En dat is 1
En nee het ligt niet aan het kunstgras maar aan die 11 ajacieden.
Het ziet er toch best aardig uit bij Heracles
Maar jeetje man, wat speelt bij ons iedereen ver onder zijn niveau zeg, Frenkie voorop.
Heracles speelt behoorlijk naar voren, dan moet je in de ruimtes die ontstaan toch wel een aantal kansen kunnen creëren zeker?
Maar ook het passen gaat vaker niet goed dan wel...
Tweede helft moet echt beter want dit is gewoon sneu om naar te kijken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Neres en dolberg eens. Tadic mag er sowieso af. Maar sinkgraven heb ik er liever niet in.Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:20:
Goed, gokken dan maar.
[...]
En dat is 1
De Jong mag er ook af, zit gravenberch op de bank?
@dvdkiwi ik heb iets gehoord, durf niet eens te kijken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo het is Rust.
- Ajax speelt nog slechter als tegen feyenoord wat er gemiddeld op een weiland gelegd word door koeien de eerste 20 minuten
- Ajax heeft het geluk dan het slechts 1-0 staat met de rust
- Ajax lijkt gefrustreerd , speelt tegen zichzelf en lijkt geen zin in strijd en zal de 2de helft 9001 keer minder slecht moeten gaan
Stelletje Prutsers
Typen op mobiel is niet makkelijk
- Ajax speelt nog slechter als tegen feyenoord wat er gemiddeld op een weiland gelegd word door koeien de eerste 20 minuten
- Ajax heeft het geluk dan het slechts 1-0 staat met de rust
- Ajax lijkt gefrustreerd , speelt tegen zichzelf en lijkt geen zin in strijd en zal de 2de helft 9001 keer minder slecht moeten gaan
Stelletje Prutsers
Typen op mobiel is niet makkelijk
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik zit echt met open mond te kijken. Onherkenbaar. Wat is er aan de hand. Ook zo gelaten allemaal. Alsof ze vlak voor de wedstrijd een dvd-tje van Nouri hebben gekeken ofzo...
het ziet er echt niet uit... ik zie superstrakke pases van Heracles, en van die halfzachte tussenballetje van Ajax... mijn enige hoop is dat de vermoeidheid bij Heracles snel toeslaat. Maar als het lekker gaat merk je altijd minder van vermoeidheid, dus ik heb er een hard hoofd in.
het ziet er echt niet uit... ik zie superstrakke pases van Heracles, en van die halfzachte tussenballetje van Ajax... mijn enige hoop is dat de vermoeidheid bij Heracles snel toeslaat. Maar als het lekker gaat merk je altijd minder van vermoeidheid, dus ik heb er een hard hoofd in.
Wel goed lezen hè: hij zegt dat kunstgras vertragend werkt, niet dat het slechte spel en de achterstand door het kunstgras komtLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:20:
[...]
En dat is 1
neeLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:33:
Fox go kapt weer eens met werken. Hou me op de hoogte!
Doe eens aardig voor hem als zijn favo club speelt
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Oh ja dat was ik vergetenHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:35:
[...]
Doe eens aardig voor hem als zijn favo club speelt
Hij doet t gelukkig alweer
Voel wel de pijn van @PWM dat fox go begint vaak kuren te krijgen
Nee joh, die kan heel FOX kopen met z'n gokwinsten, die heeft vast ook weer geld op Heracles staanLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:36:
Hij doet t gelukkig alweerVoel wel de pijn van @PWM dat fox go begint vaak kuren te krijgen
Een beetje tweaker heeft toch wel backups voor niet werkende serviceLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:36:
Hij doet t gelukkig alweerVoel wel de pijn van @PWM dat fox go begint vaak kuren te krijgen
Ajax speelt al ietsje pietsje minder slecht als in de eerste helft , nog steeds niet veel soeps, word eerder 2/3-0 dan 1-1 :\
Het lijkt echt alsof de Ligt en Tagliafico de enigen zijn die zin hebben om een duel te winnen aan de kant van Ajax vandaag
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Wat schattig dat je dit even vermeldde.Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:20:
Goed, gokken dan maar.
[...]
En dat is 1
yup, je kan moeilijk zeggen dat Ajax de kwaliteit niet heeft om dit te winnen.Mugwump schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:40:
Het lijkt echt alsof de Ligt en Tagliafico de enigen zijn die zin hebben om een duel te winnen aan de kant van Ajax vandaag
Worden volledig afgetroefd door een fel Heracles.Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:41:
[...]
yup, je kan moeilijk zeggen dat Ajax de kwaliteit niet heeft om dit te winnen.
Zo'n vrije trap van Ziyech is ook tekenend voor als het niet loopt.
Ziyech mag alles.groggy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:41:
zychech is de mol, hoezo mag hij nog vrijetrappen nemen?
Hele goede speler hoor. Maar zijn constante kansloze schotpogingen van 30 meter en ook z'n vrije trappen irriteren mij mateloos. Probleem is dat 1 van de 98213 pogingen er in gaat zoals vorige week, dus dan blijft hij het proberen/
En dat is in mijn ogen een fout van Ten Hag.Mugwump schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:42:
[...]
Worden volledig afgetroefd door een fel Heracles.
Ajax heeft kwaliteit genoeg maar kan blijkbaar niet gemotiveerd worden. En dat is juist de taak van de trainer.
Misschien is het niet een tekortkoming van Ten Hag maar is het gewoon uitgewerkt, ook prima. Maar hoe dan ook Ten Hag moet weg
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 09-02-2019 19:45 ]
Kans 1 op 100 dat ziyech op doel schietMugwump schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:42:
[...]
Worden volledig afgetroefd door een fel Heracles.
Mazraoui, Neres en Dolberg mogen er wel in.
Ik ben er klaar mee, ik ga wat anders doen.
XXXVI
Of Ten Hag's favoriet. We zaten niet hoog in de concentratieLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:45:
[...]
En "de restverdediging stond niet goed"dan?
Als Heracles als eerste wisselt gaat er iets niet goed...
Dat vind ik altijd van die vreselijke onzin. Elk puntverlies is wel zo ongeveer einde van de strijd om de eerste plek. Met flink wat ervaren spelers in je groep maakt een trainer niet zoveel uit.Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:43:
[...]
Ziyech mag alles.
Hele goede speler hoor. Maar zijn constante kansloze schotpogingen van 30 meter en ook z'n vrije trappen irriteren mij mateloos. Probleem is dat 1 van de 98213 pogingen er in gaat zoals vorige week, dus dan blijft hij het proberen/
[...]
En dat is in mijn ogen een fout van Ten Hag.
Ajax heeft kwaliteit genoeg maar kan blijkbaar niet gemotiveerd worden. En dat is juist de taak van de trainer.
Misschien is het niet een tekortkoming van Ten Hag maar is het gewoon uitgewerkt, ook prima. Maar hoe dan ook Ten Hag moet weg
Ah Labyad...Ten Hag mag Neres echt niet
Er gaat heel veel niet goeddvdkiwi schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:47:
Als Heracles als eerste wisselt gaat er iets niet goed...
Optie : 'het was gewoon kansloos slecht' mis ik nog, allemaal een week wcs poetsen die kwasten 
Edit : waar de supporters natuurlijk allemaal een week op hebben mogen zitten
Edit : waar de supporters natuurlijk allemaal een week op hebben mogen zitten
[ Voor 30% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 09-02-2019 19:49 ]
De niet fitte Mazraoui en Labyad gaan ons verlossen. Are you kidding me?
Met 8 punten achterstand en een stabiel PSV wel hoor.Exocet schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:44:
[...]
Je vergeet, het kampioenschap is nog niet beslist..
Jammer dat ie er nog is. De €43 miljoen was niet verkeerd geweest.Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:48:
Neres gaat weg in de zomer dus?
Neres speelde te goed vorige wedstrijd die 10 minuten die ie kreeg. Hij mag Ziyech natuurlijk niet overschaduwenCrysania schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:48:
Labyad en niet Neres snap ik echt niet
Zelfs nu nog geen Neres?
Ten Hag is bezig om zichzelf klaar te maken voor een wissel.
Komende week er nog een keer af tegen Real en je stevent weer af op een kansloos seizoen.
Ten Hag is bezig om zichzelf klaar te maken voor een wissel.
Komende week er nog een keer af tegen Real en je stevent weer af op een kansloos seizoen.
Daar gaat Donny
Ik heb me bedacht. Kom maar met Fraser en de Wolf. Deze wissel zou zelfs Gio niet durven.
Ik heb me bedacht. Kom maar met Fraser en de Wolf. Deze wissel zou zelfs Gio niet durven.
En waarom krijg je hier een kans? Omdat Tagliafico wel scherp is in zijn duel en zo de counter opzet.
Hij wisselt wel niet in minuut 80 hier
Also huntelaar
Also huntelaar
HahahahaLeon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:50:
Daar gaat Donny![]()
Ach ik weet nu al dat Dani de Wit er zo nog in komt
Als we kansloos achter staan komt Ryan Gravenberch!Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:52:
Ach ik weet nu al dat Dani de Wit er zo nog in komt
Ja dat wilde ik eerst zeggen, maar die is er niet bij. Harde werkers De Wit en Ekkelenkamp wel.Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:53:
[...]
Als we kansloos achter staan komt Ryan Gravenberch!
Waarom kan het niet gewoon even 5-0 worden met dit gepruts
Precies, hoe sneller we van Ten Hag af zijn.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:54:
Waarom kan het niet gewoon even 5-0 worden met dit gepruts
En of je nou Ten Hag de schuld wil geven of niet(imo is hij niet goed genoeg voor Ajax), maar er moet iets gaan gebeuren. Want dit werkt niet
Als dit zo blijft en PSV wint is het inderdaad beslist. Er gebeuren wel eens gekke dingen, maar ook daar zitten grenzen aanjaapstobbe schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:48:
[...]
Met 8 punten achterstand en een stabiel PSV wel hoor.
Psv heeft morgen ook een lastige uitwedstrijd. Zonder lozano en bergwijn.
En ik zie ajax ook nog gewoon winnen hoor. Dat is toch iets wat goede ploegen vaak doen. Winnen wanneer ze slecht spelen.
En ik zie ajax ook nog gewoon winnen hoor. Dat is toch iets wat goede ploegen vaak doen. Winnen wanneer ze slecht spelen.
Waar is Mike van der Hoorn als je hem nodig hebt als spits ten hag
?
Haha PSV en Utrecht uit lastig?aicaramba schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:57:
Kijk je deze pot? Ajax is echt heeeeel slecht en Heracles speelt dikke prima.
Je grap loopt wat jaren achterLekkerboeie86 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:59:
Hadden ze Eto'o maar binnen gehaald.
Zit je te kijken?aicaramba schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:57:
En ik zie ajax ook nog gewoon winnen hoor.
Wij gaan geen twee goals meer maken in 16 minuten hoor
Ja, ik zit te kijken. Ajax speelt erg slecht en creeert weinig. En toch hebben psv en ajax vaak toch de individuele klasse om deze shit wedstrijden winnend af te sluiten.Vos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:59:
[...]
Haha PSV en Utrecht uit lastig?
Kijk je deze pot? Ajax is echt heeeeel slecht en Heracles speelt dikke prima.
Ik zeg ook niet dat ik denk dat ajax wint, maar ik ga er ook niet zonaar vanuit dat het niet gebeurt. Er hoeft maar 1 doelpunt te vallen of het wordt een erg heet laatste kwartier.
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 09-02-2019 20:03 ]
Insert comedy campers tune...
Afrikaanse keepers en meevoetballen / communiceren blijft een puntje? Onana kon bal gewoon oppakken maar blijft in zijn hok staan.
Afrikaanse keepers en meevoetballen / communiceren blijft een puntje? Onana kon bal gewoon oppakken maar blijft in zijn hok staan.
[ Voor 78% gewijzigd door Vos op 09-02-2019 20:05 ]
Lol tegen FC Utrecht. Nog niet bijna moeilijk voor PSV.aicaramba schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:57:
Ten Hag mag oprotten. Liefst zo snel mogelijk.
Heracles houd het gaat spannendVos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:03:
Insert comedy campers tune...
Frenkie eruit Dolberg erin. We hadden een zeer sterj middenveld dat is nu nog sterker....
Ik mag hopen dat Neres gewoon geweigerd heeft, ik geef hem groot gelijk als het zo is.
Anders is er namelijk geen valide reden dat hij nu niet op het veld staat.
Anders is er namelijk geen valide reden dat hij nu niet op het veld staat.
Ik verwacht de komende wedstrijden nog wel een Younes-actie van Ten Hag richting Neres.groggy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:05:
Neres is vast in de bus gaan zitten
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gaat schone na de wedstrijd ook zeggen dat ajax het kampioenschap nog in eigen hand heeft? Want psv laat toch nog wel punten vallen.
Welk tactischbrein moet er dan voor in de plaats?Typhone schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:04:
[...]
Lol tegen FC Utrecht. Nog niet bijna moeilijk voor PSV.
Ten Hag mag oprotten. Liefst zo snel mogelijk.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Plaats mij in de raad van bestuur van Ajax en ik zal namen noemen.Faddermakker schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:10:
[...]
Welk tactischbrein moet er dan voor in de plaats?
Gewoon Reiziger het seizoen af laten maken, het ligt niet aan de kwaliteit of tactiek. Maar aan motivatie en Ten Hag lijkt de spelers gewoon kwijt. Elke andere trainer zal een positiever effect hebben dan hoe het nu gaatFaddermakker schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:10:
[...]
Advocaat!Faddermakker schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:10:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ten Hag heeft persoonlijke vetes en lievelingen. Dat is al reden te meer waarom elke trainer een betere gaat zijn.Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:11:
[...]
Gewoon Reiziger het seizoen af laten maken, het ligt niet aan de kwaliteit of tactiek. Maar aan motivatie en Ten Hag lijkt de spelers gewoon kwijt. Elke andere trainer zal een positiever effect hebben dan hoe het nu gaat
Ja meerdere. Keeper heeft 2/3 cruciale reddingen gemaakt.groggy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:12:
Heeft ajax al een kans gehad?
Mag ik nu nog steeds niet zeggen dat Ten Hag er uit mag?
[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 10-02-2019 12:06 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.
![]()