Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 138 Laatste
Acties:
  • 199.174 views

Onderwerpen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:25

Vos

AFCA

Typhone schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:06:
Zucht ik word ongelukkig van het speelschema van PSV. Uit tegen FC Utrecht.
@Baseman77 help mij eens bij het invullen van mijn poule... 0:4, 0:6, 0:8?
Wat gaat het worden?
Ze verliezen zelfs al (een oefenpot) van Volendam. Die zijn goed uit vorm...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zou Advocaat Kramer mee naar Feyenoord nemen?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gonadan schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:31:
Geeft Feyenoord met het aanstellen van Advocaat niet gewoon indirect toe dat hij hen kampioen gemaakt heeft en niet Gio? :?
Gio is de prijzenpakker. Hij heeft alles opgeraapt wat anderen neergezet hebben. Koeman had een team mooi gerijpt en Gio mocht het cashen. Probleem was dat Gio er niets van begreep dus toen heeft Advocaat even geholpen met de spelers op de juiste plekken neer te zetten en hem wat handige standaard wissel opties mee te geven.

Maar de reden dat Advocaat nu terug gevraagd wordt is denk ik meer voor de veiligheid van Martin van Geel. Advocaat is een van de weinigen waarbij MvG aan kan blijven. Dat is belangrijker dan het belang van de club.

alles kan off-topic

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:34:
Zou Advocaat Kramer mee naar Feyenoord nemen?
Zou me niet verbazen als v Geel de keuze qua versterkingen over laat aan Advocaat.
Als ze floppen of Feyenoord doet het slecht dan is het de schuld van Advocaat en niet v Geel.
Doen ze het goed dan zal v Geel voor de camera een slap verhaal ophangen over dat het een slimme keuze was om een beetje te luisteren naar Advocaat maar dat de beslissingen door v Geel gemaakt zijn.

• JaspW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-10-2021
Deadsy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:40:
[...]

Zou me niet verbazen als v Geel de keuze qua versterkingen over laat aan Advocaat.
Als ze floppen of Feyenoord doet het slecht dan is het de schuld van Advocaat en niet v Geel.
Doen ze het goed dan zal v Geel voor de camera een slap verhaal ophangen over dat het een slimme keuze was om een beetje te luisteren naar Advocaat maar dat de beslissingen door v Geel gemaakt zijn.
Dat denk ik helaas ook, hopelijk gaat de RvC nog eens goed naar v Geel zijn presteren kijken.
Advocaat kiest weinig jeugd overigens. Zoals nu ook met de spits van Utrecht, Venema. Staat als Talent bekend maar toch wordt kramer gehaald.

• Deadsy
Dat ze Kramer gehaald hebben vind ik sowieso belachelijk.
Degene die dat heeft goedgekeurd mag direct vertrekken

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:24
ik zou het bijzonder dom vinden als Feyenoord advocaat neerzet. Daarmee kies je niet voor vooruitgang en niet voor jeugd.

Argument om Kuijt naast hem te laten rijpen kan ik inkomen, maar volgens mij kan je die beter eerst nog ervaring laten opdoen in de jeugd, en hem de van bommel / de boer route laten volgen. Niks mis met nog een jaar of 2 jeugdteams.

Geen idee wie ze dan wel neer moeten zetten, maar Advocaat zou een stap in de verkeerde richting zijn. Feyenoord moet een trainer nemen die zich focust op de jeugd en die vernieuwingen doorbrengt, geen trainer aan het eind van zijn carriere.

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Is er eigenlijk al iets bekend over die blessure van Bergwijn? Heb ik helemaal gemist..

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
Deadsy schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:07:
Dat ze Kramer gehaald hebben vind ik sowieso belachelijk.
Degene die dat heeft goedgekeurd mag direct vertrekken
Ach, goede speler voor een subtopper die je gratis kan binnenhalen. Is natuurlijk bij een bepaald deel van het voetbalpubliek niet populair vanwege zn achtergrond, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken.

Dat gezegd hebbende, Venema verdient gewoon het vertrouwen bij Utrecht en bij Feyenoord moeten ze iemand neerzetten die met jeugd kan en wil werken. Dan maar een keer geen fruitschaal en/of dennenappel winnen als je tenminste wel wat opbouwt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Yogibeer
Yogibeer schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:43:
Is er eigenlijk al iets bekend over die blessure van Bergwijn? Heb ik helemaal gemist..
Ik zie het al. Storm in een glas water

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Ach, goede speler voor een subtopper die je gratis kan binnenhalen. Is natuurlijk bij een bepaald deel van het voetbalpubliek niet populair vanwege zn achtergrond, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken.

Dat gezegd hebbende, Venema verdient gewoon het vertrouwen bij Utrecht en bij Feyenoord moeten ze iemand neerzetten die met jeugd kan en wil werken. Dan maar een keer geen fruitschaal en/of dennenappel winnen als je tenminste wel wat opbouwt.
Als Kramer goals maakt ja dan is het een goede speler voor Utrecht. Maar die maakt hij niet.
Kun je net zo goed hem niet halen en gewoon Venema laten spelen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Beetje jammer dat het lijkt alsof Real Madrid weer beetje in vorm komt, al zag je ook dat als je druk op hun kan zetten Ajax misschien een kleine kans heeft op een verrassinkje. Erg benieuwd naar volgende week.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

Pompi schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:52:
Beetje jammer dat het lijkt alsof Real Madrid weer beetje in vorm komt, al zag je ook dat als je druk op hun kan zetten Ajax misschien een kleine kans heeft op een verrassinkje. Erg benieuwd naar volgende week.
Ik ben al aan het bidden maar alleen bij gratie Gods gaat Ajax winnen van Real over 2 wedstrijden. Zij hebben hun zaakjes wel op orde.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:30
Pompi schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:52:
Helaas iedereen lijkt op tijd fit bij Real.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:20:
[...]

Helaas iedereen lijkt op tijd fit bij Real.
En in vorm :X

• Yogibeer
Gelukkig moeten ze zaterdag nog een slachtpartij tegen Atletico :P

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

Real Madrid stelt al een 10 jaar meer prioriteit aan de CL dan aan de landstitel.
Het is dan ook geen toeval dat ze de afgelopen 10 jaar maar 2 keer landskampioen zijn geworden, maar wel 4 keer de CL hebben gewonnen (de laatste 3 jaar zelfs op rij, wat een record is).

Real zal snel en goed moeten verjongen om de gretigheid en wil om te winnen in het team te houden.
Het huidige team is verzadigd en heeft moeite om zich wekelijks op te laden en alles te geven in de competitie, in de CL daarentegen hebben ze er geen enkel probleem mee.

Real is sowieso een formidabele tegenstander, maar in de CL helemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 07-02-2019 09:25 ]

• Yogibeer
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de speelstijl. Real heeft de laatste jaren echt resultaat voetbal gespeeld. Op basis van telkens twee wedstrijden levert dit het gewenste resultaat op. Over een geheel seizoen heeft het minder effect. Zeker omdat ze veel wedstrijden spelen waarin ze gedwongen wel het initiatief moeten nemen.

Uiteraard hebben ze geweldige spelers waarmee ze goed voetbal kunnen spelen, maar daar waar Barcelona, PSG en City van hun eigen kracht uitgaan en proberen de tegenstander hun wil op te leggen, daar geeft Real vaak het initiatief uit handen en zijn ze dodelijk effectief in de omschakeling. Hetgeen effectief is gebleken in de Champions League.

Ik hoop niet dat Ajax het idee heeft dat ze heerlijk aan het ballen zijn wanneer Real ze veel balbezit gunt, want dan gaan ze er keihard af vrees ik. Op zich wel lekker dat Ajax zich nu weer vanuit de underdog rol kan spelen in tegenstelling tot twee weken geleden.

[ Voor 9% gewijzigd door Yogibeer op 07-02-2019 13:40 ]

• Typhone
  • Laatst online: 15:54

Typhone

Who Dares Wins

Ik voorspel 1:1 in Amsterdam en 3:0 in Madrid.

• Yogibeer
Marcos Lorente is in ieder geval niet van de partij.

• Pompi
Yogibeer schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:41:
Marcos Lorente is in ieder geval niet van de partij.
En daarvoor komt dan waarschijnlijk Casemiro die niet echt in vorm is, dus misschien toch nog iets positiefs

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:20:
Ik voorspel 2 : 1 in Amsterdam en 3 : 1 in Madrid.
Minimaal 1 afgekeurde goal voor Ajax in Madrid en minimaal 1 goal voor Real in Madrid die afgekeurd had moeten worden.

[Edit]Advocaat ziet af van trainerschap Feyenoord door 'negatieve sfeer'. M.a.w. te weinig geld voor teveel gezeik.

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-02-2019 00:33 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17
Hoppa. Advocaat zegt Feyenoord af. Tweede keer dat hij Feyenoord helpt.
Tegen beter weten in hoop ik dat Feyenoord vol voor het opbouwen gaat.

• Vos

Vos

AFCA

Jammer dat Dick afzegt ;)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

Voor PSV en Ajax jammer ja >:)
Ongelooflijk dat Van Geel in Advocaat de 1e keuze zag...reden voor ontslag op staande voet zou je zeggen.
Ik begrijp überhaupt totaal niet dat Van Geel nog steeds mag blijven aanmodderen bij Feyenoord, met name tijdens en na het kampioensjaar heeft hij hopeloos gefaald.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:20:
Volgens mij heb ik 2-2 en 3-0 gezet. :D

Zijn er dan daadwerkelijk mensen die denken dat er een reële kans is dat Ajax door gaat? De kans is nooit nul, maar wat mij betreft is hij best wel erg klein. Ongeacht blessures of vorm van Real. Het enige wat je kan doen is hopen op onderschatting en zelf volle bak erop.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Ik hoop op enige spanning en geen slachting, dan ben ik tevreden.

• Martinusz
Gonadan schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Zijn er dan daadwerkelijk mensen die denken dat er een reële kans is dat Ajax door gaat? De kans is nooit nul, maar wat mij betreft is hij best wel erg klein. Ongeacht blessures of vorm van Real. Het enige wat je kan doen is hopen op onderschatting en zelf volle bak erop.
Nou toen er blessures waren voor Kroos, Bale en volgens mij nog een paar, Real wedstrijden verloor van kleintjes in la Liga en in de laatste thuis wedstrijd in de CL met 3-0 klop kreeg van een Russische ploeg, ja dan heb je wel een beetje beter gevoel van goh misschien kun je in de thuiswedstrijd wat.
Maar moet zeggen nu het lijkt alsof ze weer op volle oorlogs sterkte zijn, ze weer winnen in la Liga, gelijkspelen tegen Barca, ja dan hoop ik op kleine nederlagen :o

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:44:
Ik hoop op enige spanning en geen slachting, dan ben ik tevreden.
Precies dit, ik verwacht 2 nederlagen Ajax en hoop maar dat het 2x onder de 0-4 blijft.

• Gonadan

Gonadan

dat er een reële kans is dat Ajax door gaat?
vs.
Martinusz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:54:
goh misschien kun je in de thuiswedstrijd wat.
;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 21
vrijdag
08.02. 20:00 NAC v AZ
zaterdag
09.02. 18:30 scHeerenveen v PEC Zwolle
09.02. 18:30 Heracles v Ajax
09.02. 20:45 Feyenoord v De Graafschap
09.02. 20:45 VVV-Venlo v Willem II
zondag
10.02. 12:15 Fortuna Sittard v Excelsior
10.02. 14:30 FC Emmen v ADO Den Haag
10.02. 14:30 FC Groningen v Vitesse
10.02. 16:45 FC Utrecht v PSV

Wedstrijd van PEC kan wel leuk worden, verder niets bijzonders.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan

Gonadan

Niet eens. er zijne en hoop ploegen uit de staart die dit weekend kansen hebben om stappen te maken, ben benieuwd wie er opstaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

[...]

Voor de thuiswedstrijd zet ik ook in op een gelijkspel, maar eerder een 0-0 of 1-1 dan dat wij 2 keer scoren. Belangrijkste is dat je gewoon de 0 houdt :p
Verder ben ik nog steeds aan het bidden dat we bij gratie Gods nog een rondje verder mogen, maar denk dat mijn smeekbeden niet worden verhoord.

[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 08-02-2019 09:14 ]

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:24
[...]

heel klein, maar je houdt je dan toch vast aan die keren dat ajax won van Man City (3e in de poule met Man City, Real en Dortmund) en Barca.

Oftewel: Kans enorm klein, maar er is een kansje.

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:13:
Belangrijkste is dat je gewoon de 0 houdt :p
Precies, daarom ga ik maar voor het scoren. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yogibeer
KingKoning schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:26:
[...]

heel klein, maar je houdt je dan toch vast aan die keren dat ajax won van Man City (3e in de poule met Man City, Real en Dortmund) en Barca.

Oftewel: Kans enorm klein, maar er is een kansje.
Het Ajax van nu is in mijn ogen ook een stuk sterker dan in de laatste jaren.
Het is niet voor niets dat de absolute top achter spelers aan zit.

• Martinusz
In de EL kwamen we toen heel ver door goede thuiswedstrijden >:)
zeg nooit nooit, maar doorgaan....nee denk het niet ;)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Yogibeer schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:31:
[...]

Het Ajax van nu is in mijn ogen ook een stuk sterker dan in de laatste jaren.
Het is niet voor niets dat de absolute top achter spelers aan zit.
Het Ajax van voor de winterstop. Het Ajax van na de winterstop is niet overtuigend geweest en - zeker met in ogenschouw de gestelde kwaliteit - vrij deprimerend. Punten laten liggen tegen Heerenveen en de manier waarop verloren wordt van Feyenoord geeft geen goed uitgangspunt.

• Martinusz
Napo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:02:
[...]

Het Ajax van voor de winterstop. Het Ajax van na de winterstop is niet overtuigend geweest en - zeker met in ogenschouw de gestelde kwaliteit - vrij deprimerend. Punten laten liggen tegen Heerenveen en de manier waarop verloren wordt van Feyenoord geeft geen goed uitgangspunt.
Eens, Ajax voor de winterstop was zoveel stabieler dan de laatste potjes. Tenzij ze die vorm ineens weer vinden, verwacht ik helaas behoorlijk wat tegendoelpunten -O-

• Yogibeer
2 wedstrijden jongens. Doe even een beetje normaal.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hoera, geen Dick. Nu hopen dat ze niet met een vergelijkbaar kansloze optie aan komen kakken.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Eens, Ajax voor de winterstop was zoveel stabieler dan de laatste potjes. Tenzij ze die vorm ineens weer vinden, verwacht ik helaas behoorlijk wat tegendoelpunten -O-
Herakles is toch niet in vorm?

Kunstgras, dat dan weer wel.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26
Hackus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:04:
Wedstrijd van PEC kan wel leuk worden, verder niets bijzonders.
Utrecht-PSV hoop ik op iets leuks.
En gezien de start van het seizoen ben ik ook wel benieuwd wat wij gaan doen in Almelo ;)
Daarnaast is Feyenoord-De Graafschap ook niet zomaar een zekerheidje.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dvdkiwi schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Utrecht-PSV hoop ik op iets leuks.
En gezien de start van het seizoen ben ik ook wel benieuwd wat wij gaan doen in Almelo ;)
Daarnaast is Feyenoord-De Graafschap ook niet zomaar een zekerheidje.
Heracles is niet echt in vorm te noemen. Tja, nadeel van kunstgras hebben we tegen.
Utrecht kan het wel leuk maken thuis, maar zie zo geen wonderen gebeuren van FCU.
Fey in 'De Kuip', steek je nu de Feyen Fans de gek aan ? :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Yogibeer
Frenkie niet fit. Tegen Heracles zou moeten kunnen zonder hem, maar tegen Real lijkt het mij een must dat iedereen erbij is om resultaat te kunnen boeken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als PSV eindigt op 87 punten en Ajax op 86 punten in de competitie dan heb ik de schuldige al gevonden:

Ten Hag over het spelers sparen tegen Heracles:
Voor Ajax staat zaterdagavond het uitduel met Heracles Almelo op de rol. Begin dit seizoen lieten de Amsterdammers in eigen huis twee punten liggen tegen de club uit Overijsel. Ten Hag besloot toen om een paar spelers te sparen. 'Dat was toen een goed idee, want we haalden uiteindelijk de Champions League.'

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:31:
Hoera, geen Dick. Nu hopen dat ze niet met een vergelijkbaar kansloze optie aan komen kakken.
Erwin Koeman ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:31:
Ik vrees voor jullie dat je Henk Fraser in je mik geschoven krijgt _O-

• LZ86
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:23:
[...]

Vrees t ook. Maar iig niet slechter dan Dickie :P

• Yogibeer
Daarom snapte ik de keuze voor Advocaat ook wel als tussenoplossing.
Ik zie op dit moment geen betere beschikbare opties (die ook realistisch zijn).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Er zitten behoorlijk wat trainers op de wachtlijst:

Julen Lopetegui
Zinedine Zidane
Antonio Conte
José Mourinho
Arsène Wènger
Laurent Blanc
Heiko Herrlich
Peter Stöger
Sam Allardyce
Thierry Henry
Javi Guerrero
Vincenzo Montella
Mark Hughes
Slavisa Jokanovic
David Moyes
Mike Büskens

Enz.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:23:
[...]

Met De Wolf ;)

• LZ86
  • Nu online
Precies. Het hoeft niet perse een NL coach te zijn.

• Yogibeer
Typhone schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:32:
Er zitten behoorlijk wat trainers op de wachtlijst:

Julen Lopetegui
Zinedine Zidane
Antonio Conte
José Mourinho
Arsène Wènger
Laurent Blanc
Heiko Herrlich
Peter Stöger
Sam Allardyce
Thierry Henry
Javi Guerrero
Vincenzo Montella
Mark Hughes
Slavisa Jokanovic
David Moyes
Mike Büskens

Enz.
Realistische opties. De meeste van deze trainers zitten toch helemaal niet op Feyenoord te wachten of kosten simpelweg te veel geld. Deze namen hebben aan het einde van dit seizoen waarschijnlijk weer tal van opties om aan de slag te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Yogibeer op 08-02-2019 14:35 ]

• Yogibeer
Zie je Jose Mourinho of Zidane volgend seizoen al in de bus naar Venlo en Emmen zitten? Hahah

• Gonadan

Gonadan

Haps heeft een beetje last en gaat niet spelen. Bang voor wat komen gaat? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lozano en Bergwijn zijn niet zeker tegen Utrecht, en Frenkie de Jong en Mazraoui ook niet tegen Heracles.

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Hackus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:35:
[...]

Heracles is niet echt in vorm te noemen. Tja, nadeel van kunstgras hebben we tegen.
Utrecht kan het wel leuk maken thuis, maar zie zo geen wonderen gebeuren van FCU.
Fey in 'De Kuip', steek je nu de Feyen Fans de gek aan ? :)
FCU gaat geen stap te veel zetten want ooohweee als de grote broer in het noorden daardoor maar kampioen zou worden. Feyenoord 2.0 :p

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17
Wie er voor de groep staat vind ik niet eens zo belangrijk. Belangrijker is wat is je doel. Ik hoop gewoon dat ze voor de lange termijn gaan. Talenten kansen geven aangevuld met kwaliteit.
Ik vrees echter dat Van Geel alleen bezig is met overleven. Dus een Fraser en de Wolf voor de groep. Oud Feyenoorders en aankoopbeleid blijft zoals het is. Kortingpakkers van de eredivisie inlijven.

• Deadsy
Hackus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:49:
Lozano en Bergwijn zijn niet zeker tegen Utrecht, en Frenkie de Jong en Mazraoui ook niet tegen Heracles.
Ze hebben de Jong nog. Jammer genoeg

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:25:
[...]Ze hebben de Jong nog. Jammer genoeg
Die heeft ook vaak genoeg laten zien dat hij heel erg wisselvallig kan zijn, niet qua gedrag maar qua spel.

• Gonadan

Gonadan

Maar ook dat hij ze er tegen dit soort ploegen soms kinderlijk eenvoudig in kan leggen. Je vraagt je soms toch af waarom ze niet iets meer op hem letten. Wellicht is dat nu makkelijker als er geen Lozano vandoor gaat als je te veel op de De Jong let. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
Russel88 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 06:32:
Hoppa. Advocaat zegt Feyenoord af. Tweede keer dat hij Feyenoord helpt.
Tegen beter weten in hoop ik dat Feyenoord vol voor het opbouwen gaat.
En meteen crisis in het Maasgebouw.

Zo zorgvuldig een lijst met kandidaten samengesteld. Voorzichtig bij opa Dick geinformeerd of hij eventueel nog een jaartje zou willen wachten met met pensioen gaan.

En dan blijkt dat de grote meneer Van Geel echt alleen maar matige middenvelders kent om voor te veel geld te kopen en alle hoop op Dickie gevestigd had.

Wanneer wordt er iemand wakker en schoppen ze Martin de deur uit?

alles kan off-topic

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Ik kan scenario van PSV wedstrijd echt zo uitschrijven, Utrecht krijgt genoeg kansen en scoort niks, en PSV krijgt 3 kansen en scoort er 6.... dat is een standaard FC Utrecht - PSV.

• Ankona
En Haps weer eens in de lappenmand.... Hoe krijgt die jongen het toch voor elkaar?

alles kan off-topic

• D-e-n
  • Laatst online: 00:20
Yogibeer schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:29:
Daarom snapte ik de keuze voor Advocaat ook wel als tussenoplossing.
Ik zie op dit moment geen betere beschikbare opties (die ook realistisch zijn).
En volgend jaar wel dan?

• Deadsy
Ankona schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:08:
[...]

En meteen crisis in het Maasgebouw.

Zo zorgvuldig een lijst met kandidaten samengesteld. Voorzichtig bij opa Dick geinformeerd of hij eventueel nog een jaartje zou willen wachten met met pensioen gaan.

En dan blijkt dat de grote meneer Van Geel echt alleen maar matige middenvelders kent om voor te veel geld te kopen en alle hoop op Dickie gevestigd had.

Wanneer wordt er iemand wakker en schoppen ze Martin de deur uit?
Misschien weet hij waar de lijken begraven liggen.
Dat is echt de enige reden die ik kan bedenken.

• Ankona
Dan laten ze hem toch voor een foto shoot in een van de lichtmasten klimmen. Minuutje stilte de volgende wedstrijd en daarna met een schone lei verder.

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:25:
Dan laten ze hem toch voor een foto shoot in een van de lichtmasten klimmen. Minuutje stilte de volgende wedstrijd en daarna met een schone lei verder.
Fotoshoot voor Beamix (beton) in een badkuip vlakbij de Maas. Die lichtmasten zal hij niet meer vertrouwen.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Maar omdat Gözübüyük ook in de KKD fluit, geeft hij op Het Kasteel ook maar weer willekeurig een penalty cadeau aan Twente, overtreding was niet in de 16. |:(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 21:47
Sparta geeft ook totaal niet thuis. Komen er niet doorheen. Felicitaties kunnen alvast naar Twente want die slaan echt een gat nu.

Ja hoor, 0-3 pffff

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-02-2019 21:12 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vlassie1980 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:55:
Sparta geeft ook totaal niet thuis. Komen er niet doorheen. Felicitaties kunnen alvast naar Twente want die slaan echt een gat nu.

Ja hoor, 0-3 pffff
met ED sowieso al :)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:55:

Ja hoor, 0-3 pffff
:/

Ik zit over 2 weken ook weer eens in het stadion, dit is wel een domper.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 21:47
Ramzzz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:24:
[...]

:/

Ik zit over 2 weken ook weer eens in het stadion, dit is wel een domper.
Typisch Sparta weer joh 🤣

Zul je zien dat uitgerekend Friday ook nog een goal maakt straks :')

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-02-2019 21:42 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:28:
[...]

Typisch Sparta weer joh 🤣

Zul je zien dat uitgerekend Friday ook nog een goal maakt straks :')
Het is er een goede dag voor... :')

• nocalimero
  • Nu online
Ramzzz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:31:
Maar omdat Gözübüyük ook in de KKD fluit, geeft hij op Het Kasteel ook maar weer willekeurig een penalty cadeau aan Twente, overtreding was niet in de 16. |:(
Helemaal eens met de penalty die Gözübüyük gaf aan Twente in de 1e helft: dat was er geen! Maar in de 2e helft onthoudt hij FC Twente 2 strafschoppen en vergeet Drenthe een tweede gele en dus rode kaart te geven.
Kortom, Gözübüyük kan er echt helemaal niks van.

Overigens wel een goede wedstrijd gezien van Twente. Met een gehavend middenveld waren ze heer en meester op het Kasteel. Volkomen terechte overwinning, 0-3 was nog maar een magere afspiegeling van de krachtsverhoudingen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Vos

Vos

AFCA

Een griepgolf bij De Graafschap, komt Feyenoord goed weg ;)

• LZ86
  • Nu online
Leuk stukje over Feyenoord uit het ADhttps://www.ad.nl/dossier...enoord-is-terug~abb98baf/ Slaat redelijk de spijker op de kop. Vooral dat stukje van Jan Oudenaarden.

• Pompi
Als je zo naar Atleti - Real kijkt, zie je dat je duidelijk lopers op het middenveld nodig hebt. Ik houd dus mijn hart vast voor woensdag als Schone met zijn snelheid van een slak heen en weer moet gaan lopen. Toch wel jammer dat Wober verkocht is en dat hij rood had tegen Bayern want anders had je Blind naar het middenveld kunnen doorschuiven.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 20:16
Ten Hag _O- _O- _O- 8)7 8)7

Gaat ie wel roteren met Huntelaar en Dolberg, gaat ie vervolgens niet met Neres beginnen na een zeer goede invalbeurt terwijl De Jong licht geblesseerd is. Maar nee hoor Neres mag weer op de bank beginnen. Die vent weet wel hoe ie spelers kapot moet maken

Overigens waarom Dolberg na 1 goede wedstrijd er weer uit halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 09-02-2019 17:49 ]

• Vos

Vos

AFCA

Dan zal De Jong wel niet licht geblesseerd zijn? ;) Misschien wordt Dolberg wel gespaard. Speelde wel eindelijk een keer echt goed ja. Maar ik had al 5 potten eerder voor KJH gekozen.

[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 09-02-2019 18:01 ]

• Terranova
Vos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:00:
Dan zal De Jong wel niet licht geblesseerd zijn? ;)
Was tot vandaag gewoon een twijfelgeval. Gevaarlijk om een risico mee te nemen. Toch ideale situatie om Neres eens te belonen door Ziyech naar 10 te schuiven en vd Beek eindelijk ook weer eens op z'n eigen positie te laten spelen.

Maar Neres zal wel iets met z'n dochten hebben gedaan ofzo. Hij is eens per 37 minuten bij een goal de afgelopen wedstrijden. Dat is een absurd gemiddelde. Maar een basisplek mag weer niet ofzo, want Ten Hag <3 Ziyech

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik denk dat neres door communicatie problemen niet super in de groep ligt, met als gevolg dat het een makkelijk slachtoffer is.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Pompi schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:45:
Als je zo naar Atleti - Real kijkt, zie je dat je duidelijk lopers op het middenveld nodig hebt. Ik houd dus mijn hart vast voor woensdag als Schone met zijn snelheid van een slak heen en weer moet gaan lopen. Toch wel jammer dat Wober verkocht is en dat hij rood had tegen Bayern want anders had je Blind naar het middenveld kunnen doorschuiven.
Als je zo naar die wedstrijd kijkt kun je je beter gewoon concentreren op de Eredivisie. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Terranova
groggy schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:06:
Ik denk dat neres door communicatie problemen niet super in de groep ligt, met als gevolg dat het een makkelijk slachtoffer is.
Hij spreekt anders gewoon Engels, al vrij snel nadat hij bij Ajax kwam.

• toolkist
  • Niet online
Ziyech speelt prima dus geen reden om ruimte voor Neres te maken aan die kant. Donny is ook een heel ander type speler dan Frenkie, dus ook wat dat betreft snap ik wel dat ie beiden gewoon opstelt.
Stel hij zet Neres erin en je speelt weer gelijk, krijg je weer het gezeik waarom ie spelers rust geeft tegen Heracles.

• Terranova
toolkist schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:11:
Ziyech speelt prima dus geen reden om ruimte voor Neres te maken aan die kant. Donny is ook een heel ander type speler dan Frenkie, dus ook wat dat betreft snap ik wel dat ie beiden gewoon opstelt.
Stel hij zet Neres erin en je speelt weer gelijk, krijg je weer het gezeik waarom ie spelers rust geeft tegen Heracles.
Vorig jaar speelde vd Beek anders gewoon wel op die positie en Neres op rechts met Ziyech op 10. Geen enkele reden om dat nu niet te kunnen.

Maar hij blijft constant zeggen dat hij meer dan 11 basisspelers heeft, maar roteren ho maar. Nu gaat Neres vrijwel zeker weg omdat hij toch niet speelt. Ziyech raak je ook weer kwijt. Ga je dan met Cerny spelen ofzo?

Af en toe roteren is echt helemaal niets mis mee. Maar hij weigert het gewoon.

Zal je net zien, de Jong raakt toch geblesseerd op dat kut kunstgras en dan ben je helemaal de lul tegen Real.

• LZ86
  • Nu online
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:18:
[...]
Zal je net zien, de Jong raakt toch geblesseerd op dat kut kunstgras en dan ben je helemaal de lul tegen Real.
Dat ben je waarschijnlijk met een fitte de Jong ook wel :P

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:20:
[...]

Inderdaad :) Transfer is toch al rond ;)

Neres kan volgend jaar overigens gewoon basisspeler worden. Hoop dat hij blijft.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:18:
[...]

Vorig jaar speelde vd Beek anders gewoon wel op die positie en Neres op rechts met Ziyech op 10. Geen enkele reden om dat nu niet te kunnen.

Maar hij blijft constant zeggen dat hij meer dan 11 basisspelers heeft, maar roteren ho maar. Nu gaat Neres vrijwel zeker weg omdat hij toch niet speelt. Ziyech raak je ook weer kwijt. Ga je dan met Cerny spelen ofzo?

Af en toe roteren is echt helemaal niets mis mee. Maar hij weigert het gewoon.

Hoezo gaat Neres weg? Dat ging ie in de winterstop ook niet...
Tegen Real maken we toch geen kans dus laten we de competitie ajb prio geven anders eindig je 100% zeker weer zonder prijs einde seizoen.

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:20:
[...]

tja misschien wel, maar waarom het risico nemen. Ik lees net dat Ten Hag er bewust voor kiest om niet met beide twijfelgevallen te spelen(Mazroui en de Jong), dat doet mij toch denken dat hij nu niet helemaal fit is. Anders hadden ze beiden wel gespeeld
toolkist schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:22:
[...]

Hoezo gaat Neres weg? Dat ging ie in de winterstop ook niet...
Tegen Real maken we toch geen kans dus laten we de competitie ajb prio geven anders eindig je 100% zeker weer zonder prijs einde seizoen.
Ajax liet hem niet gaan omdat ze Lainez niet binnen konden halen, anders was hij weg hoor en ik geef hem groot gelijk. Als je na je beste wedstrijd ooit tegen Bayern gelijk voor de rest van het seizoen op de bank beland en vervolgens kan doen wat je wil, maar je er toch niet meer in komt dan zou ik ook zsm weg willen

[ Voor 42% gewijzigd door Terranova op 09-02-2019 18:24 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-wederopstanding-real

Madrid zat toch in een dip, dus was prima te doen... of toch niet?

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:22:
[...]

tja misschien wel, maar waarom het risico nemen. Ik lees net dat Ten Hag er bewust voor kiest om niet met beide twijfelgevallen te spelen(Mazroui en de Jong), dat doet mij toch denken dat hij nu niet helemaal fit is. Anders hadden ze beiden wel gespeeld
Oftewel maximaal verantwoord risico om vandaag een goed resultaat te behalen. Prima dus.

• Terranova
toolkist schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:24:
[...]

Oftewel maximaal verantwoord risico om vandaag een goed resultaat te behalen. Prima dus.
Ja Heracles is zo goed dat je risico's moet nemen met De Jong. Terwijl er amper kwaliteitsverlies is als je wat schuift.

Maar goed ik ga je toch niet overhalen aangezien je lid bent van de Ten Hag fanclub en ik van de Anti-Ten Hag fanclub laat ik het hier wel bij en mag ik hopen dat het risico wat Ten Hag neemt toch goed uit pakt.

• Vos

Vos

AFCA

Was prima te doen? Wie quote je hier? Of is het gewoon trollen?

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-02-2019 18:28 ]

• Terranova
Oh god, de Driessen en Higler combo :(

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Je hebt vele posts gemist denk ik. Ik zou zeggen lees even terug

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:29:
Verschrikkelijk die commentator.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie het woensdagavond wel, ik heb het niet zo op mensen die voor de winterstop Ajax een kans gaven en nu opeens kansloos achten. Real is beter, dat weet iedereen. Maar zeker thuis zit een stunt (en dat vind ik gelijkspel al) er echt wel in. Ik herinner mij deze westrijd nog https://www.dailymail.co....-1-win-Dinamo-Zagreb.html waar buiten de 7-1 van Lyon er ook twee afgekeurde doelpunten waren. En dat Ajax was zeker niet beter dan het Ajax van nu.
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:03:
[
Maar Neres zal wel iets met z'n dochten hebben gedaan ofzo. Hij is eens per 37 minuten bij een goal de afgelopen wedstrijden. Dat is een absurd gemiddelde. Maar een basisplek mag weer niet ofzo, want Ten Hag <3 Ziyech
En dat gemiddelde haalt hij omdat hij een wisselspeler is. Een type Neres kunnen brengen als zijn directe tegenstanders al 70 minuten heeft lopen tegenhouden (wat 90% van de Ajax wedstrijden het geval is) brengt direct gevaar en diepte. Neres in de basis heeft dit seizoen ook al een aantal keer laten zien dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt.

Mijn god wat ziet dat veld er uit, ik ken afgeragde biljarts die er beter uitzien.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Terranova schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:29:
Ach, als je van een wedstrijd van Atletico met Sierd de Vos bent overgeschakeld dan valt Leo best mee. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Pagina: 1 ... 20 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.