toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar wel gewonnen van Ajax!
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 03-02-2019 14:01 ]
Heel benieuwd naar wat je vandaag te zeggen hebtLeon Zwiers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:07:
Nah, ruime overwinning. Tegen VVV.... Wees er maar trots op
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je verwacht toch dat je na wedstrijd tegen Ajax in een lekkere flow terecht komt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
Volgende keer niet voetballen dan win je vanzelf.Vos schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:01:
Omg Feyenoord wat een faalhazen!
Maar wel gewonnen van Ajax!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Koning van de jinx!Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:07:
Nah, ruime overwinning. Tegen VVV.... Wees er maar trots op
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar dat was de tweede uitslag op rij die ik goed had. Misschien moet ik Pro worden.
En dan worden we weggezet als arrogant als er wordt gezegd dat Feyenoord maar een subtopper is.snmght schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:03:
Niet heel verrassend, heb toch mening Feyenoorder horen roepen dat het seizoen toch al geslaagd was vorige week. Zoals Boskamp zei: dit pakken ze ons niet meer af !
Weer dik kassa?PWM schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:04:
Vind het vervelend om te zeggen....
Maar dat was de tweede uitslag op rij die ik goed had. Misschien moet ik Pro worden.
Des te meer de verbazing dat je hier vorige week door vernederd bent.
De odds waren wat minder, 1 op 13.5 met 50 euro inzet. Voor het eerst in maanden dat ik weer eens wat gedaan had
Voordeel is dat ik volgende week 3 weken op vakantie ga
Maar het lek was toch boven vorige week bij feyenoord ?
Maar je ziet duidelijk dat feyenoord in deze wedstrijd een creatieve middenvelder mist waardoor het goed georganiseerd spelend excelsior redelijk makkelijk overeind wist te blijven, de 0-1 van RvP was ook een balletje wat voor zijn voet kwam via een verdediger.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kan je je bets niet eens delen. Dan wordt heel het topic rijkPWM schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:09:
[...]
De odds waren wat minder, 1 op 13.5 met 50 euro inzet. Voor het eerst in maanden dat ik weer eens wat gedaan had
Lekker bezig! Nog wat ingezet op PSV - Fortuna, of wil je het lot niet tarten?PWM schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:09:
[...]
Doekje voor het bloedenPWM schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:09:
[...]
Het gat naar Ajax is nu 11 punten, dat lijkt me té veel om nog dicht te lopen. Het gaat met AZ is nu 5 punten, dat kan nog spannend worden.
Had amper anders verwacht om heel eerlijk te zijn 😅dvdkiwi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:01:
[...]
Heel benieuwd naar wat je vandaag te zeggen hebt
Maar dikke schande natuurlijk. Pleur die Gio er maar lekker uit.
Ja maar....ze hebben thuis gewonnen van Ajax dit seizoen....mavaros schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:13:
Hier moet je toch moedeloos van worden als Feyenoordfan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lekkere planning weer KNVB
Beide ploegen speelden zwak, en geen van de 2 had last van het glijden over plastic. Dus de kaart dat het aan het kunstgras lag kan niet worden gespeeld. Aan het eind had Excelsior gewoon meer drang om de winnende binnen te tikken.Bossie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:26:
Is Feyenoord echt hard door het ijs gezakt, of was het een wedstrijd waarbij een ploeg kon voetballen en de andere aan het glijden was over het plastic?
AZ begint weer in vorm te raken en die laten dan over het algemeen weinig liggen tegen dit soort ploegen. Het kan nog spannend worden, ik zie AZ er nog wel voorbij gaan.dvdkiwi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:14:
Waar Feyenoord na vorige week misschien dacht weer jacht te kunnen maken op Ajax moeten ze na vandaag toch AZ maar in de gaten blijven houden.
Het gat naar Ajax is nu 11 punten, dat lijkt me té veel om nog dicht te lopen. Het gaat met AZ is nu 5 punten, dat kan nog spannend worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Feyenoord ontbeert mentaliteit" kun je er beter van maken. Als ze net zo zouden vlammen als vorige week, dan werd Excelsior totaal op een hoopje gespeeld.D-e-n schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:26:
"Feyenoord ontbeert creativiteit op het middenveld" lees ik dan. Maar dan houdt die prutser van een coach Kocku weer op de bank. Ten Hag is misschien slecht in communicatie met de pers maar Gio ontbeert het belangrijkste wat een coach moet hebben : spelinzicht
Ajax heeft in ieder geval nog wel een paar miljoen te besteden.Martinusz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:43:
Die Stengs zal komend seizoen toch wel bij Ajax of PSV onder contract staan?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Die komt pas bij direct rood in actie volgens mij. Maar ik vond het wel een hands helaas. En dan 2e geel is ook zuur.toolkist schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:03:
Nou VAR, kom er maar in. Never nooit bewust hands
Fortuna staat naar omstandigheden ook best aardig te voetballen. PSV lijkt het op de counter te willen doen, maar dan moet het wel nauwkeuriger.Hupske schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:13:
Scheelt dat PSV niks voor elkaar krijgt met een man meer op dit moment. Ze hebben het juist lastiger.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik zie nu de overtreding van Malen
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 03-02-2019 15:19 ]
Het idee lijkt om het op de counter te beslissen, maar dat spelen ze zo bizar slecht uit vandaag dat ze totaal niet gevaarlijk worden.Qu3st schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:18:
10 tegen 11 man. En dan amper druk op de bal! 10 man mogen het spel maken. Of is het een bewussie? Hen laten ballen en moe worden en dan in laatste 10 minuten nog de 2e erin trappen.
Ik zie nu de overtreding van Malen
Niet dus.Snowdog schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:20:
PSV lijkt er niet al te veel zin in te hebben en het loopt weer eens voor geen meter. Ben benieuwd of Malen z'n 2e gele ook nog gaat pakken in de 2e helft.
Dat was 7 dagen geledenDeadsy schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:53:
OF Feyenoord was gewoon moe van de vorige wedstrijd (...)
Net zo'n pot als die van Ajax gisteren. Als de weerstand eenmaal gebroken is, dan worden dit soort ploegen overlopen.Hupske schreef op zondag 3 februari 2019 @ 15:44:
Nu gaat het wel vlug
Ben blij dat Ajax na PSV kom. Tuurlijk is er een kans dat ze expres de competitie laten lopen en meer voor de beker gaan. Maar dit is gewoon een probleem wat Feyenoord al wat langer heeft. Zelfs in hun kampioen-jaar zag je het terug.
En blijkbaar hebben ze daar moeite mee.
Kunt toch niet verwachten dat v Persie het 2x in 7 dagen doet.
Hopem dat ze de komende weken weer wat beter in vorm komen met uitrecht uit, hereveen uit en feyenoord thuis op het programma.
[ Voor 25% gewijzigd door aicaramba op 03-02-2019 16:21 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Onze Frank heeft wel weer heerlijke roulette gespeeld met de opstelling.OPSLAGHOND schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:28:
Mooi. 2 van de 3 wedstrijden vandaag gelopen zoals ik hoopte, nu hopen dat Heracles er 3 van de 4 van kan maken.
7 uur maar even de samenvatting mee pikken.vuurtjih schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:21:
Gekkenhuis in Zwolle, van 1-3 naar 4-3 (!). Gele kaarten in overvloed, rode kaarten, verkeerde VAR beslissingen. Penalty. Voor de neutrale kijker wel een leuke pot
Zal hij morgen ook even met de scheids willen praten?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat heeft hij gedaan?vuurtjih schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:36:
Bazoer pakt rood op de bank![]()
Zal hij morgen ook even met de scheids willen praten?
Dat wordt een makkie voor dit PSV.aicaramba schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:20:
Nou. Volgens mij heeft psv nu het record van meeste goals na de 85e minuut in een seizoen geëvenaard. Niet dat het zoveel uitmaakt. Als je vaak scoort, scoor je ook vaker in de laatste minuten.
Hopem dat ze de komende weken weer wat beter in vorm komen met uitrecht uit, hereveen uit en feyenoord thuis op het programma.
Heerenveen staat in brand, als ik het goed begrepen heb, dus die zijn met alles bezig, behalve met voetballen. FC Utecht is geen dingetje in Eindhoven. Een gewone wedstrijd. Feyenoord gaat met 11-0 huilend terug naar Rotterdam.
Nee, bij PSV gaan ze vanacht heerlijk slapen en zich opmaken voor Carnaval. Dat is veel belangrijker.
Ruzie maken met de 4e man, na afloop van de wedstrijd
zo dom. Te bedenken dat hij het zijn eerste jaar bij Ajax echt een groot talent was die het top deed en sinds hij daar op de bank terecht kwam is het gewoon totaal niets meer.vuurtjih schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:56:
[...]
Ruzie maken met de 4e man, na afloop van de wedstrijd
Toch jammer dat onze nationale held van de BuitencategorieTM de boel tegen Excelsior dan weer niet op sleeptouw kon nemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Overigens had ik, net als @PWM ook beide wedstrijden goed voorspeld, maar dan in de "op-het-werk-poule-voor-de-eer"... toch een jammerlijk verschil zo achteraf bezien
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik zou eerder gefrustreerd zijn over Heerenveen thuis. 3-1 voor, een penalty missen en dan alsnog de boel weggeven. Dat mag echt niet.P.O. Box schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:37:
Voor mij is vandaag toch wel de bevestiging dat Ajax het na het eerste kwartier vorige week toch echt helemaal zelf heeft laten liggen en dat dat niet de verdienste van Feyenoord was. Ok, ik kijk heel erg met een Ajax-bril, dat geef ik toe, maar ik ben met terugwerkende kracht wéér gefrustreerd over vorige week.
Overigens had ik, net als @PWM ook beide wedstrijden goed voorspeld, maar dan in de "op-het-werk-poule-voor-de-eer"... toch een jammerlijk verschil zo achteraf bezien
Een slechte wedstrijd in de Kuip tegen een Feyenoord dat enorm gemotiveerd is en waarbij alles voor de verandering eens een keer lukt kan gebeuren. Al liet Ajax zich aan alle kanten wel heel makkelijk aftroeven.
https://www.nu.nl/voetbal...-door-zware-blessure.htmlPSV is Bergwijn vermoedelijk lang kwijt door zware blessure
Gevreesd voor kuitbeenbreuk, dan ligt hij er lang uit.
Kan, maar mag ook niet. Beiden is frustrerend. Hopen dat er wat goeds uit komt, dan heeft het nog zijn nut gehad.Mugwump schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:47:
[...]
Ik zou eerder gefrustreerd zijn over Heerenveen thuis. 3-1 voor, een penalty missen en dan alsnog de boel weggeven. Dat mag echt niet.
Een slechte wedstrijd in de Kuip tegen een Feyenoord dat enorm gemotiveerd is en waarbij alles voor de verandering eens een keer lukt kan gebeuren. Al liet Ajax zich aan alle kanten wel heel makkelijk aftroeven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oei! Jammer voor Bergwijn zelf. Jammer voor PSV. Jammer voor Oranje. Jammer voor de Eredivisie. Ik vind het altijd leuk om naar Bergwijn te kijken (behalve tegen AjaxDoeEensGek schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:49:
[...]
https://www.nu.nl/voetbal...-door-zware-blessure.html
Verder heb ik niet meer gekeken naar PSV, is zo gegaan als ik had verwacht.
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 03-02-2019 18:01 ]
DoeEensGek schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:49:
[...]
https://www.nu.nl/voetbal...-door-zware-blessure.html
Jammer voor Bergwijn met name, sympathieke speler.Qu3st schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:54:
Oei! Jammer voor PSV. Jammer voor Oranje. Jammer voor de Eredivisie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik mag hopen dat in twee wedstrijden meer tegendoelpunten krijgen dan in de hele eerste seizoenshelft zowel spelers als trainer heeft wakkergeschud.Gonadan schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:51:
[...]
Kan, maar mag ook niet. Beiden is frustrerend. Hopen dat er wat goeds uit komt, dan heeft het nog zijn nut gehad.
Ten Hag leek in ieder geval geleerd te hebben van Heerenveen door Sinkgraven op de bank te houden, maar de rest van het team dacht in de Kuip ook wel weg te komen met frivool speeltuinvoetbal.
In mijn ogen misten we achterin Tagliafico wel. Was gisteren echt weer een verademing om die bezig te zien. Ondanks de dikke zege vond ik dat de rest van de verdediging gisteren ook nog wel aardig laks was, zeker in de eerste helft. VVV was niet in staat om ervan te profiteren gelukkig.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het aangepast.Gonadan schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:57:
[...]
Jammer voor Bergwijn met name, sympathieke speler.
Ook zuur dat hij zo goed bezig was, veel clubs hem volgden voor een zomerse transfer. Nu zullen ze hem vermoedelijk nog wel eerst links laten liggen deze zomer als het echt zo ernstig is.
Terechte penalty voor PEC?
Ik zeg duidelijk nee. Ik snap er ook niks van. Kuijpers legt 'm met zoveel overtuiging buiten de zestien. Niemand protesteert. Vervolgens roept de VAR iets, en hij legt m meteen op de stip zonder zelf te kijken. Hoe?
Wel leuk voor PEC
Op zich niet gek om daarvoor op de VAR te vertrouwen. Binnen / buiten de zestien is iets dat je met herhalingen uit zes hoeken prima kunt vaststellen. Het is meestal niet echt een interpretatiekwestie zoals een duel waarin wederzijds wat vastgehouden wordt bijvoorbeeld.LoeWn schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:44:
Tijd voor een polletje eigenlijk.
Ik zeg duidelijk nee. Ik snap er ook niks van. Kuijpers legt 'm met zoveel overtuiging buiten de zestien. Niemand protesteert. Vervolgens roept de VAR iets, en hij legt m meteen op de stip zonder zelf te kijken. Hoe?
Wel leuk voor PEC
Voet van de aanvaller stond duidelijk in de 16 toen hij werd neergehaald. Hoe moet dit dan geen terechte penalty zijn?LoeWn schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:44:
Tijd voor een polletje eigenlijk.
Wel leuk voor PEC
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het resultaat is wel jammer voor de Echte SupporterTMGonadan schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:29:
Van Persie snapt het niet meer, hij vindt dit bizar. Begrijpelijk, want ze hadden allemaal beloofd hetzelfde te starten als tegen Ajax.
Toch jammer dat onze nationale held van de BuitencategorieTM de boel tegen Excelsior dan weer niet op sleeptouw kon nemen.![]()
Elect a clown, expect a circus.
Die DIck Advocaat moet zich ook lekker gaan schamen. Dat gezever van een oude man die niet met de VAR overweg kan. En dan ook dit soort teksten:Maverick schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:52:
[...]
Voet van de aanvaller stond duidelijk in de 16 toen hij werd neergehaald. Hoe moet dit dan geen terechte penalty zijn?
Kan aan mijn liggen maar die man kan beter achter de geraniums gaan zitten. Bij de ook terechte andere rode kaart was hij ook al aan het zeuren."Die jongen is natuurlijk teleurgesteld en gaf de vierde man een licht duwtje", reageerde trainer Dick Advocaat op de rode kaart van Bazoer. "Je moet als vierde official die teleurstelling gewoon begrijpen en zeggen dat hij het de volgende keer niet meer moet doen."
Gisteren kreeg AZ tegen Emmen 2 vederlicht gegeven pingels van Gözübüyük, o.a. wegens zgn. ‘op de hak trappen’, vandaag krijgt PSV helemaal niets van Blom, ook 2 spelers (eerst Pereiro, toen Bergwijn) tegen hun been getrapt in de 16, waar de bal niet in het geding was.
Jaja.
En dan bij PEC, overtreding buiten de 16, toch een penalty
Kuipers zegt “in geval van een ‘feit’, hoef ik niet te checken”.
Het is in de aan ons getoonde beelden vrij duidelijk erbuiten, toch volhouden.
Ik ben nog niet overtuigd. De overtreding (wie doet wat) is erbuiten. De verdediger staat er m.i. binnen, de aanvaller erbuiten, het raakpunt er ook buiten.
Overigens was de VAR bij Vitesse-H’veen en PEC-Utrecht ook wel erg bijzonder.
[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 03-02-2019 23:48 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit inderdaad, als het om situaties gaat met feiten, hoeft de scheidsrechter niet te kijken. Als in binnen/buiten, buitenspel wel of niet.Mugwump schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:51:
[...]
Op zich niet gek om daarvoor op de VAR te vertrouwen. Binnen / buiten de zestien is iets dat je met herhalingen uit zes hoeken prima kunt vaststellen. Het is meestal niet echt een interpretatiekwestie zoals een duel waarin wederzijds wat vastgehouden wordt bijvoorbeeld.
Al was deze situatie hier geen geweldig voorbeeld voor, want ik vind het nog steeds niet duidelijk binnen/buiten.
Zoals ze ook geen rode kaart kregen in de 12e minuut, terwijl Fortuna er wel een hele makkelijke tegen kreeg?Ramzzz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:41:
De willekeur van scheids en VAR weer mooi geïllustreerd.
Gisteren kreeg AZ tegen Emmen 2 vederlicht gegeven pingels van Gözübüyük, o.a. wegens zgn. ‘op de hak trappen’, vandaag krijgt PSV helemaal niets van Blom, ook 2 spelers tegen hun been getrapt in de 16, wat de bal niet in het geding was.
Jaja.
[ Voor 0% gewijzigd door Ramzzz op 03-02-2019 23:32 ]
Dat klopt toch ookP.O. Box schreef op zondag 3 februari 2019 @ 17:37:
Voor mij is vandaag toch wel de bevestiging dat Ajax het na het eerste kwartier vorige week toch echt helemaal zelf heeft laten liggen en dat dat niet de verdienste van Feyenoord was. Ok, ik kijk heel erg met een Ajax-bril, dat geef ik toe, maar ik ben met terugwerkende kracht wéér gefrustreerd over vorige week.
Natuurlijk moet Ajax winnen. En natuurlijk is het hun eigen schuld. Feyenoord kan in principe alleen winnen, als Ajax (of PSV) het laat liggen.
Kwam omdat De Jong meteen alweer om niks ging liggen, dan fluiten ze niet meer.Ramzzz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:41:
Gisteren kreeg AZ tegen Emmen 2 vederlicht gegeven pingels van Gözübüyük, o.a. wegens zgn. ‘op de hak trappen’, vandaag krijgt PSV helemaal niets van Blom, ook 2 spelers tegen hun been getrapt in de 16, wat de bal niet in het geding was.
Jaja.
[ Voor 0% gewijzigd door Ramzzz op 03-02-2019 23:32 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:52:
[...]
Zoals ze ook geen rode kaart kregen in de 12e minuut, terwijl Fortuna er wel een hele makkelijke tegen kreeg?

De intentie was toch de bal spelen? Uhm ... dit zal wel een foute hoek zijn ...
Dat Blom dit "niet kon zien" zeg, die stond er nog beter voor ...
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-02-2019 20:18 ]
De VAR had ook best mogen ingrijpen als je dit zo ziet.OPSLAGHOND schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:17:
[...]
[Afbeelding]
Ook daar, willekeur.OPSLAGHOND schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:17:
[...]
[Afbeelding]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hij is echter niet bedoeld in de willekeur weg te nemen, daar lijkt Zeist minder in geïnteresseerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op het wereldkampioenschap "eenvoudig rode kaarten spotten" was dit de winnaar. Allemachtig, hoe wil je hem als scheidsrechter op een presenteerblaadje krijgen
Mijn eerste reactie bij de samenvatting was ook: dat is rood. Maar dacht zal het wel niet goed gezien hebben. De foto maakt het wel duidelijkOPSLAGHOND schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:17:
[...]
[Afbeelding]
Overtreding was gewoon binnen. Penalty dus.Ramzzz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:41:
Gisteren kreeg AZ tegen Emmen 2 vederlicht gegeven pingels van Gözübüyük, o.a. wegens zgn. ‘op de hak trappen’, vandaag krijgt PSV helemaal niets van Blom, ook 2 spelers (eerst Pereiro, toen Bergwijn) tegen hun been getrapt in de 16, waar de bal niet in het geding was.
Jaja.
En dan bij PEC, overtreding buiten de 16, toch een penaltyen de scheids kijkt niet zelf.
Kuipers zegt “in geval van een ‘feit’, hoef ik niet te checken”.
Het is in de aan ons getoonde beelden vrij duidelijk erbuiten, toch volhouden.
[ Voor 0% gewijzigd door Ramzzz op 03-02-2019 23:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()