Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 138 Laatste
Acties:
  • 199.174 views

Onderwerpen

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
Botteghin geblesseerd. Feyenoord huurt een 29 jarige verdediger. Waarom?
We spelen nergens meer om. De beker. Ga je nou een speler huren voor max 2 beker wedstrijden?
Lekkere signaal geef je ook af aan je jeugdspelers.
Ppffff wat een beleid zeg.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:48
Ik snap het prima. St. Juste kan nu naar het centrum en wennen voor volgend seizoen, Martina op rechtsback. Nieuwkoop is bewezen niet goed genoeg en daar achter heb je helemaal niemand voor die positie. Je kan kijken of hij bevalt en hem eventueel overnemen daarna.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
donleone83 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:46:
Ik snap het prima. St. Juste kan nu naar het centrum en wennen voor volgend seizoen, Martina op rechtsback. Nieuwkoop is bewezen niet goed genoeg en daar achter heb je helemaal niemand voor die positie. Je kan kijken of hij bevalt en hem eventueel overnemen daarna.
Er is geen optie tot koop. En moet je nou weer een dertiger kopen? Als je dat al doet dan van de buitencategorie a la Kuijt en Van Persie geen Martina.

Die jongen moet eerst weer wedstrijd fit worden en in vorm raken. Tegen de tijd dat hij dat is vertrekt hij al bijna. Je gaat geen plek hoger eindigen met hem, en de bekerwedstrijd tegen Ajax komt waarschijnlijk te vroeg.

Misschien is hij vrijwel gratis, maar zelfs dan begrijp ik het niet. Investeer in (eigen) jeugd ook als je twijfelt. Er staat straks helemaal niemand in die nog restwaarde vertegenwoordigt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:51
Russel88 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:23:
We spelen nergens meer om. De beker. Ga je nou een speler huren voor max 2 beker wedstrijden?
Dit is precies het beleid waar Feyenoorders zoveel over klagen. Er is geen visie. Alleen korte termijn oplossingen.....

V Geel out!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Bakker gaat pas in de zomer naar PSG als zijn contract is afgelopen, blijkbaar had hij zelfs al van iedereen afscheid genomen.
Neem aan dat hij nu gewoon tot de zomer in zijn eentje mag trainen, want waarom zou je als Ajax zijnde een speler die toch al weg gaat bij je selectie houden of in Jong laten spelen als je daar ook spelers die er volgend jaar nog zijn kan laten spelen.
Dom dom dom van meneer Bakker en Riaola die alleen maar Euro tekens zagen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ajax zag dus toch al geen perspectief in hem, aangezien hij al een aflopend contract had.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:40
Ajacieden, gefeliciteerd. Jullie hebben (bijna) al weer een record te pakken:

https://www.ad.nl/nederla...per-heel-triest~a0e3cd2d/

Vooral het volgende zinnetje is best confronterend:
"Heerenveen, PEC, ADO. Ze stonden de afgelopen duizend dagen allemaal vaker bovenaan dan Ajax. Ja, zelfs NEC, nu de nummer vijftien van de Keuken Kampioen Divisie kan dat zeggen."

Kortom, we leven met jullie mee .... 8)

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Weinig confronterends aan dat zinnetje. Het interesseert helemaal niks wie er na 2 wedstrijden bovenaan staat.
Het enige irritante is het niet bovenaan staan aan het einde van het seizoen de afgelopen jaren, hopelijk weten we daar dit jaar een einde aan te maken.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:40
... dit was een poging om de opmaak van mijn vorige post te verbeteren ...

[ Voor 91% gewijzigd door nocalimero op 01-02-2019 08:54 ]

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Russel88 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:23:
Je moet wat. Die plek is sinds de verkoop van Karsdorp gewoon een groot probleem. Ik snap je punt, maar ik denk dat het voor de rest van de selectie ook wel lekkerder speelt als nu de RB mee kan komen ipv het spel in onbalans zet.

Wel zorgelijk dat we niemand uit de jeugd hebben voor die plek en er ook in de scouting rapporten blijkbaar geen opties te vinden zijn.

alles kan off-topic

• Typhone
  • Laatst online: 22:59

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:48:
Als FC Emmen alles had gewonnen stonden die bovenaan!

Als he! Als...

Maar we staan keurig 14e *O*
Vos

AFCA
We staan 14e?

Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/wp-content/gallery/wtf/wtf%20%282%29.gif

We staan 2e!

@nocalimero

We hebben ook al het record van de meeste landstitels en prijzen te pakken. Niemand zit op medeleven te wachten vrees ik 8)
Een wedstrijd tegen de Graafschap leerde bovendien dat je maar op 1 moment van het seizoen bovenaan hoeft te staan en dat is op de laatste speeldag.

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 01-02-2019 09:10 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:09

Qu3st

Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:52:
[...]

@nocalimero

We hebben ook al het record van de meeste landstitels en prijzen te pakken. Niemand zit op medeleven te wachten vrees ik 8)
Een wedstrijd tegen de Graafschap leerde bovendien dat je maar op 1 moment van het seizoen bovenaan hoeft te staan en dat is op de laatste speeldag.
Dat mogen we niet zeggen! Want dat is arrogant :+

[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 01-02-2019 09:18 ]

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:51:
Ik snap je punt, maar ik denk dat het voor de rest van de selectie ook wel lekkerder speelt als nu de RB mee kan komen ipv het spel in onbalans zet.
Maar kan ie wel meekomen? In Engeland hebben ze al medelijden met Feyenoord mbt het halen van deze speler.

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Saaie transferperiode bij de Nederlandse top 3 zeg.
Ajax de grootste verliezer met de verkoop van Wöber, zo bleek afgelopen zondag al :P

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nocalimero schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:45:
Ajacieden, gefeliciteerd. Jullie hebben (bijna) al weer een record te pakken:

https://www.ad.nl/nederla...per-heel-triest~a0e3cd2d/

Vooral het volgende zinnetje is best confronterend:
"Heerenveen, PEC, ADO. Ze stonden de afgelopen duizend dagen allemaal vaker bovenaan dan Ajax. Ja, zelfs NEC, nu de nummer vijftien van de Keuken Kampioen Divisie kan dat zeggen."

Kortom, we leven met jullie mee .... 8)
Ik ben benieuwd wanneer Heerenveen, PEC, ADO en NEC bovenaan de eredivisie hebben gestaan. Ik kan het namelijk niet terugvinden.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 20
vrijdag
01.02. 20:00 De Graafschap v NAC
zaterdag
02.02. 18:30 Vitesse v scHeerenveen
02.02. 19:45 Ajax v VVV-Venlo
02.02. 19:45 Willem II v FC Groningen
02.02. 20:45 AZ v FC Emmen
zondag
03.02. 12:15 Excelsior v Feyenoord
03.02. 14:30 PEC Zwolle v FC Utrecht
03.02. 14:30 PSV v Fortuna Sittard
03.02. 16:45 ADO Den Haag v Heracles

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
dutchgio schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:34:
Ajax zag dus toch al geen perspectief in hem, aangezien hij al een aflopend contract had.
Volgens mij zag Ten Hag het juist wel in hem zitten, dit seizoen debuut in Ajax 1 en ook mee op trainingskamp winterstop. Echter voor verlenging zijn wel 2 partijen nodig en bij spelers die Raiola als zaakwaarnemer hebben is dat vaak niet het geval, denk aan Justin Kluivert.

• Yogibeer
Napo schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer Heerenveen, PEC, ADO en NEC bovenaan de eredivisie hebben gestaan. Ik kan het namelijk niet terugvinden.
Vast een keer na de eerste speelronde ofzo.

Top journalistiek van het AD ook weer dit! 8)7

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
toolkist schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Maar kan ie wel meekomen? In Engeland hebben ze al medelijden met Feyenoord mbt het halen van deze speler.
Een soort Magallan dus, hopelijk speelt hij de halve finale. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Sempy op 01-02-2019 09:39 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Yogibeer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:38:
[...]

ADO staat elk jaar bovenaan :P
Maar pfoe wat een nieuws zeg, dus stel Ajax staat over 3 wedstrijden 1 speelronde bovenaan, maar wordt geen kampioen, dan kunnen we tenminste wel zeggen dat we weer eens bovenaan hebben gestaan 7(8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Napo
  • Niet online
Yogibeer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:38:
[...]

Nope, zelfs dat niet. FAKE NEWS! :+

• toolkist
  • Niet online
[...]

Die zullen op speeldag 1 wel op de vrijdagavond gespeeld hebben.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

ADO sowieso na de eerste speelronde van 2016/2017.

https://www.voetbal.com/w...016-2017-spieltag/1/heim/

EDIT: Ah, wacht, dat was natuurlijk pas na 2 speeldagen van de 1ste speelronde 8)7 Technisch gezien klopt het dus wel :+ Dat zal voor PEC/NEC dan ook wel gelden. Zij speelde waarschijnlijk op vrijdag van de 1ste speelronde in jaar x.

Dus, als de KNVB nou lief is, laten ze Ajax thuis spelen op dag 1 van 2019/2020 tegen de promovendus :+

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 01-02-2019 10:34 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
PWM schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:23:
[...]

ADO sowieso na de eerste speelronde van 2016/2017.

https://www.voetbal.com/w...016-2017-spieltag/1/heim/

EDIT: Ah, wacht, dat was natuurlijk pas na 2 speeldagen van de 1ste speelronde 8)7 Technisch gezien klopt het dus wel :+ Dat zal voor PEC/NEC dan ook wel gelden. Zij speelde waarschijnlijk op vrijdag van de 1ste speelronde in jaar x.

Dus, als de KNVB nou lief is, laten ze Ajax thuis spelen op dag 1 van 2019/2020 tegen de promovendus :+
Helaas plannen ze de klassieker thuis nooit op speeldag 1 -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

toolkist schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:50:
Het enige irritante is het niet bovenaan staan aan het einde van het seizoen de afgelopen jaren, hopelijk weten we daar dit jaar een einde aan te maken.
Nou je, het enige...voor Ajax is het natuurlijk wel schandalig dat ze al 1.000 dagen niet eens 1 dag koploper zijn geweest in de Eredivisie.
Sempy schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:39:
Een soort Magallan dus, hopelijk speelt hij de halve finale.
Bij Magallan zagen supporters wel kwaliteiten bij hem, maar begrepen ze niet echt waarom Ajax hem haalde (gezien de speelstijl) en waarom ze zoveel geld betaalden.
Bij Martina wordt Feyenoord enorm uitgelachen door Everton en Stoke supporters, vrij veelzeggend:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1091038300951990272

• Yogibeer
Echt bizar dat er dan schijnbaar in Jong Feyenoord of in de A1 geen spelers loopt met het niveau van Cuco Martina,

[ Voor 5% gewijzigd door Yogibeer op 01-02-2019 11:17 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:23
Bij Twente heeft Martina ook nooit echt overtuigd. Ik weet niet waar Feyenoord hem wil neerzetten. Maar centraal achterin hadden ze nog beter Tapia kunnen houden.

Wat Ajax met Magallan doet snap ik verder totaal niet. Zo'n speler laat je toch eerst een paar maanden wennen om hem rustig te brengen. In de verdediging moet je samenwerken, weten hoe je medespelers lopen, wanneer ze een speler overgeven, etc. Maar afschrijven op basis van 2 wedstrijden vind ik in elk geval te vroeg.

Regeren is vooruitschuiven

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:00:
Nou je, het enige...voor Ajax is het natuurlijk wel schandalig dat ze al 1.000 dagen niet eens 1 dag koploper zijn geweest in de Eredivisie.
Dat het een topclub onwaardig is om zo lang niet bovenaan te staan ok, maar het maakt me echt niks uit als we dit seizoen alleen aan het eind van de laatste speeldag bovenaan staan. Dat heb ik uiteraard liever dan de andere 33 speelweken bovenaan te staan.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Die zullen op speeldag 1 wel op de vrijdagavond gespeeld hebben.
Ugh, dat is het inderdaad. Wat een kansloos journalistiek niveau streef je dan ook na. Het is soms al tragisch als je virtuele stand in de eredivisie ziet tijdens bijvoorbeeld Ajax - Heerenveen jongstleden, het is namelijk compleet nutteloos. In de laatste speelrondes waar alle clubs tegelijk spelen snap ik het nog wel enigszins.

De stand (de altijd mooie pagina 819) zegt mijn inziens gewoonweg niets tot de hele speelronde is afgelopen. Ook daar is er enkel in de eerste X speelrondes kans voor de kleine clubs om eerste te staan. Baseerde het uiteindelijk dus op de volgende informatie

[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 01-02-2019 12:05 ]

• Ankona
Net na het sluiten van de markt maakt Tannane zich onmogelijk.

https://www.telegraaf.nl/...-per-direct-op-non-actief

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ze bij het AD dan toch zo bezig zijn dan heeft Ajax tegen Heerenveen (virtueel) ook eerste gestaan. :?
Kranten ... brrr zonde van het papier en/of ruimte op het net.
toolkist schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:18:
[...]Maar kan ie wel meekomen? In Engeland hebben ze al medelijden met Feyenoord mbt het halen van deze speler.
Het gemiddelde niveau bij Feyenoord van dit seizoen uiteraard m.u.v. afgelopen weekend kan vrijwel elke Eredivisie-speler aan lijkt me. Een verdiende overwinning maar zeker een uitschieter vergeleken met de rest.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:00:
[...]

Omdat statistisch 1000 dagen veel erger klinkt dan 3 jaar? Wat een onzin weer. Het is schandalig dat je op de laatste dag van het jaar een kampioenschap verspeelt. Als PSV'er zou je toch moeten weten dat je maar 1 dag koploper hoeft te zijn getuige 2006/2007 en bovengenoemd jaar en dat de rest dus helemaal niet boeit.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 01-02-2019 13:19 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:18:
[...]

Omdat statistisch 1000 dagen veel erger klinkt dan 3 jaar? Wat een onzin weer. Het is schandalig dat je op de laatste dag van het jaar een kampioenschap verspeelt. Als PSV'er zou je toch moeten weten dat je maar 1 dag koploper hoeft te zijn getuige 2006/2007 en bovengenoemd jaar en dat de rest dus helemaal niet boeit.
Als je deze statistiek ziet dan zie je een club die van de afgelopen 7 jaar 3x kampioen is geworden, 3x serieus heeft meegedaan voor het kampioenschap en 7 jaar niet lager dan 2e is geworden. Dan lijken die 1000 dagen al weer een stuk minder erger (zonder de context van de wedstrijd tegen de Graafschap etc)

2017/18 2e op 4 punten
2016/17 2e op 1 punt
2015/16 2e op 2 punten
2014/15 2e op 17 punten
2013/14 kampioen (2e 4 punten)
2012/13 kampioen (2e 7 punten)
2011/12 kampioen (2e 6 punten)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zet 2010/2011 ook nog even erbij, toen waren we ook 1e (!)
2009/2010 2e

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 01-02-2019 13:44 ]

• Yogibeer
We zijn in ieder geval wel constant 2e de laatste jaren.

• Yogibeer
Overigens moet men denk ik niet vergeten dat alvorens Feyenoord en PSV ook maar één officieel duel gespeeld hadden Ajax er al 6 achter de rug had.
Zo heel gek is het dan ook niet dat deze ploeg iets eerder tegen een dipje aanloopt. Die gaat PSV for sure ook nog krijgen dit seizoen. Nog 15(!) wedstrijden te gaan!

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:38:
maar het maakt me echt niks uit als we dit seizoen alleen aan het eind van de laatste speeldag bovenaan staan. Dat heb ik uiteraard liever dan de andere 33 speelweken bovenaan te staan.
Dat snap ik, maar dat benoemd wordt dat Ajax al 1.000 dagen niet meer bovenaan gestaan heeft is niet vreemd.
Het record voor Ajax is trouwens 1.015 dagen, van 11 november 1990 tot 22 augustus 1993.
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:18:
Omdat statistisch 1000 dagen veel erger klinkt dan 3 jaar? Wat een onzin weer.
Wat is er onzin aan een feit?
Als PSV'er zou je toch moeten weten dat je maar 1 dag koploper hoeft te zijn getuige 2006/2007 en bovengenoemd jaar en dat de rest dus helemaal niet boeit.
Klopt.
Maar het boeit dus wel als Ajax 1.000 dagen geen koploper is geweest en inmiddels hun eigen record heel dicht is genaderd. De laatste trainer van Ajax die koploper is geweest is Frank de Boer.

Dat interesseert niemand meer als Ajax kampioen wordt dit jaar, maar anders blijft het een grote smet.

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 01-02-2019 13:59 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En dan nog zoeken we met z'n allen gewoon weer een ander excuus om te zeiken op Ajax ... :O

• Ankona
Zo'n klein feitje, maar het mooiste is om te zien hoe allergisch daarop gereageerd wordt.

alles kan off-topic

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:43:
Zet 2010/2011 ook nog even erbij, toen waren we ook 1e (!)
2009/2010 2e
Ik had geen zin om verder te gaan, uit m'n hoofd zijn is Ajax deze eeuw niet lager dan 2e geëindigd in de Eredivisie (misschien zit ik er een keertje naast). Met andere woorden het is een voor Ajax lange reeks geen kampioenschap maar echt een crisis, nee.
Ankona schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:19:
Zo'n klein feitje, maar het mooiste is om te zien hoe allergisch daarop gereageerd wordt.
Nou mijn Feyenoord vrienden reageerde tot 2 jaar geleden ook als door een wesp gestoken als ik over de laatste keer dat ze kampioen waren.

[ Voor 28% gewijzigd door PolarBear op 01-02-2019 14:20 ]

• Ankona
PolarBear schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:19:

[...]

Nou mijn Feyenoord vrienden reageerde tot 2 jaar geleden ook als door een wesp gestoken als ik over de laatste keer dat ze kampioen waren.
Mooi is dat he, elkaar een beetje prikken en proberen in de emotie te krijgen.

Ajax is nu natuurlijk het makkelijkste slachtoffer. Al sinds 1995 niet meer succesvol in Europa, geen beker succes meer sinds 2010 en ook al geen kampioen meer sinds 2014. Je krijgt hem dus echt nog wel een paar keer terug :9

alles kan off-topic

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ankona schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:32:
[...]

Ajax is nu natuurlijk het makkelijkste slachtoffer. Al sinds 1995 niet meer succesvol in Europa, geen beker succes meer sinds 2010 en ook al geen kampioen meer sinds 2014. Je krijgt hem dus echt nog wel een paar keer terug :9
Maar het is al heel snel 27 februari hè! >:)

• Ankona
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:34:
[...]

Op 6-2 start de kaart verkoop

alles kan off-topic

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:45

JdM

Humbled

Ankona schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:32:
[...]

[...]
Ankona schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:42:
[...]

Op 6-2 start de kaart verkoop
Waar ken ik die getallencombinatie nog meer van :P

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:34:
[...]

Dan is het weer helemaal niets in Rotterdam! >:)

Wat ook helemaal niets in Rotterdam is https://www.ajaxlife.nl/2...upporters-bij-klassieker/. Ajax zou gewoon eenzijdig moeten regelen dat Feyenoord uit fans welkom zijn. Uitpubliek hoort gewoon bij de sfeer in het stadion.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die komen nooit meer. Zet maar uit je hoofd. Zolang die 6-2 een incident blijft is de Kuip van Ajax mét of zonder supporters.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 01-02-2019 15:00 ]

• Yogibeer
JdM schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:47:
[...]

[...]

Waar ken ik die getallencombinatie nog meer van :P
6 en 2 = 8. Precies het aantal dat Feyenoord achter Ajax staat in de competitie.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die probeert nog even een ontbinding van contract voor elkaar te krijgen zodat hij alsnog ergens anders heen kan. :P
T-MOB schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:20:
Wat Ajax met Magallan doet snap ik verder totaal niet. Zo'n speler laat je toch eerst een paar maanden wennen om hem rustig te brengen. In de verdediging moet je samenwerken, weten hoe je medespelers lopen, wanneer ze een speler overgeven, etc. Maar afschrijven op basis van 2 wedstrijden vind ik in elk geval te vroeg.
Dat wennen was ook de intentie, maar één of andere kale knakker wil hem graag meteen in je toppers in de basis hebben en zegt dat Wöber best verkocht mag worden. Ik heb ergens het gevoel dat Ten Hag nogal fan is van de Zuid Amerikaanse mes tussen je tanden mentaliteit, de bravere borsten zijn toch vaker degenen die gewisseld worden of ernaast staan. In die zin zou ik graag willen dat hij iets breder naar prestaties zou kijken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yogibeer
Mallagan volkomen afschrijven na 2 wedstrijden in een matig draaiend team is ook weer typisch Nederlands inderdaad. De man is net 3 weken in Nederland.

[ Voor 13% gewijzigd door Yogibeer op 01-02-2019 15:23 ]

• toolkist
  • Niet online
Yogibeer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:10:
[...]

6 en 2 = 8. Precies het aantal dat Feyenoord achter Ajax staat in de competitie.
Tel daar tien bij op en dan heb je het aantal kampioenschappen wat ze achterlopen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:22:
Mallagan volkomen afschrijven na 2 wedstrijden in een matig draaiend team is ook weer typisch Nederlands inderdaad. De man is net 3 weken in Nederland.
Net als Neres 2 jaar geleden. Laat ze maar praten :+

• Baseman77

Baseman77

We move

Yogibeer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:22:
Wie schrijft hem dan volledig af?
Ik heb dat nergens gelezen.

Ik had vooraf wel gelezen dat Magallan (geen Mallagan ;) ) een uitstekende mandekker is met fysieke kracht, ook dat hij snelheid en wendbaarheid tekort komt en aan de bal nog stappen moet maken.
Het positieve liet hij zien tegen Heerenveen, het negatieve tegen Feyenoord.
Gezien zijn minpunten is het opvallend dat Ajax hem haalt (en dat al langere tijd probeerde), omdat de Ajax verdediging met ruimte in de rug speelt en hij juist daarmee moeite heeft.

Oftewel, een prima mandekker maar het is twijfelachtig of hij geschikt is voor het spel dat Ajax graag speelt.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:28

Hupske

AFCA

Lekker doelpuntje bij De Graafschap. Leuk hakje van El Jebli.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• PWM
  • Niet online

PWM

NAC gaat er af in Doetinchem. De clubs in de onderste regionen hebben relatief best veel punten. Als je kijkt in Europa zie je eigenlijk geen competitie waar de nummer laatst al 4 potten heeft gewonnen. Als we zo doorgaan, zou de nummer laatst wel eens 30 punten kunnen hebben als ze degraderen.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Baseman77 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:13:
[...]

Wie schrijft hem dan volledig af?
Ik heb dat nergens gelezen.

Ik had vooraf wel gelezen dat Magallan (geen Mallagan ;) ) een uitstekende mandekker is met fysieke kracht, ook dat hij snelheid en wendbaarheid tekort komt en aan de bal nog stappen moet maken.
Het positieve liet hij zien tegen Heerenveen, het negatieve tegen Feyenoord.
Gezien zijn minpunten is het opvallend dat Ajax hem haalt (en dat al langere tijd probeerde), omdat de Ajax verdediging met ruimte in de rug speelt en hij juist daarmee moeite heeft.

Oftewel, een prima mandekker maar het is twijfelachtig of hij geschikt is voor het spel dat Ajax graag speelt.
Die Magallan bewijst wederom de beroerde scouting (lees: inschattingsvermogen van Overmars) van Ajax.

Houd daar eens mee op.

[ Voor 2% gewijzigd door Ramzzz op 02-02-2019 09:32 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vincent Dave schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:27:
Die Magallan bewijst wederom de beroerde scouting (lees: inschattingsvermogen van Overmars) van Ajax.
Och och... ga je weer lekker? Los van dat kinderachtige gedrag waar gelukkig op gemodereerd wordt ben je gewoon aan zuigen nu. Hoeveel wedstrijden heeft Magallan gespeeld? En nu al weer lekker aan het veroordelen? En ook nog eens afgeven op iemand waar elke club van droomt om deze persoon binnen de gelederen te hebben, die verkoopt zelf de toiletjuffrouw nog voor meer dan dat ze bij concurrenten krijgen voor hun basisspelers.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
@Vincent Dave Wij willen hier allemaal graag over voetbal praten, en dan graag op een redelijk en respectvol niveau. Dat dit tijdens de wedstrijden niet altijd gebeurd kan ik me nog inkomen. Dat sommige meningen verkeerd vallen kan nog gebeuren maar het is wel leuk als het respectvol blijft. Continu de verwijzingen naar Neuzen, Kakkies, Kakkerlakken, Jodenclub, Lampenkappen, Pisvee... Dat heeft hier in dit topic volgens mij niks te zoeken. Verlies je moet je incasseren, winst mag je vieren. Grapjes zijn dan zeker welkom maar dat hoeft niet in elke zin, door bijvoorbeeld creatief met namen te zijn.

Je hoeft trouwens niet in dit topic te reageren of te discussiëren, het mag ;).
Tweakers is vooral een van de plekken waar je wel kan discussiëren met Feyenoorders, Ajacieden, Psv'ers en andere fans!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vandaag eens wat kranten gelezen van deze week (zat in buitenland). Eensgezind is Ajax volslagen kansloos, de weg kwijt en is alles klote. 1 slecht week kan toch een hoop veranderen.

Vanavond krijgt VVV in de Arena ongehoord hard op zijn kloten, 6-0 dan weten jullie het vast. Hallelujah, het lek is boven.

Ooit word ik voetbaljournalist, zodat ik alles achteraf mag voorspellen, heerlijke baan.

• Qu3st

Qu3st

@PWM het is allemaal voor die clicks uiteindelijk he?! Want het is opeens hip om Ajax even af te maken, een artikel te schrijven over de 'ondergang' van het elftal. Kijk het was ook gewoon een blamage maar de hele week werden er analyses de wereld ingestuurd. Net alsof die jongens niet meer weten hoe het moet. Nou ik ga er vanavond even lekker voor zitten, want ik verwacht wel dat ze wakker zijn geschud door vorige week.

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:45:
Vandaag eens wat kranten gelezen van deze week (zat in buitenland). Eensgezind is Ajax volslagen kansloos, de weg kwijt en is alles klote. 1 slecht week kan toch een hoop veranderen.

Vanavond krijgt VVV in de Arena ongehoord hard op zijn kloten, 6-0 dan weten jullie het vast. Hallelujah, het lek is boven.

Ooit word ik voetbaljournalist, zodat ik alles achteraf mag voorspellen, heerlijke baan.
Nog fijner, je mag net wanneer het je uitkomt 180 graden van mening veranderen en meteen erna weer en niemand die ermee zit.

• DoeEensGek
En toch @PWM ze mogen ook wel een beetje draaien. Zien ze een slecht Ajax mogen ze daar over oordelen! En kritisch zijn. Sommige kunnen het dan nog relativeren. Meeste vliegen inderdaad van links naar rechts. Telegraaf vindt ik daar wel een voorbeeld van. Ik vindt Jan Boskamp dan ook een voorbeeld van iemand die vaak goed kan relativeren. Tuurlijk hij is Feyenoorder in hart en nieren en dat merk je aan zijn reacties, ontkent hij ook niet. Maar je moet bij iedereen en elke krant eigenlijk aanvoelen of het een kern bevat of dat het gewoon sensatie is.

Van Hanegem heeft vaak scherpe en goeie collums, maar een aantal keer per jaar verkoopt ie onzin, raakt kant nog wal. Tja wat doe je dan, gewoon over laten waaien.

• toolkist
  • Niet online
Tuurlijk mogen ze (cq moeten ze) Ajax afkraken over de resultaten tegen Heerenveen en Ajax. Alleen laten ze het nu ineens lijken alsof Ajax niks meer kan, alsof Frenkie het even in zn eentje op had moeten lossen nu ie voor 75m verkocht is, alsof het kampioenschap verspeeld is, etcetera.

Vanavond overigens de kans voor Veltman om degene die hem een jaar lang van het veld heeft gehouden (Seuntjes) nog even te bedanken daarvoor...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Laatstgenoemde vind ik een vervelende speler. Vaak enorm veel zuigen en etteren.

En ja dat kan Veltman ook bedenk ik me nu ik dit type :D

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 02-02-2019 19:02 ]

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:02:
Laatstgenoemde vind ik een vervelende speler. Vaak enorm veel zuigen en etteren.

toolkist schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:59:
Tuurlijk mogen ze (cq moeten ze) Ajax afkraken over de resultaten tegen Heerenveen en Ajax. Alleen laten ze het nu ineens lijken alsof Ajax niks meer kan, alsof Frenkie het even in zn eentje op had moeten lossen nu ie voor 75m verkocht is, alsof het kampioenschap verspeeld is, etcetera.

Vanavond overigens de kans voor Veltman om degene die hem een jaar lang van het veld heeft gehouden (Seuntjes) nog even te bedanken daarvoor...
Hij staat niet in de basis. Kristensen en Tagliafico zijn de backs vanavond.
Kans natuurlijk dat hij wel wat minuten mag gaan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 02-02-2019 19:13 ]

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:02:

Tijdens het lezen van je eerste twee zinnen zat ik me ook al af te vragen welke je bedoelde. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
De VVV tactiek is eenvoudig, alle ballen over links spelen. En dat is kansrijk ook.
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:11:
[...]

[...]

En ten Hag kiest weer voor Dolberg. Stel dan gewoon niemand op :X

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 02-02-2019 19:15 ]

XXXVI

• Qu3st

Qu3st

ephymerous schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:14:
[...]

En ten Hag kiest weer voor Dolberg. Stel dan gewoon niemand op :X
En Schöne ook! Zij weten dingen over Ten Hag dat kan niet anders haha

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11 16:44

snmght

imho dan he

Ik vind die Unnerstall maar een goede keeper, helaas. Heeft PSV goed gedaan, kan volgens mij moeiteloos Zoet opvolgen, zo nodig. Wij moeten het nog maar zien op te lossen als Onana gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 02-02-2019 20:01 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:11:
[...]

[...]

Kans natuurlijk dat hij wel wat minuten mag gaan maken.
Gewoon in de 80e minuut inbrengen en per ongeluk een keer heel hard doorgaan ;)
Dolberg begint voor de verandering best goed aan de wedstrijd
Och jee we hebben er weer zo 1 die niet kan fluiten... 2 dezelfde soort overtredingen nota bene.

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 02-02-2019 20:07 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:14:
[...]

En Schöne ook! Zij weten dingen over Ten Hag dat kan niet anders haha
En Neres heeft zijn hond dood gereden ofzo

• Qu3st

Qu3st

Wat is Tagliafico goed :9~
toolkist schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:05:
[...]

Gewoon in de 80e minuut inbrengen en per ongeluk een keer heel hard doorgaan ;)
Dolberg begint voor de verandering best goed aan de wedstrijd
Och jee we hebben er weer zo 1 die niet kan fluiten... 2 dezelfde soort overtredingen nota bene.
Niet op scheids zeiken. Gewoon voetballen! Dolberg begon inderdaad sterk!

[ Voor 89% gewijzigd door Qu3st op 02-02-2019 20:14 ]

• snmght

snmght

imho dan he

Het is nog niet veel soeps. Ik had gehoopt op een mes-tussen-de-tanden-mentaliteit. Niets van te zien..

• dutchgio
  • Niet online
Juist nu had je inderdaad best een signaal af kunnen geven door wat andere spelers te laten spelen.
Echt scherp oogt het nu nog niet.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat heeft Wober dan wel niet gedaan?

• Qu3st

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:14:
Wat heeft Wober dan wel niet gedaan?
Met zijn vrouw geslapen denk ik...

• snmght

snmght

imho dan he

Voor wat Schone betreft erg makkelijk overigens. Dan wist die zeker ook dingen over zijn vorige trainers bij Ajax..

In de eredivisie is hij normaalgesproken gewoon goed genoeg, ondanks zijn leeftijd.

Overigens, mag hopen dat Veltman een applaus krijgt als hij er in mag. :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Van de VVV-supporters? :+

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:14:
Juist nu had je inderdaad best een signaal af kunnen geven door wat andere spelers te laten spelen.
Echt scherp oogt het nu nog niet.
En dan na puntverlies maanden lang te horen krijgen dat spelers sparen nergens op slaat. Erikje weet wel beter onderhand. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Niet online
Tagliafio is wel echt de enige die er vol voor gaat, altijd en ook nu weer.
De rest speelt in een veel lager tempo de bekende slappe hap op halve kracht.

• snmght

snmght

imho dan he

dutchgio schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:18:
Tagliafio is wel echt de enige die er vol voor gaat, altijd en ook nu weer.
De rest speelt in een veel lager tempo de bekende slappe hap op halve kracht.
Onze nieuwe aanvoerder als De Ligt gaat, wat mij betreft. d:)b

• dutchgio
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:18:
[...]

En dan na puntverlies maanden lang te horen krijgen dat spelers sparen nergens op slaat. Erikje weet wel beter onderhand. :P
Volgens mij moet je nu niet sparen maar met de neus op de feiten drukken dat spelers moeten presteren om in de basis te staan.

Zo te zien is een vernedering van 6-2 daar niet genoeg voor.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:02
Goal! En fuck. Nu gaat Ziyech het weer vaker proberen :(

• snmght

snmght

imho dan he

Eindelijk. De eerste na 76 pogingen van Hakim I guess.

Ik ga ook nu niet ontkennen dat ik altijd liever Lasse de aanloop zie nemen. Maar klasse deze!

• Napo
  • Niet online
Hoezo was dat überhaupt een overtreding van VVV?

• Qu3st

Qu3st

Mooi! En die commentator :X

• Terranova
Dolberg lijkt terug te komen :o

• DoeEensGek
Ziyech schoot ze bij Twente zo mooi erin. Zonde dat we dat minder zien.

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:22:
[...]

Die commentator kwam ook al met geen overtreding. Maar die duw in de rug is geeft Ziyech zelf? Ja hij loopt richting as veld en verdediger naar middenveld, maar dan hoeft die verdediger toch geen duw in de rug te geven?

• snmght

snmght

imho dan he

Ja hij speelt lekker tot dusverre!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Omdat die trage speler zo dom was opzichtig zijn handen te gebruiken toen Ziyech voor hem langs ging kruizen. Uiteraard wordt het moment zwaar overtrokken weggezet door die commentator, waardoor half kijkend Nederland het gaat na-papegaaien.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
  • Niet online
[...]

Ziyech gaat er wel voor lopen maar Grot geeft vervolgens met zijn arm een duw.

• Terranova
snmght schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:24:
[...]

Ja hij speelt lekker tot dusverre!
Tegen Feyenoord begon hij ook best aardig. Hopelijk begint z'n vorm er echt te komen. Net op tijd voor Real

• Napo
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:24:
[...]

Die commentator kwam ook al met geen overtreding. Maar die duw in de rug is geeft Ziyech zelf? Ja hij loopt richting as veld en verdediger naar middenveld, maar dan hoeft die verdediger toch geen duw in de rug te geven?
Het enige dat Ziyech doet is een poging de speler van VVV te blokkeren zonder enige beweging richting de bal te maken.

• snmght

snmght

imho dan he

Napo schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Het enige dat Ziyech doet is een poging de speler van VVV te blokkeren zonder enige beweging richting de bal te maken.
Ziyech heeft geen ogen in zijn rug.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Als ie alleen tegen em aan loopt omdat Ziyech ineens voor hem staat krijg je denk ik geen vrije trap. Nu legt ie z'n arm in de rug bij Ziyech en duwt hem ermee weg, dan kan de scheids weinig anders.

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Maar moet hij naar de bal lopen? Volgens mij was hij in een draai actie en jij vindt dat hij blokt, verschillende interpretaties. Maar die duw was gewoon niet nodig!

[ Voor 46% gewijzigd door naitsoezn op 02-02-2019 20:30 . Reden: Reactie op verwijderde quote gewist ]

• Napo
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:26:
[...]

Maar moet hij naar de bal lopen? Volgens mij was hij in een draai actie en jij vindt dat hij blokt, verschillende interpretaties. Maar die duw was gewoon niet nodig!
De duw was sowieso dom en onreglementair. Echter voornamelijk een gevolg van een actie van Ziyech

• snmght

snmght

imho dan he

Napo schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:28:
[...]

De duw was sowieso dom en onreglementair. Echter voornamelijk een gevolg van een actie van Ziyech
Is bij mij ook altijd een gevolg als mensen voor me lopen dan moet ik ze een duw geven. Niets aan te doen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En als Luuk de Jong zoiets uitlokt dan is hij slim, hoe voorspelbaar ...

Pagina: 1 ... 16 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.