Ekkelenkamp is een mooie naamom uit te spreken voor de engelse presentatoren 
BAAS ACTIE!
BAAS ACTIE!
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 10-04-2019 22:51 ]
★ What does that mean? ★
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 10-04-2019 22:51 ]
★ What does that mean? ★
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 10-04-2019 22:54 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 10-04-2019 22:52 ]
Verwijderd
Haha grappenmakerSempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:52:
Telt die nuttige overtreding voor een halve sok?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Leg eens uit, waarom zou 't rood moeten zijn dan?Montaner schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:52:
Zo’n overtreding zou rood moeten zijn. Heeft niets met voetbal te maken. Maar goed, staat nou eenmaal geel op, dus geniale overtreding.
Voor komend seizoen maakt het alleen nog niks uit, de kampioen van 20/21 gaat nu direct de groepsfase in (tenzij de CL winnaar zich niet direct kwalificeert)Vos schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:52:
PSV blij met gelijkspel en de UEFA puntjes, als ze kampioen worden
Heeft niets met voetbal te maken?Montaner schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:52:
Zo’n overtreding zou rood moeten zijn. Heeft niets met voetbal te maken. Maar goed, staat nou eenmaal geel op, dus geniale overtreding.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ok, ik meende nu altoolkist schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:54:
[...]
Voor komend seizoen maakt het alleen nog niks uit, de kampioen van 20/21 gaat nu direct de groepsfase in (tenzij de CL winnaar zich niet direct kwalificeert)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of een oudere Argentijn in de eerste helft. Gelukkig maar een schorsing met al die spelers die op scherp staan. Maar wel een gemis.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:54:
[...]
Heeft niets met voetbal te maken?
Een gele kaart pakken doen wel meer spelers, alleen doet een 19-jarige Ajacied dat beter/slimmer dan een oude Spanjaard.
Ik zou Blind back doen en Veltman centrum.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:55:
Maargoed, Nico opvangen dus, ik zou zeggen een 3-mans verdediging met Blind/De Ligt/Mazraoui is ook interessant. Kun je Huntelaar er bij zetten voorin.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Neeee dat kennen we.Sempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:56:
Of Frenkie linie naar achteren?
dat hebben we al een keer geprobeerdSempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:56:
No way, veel te belangrijk op het middenveldSempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:56:
Nee, dan mis het voetbal tussen de linies. Wat @Vos zegt, Veltman centraal en Blind als back.Sempy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:56:
Ja heeft mijn eerste voorkeur. Geen Sinkgraven, Kristensen of Magalan.
Uh ja, want dit is de eerste keer dat zo’n overtreding gemaakt wordt. Ekkelenkamp vindt dit gewoon even uit.. die van Ramos, daar zal je wel op doelen, had een heel ander doel.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:54:
[...]
Heeft niets met voetbal te maken?
Een gele kaart pakken doen wel meer spelers, alleen doet een 19-jarige Ajacied dat beter/slimmer dan een oude Spanjaard.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inlijsten jongens!Harribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:52:
Veltman best aardig gedaan
Tsja. Toch hoort het ook bij voetbal. Ik ben blij dat we bij tijd en wijlen ook eens naar zulke wapens grijpen.Montaner schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:58:
[...]
Uh ja, want dit is de eerste keer dat zo’n overtreding gemaakt wordt. Ekkelenkamp vindt dit gewoon even uit.. die van Ramos, daar zal je wel op doelen, had een heel ander doel.
En waarom dit niets met voetbal te maken heeft? Komop man, zet die bril eens af..heeft niets met Ajax te maken ook.
Doe niet zo zuur gast. Elke buitenlander die dit doet is geniaal bij een topclub en heeft inzicht maar nu is het Ajax en heeft het niks met voetbal te maken.Montaner schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:58:
[...]
Uh ja, want dit is de eerste keer dat zo’n overtreding gemaakt wordt. Ekkelenkamp vindt dit gewoon even uit.. die van Ramos, daar zal je wel op doelen, had een heel ander doel.
En waarom dit niets met voetbal te maken heeft? Komop man, zet die bril eens af..heeft niets met Ajax te maken ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 10-04-2019 23:01 ]
Verwijderd
Achteraf praten is heel mooi. Ken genoeg verhalen van wedstrijden waar jeugd ingebracht is waar het niet zo goed gelopen is helaas, Gelukkig wel goed ingevallen. Nu wat meer minuten gaan maken in de ED want zo te zien wel Ajax materiaal. Al kun je dat natuurlijk niet volledig aan 24 minuten zien.Hupske schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:59:
Anderzijds mooi dat Ten Hag niet bang is om jeugd in te brengen.
Ja joh, lekker weer lachen, gieren en brullen over Ten Hag. Voorlopig stond het vandaag wederom prima en dat tegen een Juventus. Zelfde geldt voor @Harribo met zijn gezever over Veldman vooraf. Leuk joh, lekker vermoeiend, over z’n eigen clubje en bijbehorende spelers hoor je hem nooit. En Veltman deed het prima vandaag op het CL podium.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:58:
Maar he, het is wel Erik ten Hag, misschien kan er nog iemand debuteren om het gat op te vullen?
★ What does that mean? ★
Ik gok op Mazraoui op links. Die 'kan' dat tenslotte volgens Ten Hagsnmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:58:
[...]
Ja heeft mijn eerste voorkeur. Geen Sinkgraven, Kristensen of Magalan.
Maar he, het is wel Erik ten Hag, misschien kan er nog iemand debuteren om het gat op te vullen?
[ Voor 73% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-04-2019 23:06 ]
O god verhoede dat iemand kritiek heeft op halfgod Erik.Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:02:
[...]
Ja joh, lekker weer lachen, gieren en brullen over Ten Hag. Voorlopig stond het vandaag wederom prima en dat tegen een Juventus. Zelfde geldt voor @Harribo met zijn gezever over Veldman vooraf. Leuk joh, lekker vermoeiend, over z’n eigen clubje en bijbehorende spelers hoor je hem nooit. En Veltman deed het prima vandaag op het CL podium.
Ik bemoei me alleen even met die overtreding van Ekkelenkamp. Die vind ik slim en al helemaal wat het belang daarvan is voor Ajax en het NL voetbal. Spelbederf is het ja. Maar de regels schrijven geen rood voor dus is het gewoon slim.Montaner schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:04:
[...]
Hey @Typhone , er is er hier 1 zuur. Wat een volk...
Neres wisselen? De gevaarlijkste man op het veld en die constant twee man bezig hield? En de reden voor Ekkelenkamp, zijn lengte en loopvermogen waren exact wat Ajax op dat moment nodig had. Dat niet snappen en wel als commentaar gebruiken op Ten Hag. Dan hoef ik eigenlijk niks te zeggen, je devalueert je eigen post hiermee.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:05:
O god verhoede dat iemand kritiek heeft op halfgod Erik.
Het stond prima, dat geef ik hem! Maar hij had Neres en Schone eerder moeten wisselen en het is volstrekt onbegrijpelijk dat hij op dit niveau bij deze score even iemand laat debuteren terwijl hij andere (betere imho) opties heeft. Niks lachen gieren brullen, ik vind het jammer dat zo een topteam geen topcoach voor de groep heeft. That's all.
Gevaarlijk tot de 75e minuut ja, maar daarna liep ie niet heel hard meer. Er waren nog best wel kansen die helaas niet goed benut werden omdat men moe was. En dan wisselt hij maar 1 keer. Over Ekkelenkamp ben ik wel benieuwd wat hijzelf erover te zeggen heeft.Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:09:
[...]
Neres wisselen? De gevaarlijkste man op het veld en die constant twee man bezig hield? En de reden voor Ekkelenkamp, zijn lengte en loopvermogen waren exact wat Ajax op dat moment nodig had. Dat niet snappen en wel als commentaar gebruiken op Ten Hag. Dan hoef ik eigenlijk niks te zeggen, je devalueert je eigen post hiermee.
Denk dat ie baalt vanavond.. klein beetje maar..groggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:09:
Hoe zou het met Luke shaw gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 10-04-2019 23:12 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verdomd er was nog een wedstrijdgroggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:09:
Hoe zou het met Luke shaw gaan?
Neres was in de slotfase bij lange na niet meer zo gevaarlijk. Een ander kan ook voor gevaar zorgen. Lengte haal je met een Huntelaar ook binnen. Hij had ook een Sinkgraven kunnen brengen voor het loopvermogen (voegt ook voetballend vermogen toe). En als je dan al zo een dertien-in-een-dozijn speler in wilt brengen, waarom heeft hij dan Dani de Wit niet bij de selectie gehaald, die al wel enige ervaring heeft op het allerhoogste niveau?Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:09:
[...]
Neres wisselen? De gevaarlijkste man op het veld en die constant twee man bezig hield? En de reden voor Ekkelenkamp, zijn lengte en loopvermogen waren exact wat Ajax op dat moment nodig had. Dat niet snappen en wel als commentaar gebruiken op Ten Hag. Dan hoef ik eigenlijk niks te zeggen, je devalueert je eigen post hiermee.
Neres was goed maar ook niet scherp. Is een paar keer te laat met passen op beslissende momenten en/of leek daar overzicht te missen. Liep op een gegeven helemaal vrij te sjokken langs de zijlijn want fysiek helemaal op.Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:09:
[...]
Moe of niet, er liepen tot het eindsignaal constant twee man op hem, dan geeft ruimte. En wie had jij willen brengen? Huntelaar? Dan had je andere vermoeide spelers moeten doorschuiven naar de plek van Neres, lood om oud ijzer. Dan laat ik liever een momentvoetballer als Neres staan.Qu3st schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:11:
Gevaarlijk tot de 75e minuut ja, maar daarna liep ie niet heel hard meer. Er waren nog best wel kansen die helaas niet goed benut werden omdat men moe was. En dan wisselt hij maar 1 keer. Over Ekkelenkamp ben ik wel benieuwd wat hijzelf erover te zeggen heeft.
Dat, met name dat
[ Voor 9% gewijzigd door Han op 10-04-2019 23:14 ]
Ja, vooral als ze zelf niet voor in de aanval lopen.Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:13:
[...]
Neres was goed maar ook niet scherp. Is een paar keer te laat met passen op beslissende momenten en/of leek daar overzicht te missen. Liep op een gegeven helemaal vrij te sjokken langs de zijlijn want fysiek helemaal op.
Overigens zei iemand laatst dat Ten Hag die speler wisselt die hij nodig vindt. Daar ben ik op aan het letten en daar is ie wel consequent in. Maar waarom het elke keer bij een enkele invalbeurt blijft snap ik niet. +2% vertrouwen in Ten Hag...
★ What does that mean? ★
Die liepen ook telkens bij Tadic of Ziyech als ze aan de bal kwamen, dus die ruimte houdt je nog wel na wisselen van Neres. Die ruimtes werden niet goed gebruikt vond ik. Huntelaar was misschien niet de oplossing, zou ik eerder voor Dolberg zijn gegaan.Han schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:13:
[...]
Moe of niet, er liepen tot het eindsignaal constant twee man op hem, dan geeft ruimte. En wie had jij willen brengen? Huntelaar? Dan had je andere vermoeide spelers moeten doorschuiven naar de plek van Neres, lood om oud ijzer. Dan laat ik liever een momentvoetballer als Neres staan.
[...]
Dat, met name dat
Totdat je Sinkgraven noemde kon ik meegaan in wat je zei. Daarna hield het opsnmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:12:
[...]
Neres was in de slotfase bij lange na niet meer zo gevaarlijk. Een ander kan ook voor gevaar zorgen. Lengte haal je met een Huntelaar ook binnen. Hij had ook een Sinkgraven kunnen brengen voor het loopvermogen (voegt ook voetballend vermogen toe). En als je dan al zo een dertien-in-een-dozijn speler in wilt brengen, waarom heeft hij dan Dani de Wit niet bij de selectie gehaald, die al wel enige ervaring heeft op het allerhoogste niveau?
Nee, over je eigen post devalueren gesproken.
Inmiddels denk ik dat er drie opties zijn, ik zie (zelfsD-e-n schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:14:
Tagliafico vervangen wordt wel een dingetje overigens.
Dat is ook niet te voorkomen. Spelers van het niveau Neres of Vd Beek gaan niet een heel seizoen banken in de eredivisie. Je zag het al voordat Ten Hag met deze variant kwam: dan gaan ze mopperen dat ze Fortuna uit op de bank moeten zitten.groggy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:15:
Ajax heeft op dit niveau een te smalle selectie
bij hem maak ik me ook vooral zorgen over het alternatiefTyphone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
Mag ik een bommetje droppen?
...
Ik vind het helemaal niet zo erg dat Tagliafico er volgende week niet bij is. Vind die de laatste weken niet zo dominant als eerder, ook meer foutjes. Van alle spelers die we hadden kunnen missen is dat toch de minst erge denk ik. Is verder wel gewoon goed en dergelijke maar die samenvatting bij Veronica pikte er wat momentjes uit waarvan ik dacht... poeeeh.
Je hebt wel een punt, maar bijvoorbeeld Sinkgraven als vervanger..Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
...
Ik vind het helemaal niet zo erg dat Tagliafico er volgende week niet bij is. Vind die de laatste weken niet zo dominant als eerder, ook meer foutjes. Van alle spelers die we hadden kunnen missen is dat toch de minst erge denk ik. Is verder wel gewoon goed en dergelijke maar die samenvatting bij Veronica pikte er wat momentjes uit waarvan ik dacht... poeeeh.
Misschien komt hij ook wel weer sterker terug, kan hij juist een beetje opladen.Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
...
Hij is wel eens scherper geweest, maar gaat jouw post ook op wetende dat we geen goede alternatieven hebben? Of zie jij een opstelling zonder Nico waarmee we er op vooruitgaan?Typhone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
...
Mijn boefje is liev!
Dat kun je voor iedere speler wel zo doen. Ik zie de varianten langskomen voor zijn vervanging en dat zijn toch allemaal aderlatingen. Een rechtspoot op links of met Blind schuiven doe je liever niet. Mag ik je aan Feyenoord uit herinnerenTyphone schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
...
Misschien niet vooruitgaan, maar mogelijk komt er meer ruimte als de rechtsbuiten van Juventus niet mee staat te verdedigen.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:27:
[...]
Hij is wel eens scherper geweest, maar gaat jouw post ook op wetende dat we geen goede alternatieven hebben? Of zie jij een opstelling zonder Nico waarmee we er op vooruitgaan?
We vinden het allemaal jammer dat hij niet scoordeJB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:28:
Leuke pot! Ekkelenkamp viel goed in met een prachtige kaartJammer dat ie niet scoorde
Verder Oostenrijk voorbij, volgend jaar is landskampioen rechtstreeks CL!
Ten eerste, ik respecteer je mening.snmght schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:05:
[...]
O god verhoede dat iemand kritiek heeft op halfgod Erik.
Het stond prima, dat geef ik hem! Maar hij had Neres en Schone eerder moeten wisselen en het is volstrekt onbegrijpelijk dat hij op dit niveau bij deze score even iemand laat debuteren terwijl hij andere (betere imho) opties heeft. Niks lachen gieren brullen, ik vind het jammer dat zo een topteam geen topcoach voor de groep heeft. That's all.
Als de landskampioen 4 cruciale wedstrijden wint spelen ze dit jaar ook rechtstreeks CL. #durftedromenJB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:28:
Leuke pot! Ekkelenkamp viel goed in met een prachtige kaartJammer dat ie niet scoorde
Regeren is vooruitschuiven
De kaart is gewoon een fout in de regels, mogen ze best aanpassen naar rood.JB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:28:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je zou Mazraoui als linksback op kunnen stellen en Veltman als rechtsback.Holkers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:30:
Heerlijke pot, mooi spel van Ajax. 55-45% overwicht (geen 80 zoals de Boer zei) en kleine maar reële kans dat je door kan gaan. Achterin gaat het puzzelen worden, maar zie maar zo dat Ten Hag met een 5-3-2 gaat spelen, De Jong terug tussen De Ligt en Blind en Sinkgraven (geen fan van) op linksback, Tadic naar centrum middenveld. Bij balbezit kan Sinkgraven doorschuiven of De Jong en speel je 4-3-3 ish.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PSN: Curvaa_
Och ja, dan voer je 'm de volgende keer iets minder opvallend uitBossie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:06:
[...]
De kaart is gewoon een fout in de regels, mogen ze best aanpassen naar rood.
Mijn boefje is liev!
De zogenaamde "nuttige" overtreding is simpelweg spelbederf en mag best hard aangepakt worden, hetzelfde met het worstelen in de zestien wat ff de focus heeft gehad maar inmiddels weer terug bij het oude is.JB schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:34:
[...]
Och ja, dan voer je 'm de volgende keer iets minder opvallend uit
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
de enige cijfers die momenteel tellen zijn 1-1.Martinusz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:04:
Wat een goede cijfers voor Ajax deze CL campagne:
8x winst
6x gelijk
1x verlies
doelsaldo: 30-13
De financiën zijn het niet met je eens.Bossie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:14:
[...]
de enige cijfers die momenteel tellen zijn 1-1.
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 11-04-2019 09:21 ]
117 - Frenkie de Jong (21 years, 333 days) is the youngest player with at least 117 touches in a Champions League game from the quarter-finals onwards since Sergio Busquets in 2010 v Inter. DNA. pic.twitter.com/GhSjCzwkUI
— OptaJohan (@OptaJohan) 10 april 2019
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 11-04-2019 09:20 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq