Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zeker! Vorig jaar was het per Q, ongeveer 1s sneller.Spotmatic schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:19:
De baan wordt duidelijk sneller...
baan word echt stukken sneller eind van een sessie
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jij wel bedanktJeroenTheStig schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:19:
[...]
Ik probeer dan maar even serieus te reageren
Ik heb het niet gezien, maar vermoedelijk een aanpassing van de rembalans.
En nogmaals, wacht gewoon even tot het allemaal voorbij is. Tijdens de laatste vrije training was jij je ook al steeds druk aan het maken voor niks.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:18:
[...]
Desondanks zorgelijk met het oog op de WK kansen voor 2020 van Max. De algehele tendens in de media en hier was toch wel dat het gat (bijna) gedicht was
dank ik kijk online even volume al zachter gezet lolPyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:20:
PME legend, oren pijn
Mercedes had praktisch al rond de zomerstop de twee kampioenschappen binnen. Die zijn al lekker vroeg met de auto van volgend jaar begonnen. Reken er maar gewoon op dat die twee zilveren auto's gewoon weer vooraan staan in MelbournePyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:18:
[...]
Desondanks zorgelijk met het oog op de WK kansen voor 2020 van Max. De algehele tendens in de media en hier was toch wel dat het gat (bijna) gedicht was
PSN: xMaurice93
Zou idd jammer zijn. Worden het wel echt hamsterjaren qua makkelijke stats voor HammyMaurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:21:
[...]
Mercedes had praktisch al rond de zomerstop de twee kampioenschappen binnen. Die zijn al lekker vroeg met de auto van volgend jaar begonnen. Reken er maar gewoon op dat die twee zilveren auto's gewoon weer vooraan staan in Melbourne
Blijkbaar dusjuist niet voor niks.lochpatje schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:20:
[...]
En nogmaals, wacht gewoon even tot het allemaal voorbij is. Tijdens de laatste vrije training was jij je ook al steeds druk aan het maken voor niks.

Je was me net voor. Hij zat echt niet op te letten.JeroenTheStig schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:25:
Lekkere reactie van Grosjean ook. Zelfs een blinde ziet al lang aankomen dat die Toro Rosso hem er voor gaat kwakken.
Hij ging weer vol stokbrood modus. Snap Haas trouwens niet dat zij GRO verkiezen boven HULKMikeyMan schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:25:
[...]
Je was me net voor. Hij zat echt niet op te letten.
Spotmatic schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:17:
Was het geel niet voor S1 en zat HAM niet in S3?

Geel gewoon in S3

Op het randje, de tv-feed was net een milliseconde naar groen gegaan maar de gele vlag werd nog steeds gezwaaid terwijl Hamilton al om de bocht was gekomen
Hulk en Magnussen in 1 team is niet zo gezellig vrees ikPyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:26:
[...]
Hij ging weer vol stokbrood modus. Snap Haas trouwens niet dat zij GRO verkiezen boven HULK
Na und? Het is geen bejaardensoos. Trappen met die hokken, gezellig doen doe je maar thuis.Maurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:28:
[...]
Hulk en Magnussen in 1 team is niet zo gezellig vrees ik
HAM, ALB, VER en MAG op medium, rest op softWognummer schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:28:
FER op Soft de rest op MED?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alsof onze Franse en Deense vriend zulke maatjes zijnMaurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:28:
[...]
Hulk en Magnussen in 1 team is niet zo gezellig vrees ik
Eens. Maar het is wel handig als je een beetje met elkaar kunt opschieten. Die twee bij elkaar is gewoon niet handig.MikeyMan schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:29:
[...]
Na und? Het is geen bejaardensoos. Trappen met die hokken, gezellig doen doe je maar thuis.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mogelijk een salaris kwestie? Ik noem maar iets.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:26:
[...]
Hij ging weer vol stokbrood modus. Snap Haas trouwens niet dat zij GRO verkiezen boven HULK
Verwijderd
Doe in elk geval een under investigation.
Volledig eensMaurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:32:
Gat met MER is op deze baan te groot. Die gaan hier makkelijk pole pakken.
Samsung Flip 7
Q3 is nog niet geweest...Maurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:32:
Gat met MER is op deze baan te groot. Die gaan hier makkelijk pole pakken.
Als je een halve seconde sneller rijdt mag je ook een keer vooraan...Pierre schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:30:
Haha die Albon waarom moet ik als 1e de baan op. Net op de boordradio.
6 tienden in een sessie vinden is toch wel iets te ambitieus vrees ik
Rood en Lec ook volgens mijPyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:33:
Vettel rood of geel?
Wat had Max toen?basvn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:34:
Beste Q2 tijd vorig jaar : 1:35.693 HAM
Helaas mogen ze de setup niet meer (alleen voorvleugel). Anders hadden ze meer achtervleugel kunnen doenAri Gold schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:33:
Max geen grip achter.
Hij moet achteraan starten. als hij nu met zn P2 tijd door gaat naar Q3, moet hij op deze banden starten..
ze mogen toch nog aan de setup sleutelen toch parc ferme is pas na q3Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:35:
[...]
Helaas mogen ze de setup niet meer (alleen voorvleugel). Anders hadden ze meer achtervleugel kunnen doen
Samsung Flip 7
Mercedes en tactiekbasvn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:35:
Ik snap dit niet. waarom doet Bottas mee aan Q2?
Hij moet achteraan starten. als hij nu met zn P2 tijd door gaat naar Q3, moet hij op deze banden starten..

Checken op kabeltjes langs de diffuserMaurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:35:
In die derde sector is Mercedes pure fraude gewoon haha
Nee, start qualiWognummer schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:36:
[...]
ze mogen toch nog aan de setup sleutelen toch parc ferme is pas na q3
Neen, parc ferme gaat in als ze de eerste keer de pitbox uitrijden tijdens de kwalificatie (Q1 dus).Wognummer schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:36:
[...]
Met het snelheidsverschil van Merc zal Bottas toch in no-time top 5 rijden.basvn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:35:
Nee, vanaf de start van de kwalificatie ligt de setup vast. Alleen rembalans, differentieel en voorvleugel mogen nog aangepast worden.Wognummer schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:36:
[...]
Ja, ik klikte op de verkeerde optie bij het boekenPalingDrone schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:37:
Ligt daar nou een RedBull cruiseschip/overmaats privébootje met die blauwe vleugels?
ik haalde er 2 door elkaar lol de regels idd na uitrijden pit maar de plek (parc ferme) binnen 3,5 uur na het einde van de qRobertMe schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:37:
[...]
Neen, parc ferme gaat in als ze de eerste keer de pitbox uitrijden tijdens de kwalificatie (Q1 dus).
teveel regels
Misschien gaat hij HAM een tow geven in Q3?basvn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:35:
Kan, maar waarom zou je je eigen racestart gaan verpesten( moeten starten op oudere banden) om je teamgenoot een tow te geven, die nergens meer om gaat (WCC en WDC zijn binnen..)FabianGTI schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:40:
[...]
Misschien gaat hij HAM een tow geven in Q3?
FER en tactiek lol
[ Voor 15% gewijzigd door Wognummer op 30-11-2019 14:42 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Omdat Ferrarinaitsoezn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:42:
LEC verbetert z'n eigen tijd, op gele bandenWaarom dan niet direct op geel naar buiten
Bottas en inhalen? Hij heeft het gisteren geprobeerd, maar dat verliep niet echt succesvol.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:38:
[...]
Met het snelheidsverschil van Merc zal Bottas toch in no-time top 5 rijden.
-
Hopelijk geen voorbode voor volgend seizoen....Niku schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:36:
Gat is toch onverwacht groot.
Ik mag hopen dat die banden in de race ietsje langer meegaan dan 1 (+2) rondjesPyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:44:
Snap niet zo goed waarom RBR hier een setje softs aan verspild die cruciaal kunnen zijn tijdens de race.
Meestal zitten de stabilisatoren bij dat soort schepen onderwater, deze zullen wel in Australië geplaatst zijn vermoed ik.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:39:
[...]
Ja, ik klikte op de verkeerde optie bij het boeken
Dan had de baan een seconde beter moeten worden om P11 hun te laten pakkenSpotmatic schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:45:
Maar als de baan in rap tempo verbetert ben je gezien...
Nou nu gaat het erom Q3
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Soms gebeurt dat en dan ben je de lul. We hebben het volgens mij dit seizoen al een paar keer gezien bij de topteams. Die nemen in Q2 met een ronde op een hardere compound eigenlijk standaard voor de zekerheid nog een rondje op de zachtste compound..Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:46:
[...]
Dan had de baan een seconde beter moeten worden om P11 hun te laten pakken
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Hoe dan, achter HAM...hoevenpe schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:49:
Bottas gaat Hamilton een tow geven dus
Twee runs, en gewoon 1-2 halen als statement?
En van 1994 tot 2009 werkte hij voor Ferrari, lekker qua beeldvorming.Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:50:
Todt staat echt altijd als hij er is bij Mercedes. Lekker qua beeldvorming
Ook vaak genoeg bij Ferrari hoor. Dat versterkt bij mij dan weer elke keer het Ferrari International Assistance gevoelPyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:50:
Todt staat echt altijd als hij er is bij Mercedes. Lekker qua beeldvorming
Waar vui zit, zit geen glans!
ehm nee? lol als ie al wat van merc vraagt is het een stoeltje van 2021Pyrone89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:54:
Ik weet wel wat Max voor kerst gaat vragen: de chassisontwerpers van Mercedes
ZuchtTheBrut3 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:53:
[...]
En van 1994 tot 2009 werkte hij voor Ferrari, lekker qua beeldvorming.

[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 30-11-2019 14:55 ]
Tussen P2 en P5 bedoel je?Dibbuz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:54:
Wat zit het dicht bij elkaar zeg, niet normaal. Je kunt niet eens een scheetje laten tussen het verschil p1 en p5...
Of niet...Maurice079 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:56:
2e runs zijn tot nu toe nagenoeg elke sessie sneller. Dus kan vanaf P2 nog wel het nodige veranderen. HAM heeft z'n pole wel in de zak vermoed ik
0.8s sneller als de gene na hem.Spotmatic schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:56:
Kom op ALB, stijg eens boven jezelf uit!
Gat voor hem is ook groot, maar achter hem is gelukkig groter
Geen bandenwarmers achter bij Verstappen. Misschien proberen ze zo op te lossen dat de banden oververhit raken achter
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2019 19:13 . Reden: Naamverbasteringen zijn niet toegestaan. ]
Waar vui zit, zit geen glans!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.