[F1 2019] Race 19 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 70.898 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:16
Wat een slap verhaal inderdaad. "Ben terug moeten gaan naar de spec 2 motor, die heb ik het laatst gebruik in Hongarije, toen eindigden we met net zo'n groot gat naar voren." was een beter antwoord geweest en ook nog correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:09

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

RobertMe schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:43:
Krijgt Kvyat dadelijk dezelfde straf als Steiner of Verstappen (na Ocon incident). Sport in diskrediet brengen en zo. Ben wel benieuwd of ze nu consistent zijn.
Hij let heel goed op zijn woorden, hij zegt niets over de stewards, maar over de situatie 'it's' en niet 'they're' ;)

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:06

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kllbfq2d2jw31.png
Vettel heeft wel wat met Cars... deze kwam dus net ook voorbij bij Van Gameren (Reddit dus)...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even schaamteloos Reddit aan het leeg plukken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:49:
[...]

Even schaamteloos Reddit aan het leeg plukken. :P
Als je dan niet schaamteloos begint met double posten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Aardappel schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:48:
[...]

Bedoel je Max die de steward een mongool noemde? Dat was 2 jaar geleden met de actie op RAI.
Vind iemand een mongool noemen wel wat erger dan iemand stom noemen.
KVY knokt voor iedere positie maar doet dat een beetje als een onbehouwen boer.
Owja, die hebben we inderdaad ook nog gehad. Ik dacht meer aan duwtje met Ocon of Steiner na Rusland 'idiotic stewards' of wat riep die over de boordradio.

Overigens hebben we ook nog 'Tell Charlie to fuck off' waar Vettel toentertijd met een excuus briefje vanaf kwam. Ook daarbij doet de FIA dus al meten met twee maten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:51:
[...]

Als je dan niet schaamteloos begint met double posten. ;)
Dat krijg je met die lui die na de race meteen stoppen met posten... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:04

Edd

sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:56:
[...]

Dat krijg je met die lui die na de race meteen stoppen met posten... :+
Iedereen is natuurlijk het WDC van Lewis aan het vieren :+

-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ik vind dat iedereen wel eens op mag houden met zeuren over Albon, alweer prima gereden vandaag, weinig op aan te merken zoals hij door het veld ploegde.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max gaat lekker door bij de Engelssprekende media. :P

[Twitter: https://twitter.com/PHortonF1/status/1191108260490829825]

edit:
[YouTube: F1 2019 USA GP - Post-Race - Max Verstappen]

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2019 23:05 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:03:
Max gaat lekker door bij de Engelssprekende media. :P
[Twitter]

[Twitter]
Dat wordt feest op Facebook komende weken. :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIemhj8W4AEvDew?format=jpg&name=small
100 grand prix en 29 podiums waarvan 7 overwinningen... toch niet slechts voor zo'n jochie...

En dan dit...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIewy90WoAE0EFx?format=jpg&name=large

[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 03-11-2019 23:14 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:53
sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:06:
Het is knap wat HAM doet hoor maar op de een of andere manier maakt het erg weinig indruk op mij. Dat had ik dus niet bij de wereldkampioenschappen van Schumacher. Het zal misschien met de manier van racen te maken hebben anders zou ik het niet weten.
Exact, exact dit.
Kan mijn vinger er ook niet op leggen, denk dat het er ook door komt doordat in de Schumi dominantie jaren de wagen niet altijd zo heel veel beter was. Hell, in 2003 moest Schumi tot het gaatje gaan om het WDC te pakken met een 8ste plaats in Japan. En in Hongarije werd hij vrolijk op een ronde gezet op racepace door ene F. Alonso, op weg naar zijn eerste overwinning.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:22

rammes

koekebakker 1e klas

Maarten_E schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:18:
[...]

Exact, exact dit.
Kan mijn vinger er ook niet op leggen, denk dat het er ook door komt doordat in de Schumi dominantie jaren de wagen niet altijd zo heel veel beter was. Hell, in 2003 moest Schumi tot het gaatje gaan om het WDC te pakken met een 8ste plaats in Japan. En in Hongarije werd hij vrolijk op een ronde gezet op racepace door ene F. Alonso, op weg naar zijn eerste overwinning.
zolang er niet op het randje gevecht wordt tussen de teams voor het kampioenschap vind ik ook de prestatie niet mega bijzonder.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:53
rammes schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:22:
[...]

zolang er niet op het randje gevecht wordt tussen de teams voor het kampioenschap vind ik ook de prestatie niet mega bijzonder.
Dat ook inderdaad.
Wil niet zeggen dat het zo spectaculair was tijdens het Schumi-tijdperk (Oostenrijk 2002/USA 2002 anyone?), maar heb ook het idee dat dat inherent is aan de auto's van tegenwoordig. Je kán niet simpelweg meer voluit gaan met de wagens, overal moet mee rekening worden gehouden ipv: "Rij zo hard als je kan, na ons de zondvloed."

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:25
het racen is nu gewoon heel anders, erg veel management, zowel van de banden als de motor, veel strategie maar bovenal een motorformule die een bepaald team erg bevoordeelde waardoor er jaren een soort van optochtgevoel ontstaat.

Mogelijk dat met de nieuwe reglementen het weer wat meer driver-afhankelijk wordt dan auto-afhankelijk. Wat zou het toch mooi zijn als hamilton, leclerc, max en de rest wat meer te zien vechten met elkaar op het scherpst van de snede....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Laatst online: 21:53
wowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:36:
het racen is nu gewoon heel anders, erg veel management, zowel van de banden als de motor, veel strategie maar bovenal een motorformule die een bepaald team erg bevoordeelde waardoor er jaren een soort van optochtgevoel ontstaat.

Mogelijk dat met de nieuwe reglementen het weer wat meer driver-afhankelijk wordt dan auto-afhankelijk. Wat zou het toch mooi zijn als hamilton, leclerc, max en de rest wat meer te zien vechten met elkaar op het scherpst van de snede....
Ik vind vooral dat banden/motor management gewoon saai. Ipv voluit te racen gaan ze inhouden om langer met de banden te kunnen. Verdedig je teveel moet je eerder naar binnen zodat je nog meer plaatsen verliest. Ik wil gewoon racen zien en iedereen voluit zien gaan en dat gevoel heb ik met de huidige races gewoon niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
rammes schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:22:
[...]

Max you cannot hava da drinke.
Plan M, plan M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Exact, exact dit.
Ik heb het gevoel dat Merc zeker in Q het zo netjes voor elkaar heeft (qua Q mode), dat zelfs duidelijk is dat Merc maar 'iets' sneller is, het probleem van F1 wagens anno "2016 tot heden" meteen om de hoek komt kijken, je kan simpelweg je voorganger niet volgen.

Zeker met Rosberg seizoen in je achterhoofd, kan je dit simpelweg niet altijd bij Ham neerleggen als 'de beste', maar met Bottas ook wat Q's en wins op z'n naam, meer op de auto dan nog coureur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
De race vond ik verder niet zo heel spectaculair, maar de locatie maakte het wel wat beter

(Rio Vermelho)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cPcSWhRE5qa5cnSWBVQggy0m/full.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pyrone89
Adlermann schreef op maandag 4 november 2019 @ 00:26:
De race vond ik verder niet zo heel spectaculair, maar de locatie maakte het wel wat beter

(Rio Vermelho)

[Afbeelding]
Tenminste iemand nog een wet race gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 21:22

rammes

koekebakker 1e klas

Ferrari-teambaas Mattia Binotto reageert fel op de uitspraken van Max Verstappen: "Heel teleurstellend en niet goed voor de sport. Ik zie het probleem niet. Gisteren hadden we nog bijna pole. We hebben niets hoeven veranderen van de FIA."

Ik zou het doen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rammes schreef op maandag 4 november 2019 @ 01:11:
Ferrari-teambaas Mattia Binotto reageert fel op de uitspraken van Max Verstappen: "Heel teleurstellend en niet goed voor de sport. Ik zie het probleem niet. Gisteren hadden we nog bijna pole. We hebben niets hoeven veranderen van de FIA."
Klopt wat mij betreft, tamelijk voorbarig en nergens voor nodig. Volgende races niet één maar twee Ferrari's in de zijkant van de 33 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Mooie uitspraak van max. Maar waarom?
Tijdens de persconferentie verteld hij nog dat hij dat gehak op hem oneerlijk vind en dat hij dat zelf niet doet.. Hij laat het tijdens de race wel zien hoe goed hij is.... En dat heeft hij gedaan... Het had hem gesierd als hij deze opmerking niet had gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

(Rio Vermelho)

[Afbeelding]
Niet slecht. Ik ga in Sao Paulo zijn voor werk over een paar dagen, maar vertrek weer op de de dag van de training van de Braziliaanse GP (en het is werk). Helaas weer onderwijs geven op de maandag :(

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Voor Ferrari was het inderdaad beter geweest wanneer RedBull dat hele brandstofsysteem niet aangekaart had... Mooi dat ze geen probleem hebben daar, de 2 volgende races gewoon weer 2 Ferrari's op de eerste startrij ;)
Dat VER het gewoon ff keihard droog verwoord zal wel aangekomen zijn in Maranello, en daar stonden ze al op standje "betrapt, grrrrr en hoe kunnen we nou in vredesnaam dan wel winnen?" dus logisch dat ze dan de messenger gaan beschieten :)

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 04-11-2019 07:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Maar is het trucje nu officieel legaal tot afgelopen race of gewoon niet opgemerkt? Lijkt me toch wel een reden om nog eens goed naar de data te gaan kijken of Ferrari niet een aantal keer uit de uitslagen gewist moet worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20

(Rio Vermelho)
Nice. Ik dacht dat je al lekker in de buurt was voor de volgende Grand Prix, maar als dat dan alsnog 2 dagen rijden is.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 19:27

Blokker_1999

Full steam ahead

Ankona schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:30:
Maar is het trucje nu officieel legaal tot afgelopen race of gewoon niet opgemerkt? Lijkt me toch wel een reden om nog eens goed naar de data te gaan kijken of Ferrari niet een aantal keer uit de uitslagen gewist moet worden.
En dat kan dus niet zomaar. Dan moet je al echt bewijzen gaan vinden dat ze het systeem gebruikt hebben ondanks dat ze wisten dat het illegaal was. Het zal altijd een welles/nietes spelletje blijven en tenzij we terug gaan naar locaties waar Ferrari de afgelopen maanden wel gedomineerd heeft om te zien hoe ze het nu doen kan je nooit enige uitspraak doen over de effecten van die technische verduidelijking van de FIA op de wagen van Ferrari.

Het totale gebrek aan snelheid van gisteren moet volgens mij ook op een andere plaats gezocht worden. Het viel me op dat Bottas wel een relatief snelle opwarmronde heeft gereden en dat hij daarna lang op de grid heeft moeten stilstaan voordat Kubica op zijn plaats stond. Die banden van de Ferraris waren volgens mij daarom op een volledig foutieve temperatuur.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat gaan ze niet doen en volgens mij willen de andere teams dat ook niet want dat kan voor veel meer shit zorgen... daarom heeft RBR het zo gedaan.

Vond de race persoonlijk leuk om te zien, niet spectaculair maar wel wat gevechten en tactisch leuk om te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door ArcticWolf op 04-11-2019 07:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:33
Ik mis wel de cocktail, zeevishengel en/of schaars geklede vrouwen... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

PalingDrone schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:01:
Ik vind dat iedereen wel eens op mag houden met zeuren over Albon, alweer prima gereden vandaag, weinig op aan te merken zoals hij door het veld ploegde.
Het was een mooie recovery drive idd. Maar qua tempo, zowel in q als in race zat er nog wel iets tussen. Maargoed, hij kan overduidelijk beter met de rb15 om gaan dan gasly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Blokker_1999 schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:47:
Het totale gebrek aan snelheid van gisteren moet volgens mij ook op een andere plaats gezocht worden.
Vettel had schade waardoor de auto als een dweil reed en Leclerc had een oude spec 2 motor, die die voor het laatst had gebruikt ik Hongarije waar ze ook al op grote achterstand werden gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Het is een aanscherping van de regels eigenlijk per komende race. Enige wat er gebeurd is dat RBR om een verduidelijking gevraagd heeft, of het werkelijk effect gaat hebben gaan we komende races wel meemaken.
Op dit circuit was er duidelijk iets mis, VET stuk al snel en LEC inderdaad met een Spec 2 motor.
Brazilië ligt normaal de Ferrari's ook iets minder, dus Abu Dhabi zal moeten beantwoorden in dat geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 21:14

dr.lowtune

Deugt niet

Tja, Vettel(Ferrari) deelde vorige week ook uit naar Verstappen, dan moeten ze nu ook maar incasseren nu ze 50(!) seconden langzamer waren. Ligt het alleen aan dat fuel-flow verhaal? Misschien niet, maar het zal ook niet helpen en het is wel een beetje toevallig dat ze juist nu, zo langzaam waren. We zullen het de volgende race wel zien of ze er dan weer bij zitten. Ferrari gaat het zelf natuurlijk nooit toegeven als het zo is, dus de volgende race lijkt me een prima graadmeter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 01:40

mrc4nl

Procrastinatie expert

dr.lowtune schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:17:
Tja, Vettel(Ferrari) deelde vorige week ook uit naar Verstappen, dan moeten ze nu ook maar incasseren nu ze 50(!) seconden langzamer waren. Ligt het alleen aan dat fuel-flow verhaal? Misschien niet, maar het zal ook niet helpen en het is wel een beetje toevallig dat ze juist nu, zo langzaam waren. We zullen het de volgende race wel zien of ze er dan weer bij zitten. Ferrari gaat het zelf natuurlijk nooit toegeven als het zo is, dus de volgende race lijkt me een prima graadmeter.
Ik vind het ook te vroeg om te zeggen dat het aan het fuel flow verhaal ligt en zwaluw maakt nog geen zomer. zeker bij kwalificatie zat het nog dicht bij elkaar. Maar opvallend is het wel. we hebben nog 2 races dat ferrari kan laten zien dat ze ook nu nog Pole positions weten te bemachtigen.

ora et labora

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:11
mrc4nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:22:
[...]

Ik vind het ook te vroeg om te zeggen dat het aan het fuel flow verhaal ligt en zwaluw maakt nog geen zomer. zeker bij kwalificatie zat het nog dicht bij elkaar. Maar opvallend is het wel. we hebben nog 2 races dat ferrari kan laten zien dat ze ook nu nog Pole positions weten te bemachtigen.
Ferrari werd gewoon op het rechte stuk ingehaald door een Renault hè.
In de vorige gp's kon zelfs Mercedes met drs dat niet

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05 10:13

Taakbalk

weergeven

[...]

Exact, exact dit.
Fantastisch was dat. Ik zat toen met mijn vader daar op de tribune en we zagen het voor ons neus gebeuren.
Weet nog goed dat de kranten de volgende dag niet mals waren: Paginagrote foto's van dat inhaalmoment, ook nog omcirkeld en met koppen er bij als "Hét moment dat Schumi vernederd werd!" of zoiets.

Het is alweer ruim 16 jaar geleden, maar kan het me nog goed voor de geest halen.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-05 12:29
GAIAjohan schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:33:
[...]

Ferrari werd gewoon op het rechte stuk ingehaald door een Renault hè.
In de vorige gp's kon zelfs Mercedes met drs dat niet
Ik hen nog zo'n mijn twijfels bij dit verhaal. Ja het is wel heel erg specifiek gericht, dus je zou denken dat dit het ook is. En dan is het gewoon regelrecht valsspelen geweest, geen gaatje in de regelgeving, maar valsspelen. Dan mogen ze ferrari alle punten van heel het seizoen afpakken. Gaan ze niet doen, weet ik ook wel.

Maar de reactie van ferrari vind ik nog steeds wel interessant met "we deden en doen niks verkeerd". Hoe groot gaat de commotie wel niet zijn als ze volgende race er gewoon weer bij zitten en hun onverklaarbare snelheid weer hebben.

Dan mogen de rest van de teams wel echt aan de bak met uitzoeken wat ze daar in maranello hebben gevonden.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 21:14

dr.lowtune

Deugt niet

Edgenumber schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:49:
[...]

Ik hen nog zo'n mijn twijfels bij dit verhaal. Ja het is wel heel erg specifiek gericht, dus je zou denken dat dit het ook is. En dan is het gewoon regelrecht valsspelen geweest, geen gaatje in de regelgeving, maar valsspelen. Dan mogen ze ferrari alle punten van heel het seizoen afpakken. Gaan ze niet doen, weet ik ook wel.

Maar de reactie van ferrari vind ik nog steeds wel interessant met "we deden en doen niks verkeerd". Hoe groot gaat de commotie wel niet zijn als ze volgende race er gewoon weer bij zitten en hun onverklaarbare snelheid weer hebben.

Dan mogen de rest van de teams wel echt aan de bak met uitzoeken wat ze daar in maranello hebben gevonden.
Die hebben natuurlijk gewoon een Flux-capacitor ingebouwd! Alleen bij afgelopen race had Martini del McFly dat ding in de F2002 van Schumi achtergelaten! Zonder dat ding kon Doc Binotte dus zijn jongens niet de juiste pace geven....

een normale DeLorean was ook niet vooruit te branden...

[ Voor 3% gewijzigd door dr.lowtune op 04-11-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Even er vanuit gaande dat RBR en Mercedes niet met elkaar praten over dit soort zaken, dan lijkt het erop dat Mercedes hetzelfde dacht als RBR. Als beide partijen hetzelfde idee hadden over wat Ferrari deed dan acht ik de kans wel groot dat het ook daadwerkelijk zo is.
Maar goed we gaan het zien in Brazilië en Abu Dhabi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:22

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Het mooie is dat hij ook niet liegt. De regel geldt pas vanaf de volgende GP. Dus op zaterdag hadden ze nog gewoon met deze cheat kunnen rijden.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Dan hebben ze het kabeltje langs de andere kant van de fuel flow meter gelegd want dat stond niet als verboden beschreven in de regels van de FIA. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 320788 schreef op maandag 4 november 2019 @ 02:30:
[...]

Tijdens de persconferentie verteld hij nog dat hij dat gehak op hem oneerlijk vind en dat hij dat zelf niet doet.. Hij laat het tijdens de race wel zien hoe goed hij is.... En dat heeft hij gedaan... Het had hem gesierd als hij deze opmerking niet had gemaakt..
Aan de ene kant heb je gelijk, maar hij is jong en interesseert zich niets in de hele politiek om de formule 1. Hij wil gewoon winnen. Daarnaast heeft Hamilton zich er ook over uitgelaten, maar die heeft het wat politiek correcte verwoord.

Daarnaast moet je ook het vermogen hebben om het te bekijken van Max zijn kant. Hij is aan het zwoegen om goede plaatsen te behalen, maar hij komt motorisch en technisch te kort. Als men daarna het vermoeden heeft dat men toch op een 'illegale' manier aan de snelheid komt bij Ferrari dan heeft hij groot gelijk. En vindt ik dat Red Bull het nog netjes aangepakt heeft omtrent het hele gebeuren. Aan de andere kant zit ook niemand te wachten dat Ferrari zou stoppen met de Formule 1, want dit is iets waar ze al vaker mee zijn gaan dreigen om zo hun zin te krijgen.

Het is uiteindelijk gissen wat ze precies gebruikt hebben en hoe lang ze het gebruiken, maar na het zien van de afgelopen race is er toch wel wat aan de hand. Leclerc heeft misschien met een mindere motor gereden, maar waarom geen nieuwe motor gebruiken en straffen innen? Dan had men een mooie inhaalrace gehad en had hij een nieuwe motor gehad.

Het is nu koffiedik kijken maar Ferrari heeft de afgelopen races mooie punten gescoord, misschien wel op een manier die niet helemaal eerlijk is. Hoewel alle teams proberen manieren te vinden om hun voordeel er uit te halen men wordt wel op de vingers getikt. En ik vindt het nog steeds verbazingwekkend dat de FIA niet een keer gedacht heeft laten we de auto's van Ferrari controleren want die hebben wel heel snel een grote stap gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Anoniem: 320788 schreef op maandag 4 november 2019 @ 02:30:
[...]

Helemaal mee eens. Hij wint er ook helemaal niks mee met deze uitspraak, sterker nog hij krijgt er nu dus allerlei opmerkingen over en moet zich hier straks weer tegen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Andyk125 schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:59:
Het is nu koffiedik kijken maar Ferrari heeft de afgelopen races mooie punten gescoord, misschien wel op een manier die niet helemaal eerlijk is. Hoewel alle teams proberen manieren te vinden om hun voordeel er uit te halen men wordt wel op de vingers getikt. En ik vindt het nog steeds verbazingwekkend dat de FIA niet een keer gedacht heeft laten we de auto's van Ferrari controleren want die hebben wel heel snel een grote stap gemaakt.
Ik vind het trouwens best vreemd dat er tijdens de zomerstop een reglementair shutdown van veertien dagen van kracht is, maar dat de doorontwikkeling van motoren daar niet onder valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 21:01

JB

Cédric roelt!

Het schijnheilige verhaal van LEC zegt IMHO alles. Het sierde Jack om het niet op de man af te vragen maar hoe ongemakkelijk kun je daar staan... Die Spec 2 motor zal niet geholpen hebben maar als ze ook nog eens een trucje moeten stoppen... Alleen 50 seconden zoek worden gereden met een ouder blok :? Geloof ik niets van...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39
JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:18:
Het schijnheilige verhaal van LEC zegt IMHO alles. Het sierde Jack om het niet op de man af te vragen maar hoe ongemakkelijk kun je daar staan... Die Spec 2 motor zal niet geholpen hebben maar als ze ook nog eens een trucje moeten stoppen... Alleen 50 seconden zoek worden gereden met een ouder blok :? Geloof ik niets van...
Reken maar dat de de 4 poles van LEC de boeken in gaan als zee discutabel. En daar helpt het relletje dat Max maakt alleen maar bij!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BasvanS schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:21:
[...]

Reken maar dat de de 4 poles van LEC de boeken in gaan als zee discutabel. En daar helpt het relletje dat Max maakt alleen maar bij!
Ach welnee joh. Dat blijven er gewoon vier, en daar kraait geen haan meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BasvanS schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:21:
[...]

Reken maar dat de de 4 poles van LEC de boeken in gaan als zee discutabel.
Kan ie trots op zijn dan...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:32
[...]

Exact, exact dit.
Schumi reed zijn tegenstanders gewoon eraf als dat nodig was om WDC te worden. Alleen Villeneuve heeft zich niet laten piepelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 01:40

mrc4nl

Procrastinatie expert

rijden met diesel ipv benzine :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mrc4nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:22:
[...]

Kwalificaties moet je ook niet meekijken, Ferrari heeft nog steeds een flinke partymode, vergeet niet dat zij in Q's het hele jaar altijd dicht op de Mercs hebben gezeten (Vet bijna alles P3 in eerste half jaar).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:12

vhal

ಠ_ಠ

JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:18:
Ik vind het eerder discutabel dat door een aanname van RBR, Ferrari nu beticht wordt van een illegaal systeem. Er is nog niks bewezen. De reactie van Verstappen maakt het alleen maar zuurder...

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:37:
[...]

Ik vind het eerder discutabel dat door een aanname van RBR, Ferrari nu beticht wordt van een illegaal systeem. Er is nog niks bewezen. De reactie van Verstappen maakt het alleen maar zuurder...
Red Bull heeft helemaal niks gedaan wat niet mag of niet fair is ten opzichte van Ferrari. Ze hebben alleen maar gevraagd of zij hetzelfde mochten doen als wat Ferrari deed. De bewijslast ligt nu dus bij Ferrari en niet bij Red Bul, het is dus gewoon slim gespeeld mocht Ferrari dus echt vals gespeeld hebben. Want dat bewijs is er dus nog niet.

Wat Max gezegd heeft is gewoon de branie van Max, dat weten we inmiddels wel. Het geeft de Engelse en de Ferrari fans en media weer wat om over de schrijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verstappen zal wel een penalty van de Ferrari-IA krijgen omdat hij Ferrari heeft ontmaskerd....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:42:
[...]

Red Bull heeft helemaal niks gedaan wat niet mag of niet fair is ten opzichte van Ferrari. Ze hebben alleen maar gevraagd of zij hetzelfde mochten doen als wat Ferrari deed. De bewijslast ligt nu dus bij Ferrari en niet bij Red Bul, het is dus gewoon slim gespeeld mocht Ferrari dus echt vals gespeeld hebben. Want dat bewijs is er dus nog niet.

Wat Max gezegd heeft is gewoon de branie van Max, dat weten we inmiddels wel. Het geeft de Engelse en de Ferrari fans en media weer wat om over de schrijven. :P
Nee RBR heeft gevraagd iets toe te passen wat niet mocht.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:10
sjaool schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:42:
[...]

Da's een aanname dat Ferrari dat deed.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 14:13
Andyk125 schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:59:
[...]

Aan de ene kant heb je gelijk, maar hij is jong en interesseert zich niets in de hele politiek om de formule 1. Hij wil gewoon winnen. Daarnaast heeft Hamilton zich er ook over uitgelaten, maar die heeft het wat politiek correcte verwoord.

Daarnaast moet je ook het vermogen hebben om het te bekijken van Max zijn kant. Hij is aan het zwoegen om goede plaatsen te behalen, maar hij komt motorisch en technisch te kort. Als men daarna het vermoeden heeft dat men toch op een 'illegale' manier aan de snelheid komt bij Ferrari dan heeft hij groot gelijk. En vindt ik dat Red Bull het nog netjes aangepakt heeft omtrent het hele gebeuren. Aan de andere kant zit ook niemand te wachten dat Ferrari zou stoppen met de Formule 1, want dit is iets waar ze al vaker mee zijn gaan dreigen om zo hun zin te krijgen.

Het is uiteindelijk gissen wat ze precies gebruikt hebben en hoe lang ze het gebruiken, maar na het zien van de afgelopen race is er toch wel wat aan de hand. Leclerc heeft misschien met een mindere motor gereden, maar waarom geen nieuwe motor gebruiken en straffen innen? Dan had men een mooie inhaalrace gehad en had hij een nieuwe motor gehad.

Je hoeft je niet te interesseren in de politieke dingen, maar een beetje politiek correct zijn in soms wel handig, met name als het gaat om andere (top)teams. Dit levert nou niet echt iets op bij Ferrari voor VER, en het is totaal niet nodig. Laat RBR dit gewoon afhandelen of reageren.

Tweede punt is dan ook nog dat er niks bewezen is, dus hou het dan gewoon netjes tot die tijd. Je wint echt niks met dit soort uitspraken.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

yorkick schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:54:
[...]

Je hoeft je niet te interesseren in de politieke dingen, maar een beetje politiek correct zijn in soms wel handig, met name als het gaat om andere (top)teams. Dit levert nou niet echt iets op bij Ferrari voor VER, en het is totaal niet nodig. Laat RBR dit gewoon afhandelen of reageren.

Tweede punt is dan ook nog dat er niks bewezen is, dus hou het dan gewoon netjes tot die tijd. Je wint echt niks met dit soort uitspraken.
Wie zegt dat Marko niet aan Max heeft gevraagd om er nog een opmerking over te maken?

RB leeft voor media aandacht he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MikeyMan schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:57:
[...]

Wie zegt dat Marko niet aan Max heeft gevraagd om er nog een opmerking over te maken?

RB leeft voor media aandacht he.
Daarom past Max ook niet bij FER of MER IMHO. Hopelijk krijgt RBR samen met Honda eea voor elkaar om mee te kunnen gaan doen. We vergeten nog steeds dat dit een overgangsjaar is...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

PalingDrone schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:01:
Niets op aan te merken inderdaad. Pech in de eerste bocht en vervolgens prima naar voren gereden. Alleen reden de Mercs en Max iedereen vanaf P7 op een rondje, dus als je dan kijkt naar het daadwerkelijke pace verschil vind ik het eigenlijk ook niet om over naar huis te schrijven. Eigenlijk heeft ie gewoon gedaan wat je minimaal van 'm mag verwachten. Ik bedoel hij doet het wel, anders dan bijvoorbeeld Gasly. Maar het is niet heel bijzonder om 'm 73 seconde achter je teamgenoot te parkeren. Zelfs met wat schade en een first lap pitstop.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIhJcD6WwAADM_i?format=png&name=large
pitstoptijden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Albon dus sneller dan Riciardo, Perez en Sainz, terwijl hij bijna een minuut meer in de pits heeft doorgebracht. En als hij niet zoveel in de pits had gestaan was hij waarschijnlijk voor Leclerc geeindigt. Zeker DotD verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Ferrari hun PU mag hier verder. De laatste paar reacties zijn daar ook naartoe geschopt. ;)
[F1] Seizoen 2019 - Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Net stuntpiloot KVY terug gekeken maar ik snap niet waarom hij zo boos is :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41

Saffie_time

Why use this? 42!

JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:09:
Ja maar anderen rijden toch bij KVY in de weg!
Beetje raar dat meneer dit soort lompe actie kan blijven doen en er relatief goed mee wegkomen.
Alsof er in de laatste rond een waas voor zijn ogen komt als er iemand redelijk dicht voor hem rijdt.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:09:
Als de wedstrijdleiding niet oplet heb je toch zomaar ineens punten gescoord ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:45:
[...]

Als de wedstrijdleiding niet oplet heb je toch zomaar ineens punten gescoord ;)
Ja niet geschoten is altijd mis zou een echte Rus zeggen :+ Bij HUL vorige week werd het helaas ook opgemerkt -O-

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Och, Kvyat zal vol adrenaline gezeten hebben. Laatste (bijna) bocht do-or-die actie die lukt, en dan krijg je een domper. Denk dat ie bij het bekijken van de beelden wel een beetje bijdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

KVY en MAG samen in een team, wat zal dat een vuurwerk opleveren... De ene geeft geen f*ck en de andere torpedeert er lekker op los... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MikeyMan schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:54:
Och, Kvyat zal vol adrenaline gezeten hebben. Laatste (bijna) bocht do-or-die actie die lukt, en dan krijg je een domper. Denk dat ie bij het bekijken van de beelden wel een beetje bijdraait.
Zeker vanuit de auto van PER. Lijkt wel de kermis met zijn botsauto :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07
KVY heeft wat mij betreft weer aangetoond dat hij niet goed genoeg is voor RBR.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-05 17:13
JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:59:
[...]
Daarom past Max ook niet bij FER of MER IMHO. Hopelijk krijgt RBR samen met Honda eea voor elkaar om mee te kunnen gaan doen. We vergeten nog steeds dat dit een overgangsjaar is...
Overgangsjaar waarbij Honda al ZAT tijd heeft gehad voordat ze gingen partneren met RB, want Toro Rosso.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lensent schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:04:
[...]

Overgangsjaar waarbij Honda al ZAT tijd heeft gehad voordat ze gingen partneren met RB, want Toro Rosso.
Beetje op plek 8-12 rondtuffen is wel een andere situatie dan voor de winst strijden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 08:13
Oei Max, misschien maar beter om voortaan te concentreren op gasgeven en sturen en de legaliteit van de concurrentie over te laten aan de grote mensen die er wel de hersencapaciteiten voor hebben..

Tuurlijk zijn de *knip* onder ons het met hem eens want: het joch zegt zo lekker wat hij denkt he? Maar eigenlijk is het een erg domme en onhandige uitspraak om een veelvoud van redenen:
-Er is niets illegaals aan de Ferrari, er is hooguit sprake van een maas in de regelgeving (vraag maar aan RBR hoe dat werkt..)
-knip je verdiept in de situatie zijn er hele normale verklaringen voor het gebrek aan pace van Ferrari gisteren.
-Openlijk de concurrentie beschuldigen van valsspelen maakt jezelf nog minder populair in de paddock (schijt aan, ik doe wat ik wil!)

Maar ach hij is nog jong, volwassenheid komt met de jaren toch? Zucht, who am I kidding? Het blijft gewoon een Verstappen.. ;)

Verstappen fans zijn geen simpele zielen, ophouden met denigreren

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:44
Grimmie187 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:37:
Oei Max, misschien maar beter om voortaan te concentreren op gasgeven en sturen en de legaliteit van de concurrentie over te laten aan de grote mensen die er wel de hersencapaciteiten voor hebben..

Tuurlijk zijn de knip onder ons het met hem eens want: het joch zegt zo lekker wat hij denkt he? Maar eigenlijk is het een erg domme en onhandige uitspraak om een veelvoud van redenen:
-Er is niets illegaals aan de Ferrari, er is hooguit sprake van een maas in de regelgeving (vraag maar aan RBR hoe dat werkt..)
-knip je verdiept in de situatie zijn er hele normale verklaringen voor het gebrek aan pace van Ferrari gisteren.
-Openlijk de concurrentie beschuldigen van valsspelen maakt jezelf nog minder populair in de paddock (schijt aan, ik doe wat ik wil!)

Maar ach hij is nog jong, volwassenheid komt met de jaren toch? Zucht, who am I kidding? Het blijft gewoon een Verstappen.. ;)
Nou vertel :)

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:26 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Tuurlijk zijn de knip onder ons het met hem eens want: het joch zegt zo lekker wat hij denkt he? Maar eigenlijk is het een erg domme en onhandige uitspraak om een veelvoud van redenen:

_O-

Zelf HAM heeft er wel eens naar gehint tijdens een interview op het circuit na een qualificatie. Die teams weten echt wel wat er bij anderen gebeurt.. Dat het niet slim is ben ik het mee eens maar goed hem (en anderen die het met hem eens zijn) af te schilderen als simpele ziel zegt eigenlijk meer over jezelf :(:)

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:27 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 28-05 19:21
Vloerschade aan de auto van Leclerc, ophangingschade aan de auto van Vettel.

Steam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 08:04

Wmm

[...]

Aan het begin van dit seizoen was iedereen het er nog over eens dat dit een overgansjaar zou zijn, dat RB en Honda aan elkaar moesten wennen en dat Honda dit jaar moest gebruiken om hun motor verder te ontwikkelen. 2020 Zou dan het jaar zijn waarin er echt meegestreden kon worden. Al snel was men dit weer vergeten, blijkt ook nu wel weer, Max had dit jaar al kampioen moeten worden zou je haast denken. Ondanks dat RB (of iig Verstappen) het aardig doet als je bedenkt dat het een overgangsjaar is, zeker als je de dominantie van Merc in de eerste helft van het seizoen bekijkt.

Maar in 2020 mag je RB wel echt afkraken als ze niet meedoen om het WK. De missie is nog steeds om Verstappen de jongste WK ooit te maken en dat moet dan dus volgend jaar gebeuren. Excuses als een overgangsjaar kunnen dan ook niet meer gebruikt worden en RB zal er in Australie dan ook goed bij moeten zitten en niet weer een inhaalslag moeten plegen.

Edit: over Ferrari: iedereen en z'n moeder riep dat Ferrari iets illegaals deed, terwijl er totaal geen bewijzen waren. Nu is er nog steeds geen bewijs maar het stinkt toch wel echt enorm, Verstappen spreekt dat uit en ineens is de wereld te klein 8)7.

[ Voor 9% gewijzigd door Wmm op 04-11-2019 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 08:13
D-Ed schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:43:
[...]

_O-

Zelf HAM heeft er wel eens naar gehint tijdens een interview op het circuit na een qualificatie. Die teams weten echt wel wat er bij anderen gebeurt.. Dat het niet slim is ben ik het mee eens maar goed hem (en anderen die het met hem eens zijn) af te schilderen als simpele ziel zegt eigenlijk meer over jezelf :(:)
Sorry maar er is echt een wezenlijk verschil tussen vraagtekens hebben wij de pace van je concurrenten en ze openlijk beschuldigen van valsspelen..

Verder zeg ik nergens dat mensen die het met hem eens zijn simpele zielen zijn, dan moet je beter lezen. Ik zeg dat mensen die Max applaudisseren voor ongenuanceerde uitspraken simpele zielen zijn. Wat dat verder over mij zegt boeit me niet zoveel.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

demo31051987 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:43:
[...]

Waarom dan zo'n lulverhaal van LEC na de race :Z :z Een simpel antwoord als "ja ik had vloerschade" volstaat dan ook...

#beuke(n)ootje

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 04-11-2019 12:50 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Ik wist niet dat STR en RB met hetzelfde chassis rijden. Ja, ze zullen best wat dingen delen qua kennis, maar geen tekeningen van de auto. En wat Honda vorig jaar bij STR heeft gedaan was voornamelijk de motor ontwikkelen en zorgen dat er zoveel mogelijk PKs bij kwamen en zorgen dat die betrouwbaar bleef.

Wat dat ding in een auto deed maakte wat dat betreft minder uit. Zie bv ook nu de issues met de start waar Honda en RBR samen aan moesten werken. En aan het begin van het seizoen heeft Newey, meen ik, ook al aangegeven dat de Honda beter was dan verwacht en de auto en motor daardoor niet goed 'matchen'. RBR is gewend om een auto te maken die een gebrek aan PKs compenseert in de bochten. Alleen is dat nu met de Honda minder nodig dan verwacht/met Renault was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 11:04

Zo wat kort door de bocht... En erg vriendelijk ook om iedereen die wat anders vindt dan jij maar als dom, hersenloos en simpel af te schilderen.

Maargoed, was inderdaad misschien niet het slimste om te zeggen, wel eerlijk. Net als bij de kwalificatie in Mexico. Liever eerlijk en gestraft dan schaamteloos liegen.

Verder leuk dat het een maas in de regelgeving is, die worden natuurlijk vaker gebruikt, maar dat betekent niet dat er 'niks illegaals' aan is. Renault heeft nog geen 3 races terug een flinke straf gekregen voor iets wat de FIA omschreef als een loophole in de regels waarvan het team logischerwijs kon weten dat het niet toegestaan en dus illegaal was. Lijkt mij dat klooien met de flowsensor (ALS dit inderdaad is wat ferrari doet, ik heb geen idee, maar de jongens bij RB en Merc zullen daar ongetwijfeld meer inzicht in hebben) ook valt onder het kopje' staat niet letterlijk in de regels, maar is niet de bedoeling'.

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:27 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 29-05 15:18
demo31051987 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:43:
[...]

Volgens mij had ondertussen iedereen wel vloerschade. Beetje een slap excuus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 28-05 22:42

Chiron

Moderator Discord
DoeEensGek schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:58:
[...]

Volgens mij had ondertussen iedereen wel vloerschade. Beetje een slap excuus volgens mij.
Max miste ook een stuk van zn vloer :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16

Als toeschouwer (ver buiten het circus) roepen dat iemand die zich midden in dat circus begeeft onzin praat is nogal arrogant. Jij weet blijkbaar meer dan Verstappen? Vertel...

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:28 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:58
Max vertelde dat hij een gat in de vloer van zijn rb15 zag na de race. Heeft iemand daar een foto van kunnen vinden?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:49:
[...]

Sorry maar er is echt een wezenlijk verschil tussen vraagtekens hebben wij de pace van je concurrenten en ze openlijk beschuldigen van valsspelen..

Verder zeg ik nergens dat mensen die het met hem eens zijn simpele zielen zijn, dan moet je beter lezen. Ik zeg dat mensen die Max applaudisseren voor ongenuanceerde uitspraken simpele zielen zijn. Wat dat verder over mij zegt boeit me niet zoveel.. ;)
Hu? En dit dan?: "Tuurlijk zijn de simpele zielen onder ons het met hem eens want: het joch zegt zo lekker wat hij denkt he?".. Daarmee geef je dat toch indirect aan? Er spreekt een flinke arrogante houding uit van je opmerking namelijk (aangezien ik het wél met Max eens ben in deze.. Ook vond ik overigens dat Max bij de race in Mexico nogal dom was door zijn snelle ronde af te maken tijdens de quali, dus ik kan óók kritisch kijken als 'fan' zijnde. ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:44
DoeEensGek schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:58:
[...]

Dit inderdaad,alleen al door die hobbels en omdat ze over de broodjes gingen bij bepaalde bochten(je zag vaak vonken er ook vanaf vliegen).
En ik meen dat er een shot was dat de vleugel op Max zijn auto ook zichtbare schade was.

Je zag bij meerdere auto's stukken van de vloeren af vliegen,dus er reden wel meer rond met vloerschade een wat slap excuus van Lecler naar mijn smaak,maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:49

Zorro

Z

Niks illegaals? Hooguit kun je zeggen dat je het niet met zekerheid kan zeggen. Maar als een fuel flow meter niet werkt betekent dat nog niet dat je teveel brandstofdoorvoer mag hebben he. Hooguit dat je het niet kan meten. En iets zegt me dat het verstoren van de sensor toch een doel heeft. En dat doel is volledig illegaal.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 04-11-2019 13:28 . Reden: Quote aangepast ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

Ben bang dat VER beiden in overvloed heeft. Dat in tegenstelling tot diegenen die dit soort jibberjabber fulmineren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lasmibalsingh schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:02:
Max vertelde dat hij een gat in de vloer van zijn rb15 zag na de race. Heeft iemand daar een foto van kunnen vinden?
Daar heb ik ook nog steeds niet van gezien.

Valt me de laatste races op, altijd dag/2dagen na de race komen alle 'anti maxers' weer uit hun stulpje om hem maar weer wat af te kraken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74605522_2595492807163859_5680323793487134720_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQmtv5Z8Rx4SjWPCL28zb4tiNIr5CDVmdaP8wsyBjT_YYe1YjTxGxaHRQoZPsJjPq3U&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=457946f554ad0e47b2b8992baadddb2e&oe=5E1736D2
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/75294208_2595492820497191_4735998027129421824_o.jpg?_nc_cat=102&_nc_oc=AQkN7B9NTimVdqsTPcTHGJyb6mXJjpSlXyLqkecCYHi2BoQQS0u5fEzcNw8bokoIIKQ&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=b1d13591d927b2f9931a8328b2c7a6d3&oe=5E53A8D8
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/73090115_2595492943830512_1183813456315285504_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_oc=AQlwurhb5QpEX_nnVt9aIr_Y6D_G1zAtpCR-_24DVyEEzBzuVCby5LkdZnGjs66uoJI&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=3a1186abb13a63b4da48f020cb3e5b58&oe=5E4F4614
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/75521582_2595493087163831_7887476052035895296_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQn1Qs0uhMzMArKyMDmx6KfSsaETIoI0vD5tTneu-QXw_h419JIR-XVnqzgbq5Dpudc&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=8a6cad3f390835d4f18a1236b39d5ec4&oe=5E495986
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/75481739_2595493440497129_5881639240047001600_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQk3WAboe9rVLwATHoXFW6TyRZa42d3L6Ql2-PHsYYEvb_aKJGlKwCz3zDs-GTW_ldQ&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=845ee1a914010326492da905240c5c4c&oe=5E48F230
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74237618_2595493120497161_4367153966690074624_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQnFw-3y87mKlbqG_4Px8TitNmXC1Sjcsmqj4k--4YBNIZSFOQObbJ-t0kfITRbvXtE&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=06a95515974b8c0a6f55b6b917112d5e&oe=5E4A9453
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/75196306_2595492957163844_4148380178151636992_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQkWjYhNkDPRqcM_Q6p_jbWuNR0hStU4K86q9ZZiKRkTdvkWx10D-NxxVZSM_Kc2Yc8&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=9bead57248ceb4e2d7cfae0a55883bcf&oe=5E19F362
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74614055_2595493357163804_7725034294342582272_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_oc=AQkrQUpmYYrMIkeMyXWqB1HZJfiCobkxgVSQAsmXUeh68FJiAeHFxTPMs_hrPGL3jAc&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=428495030e946e73e684ce227b647b31&oe=5E55DF6E
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/73180605_2595493377163802_7963839127449763840_o.jpg?_nc_cat=105&_nc_oc=AQnbwLdxdLy-8ETp13f5z_IXr8_10cpQNnyxK1MoSJHLwjwcIn5uOjE4YlTGquI02PA&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=1c31b80b5945183bd1e184bfa33ef43e&oe=5E61AF23

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

De motor in een ander chassis is wel een dingetje hoor. Dat kun je in principe halverwege het jaar lastig oplossen als dat niet meteen goed zit.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Net even alle #ophef over die reactie van VER zitten bekijken, prachtig. Een zo'n oneliner en je krijgt de halve autosportwereld over je heen. Ik weet niet wat Ferrari heeft uit zitten spoken, maar de gebeurtenissen van dit weekend maken het wel erg vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vettel is weer eens inspecteur aan het spelen bij de Red Bull... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyrone89
RoD schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:20:
Net even alle #ophef over die reactie van VER zitten bekijken, prachtig. Een zo'n oneliner en je krijgt de halve autosportwereld over je heen. Ik weet niet wat Ferrari heeft uit zitten spoken, maar de gebeurtenissen van dit weekend maken het wel erg vermakelijk.
Vermakelijk is het zeker. Handig voor je toekomstige kansen? Nee. Hij moet oppassen niet de Alonso-route op te gaan dat je mega-goed bent maar allerlei deuren voor je gesloten zijn door je gedrag en uitspraken

En dat zeg ik als fan (die wil dat alle deuren voor hem openblijven)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 28-05 22:42

Chiron

Moderator Discord
Lasmibalsingh schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:02:
Nog niet, maar het zat in de vloer voor een van de achterwielen:
“I found out after the race that I looked at the car and I was missing a big piece of my floor in front of the rear tyre, so that definitely cost me a lot of lap time. I can’t explain how it happened as I didn’t touch anyone [in the grand prix].
https://formulaspy.com/f1...y-hole-in-his-floor-66033

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chiron schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:29:
[...]

Nog niet, maar het zat in de vloer voor een van de achterwielen:

[...]

https://formulaspy.com/f1...y-hole-in-his-floor-66033
Dat was wel bekend, maar dat moest dan toch al lang tijdens de race gezien zijn? Toch maar eens die beelden terugkijken van de laatste paar rondjes.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.