Ricciardo in z'n NFL pakkie.
Die heb ik compleet uitgezetenRobertMe schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:19:
[...]
Edit: de enige race waarbij ze daadwerkelijk over / tegen die tijd zijn geweest zal Canada 2008 of wat was het zijn geweest. Naar aanleiding daarvan is die regel ook pas ingevoerd.
Dat was een heerlijke dag formule 1 kijken met een verrassende winnaar.
Ik ga nog maar een schietgebedje doen dat meneer eens heelhuids ronde 1 doorkomt
PSN: xMaurice93
Ik hoop dat die Leclerc zijn hoofd een beetje koel weet te houden. Lewis zal hopelijk iets voorzichtiger zijn na vorige week. Maar het wordt billen knijpen de eerste rondes... vooral ook omdat de jongens op soft ook nog wel een een rol kunnen gaan spelen...Maurice079 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:01:
Ik ga nog maar een schietgebedje doen dat meneer eens heelhuids ronde 1 doorkomt
"When you grow up your heart dies"
Hij start aan de buitenkant en heeft heel veel ruimte in bocht 1, dus die moet ie wel door kunnen komen lijkt mijMaurice079 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:01:
Geen lift dus in Austin...
Of er duikt er 1 binnenbocht in, red het niet, schiet naarbuiten op max, #exitErnemmer schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:05:
[...]
Hij start aan de buitenkant en heeft heel veel ruimte in bocht 1, dus die moet ie wel door kunnen komen lijkt mij
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Leuk interview met Lewis op Ziggo. Echt wel de moeite waard.
Mooi dat Lewis zegt dat max hem had moeten winnen.
en dat is niet alleen maar omdat hij bij Olav zit.
de snelheid zat er ook gewoon in. en daar is Lewis eerlijk in.
en dat is niet alleen maar omdat hij bij Olav zit.
de snelheid zat er ook gewoon in. en daar is Lewis eerlijk in.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Goed, wat een shot op Ziggo achter Robert...
Hulkenberg gaat starten op Hards en proberen een megalange stint te rijden, zodat ie tegen het eind nog een stint op Soft kan doen. Ben benieuwd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Haha Max en Lando. Heerlijk duo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heeft Hulkenberg dat trucje niet al eens eerder geprobeerd?Chiron schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:26:
Hulkenberg gaat starten op Hards en proberen een megalange stint te rijden, zodat ie tegen het eind nog een stint op Soft kan doen. Ben benieuwd.
https://streamable.com/1zx7dRivanov schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:28:
Haha Max en Lando. Heerlijk duo.
[Streamable: Max bumped]
Tijdens de training afgelopen vrijdag reed hij ook al een megastint op de hards. Denk dat dat ze genoeg vertrouwen heeft gegeven om het erop te wagen.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:30:
[...]
Heeft Hulkenberg dat trucje niet al eens eerder geprobeerd?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
? Die plaats ik..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, maar er zijn mensen die graag een linkje willen omdat de filmpjes bij hen niet werken wanneer deze geëmbed zijn.
[Instagram: Good morning Austin. It's #RACEDay. Who'll be taking this home this afternoon?]
ik wil niet veel zeggen, maar die kleuren staan alvast goed
ik wil niet veel zeggen, maar die kleuren staan alvast goed
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Net wanneer je dus een vergelijking wilt zien tussen de Red Bull en Mercedes kiest Doornbos toch voor Ferrari... 
Ik had trouwens nog liever een vergelijking te zien tussen alledrie de wagens.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 03-11-2019 19:37 ]
RIC in mexico! ging hem goed af (zo zonder SC/VSC)sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:30:
[...]
Heeft Hulkenberg dat trucje niet al eens eerder geprobeerd?
Aan die vergelijking te zien is er niet veel gewijzigd aan de power van de Ferrari
Het is niet dat Doornbos iets te kiezen heeft, die gebruikt gewoon FIA / Sky materiaalsjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:37:
Net wanneer je dus een vergelijking wilt zien tussen de Red Bull en Mercedes kiest Doornbos toch voor Ferrari...
Nu komt de vergelijking van Max, vergeleken niemandsjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:37:

Volgens mij kiest Doornbos helemaal niets. Dit zijn de vergelijkingen van F1.com, niet van Ziggo.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:37:
Het lijkt er wel op hè...P.O. Box schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:38:
[...]
Het is niet dat Doornbos iets te kiezen heeft, die gebruikt gewoon FIA / Sky materiaal
Komt dat shot van net dus nog een keer langs bij Van Gameren...
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 03-11-2019 19:39 ]
Huj, nooit geweten dat Coen Swijnenberg van de F1 houdt
Hadden ze Sander ook moeten uitnodigen, had je een mooie bende bij elkaar gehad
Lmao Vettel in de bocht in de persco...
VET is klaar met Ferrari..
Ik zie hem na volgend jaar echt terug gaan naar RBR. of Max er nou zit of niet
Alsjeblieft niet dat kleutergedrag van die Sander erbij... man, man, man... wat een puber is dat zeg... Niet om te hachelen zo slecht als die gast is...FabianGTI schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:40:
Huj, nooit geweten dat Coen Swijnenberg van de F1 houdt![]()

Sleepten ze nou Max' auto met Softs erop naar de grid?
Doe mij ook zo'n glazenbol!basvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:42:
Ergens zou ik het nog wel tof vinden ook
Vettel kon er stiekem wel om lachen. Die zit zo relaxt in zijn vel de afgelopen paar races dat die zich daar niet druk om maakt. En dat hij een vraag over voetbal afwimpelt kan ik alleen maar toejuichen.MikeyMan schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:43:
[...]
Nouja, die was wel grappig.
Bij de drivers parade was (van twee kanten) beetje awkward...
Valt mee: het lijkt erop dat Bottas gewoon meer vleugel had staan. Vettel was sneller in de snelle stukken, maar in de echt duidelijk tragere bochten was het voordeel dik voor Bottas.FabianGTI schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:38:
Aan die vergelijking te zien is er niet veel gewijzigd aan de power van de Ferrari
Dat is een setje dat ze gebruiken voor die rondes voordat alles begint. De check van de auto, straks de juiste banden eronder.Sir_Lion schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:43:
Sleepten ze nou Max' auto met Softs erop naar de grid?
Waiting on the world to change
Ik blijf erbij, 2021 ofwel Vettel ofwel Ricciardo naast max...CrazyFool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:44:
[...]
Doe mij ook zo'n glazenbol!![]()
Ergens zou ik het nog wel tof vinden ook
Zat net even de onboard van Max te kijken.. Max zn auto (Met Max erin) vrij laat naar zn plek op de grid gerold. Een wat oudere man die een foto stond te maken/filmen en in de weg stond kreeg een niet zo subtiele douw van de RBR engineer voor de auto
Ik kan een heel eind in de richting komen zonder dat pubergedrag van die gast.MikeyMan schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:43:
[...]
@sjaool kreeg ik maar 3 ton per jaar voor hetzelfde gekloot

final startgrid
ik zou het bijna net zo goed vinden als RIC die terug naar RBR gaat ik denk dat ze dan met een iets betere auto voor het constructeurs WC kunnne gaanbasvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:42:
Wat zit die Doornbos te klootzakken dan joh...
Ze hebben een parkeerplaats voor HAM gemaakt!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
* DaniëlWW2 hoopt stiekem dat Hamilton de rest van het seizoen de finish niet meer haalt en Bottas alles wint.basvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:47:
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan wint Bottas vandaag en wordt HAM 9e ofzobasvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:47:
[Afbeelding]

En dan crasht hij...basvn schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:47:
[Afbeelding]
beelden?Chiron schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:46:
Zat net even de onboard van Max te kijken.. Max zn auto (Met Max erin) vrij laat naar zn plek op de grid gerold. Een wat oudere man die een foto stond te maken/filmen en in de weg stond kreeg een niet zo subtiele douw van de RBR engineer voor de auto
Ik zou het doen!
En dan moet Bottas echt alles scoren wat er te scoren valt..
HAM heeft in 3 races, nog maar 4 punten verschil nodig.
Kans dat Bottas niet het maximale pakt vandaag, is groter als dat HAM er geen 4 pakt
Blijf het toch apart vinden dat er zo kort voor de race nog pers langs komt met maffe vragen. Zou ik echt niet op zitten wachten eerlijk gezegd.
Van mij mogen alle races rond deze tijd worden uitgezonden. Heerlijk.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
F1TV, cockpit cam van Max. Als de race afgelopen is kan je het als het goed is terugkijken in de replay.
Lewis weer op zn stepje door de paddock.. is 'Ocon looking at things' shot ook al geweest?
Zit een chagrijnige vrouw naast me die een andere mening heeft...Franko P. schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:52:
Van mij mogen alle races rond deze tijd worden uitgezonden. Heerlijk.
iPad in de handen duwen met Netflix er opHolkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
Zit een chagrijnige vrouw naast me die een andere mening heeft...
Same here. Mevrouw heeft de ab en ik mag kijken op de tablet.Holkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
Zijn ze nu de achtervleugel van max aan het vervangen of is dat Albon?
Doe even alsof je kaartjes voor de Huishoudbeurs aan het zoeken bent op je telefoon.Holkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
Ze heeft wel gelijk, er zit een lagere spanningsboog op F1 dan bij GTSTHolkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
All rise!!!
Zie het probleem niet als vrijgezelHolkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
En Brown van McLaren past niet in een F1 auto haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb dat probleem niet(vrijgezel). Ik moet eens man vinden met een voorliefde voor F1Holkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
https://mobile.twitter.co.../1191065513226579968?s=20gangsta_playa schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:54:
Zijn ze nu de achtervleugel van max aan het vervangen of is dat Albon?
Is Max zn vleugel, zat blijkbaar een scheurtje in.
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Hier ook geen enkel probleem. Lekker op de loungebank, 65 inch tv en geluid hard over de surround set.
Dat merk je na de race wel
Ik ga bank hangen .. wens iedereen een fijne race !
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik prijs mijzelf gelukkig dan, ik kreeg commentaar dat de voorbeschouwing niet vanaf minuut 1 op stond.Holkers schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:53:
[...]
niet alleen max heeft de 100e!
hier die van max
[ Voor 31% gewijzigd door basvn op 03-11-2019 19:57 ]
Ik merk trouwens wel dat het tijdens de avond races drukker is in die F1 topics dan normaal
[ Voor 3% gewijzigd door CrazyFool op 03-11-2019 19:57 ]
Met de quali was het juist weer erg rustig.CrazyFool schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:56:
Ik merk trouwens wel dat het tijdens de avond races drukker is in die F1 topics dan normaal
Apart dat die straaljagers met hun landingshaak naar beneden over kwamen vliegen.. in het shot van boven dat ze weer weg vlogen zag je ze weer inklappen
Max reageerde op SKY, cracked enplate, all good now.
Ja, moet mn eigen bierflesjes opruimen
Hier nog eentje, die van mij baalt als ze op een racezondag moet werken. Nu helemaal blij dat de race 's avonds is.RBH schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:56:
[...]
Ik prijs mijzelf gelukkig dan, ik kreeg commentaar dat de voorbeschouwing niet vanaf minuut 1 op stond.
Die kunnen gewoon doorvliegen. Start is daar over een uurtje..TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:57:
Afterburners aan, kunnen ze ook bij NASCAR een flyby doen.
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarschijnlijk is dat geautomatiseerd. Het zijn F18's en die zijn simpelweg niet ontworpen om langzaam te vliegen, buiten landingen.Chiron schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:57:
Apart dat die straaljagers met hun landingshaak naar beneden over kwamen vliegen.. in het shot van boven dat ze weer weg vlogen zag je ze weer inklappen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doet die van mij niet, maar echt niet dat ze mij dit niet gunt. Ieder zijn eigen dingwarp schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:56:
Gewoon een vrouw/vriendin nemen die wel graag F1 kijkt.
Zou dat door die bumps in het asfalt komen? Die klappen die de auto krijgt zijn echt niet normaalneocon schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:56:
[...]
https://mobile.twitter.co.../1191065513226579968?s=20

Mannen en een verdwaalde dame hier op Tweakers allemaal een mooie en fijne race. Laten we hopen dat Max nu eens een goed resultaat neerzet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Iedereen nog snel naar de wc, bier uit de koelkast en bitterballen uit de oven? OPSCHIETEN!!!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Oeps, ik dacht daar ook green green green rond 20:15Edd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:58:
Die kunnen gewoon doorvliegen. Start is daar over een uurtje..
Bottas informed that earlier that there’s a tail wind into T1. #USGP #F1
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) 3 november 2019
kan nog wel een dingetje worden in lap1
Dat was die 0,065 natuurlijkneocon schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:56:
[...]
https://mobile.twitter.co.../1191065513226579968?s=20
Viel mij ook op. Hadden ze misschien eerder ook het landingsgestel uit? Dat is wel gangbaar in een lage snelheids pass. Als ze met het landingsgestel uit over vliegen dan hebben ze ook die haak naar beneden, althans dat zie ik in google afbeeldingen.Chiron schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:57:
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Oven? Barbaar!Falcon schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:00:
Iedereen nog snel naar de wc, bier uit de koelkast en bitterballen uit de oven? OPSCHIETEN!!!
Alles staat klaarFalcon schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:00:
Buikje vol (bodem) en sap staat koel, laat maar komen die veranderde omstandigheden met wind en temps, zin in!
ftfyFalcon schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:00:
Iedereen nog snel naar de wc, bier uit de koelkast en bitterballen uit de frituurpan? OPSCHIETEN!!!
Lijkt me sterk dat daar een 1:1 relatie tussen zit. Je wilt ook weleens zonder kabel landen.vliegnerd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:01:
[...]
Viel mij ook op. Hadden ze misschien eerder ook het landingsgestel uit? Dat is wel gangbaar in een lage snelheids pass. Als ze met het landingsgestel uit over vliegen dan hebben ze ook die haak naar beneden, althans dat zie ik in google afbeeldingen.
Iedereen veel plezier en hou het leuk... Wat er ook gebeurt altijd blijven kijken...
Gefeliciteerd Binotto, 50 jaar geworden vandaag.
Jammer dat Max er zelf niet op staat.
Oh, toch wel, daar achter
is een zgn "Dirty Pass", is normaal op airshows en demovluchten:Chiron schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:57:
"A 'dirty' aircraft might also have a refuelling nozzle extended or, in the case of a carrier landing, an arrester hook. A dirty pass is a pass in dirty configuration - possibly to demonstrate a landing - and a dirty loop would be a loop performed with the landing gear (at least) deployed."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.