Dat ligt er aan. Als het duidelijk en/of te bewijzen is dat het met omzet was ben je het natuurlijk kwijt. Als het "gewoon" en crash was omdat je over de limiet ging, zoals wel vaker gebeurt, niet.LAD93 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:37:
[...]
Wat zou hypothetisch gezien hier de consequentie van zijn? Als je in de laatste ronde de auto in de muur zet, hopend op rood? Begin je dan nog steeds op pole?
Wat dat filmpje ook goed toont is dat bij inhalen het de inhalende auto is die opzij gaat en er om heen probeert te rijden, i.p.v. van de "moderne" wijze van inhalen waar het veelal de ingehaalde is die opzij gaat zodat de inhaler zonder opzij te gaan er langs kan. Persoonlijk heb ik een grote voorkeur voor de oude wijze van inhalen, terwijl de "moderne" wijze eigenlijk bullshit is.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:14:
[...]
[YouTube: F1 Monaco 2001 Coulthard VS Benoldi]
"Coulthard laat zien dattie intelligent is!"
Fun fact. Dit topic is met 25 posts per pagina net naar de 73e pagina gegaan. GP van Frankrijk topic had in totaliteit 87 pagina's. Als we nog even ons best doen passeren we de 87 pagina's nog voor lights out, laat staan tegen de tijd dat de race wordt afgevlagd.
Op de nieuwe manier dwing je de aanvaller om buitenom te gaan en kun je zelf de binnenkant verdedigen. Als je zelf aan de binnenkant net zo laat kunt remmen als de aanvaller kun je de aanvaller dus van de baan af forceren (zie Verstappen Leclerc in Oostenrijk, maar bv ook Verstappen Hamilton in China 2018). Nadeel is uiteraard wel dat je als voorop rijdende auto er zelf voor kiest om over het vieze deel van de baan te rijden.Amphiebietje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:45:
[...]
Wat dat filmpje ook goed toont is dat bij inhalen het de inhalende auto is die opzij gaat en er om heen probeert te rijden, i.p.v. van de "moderne" wijze van inhalen waar het veelal de ingehaalde is die opzij gaat zodat de inhaler zonder opzij te gaan er langs kan. Persoonlijk heb ik een grote voorkeur voor de oude wijze van inhalen, terwijl de "moderne" wijze eigenlijk bullshit is.
In de muur zetten is natuurlijk niet slim, gewoon spinnen en midden op de baan af laten slaan is een stuk minder schadelijk en goedkoper om te doen.LAD93 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:37:
[...]
Wat zou hypothetisch gezien hier de consequentie van zijn? Als je in de laatste ronde de auto in de muur zet, hopend op rood? Begin je dan nog steeds op pole?
Alleen hebben ze tegenwoordig een startknop vanwege het hybride systeemErnemmer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:56:
[...]
In de muur zetten is natuurlijk niet slim, gewoon spinnen en midden op de baan af laten slaan is een stuk minder schadelijk en goedkoper om te doen.
Waarbij je ook weer 10 seconden verliest en in een kwalificatie is dat best veel. En als je eenmaal de auto weer aan de praat hebt ben je nog niet weggereden, je zult eerst moeten kijken of er geen verkeer aan komt. Dus je staat zo 20 tot 30 seconden midden op het circuit stil. Dat kan dus heel wat achteropkomers een goede kwalificatie kosten.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:58:
[...]
Alleen hebben ze tegenwoordig een startknop vanwege het hybride systeem
True. Komt er wel 1x mee weg. Dus niet te vaak proberen en goed acteren. Schumacher viel door de mand door zijn slechte acteerwerk qua handen.RobertMe schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:05:
[...]
Waarbij je ook weer 10 seconden verliest en in een kwalificatie is dat best veel. En als je eenmaal de auto weer aan de praat hebt ben je nog niet weggereden, je zult eerst moeten kijken of er geen verkeer aan komt. Dus je staat zo 20 tot 30 seconden midden op het circuit stil. Dat kan dus heel wat achteropkomers een goede kwalificatie kosten.
[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 27-10-2019 16:12 ]
Ach daar hebben ze Albon dan toch gewoon voor? Al moet ie achteraan beginnen, op 6 eindigt ie toch wel.Ernemmer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:56:
[...]
In de muur zetten is natuurlijk niet slim, gewoon spinnen en midden op de baan af laten slaan is een stuk minder schadelijk en goedkoper om te doen.
Dat noemen ze een Piquet Juniortjetoolkist schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:26:
[...]
Ach daar hebben ze Albon dan toch gewoon voor? Al moet ie achteraan beginnen, op 6 eindigt ie toch wel.
De regenkansen voor de komende uren. Maar ja, vorige races kennende zal het wel lekker droog blijven.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
4D chess dit van Max.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Zin in vanavond. Denk dat max hem alsnog gaat pakken. Hij heeft wel zin erin.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Flits regen!Spotmatic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:49:
De regenkansen voor de komende uren. Maar ja, vorige races kennende zal het wel lekker droog blijven.
[Afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Regen staat nu gepland voor na de race. Zoals gewoonlijkSpotmatic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:49:
[Afbeelding]
Als hij dit nog weet te fixen is het wel heel erg knap gezien het rechte stuk en het voordeel dat Mercedes maar vooral Ferrari hebben daar.Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:02:
Ik vrees voor P5 of P6 na ronde 1 als hij die uberhaupt overleeft en heel misschien een podium. Als hij pole had gehouden had ik verwacht P3 na ronde 1 (mits geen crash met LEC) en winst door strategie.
Als max m nu pakt ... Dan is t nog 4 keer zo leuk 😁
Samsung Flip 7
Zuur of niet, de regel is; als er geel is, dan ga je van het gas en dat deed VER niet, dus straf. Klaar! Zijn eigen fout, deal with it! En dat achter VER toevallig 2 Ferarri's staan... Tsja daar hebben zij zich gekwalificeerd, dus die schuiven dan een plekje op.
Niet boos VER Fans, niet boos! Fijne race straks allemaal!!
Denk dat mensen meer bedoelen dat het zuur is dat juist LEC profiteert. Het kan ook nooit eens BOT zijn ofzo.TakeAway schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:30:
Zuur of niet, de regel is; als er geel is, dan ga je van het gas en dat deed VER niet, dus straf. Klaar! Zijn eigen fout, deal with it! En dat achter VER toevallig 2 Ferarri's staan... Tsja daar hebben zij zich gekwalificeerd, dus die schuiven dan een plekje op.
Hoe moeilijk kan het zijn? LEC heeft als 2de gekwalificeerd, dus hij schuift op.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:34:
[...]
Denk dat mensen meer bedoelen dat het zuur is dat juist LEC profiteert. Het kan ook nooit eens BOT zijn ofzo.
Als BOT daar stond waren ze het er wel mee eens? Denk het niet. Anyways, laat het een mooie race worden!
Met een verdiende winnaar, wie het ook moge zijn!
Voor mij maakt het niks uit, zolang de race maar spannend wordt!
Was de GP van Frankrijk niet een weekend (en race!) waar vrijwel niks gebeurde? Elke keer als er flinke discussie over de FIA of gedoe tussen rijders vliegen de posts je om de orenRobertMe schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:51:
Fun fact. Dit topic is met 25 posts per pagina net naar de 73e pagina gegaan. GP van Frankrijk topic had in totaliteit 87 pagina's. Als we nog even ons best doen passeren we de 87 pagina's nog voor lights out, laat staan tegen de tijd dat de race wordt afgevlagd.
Ik had gisteravond, voor de straf bekend was, dit topic nog open. Vanochtend rond half 9 stonden er 440 nieuwe berichten klaarRobertMe schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:51:
Inderdaad! Verstappen geeft niet zo snel op:Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:02:
Link: https://www.formula1.com/...iWB8Fo9O0tZcbG8RJYvA.htmlFollowing the penalty, Verstappen said: "It is very disappointing to be handed a grid penalty for the race and Ferrari will be very quick tomorrow so tyre life will be important but we have a really good race car so it should be a close fight.”
Toen wist je al hoe laat het was hè?Plenkske schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
Ik had gisteravond, voor de straf bekend was, dit topic nog open. Vanochtend rond half 9 stonden er 440 nieuwe berichten klaar
Moet wel lukken. Een aantal kunnen geen multi-quote doen.RobertMe schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:51:
Ik had er 644 na 22:15...Plenkske schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
Ik had gisteravond, voor de straf bekend was, dit topic nog open. Vanochtend rond half 9 stonden er 440 nieuwe berichten klaar
https://twitter.com/Olav_Mol/status/1188230728389140483
[ Voor 183% gewijzigd door rammes op 27-10-2019 17:52 ]
Ik zou het doen!
Ach, laten we het positief bekijken.
Verstappen heeft er in ieder geval voor gezorgd dat er weer wat reuring is.
Wanneer is de laatste keer geweest dat een topic zo nucleair geëxplodeerd is dat iemand die vandaag wil bijlezen denkt waar ben ik aan begonnen.
Mooie slipstream bij de start en opschuiven naar plaats 2.
Dan een paar mooie undercuts bij de bandenwissels en op naar plaats 1
Wanneer is de laatste keer geweest dat een topic zo nucleair geëxplodeerd is dat iemand die vandaag wil bijlezen denkt waar ben ik aan begonnen.
Mooie slipstream bij de start en opschuiven naar plaats 2.
Dan een paar mooie undercuts bij de bandenwissels en op naar plaats 1
Waiting on the world to change
Nog 2 uur en 4 minuten en VER ligt er uit. Ik denk dat ie veel te agressief de eerste bocht in gaat om zijn 1e plek asap terug te pakken.
Voorlopig nog 6de plek.TheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:07:
Waar start BOT eigenlijk?
Leclerc v Verstappen Q3 laps, mini-sector by mini-sector. It was all Red Bull in the corners and all Ferrari on the straights. By T1, Leclerc had a 0.2s advantage over Max, but the Red Bull gained all of that back by the exit of Turn 3 #F1 pic.twitter.com/dEjybAZdUB
— Laurence Edmondson (@Edmondson_F1) 27 oktober 2019
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ze hebben voor de ceremonie ook weer wat nieuws bedacht:
1. Race director Michael Masi confirms our story about the winning car on the podium: "The car finishing in 1st position... must then be pushed to the podium and onto the ramp which leads to the car elevator. A mechanic must sit in the car to steer it during this procedure."
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 27 oktober 2019
[ Voor 12% gewijzigd door Chiron op 27-10-2019 18:16 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Daar hoef je niet bang voor te zijn, die Ferrari's zijn als een raket weg. Verstappen zwaait wel naar ze als ze @ Ferrari de zoveelste strategische fuck-up gedaan hebben of hun banden compleet opgevreten hebben.Ernemmer schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:10:
Nog 2 uur en 4 minuten en VER ligt er uit. Ik denk dat ie veel te agressief de eerste bocht in gaat om zijn 1e plek asap terug te pakken.
Mee eens. De enige vijand van Ferrari is Ferrari zelf.Bart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:15:
[...]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, die Ferrari's zijn als een raket weg. Verstappen zwaait wel naar ze als ze @ Ferrari de zoveelste strategische fuck-up gedaan hebben of hun banden compleet opgevreten hebben.
Nou, ik zit toch al een beetje in spanning over de eerste paar bochten hoor. Dat wordt een heel gevecht. Hamilton zal het wel even mooi vinden, maar die andere drie...Bart-Willem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:15:
[...]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, die Ferrari's zijn als een raket weg. Verstappen zwaait wel naar ze als ze @ Ferrari de zoveelste strategische fuck-up gedaan hebben of hun banden compleet opgevreten hebben.

Al nieuws over Bottas trouwens? Auto weer in elkaar gezet?
Verwijderd
Juist dankzij VER zijn deze raceweekend topics er. Die gast heeft de hele F1 wereld een gigantische boost gegeven..Begon met al die oude mannetjes echt gezapig te wordenD-dark schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:53:
Ach, laten we het positief bekijken.
Hoe eerder die lui als Hamilton, Räikkonen en Vettel gaan rentenieren hoe beter. ;-)Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:21:
[...]
Juist dankzij VER zijn dit raceweekend topics er. Die gast heeft de hele F1 wereld een gigantische boost gegeven..Begon met al die oude mannetje echt gezapig te worden
Het zou dan ook helpen als Tweakers een multi-quote implementeert. Ik doe vaak 1 quote per post omdat het een gedoe is telkens te knippen plakken in een apart scherm. Zeker op tablets. Als ze het zo'n probleem vinden, implementeer dan zo'n knop die je op veel forums hebt.Ari Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:49:
[...]
Moet wel lukken. Een aantal kunnen geen multi-quote doen.
Je past je gewoon maar aan en stopt met dubbel posten. Dit is geen excuus. Laatste waarschuwing want we blijven niet bezig.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2019 19:01 ]
Vertaling: veel succes met het inhalen van de rode jongens, al ben je een seconde sneller in de bochten
Je bedoelt de kampioen van de afgelopen 3 jaar (ik tel dit jaar ook alvast) en de kampioen van de jaren daarvoor?Spotmatic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:23:
[...]
Hoe eerder die lui als Hamilton, Räikkonen en Vettel gaan rentenieren hoe beter. ;-)
RAI ja. GRO zeker. Maar Hamilton en Vettel?
Je past je gewoon maar aan en stopt met dubbel posten. Dit is geen excuus. Laatste waarschuwing want we blijven niet bezig.
[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2019 19:01 ]
Dat is redelijk off topic, en geen reden om toch maar meerdere posts achter elkaar te maken.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:23:
[...]
Het zou dan ook helpen als Tweakers een multi-quote implementeert. Ik doe vaak 1 quote per post omdat het een gedoe is telkens te knippen plakken in een apart scherm. Zeker op tablets. Als ze het zo'n probleem vinden, implementeer dan zo'n knop die je op veel forums hebt.
Ook op de telefoon kun je in het bewerkscherm naar beneden scrollen en de post die je wilt quoten aanklikken. Stelt niks voor.
Natuurlijk niet. Als Max dan wint of zelfs WK wordt is het altijd "ja maar als..."Spotmatic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:23:
[...]
Hoe eerder die lui als Hamilton, Räikkonen en Vettel gaan rentenieren hoe beter. ;-)
Ik wil dat ze nog blijven zodat Max ze gewoon op de baan het snot voor ogen kan rijden zodra zijn materiaal gelijkwaardig is.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Normaal ja, maar dit topic gaat zo snel dat de posts waar je op wilt reageren soms een pagina of 2 terug staat. Dan werkt dat niet.MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:26:
[...]
Dat is redelijk off topic, en geen reden om toch maar meerdere posts achter elkaar te maken.
Ook op de telefoon kun je in het bewerkscherm naar beneden scrollen en de post die je wilt quoten aanklikken. Stelt niks voor.
Als ie na bocht 3 de voorsprong van FER op het rechte stuk al goed kan maken biedt dat wel perspectieven, zeker als Max zn bandenfluister skills nog heeft.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:24:
[...]
Vertaling: veel succes met het inhalen van de rode jongens, al ben je een seconde sneller in de bochten
En het is hopelijk nog zeker niet zo dat FER elke ronde op dat rechte stuk voluit kan blazen met hun 'trucje' of whatever ze ook gebruiken.
Het komt er dus op neer: willen ze een Rosberg-afscheid (stoppen op het hoogtepunt) of een Fernando Alonso-tje doen.Zorro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:26:
[...]
Natuurlijk niet. Als Max dan wint of zelfs WK wordt is het altijd "ja maar als..."
Ik wil dat ze nog blijven zodat Max ze gewoon op de baan het snot voor ogen kan rijden zodra zijn materiaal gelijkwaardig is.
Ik denk wel dat de F1 interessanter wordt als al die ervaren oudgedienden ermee stoppen. Ze rijden te veel met het hoofd en te weinig met het hart.
zo, alle normale verplichtingen weer gehad, op naar F1!
Ik denk dat P4 helemaal niet zo slecht uitkomt.
P2/3 is beter, maar P4 is niet heel verkeerd.
snel op de racelijn komen. en dan slipstream op het rechte stuk. en daarna die RBR power laten zien bij de bochten. om in ronde 3/4 met DRS op het rechte stuk er voorbij te kunnen.
FER en MERC hebben een echte Q stand, waar de Honda nog (iets) op achterloopt. en zelfs in de Q ging max als de brandweer.
Ik denk dat het allemaal wel goed komt, als hij hem heel weer te houden
Ik denk dat P4 helemaal niet zo slecht uitkomt.
P2/3 is beter, maar P4 is niet heel verkeerd.
snel op de racelijn komen. en dan slipstream op het rechte stuk. en daarna die RBR power laten zien bij de bochten. om in ronde 3/4 met DRS op het rechte stuk er voorbij te kunnen.
FER en MERC hebben een echte Q stand, waar de Honda nog (iets) op achterloopt. en zelfs in de Q ging max als de brandweer.
Ik denk dat het allemaal wel goed komt, als hij hem heel weer te houden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Na een dagje dierentuin terug in dit topic en 500+ berichten is het onderwerp nog precies hetzelfde. We raken letterlijk niet uitgepraat over Verstappen. Dat was vermoedelijk anders geweest als hij in de laatste bocht had gelift. Dan was het gewoon een degelijke pole geweest.
Ik zie het een beetje als Hulzebosch die tweede werd in de laatste Elfstedentocht. Veel markanter en daardoor veel bekender dan Angenent die hem won. Max is zo'n coureur die altijd herinnerd zal worden, zelfs als hij het wk nooit weet te winnen.
Ik dicht hem straks nog wel een redelijke kans toe. In elk geval goed starten en Bottas achter je houden, dan in de beginfase Hamilton voorbij zien te komen en aansluiting houden met de Ferrari's die hun banden opbranden.
Ik zie het een beetje als Hulzebosch die tweede werd in de laatste Elfstedentocht. Veel markanter en daardoor veel bekender dan Angenent die hem won. Max is zo'n coureur die altijd herinnerd zal worden, zelfs als hij het wk nooit weet te winnen.
Ik dicht hem straks nog wel een redelijke kans toe. In elk geval goed starten en Bottas achter je houden, dan in de beginfase Hamilton voorbij zien te komen en aansluiting houden met de Ferrari's die hun banden opbranden.
Maar het is (nog) wel droog!
voorspelling schuift ook iets op (eigenlijk zoals afgelopen dagen wat Olav Mol gister ook zei)
denk dat het droog blijft

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarom wordt dit dan weer niet op F1TVPro of Ziggo uitgezonden? Blijf switchen zo...
Zo, weer bijgelezen met de welles/nietes discussie. Nu F1 Live aan het kijken op YouTube en zo de voorbeschouwing. Ik heb er weer zin in.
"When you grow up your heart dies"
Ik zie wel (voor het eerst?) Race Day Breakfast op F1TV (https://f1tv.formula1.com...race-day-breakfast-mexico) met de hier inmens populaire Esteban Ocon...MikeyMan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:54:
Waarom wordt dit dan weer niet op F1TVPro of Ziggo uitgezonden? Blijf switchen zo...
Mario Achi.
https://www.instagram.com/marioachioficial/?hl=nl
https://www.mexicogp.mx/interactivos/mario-achi/
With an unknown past and surrounded by myths, it is not necessary to know his face to know that it is a unique character, as he is not two. He is a man of few words, determined, spontaneous, funny and original.
Determined to leave his mark on F1® and raise the name of Mexico, he is willing to do everything in order to achieve his dream. He does things his own way and, although his impulsive nature generates some obstacles, he always has the best attitude.
In fact, it is rumored that he learned to drive rather than walk, so he is always ready to ride a car at all times. Its unique nomex and hat with gold thread embroidery are magnet of all eyes and synonymous with size and elegance.
As a true Mexican, he has his heart in his hand and music in his veins. He knows how to laugh and knows how to cry, but above all, he knows how to celebrate.
De mooiste races zijn de races waarbij er drama is mbt Verstappen. Een boze Verstappen betekent vaak maximaal racen dus kom maar op! Wel eens met de tendens hier dat Max na jaren weer voor wat pit zorgt. Geen politiek correct gelul, geen spelletjes en geen kontenkussen. Hou ik wel van, ook al betekent het soms dat het voor hem niet altijd even positief uitpakt
waarom zijn ze zo blij met een ananas?
Ik zou het doen!
Moet zeggen dat ik dit wel een relaxte tijd vind om te kijken.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nou je bent niet de enige haha ik hoor het ook #mamaappelsapRKD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:02:
Ben ik de enige die fuck de FIA hoort in de intro van ziggo sport? 😅
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heerlijk dit inderdaadFranko P. schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:03:
Moet zeggen dat ik dit wel een relaxte tijd vind om te kijken.
In de middag breekt toch altijd flink de dag op
Nee en ik heb het nummer ook voor een aantal collega's "verpest"RKD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:02:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tsja, om nou een Eddie Irvine te worden.KlaasjeNL schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:47:
Nope DAT hoor ik ook of ik wil t horen 😆RKD schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:02:
Samsung Flip 7
* AW_Bos zet bier op tafel, en vult de chipsbak en wacht tot de buren weer langskomen! 
Wordt weer een gezellige race! Benieuwd hoe Max het zal doen!
Wordt weer een gezellige race! Benieuwd hoe Max het zal doen!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wordt voor mij multitasken, en NASCAR en F1 tegelijk.
Volgende week ook: dan NASCAR Texas en F1 COTA naast elkaar. Vind ik niet slim gepland van F1 trouwens.
Volgende week ook: dan NASCAR Texas en F1 COTA naast elkaar. Vind ik niet slim gepland van F1 trouwens.
1 uur locale tijd is ook wel erg ´vroeg´Ryur schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:09:
Vind ik niet slim gepland van F1 trouwens.
maar zal met europa te maken hebben.
kijkers=geld
F1 is vooral een Europese sport vandaar dat ze geen rekening houden met de tijden van de Nascar (wat dus vooral een Amerikaanse sport is).basvn schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:12:
[...]
1 uur locale tijd is ook wel erg ´vroeg´
maar zal met europa te maken hebben.
kijkers=geld
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 27-10-2019 19:13 ]
Klopt, maar zo moet het publiek (de Amerikanen dus) kiezen tussen F1 of NASCAR; die ook nog redelijk dichtbij elkaar rijden.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:13:
[...]
F1 is vooral een Europese sport vandaar dat ze geen rekening houden met de tijden van de Nascar (wat dus vooral een Amerikaanse sport is).
Zo haal je nooit de Fans richting de baan.
Dan zou bijv deze week slimmer zijn, gezien NASCAR nu in Virgina rijdt (Martinsville)
De reden dat er weinig Amerikaanse Formula 1 fans zijn, is omdat het niet op een fatsoenlijke manier wordt gezonden. Geen intro, ineens de race. En dan heel veel reclame blokken zonder dat je dan de race kan zien in een kleiner scherm. En natuurlijk dat de meeste races worden gehouden op tijden die de VS niet goed uit komt.Ryur schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:14:
[...]
Klopt, maar zo moet het publiek (de Amerikanen dus) kiezen tussen F1 of NASCAR; die ook nog redelijk dichtbij elkaar rijden.
Zo haal je nooit de Fans richting de baan.
Dan zou bijv deze week slimmer zijn, gezien NASCAR nu in Virgina rijdt (Martinsville)
Bensimpel
Positieve meneer
Ik wil echt nog een keer de gp daar live meemaken.
Viva mexico!
Viva mexico!
😆 - Denk ook eens om ;)
Max verstappen.. Een echte John McEnroe uit de tennisSomerenV schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:03:
De mooiste races zijn de races waarbij er drama is mbt Verstappen. Een boze Verstappen betekent vaak maximaal racen dus kom maar op! Wel eens met de tendens hier dat Max na jaren weer voor wat pit zorgt. Geen politiek correct gelul, geen spelletjes en geen kontenkussen. Hou ik wel van, ook al betekent het soms dat het voor hem niet altijd even positief uitpakt
nog niks over Bottas. maar zal komend uur nog wel komen
Wat duurt zo'n zondag lang zeg als de race pas om 20:10 begint...
Leuk interview met Carlos op Ziggo. Die gast is echt goed op zijn plek bij McLaren. Je kunt aan alles merken dat hij relaxt is en goed in zijn vel zit.
aangezien dit de final starting grid is, verwacht ik dat zijn plek leeg blijft.PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:20:
Als Bottas achterin moet starten, schuift iedereen dan op, of blijft zijn plek leeg?
Overigens, gisteren heeft mercedes al gezegd dat ze denken te kunnen herstellen zonder straf/pitstraat start.
dus het zou zomaar is kunnen zijn dat die vanaf P6 start
Ho Pin Tung bij F1 
Mooie toevoeging weer!

Mooie toevoeging weer!
Liever een ananas in je hand dan een in je kont!rammes schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:03:
waarom zijn ze zo blij met een ananas?
Altijd wel mooi om te zien hoe ho ping tung daar zit met zo'n gezicht van, ik laat je ff uitlullen en dan zal ik even vertellen hoe het echt werkt. Stuk relaxter om te zien dan die blaaskaken die alleen door elkaar heen blaten.
Zo ik zit er klaar voor. Ik hoop wel dat VER zichzelf niet van de baan afkegelt in de eerste bocht of dat 1 van de Ferrari's hun bolide weer inzet als sloopkogel. Was vorige race echt een deceptie. Ik hoop op goede gevechten vanavond!
Vorige race was echt een deceptie ja... helaas kon Max daar ook niks aan doen. Nu maar hopen dat vandaag de start goed gaat en hij heel door de eerste bochten komt. Laat de eerste drie maar schade rijden.rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:26:
Zo ik zit er klaar voor. Ik hoop wel dat VER zichzelf niet van de baan afkegelt in de eerste bocht of dat 1 van de Ferrari's hun bolide weer inzet als sloopkogel. Was vorige race echt een deceptie. Ik hoop op goede gevechten vanavond!
Op dezelfde plek als afgelopen dagen.. 2/3 uur te laat (zei Mol gister)
Zeker! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn mening wel heb herzien dit jaar tov hem, zowel hoe hij is als persoon als zijn prestaties. Ik was nooit zo positief over hem en dat is eigenlijk geheel onterecht naar mijn inzichten per heden.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:21:
Leuk interview met Carlos op Ziggo. Die gast is echt goed op zijn plek bij McLaren. Je kunt aan alles merken dat hij relaxt is en goed in zijn vel zit.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik denk dat het een spannende start gaat worden. Leclerc gaat Vettel afknijpen, omdat Vettel er anders met een slipstream langs komt. Verstappen kan zo hopelijk mooi in de slipstream van de Ferrari's Hamilton voorbij rijden. Ik denk dat dát een cruciaal punt wordt deze race: Hamilton zo snel mogelijk voorbij. De afgelopen 2 races op Mexico was Hamilton erg matig, als hij er lang achter blijft zitten lopen de Ferrari's ver uit. De Ferrari's zijn snel op het rechte stuk, echter: houden ze dat de hele race vol?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:28:
[...]
Vorige race was echt een deceptie ja... helaas kon Max daar ook niks aan doen. Nu maar hopen dat vandaag de start goed gaat en hij heel door de eerste bochten komt. Laat de eerste drie maar schade rijden.
Ho Pin Tung zei net al dat de baan weer groen is door een paar stevige regenbuien afgelopen nacht en dat dat in het voordeel van Max en de mensen die op soft starten zou kunnen werken.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 27-10-2019 19:32 ]
Die Ho Pin Tung is echt een toegevoegde waarde informatief geziensjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:32:
Ho Pin Tung zei net al dat de baan weer groen is door een paar stevige regenbuien afgelopen nacht en dat dat in het voordeel van Max en de mensen die op soft starten zou kunnen werken.
Samsung Flip 7
Haha, precies dat!Gh0stw4lk3r schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:25:
Altijd wel mooi om te zien hoe ho ping tung daar zit met zo'n gezicht van, ik laat je ff uitlullen en dan zal ik even vertellen hoe het echt werkt. Stuk relaxter om te zien dan die blaaskaken die alleen door elkaar heen blaten.
Blij met die vent wel hoor.
Zeker omdat Kamphues tegenwoordig ook elk technisch praatje kortsluit...
Die Doornbos vertelt toch nooit zo veel flauwekul? Beetje popi misschien, maar heb wel de indruk dat ie er wat vanaf weet.
Doornbos is heel toegankelijk qua uitleg. Niet te technisch en zeker nooit saai.rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:36:
Die Doornbos vertelt toch nooit zo veel flauwekul? Beetje popi misschien, maar heb wel de indruk dat ie er wat vanaf weet.
De vergelijkingsvideo tussen VER en LEC geeft mij hoop voor de race.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Doornbos was dan ook ooit een coureur voor RBR.rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:36:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie analyse van Doornbos. worden weer wat punten opgenoemd die ik nog niet gezien heb (lockup max bijvoorbeeld)
Als je die vergelijking tussen VER en LEC ziet dan ben ik toch wel een beetje huiverig voor de race. Die Ferrari's blijven zo ongelofelijk hard lopen op de rechte stukken. Dus op de baan gaat hij er niet voorbij komen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Weet iemand iets van Albon's race pace? Ik ben benieuwd of hij de aansluiting kan houden met de top 4. Al verwacht ik het niet eigenlijk.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
6-pack Desperado's staat koud. Wat snacks en we zitten er weer klaar voor.
Ach, het is een broekie met zijn 50 jaar. Die komt net kijken.
En niet magerder
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.