"When you grow up your heart dies"
Don't go anywhere #BestFans, this is your 30 min warning! 🚨
— Pure Pit Wall (@PurePitWall) 27 oktober 2019
811.1m is how far we'll have to go before either @MercedesAMGF1 cars will hit the brakes 🛑
What will we see on the first lap?! 👀#UnfairAdvantage 🇲🇽 #MexicoGP #F1 pic.twitter.com/8avNwMRnBk
800 lange meters!
@sjaool is ze vorige keer goed gelukt!
hoop nu weer
[ Voor 25% gewijzigd door basvn op 27-10-2019 19:41 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I know, maar sommigen hier lijken soms de expertise bij Ziggo wat matig te vinden. Ik kan dat zelf niet zo goed beoordelen, want wat weet ik er nou echt van, maar ik houd inderdaad vaak wel van de uitleg van Doornbos.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:37:
[...]
Doornbos was dan ook ooit een coureur voor RBR.
Power steering rack
Steering column
Steering wheel
LHS and RHS outboard rear suspension assembly
Rear heave spring unit
RARB drop links
RARB
Front wing/nose assembly
Nose pins
Rear wing assembly
Deck wing assembly
Brake master cylinders and brake lines
LHS rear view mirror and canard
LHS barge board
LHS bodywork
Gearbox carrier
Gearbox input shaft and input shaft torque sensor
Front cockpit loom
Floor
Plank
Seat belts
ERS pump filter
Parameter changes associated with accident damage repair
Zoveel was er niet kapot
En allemaal onder parc fermé hersteld. (zelfde spec)TheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:41:
Car 77: LHS and RHS front suspension assembly
Power steering rack
Steering column
Steering wheel
Rear heave spring unit
RARB drop links
RARB
Front wing/nose assembly
Nose pins
Rear wing assembly
Deck wing assembly
LHS barge board
LHS bodywork
Gearbox carrier
Front cockpit loom
Floor
Plank
Seat belts
ERS pump filter
Zoveel was er niet kapot
dus geen gridstraf/pitlane start voor BOT
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja, Ferrari kan niet elke ronde hun K1+ gebruiken. Verder lijken ze niet genoeg extra te hebben om buiten DRS te blijven.VidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:37:
Als je die vergelijking tussen VER en LEC ziet dan ben ik toch wel een beetje huiverig voor de race. Die Ferrari's blijven zo ongelofelijk hard lopen op de rechte stukken. Dus op de baan gaat hij er niet voorbij komen.
DRS is ook het probleem hier. Al sinds de invoering is het zo dat de detectiepunten staan bij bochten voor rechte stukken. Dat maakt het systeem bijna inherent ten voordele van de auto met meer neerwaartse druk. Als je in kan lopen in de bochten, dan heb je juist wat aan DRS. Het is ook voordelig gebleken om maar wat topsnelheid op te geven vanwege DRS. Sinds 2011 won elk seizoen een van de teams met de meeste neerwaartse druk. Dat is geen toeval.
Max lijkt de snelste auto lijkt te hebben in S2 en S3, zou zomaar op DRS wel eens voorbij kunnen komen. Het gigantische voordeel in vermogen van Ferrari, lijkt hier minder te zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2019 19:44 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grote crash in bocht 1, nadat de top-6 eraf ligt en Mclaren en Torro Rosso strijden voor het podium. ZoietsSmultie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:42:
Dit gaat een mooie race worden, ik voel 't!
https://f1manager.info/ranking/4605
Go Norris!PWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:44:
[...]
Grote crash in bocht 1, nadat de top-6 eraf ligt en Mclaren en Torro Rosso strijden voor het podium. Zoiets
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I served in a company of heroes.
Heeft zij pech dat de race pas om 8 uur is, in plaats van 2/3 uurPierre schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:44:
Ik heb er weer zin, volgens mijn vriendin ben ik weer niet te genieten van de spanning
Is toch gewoon "press ∆ to repair"?TheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:41:
Car 77: LHS and RHS front suspension assembly
Power steering rack
Steering column
Steering wheel
Rear heave spring unit
RARB drop links
RARB
Front wing/nose assembly
Nose pins
Rear wing assembly
Deck wing assembly
LHS barge board
LHS bodywork
Gearbox carrier
Front cockpit loom
Floor
Plank
Seat belts
ERS pump filter
Zoveel was er niet kapot
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is al jaren zo...
Dus bij deze alvast mijn excuses want ik verwacht een bijzondere spannende race.
Kwam jij niet uit Limburg?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:47:
Grappig hoe Engelse termen er bij mensen insluipen. Doornbos net met "overnacht", verder hoor ik vaak "aan het einde van de dag" en zo zijn er nog wel een paar... Eigenlijk tenenkrommend...
Bensimpel
Positieve meneer
Russel wint hem gewoon. Ik voel hetPWM schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:44:
[...]
Grote crash in bocht 1, nadat de top-6 eraf ligt en Mclaren en Torro Rosso strijden voor het podium. Zoiets
😆 - Denk ook eens om ;)
Nope, ik ben uit de klei getrokken in hartje Noordoostpolder.
2-3 tienden liep LEC uit op het lange rechte stuk. Zou DRS genoeg zijn om dat goed te maken?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:42:
[...]
Tja, Ferrari kan niet elke ronde hun K1+ gebruiken. Verder lijken ze niet genoeg extra te hebben om buiten DRS te blijven.
DRS is ook het probleem hier. Al sinds de invoering is het zo dat de detectiepunten staan bij bochten voor rechte stukken. Dat maakt het systeem bijna inherent ten voordele van de auto met meer neerwaartse druk. Als je in kan lopen in de bochten, dan heb je juist wat aan DRS. Het is ook voordelig gebleken om maar wat topsnelheid op te geven vanwege DRS. Sinds 2011 won elk seizoen een van de teams met de meeste neerwaartse druk. Dat is geen toeval.
Max lijkt de snelste auto lijkt te hebben in S2 en S3, zou zomaar op DRS wel eens voorbij kunnen komen. Het gigantische voordeel in vermogen van Ferrari, lijkt hier minder te zijn.
HAM kwam er ook niet voorbij met Mercedes power tijdens de race in Japan (wel veeeeel minder lang rechts stuk).
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
"Suspensie" ipv ophanging is mijn Doornbos jeukwoord :-)sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:47:
Grappig hoe Engelse termen er bij mensen insluipen. Doornbos net met "overnacht", verder hoor ik vaak "aan het einde van de dag" en zo zijn er nog wel een paar... Eigenlijk tenenkrommend...
Veel plezier allemaal!!

[ Voor 10% gewijzigd door SuBBaSS op 27-10-2019 19:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Meestal is het meer dan 0,5s dus.VidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:49:
[...]
2-3 tienden liep LEC uit op het lange rechte stuk. Zou DRS genoeg zijn om dat goed te maken?
HAM kwam er ook niet voorbij met Mercedes power tijdens de race in Japan (wel veeeeel minder lang rechts stuk).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat voel je toch echt verkeerd, Kubica gaat hem winnen.
Tsja, ik vond het ook irritant als mensen letterlijk Engelse termen gebruiken in hun Nederlandse verhaal.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:47:
Maar ik maak me er zelf ook schuldig aan sinds ik sinds 5 jaar voornamelijk Engels communiceer op het werk. En ik doe het niet bewust.. Misschien komt het wel doordat ik niet zo'n talent heb voor talen en het schakelen daardoor lastiger wordt.
Jos is er ook, en het obligate Ocon looking at things shot is ook weer achter de rug.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bensimpel
Positieve meneer
Moet je maar eens in game topics kijken lol. Daar is 70% engels en wat NederlandsVidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:52:
[...]
Tsja, ik vond het ook irritant als mensen letterlijk Engelse termen gebruiken in hun Nederlandse verhaal.
Maar ik maak me er zelf ook schuldig aan sinds ik sinds 5 jaar voornamelijk Engels communiceer op het werk. En ik doe het niet bewust.. Misschien komt het wel doordat ik niet zo'n talent heb voor talen en het schakelen daardoor lastiger wordt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nu maar hopen dat ik er wat meer profijt van heb dan vorige race
Hebben ze Ferrari World niet even open gegooid voor een eerste Ferrari startrij?TommyGun schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:50:
Bijna 23u in Dubai, mooie tijd om F1 te kijken. Helaas enkel RTL gevonden op de tv, maar ja om daar nou over te gaan klagen... Het uitzicht op Burj Khalifa maakt veel goed
Haha goeie vraag eigenlijkAri Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:53:
[...]
Hebben ze Ferrari World niet even open gegooid voor een eerste Ferrari startrij?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

En dat niet alleen, er worden ook vaak afkortingen voor games gebruikt waarbij ik meteen iets heb van "over welke game hebben ze het nu eigenlijk".Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:53:
[...]
Moet je maar eens in game topics kijken lol. Daar is 70% engels en wat Nederlands
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Heel veel plezier allemaal!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Dan zal hij toch op het podium terecht moeten komen en dat zie ik vandaag niet zomaar gebeuren.Franko P. schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:55:
Denk dat Ham vandaag z'n titel binnen gaat slepen
Ongetwijfeld.Franko P. schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:55:
Denk dat Ham vandaag z'n titel binnen gaat slepen
Nou... Vergis je nooit in de slimmigheid van Mercedes en Hamilton. Het is in elk geval een optie denk ik.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:55:
[...]
Dan zal hij toch op het podium terecht moeten komen en dat zie ik vandaag niet zomaar gebeuren.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Denk als je daar woont/werkt dat je al snel een fan van een nederlander bent, om iemand te kunen supporten (max dus)VidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:59:
Ligt het aan mij of lijken er in Zuid-Amerika altijd relatief veel local Max fans te zitten tov Europese races?
+ er zijn maar 3 races in noord en zuid america. een stuk meer in europa
Voor geen goudpoor Leno schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:59:
Is er iemand van hier nu in de Ziggo studio eigenlijk?

PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
Mexico is gewoon noord amerika hoorVidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:59:
Ligt het aan mij of lijken er in Zuid-Amerika altijd relatief veel local Max fans te zitten tov Europese races?
😆 - Denk ook eens om ;)
het zou zo maar kunnen dat ze een med/med/soft gaan doen en dan hebben ze een kans... rest gaat med/hard/med of med/med/hard mits geen SF,rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:00:
[...]
Nou... Vergis je nooit in de slimmigheid van Mercedes en Hamilton. Het is in elk geval een optie denk ik.
Nee wel in de Ziggo Domepoor Leno schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:59:
Beetje dooie boel hier meer allerlei irritante spelletjes en muziek door de voorbeschouwing heen!!!
Of in de Ziggo Dome.poor Leno schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:59:
Oh god.mb1 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:02:
[...]
Nee wel in de Ziggo Dome
Beetje dooie boel hier meer allerlei irritante spelletjes en muziek door de voorbeschouwing heen!!!

[ Voor 40% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 20:04 ]
Ik ben er een keer geweest toen Ruud ter Weijden nog presentator was. Dat was wel een leuke ervaring. Als de race begint dan vertrekken de presentatoren naar een eigen ruimte en kijk je met de rest van het publiek op twee grote schermen de race. Op het ene scherm zag je de race en op een tweede scherm zie je de timing. Tenminste dat was toen zo. Hoe het nu zit weet ik niet.
Ah, ik ben niet de enige ouwe lul hier...sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:03:
[...]
Ik ben er een keer geweest toen Ruud ter Weijden nog presentator was. Dat was wel een leuke ervaring. Als de race begint dan vertrekken de presentatoren naar een eigen ruimte en kijk je met de rest van het publiek op twee grote schermen de race. Op het ene scherm zag je de race en op een tweede scherm zie je de timing. Tenminste dat was toen zo. Hoe het nu zit weet ik niet.
Same, ook toentertijd een keer geweest...sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:03:
[...]
Was eens maar nooit meer, laat mij maar lekker met m'n telefoon en iPad op de bank zitten met een biertje.
Ik hoop dat ze hem gewoon laten racen.
We gaan meemaken.
Fijne race iedereen
Zeker niet. Je hoeft alleen maar op mijn profiel te kijken geloof ik.
Fijne race iedereen... ik hoop dat Max iedereen zijn achterkant gaat laten zien en op een flinke achterstand gaat zetten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh shit, je bent net zo oud als m’n moedersjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:06:
[...]
Zeker niet. Je hoeft alleen maar op mijn profiel te kijken geloof ik.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:15
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Fijne race allemaal!
Valtteri, this is James...streamnl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:05:
Ik vraag me af of Bottas vandaag iets te horen krijgt mbt Ham zijn WK.
Ik hoop dat ze hem gewoon laten racen.
We gaan meemaken.
Fijne race iedereen
-
Ruud Terweijde, dat waren nog eens tijden. Altijd samen met kenners als Viola Holt en Ron Brandstichter.
Wow, Ruud Ter Weijden. Was 5 toen hij de voorbeschouwing deed van de samenvattingen van de F1 in '98, die mijn moeder altijd opnam om middernacht...
Sorry, jeugdherinneringen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
hopelijk iedereen goed door turn 1

eerste minuut maar even skippen hier dus

Fijne race gasten!!
Jong van geest helpt een heleboel.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:07:
[...]
Oh shit, je bent net zo oud als m’n moeder
Waiting on the world to change
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Ziggo ook niet. Het is ook pas 20:09.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:09:
Volgens mij zit er vertraging op RTL, hier rijdt nog niks...
Edit: en we gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 20:10 ]
Jij ook, zoonlief!myca schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:09:
Ja 't zelfde!
Fijne race allemaal!
Verslik me toch even hierzo.yorkick schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:09:
Gaat er weer iemand een jump start maken?
[Afbeelding]

Waiting on the world to change
Ik dacht al, is Olav Mol verkouden?Catmandos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:08:
off topic... ziggo geeft nascar commetaar door naar NL op f1tv.
hopelijk iedereen goed door turn 1

ICE ICE Baby
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.