Tot zover eens. Domme actie en imo nogal aso tegenover je collega's om volgas door te rijden. Geeft hen vast niet echt lekker gevoel de wetenschap dat Max schijt aan je heeft als je in de muur staat.Phusebox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:30:
Max is gewoon een enorme sukkel die het alleen maar aan zichzelf te danken heeft. Ja ik heb ook een hekel aan Leclerc en de inconsequentie van de FIA qua straffen. Maar als je niet dit soort domme dingen doet en er dan vervolgens ook nog eens vol trots over gaat lachen en stoer doen, dan krijg je ook geen straffen.
Maar nee, Haantje Verstappen wil het stoerste jongetje van de klas zijn. Tja dan moet je ook op de blaren zitten.
Zie ik niet zo snel gebeuren.En exact dit, niks anders, is de reden dat hij nooit kampioen wordt (mits hij veranderd, maar iets met een vos en haren). De sponsors zullen hem langzaam verlaten en hij zakt in x jaar af naar een derderangs team en verdwijnt anoniem uit de F1.
Doemscenario, maar zo zie ik het.
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 27-10-2019 11:13 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2