Klopt.Woudloper schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:03:
[...]
Vreemde tweet van de FIA als je nog bezig bent met formuleren officiële reactie en dan toch dit bericht al plaatsen.
Jeetje welke azijnfles had jij nog in je keukenkastje staan?Phusebox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:03:
Morgen nog even gefrustreerd bij de start een domme fout en we hebben weer een mislukt weekend voor Max.

Maakt me eerlijk gezegd niet uit om welke coureur het gaat, dit soort röring is toch juist wat F1 maakt wat het is? Controverse, alles op het scherpst van de snede, ik kan hier wel van genieten hoor ongeacht de coureur, het team of de situatie
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik deed en zei ook nog genoeg domme dingen op die leeftijd, we moeten nog steeds niet vergeten dat die beste jongen nog maar net 22 is.Phusebox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:03:
Verstappen is gewoon echt dom bezig buiten de baan. Vorig jaar op de baan, nu er buiten. Het is dan toch een bepaald soort ervaring of intellect dat hij mist, als hij dergelijke domme dingen zegt.
Je weet dat dit niet goed valt bij de FIA als jij meent dat je boven de regels staat. Dom. Morgen nog even gefrustreerd bij de start een domme fout en we hebben weer een mislukt weekend voor Max.
Niet slim die uitspraak maar we tillen er allemaal weer veel te zwaar aan.
Smiling as the shit comes down...
Realisme noemen ze dat.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zie hem echt niks doms zeggen. Ik zie alleen domme reacties. Max is niet iemand die er doekjes om windt en altijd recht toe recht aan uitspraken doet. Als er iemand is die wars is van politieke correctheid dan is het Max wel. Ik mag dat wel als iemand zegt wat hij bedoeld en niet wat iemand wil horen.Phusebox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:03:
Verstappen is gewoon echt dom bezig buiten de baan. Vorig jaar op de baan, nu er buiten. Het is dan toch een bepaald soort ervaring of intellect dat hij mist, als hij dergelijke domme dingen zegt.
Je weet dat dit niet goed valt bij de FIA als jij meent dat je boven de regels staat. Dom. Morgen nog even gefrustreerd bij de start een domme fout en we hebben weer een mislukt weekend voor Max.
"When you grow up your heart dies"
Zeer benieuwd hoe de FIA zichzelf nu weer profileert. Carbon laten vreten blijft ongestraft en dan dit wel aanpakken. Maar het blijft Max...Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:04:
[...]
Nee, want dan beloon je dit gedrag. Liften zou dan namelijk sowieso verlies ronde zijn, dan zou je beter kunnen doorknallen en als je geluk hebt blijft hij staan, anders niet (wat je bij liften ook had gehad). Vanuit veiligheidsoverwegingen gaat het dus nooit een deleted laptime zijn zoals bij track limits. Zoals iemand eerder al opzocht: het wordt of een grid penalty (8/11 gevallen recent) of no further action (3/11 gevallen recent). Niets er tussenin
Mijn boefje is liev!
Phusebox is back... wen er maar aan.p0st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:05:
[...]
Jeetje welke azijnfles had jij nog in je keukenkastje staan?
Tja, als je zegt ik heb de gele vlaggen gezien maar gewoon volgas doorgereden, dan is dat best als dom te omschrijven. Als ik naar zijn reactie kijkt denkt hij dat alleen zijn snelste rond wordt afgepakt, terwijl een penalty ook zeker een mogelijkheid is/was.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:06:
[...]
Ik zie hem echt niks doms zeggen. Ik zie alleen domme reacties. Max is niet iemand die er doekjes om windt en altijd recht toe recht aan uitspraken doet. Als er iemand is die wars is van politieke correctheid dan is het Max wel. Ik mag dat wel als iemand zegt wat hij bedoeld en niet wat iemand wil horen.
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2019 00:08 ]
Nee altijd negatief zijn is jij en is niet gezond
en door..
Normaal gesproken zou ik zeggen dat ie gestraft moet worden, maar dan had Vettel vorige race ook een straf moeten krijgen en Leclerc ook al meteen in de 3e ronde of whatever. Maar dit is de FIA.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:04:
[...]
Nee, want dan beloon je dit gedrag. Liften zou dan namelijk sowieso verlies ronde zijn, dan zou je beter kunnen doorknallen en als je geluk hebt blijft hij staan, anders niet (wat je bij liften ook had gehad). Vanuit veiligheidsoverwegingen gaat het dus nooit een deleted laptime zijn zoals bij track limits. Zoals iemand eerder al opzocht: het wordt of een grid penalty (8/11 gevallen recent) of no further action (3/11 gevallen recent). Niets er tussenin
Ik heb ook al eerder rondes gezien waarvan niet tot amper is afgeremd. FIA heeft al 10x eerder een statement kunnen maken, de enige reden om het nu te doen is omdat het #teamblauw betreft ipv #teamrood of #teamzilver...
Haha...Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:02:
https://twitter.com/fia/status/1188212892040077323
Fia twittert dit net.. Lijkt me raar als er nog een penalty komt.
Meer reacties weergeven, waaronder reacties die mogelijk aanstootgevende content bevatten
Testing, one, two ...
Nou het wordt er niet gezelliger op hier
Ik ga m'n slaaptekort maar eens inlopen en zie het morgen wel. Fijne nachtrust allen
Ik ga m'n slaaptekort maar eens inlopen en zie het morgen wel. Fijne nachtrust allen
PSN: xMaurice93
Dit is dus altijd Phuseboxp0st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:05:
[...]
Jeetje welke azijnfles had jij nog in je keukenkastje staan?![]()
Maakt me eerlijk gezegd niet uit om welke coureur het gaat, dit soort röring is toch juist wat F1 maakt wat het is? Controverse, alles op het scherpst van de snede, ik kan hier wel van genieten hoor ongeacht de coureur, het team of de situatie
Bottas destroyed the marshalling sensors in his crash. That's why neither the trackside LED boards nor the yellow LEDs on Verstappens steering wheel were working.#AMuS #F1 #MexicoGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 26 oktober 2019
[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2019 00:10 ]
Ik vind het absoluut niet vervelend, maar ik snap je hele punt gewoon niet. Je hoort gewoon regels consistent toe te passen en that's it. Ik heb het idee dat jouw hele verhaal eromheen het allemaal niet duidelijker maakt en alleen maar meer openstelt ter interpretatie.hardware-lover schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:01:
[...]
Ik probeer het niet eens uit te leggen als je het niet al te vervelend vind?
NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:09:
[media]https://twitter.com/tgruener/status/1188215644522733570[/media]

wel in het voordeel van Max dit.
I served in a company of heroes.
Nee, de uitspraak over frustratie heeft niks met realisme te maken. Daar spreekt gewoon je eigen frustratie en steek je jezelf er nog een veer voor in de reet ook.
Dat Max niet door had moeten rijden, dat hij daarna anders had moeten reageren is een feit. Wordt tijd dat hij dat gaat leren. Maar daarvoor moet je je neus stoten. Straf komt denk ik nog wel.
Jammer, hij had wel recht op deze pole, de Eerste run was al goed genoeg (en de 2e ook).
een treffende spreuk
Bottas destroyed the marshalling sensors in his crash. That's why neither the trackside LED boards nor the yellow LEDs on Verstappens steering wheel were working.#AMuS #F1 #MexicoGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 26 oktober 2019
Pak het bewegende beeld erbij en je ziet dat Vettel daadwerkelijk lift en Verstappen niet:Ithric schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:09:
Dus VET en VES ongeveer zelfde snelheid terwijl de 1 zegt te liften en de andere niet.
[Afbeelding]
[Streamable: verstappen vs vettel's aborted q3 lap mexico 2019]
https://streamable.com/ggaqd
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dat had in het voordeel kunnen zijn, maar hij heeft zelf al aangegeven de vlag te hebben gezien.
Bensimpel
Positieve meneer
Nee hij heeft toch aangegeven dat hij bottas zijn crash had gezien? Niets over vlaggen.NotSoSteady schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:11:
[...]
Dat had in het voordeel kunnen zijn, maar hij heeft zelf al aangegeven de vlag te hebben gezien.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoe groot is de kans dan dat je daar over heen knalt dan in je eentje als je een auto stil ziet staan? Lijkt mij 0 eerlijk gezegd. Ga er meteen in mee als er meer auto's bij waren of stewards naast stonden, maar zo niet.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:04:
[...]
Wel een van je concullega's. Is zijn veiligheid dan ook niet meer van belang?
Ik wil het voorbeeld van Jules Bianchi niet aanhalen, maar... ik doe het lekker toch. En deze vind ik ook altijd leuk:jip_86 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:12:
[...]
Hoe groot is de kans dan dat je daar over heen knalt dan in je eentje als je een auto stil ziet staan? Lijkt mij 0 eerlijk gezegd. Ga er meteen in mee als er meer auto's bij waren of stewards naast stonden, maar zo niet.
Vlaggen heb je te respecteren. Of de coureur ze nou zinnig vindt of niet. Punt.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dus hoe kan Verstappen en straf krijgen hiervoor?
Al een officiele beslissing gespot op de FIA site?
Niet dat het hem gaat beschermen tegen de Ferrari’s bij de start hoor, langste run van hele kalender naar eerste bocht en dan jij met je Honda tegen 2 Ferrari’s die de eerste rondes in beast mode staan. Veel geluk joh. Het is dat slingeren niet mag want dat is het enigste wat je zou redden.
Niet dat het hem gaat beschermen tegen de Ferrari’s bij de start hoor, langste run van hele kalender naar eerste bocht en dan jij met je Honda tegen 2 Ferrari’s die de eerste rondes in beast mode staan. Veel geluk joh. Het is dat slingeren niet mag want dat is het enigste wat je zou redden.
Ik ben ook bang dat ze dit zinnetje ook niet zo leuk gaan vinden.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:14:
[...]
Ik wil het voorbeeld van Jules Bianchi niet aanhalen, maar... ik doe het lekker toch. En deze vind ik ook altijd leuk:
[YouTube: 2002 Heidfeld hit Medical car]
Dat is min of meer je eigen regels hanteren."I think we know what we are doing, otherwise we wouldn't be driving an F1 car," he said.
Verwijderd
NeePyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 00:15 ]
Doordat er door marshalls ook met gele vlaggen wordt gevlagd.Arjantje72 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:14:
[...]
Dus hoe kan Verstappen en straf krijgen hiervoor?
Nog niksPyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
~ James May
Goed punt, maar was dat ook zo? Anders zeker staf.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
[...]
Doordat er door marshalls ook met gele vlaggen wordt gevlagd.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Arjantje72 op 27-10-2019 00:18 ]
Ja, dat was zo. Bekijk alle herhalingen en plaatjes van het afgelopen 2 uur maar

~ James May
Bedankt voor jetdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:17:
[...]
Ja, dat was zo. Bekijk alle herhalingen en plaatjes van het afgelopen 2 uur maar

Zo duidelijk is het niet dus...

[ Voor 7% gewijzigd door Arjantje72 op 27-10-2019 00:19 ]
Geen straf voor Verstappen na kwalificatie GP Mexico
gisteren, 22:16
Racingnews365 heeft een glazen bol zo te zien...
Dat is maar net hoe je de volgende tweet met nieuwsbericht van FIA wil lezen:Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
#F1 - @Max33Verstappen took the second pole position of his career in qualifying for the #MexicanGP beating Ferrari’s @Charles_Leclerc by 0.266s, with Sebastian Vettel third in the second Ferrari 🇲🇽⬇https://t.co/EjkDcfLuUj pic.twitter.com/LSbpUdBnKX
— FIA (@fia) 26 oktober 2019
In de eerste plaats wil ik iedereen bedanken voor het updaten tijdens de kwalificatie...
... had alleen niet verwacht dat ik om 00:15 nog niet weet waar ik aan toe ben.
Verjaardag waar we naartoe moesten is voorbij, echter door een opmerking van dat snotjong lig ik nu nog tig berichten te lezen ... Zonder definitief resultaat
... had alleen niet verwacht dat ik om 00:15 nog niet weet waar ik aan toe ben.
Verjaardag waar we naartoe moesten is voorbij, echter door een opmerking van dat snotjong lig ik nu nog tig berichten te lezen ... Zonder definitief resultaat
Speciaal voor jou dan
[Streamable: verstappen vs vettel's aborted q3 lap mexico 2019]
https://streamable.com/ggaqd
~ James May
Verwijderd
Eens, maar vond de handmatig vlag vrij laat en klote te zien in een bocht naar rechts. De rijder kijkt waar hij heen wil... En die kijkt niet waar hij niet wil zijn. In het station zag ik geen geel op moment dat max er langs kwam. Volgens mij was de eerste vlag ook ter hoogte van bottas.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
[...]
Binotto loopt net als in Oostenrijk weer te stoken. Niks ‘we will let the stewards decide’’ Neee gewoon drammen dat er gestraft moet worden. Herinner me er even aan wat Binotto zei in Japan en Italie toen hun lievelingetje zwaar over de schreef ging en niet werd gestraft (Italie) of een fopstraf kreeg (Japan)?
Ga er vanuit dat dit gewoon van het persmeisje komt die wat laat is met het bericht. Zou wel raar zijn als zij het eerder weet dan alle journalisten die direct op de hoogte worden gesteld door de FIA mail.Woudloper schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:19:
[...]
Dat is maar net hoe je de volgende tweet met nieuwsbericht van FIA wil lezen:
[Embed]
Bensimpel
Positieve meneer
Dat was inderdaad gisteren want nu is het 12:22 27 oktsjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:18:
😆 - Denk ook eens om ;)
Misschien is de FIA twitter gewoon traag: (interview tweet)
https://twitter.com/fia/status/1188216477285048320
https://twitter.com/fia/status/1188216477285048320
Ook al word hij nog gestraft die officiële pole raakt hij niet meer kwijt hoor.
Dat was voordat zijn onhandige uitspraken naar boven kwamensjaool schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:18:
Verwijderd
Half 1 in de middag?Bensimpel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:22:
[...]
Dat was inderdaad gisteren want nu is het 12:22 27 okt
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 00:24 ]
Tussen de marshall met vlag en de auto van Bottas staat nog een bord, dat is uit. Beetje tricky situatie dus.. Dat het bord uit is betekend niet dat de baan groen is, want dan was het bord wel groen geweest, maar dit is een situatie die niet vaak (nog nooit?) voor komt.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:15:
[...]
Als Verstappen had zich had gedragen anders had gereageerd dan had Red Bull waarschijnlijk best een case gehad om te stellen dat Verstappen het niet wist. Immers is het maar 1 marshall, aan de buitenkant, terwijl hij naar de apex kijkt. Geen indicatie op de borden, geen indicatie op het stuur.
Hell, mogelijk had Red Bull nog een punt gehad als ze zeiden "Verstappen dacht dat het om een fout van de marshall ging, en de auto had hij niet gezien". Maar juist een "ik wist dat Bottas was gecrasht" opmerking is dan o zo dom. Want dan wist hij ook dat de gele vlag terecht was en hij dus vaart had moeten minderen.
Overigens vraag ik mij dan ook meteen af of het falende marshalling systeem dan ook de oorzaak was dat er bv niet meteen rood kwam. Want was toch een vrij zware crash waarbij je lijkt mij ook wilt dat iedereen echt vaart mindert. De marshall zal waarschijnlijk geel zwaaien voor "er is iets aan de hand". De sensoren en/of race control zullen vervolgens (automatisch) beslissen of er dubbel geel moet zijn.
En ik mag toch hopen dat de FIA ook nog serieus kijkt naar waarom het systeem faalde en hoe ze dat kunnen voorkomen. Want de lompheid van Verstappen verbloemd het nu, maar dat dit systeem niet werkte/was kapot gegaan door de crash moet ook zeer zeker niet kunnen.
Dat was een rooie vlag. En sowieso gebeurde dat te laat om nog goed te kunnen reageren.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:14:
[...]
Ik wil het voorbeeld van Jules Bianchi niet aanhalen, maar... ik doe het lekker toch. En deze vind ik ook altijd leuk:
[YouTube: 2002 Heidfeld hit Medical car]
https://www.theguardian.c...ormulaone.formulaone20021Heidfeld was just braking for the corner when he saw the repeater warning lights flashing on the dashboard of his Sauber, a safety measure that was introduced on all formula one cars last summer, but was unable to slow his car sufficiently to avoid the accident.
"I didn't see any yellow warning flags as I came into the corner at the end of the start-finish straight," said Heidfeld. "A Ferrari in front of me took part of my view and as it moved to the right I suddenly saw Bernoldi as the team warned me over the radio that the session was being stopped.
Euhm hoe zie je dat voor je? Het is geen track limits. Het is failing to slow for yellow flags. Verbijsterend (of nuja, niet echt maar we mogen hier niks zeggen over Ziggo kwaliteit uitzending) dat iemand als Doornbos niet weet dat de straf daarvoor een grid penalty is, GEEN deleted laptimes (dat doen ze bij track limits)ScrooLoose schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:23:
Ook al word hij nog gestraft die officiële pole raakt hij niet meer kwijt hoor.
Ik heb Twitter en Facebook geblockt via host file, dus ik vertrouw op jullie!
Verwijderd
Gridstraf 3 plekken
En 2 point op licentie
https://www.fia.com/documents/event/27075/event/24968
Ik vond de vlag vrij laat. Maar hij was er wel. Terechte straf. Jammer dat het weer langer moest duren dan de race zelf morgen..
En 2 point op licentie
https://www.fia.com/documents/event/27075/event/24968
Ik vond de vlag vrij laat. Maar hij was er wel. Terechte straf. Jammer dat het weer langer moest duren dan de race zelf morgen..
[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 00:31 ]
bron ? of trollVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:27:
Gridstraf 3 plekken
Bron?Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:27:
Gridstraf 3 plekken
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die vlaggen zijn er voor de veiligheid en daar dien je als coureur bij te handelen. Verstappen denkt blijkbaar dat hij zelf mag bepalen of hij zachter gaat of niet. Misschien dat ze hem matsen, maar een penalty zou zeker niet onterecht zijn.
Fia vlaggen zijn de guideline, een local steward die waar die maar die wil een vlag zwaait om zijn favoriete driver te helpen zal denk ik ook niet gewaardeerd worden.
Geen fia geel is geen geel.
Niet officieel
https://twitter.com/tonis...tatus/1188220530928816129
BREAKING: Verstappen loses pole position for ignoring yellow flags on final lap in Q3. Three-place grid penalty so will start P4. Leclerc on pole ahead of Vettel and Hamilton #F1 #MexicanGP
BREAKING: Verstappen loses pole position for ignoring yellow flags on final lap in Q3. Three-place grid penalty so will start P4. Leclerc on pole ahead of Vettel and Hamilton #F1 #MexicanGP
[ Voor 52% gewijzigd door Ithric op 27-10-2019 00:28 ]
OFFICIAL: Three-place grid penalty for Verstappen
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 26 oktober 2019
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2019 00:28 ]
Offence document:
https://www.fia.com/file/104513/download/29680
https://www.fia.com/file/104513/download/29680

[ Voor 29% gewijzigd door Overdrive97 op 27-10-2019 00:31 . Reden: Afbeelding van PDF toevoegen ]
Verwijderd
Die zit altijd goed. Plek 4 it is! En terecht.Ithric schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:27:
Niet officieel
nee dusTethtoril schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:28:
Als je liegt vraag ik om een ban
Sorry mijn fout, ik zie nu dat je gelijk hebt.
Dat je een grid panalty krijgt wil niet zeggen dat je je poletijd kwijt raakt. Verstappen had al de snelste tijd ook al raakt hij die tijd kwijt die in de 2e run gereden is.Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:26:
[...]
Euhm hoe zie je dat voor je? Het is geen track limits. Het is failing to slow for yellow flags. Verbijsterend (of nuja, niet echt maar we mogen hier niks zeggen over Ziggo kwaliteit uitzending) dat iemand als Doornbos niet weet dat de straf daarvoor een grid penalty is, GEEN deleted laptimes (dat doen ze bij track limits)
Iemand kan ook prima een poletijd rijden en dan een grid panelty krijgen omdat er iets aan de auto gewisseld moet worden (motor, versnellingsbak etc...)
Edit; Bij de volgende race! Of bedoelen zij deze...?
[ Voor 31% gewijzigd door Ari Gold op 27-10-2019 00:32 ]
Heb je hier een bron voor of verzin je zelf dat 'fia geel' (ik neem aan dat je die LED borden bedoelt?) boven alles gaat?upschur schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:27:
Fia vlaggen zijn de guideline, een local steward die waar die maar die wil een vlag zwaait om zijn favoriete driver te helpen zal denk ik ook niet gewaardeerd worden.
~ James May
Die is straksAri Gold schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:31:
Edit; Bij de volgende race!
[ Voor 4% gewijzigd door asing op 27-10-2019 00:32 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wat een extreem domme actie.
Eerst uberhaupt je ronde afmaken als laatste op de baan terwijl de pole al binnen is en daarna jezelf verlullen.
Pole weggegooid en waarschijnlijk overwinning. En nog erger, die pole gaat nu naar zijn aartsrivaal en de overwinning waarschijnlijk ook.
Eerst uberhaupt je ronde afmaken als laatste op de baan terwijl de pole al binnen is en daarna jezelf verlullen.
Pole weggegooid en waarschijnlijk overwinning. En nog erger, die pole gaat nu naar zijn aartsrivaal en de overwinning waarschijnlijk ook.
[ Voor 11% gewijzigd door Pyrone89 op 27-10-2019 00:36 ]
Als hij niks had gezegd was Ferrari wel wakker geworden...Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:32:
Pole weggegooid en waarschijnlijk overwinning. En nog erger, die overwinning gaat nu waarschijnlijk naar zijn aartsrivaal.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tuurlijk wel.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:33:
Als Max dus niks had gezegd in persconferentie was er niks aan de hand. Oei Max.
wie is zijn aartsrivaal?Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:32:
Pole weggegooid en waarschijnlijk overwinning. En nog erger, die overwinning gaat nu waarschijnlijk naar zijn aartsrivaal.
Geen bron maar lijkt me logica, een verdwaasde local steward ken ook zomaar een vlag zwaaien om zijm faVoriet te helpen.tdw schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:32:
[...]
Heb je hier een bron voor of verzin je zelf dat 'fia geel' (ik neem aan dat je die LED borden bedoelt?) boven alles gaat?
Pole is gridpositie, dat is wat wordt bijgehouden. Niet ‘snelste kwalificatietijd’. Zie ook Schumacher Monaco 2012ScrooLoose schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:30:
[...]
Dat je een grid panalty krijgt wil niet zeggen dat je je poletijd kwijt raakt. Verstappen had al de snelste tijd ook al raakt hij die tijd kwijt die in de 2e run gereden is.
Iemand kan ook prima een poletijd rijden en dan een grid panelty krijgen omdat er iets aan de auto gewisseld moet worden (motor, versnellingsbak etc...)
Het helpt niet bepaald mee wanneer Verstappen eigenlijk zegt dat hij prima zelf kan beoordelen of hij moet vertragen of niet.Illegal_Alien schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:33:
[...]
Als hij niks had gezegd was Ferrari wel wakker geworden...
En in dit geval heeft Bottas het mechanisme om zeep geholpen - hoe zouden ze dit dan op moeten lossen zonder vlaggen?upschur schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:34:
[...]
Geen bron maar lijkt me logica, een verdwaasde local steward ken ook zomaar een vlag zwaaien om zijm faVoriet te helpen.
per aspera ad astra
Er moet inderdaad altijd wel wat verzonnen worden om Todt's lievelingetje Leclerc te helpen.
Al was dit wel oliedom van Verstappen, maar het is nog veel dommer dat de stewards er eerst niets mee doen en vele uren later ineens wel. Wat een enorme aanfluiting toch weer. En maar klagen dat de populariteit daalt, goh hoe zou dat toch komen?

Verder alles goed? Wat heeft LEC ermee te maken?Tethtoril schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:33:
Hoop dat Max Leclerc er af tikt
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Hate to say I told you so...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heeft iemand linkje naar dat filmpje van de persco dat max iets er over zegt?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Team had hem moeten informeren dat pole secure was
Verwijderd
Ik vind dat er 1 ding niet goed gaat. En dat is de tijd die het kost.
3 beslissingen die ik heb onthouden kosten
4uur
40min
En nu 3uur
Dat moet echt anders en met meer duidelijkheid.
Verder is de beslissing terecht, en max nam tijdens de persconferentie geen blad voor zijn mond en gaf eerlijk antwoord
Hij is blijkbaar prima opgevoed met niet er omheen lullen en eerlijk zijn.
3 beslissingen die ik heb onthouden kosten
4uur
40min
En nu 3uur
Dat moet echt anders en met meer duidelijkheid.
Verder is de beslissing terecht, en max nam tijdens de persconferentie geen blad voor zijn mond en gaf eerlijk antwoord
Hij is blijkbaar prima opgevoed met niet er omheen lullen en eerlijk zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 00:38 ]
Het lijkt mij logica dat technologie kan falen, en dat beide technologieën een aanvulling op elkaar zijn. Een steward die lukraak gaat zitten vlaggen is niet lang steward. Voor hem 10 anderen.upschur schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:34:
[...]
Geen bron maar lijkt me logica, een verdwaasde local steward ken ook zomaar een vlag zwaaien om zijm faVoriet te helpen.
~ James May
Dat Verstappen als laatste op de baan is, en zijn ronde afmaakt is niet perse heel gek. Hij gaat het laatste de baan op omdat hij al provisional pole heeft en met een sneller wordende baan hij de grootste kans heeft om zijn tijd te verbeteren. Gaat hij als eerste kan hij niet "verdedigen", nu kan hij dat wel. Dat hij de ronde afmaakt is slecht want gele vlag. Maar hij wist niet of anderen voor hem hun tijd verbeterd hadden (team had ook geen tijd om dat door te geven).Pyrone89 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:32:
Het enige echte domme is wat mij betreft de grote mond. En juist daarom denk ik dat hij de aandacht extra op zichzelf heeft gericht. Ook gezien de eerdere berichten dat er geen onderzoek zou zijn.
Ik vraag me alleen af, er was toch enkel een gele vlag te zien van de stewards? Geen geel bord, geen melding op het stuur? Max zag dat er wat met Bottas was, maar een auto langs de baan is nooit een reden om aan te nemen dat er geel is. Moeten rijdens dan voortaan maar eerst naar de kant staren en dan kijken of er misschien niet iets op de baan ligt?
Ik snap dat er een straf gegeven moet worden, maar de FIA is nog vloeibaarder met zijn strafbeleid dan de KNVB soms, dat maakt het er niet leuker op (Hoi Ferrari)
Ik snap dat er een straf gegeven moet worden, maar de FIA is nog vloeibaarder met zijn strafbeleid dan de KNVB soms, dat maakt het er niet leuker op (Hoi Ferrari)
Roze bril even af. Het moment dat iemand voor je crasht moet je van je gas af. Maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. Hij blaft volle patat door en ontkent dat niet eens.
Als hij had gelift zoals seb deed was er niets aan de hand en stond hij pole. Maar hij is te overtuigd van zichzelf en dan krijg je dit. Gelukkig staat er geen kampioenschap op het spel maar dit gedrag moet hij afleren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.