[F1 2019] Race 18 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:
  • 89.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamilton ging ook niet extreem van het gas af zoals Vettel. Maar vettel had niks meer te winnen.

In de telemtry data is dus duidelijk te zien dat Max van het gas af ging en zelfs remde in de laatste stuk.

Maar we wachten het oordeel wel weer af zien of de FIA met een goed verhaal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ankona schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:21:
[...]

Max praat gewoon dom.

Als hij perse de pole wilde verdedigen had hij voor de laatste run als eerste naar buiten moeten gaan en een mooie spin midden op de baan moeten maken. Geel en voor iedereen het laatste rondje naar de klote.
Zoals een Schumacher in Monaco :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
Max krijgt gewoon een reprimande vanwege zijn gedrag bij de persconferentie, de fia heeft toch al beslist aan de hand van de data dat Max gas terug gaf.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22:
Hamilton ging ook niet extreem van het gas af zoals Vettel. Maar vettel had niks meer te winnen.

In de telemtry data is dus duidelijk te zien dat Max van het gas af ging en zelfs remde in de laatste stuk.

Maar we wachten het oordeel wel weer af zien of de FIA met een goed verhaal komt.
De telemetry data wel, de video zegt wat anders

https://streamable.com/ggaqd

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Max Verstappen’s Mexican Grand Prix pole position was cast into doubt on Saturday afternoon, with the Dutchman summoned to the stewards over an alleged failure to slow for Valtteri Bottas’ Q3 crash.

Verstappen had already set a time good enough for provisional pole position when, with the chequered flag have already flown for Q3, Mercedes’ Valtteri Bottas crashed heavily at Turn 17.

With Verstappen lapping just behind the Finn, the Dutchman went on to improve his pole time to a 1m 14.758s. Onboard camera footage appears to show Verstappen passed at least one yellow flag en route to the flag.

Qualifying: Bottas suffers big shunt at the end of Q3
After a bullish appearance in the post-qualifying press conference, where Verstappen admitted that he’d been aware of the crash but hadn’t slowed down, the Red Bull driver was subsequently asked to pay a visit to the stewards over his alleged breach of Appendix H, Article 2.4.5.1 b of the FIA International Sporting Code – failure to slow for yellow flags.

It could mean a long evening of wrangling for Verstappen and his Red Bull team, with possible sanctions if he is deemed to have transgressed.
Bron

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22:

Op de beelden is dat alleen totaal niet te zien. Het enige wat je hoort is dat ie gas aan het geven is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Oh, Max!
Je brengt F1 weer tot leven sinds 2015, bedankt!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En de T-cam van Bottas zijn auto heeft de crash overleeft. Die draaide nog terwijl Mercedes de boel aan het inspecteren was, in de garage. :P

https://streamable.com/qvmzh

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 19:45
Ankona schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:21:
[...]

Max praat gewoon dom.

Als hij perse de pole wilde verdedigen had hij voor de laatste run als eerste naar buiten moeten gaan en een mooie spin midden op de baan moeten maken. Geel en voor iedereen het laatste rondje naar de klote.
Praat anders meer dom. Hij had al de snelste tijd, juist dan heeft het weinig zin om als eerste eruit te gaan. Maar goed, hij gaat hier echt geen penalty voor krijgen. Dat is eerder niet gebeurd en dat gaat nu ook niet gebeuren... Ik weet niet waarom jullie hier nog zo'n enorm punt van gaan maken, want het wordt gewoon een P1 voor Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:14:
Waarom die straf-mood hier?
Rosberg zette onder dubbel geel een paarse sector in en hij werd vrijgesproken, waarom zou dat met VER niet hetzelfde kunnen zijn?
Ik denk dat het gewoon een pole position blijft.
Precies Rosberg, maar juist daarom hebben ze de regels strenger gemaakt sinds dat akkevietje. Maar dat was dubbel geel.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 26-10-2019 23:27 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22:
Max krijgt gewoon een reprimande vanwege zijn gedrag bij de persconferentie, de fia heeft toch al beslist aan de hand van de data dat Max gas terug gaf.
Wat heeft hij daar dan verkeerd gezegd dat een reprimande verdiend? Hij heeft niemand uitgescholden of wat dan ook. Naar mijn mening zegt hij niks verkeerds behalve dat het een leuke uitspraak is voor de pers om mee aan de haal te gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is waarom het er heel slecht uitziet voor Max Verstappen https://twitter.com/racef.../1188203149531779073?s=21

Straf incoming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T9f2zX4.png

De bandoleros.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:12:
dit plaatje zocht ik [Afbeelding]

laaaatste stukje is dus de bocht voor de finish :)
Laatste stuk is niet bij Bottas, maar bij start/finish. Vlaggen waren voor de apex, dus hij had moeten liften voor de bocht. De laatste dip in de grafiek is de apex van de laatste bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
Snowdog schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:25:
[...]

Praat anders meer dom. Hij had al de snelste tijd, juist dan heeft het weinig zin om als eerste eruit te gaan. Maar goed, hij gaat hier echt geen penalty voor krijgen. Dat is eerder niet gebeurd en dat gaat nu ook niet gebeuren... Ik weet niet waarom jullie hier nog zo'n enorm punt van gaan maken, want het wordt gewoon een P1 voor Max.
Normaal gesproken krijgt Max altijd straf, wie er ook schuld is: Ferrari is nooit geen straf....Mercedes soms als het Bottas betreft, Maar Max dus altijd..Welkom in de F1...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:56
Beter geven ze geen straf. Max breekt alles af anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14

Keida

dr.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26:
En dit is waarom het er heel slecht uitziet voor Max Verstappen https://twitter.com/racef.../1188203149531779073?s=21

Straf incoming...
Dat is heel anders
Er was nu geen geel op de schermen. Die vlag had hij kunnen missen

Gaat nu alleen maar om de uitspraken

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26:
[...]

Wat heeft hij daar dan verkeerd gezegd dat een reprimande verdiend? Hij heeft niemand uitgescholden of wat dan ook. Naar mijn mening zegt hij niks verkeerds behalve dat het een leuke uitspraak is voor de pers om mee aan de haal te gaan...
Hij zet toch iedereen op het verkeerde been, en eigenlijk zet hij de stewards ook voor lul. Dat vind de FIA denk ik niet zo leuk.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:38
Heijmenberg99 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:28:
Beter geven ze geen straf. Max Jos breekt alles af anders :+
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:29:
[...]

Hij zet toch iedereen op het verkeerde been, en eigenlijk zet hij de stewards ook voor lul. Dat vind de FIA denk ik niet zo leuk.
Dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:26:
[...]

Dat zou wat zijn: vol met adrenaline iets zeggen tegen de hongerige pers en dan bestraft worden...ook al rijd je de sterren van de hemel...Belachelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Arjantje72 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27:
[...]

Normaal gesproken krijgt Max altijd straf, wie er ook schuld is: Ferrari is nooit geen straf....Mercedes soms als het Bottas betreft, Maar Max dus altijd..Welkom in de F1...
Bullshit, Max heeft genoeg .... minder mooie acties uitgehaald... Waarom dacht je dat er een "Max rule" was? Was dat puur omdat iedereen buiten Nederland zo'n hekel aan Max had of omdat hij misschien echt dingen deed die eigenlijk niet konden?

Hij is verder ook niet iemand die daar ooit een penalty voor gehad heeft (dat was Vettel), maar het is echt niet alsof iedereen de pik op Max heeft. Absoluut niet. Jammer dat we in Nederland nog fans hebben die denken dat Max benadeeld wordt door de stewards, dat is imo absoluut niet het geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EH1ao0WWoAAB44f?format=jpg&name=medium
Er was geen dubbel geel. Dus je zou zeggen dat er niks aan het handje is.

Oeps, bij beide moet je wel van het gas. Maar goed, de telemetrie zegt dat dat laatste het geval was.

[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 26-10-2019 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:33:
[Afbeelding]
Er was geen dubbel geel en dan hoef je dus niet van het gas te gaan. Dus je zou zeggen dat er niks aan het handje is.
ok wow nooit geweten maar dan zou er dus niets aan de hand zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Als ze na onboard, telemetry en verdere beelden nog steeds geen beslissing kunnen maken, waarom de neuk moet je dan nog met Verstappen praten?

Hij heeft geen rode of zilveren auto, dus voor hem tellen alle regels dubbel of zo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik verwacht dat dit bijna spannender is dan de race van morgen.
Weet zeker dat dit langer gaat duren dan de werkelijke race...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Ze gaan gewoon met VER praten, lekker potje mexicanen en dan mag VER een excuus brief schrijven en als straf de taco's van GAS opruimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 09:16
De stewards hebben alle telemetry data.
Die zullen ze echt wel bekeken hebben en niet de mini sector tijden.

Wil je met een F1 auto die bocht normaal nemen en niet in Bottas crashen dan moet je of vantevoren flink remmen of toch iets van Gas erop houden.

Vermoedelijk om zijn ervaring vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je moet in beide gevallen gas terug nemen, mijn originele post is aangepast. Volgens de telemetrie heeft hij dus gas terug genomen dus naar mijn mening zou er niks aan de hand moeten zijn. Het enige is dus dat ze Max zijn uitspraken veel te letterlijk nemen. :P

Tenminste dat hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Snowdog schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:31:
[...]

Bullshit, Max heeft genoeg .... minder mooie acties uitgehaald... Waarom dacht je dat er een "Max rule" was? Was dat puur omdat iedereen buiten Nederland zo'n hekel aan Max had of omdat hij misschien echt dingen deed die eigenlijk niet konden?

Hij is verder ook niet iemand die daar ooit een penalty voor gehad heeft (dat was Vettel), maar het is echt niet alsof iedereen de pik op Max heeft. Absoluut niet. Jammer dat we in Nederland nog fans hebben die denken dat Max benadeeld wordt door de stewards, dat is imo absoluut niet het geval.
Hoho, als hij vol gas door geel is gereden moet hij wel een straf krijgen, maar volgens mij is dat nog niet zeker.
Trouwens de Max rule die ingevoerd is door Vettel , heeft Vettel ook weer de kop gekost en dus weer verwijdert

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Pak nietsvermoedend mijn telefoon na een filmpje met de vrouw, open de browser, heb tweakers nog openstaan en zie 250+ nieuwe berichten in dit topic. En nog steeds geen duidelijkheid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:33:
[Afbeelding]
Er was geen dubbel geel. Dus je zou zeggen dat er niks aan het handje is.

Oeps, bij beide moet je wel van het gas. Maar goed, de telemetrie zegt dat dat laatste het geval was.
Goed gecorrigeerd, ik kwam het zo ook niet tegen. ALTIJD van je gas af dus!

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:21
Denken jullie dat het hem echt veel interesseert als hij het plekje kwijtraakt? De blijdschap zit hem meer in het goed functioneren van de auto denk ik. Punten worden morgen verdeeld (dooddoener, maar toch 😅).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Tja, ik vind nog steeds dat de wedstrijdleiding ook flink gefaald heeft. Waarom drukt er niet direct iemand op de fullcourse yellow knop. Niemand kon toch nog zijn tijd verbeteren. Moet je eens bij NASCAR kijken hoe snel de gele lampen aan gaan bij een chrash

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Luapper schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38:
Denken jullie dat het hem echt veel interesseert als hij het plekje kwijtraakt? De blijdschap zit hem meer in het goed functioneren van de auto denk ik. Punten worden morgen verdeeld (dooddoener, maar toch 😅).
Dit denk ik ook, maar toch rijden in de vuile lucht is toch anders :). Bovendien is een ferrari inhalen met je DRS niet echt mogelijk;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SnowDude schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38:
Tja, ik vind nog steeds dat de wedstrijdleiding ook flink gefaald heeft. Waarom drukt er niet direct iemand op de fullcourse yellow knop. Niemand kon toch nog zijn tijd verbeteren. Moet je eens bij NASCAR kijken hoe snel de gele lampen aan gaan bij een chrash
Het had niet eens geel moeten zijn maar meteen rood gezien de bocht waar Bottas eraf ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:29
SnowDude schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38:
Appels en peren. Bij Nascar maken ze het er een sport van om op die knop te drukken, zodat het veld weer bij elkaar zit. Hoe vaak ze daar al een full course yellow met gebakken lucht forceren is knap.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Aldus dit doument: https://www.fia.com/file/2159/download?token=Vi5AaMTD

Yellow Flag
This is a signal of danger – for competitors and track marshals. "Reduce your speed" will be taken to
mean an audible lift of the throttle and/or a clear increase in time for that sector.

Hij gaat naar een (mini)yellow sector, dus mijn speculaas is niks aan de hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Arjantje72 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:36:
[...]

Hoho, als hij vol gas door geel is gereden moet hij wel een straf krijgen, maar volgens mij is dat nog niet zeker.
Trouwens de Max rule die ingevoerd is door Vettel , heeft Vettel ook weer de kop gekost en dus weer verwijdert
Al zou hij onder geel met volgas zijn doorgekard, dan had iedereen er hier naast gezeteten en was die straf meer dan terecht. Aangezien dat niet het geval is (als ik de data hier mag geloven), gaat het dus helemaal geen verschil maken.

Dus wat heeft het voor zin om hier nu al 'boos' te gaan zien voor beslissingen die helemaal niet gemaakt gaan worden. Beetje hooligansime zou ik zeggen en gewoon persoonlijk een stukje triestheid voor de Nederlandse fans (idioten)....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kevz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39:
[...]

Appels en peren. Bij Nascar maken ze het er een sport van om op die knop te drukken, zodat het veld weer bij elkaar zit. Hoe vaak ze daar al een full course yellow met gebakken lucht forceren is knap.
Zoals die gele vlaggen bij F1 waar een auto ~20 meter buiten de baan netjes geparkeerd staat?

Nascar (en IndyCar) hebben een behoorlijk consistent systeem dat nooit een 'had ik niet gezien' of 'vlag was er wel maar systeem niet' situaties amper voorkomen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Snowdog schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40:
[...]

Al zou hij onder geel met volgas zijn doorgekard, dan had iedereen er hier naastgezeteten en was die straf meer dan terecht. Aangezien dat niet het geval is (als ik de data hier mag geloven), gaat het dus helemaal geen verschil maken.

Dus wat heeft het voor zin om hier nu al 'boos' te gaan zien voor beslissingen die helemaal niet gemaakt gaan worden. Beetje hooligansime zou ik zeggen en gewoon persoonlijk een stukje triestheid voor de Nederlandse fans (idioten)....
?
Ik zeg dat hij straf moet krjgenn als hij vol gas door rijd met gele vlaggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Krijgen we vandaag (zondag ochtend...) nog een uitspraak denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mercedes denkt Bottas zijn wagen te kunnen repareren zonder penalties te hoeven pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En inmiddels zijn we bijna drie uur verder, en nog steeds geen definitieve uitslag, alweer...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43:
Mercedes denkt Bottas zijn wagen te kunnen repareren zonder penalties te hoeven pakken.
ik hoop dat ze die buikgriep die daar rondgaat ontlopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43:
En inmiddels zijn we bijna drie uur verder, en nog steeds geen definitieve uitslag, alweer...
je weet dat de definitieve startopstelling pas een half uur voor de race komt he :+

oops srry dubbelpost lol jullie reageren ook niet snel genoeg >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Wognummer op 26-10-2019 23:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:43:
Het begint bijna gewoon te worden. Je zou verwachten dat Max met de uitslag naar het team zou kunnen maar nee, het moet weer moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Ricciardo had er met Plooy nog over dat Max laatste ronde niet zou tellen vanwege geel, had het niet over gridstraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Op 404 bij Ziggo nu weer de samenvatting van de GP van Duitsland... Weer even lachen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Die regen race?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als die stewards gewoon hier even meelezen dan hebben ze alle relevante info. (en kunnen ze gelijk hier ook hun beslissing posten)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Los van het hele telemetrie geregistreer, als een rijder aangeeft dat ie niet van zijn gas is gegaan bij een gele vlag, dan verdient ie simpelweg een straf. Ongeacht wie het is. Dat het te stom is voor woorden dat je het daadwerkelijk ook zo uitspreekt, daar kan ik dan met mijn pet niet bij.

Mol heeft het vaak over de hardeschijfruimte van Verstappen dat er, ongeacht waar ie mee bezig is, altijd nog ruimte is voor onverwachte zaken en daar dan uitstekend op kan anticiperen. Ik denk dat er een virusje op die schijf terecht is gekomen?

Ik hoop dat iemand nog de vraag gaat stellen, "waarom zei je dat Max, en hield jij je niet van de domme?".

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afke
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 08:48
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46:
Op 404 bij Ziggo nu weer de samenvatting van de GP van Duitsland... Weer even lachen... :P
Vooral als je Benny Hill muziekje onderzet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Ankona schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:47:
Als die stewards gewoon hier even meelezen dan hebben ze alle relevante info. (en kunnen ze gelijk hier ook hun beslissing posten)
Weet je het zeker?
Jij weet toch alles beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Ankona schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:47:
Die nemen inderdaad hun beslissing op basis van informatie die hier niet bekend is? Wat is je punt precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

hardware-lover schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:48:
Los van het hele telemetrie registreer, al een rijder aangeeft dat ie niet van zijn gas is gegaan bij een gele vlag, dan verdient ie simpelweg een straf. Ongeacht wie het is. Dat het te stom is voor woorden dat je het daadwerkelijk ook zo uitspreekt, daar kan ik dan met mijn pet niet bij.
Dus een straf voor een uitspraak... Hm... Lijkt mij wel erg ver gezocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Illegal_Alien schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:40:
Aldus dit doument: https://www.fia.com/file/2159/download?token=Vi5AaMTD

Yellow Flag
This is a signal of danger – for competitors and track marshals. "Reduce your speed" will be taken to
mean an audible lift of the throttle and/or a clear increase in time for that sector.

Hij gaat naar een (mini)yellow sector, dus mijn speculaas is niks aan de hand :P
Pak dan de goeie regs erbij:
Appendix H International Sporting Code
2.5.5Signals used at marshal posts
b) Yellow flag
This is a signal of danger and should be
shown to drivers in two ways with the
following meanings:
- Single waved: Reduce your speed, do not
overtake, and be prepared to change
direction. There is a hazard beside or partly
on the track. It must be evident that a driver
has reduced speed; this means a driver is
expected to have braked earlier and/or
noticeably reduced speed in that sector.
- Double waved: Reduce your speed
significantly, do not overtake, and be
prepared to change direction or stop. There
is a hazard wholly or partly blocking the
track and/or marshals working on or beside
the track. During free practice and
qualifying, it must be evident that a driver
has not attempted to set a meaningful lap
time; this means the driver should abandon
the lap (this does not mean he has to pit as
the track could well be clear the following
lap).
:)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Weet van Hockenheim alleen nog dat Max alles en iedereen op een seconde zette op wets (inters..)

Edit: per ronde!

[ Voor 9% gewijzigd door Tethtoril op 26-10-2019 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:49:
[...]
Ja?

After a bullish appearance in the post-qualifying press conference, where Verstappen admitted that he’d been aware of the crash but hadn’t slowed down, the Red Bull driver was subsequently asked to pay a visit to the stewards over his alleged breach of Appendix H, Article 2.4.5.1 b of the FIA International Sporting Code – failure to slow for yellow flags.

https://www.formula1.com/...5n6TUHHIAICtamu8Utw8.html

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van het hele telemetrie geregistreer, al een rijder aangeeft dat ie niet van zijn gas is gegaan bij een gele vlag, dan verdient ie simpelweg een straf. Ongeacht wie het is. Dat het te stom is voor woorden dat je het daadwerkelijk ook zo uitspreekt, daar kan ik dan met mijn pet niet bij.

Mol heeft het vaak over de hardeschijfruimte van Verstappen, dat er ongeacht waar ie mee bezig is, altijd nog ruimte is voor onverwachte zaken en daar dan uitstekend op kan anticiperen. Ik denk dat er een virusje op die schijf terecht is gekomen?

Ik hoop dat iemand nog de vraag gaat stellen, "waarom zei je dat Max, en hield jij je niet van de domme?".
Dit. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Dit is gewoon provoceren met spierballentaal, en dat moet je niet doen.

Je had prima kunnen verwijzen naar dat ze de data maar moeten bekijken waaruit blijkt dat hij niet voluit ging, al is het dan nog de vraag of dat genoeg is als je er een snelste tijd uit weet te halen.

Een tijd die je al had en op een plek waar net als jij elke andere coureur snelheid moet minderen, en je dus de pole position al lang en breed had.
Domme actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
Puntje is ook dat de vlag net voor de lijn wordt getoond. Dus als je die hele sector al paars hebt dan is het verschil die laatste paar meter niet groot.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Los van het hele telemetrie geregistreer, als een rijder aangeeft dat ie niet van zijn gas is gegaan bij een gele vlag, dan verdient ie simpelweg een straf. Ongeacht wie het is. Dat het te stom is voor woorden dat je het daadwerkelijk ook zo uitspreekt, daar kan ik dan met mijn pet niet bij.

Mol heeft het vaak over de hardeschijfruimte van Verstappen, dat er ongeacht waar ie mee bezig is, altijd nog ruimte is voor onverwachte zaken en daar dan uitstekend op kan anticiperen. Ik denk dat er een virusje op die schijf terecht is gekomen?

0
Dus....
Verteld hij de waarheid...niet goed,
Liegt hij...niet goed.
Wat moet die beste man/jongetje dan zeggen??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Je zult maar hartpatient zijn én fan van Max. De controverse die hij elke keer toch weet te veroorzaken, man man...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Wom schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:54:
Je zult maar hartpatient zijn én fan van Max. De controverse die hij elke keer toch weet te veroorzaken, man man...
Ben dan geen hartpatient, maar ben ook nog fan van een bepaalde Rotterdamse club, je went eraan :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

hardware-lover schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:50:
[...]

Ja?

https://www.formula1.com/...5n6TUHHIAICtamu8Utw8.html
Ja.

Bullish is natuurlijk een raar gekozen term. Maar hij heeft niemand ergens van beschuldigd of wat dan ook zoals Günther Steiner gedaan heeft. Ik schaar het onder jeugdige branie en til er niet zo zwaar aan.

Maar goed, we zullen het horen wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zeer dom om dit te zeggen. En ook dat hij uberhaupt nog doorknalde terwijl de pole al in de bag was (laatste op de baan).

De gridstraf is dan volledig verdiend. Had hij maar niet zulke blunders moeten maken. Dit kost hem een Pole en zeer waarschijnlijk ook een Win. Na Monaco 2018, China 2018 en Brazilie 2018 (fout Ocon, maar hij ging zelf op de penaltystip liggen) 4e zekere of bijna zekere winst door het putje door totaal onnodige fouten. Zoals iemand al zei: ik zie die zogenaamde hardeschijfruimte niet bij hem. Iets wat je bij Hamilton wel duidelijk ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjantje72 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:54:
[...]
[...]
0
Dus....
Liegt hij...niet goed.
Op zijn Brabants? Bakkes houwe! :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Is het gebruikelijke uurtje azijnzeiken weer begonnen hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Arjantje72 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:54:
[...]

[...]

0
Dus....
Liegt hij...niet goed.
Niet alleen zeggen, maar vooral doen. Van het gas gaan en zeggen dat je van het gas ging. Hij wil zich nog te vaak bewijzen. Ook nu weer toch een snelle ronde afmaken, ook al was het onnodig. En dat siert hem ook. Een beetje net als Senna die als hij lichtjaren vooruit reed gewoon bleef pushen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Pyrone89 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:56:
Zeer dom om dit te zeggen. En ook dat hij uberhaupt nog doorknalde terwijl de pole al in de bag was (laatste op de baan).

De gridstraf is dan volledig verdiend. Had hij maar niet zulke blunders moeten maken. Dit kost hem een Pole en zeer waarschijnlijk ook een Win. Na Monaco 2018, China 2018 en Brazilie 2018 (fout Ocon, maar hij ging zelf op de penaltystip liggen) 4e zekere of bijna zekere winst door het putje door totaal onnodige fouten. Zoals iemand al zei: ik zie die zogenaamde hardeschijfruimte niet bij hem. Iets wat je bij Hamilton wel duidelijk ziet.
Hamilton heeft op die leeftijd ook helemaal geen fouten gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:49:
[...]

Hamilton Australie 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Arjantje72 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:58:
[...]

Hamilton heeft op die leeftijd ook helemaal geen fouten gemaakt...
Stuk minder.

En dit zeg ik als Max fan die er pissig om wordt om te zien hoe hij telkens zijn eigen glazen ingooit.

[ Voor 20% gewijzigd door Pyrone89 op 26-10-2019 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hamilton heeft in zijn tweede run ook zijn tijd verbeterd dus ook maar een straf geven dan he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
KlaasjeNL schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:58:
[...]

Niet alleen zeggen, maar vooral doen. Van het gas gaan en zeggen dat je van het gas ging. Hij wil zich nog te vaak bewijzen. Ook nu weer toch een snelle ronde afmaken, ook al was het onnodig. En dat siert hem ook. Een beetje net als Senna die als hij lichtjaren vooruit reed gewoon bleef pushen.
Hij is nog jong he?, hij lijkt net een tiener :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:58:
hamilton heeft in zijn tweede run ook zijn tijd verbeterd dus ook maar een straf geven dan he ;).
Ham zat voor Bot ook toch of erna

erna dus want ik meen me te herinneren dat hij BOT had zien staan

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 27-10-2019 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:58:
De tijd is het probleem helemaal niet ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

"I was joking". Wat gaan ze doen, er is toch data dat ie langzamer is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:28
Ach, de directheid van de nl-ergs wordt vaak voor lompigheid aangezien.
Van de andere kant, geel is liften. Respect voor de baancommissarissen is essentieel.....

Wat mij betreft, ronde afnemen. Nog steeds Pole. Is een goeie waarschuwing. Als ie gridstraf krijgt hebben we in ieder geval genoeg voer voor discussie hahahaha.

Ach jongens, morgen is de race, de red bull ligt lekker hier dus er blijven kansen voor max in het slechtste geval....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Pyrone89 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:58:
[...]

Stuk minder.

En dit zeg ik als Max fan die er pissig om wordt om te zien hoe hij telkens zijn eigen glazen ingooit.
niet mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog

Ik weet niet precies waar je het over hebt. Ik heb het idee dat juist jij het verschil tussen geel en dubbel geel niet kan maken. Dat lijkt mij nogal essentieel in deze hele kwestie. Ik wil Max ook absoluut niet vrijpraten, maar de regels omtrent dit hele gebeuren zijn vrij duidelijk. Ik denk niet dat Max hier regels heeft overtreden (maar goed dat zien we wel als de hoge heren hun beslissing kenbaar hebben gemaakt). Maar wat heeft jouw post dan voor extra waarde?

Wil je zeggen dat de geldende regels er niet toe doen en wat jij in je hoofd hebt belangrijker is? Of wat is het precies dat je wil zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij gridstraf is het nog de vraag of het 3 of 5 wordt, maar met ronde afnemen heeft de FIA waarschijnlijk wat ze willen. Toch iets gedaan maar niks veranderd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:59:
[...]

Ham zat voor Bot ook toch of erna

erna dus want ik meen me te herinneren dat hij BOT had zien staan
Hamilton zat erna
YouTube: 2019 Mexican Grand Prix: Qualifying Highlights

~ James May

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://memecrunch.com/meme/BLMYA/wat-er-ook-gebeurd-altijd-blijven-lachen/image.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:00:
[...]
Ik weet niet precies waar je het over hebt. Ik heb het idee dat juist jij het verschil tussen geel en dubbel geel niet kan maken. Dat lijkt mij nogal essentieel in deze hele kwestie. Ik wil Max ook absoluut niet vrijpraten, maar de regels omtrent dit hele gebeuren zijn vrij duidelijk. Ik denk niet dat Max hier regels heeft overtreden (maar goed dat zien we wel als de hoge heren hun beslissing kenbaar hebben gemaakt). Maar wat heeft jouw post dan nos voor extra waarde?

Wil je zeggen dat de geldende regels er niet toe doen en wat jij in je hoofd hebt belangrijker is? Of wat is het precies dat je wil zeggen?
Ik probeer het niet eens uit te leggen als je het niet al te vervelend vind?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:43
FIA
@fia
#F1 - @Max33Verstappen
took the second pole position of his career in qualifying for the #MexicanGP beating Ferrari’s @Charles_Leclerc
by 0.266s, with Sebastian Vettel third in the second Ferrari
🇲🇽

https://fia.com/news/f1-versta

Link twitter:
https://twitter.com/fia/status/1188212892040077323

(Is van net, dus lijkt bevestigd)

[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 27-10-2019 00:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EH1Ox_WXkAA81HV?format=jpg&name=360x360

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

Fia twittert dit net.. Lijkt me raar als er nog een penalty komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 27-10-2019 00:11 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:00:
Bij gridstraf is het nog de vraag of het 3 of 5 wordt, maar met ronde afnemen heeft de FIA waarschijnlijk wat ze willen. Toch iets gedaan maar niks veranderd...
Er is ook nog de optie van niks veranderen wat dus ook al voorgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:52
Zijn reacties waren niet bijster slim. Volgens mij denkt hij dat de FIA alleen zijn snelste ronde kan afpakken, maar dat is zeker niet het geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verstappen is gewoon echt dom bezig buiten de baan. Vorig jaar op de baan, nu er buiten. Het is dan toch een bepaald soort ervaring of intellect dat hij mist, als hij dergelijke domme dingen zegt.

Je weet dat dit niet goed valt bij de FIA als jij meent dat je boven de regels staat. Dom. Morgen nog even gefrustreerd bij de start een domme fout en we hebben weer een mislukt weekend voor Max.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Rondje afpakken en misschien puntje voor gedrag op de persconferentie lijkt me meer dan voldoende. Hij is de laatste die er nog langs moest, laatste paar honderd meter (niet midden in de quali ofzo) en zie zo snel ook geen stewards op de baan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vuvuzela schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:02:
https://twitter.com/fia/status/1188212892040077323

Fia twittert dit net.. Lijkt me raar als er nog een penalty komt.
Vreemde tweet van de FIA als je nog bezig bent met formuleren officiële reactie en dan toch dit bericht al plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Wel een van je concullega's. Is zijn veiligheid dan ook niet meer van belang?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Martinspire schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:00:
Nee, want dan beloon je dit gedrag. Liften zou dan namelijk sowieso verlies ronde zijn, dan zou je beter kunnen doorknallen en als je geluk hebt blijft hij staan, anders niet (wat je bij liften ook had gehad). Vanuit veiligheidsoverwegingen gaat het dus nooit een deleted laptime zijn zoals bij track limits. Zoals iemand eerder al opzocht: het wordt of een grid penalty (8/11 gevallen recent) of no further action (3/11 gevallen recent). Niets er tussenin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Phusebox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:03:
Verstappen is gewoon echt dom bezig buiten de baan. Vorig jaar op de baan, nu er buiten. Het is dan toch een bepaald soort ervaring of intellect dat hij mist, als hij dergelijke domme dingen zegt.

Je weet dat dit niet goed valt bij de FIA als jij meent dat je boven de regels staat. Dom. Morgen nog even gefrustreerd bij de start een domme fout en we hebben weer een mislukt weekend voor Max.
MR. Positievo back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ferrari heeft verzocht geen gridstraf aan Verstappen uit te delen :+

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.