Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gaf hij niet aan waarom hij dan niet gelift heeft?Spotmatic schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:43:
Tenzij ik het mis heb, heeft Max in de press conference toegegeven dat-ie heelmaal niet gelift heeft.
Als hij het namelijk wist en bewust niet gelift heeft, was het niet echt een slimme actie.
Het was sowieso een enorm domme actie om daar nog je tijd te verbeteren. Het team had ook meteen moeten zeggen dat ie moest liften.RoD schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:45:
[...]
Gaf hij niet aan waarom hij dan niet gelift heeft?
Als hij het namelijk wist en bewust niet gelift heeft, was het niet echt een slimme actie.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dank! Weer wat geleerd.. Tweakers F1-topics FTW!tdw schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:42:
[...]
[Afbeelding]
De drie verticale LED's aan weerszijden van het display zijn het marshalling systeem (voorbeeld van Mercedes gepakt). Elke auto moet dit verplicht hebben. In de replays lijkt het (iig bij z'n rechterduim) dat het gele lampje (= gele vlag) aan staat. Het lampje gaat uit zodra hij over start/finish rijdt (= 'virtuele groene vlag').
[Afbeelding]
Hierboven Verstappens stuurwiel. Ik neem m'n comments terug, de marshalling lights zitten niet in de buurt van z'n rechter duim
per aspera ad astra
een treffende spreuk
Of P6 denk ik.pro_6or schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:47:
Waarom roept zijn engineer niet direct na de Bottas crash dat de pole binnen is, ik wist dat direct. Hij toch ook? Max vol door rammen, niet slim. Zal wel P4 worden terwijl zijn eerste rondje al genoeg was.
"FIA sanctions Max Verstappen for not lifting in time after Valtery Bottas crash after milions of Dutch fans ask for sanction; Dutch fans then bicker about sanction"
Zat ik ook aan te denken, maar het systeem gaf dus nog geen geel aan, en wellicht dat de engineer alleen daar naar kijkt.pro_6or schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:47:
Waarom roept zijn engineer niet direct na de Bottas crash dat de pole binnen is, ik wist dat direct. Hij toch ook? Max vol door rammen, niet slim. Zal wel P4 worden terwijl zijn eerste rondje al genoeg was.
Je wil de coureur ook niet afleiden met "onnodige" informatie.
Maar ik bedenk ook maar wat, en ben benieuwd of dat klopt
We mogen niet vergeten dat het allemaal wel heel snel plaatsvond? Team kijkt naar Max, niet naar Bottas. Computers gaven ook nog niets aan. Zelfde voor Max.pro_6or schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:47:
Bensimpel
Positieve meneer
Er zijn best wel veel mexicanen van Max, die wil je niet achter je aan
😆 - Denk ook eens om ;)

Gele minisector in laatste stuk
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 21:51 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kijk, stond bijna stil die laatste sectorbasvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:50:
Voor het beeld : mini sectoren van max
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Vettel kon het wel..?sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:40:
Het was zo vlak voor de finish dat het volgens mij lastig wordt om daar nog verder van het gas te gaan dan dat je normaal al doet. Het is vooral net op het punt waar Bottas staat waar je weer gas geeft volgens mij.
Dit dus. Courerurs kunnen snel reageren, maar niet in 0 seconden. Plus dat plots remmen als je een bocht neemt met hoge snelheid de auto uit balans kan brengen, en je wilt niet crashen als er al iemand in de buitenbocht in de vangrail staat...RiCk schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:48:
[...]
We mogen niet vergeten dat het allemaal wel heel snel plaatsvond? Team kijkt naar Max, niet naar Bottas. Computers gaven ook nog niets aan. Zelfde voor Max.
Maar ja, bij velen lijkt besef van de realiteit ver te zoeken te zijn terwijl ze met hun digitale hooivorken en toorsten Max zijn F1-kop eisen...

Het kan wel. Zou enorm flauw zijn, maar het kan wel.De_Bastaard schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51:
Nou, krijgt ie een straf of lopen we met z'n allen te speculeren hier?
Bensimpel
Positieve meneer
Speculatie, max houd gewoon pole. Die RB15 kon dus nog veel sneller. Max wint morgen voor de 3rd keerDe_Bastaard schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51:

😆 - Denk ook eens om ;)
Gezien de snelheid van straffen, morgen net voor de raceDe_Bastaard schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:51:
Testing, one, two ...
Max asked again on the yellow flag, from a safety perspective, "I think we know what we are doing. Otherwise we wouldn’t be driving an F1 car. It’s qualifying, you go for it, but like I said before if they want to delete the lap then delete the lap."
"When you grow up your heart dies"
Het punt is veiligheid, niet de tijd.jip_86 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:56:
Tja, of je tijd is verkloot door te liften of je lift niet en hij word afgepakt. Het zou hoe dan ook daarna klaar zijn.
Facepalm...hij weet dat hij er een straf voor kan krijgen..
Dit vind ik ook eigenlijk wel een iets te simpel statement. Als ik haast heb en door rood rij, zeg je ook niet tegen een agent "Ik ging ervoor, ik wist wat ik deed, anders rijd ik geen auto. Maar als je me een boete wil geven, ga je gang"

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dj Tiësto heeft gedreigd niet op te treden wanneer Max weer genaaid wordt tijdens de GP van Mexico.
Dus reken maar op 5 plaatsen en 3 straf punten.
Kijk, ik zou dat lezen als "Ik heb wel gelift, maar je kon het pas zien nadat ik er al voorbij was"...iAdema schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:57:
Geweldig: “it didn’t really look like it did it.”
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

laatste mini-sector is geel
en op de data is ook te zien dat hij van het gas af ging

hij was gewoon razend snel in de laatste sector. daarom werd het evengoed een paarse S3
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Uhm Seb, should we report him or not?
Als je dan al langs de crash van Valteri bent dan maakt het weinig meer uit.
Daar hadden ze het wel over. Ik zag ze echt iets met gele vlag zeggen en liften.sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00:
[Afbeelding]\
Blader even een stukje terug anders... Er hing een vlag...D-dark schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00:
De gele vlaggen kwamen behoorlijk laat.
Als je dan al langs de crash van Valteri bent dan maakt het weinig meer uit.
Maar blijkbaar volgens de telemetrie ook van het gas af.
Ai, weer zo'n zure smaak in mijn mond, het houdt niet op, niet vandaag🤢Phusebox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:58:
Ja allemaal geweldig voor de PR maar verder zo dom als maar zijn kan. Hij zegt nu eigenlijk dat hij boven de regels staat en de volgende keer ook niet zal liften.
Dus reken maar op 5 plaatsen en 3 straf punten.
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee hoor, ze zeggen tegen elkaar "Ga jij links er voorbij dan ga ik rechts"sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00:
[Afbeelding]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Komop Phuse... positief blijven... je kunt het...Phusebox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:01:
[...]
Daar hadden ze het wel over. Ik zag ze echt iets met gele vlag zeggen en liften.
Nog een keer luisteren want pas na de finish lijn hoor je de toeren afnemen.Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00:
Ik heb de F1 TV herhaling bekeken onboard bij Max, maar ik hoor toch duidelijk de motor in toeren afnemen zodra hij Botas in beeld heeft.
Verwijderd
Dat kan gebeuren, de experts gaan er zich over buigen.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:59:
nog even voor de duidelijkheid, max heeft gelift.
[Afbeelding]
laatste mini-sector is geel
en op de data is ook te zien dat hij van het gas af ging
[Afbeelding]
hij was gewoon razend snel in de laatste sector. daarom werd het evengoed een paarse S3
Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:02:
[...]
Nee hoor, ze zeggen tegen elkaar "Ga jij links er voorbij dan ga ik rechts"

Bensimpel
Positieve meneer
Wintertijd he.Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:03:
Ach we weten het morgen pas rond 19:45 zeker dan komt de start opstelling beschikbaarde officiele
😆 - Denk ook eens om ;)
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Max had zijn paranormale vermogens moeten gebruiken om te voorzien dat Bottas ging crashen, vervolgens moeten liften op het moment van De Crash, en daarna snel even langs de finishlijn moeten teleporteren met de geheime Red Bull Warpdrive.Woudloper schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:00:
Ik vraag mij echt af hoeveel tijd er allemaal vanaf het mogelijke moment heeft gezeten van gele vlag tot finishlijn. Ofwel in hoeveel milliseconden had hij moeten reageren?
Alleen zo jammer voor LEC en VET dat Max vervolgens 5 meter later remt bij Bocht1 en alsnog voor blijft...Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:02:
[...]
Nee hoor, ze zeggen tegen elkaar "Ga jij links er voorbij dan ga ik rechts"
In mexico ook
sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
Komop Phuse... positief blijven... je kunt het...
I served in a company of heroes.
FIA has said Verstappen slowed down in the mini-sector #F1
https://twitter.com/PHortonF1/status/1188183651978305537
[ Voor 43% gewijzigd door robbinonline op 26-10-2019 22:06 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Hoe heeft Vettel dan wel kunnen liften? de rest heb ik niet gezien maar die deden dat ook.Amphiebietje schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:04:
[...]
Max had zijn paranormale vermogens moeten gebruiken om te voorzien dat Bottas ging crashen, vervolgens moeten liften op het moment van De Crash, en daarna snel even langs de finishlijn moeten teleporteren met de geheime Red Bull Warpdrive.
Hoop echt dat we morgen Max vanaf p1 zien starten maar ik heb het gevoel dat dit weer een leermoment kan gaan worden

I intend to live forever. So far, so good.
(Maar ja, Max fan zijn is zwaar, erg zwaar.
Ik kan nu al de uitroepen van "DIT KAN TOCH ECHT NIET WAAR ZIJN!!! WIJ EISEN EEN STRAF." horen...
Hopen dat het waar is, dan is het hier eindelijk einde discussie
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
TinusTegengas schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:09:
[...]
...dan is het hier eindelijk einde discussie

Smiling as the shit comes down...
Ze is Broadcaster, Journalist & Presenter. BBC 5 Live F1 dus ik mag aannemen dat we dit mogen geloven.TinusTegengas schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:09:
[...]
Hopen dat het waar is, dan is het hier eindelijk einde discussie
Was 'hopelijk' vergeten
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar er is iets dat ik me nu wel afvraag. RBR was dus helemaal niet zo goed in 2017 en 2018 vanwege Renault. Nee, het lijkt nu wel duidelijk dat het RBR haar chassis is dat exceptioneel presteert op grote hoogte. Of dat komt door koeling laat ik in het midden.
Wat ik me nu afvraag is waarom? Waarom heeft de RB15 zo'n belachelijk voordeel in neerwaartse druk in Mexico? Ze rijden volle Monaco spec en Max declasseerde iedereen gewoon. Het maakt hier alleen niet uit dat ze maximale neerwaartse druk rijden vanwege de lage luchtdichtheid. Het kost dus weinig aan luchtweerstand. Dat roept bij mij toch de vraag op of RBR niet ergens toch te inefficiënt is met neerwaartse druk en op veel andere circuits en net wat te veel verliest op rechte stukken.
Het is zomaar een gedachte, maar denk ik wel eentje die ergens op gebaseerd is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
het spijt me maar ik vind die reactie van VET toch echt oprecht itt tot die van LEC leuke foto!
1. Telemetrie-data laat zien dat hij heeft gelift in de laatste meters, is dat meegenomen?
2. Er wordt geroepen dat het systeem leidend is en niet de vlaggenzwaaier, gaf dat de doorslag?
3. Of heeft de FIA gewoon even de andere kant op gekeken, want het was immers maar een vlag zo vlak voor de finish, dus er viel weinig meer te liften (ondanks dat VET dat wel deed)
Ik ben gewoon benieuwd
Ik vind dat ie vandaag al goed wegkomtBensimpel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:16:
Nou hopen dat max morgen goed wegkomt!
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Vettel is ook echt een heel toffe peer. Bekijk de True of False van hem met Max nog maar eens een keer.Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
het spijt me maar ik vind die reactie van VET toch echt oprecht itt tot die van LEC leuke foto!
[YouTube: VERSTAPPEN en VETTEL nemen True/False OVER | True or False met Verstappen en Vettel | Formule 1 2019]
Je vergeet dat dit jaar er een flinke aanpassing aan de voorvleugel is geweest.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:
Mooi, is dat ook klaar en kunnen we de tweede pole gaan vieren.![]()
Maar er is iets dat ik me nu wel afvraag. RBR was dus helemaal niet zo goed in 2017 en 2018 vanwege Renault. Nee, het lijkt nu wel duidelijk dat het RBR haar chassis is dat exceptioneel presteert op grote hoogte. Of dat komt door koeling laat ik in het midden.
Wat ik me nu afvraag is waarom? Waarom heeft de RB15 zo'n belachelijk voordeel in neerwaartse druk in Mexico? Ze rijden volle Monaco spec en Max declasseerde iedereen gewoon. Het maakt hier alleen niet uit dat ze maximale neerwaartse druk rijden vanwege de lage luchtdichtheid. Dat roept bij mij toch de vraag op of RBR niet ergens toch te inefficiënt is met neerwaartse druk en op veel andere circuits toch net wat te veel verliest op rechte stukken.
Daar heeft de Red Bull behoorlijk wat last van gehad.
Ten tweede heeft men de Honda Motor iets te conservatief ingeschat qua vermogen en daar het chassis op afgestemd. Dat krijg je niet hersteld zonder een grondig herontwerp
Zou dat ook niet komen doordat red bull relatief veel downforce uit de vloer haalt in vergelijk met de anderen? De hoge rake heeft misschien minder nadeel van de hoogte?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:
Wat ik me nu afvraag is waarom? Waarom heeft de RB15 zo'n belachelijk voordeel in neerwaartse druk in Mexico? Ze rijden volle Monaco spec en Max declasseerde iedereen gewoon. Het maakt hier alleen niet uit dat ze maximale neerwaartse druk rijden vanwege de lage luchtdichtheid. Het kost dus weinig aan luchtweerstand. Dat roept bij mij toch de vraag op of RBR niet ergens toch te inefficiënt is met neerwaartse druk en op veel andere circuits en net wat te veel verliest op rechte stukken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik trek het juist door. De RB15 is niet perfect, maar juist hier is het nu al drie jaar zo enorm sterk. Dat de RB14 hier dominant was, mocht geen verrassing zijn. Dit jaar wel. Dat roept de vraag op wat er dan op andere banen gebeurd. In absolute neerwaartse druk lijkt de RB15 inmiddels Mercedes te zijn gepasseerd, maar in meer geoptimaliseerde setups lijkt RBR toch een relatief nadelig luchtweerstand tot neerwaartse druk ratio te hebben als je het vergelijkt met Mercedes.D-dark schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:19:
[...]
Je vergeet dat dit jaar er een flinke aanpassing aan de voorvleugel is geweest.
Daar heeft de Red Bull behoorlijk wat last van gehad.
Ten tweede heeft men de Honda Motor iets te conservatief ingeschat qua vermogen en daar het chassis op afgestemd. Dat krijg je niet hersteld zonder een grondig herontwerp
Tweede vraag is eigenlijk meer een implicatie. Kennelijk heeft de top van Honda F1 ook een presentatie gegeven in Suzuka aan de bazen daar, waar ze claimde dat de PU op gelijke hoogte is gekomen met de Mercedes. Zie: https://www.f1technical.n...18874&start=16200#p869095
Ik was daar sceptisch over, maar begin het nu eigenlijk te geloven. Dat zou alleen wijzen naar RBR die echt aan de bak moeten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar zat ik dus ook al een tijd aan te denken. De jaren ervoor met de renault motor kon de RBR ook gewoon hard door de bochten met veel minder neerwaartse druk. Je zou dan toch zeggen neem de setup van vorige jaar en dan met de Honda motor rij je iedereen weg op het rechte stuk.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:
https://twitter.com/PhilD.../1188188917302026241?s=19
"FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP"
[ Voor 41% gewijzigd door Roybs op 26-10-2019 22:27 ]
OMG... het kan ook niet anders dan moeizaam gaan met Max... lolRoybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Is nog niet zeker..
"FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP"
En we kunnen weer doorRoybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Is nog niet zeker..

PSN: xMaurice93
Tering, dat joch kost me 5 jaar van mijn leven!sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:27:
[...]
OMG... het kan ook niet anders dan moeizaam gaan met Max... lol
Verwijderd
Iets rood deed wat fout, geen verdere onderzoek.
Om vervolgens 3 Laps later genoteerd te worden en een straf te krijgen ...
Oja. De vorige....
Nou ik hoop op geen straf, hou rekening met een straf. En op naar de race.

2 stopper onder normale omstandigheden het snelste
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 22:30 ]
Het is een combi van koeling, downforce en mechanische grip.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:15:
In Monaco was Max ook het snelste, alleen kwam hij niet voorbij de merc doordat dat qualy niet goed genoeg was.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 26-10-2019 22:31 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk uiteindelijk dat hij niet doelde op het feit dat hij wel van het gas afging maar meer op de tijd die hij neerzette. De laatste minisector was geel volgens de telemetrie dus daar heeft hij echt de poletijd niet mee kunnen zetten. Die heeft hij al in eerdere delen van het circuit bij elkaar gereden. Ik ga er dus vanuit dat ze niks kunnen vinden en als ze wel wat vinden dan is dat om het willen vinden van iets wat niet door de beugel kan. Het is en blijft Max die houdt wel van een beetje oproer in de paddock.Spotmatic schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:28:
[...]
Tering, dat joch kost me 5 jaar van mijn leven!
Roybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Is nog niet zeker..

Misschien keken ze eerst naar de minisectoren waar Max zich niet verbeterde en vonden ze het prima. Maar kijken ze nu naar de telemetry waar ze zien dat Max volgas blijft geven..
Pfff Max heeft t record van de jongste coureur met de meeste Fia aanvaringen?
Je tweet uit het riool van het internet bestaat niet vanaf hier.Roybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Is nog niet zeker..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Er moet toch iemand zijn die de FIA scherp houdt.Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Pfff Max heeft t record van de jongste coureur met de meeste Fia aanvaringen?
Ik neem aan dat iedereen toch wel zoiets had van, "waarom zeg je dit nu, idiot"? Dat is gewoon de goden èh FIA verzoeken.Roybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Is nog niet zeker..
Testing, one, two ...
Vermoedelijk vanwege alle ophef op twitter, reddit etc.Roybs schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:26:
Zogenaamd dubbelonderzoek om alle schijn van partijdigheid uittesluiten.
YakuzA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:33:
[...]
Je tweet uit het riool van het internet bestaat niet vanaf hier.
FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP
— Philip Duncan (@PhilDuncanF1) 26 oktober 2019
Bij mij bestaat hij wel.
Ben ik blij dat ik me in het riool van het internet bevind terwijl jij het azijn aan het slurpen bent.YakuzA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:33:
[...]
Je tweet uit het riool van het internet bestaat niet vanaf hier.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.