https://streamable.com/ctebrMartinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:10:
[...]
Jij kunt dat goed zien vanaf de wal? Ik heb Hulkenberg knulligere dingen zien doen (zie Duitsland race)
Ja vanaf zijn onboard kan je dat goed zien.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://streamable.com/ctebrMartinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:10:
[...]
Jij kunt dat goed zien vanaf de wal? Ik heb Hulkenberg knulligere dingen zien doen (zie Duitsland race)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En jij ziet zo precies zijn snelheid en kunt oordelen dat ie de bocht nu goed kan halen? Gaaf... Ik vind hem nog hard rijden daar...demonic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:11:
[...]
https://streamable.com/ctebr
Ja vanaf zijn onboard kan je dat goed zien.![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2019 18:13 ]
Heb je de onboard radio van Hulkenberg wel gehoord? Zijn engineer heeft het over 'the plan'.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:10:
[...]
[...]
Oh jij werkt bij Renault strategie? Gaaf man, wat voor insider info heb je nog meer?
Plan gaat eerder over hoe de ronde aanvangen, niet hoe ie daar zou geraken imo. Nogmaals, ik zie Hulkenberg niet als een rijder die zoiets expres doet.
Jij vindt, ik vind. Rosberg en Sainz zijn er iig zonder ook maar 1 greintje twijfel van overtuigd dat het opzettelijk is.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:12:
[...]
En jij ziet zo precies zijn snelheid en kunt oordelen dat ie de bocht nu goed kan halen? Gaaf... Ik vind hem nog hard rijden daar...
Zeker op deze baan ga je geen risico nemen voor vlakke banden vanwege remmen. 300kph met een ongebalanceerde band wordt je echt niet blij van
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oeoeoeoeoeoeoeoeh. Het is Renault. Wat is de laatste keer dat zij een goede strategie hadden? Niet te zwaar aan tillen dus. Elk team heeft meerdere plannen. Dat is echt totaal 0 bewijs. Kom op mensen, niet alles is een complotZieglerNichols schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:13:
[...]
Heb je de onboard radio van Hulkenberg wel gehoord? Zijn engineer heeft het over 'the plan'.
De directe concurrent die nu achter hem start en de vlogger die wel van wat media aandacht houden zijn je bewijs? Cool!JvS schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:14:
[...]
Jij vindt, ik vind. Rosberg en Sainz zijn er iig zonder ook maar 1 greintje twijfel van overtuigd dat het opzettelijk is.
https://streamable.com/ad8ue
En dat is het natuurlijk ook.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2019 18:15 ]
Daarom gaan ze HUL nu aanpakken, hij spreekt ook Nederlands.Spotmatic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:12:
Ik zie net dat Garry Connelly een van de stewards is. Ik denk dat hij razend is dat hij Max vandaag nergens van kan beschuldigen.
Ik heb nergens betonnen muur gezegd, b a n d e n s t a p e l ....demonic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:01:
[...]
En dat is exact de reden waarom er geen betonnen muur staat..
Remmen kunnen falen. De DRS kan kapot zijn en niet dichtgaan.
En dan rijdt diegene met 300 tegen een muur aan..
En ook voor knullige dingen kan je een staf krijgen.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:10:
[...]
En waar ga je die grindbak precies leggen?FastFred schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:15:
Nou prima, maak je d'r grindbak van, dan laten ze het ook wel daar rechtdoor te steken
Seems to be a question mark from some teams as to whether or not Bottas had crossed the line before the red flag came out, and if not where his lap time came from.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 7 september 2019
Als ze iemand kunnen naaien, staan ze allemaal vooraan
Waiting on the world to change
Dat stukkie asfalt waar nu die slalom ligt misschien? Volgens mij wordt dat nooit gebruikt toch?TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:18:
[...]
En waar ga je die grindbak precies leggen?
Overigens gaan er geruchten dat die chicane er uit gaat.
Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:12:
[...]
En jij ziet zo precies zijn snelheid en kunt oordelen dat ie de bocht nu goed kan halen? Gaaf... Ik vind hem nog hard rijden daar...
oops... dacht dat ik het ergens gelezen had.FastFred schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:15:
[...]
Ik heb nergens betonnen muur gezegd, b a n d e n s t a p e l ....
Nou prima, maak je d'r grindbak van, dan laten ze het ook wel daar rechtdoor te steken
Dat is zo'n beetje het enige wat monza intressant maakt.. imo..TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:18:
[...]
En waar ga je die grindbak precies leggen?
Overigens gaan er geruchten dat die chicane er uit gaat.
Bottas z’n tijd al afgenomen ivm rode vlag?Holkers schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 16:33:
Vettel z’n tijd al afgenomen ivm track limits?
Bottas zei tegen Jack dat hij moest liften vanwege de gele vlag voor Kimi. Ben ik dan dom of snap ik gewoon niet waarom hij dan zijn ronde niet sowieso afgebroken had?
Alonso is tevens aanwezig, misschien is Briatore ook nog wel ergens gesignaleerd.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:14:
[...]
Oeoeoeoeoeoeoeoeh. Het is Renault. Wat is de laatste keer dat zij een goede strategie hadden? Niet te zwaar aan tillen dus. Elk team heeft meerdere plannen. Dat is echt totaal 0 bewijs. Kom op mensen, niet alles is een complot
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Jawel, alle 3 de lay-out mogelijkheden worden gebruikt daar.FastFred schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:21:
Dat stukkie asfalt waar nu die slalom ligt misschien? Volgens mij wordt dat nooit gebruikt toch?
Logisch toch? Met liften verlies je wellicht paar tienden.. maar dan heb je iig een tijd gezet.P.O. Box schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:22:
[...]
Bottas zei tegen Jack dat hij moest liften vanwege de gele vlag voor Kimi. Ben ik dan dom of snap ik gewoon niet waarom hij dan zijn ronde niet sowieso afgebroken had?
I served in a company of heroes.
Ieder probeert toch zijn beste tijd neer te zetten, wat maakt het uit of je laatste bent die een tijd neerzet?Divak schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:25:
[...]
En wie mag er dan als laatst? Hoe bepaal je de volgorde? Ook zonder tows is de laatste auto in het voordeel.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Meestal heeft de laatste de 'beste' baan. net iets meer rubber op de baan. en de kans op een tow.psy schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:30:
[...]
Ieder probeert toch zijn beste tijd neer te zetten, wat maakt het uit of je laatste bent die een tijd neerzet?
Ok dat van dat rubber had ik niet bij stilgestaan inderdaad, maar als je allemaal apart een tijd moet neerzetten heb je dat hele tow verhaal niet meer.demonic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:31:
[...]
Meestal heeft de laatste de 'beste' baan. net iets meer rubber op de baan. en de kans op een tow.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Klopt. Maar wat doe je bv. als er regen is tijdens de sessie.. hebben die mensen die dan net in de bui zitten/natte baan pech. en de gene die op een droge baan reden hebben 'geluk' ?psy schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:33:
[...]
Ok dat van dat rubber had ik niet bij stilgestaan inderdaad, maar als je allemaal apart een tijd moet neerzetten heb je dat hele tow verhaal niet meer.
The Formula1 live timing also did not count Bottas' final lap because the red flag was deployed just before he crossed the line.
[ Voor 7% gewijzigd door f1bythenumbers op 07-09-2019 18:39 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2019 18:36 ]
...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is wel degelijk rood. Die borden/camera's zijn heel kut kwa kleuren.Tomcat84 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:33:
Lijkt meer geel dan rood? Het was initieel geel sector drie volgens mij daarna rood?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ze zaten er in Q1 en Q2 ook goed bij, Ricciardo zelfs een tijdje als 2e. Dus lijkt mij dat ze dat niet echt nodig hadden om te winnen...Just_I schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:26:
[...]
Feit is wel dat de Renault rijders een goed kwalificatie resultaat hebben tot nu toe.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2019 18:39 ]
Heb net even teruggekeken en je hebt helemaal gelijk. Dat bord zou inderdaad natuurlijk geen geel moeten geven want het was ver na het incident.demonic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:38:
[...]
[...]
Het is wel degelijk rood. Die borden/camera's zijn heel kut kwa kleuren.
Maar paar seconden voor dit frame stond het bord nog uit. (geen geel/groen) dus dit kan alleen maar rood zijn.
Geel zijn twee driehoeken die om en om flikkeren, rood is een heel vlakTomcat84 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:33:
Lijkt meer geel dan rood? Het was initieel geel sector drie volgens mij daarna rood?
Dubbel geel zijn 2 driehoeken.Holkers schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:42:
[...]
Geel zijn twee driehoeken die om en om flikkeren, rood is een heel vlak
Er reden wel meer auto's onnodig langzaam tijdens de Q. Het moet niet uitmaken dat iedereen nu de boot mist. Iedereen deed eraan mee. Naar mijn idee zijn ze meesten fout bezig, en daarnaast gaan ze natuurlijk veels te laat naar buiten. Eigen schuld.Just_I schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:38:
Hulkenberg, Sainz en Stroll moeten naar de stewards voor te langzaam rijden.
...
Afgezien van de sarcastische opmerking over Alonso en Briatore heb ik geen waardeoordeel over het feit.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:38:
[...]
Ze zaten er in Q1 en Q2 ook goed bij, Ricciardo zelfs een tijdje als 2e. Dus lijkt mij dat ze dat niet echt nodig hadden om te winnen...
Ook Stroll wordt beticht terwijl die niet eens een tijd had staan![]()
Nee, de Britse bias drukt weer lekker door op de rest van het internet helaas...
Of allemaal straffen, of niemandJust_I schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:38:
Hulkenberg, Sainz en Stroll moeten naar de stewards voor te langzaam rijden.
Alle 9 rijders zijn opgeroepen. Dus je kunt ook nog niet echt een conclusie trekkenJust_I schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:47:
[...]
Afgezien van de sarcastische opmerking over Alonso en Briatore heb ik geen waardeoordeel over het feit.
Stroll is overigens zoals ik al vermelde door de FIA opgeroepen.
Dat wordt steeds gezegd maar ik zie nergens in de FIA documents dat alle rijders zijn opgeroepen. Het staat nergens in de summons. Dus I call bullshit.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:50:
[...]
Alle 9 rijders zijn opgeroepen. Dus je kunt ook nog niet echt een conclusie trekken
In die FIA documenten worden alleen deze drie rijders genoemd.Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:50:
[...]
Alle 9 rijders zijn opgeroepen. Dus je kunt ook nog niet echt een conclusie trekken
Natuurlijk wel, de band had geen contact meer. Het is gewoon duidelijk buiten de lijn daar, met alle banden.Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:49:
[...]
Niet op de lijn betekent niet automatisch over de lijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2019 18:55 ]
...
Verwijderd
Maar de wand van de band was misschien nog wel binnen de lijn. Ik heb geen idee welke definitie wordt aangehouden...Luxicon schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:54:
[...]
Natuurlijk wel, de band had geen contact meer. Het is gewoon duidelijk buiten de lijn daar, met alle banden.
Waarom moet hij daarvoor naar de stewards? Gevolg is dat de rondetijd niet mee telt?
Verwijderd
Dat de band geen contact heeft betekent niet dat de band buiten de lijn zit. Dat is niet te zien op die foto.Luxicon schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:54:
[...]
Natuurlijk wel, de band had geen contact meer. Het is gewoon duidelijk buiten de lijn daar, met alle banden.
Waarom moet hij daarvoor naar de stewards? Gevolg is dat de rondetijd niet mee telt?
Dus nu zien we de F1 wegkomen met hetzelfde gedrag dat eerder in een andere klasse een sliert penalties opleverde. Bravo FIA.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:56:
No further action HUL turn 1.
Je moet wel de decision documents lezen. Ze konden niet ondubbelzinnig bewijzen dat HUL bewust de chicane binnendoor nam:Amphiebietje schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:59:
[...]
Dus nu zien we de F1 wegkomen met hetzelfde gedrag dat eerder in een andere klasse een sliert penalties opleverde. Bravo FIA.
Les van de dag: Als je in de top zit, kan je regels overtreden.
De enige manier waarop Connely VER kan naaien, is door niemand een penalty te geven, zodat VER zeker achteraan begint. Gaat het niet linksom, dan maar rechtsomAmphiebietje schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:59:
[...]
Dus nu zien we de F1 wegkomen met hetzelfde gedrag dat eerder in een andere klasse een sliert penalties opleverde. Bravo FIA.
Les van de dag: Als je in de top zit, kan je regels overtreden.
Het viel me al op met de live-timing. Bottas had de eerste ongeveer 30 seconden van de rode vlag geen tijd staan... Toen verscheen er ineens toch een tijd.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan pak je 4 dezelfde clips van andere coureurs op dat punt, die meer 1-2 meter verder rechtdoor alsnog de bocht pakken, dan heb je de onzin 'he left it too late to turn the corner' meteen van de tafel.Spotmatic schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:01:
[...]
Je moet wel de decision documents lezen. Ze konden niet ondubbelzinnig bewijzen dat HUL bewust de chicane binnendoor nam:
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2019 19:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hij moet zich over 7 minuten (19.20 uur) melden bij de stewards. Dus ben benieuwd!
Het gebeurde in de eerste run inderdaad ook. Beetje jammer dat ze alleen kijken naar die laatste ronde en niet naar de hele sessie.R.van.M schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:14:
Hulkenberg krijgt nu natuurlijk de zwartepiet toegespeeld, maar wat mercedes deed was ook niet netjes in de eerste run. Ze gingen als eerste naar buiten en vervolgens stopten ze aan het eind van de pitsstraat. Dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker want het creert een rare situatie in de pitlane. Stel dat ferrari daardoor ook vol op de rem trapt
dat noemt men toch een proefstart? en dat mag toch gewoon (ok met allemaal mensen achter je niet netjes)R.van.M schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:14:
Hulkenberg krijgt nu natuurlijk de zwartepiet toegespeeld, maar wat mercedes deed was ook niet netjes in de eerste run. Ze gingen als eerste naar buiten en vervolgens stopten ze aan het eind van de pitsstraat. Dat vind ik eigenlijk nog veel kwalijker want het creert een rare situatie in de pitlane. Stel dat ferrari daardoor ook vol op de rem trapt
Geen proefstarts tijdens Qualy toestaan. Zo moeilijk is het allemaal niet...Wognummer schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:18:
[...]
dat noemt men toch een proefstart? en dat mag toch gewoon (ok met allemaal mensen achter je niet netjes)
Doe die proefstarts dan gewoon aan het eind van FP3. Ergens een bord neerzetten a la MotoGP en van daar mag je een proefstart doen. Lijkt me niet zo moeilijk.albino71 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:19:
[...]
Geen proefstarts tijdens Qualy toestaan. Zo moeilijk is het allemaal niet...
Het willen maken van een proefstart word door de Mercedes rijders vaak gedaan, ook in de kwalificatie sessies. Je gaat geen proefstart uitvoeren als er nog mensen de pit uit rijden.R.van.M schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:19:
Omdat dat in dit geval heel relevant is. Het gaat om truckjes om niet op kop te rijden. Het whataboutism kun je aanhalen als het om een heel ander onderwerp gaat, maar in dit geval gaat het beide om acties om niet vooraan te rijden
Ze deden het op de plek waar je proefstarts mag doen en er is, wat ik zo even snel weet, geen regel die het verbied om een proefstart te maken tijdens de Q.pjlgt schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:22:
[...]
Doe die proefstarts dan gewoon aan het eind van FP3. Ergens een bord neerzetten a la MotoGP en van daar mag je een proefstart doen. Lijkt me niet zo moeilijk.
-
Waiting on the world to change
Mercedes is zo'n team dat zelf smerige trucjes uithaalt, als als andere teams het dan bij hun doen gaan lopen klagen. Mercedes heeft zelf ook in meerdere kwalificaties de boel opgehouden, steker nog dat deden in ze Q1 in deze kwalificatie ook.pinda powerrr schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:35:
En dat is dus de kwaliteit van Mercedes als topteam. Precies de regels kennen en daar gebruik van maken als een ander dat niet doet, of niet vanzelfsprekend vindt om te doen.
Als nergens staat dat het niet mag, dan gaat de irritatie van de andere teams omhoog en hebben ze zelfs nog meer bereikt.
Wat heeft Kimi nou weer fout gedaan?pjlgt schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:37:
Gelezen op Twitter: De hele top10 DSQ geven en achteraan zetten. En dan GIO op pole.
Blijft het toch nog een Italiaans feestje
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 07-09-2019 19:39 ]
Gecrashed.. Waarschijnlijk een pitlane-startVuvuzela schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:39:
[...]
Wat heeft Kimi nou weer fout gedaan?zijn auto lag al in puin voor dit hele gebeuren.
-
Als ze het afsteken van die chicane al niet straffen, terwijl iedereen kan zien dat het een bewuste actie is, heb ik er een hard hoofd in dat ze dit wel hard aanpakken.Vuvuzela schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:36:
Ik ben benieuwd naar Sainz.. die reed op een bepaald moment naast Nico en die 2 samen blokkeerden de rest.. 1 van de Ferrari's was volgens mij zelfs aan het zwaaien. Als de FIA over gaat tot straffen.. vind ik dat iig wel een discutabel moment.
Ja dat waarschijnlijk wel maar dsq is een beetje teEdd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:40:
[...]
Gecrashed.. Waarschijnlijk een pitlane-start
Och, die kan dat niet aan en zet vanwege de druk dan zijn auto achterste voren op de grid neerVuvuzela schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:43:
[...]
Ja dat waarschijnlijk wel maar dsq is een beetje te![]()
Vraag me af hoe snel GIO zichzelf uitschakelt mocht hij echt op 1 beginnen.
Mercedes data shows: Bottas lifted and lost 2 tenths in Parabolica after Raikkonen went off right ahead of him on the first Q3 run. Without that incident he would have set a time quicker than Leclerc. #F1 #AMuS #ItalianGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 7 september 2019
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Probleem is waarschijnlijk dat naast dat ze zelf een tow willen, ze deze ook het liefst niet aan een ander geven... anders waren ze wel op minuut 3 voor het einde al gegaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:55:
Ja hoor, Bottas was kennelijk al sneller dan Leclerc zonder de crash van Kimi.
[Twitter]
Ik denk echt dat Mercedes hier een 1-2 is verloren. Maakt het eigenlijk nog belachelijker dat ze niet gewoon een minuut eerder gingen en de slipstream lieten voor wat het was. Of geef een van de twee dan een slipstream.
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 07-09-2019 19:59 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je zat stiekem afgelopen week ook Spa te kijken hé?Jasphur schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:58:
Kom je aan in een ‘hutje op de hei’ in the middle of nowhere Schotland. Wil je tijdens het koken eens kijken wat de sateliet tv allemaal ontvangt. Zap je langs wat kanalen. Zie je dit.
[Afbeelding]
Heujj
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-09-2019 20:00 ]
Commentaar wordt geleverd door Jackie Stewart en Alan McNish?Jasphur schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:58:
Kom je aan in een ‘hutje op de hei’ in the middle of nowhere Schotland. Wil je tijdens het koken eens kijken wat de sateliet tv allemaal ontvangt. Zap je langs wat kanalen. Zie je dit.
[Afbeelding]
Herhaling. Maar toch: heujj
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet te kijken. Wel mee te lezen. HahaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:59:
[...]
Je zat stiekem afgelopen week ook Spa te kijken hé?![]()
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Inderdaad een software issues dus. Als ze niet (alweer) zo lang hadden gewacht om Max naar buiten te sturen, was er wellicht nog tijd geweest om de boel te resetten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:06:
En Honda is erachter wat er mis ging met Verstappen zijn Q1 run.![]()
https://www.motorsport.co...monza-qualifying/4534336/
Te hard over een kerb gegaan, te veel wheelspin en de PU ging in een veilige modus. Lijkt erop dat er een revolutielimiet werd geraakt waardoor de PU zichzelf downrate. Anders kunnen ze potentieel ontploffen.
[ Voor 68% gewijzigd door TheBrut3 op 07-09-2019 20:23 ]
Volgens mij heeft Max een aardige hekel aan dit soort safety modus. Laat hem dan maar ontploffen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:06:
Te hard over een kerb gegaan, te veel wheelspin en de PU ging in een veilige modus. Lijkt erop dat er een revolutielimiet werd geraakt waardoor de PU zichzelf downrate. Anders kunnen ze potentieel ontploffen.
Mercedes komt overal mee weg. Net als met hun dummy stops elke race.R.van.M schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:14:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
The Stewards reviewed multiple camera angles, some of which appeared to show thatTheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:19:
No further action voor Vettel.
En waarom duurt het dan zo lang voordat ze doorhebben wat er aan de hand is? Kom op, een reset moet zo gedaan kunnen worden als blijkt dat de motor geen boem zegt...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:06:
Verwijderd
@xinix03@Luxicon *kuch*knakworst schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:23:
[...]
The Stewards reviewed multiple camera angles, some of which appeared to show that
the tyres were not in contact with the white line of the track edge however other angles
appeared to show that part of the front “wheel” (when viewed from above) may have
been within the bounds of the white line. This cast an element of doubt which is
considered significant enough to give the “benefit of doubt thuiswedstrijd” to the driver in question.
[ Voor 100% gewijzigd door BasvanS op 07-09-2019 20:33 ]
Wordt tijd voor doellijn technologie bij de f1.knakworst schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:23:
[...]
The Stewards reviewed multiple camera angles, some of which appeared to show that
the tyres were not in contact with the white line of the track edge however other angles
appeared to show that part of the front “wheel” (when viewed from above) may have
been within the bounds of the white line. This cast an element of doubt which is
considered significant enough to give the “benefit of doubt thuiswedstrijd” to the driver in question.
Ik zie uit naar de foto die dat laat zien... en het is dan vreemd hij naar de stewards moet, terwijl andere rondetijden direct afgenomen worden. Hij was gewoon over de lijn, klaar. Het verdere verhaal zegt dat hij misschien wel eens met de band binnen de lijn had kunnen zijn. Ja ja, gewoon gematst. Dit is weer typisch zo'n F1 geval om iets wat krom is recht te praten.
[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2019 20:44 ]
...
Ervanuitgaande dat het geen generieke ‘safety-mode’ is snap ik je punt, maar er zullen zoveel variabelen zijn die ze in de gaten moeten houden dat zoiets pas na de Q onderzocht kan worden...Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:25:
[...]
En waarom duurt het dan zo lang voordat ze doorhebben wat er aan de hand is? Kom op, een reset moet zo gedaan kunnen worden als blijkt dat de motor geen boem zegt...
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq