Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hot off the press 🗞 Kimi has pulled a muscle during the summer break, but he will be in the car tomorrow. 🚗#BelgianGP #Kimi7 pic.twitter.com/zdDW4a3Pjq
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) 29 augustus 2019
Russel was ziek in de zomerstop en nog niet geheel beter van wat ik gelezen heb.
Norris met een brace voor zijn voet.
Kimi met een "pulled muscle".
Ze kunnen beter gewoon gaan racenMartin0 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:14:
Hoop kleine blesures dan.
Russel was ziek in de zomerstop en nog niet geheel beter van wat ik gelezen heb.
Norris met een brace voor zijn voet.
Kimi met een "pulled muscle".
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Maar die laaste paar dagen, die duren laaang. Ik heb er zin in, hoe doet gasly het tegenover kyvat. Hoe snel is albon. Hoe gaat de Spec4 uitpakken.
Gaat bottas het weer beter doen nu bekend is dat hij mag blijven.
Edit: Dank, zomerstop.. Ik denk dat ik toe ben aan mn winterslaap
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 29-08-2019 15:50 ]
ftfygarriej schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:45:
De winterstop zomerstop is voor m'n gevoel snel voorbij. Maar dat kan natuurlijk ook komen door het nieuws van gasly etc.
Maar die laaste paar dagen, die duren laaang. Ik heb er zin in, hoe doet gasly het tegenover kyvat. Hoe snel is albon. Hoe gaat de Spec4 uitpakken.
Gaat bottas het weer beter doen nu bekend is dat hij mag blijven.
Dan ga je het dus niet redden en is er ook bij STR geen plek. Hard maar waar, als een topteam te hoog gegrepen is dan is voorbereidingsteam niet aan je besteed.sjaool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:03:
[...]
Ik denk dan ook dat Gasly uiteindelijk beter op zijn plaats is bij Toro Rosso.
alles kan off-topic
Ik zou het doen!
Heb je gemist denk ik. Was tussen 15 en 1530rammes schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:32:
is er geen persco geweest, of heb ik dat gemist
thnx, wie waren er dan uitgenodigd? of waren er geen sappige Albon/Gasly interviewsgangsta_playa schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:33:
[...]
Heb je gemist denk ik. Was tussen 15 en 1530
Ik zou het doen!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 161% gewijzigd door SomerenV op 29-08-2019 16:50 ]
Dezelfde reden waarom Max onder de NL-vlag rijdt. Geboren in Belgie, getogen in Belgie want moeder is Belgisch, maar toch rijden onder de Nederlandse vlag. Max heeft beide nationaliteiten dus mag kiezen onder welke vlag hij rijdt. En dus mag Albon kiezen om onder de Thaise vlag te rijden.SomerenV schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:48:
Misschien dat iemand het hier kan ophelderen maar waarom is Albon een Thaise coureur? Vader is Brits, hij is geboren in London en is opgegroeid in het VK. Zijn moeder is wel Thais maar dat maakt hem toch niet automatisch een Thai? Hij zegt zelf in interviews wel dat hij zich verbonden voelt met Thailand en dat hij trots is de eerste Thaise coureur te zijn, maar hoe kun je een Thaise coureur zijn als je in elk opzicht een Brit bent?
Renault lleva aquí nueva evolución de motor. Lo montarán en equipo oficial y también una McLaren, probablemente para Sainz. Todos penalizan.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 29 augustus 2019
Renault has brought upgraded engine to Spa for the factory team and also for McLaren, probably for Sainz. All will get penalties.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

(clickable voor red bull shop)
Ik vind het jammer dat het rode effect niet rond de hele pet loopt, anders had ik hem nog wel gehaald denk ik
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 17:35 ]
https://www.ziggosport.nl...tie-f1-gp-belgi-2019.html
Of mijn ogen zijn zo slecht maar wat is het een beroerde kwaliteit op Ziggo is die veel duidelijker.
En hij wist het dus al van Gasly.
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 29-08-2019 17:50 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor mij spatzuiver maar ik keek m op mn telPierre schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:48:
[...]
Of mijn ogen zijn zo slecht maar wat is het een beroerde kwaliteit op Ziggo is die veel duidelijker.
Samsung Flip 7
Link: YouTube: 2019 Belgian Grand Prix: Pre-Race Press Conference
[ Voor 31% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 18:30 ]
Dit is ook slecht leesbaarPierre schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:48:
[...]
Mijn boefje is liev!
Mja maar die van ziggo is niet overal te kijken, die op youtube is ergens opgenomen en dus illegaal online gezet. Daarvoor halen ze vaak verschillende trucjes uit om te zorgen dat ie niet zo snel gevonden wordt of automatisch gefilterd wordt. Waaronder dus ook kwaliteit.Pierre schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:48:
[...]
Maar in NL is dat meestal geen issue als Verstappen in de persconferentie zit
https://www.formula1.com/...fk9dendEO1JoStKSlaTt.html
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
https://streamable.com/l2k70
Kijk zelf maar, is het waard.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geniale vent blijft het toch!DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:29:
Ik presenteer u de glorieuze Kimi Raikkonen, de koning van Spa.![]()
[Streamable]
En 2 rare dingen vallen me op.
- Russel zit constant te schudden, of ademt met zijn hele lichaam? Hij hopt heel de tijd op en neer
- In het linkeroog van Albon zit een rare gele plek
(niet dat ik het als probleem zie, maar beide viel me gewoon op)

@tomsch86 Veel plezier dan als het je eerste keer is! Ben je er enkel zondag? Anders kun je tijdens de zaterdag VT3 een rondje lopen en kijken wat je tof vind. Dat test je dan uit bij de Q, en hakt de knoop door voor de Race
[ Voor 21% gewijzigd door World Citizen op 29-08-2019 20:50 ]
FreeReef.nl
- DaniëlWW2
- Niet online
Ahum.tomsch86 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:48:
k ben zondag voor de eerste keer aanwezig bij de race op Spa. Ik heb een staanplaats (bronze ticket). Mijn vraag is wie weet waar je het beste kunt gaan staan? Wat is bijvoorbeeld een mooie bocht? Ook wel fijn als er een scherm op die plek aanwezig is. Ik hoor het graag!
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stroll gaat ook penalties pakken dacht ik? Merc neemt ook nieuwe motoren mee.basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:04:
KVY en Albon starten niet alleen achteraan
[Twitter]
https://www.motorsport.co...grade-belgian-gp/4523350/Mercedes plans to introduce its upgraded Formula 1 engine for the works team and its customers at this weekend's Belgian Grand Prix.
However, Racing Point driver Lance Stroll is poised for grid penalties, because he suffered a dramatic failure when Mercedes introduced its first upgrade of the season in Canada.
[ Voor 50% gewijzigd door YakuzA op 29-08-2019 22:09 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je vergeet de Renault teams, Krijgen ook een nieuwe motorYakuzA schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:03:
[...]
Stroll gaat ook penalties pakken dacht ik? Merc neemt ook nieuwe motoren mee.
[...]
https://www.motorsport.co...grade-belgian-gp/4523350/
Edit: werkt niet meer...
[ Voor 11% gewijzigd door albino71 op 29-08-2019 22:48 ]
Dat is wat @basvn post in de post die ik quoteD-dark schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:17:
[...]
Je vergeet de Renault teams, Krijgen ook een nieuwe motor
Je paddock pass video drop is helaas dood
[ Voor 36% gewijzigd door YakuzA op 29-08-2019 22:33 ]
PSN
Ik merk het net ook ja.YakuzA schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:32:
Je paddock pass video drop is helaas dood
Vreemd, was een officiële van F1...
Vast iets opgemerkt dat niet vertoond mag worden.
[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 29-08-2019 22:47 ]
En heeft ie net als Gasly weinig mensen om zich heen dan? Itt Max die dus met manager en zijn vader regelmatig in de pits staat of met diverse gasten en vrienden van em
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 23:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grappig, alsof ik dit zelf gepost hebWorld Citizen schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:39:
Ik zit net de interviews te kijken
En 2 rare dingen vallen me op.
- Russel zit constant te schudden, of ademt met zijn hele lichaam? Hij hopt heel de tijd op en neer
- In het linkeroog van Albon zit een rare gele plek
(niet dat ik het als probleem zie, maar beide viel me gewoon op)
[Afbeelding]
Valt me verder (al tijden) op dat Gasly, Verstappen en Albon allemaal zo’n scheve dop hebben. Ze kijken je (als je niet oplet) met het linkeroog in je rechterbroekzak
Mijn boefje is liev!
Tja, dat is wat die verrekte halo met je doet...JB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:36:
[...]
Valt me verder (al tijden) op dat Gasly, Verstappen en Albon allemaal zo’n scheve dop hebben. Ze kijken je (als je niet oplet) met het linkeroog in je rechterbroekzak
"When you grow up your heart dies"
http://www.markingthespot...18/11/alexander-Albon.jpg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Benader het toch eens positief man.
Lijkt op een pinguecula wat niet zo bijzonder is. Of het moet een pterygium zijn maar dat denk ik niet. Maar ik ben geen expertSinergyX schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:05:
Lijkt een litteken ofzo?
http://www.markingthespot...18/11/alexander-Albon.jpg
@Ophidian wat zien we hier?
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 30-08-2019 07:56 ]
In de (volledige) pers conferentie had hij het erover dat zijn moeder niet wist wat te zeggen, en zijn vader alleen maar begon te lachen. Dus niks van 'alleen moeder gebeld'.Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:24:
Wat mij opvalt bij Albon: hij belde blijkbaar wel meteen zijn moeder, maar zijn vader werd niet genoemd. Dat botert niet zo lekker of hoe moet ik dat zien met die familie?
Red Bull coureurs worden gemanaged door Red Bull, zolang je onder contract staat de eerste jaren. Zie ook Ricciardo die vorig jaar/voor dit seizoen pas de eerste keer zelf kon kiezen waar die wou rijden. Verstappen is wat dat betreft echt een uitzondering, zowel met Raymond Vermeulen die vaak erbij is, als met Jos. Bij andere coureurs zie je maar een enkele keer dat (een van de) ouders bij race aanwezig zijn. Maar ook bij Sainz zag je dat Carlos Senior vaker aanwezig was. Zal in beide gevallen (VER & SAI) ook wel neer komen op dat beide vaders zelf een race verleden hebben en hun kroost altijd al hebben 'opgeleidt'.En heeft ie net als Gasly weinig mensen om zich heen dan? Itt Max die dus met manager en zijn vader regelmatig in de pits staat of met diverse gasten en vrienden van em

Credits: https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1167079044892024832
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vond hem tegen Russell ook nogal bot.LA-384 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:18:
Wat een opmerking ook weer tegen albon "wow I'm not THAT good".

Zo erg is dat toch niet om hem dat te vragen? Ze zitten in de topklasse van de autosport en hoeven echt niet met fluwelen handschoentjes aangepakt te worden. Liever een directe vraag dan een halfbakken soft vraagje.LA-384 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:18:
Wat een opmerking ook weer tegen albon "wow I'm not THAT good".
"When you grow up your heart dies"
Daar zijn ze op geselecteerd door Helmut MarkoJB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:36:
https://f1countdown.com/TakeAway schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:29:
Nou hop kom maar op met die eerste training! Sjezus wat is 4 weken lang!
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ben vooral benieuwd naar de kwalificatie morgen met die nieuwe motor achterin en of ze hem volle bak laten gaan of na Q2 stoppen.Rivanov schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:45:
Benieuwd hoe Albon het gaat doen.
PSN: xMaurice93
Zijn die onderhand niet eens uitontwikkeld.Maurice079 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:54:
Mercedes introduceert bij beide te rijders dit weekend een nieuwe krachtbron. Zullen wel weer wat extra PK-tjes uit de hoge hoed getoverd worden
Zou ook gewoon een verse PU kunnen zijn, ik kon niks (nog )vinden over betere performance.
Als Williams Q3 haalt, dan is het geen gerucht maar een feit
All hail the reigning Ferrari World Champion!DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:29:
Ik presenteer u de glorieuze Kimi Raikkonen, de koning van Spa.![]()
[Streamable]
- DaniëlWW2
- Niet online
En de laatste Ferrari race winnaar.Rudolf schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:22:
[...]
All hail the reigning Ferrari World Champion!![]()
PSN
nog 1,5 maand en dan heeft ferrari al een jaar niet meer gewonnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Newey disapproves of this design.
Kost waarschijnlijk 0,002s per ronde.
www.hasferrariwonyet.com is nog vrijRudolf schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:29:
[...]
nog 1,5 maand en dan heeft ferrari al een jaar niet meer gewonnen.![]()
Blauwe lampen/vlaggen, nog meer zichtbaarheid voor de achterblijverswarp schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Wat zijn die rare "puisten" bovenop? Zit op mobiel, daardoor dat zie je niet zo duidelijk.
Revive the guild!
Je bedoeld die doorzichtige dingen?warp schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Wat zijn die rare "puisten" bovenop? Zit op mobiel, daardoor dat zie je niet zo duidelijk.
Dat zijn ventilatie gaten.
Gok dat de Renault PU nu 999.99 PK kan leveren (was 999.98). Scheelt dus 0.001s per ronde en kan net het verschil zijn als je met een haperende PU nog de pits wilt halen.it hopes the minor upgrades to reliability and performance with the new power unit will help boost its competitiveness.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
warp schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:41:
[...]

Mijn boefje is liev!
Het is geen vraag, hij suggereert letterlijk dat Albon denkt dat hij niet goed genoeg zou zijn voor Red Bull, iets wat nog maar moet blijken.sjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:41:
[...]
Zo erg is dat toch niet om hem dat te vragen? Ze zitten in de topklasse van de autosport en hoeven echt niet met fluwelen handschoentjes aangepakt te worden. Liever een directe vraag dan een halfbakken soft vraagje.
Vraag dan of hij geen moeite heeft met de verwachtingen of zo.
Rudolf schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:29:
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En hoe zit het met Williams? Toch een voormalig kampioensteam.Rudolf schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:29:
[...]
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Niet online
De laatste keer was Maldonado in 2012. En toen brandde de Williams garage af.Ankona schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:56:
[...]
En hoe zit het met Williams? Toch een voormalig kampioensteam.
Maar we gaan weer beginnen.
En nu moet ik eigenlijk weggaan.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-08-2019 10:59 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Toro Rosso en Renault sinds 2008 niet
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

- DaniëlWW2
- Niet online
WTF F1You are currently in an unsupported region.
F1TV isn’t currently available in every territory.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uitloggen, alles afsluiten, opnieuw opstarten en weer inloggen?
[ Voor 72% gewijzigd door Sir_Lion op 30-08-2019 11:04 ]
F1TV werkt prima op mijn telefoon in de browser.
[ Voor 3% gewijzigd door MuVo op 30-08-2019 11:05 ]
Nee, allebei zwart zo te zien.-ION- schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:04:
Rijdt albon nu met een zwarte t-cam?
[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 30-08-2019 11:06 ]
Vast niet, maar hij begint toch al achteraan
Begin seizoen de kleur aangewezen en nu heb je Red Bull met z’n wissel en hebben ze een probleem waar niet aan gedacht is. Komt vast wel goed
Whut?-ION- schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:10:
Wat een schatje daar langs de baan
Revive the guild!
Zit gewoon op mijn werk hoor-ION- schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:10:
Wat een schatje daar langs de baan
Telefoon hier ook, PC echter niet. Klote geo-locks.MuVo schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:05:
[...]
F1TV werkt prima op mijn telefoon in de browser.
Hij bedoelt vast de MCL34, kan haast niet anders.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 30-08-2019 11:17 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 32% gewijzigd door Pierre op 30-08-2019 11:18 ]
De pc hoef ik hier niet te proberen, iets met proxys naar het buitenland.SinergyX schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:16:
[...]
Telefoon hier ook, PC echter niet. Klote geo-locks.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.