Is er eigenlijk DRS op start finish? Voorafgaand aan de FP1 werd er iets uitgezonden op Ziggo waarin dat vermeld werd, maar zie Verstappen en Hamilton beide geen DRS openklappen daar...
Nee. Zie 1e post.Aardappelbakker schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:32:
Is er eigenlijk DRS op start finish? Voorafgaand aan de FP1 werd er iets uitgezonden op Ziggo waarin dat vermeld werd, maar zie Verstappen en Hamilton beide geen DRS openklappen daar...
Wel groot verschil in temperatuur vandaag tov morgen. Vandaag wordt het daar zo'n 38 graden en daarna 28 en 24.
Zaterdag geven ze overigens aardig wat regen aan, mogelijk ook tijdens de Q. Zondag lijkt het mee te vallen. Al kan er, net zoals afgelopen jaar, weer een buitje vallen.
http://www.weer.nl/verwac...im/18224827/dag/zaterdag/
Zaterdag geven ze overigens aardig wat regen aan, mogelijk ook tijdens de Q. Zondag lijkt het mee te vallen. Al kan er, net zoals afgelopen jaar, weer een buitje vallen.
http://www.weer.nl/verwac...im/18224827/dag/zaterdag/
Op startfinish is er geen DRS meer, pas na bocht 1 weer.
Ik verwacht dat de RBR chimney betekent dat de motor verder wordt opengeschroefd zonder dat er op de hittetoleranties hoeft te worden ingeleverd.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Mercedes hoeft geen zandzakken te gebruiken volgens mij.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mercedes moet deze wedstrijd gewoon winnen, een tweede plaats is geen optie voor ze.Pierre schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:35:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Staan op soft vs. medium (VER).Pierre schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:35:
Even afwachten wat de exacte pace diff. is, en sowieso FP1....
Nog even en we zien RB met deze chiimney's rijdenFirePuma142 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:35:
Ik verwacht dat de RBR chimney betekent dat de motor verder wordt opengeschroefd zonder dat er op de hittetoleranties hoeft te worden ingeleverd.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Stiekem is de schoorsteen gewoon een nieuwe vorm van DRS, omdat het de luchtstroom over de achtervleugel blaast
Newey heeft al een keer zoiets toegepast (soort van)wontcachme schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:39:
[...]
Nog even en we zien RB met deze chiimney's rijden
[Afbeelding]

(onder het Mercedes Benz logo)
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Pluspunten voor het appartement in Spanje waar ik zit, alle Ziggo zenders en Fox zenders, ik mis niks hier
Lekker relaxed met een zeebriesje, bij jullie ook zo lekker?
Waiting on the world to change
Kan toch? Iets andere setup, meer of minder brandstof. Of gewoon wat zandzakken.Martinusz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:58:
Bottas rijdt dus zelfde tijd met de gele als de rode band
2 beste fouten, kan nog wel wat snellerMartinusz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:58:
Wel mooi opgevangen
Dat liet Ham al zien op de geleFabianGTI schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:01:
[...]
2 beste fouten, kan nog wel wat sneller
Wel mooi opgevangen
Float like a butterfly, sting like a bee.
KMag zit vast met een lekker gevoel in zijn bolide
Zip it shrimpypinda powerrr schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:00:
Pluspunten voor het appartement in Spanje waar ik zit, alle Ziggo zenders en Fox zenders, ik mis niks hier![]()
Track evolutie. Je zag toch hoe smerig de baan was en hoorde Lewis erover klagen in zijn 1e stint.Martinusz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:58:
een treffende spreuk
Updates of niet: die Williams rijdt nog steeds strak achteraan. Toch een hele prestatie op zichzelf.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
gezien de kleuren zijn ze druk aan het testen.Spotmatic schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:21:
Updates of niet: die Williams rijdt nog steeds strak achteraan. Toch een hele prestatie op zichzelf.

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de F1. Iemand al eerder in Hockenheim geweest? Ik vroeg me af of je een rugzak mag meenemen. In het reglement hebben ze het over wandeltassen(vrij vertaald) bedoelen ze daar mee van die grote backpacks of bedoelen ze de daar gewone rugzakken?
Bottas doet een Vetteltje 
https://streamable.com/8yb2g
[Streamable: Replay 2019-07-26 12-30-10]
https://streamable.com/8yb2g
[Streamable: Replay 2019-07-26 12-30-10]
[ Voor 65% gewijzigd door Vuvuzela op 26-07-2019 12:35 ]
I served in a company of heroes.
double 360 voor RIC, mooi hoor
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bottas doet even een Mario Kart 😜
Ricciardo is ook lekker bezigDj-sannieboy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:30:
Bottas doet even een Mario Kart 😜

Max zit er goed bij 
Ferrari even een hail mary run doen met snelste tijden om de tifosi en de sponsors tevreden te stellen.
Ferrari even een hail mary run doen met snelste tijden om de tifosi en de sponsors tevreden te stellen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Australier he, kan iemand hem even vertellen welke kant ie op moet?
https://streamable.com/dakvg
Spin van Ric
Lijkt erop dat hij downforce miste doordat hij die Haas zo dicht volgde.
Spin van Ric
Lijkt erop dat hij downforce miste doordat hij die Haas zo dicht volgde.

[ Voor 185% gewijzigd door ppbruins op 26-07-2019 12:43 ]
Lijkt mij een tussenstand te zijn....
Dit zijn meer de eindtijden
--dubbel--
[ Voor 15% gewijzigd door JPM85 op 26-07-2019 12:44 ]
Nou KUB rijdt met de nieuwe updates al 6 tienden sneller dan RUS, terwijl hij er normaal 6 tienden achter zit, dus dat zou 1,2 seconden zijn. Zou mooi zijn als dat in quali en race ook zou zijn.Spotmatic schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:21:
Wat wil je meenemen dan? Voedsel/drinken wordt meestal niet geaccepteerd (wellicht een lege fles/bidon wel maar meer niet). Parasol kan ook zonder rugzakRickV89 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:25:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de F1. Iemand al eerder in Hockenheim geweest? Ik vroeg me af of je een rugzak mag meenemen. In het reglement hebben ze het over wandeltassen(vrij vertaald) bedoelen ze daar mee van die grote backpacks of bedoelen ze de daar gewone rugzakken?
Al die monteurs in zwarte kleding, sommigen met lange broek. Ik krijg het er al warm van als ik ernaar kijk. En die metalen tribunes lijken me ook niet lekker om op te zitten
Heerlijk thuis op de bank met een biertje en chippies/ bitterbal.. perfecto! Met ziggo
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Heerlijk op het werk met de airco op 20 graden en de vrije training(en) op een tweede scherm.Nickrsd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:08:
Heerlijk thuis op de bank met een biertje en chippies/ bitterbal.. perfecto! Met ziggo
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En dat is dan ook alleen nog maar FP1.Nickrsd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:08:

Goed begin is het halve werk
Hier straks met FP2 ook mooi op t werk aan hoor
en om half4/4uur komt er ook een biertje bij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat verschilt dan nogal per GP, op Spa (mede omdat de camping er naast zit) worden de bolderkarren afgeladen met bier gasstel, bier en hamburgers naar binnen geredenMartinspire schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:57:
[...]
Wat wil je meenemen dan? Voedsel/drinken wordt meestal niet geaccepteerd (wellicht een lege fles/bidon wel maar meer niet). Parasol kan ook zonder rugzak
Betekent de hitte nu -per definitie- dat de zilveren pijlen problemen kunnen krijgen?
Nee, want er is alleen vandaag hitte.
Edit: Ik kan mezelf zelfs indenken dat FP2 vrij rustig wordt. Aangezien ze mega asfalt temperaturen verwachten worden de banden gewoon opgegeten.
Edit: Ik kan mezelf zelfs indenken dat FP2 vrij rustig wordt. Aangezien ze mega asfalt temperaturen verwachten worden de banden gewoon opgegeten.
[ Voor 66% gewijzigd door TheBrut3 op 26-07-2019 13:22 ]
Define "lekker" ... Binnen 26 met airco, buiten honderdmiljoenmiljard.pinda powerrr schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:00:
Zal een saaie FP2 worden, misschien wat random zut testen, maar 38 graden is verre van representatief van de Q/R van het weekend.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De hitte zou alleen vandaag zijn. Daarnaast is het hoogte verschil tussen Hockenheim en de RBR groter. Mercedes heeft in Oostenrijk denk ik een slechte berekening gemaakt toen zo warm werd. Ik verwacht dat ze hiervan geleerd hebben en dat dit in Duitsland niet gaat gebeuren, ook al zou het warmer worden dan in oostenrijk.Franco10 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:19:
Betekent de hitte nu -per definitie- dat de zilveren pijlen problemen kunnen krijgen?
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Maar wel een goede test voor Hongarije.TheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:19:
Nee, want er is alleen vandaag hitte.
Daar zal het ook weer warm zijn hoop ik alleen dan het hele weekend.
Dus... Als RBR zijnde zou ik zeker gaan testen. Als Mercedes dat niet doet dan is dat hun probleem.TrekDr0p schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:27:
[...]
Maar wel een goede test voor Hongarije.
Daar zal het ook weer warm zijn hoop ik alleen dan het hele weekend.
Een rugzak mag. Heb er een mee, gevuld met 4ltr water, appels, bananen en repen.RickV89 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:25:
Dan hopelijk in een gekoelde rugzak, want lauw bier is erger dan lauw water.
Dat koop ik hier lekker gekoeld
Momenteel 37 graden btw. Blij dat ik een schaduwplek heb vandaag. (Vrijdags vrije plaatsen)
[ Voor 19% gewijzigd door DJTimo op 26-07-2019 14:04 ]
Neen, in Oostenrijk hadden ze geen slechte berekening gedaan m.b.t. de koeling. Toto heeft daarover al aangegeven dat ze alle koelings mogelijkheden al hadden toegepast. De enige optie voor meer koeling was dan ook het verwijderen van de engine cover (woorden van Toto zelf).Furbz4300 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:27:
Mercedes heeft in Oostenrijk denk ik een slechte berekening gemaakt toen zo warm werd. Ik verwacht dat ze hiervan geleerd hebben en dat dit in Duitsland niet gaat gebeuren, ook al zou het warmer worden dan in oostenrijk.
Twee weken terug op Silverstone werd er wel al over gesproken dat Mercedes een update klaar zou hebben om de koeling problemen op te lossen.
Enige wat ik niet weet of Mercedes überhaupt was verrast dat ze te weinig koeling hadden en nu dus snel een update om die problemen op te lossen hebben gemaakt; of dat de te krappe koeling bekend was (ingecalculeerd risico?) en ze al aan een oplossing werkte om klaar te hebben voor warme races, zoals dan Hongarije, Singapore, Mexico etc. En dat Oostenrijk dan 'te vroeg' was en ze de oplossing nog niet klaar hadden.
Hun auto is gewoon zo gebouwd. Ze hebben hem expres smal en klein gehouden. En daarbij moeten inleveren op de radiatoren. Ze wisten dus dat het een probleem kon zijn op sommige circuits maar zien nu dat het probleem iets erger was dan gedacht.RobertMe schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:08:
[...]
Neen, in Oostenrijk hadden ze geen slechte berekening gedaan m.b.t. de koeling. Toto heeft daarover al aangegeven dat ze alle koelings mogelijkheden al hadden toegepast. De enige optie voor meer koeling was dan ook het verwijderen van de engine cover (woorden van Toto zelf).
Twee weken terug op Silverstone werd er wel al over gesproken dat Mercedes een update klaar zou hebben om de koeling problemen op te lossen.
Enige wat ik niet weet of Mercedes überhaupt was verrast dat ze te weinig koeling hadden en nu dus snel een update om die problemen op te lossen hebben gemaakt; of dat de te krappe koeling bekend was (ingecalculeerd risico?) en ze al aan een oplossing werkte om klaar te hebben voor warme races, zoals dan Hongarije, Singapore, Mexico etc. En dat Oostenrijk dan 'te vroeg' was en ze de oplossing nog niet klaar hadden.
Oplossingen waar ze nu mee komen zijn niet DE oplossing. Liefst plaatsen ze radiatoren bij maar daar is geen ruimte voor. Elke oplossing waar ze nu mee komen zal dus ook nadelen hebben, ik verwacht dus niet dat op warmere circuits het allemaal koek en ei is voor Mercedes.
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 26-07-2019 14:18 ]
KUB zou rijden met flinke aero ‘updates’. Die zijn ze dus nu aan het testen inderdaad. Volgens mij gaan zowel RUS als KUB met de nieuwe aero rijden, als de test slaagt uiteraardppbruins schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:25:
[...]
gezien de kleuren zijn ze druk aan het testen.
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In Oostenrijk was het wel een slechte berekening. Ze kunnen de hele koelinstallatie namelijk wisselen, waaronder de grootte van de radiatoren en welk deel van de radiator voor welk onderdeel gebruikt wordt. Het is een afweging: minder luchtweerstand, of betere koeling. Toto bedoelde met "de engine cover verwijderen is de enige optie die er nog was", dat dát het enige was dat ze hypothetisch gezien nog terplekke konden doen. Het was te laat om nog de gehele koelinstallatie te wisselen, en alle koelingangen open/groter maken hadden ze al gedaan.RobertMe schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:08:
[...]
Neen, in Oostenrijk hadden ze geen slechte berekening gedaan m.b.t. de koeling. Toto heeft daarover al aangegeven dat ze alle koelings mogelijkheden al hadden toegepast. De enige optie voor meer koeling was dan ook het verwijderen van de engine cover (woorden van Toto zelf).
Edit: De Mercedes doet het meestal minder in de hitte en in hoger gelegen gebieden, maar het was dit keer verergerd door verkeerde koeling.
[ Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 26-07-2019 14:25 ]
ik hoop dat ze op de camping, waar ik morgen naar toe ga, ergens F1 op een tv hebben. Anders hebben ze een probleem...
Speciaal voor Rudolf schaamteloze reclame:Rudolf schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:34:
ik hoop dat ze op de camping, waar ik morgen naar toe ga, ergens F1 op een tv hebben. Anders hebben ze een probleem...
Nee, dan heb jij een probleemRudolf schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:34:
If you can see, look. If you can look, observe
ik wil wel eens 2 weken niet achter de laptopThomasG schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Speciaal voor Rudolf schaamteloze reclame:
[YouTube: Ziggo Commercial | Neem je TV lekker mee met Ziggo GO]
Wel eens geprobeerd om te streamen op een willekeurig camping Wi-Fi netwerk?ThomasG schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Speciaal voor Rudolf schaamteloze reclame:
[YouTube: Ziggo Commercial | Neem je TV lekker mee met Ziggo GO]
Hopelijk is zijn databundel groot genoeg
Heb ik het grafiekje van (track)temp gemist of hebben ze dat nog niet laten zien?
Air: 37 graden CelsiusTheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
Heb ik het grafiekje van (track)temp gemist of hebben ze dat nog niet laten zien?
Track: 51 graden Celsius
Aldus de F1 livetiming.
Net lieten ze buiten de data die @Aardappelbakker hierboven meld nog een staaltje zien van hoogste temperaturen dit jaar. Frankrijk was qua asfalt warmer met 57,5°. Duitsland is nu wel hoogste qua gewone buiten/omgevingstemperatuur met 37,5.TheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
TheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
hier foto bevestiging
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan valt het nog mee, vanmorgen hadden ze het over een verwachting van 60 graden.
Die dragstrip zal de 60 graden wel aantikken denk ik, is een stuk donkerder dan het reguliere asfalt.
Die dragstrip zal de 60 graden wel aantikken denk ik, is een stuk donkerder dan het reguliere asfalt.
F1TV (Sky) commentatoren interviewen Günter Steiner (HAAS) tijdens de FP#1 & FP#2 sessies door, (over het team, de clash in silverstone en over Rich Energy) interssant om te luisteren want je hebt er geen beeld bij. Hij wordt aan het einde van de huidige sessie weer benaderd.
Das klassiek. Hij houdt niet van 1,5 uur testsessies. Een uur is meer dan genoegEdd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:
Dat er nog niemand hier panikeert dat Max nog binnen staat..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Van zulke dingen kan ik dus echt genieten
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
der kijkt niemand joh, iedereen zit al aan de VrijMiBo, of is aan t bakkenEdd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:
Dat er nog niemand hier panikeert dat Max nog binnen staat..
Wel apart dat hij nog niet naar buiten is..
: en daar komt hij
Had je dat niet eerder kunnen vragen? Want daar gaat ieMaurice079 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:21:
WAAROM STAAT MAX NOG BINNEN?
-
MAX OP DE BAANMaurice079 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:21:
WAAROM STAAT MAX NOG BINNEN?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
GeelMartinusz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:27:
Wat voor band rijdt Max?
PirelliMartinusz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:27:
Wat voor band rijdt Max?
Maar hij rijdt op Meds.
De peptalk van Gunther heeft in ieder geval bij 1 iemand gewerkt!
Die gekke stokbroodkauwer zomaar op een tiende van HAM.
Hard rijdenYonix schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:36:
Wat doen GRO en STR nu?!
Op softbandjes gloryruns doen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
GRO is ook wel snel als hij in vorm is. Het probleem van GRO is alleen dat hij 9 van de 10 keer niet in vorm is.
Het is in zijn bovenkamer, helaas, niet altijd 100 anders had hij meer kunnen bereiken.ThomasG schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:38:
GRO is ook wel snel als hij in vorm is. Het probleem van GRO is alleen dat hij 9 van de 10 keer niet in vorm is.
Nog iets over de Turbo Lag gehoord vandaag?
-
[ Voor 104% gewijzigd door basvn op 26-07-2019 15:47 ]
Nope... Wel een "No Power, mate"MikeyMan schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:44:
Nog iets over de Turbo Lag gehoord vandaag?
-
Ok.... Maar wel direct no power dan?
Lag iig opgelost
Lag iig opgelost
Beter nu dan in de race....Maurice079 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:48:
Motorproblemen bij VER
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
VER in de Outlap
Schakelaartje No power ON/OFF vergeten om te zetten in de pitsMaurice079 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:48:
Motorproblemen bij VER
Alleen Japanners kunnen erbij denk ikChefbierrr schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:53:
[...]
Schakelaartje No power ON/OFF vergeten om te zetten in de pits, alleen de Japanners weten waar die zit.
Ben benieuwd of Ferrari het dit weekend wel een keer vol kan houden. Als ze willen scoren zal het hier en/of op Monza moeten zijn.
Gasly op een seconde van Max, dat is toch echt niet goed hoor
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Halverwege een oefensessie die vanwege de temperaturen niet eens relevant is voor de Q en de race. Zegt niks..SnowDude schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:05:
Gasly op een seconde van Max, dat is toch echt niet goed hoor
I served in a company of heroes.
Wordt er toch net weer gezegd dat Magnussen met de nieuwe meuk rijdt en Grosjean met Melbourne.Chiron schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:20:
[...]
Nee, ze rijden er allebij mee.
Althans, reden
Gaat weer lekker knudde daar.
Echter heeft Max ook dezelfde omstandigheden, met daarbij minder track time.Vuvuzela schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:08:
[...]
Halverwege een oefensessie die vanwege de temperaturen niet eens relevant is voor de Q en de race. Zegt niks..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.