We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja.. of gewoon met je vinger t oorstukje beetje nat makenHippocampus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:14:
[...]
Nouja, er een keer op ademen werkt toch ook en lijkt me echt iets frisser dan hem aflikken?

Het zal mij niets verbazen als hij straks op het einde in FP2 weer een Q lap mag draaien.
Ideaal voor Red Bull om te zien of gasly de goeie kant op gaat met zijn afstelling, en geeft duidelijkheid zodat Gasly in de Qualie zich niet weer achter een slecht chassis excuus kan schuilen.
Ik verwacht hem in Q3 gewoon weer 0.5 seconden langzamer als Max.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ziet er sneller uit dan Kubica.ppbruins schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:19:
Mooi om Frank Williams weer eens in de garage te zien.
[Afbeelding]
Eh vorig raceweekend maakte hij ook foutjes in FP en toen was het niet P1Spotmatic schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:21:
HAM die foutjes maakt. P1 confirmed.
https://streamable.com/8w63v
foutje van HAM
KUB spin
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-19-51]
https://streamable.com/vr6nn
VET
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-18-47]
https://streamable.com/zz1f2
SAI
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-27-56]
https://streamable.com/q7lqg
[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 12-07-2019 15:29 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

[ Voor 8% gewijzigd door ppbruins op 12-07-2019 15:33 ]
Ik gun het GAS ook wel om er goed bij te zitten en iedereen een dikke middelvinger te geven!Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:32:
Flinke voorsprong Mercedes zoals verwacht, maar Red Bull zit er gewoon goed bij. Super.
Mooie grasmaaier! Met zo'n ding zijn ze hier bij de gemeentewerken echt blij, zijn ze in een dag klaar met alle velden
Ik gun hem ook het beste hoor, maar hij heeft dan zeker geen recht om een middelvinger te geven als ie zo geholpen moet worden.Spotmatic schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:33:
[...]
Ik gun het GAS ook wel om er goed bij te zitten en iedereen een dikke middelvinger te geven!
en het maakt vast nog minder lawaai ookredfoxert schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:34:
[...]
Mooie grasmaaier! Met zo'n ding zijn ze hier bij de gemeentewerken echt blij, zijn ze in een dag klaar met alle velden
Als hij een soort Bottas wordt is het mij ook best.Hippocampus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Ik gun hem ook het beste hoor, maar hij heeft dan zeker geen recht om een middelvinger te geven als ie zo geholpen moet worden.
Want die is schoner?poor Leno schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:23:
[...]
Ja.. of gewoon met je vinger t oorstukje beetje nat maken
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
---RAWE CEEK!!!---
Het is eerder de smaak in je mond als het oorstukje al gedragen is.
Dikke vinger is wat overdreven, maar we moeten niet vergeten dat Max al aan zijn 4e seizoen bezig is in die wagen en Gasly aan zijn eerste. Dit samen met een ontzettend krap "setup-window", is het echt geen schande als hij op deze manier op weg geholpen moet worden imho.Hippocampus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Ik gun hem ook het beste hoor, maar hij heeft dan zeker geen recht om een middelvinger te geven als ie zo geholpen moet worden.
[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-07-2019 15:47 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eerst maar 's zien hoe het bij de quali gaatMaarten_E schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:47:
Mooi dat Gasly er opeens goed bijzit, hopen dat dit perspectief biedt voor updates en racepace voor de rest van het seizoen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Helemaal mee eens. Ik hoop gewoon dat ie beter mee gaat komen en meer punten kan gaan pakken, dat is voor iedereen beterStealthyPeanut schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:44:
[...]
Dikke vinger is wat overdreven, maar we moeten niet vergeten dat Max al aan zijn 4e seizoen bezig is in die wagen en Gasly aan zijn eerste. Dit samen met een ontzettend krap "setup-window", is het echt geen schande als hij op deze manier op weg geholpen moet worden imho.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
NOR schiet er nog even tussenDamian schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:50:
Voorlopig weer netjes op volgorde, 1 - 2 Mer, 3 - 4 Fer 5 - 6 RBR
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
https://streamable.com/hwg39
Cameraman in t reuzenrad
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-49-46]
https://streamable.com/apj2x
RUS zijn schakelbak
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-47-17]
https://streamable.com/3umfr
HAM er alweer naast
[Streamable: Replay 2019-07-12 15-44-00]
https://streamable.com/sl4ra
GAS ook met wat problemen
https://streamable.com/mhdbv
[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 12-07-2019 15:53 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Max heeft zijn auto goed voor hem afgesteldMaarten_E schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:47:
Mooi dat Gasly er opeens goed bijzit, hopen dat dit perspectief biedt voor updates en racepace voor de rest van het seizoen.
GAS rijd met VER zijn setup, net zoals RIC dat vorig jaar vaak deed. En zonder VER zijn setup haalde GAS deze tijden nietwinwiz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:55:
GAS weer sneller dan VER Max volgend jaar geen stoeltje meer?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarnaast, GAS rijd met Softs, VER met Meds.ThomasG schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:56:
[...]
GAS rijd met VER zijn setup, net zoals RIC dat vorig jaar vaak deed. En zonder VER zijn setup haalde GAS deze tijden niet
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Je gaat toch zeker niet serieus in op mijn vraag?ThomasG schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:56:
[...]
GAS rijd met VER zijn setup, net zoals RIC dat vorig jaar vaak deed. En zonder VER zijn setup haalde GAS deze tijden niet
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Het meeste gebeurd allemaal op de simulator. Tijdens FP2 testen ze deze setup voor de longruns. Als blijkt dat het toch niet helemaal goed is, gaat een test coureur 's nachts weer in de simulator en hebben ze in FP3 en Q een goede setup. Althans, dat is hoe Ferrari het doet; en verklaard waarom Ferrari in FP3 altijd zoveel sneller is dan in FP1 en FP2.ATS schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:57:
Zijn ze nu niet juist bezig met het maken van die setup? Of doelen ze op een setup uit de simulator?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Neuh.. Zal wel weer een sensortje zijn dat een valse waarde geeft..Bansheeben schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:15:
Kapotte Renault motor?
-
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ze komen allemaal kapot de fabriek uit, de vraag is alleen hoe ver kom je er mee.Bansheeben schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:15:
Kapotte Renault motor?
ICE ICE Baby
Kapotte bougie.Hippocampus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:04:
Car issue bij Bottas? Wat, ze krijgen niet alle zandzakjes erin?
PSN: Shiver23
Misschien Elon bellen?Martinusz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:19:
Losing battery bij Ham?
Best of the rest!Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:29:
Hoe is de long run pace van Red Bull?
[ Voor 3% gewijzigd door JB op 12-07-2019 16:35 ]
Mijn boefje is liev!
Maar niet op de gewenste manier.JB schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:31:
Renault gaat weer als een speer zie ik!

Hoorde net dat die iets beter is als die van Ferrari ... en de bandjes van MAX leken net iets beter als die van LEC, die er dan ook over zeurde op de boordradio.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:29:
Hoe is de long run pace van Red Bull?
Kortom ... ziet er niet slecht uit voor RBR....podium is mogelijk.
Ja.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Abiteboel weer bij elkaar zoeken..ppbruins schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:32:
[...]
Maar niet op de gewenste manier.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Linksvoor bij LEC was helemaal opgevreten, volgens mij vroeg LEC zelfs over de radio 'are you sure it is not gonna burst' vlak voordat ie binnen kwam.powah33 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:34:
[...]
Hoorde net dat die iets beter is als die van Ferrari ... en de bandjes van MAX leken net iets beter als die van LEC, die er dan ook over zeurde op de boordradio.
Kortom ... ziet er niet slecht uit voor RBR....podium is mogelijk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt, al was iedereen flink aan het klagen over die linksvoor.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:36:
[...]
Linksvoor bij LEC was helemaal opgevreten, volgens mij vroeg LEC zelfs over de radio 'are you sure it is not gonna burst' vlak voordat ie binnen kwam.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Inderdaad.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:36:
[...]
Linksvoor bij LEC was helemaal opgevreten, volgens mij vroeg LEC zelfs over de radio 'are you sure it is not gonna burst' vlak voordat ie binnen kwam.
Of Honda heeft nog wat zakken rijst in de motor liggen. Ze rijden natuurlijk met een ouwe motor rond op vrijdag.
Maak me wel wat zorgen over de banden strategie. Medium slijt snel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
VET zeurt dat de MED niet werken en LEC at zijn softs op.
Gaan we zondag dan toch een 2 stopper zien voor iedereen behalve MER

[ Voor 29% gewijzigd door ppbruins op 12-07-2019 16:39 ]
Tjongejonge .. Max moet nog wel ff aan de bak!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Aangezien GAS hoofdzakelijk met VERs setup rijdt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wacht daar in het vervolg ff lekker mee tot de Q of de race....Readdy schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:40:
[...]
Als ik Google weather mag geloven, ligt er zaterdag nog een buitje op de loer tijdens de kwalificatie. Helaas zal het zondag wel bewolkt blijven, maar niet regenen.
Maar goed, er is niets zo veranderlijk als het weer, dus ik hoop met je mee en ben bezig met een regendans
Jouw regendans was vrij effectief hier in het Gooi, richt zondag je dansmoves maar iets westelijker...
Ik twijfelde nog om voor mijn ritje naar Hilversum de all-weather te vervangen voor full wets.
Achteraf gezien had ik beter met de boot kunnen gaan.
Verwijderd
Laat ie maar ergens op de 9de plek komen. Dan is het game on en wordt het weer leukAlfa90_Buttje schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:49:
Tjongejonge .. Max moet nog wel ff aan de bak!!![]()
![]()
Denk het welMaarten_E schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:49:
Kan het zijn dat GAS zich focust op Q en VER op racepace?
Aangezien GAS hoofdzakelijk met VERs setup rijdt?
En dan weer zo'n start?Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Laat ie maar ergens op de 9de plek komen. Dan is het game on en wordt het weer leuk
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Allemaal leuk en aardig, die inhaalraces, en heerlijk om naar te kijken, maar een P2>P1 conversie is natuurlijk veel veiliger dan de inhaalraces waarbij hij (met geluk) nog een overwinning voor de poorten van de hel wegsleept.
P007 is not what we were aiming for... Still some work to do! It’s promising that there is lots of room for improvement #KeepPushing #BritishGP 🇬🇧 pic.twitter.com/UObM4C0Fe3
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 12 juli 2019
https://nl.motorsport.com...and-prix-reactie/4493052/
[ Voor 23% gewijzigd door Exocet op 12-07-2019 17:36 ]

Verwijderd
Een F1 race is toch overwinningen voor de poorten van de hel wegslepen. Of een derde plek....Maarten_E schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:32:
..., maar een P2>P1 conversie is natuurlijk veel veiliger dan de inhaalraces waarbij hij (met geluk) nog een overwinning voor de poorten van de hel wegsleept.
Dat is racen en daar doen die gasten het volgens mij voor. Denk zelf dat Max diep in zijn hart liever van 9 naar 1 rijdt met alle risico's dan van 1 te starten en te finishen.
Wat is er mooier dan een Horner horen zeggen: Let's go get him!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2019 18:03 ]
Tuurlijk, helemaal gelijk in!Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:00:
[...]
Een F1 race is toch overwinningen voor de poorten van de hel wegslepen. Of een derde plek....
Dat is racen en daar doen die gasten het volgens mij voor. Denk zelf dat Max diep in zijn hart liever van 9 naar 1 rijdt met alle risico's dan van 1 te starten en te finishen.
Maar ik denk dat RBR toch liever heeft dat hij vanaf de front row de Ferrari in ronde 3 inhaalt en wegloopt, dan het laten aankomen op een riskante manoeuvre en een under investigation.
[ Voor 0% gewijzigd door Maarten_E op 12-07-2019 18:33 . Reden: Het was LEC, niet een Mercedes ]
Uhm, geen idee of er iets mooiers dan dat is, want ik weet niet hoe mooi dat is bij monde van Horner. Die heeft het bij mijn weten namelijk nog niet gezegd. Tijdens de race hoor je in 99,99% van de gevallen de race engineer, Gianpiero Lambiase, over de boordradio. Wil je iemand anders horen moet het al heel gek lopen. Hij was het dus ook met de 'Lets go get him' opmerking, en niet Horner.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:00:
Niet aanstellen joh, goed voor de weerstand!Hippocampus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:14:
[...]
Nouja, er een keer op ademen werkt toch ook en lijkt me echt iets frisser dan hem aflikken?
MikeyMan schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:48:
[...]
Niet aanstellen joh, goed voor de weerstand!

Niet alleen hij zelf helemaal, maar zijn banden dus ook bijna. Lek.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:36:
[...]
een treffende spreuk
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja lachen........, toch?alexbl69 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 19:16:
Wel lachen als Gasly nu met Verstappens setup ineens de sterren van de hemel gaat rijden.
Testing, one, two ...
Zekeralexbl69 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 19:16:
Wel lachen als Gasly nu met Verstappens setup ineens de sterren van de hemel gaat rijden.
Als dat het geval zou zijn zegt het genoeg over de rijkwaliteit van Gasly, maar ook over het gevoel van Verstappen met een auto.
Als Gasly het voor elkaar kan krijgen om Verstappen voor te blijven met identieke setup....

Verwijderd
Verwijderd
I stand corrected, maar het gaat om de kern van wat er wordt gezegd en wie het zegt is een bijkomende zaakRobertMe schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:34:
[...]
Tijdens de race hoor je in 99,99% van de gevallen de race engineer, Gianpiero Lambiase, over de boordradio. Wil je iemand anders horen moet het al heel gek lopen. Hij was het dus ook met de 'Lets go get him' opmerking, en niet Horner.
Zou er niet van staan te kijken als het een stunt is voor het 007 thema deze GPExocet schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:34:
Max dus niet happy. Dus Gasly lijkt het nu beter voor elkaar te hebben.
[Embed]
https://nl.motorsport.com...and-prix-reactie/4493052/
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Komt helemaal goed morgen, kan de qualifying helaas niet meemaken.
Iets met golfballen....
Dit?TakeAway schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:38:
VER doet een HAMmetje? Beetje sandbaggen in de practice...![]()
Komt helemaal goed morgen, kan de qualifying helaas niet meemaken.
Iets met golfballen....
YouTube: DIY Pig and Chick Recycled Golf Balls How To
[ Voor 14% gewijzigd door pro_6or op 12-07-2019 23:22 ]
een treffende spreuk
Top, lekker aan de karnemelk neem ik aan?TrailBlazer schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:22:
Uitje met mijn werk ik zit het hele weekend in de drivers lounge.
[Afbeelding: Lounge]
Eerste F1 ervaring kon slechter. 11:00 ging de bar open vanaf dat moment iedereen aan de drank.
Voornamelijk witte wijn gedronken. Karnemelk hadden ze niet
Het is in ieder geval ook wit.TrailBlazer schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 23:29:
[...]
Voornamelijk witte wijn gedronken. Karnemelk hadden ze niet
een treffende spreuk
Komen hier gedurende het weekend ook de coureurs langs, zoals de naam doet vermoeden? Dat zou wel vet zijn zeg.TrailBlazer schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:22:
Uitje met mijn werk ik zit het hele weekend in de drivers lounge.
[Afbeelding: Lounge]
Eerste F1 ervaring kon slechter. 11:00 ging de bar open vanaf dat moment iedereen aan de drank.
Zal er deels mee te maken hebben dat zo'n terugval je dwingt om de veilige strategie over boord te gooien. En vergeet niet, als de kwalificatie geen verrassing bevat, staat iedereen op volgorde van snelheid op de startgrid. Dan valt er ook relaties weinig in te halen.Maarten_E schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:32:
Heb toch een beetje moeite met het feit dat Max beter lijkt te rijden als hij van ver komt.
Allemaal leuk en aardig, die inhaalraces, en heerlijk om naar te kijken, maar een P2>P1 conversie is natuurlijk veel veiliger dan de inhaalraces waarbij hij (met geluk) nog een overwinning voor de poorten van de hel wegsleept.
Heeft m.i. heel weinig met de kwaliteiten of motivatie van max te maken.
Heb overigens met verbazing naar het F1 café gekeken. Wat een gebrek aan kennis daar deze week zeg. En met name bleekemolen zat lekker te bazelen.
Matchfixing, Gasly die niet de zelfde auto krijgt. Dat terwijl hij die op vrijdag wél had maar aan gort reed

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 13-07-2019 08:24 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.