[F1 2019] Race 10 GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste
Acties:
  • 90.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

StealthyPeanut schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 07:50:
[...]

Komen hier gedurende het weekend ook de coureurs langs, zoals de naam doet vermoeden? Dat zou wel vet zijn zeg.
Nee denk dat die sowieso voor de race nergens tijd voor hebben. Wel wat oud coureurs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

Die Bleekemolen geeft zijn grote mond ook weer een duw ;w

Dit omdat hij denkt dat de overwinning van Red Bull weg gegeven is door?

[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 13-07-2019 09:12 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Beetje standaard verhaal. Balans niet goed tijdens FP1 en FP2, mediums lijken goed, Mercedes gaat hier winnen. :P
[YouTube: 'Mee vechten voor het podium' | Max Verstappen over vrije training Engeland| Formule 1 2019]

[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-07-2019 09:27 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Pierre schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:02:
[Twitter]
Wat is er gezegd dan :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens Bleekemolen heeft Mercedes het weggegooid in Oostenrijk "in het belang van de sport". :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:43
MikeyMan schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 08:18:
[...]
Heb overigens met verbazing naar het F1 café gekeken. Wat een gebrek aan kennis daar deze week zeg. En met name bleekemolen zat lekker te bazelen.

Matchfixing, Gasly die niet de zelfde auto krijgt. Dat terwijl hij die op vrijdag wél had maar aan gort reed :X
Het was niet echt niveau nee.

Wat betreft Bleekemolen. Volgens mij was zijn punt dat Gasly in Oostenrijk met een auto reed met minder updates en dat het grote verschil met Verstappen daardoor deels (klein deel waarschijnlijk) verklaard wordt. En dat is gewoon waar, want Gasly reed inderdaad niet met de nieuwe vleugel.

De oorzaak daarvan is een ander verhaal. Volgens mij krijgen ze in beginsel nagenoeg altijd updates tegelijkertijd.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:22:
[...]

Volgens Bleekemolen heeft Mercedes het weggegooid in Oostenrijk "in het belang van de sport". :z
En dat "van hogerhand" vanuit de FOM aangestuurd zou zijn 8)7 Nou ja, niets is onmogelijk natuurlijk. Maa hou of je muil, of vertel gewoon wat je weet. Zo "geheimzinnig" van "ik kan nu niets zeggen maar over 5 jaar vertel ik alles". Echt, verschrikkelijk |:(

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Oh ok :/

Nouja het zóu eventueel indien misschien kunnen dat ze niet helemaal 100% hebben gegeven?

(Advocaat vd duivel)
  • Die paar punten kunnen ze missen.
  • Het was RB's eigen track en RB had nodig een overwinning nodig.
  • Er hangen nogal wat veranderingen boven hun hoofd die nadelig voor hun zijn dus op deze manier proberen te laten zien dat de sport toch nog spannend kan zijn en er geen nieuwe regels nodig zijn.
  • Of dat dit een mooie kans was om nieuwe technieken te testen waarbij het niet uitmaakt of ze werken of niet..
:X

Maar goed, ik denk t natuurlijk ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

VidaR-9 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:24:
[...]

Het was niet echt niveau nee.

Wat betreft Bleekemolen. Volgens mij was zijn punt dat Gasly in Oostenrijk met een auto reed met minder updates en dat het grote verschil met Verstappen daardoor deels (klein deel waarschijnlijk) verklaard wordt. En dat is gewoon waar, want Gasly reed inderdaad niet met de nieuwe vleugel.

De oorzaak daarvan is een ander verhaal. Volgens mij krijgen ze in beginsel nagenoeg altijd updates tegelijkertijd.
Ja maar het ging me ook vooral om de manier waarop het werd gezegd. Hij suggereerde dat Gasly benadeeld werd. En daar was geen sprake van.

Goed, max had geluk dat de achterkant eerst de rails in ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

poor Leno schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:31:
[...]

Nouja het zóu eventueel indien misschien kunnen dat ze niet helemaal 100% hebben gegeven?

[knip]
Dat hebben ze ook niet, en dat gaven ze zelf ook toe. Ze moesten uitzonderlijk veel lift and coast doen om de temperatuur enigszins onder controle te houden, dus van 100% geven was zeker geen sprake nee.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 22:58

World Citizen

FreeReef.nl

Ik kan het me niet goed herinneren, maar toen Liberty instapte hadden we toch de hoop dat er wat verfrissing ging komen? Waren we toen al dit pad naar benenden aan het gaan of heeft Liberty het eigenlijk versterkt door heel hard te roepen, maar niks voor elkaar te krijgen.

Ik zit te twijfelen of we voor Liberty wel zo goed af waren en alles koek en ei was. Naar ik heug was het 5 jaar voor Liberty al aan het opvallen dat het niet meer racen was zoals we wilde zien.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
poor Leno schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:31:
[...]

(Advocaat vd duivel)
  • Die paar punten kunnen ze missen.
  • Het was RB's eigen track en RB had nodig een overwinning nodig.
  • Er hangen nogal wat veranderingen boven hun hoofd die nadelig voor hun zijn dus op deze manier proberen te laten zien dat de sport toch nog spannend kan zijn en er geen nieuwe regels nodig zijn.
  • Of dat dit een mooie kans was om nieuwe technieken te testen waarbij het niet uitmaakt of ze werken of niet..
:X

Maar goed, ik denk t natuurlijk ook niet hoor.
Mercedes kon mooie statistieken op zijn naam schrijven. Die laten het echt niet zomaar varen onder het mom dan kan een ander ook eens wat winnen. Dat hebben ze nog nooit gedaan ook.

Ik hoop dat de bandenslijtage dit weekend toch wel een rol gaat spelen, en dan natuurlijk bij Mercedes ;), maar ik heb een voorgevoel dat anderen er heel veel last van gaan krijgen. Vooral de jongens die in de 1e rondes na hun pitstop gelijk agressief moeten verdedigen of te enthousiast gaan aanvallen. We zagen het gister al hoe snel het kan gaan.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Gevonden op Reddit _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Aoszp9r.jpg

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik zou t kopen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Voor de liefhebbers van autosport

de F3 race begint NU.

Algemeen race topic Deel 2

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb al zat remsporen in de plee.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
World Citizen schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:47:
Ik kan het me niet goed herinneren, maar toen Liberty instapte hadden we toch de hoop dat er wat verfrissing ging komen? Waren we toen al dit pad naar benenden aan het gaan of heeft Liberty het eigenlijk versterkt door heel hard te roepen, maar niks voor elkaar te krijgen.

Ik zit te twijfelen of we voor Liberty wel zo goed af waren en alles koek en ei was. Naar ik heug was het 5 jaar voor Liberty al aan het opvallen dat het niet meer racen was zoals we wilde zien.
Liberty heeft vooral wijzigingen gemaakt in het bereikbaar maken van de sport. Onder Ecclestone was alles afgeschermd, alles onder exclusieve deals, etc. etc. Zo moet je in bepaalde landen (*kuch* Verenigd Koninkrijk *kuch*) een fortuin per maand betalen om F1 te kijken. Sinds Liberty staat er veel meer content vrij beschikbaar op internet, en is er F1TV (alleen werkt dat 9 van de 10 keer niet).

Qua racing heeft Liberty nog niet veel kunnen doen, omdat we met het huidige Concorde Agreement zitten dat jaren voordat Liberty er was is opgesteld. Als ze daar wijzigingen in aan willen brengen zien we dat dus pas vanaf 2021 op z'n vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
TrailBlazer schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 23:29:
[...]

Voornamelijk witte wijn gedronken. Karnemelk hadden ze niet
En jullie denken nog iets van de quali te zien om 14:00 (15:00) als je nu al aan de drank zit ?

Het is wel "New British Empire" he .. met Boris als grote roerganger, hadden ze geen thee, met aardbeien met slagroom ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:35
World Citizen schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:36:
[...]

Ik heb al zat remsporen in de plee.
Krijg je de"tires" normaal ook al niet in het "window" ?
(you make them work...)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
loekf2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Krijg je de"tires" normaal ook al niet in het "window" ?
(you make them work...)
Box, box, box terwijl je naar het toilet rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

ThomasG schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:38:
[...]
Liberty heeft vooral wijzigingen gemaakt in het bereikbaar maken van de sport. Onder Ecclestone was alles afgeschermd, alles onder exclusieve deals, etc. etc. Zo moet je in bepaalde landen (*kuch* Verenigd Koninkrijk *kuch*) een fortuin per maand betalen om F1 te kijken. Sinds Liberty staat er veel meer content vrij beschikbaar op internet, en is er F1TV (alleen werkt dat 9 van de 10 keer niet).

Qua racing heeft Liberty nog niet veel kunnen doen, omdat we met het huidige Concorde Agreement zitten dat jaren voordat Liberty er was is opgesteld. Als ze daar wijzigingen in aan willen brengen zien we dat dus pas vanaf 2021 op z'n vroegst.
Ja maar het racen was dan dus ook al omlaag aan het gaan? De paar jaar voor Liberty?
Want dat commerciële maakt me niet zo veel uit. Ik vraag me meer af of onder Ecclestone (ben ik groot fan van) de glory er ook wat vanaf begon te schuren.

Ik heb niet meer helder hoe ik er toen instond, volgens mij was het al niet meer ge-wel-dig... (het racen dan).

Naar mijn idee draaide Ecclestone de zaak als reclame machine.. en daar heb ik echt respect voor. Racen is maar bijzaak in die wereld. Het gaat allemaal om reclame. En hij deed dat heel goed, maar toen eenmaal globale communicatie de wereld in werd geschoten zag je dat hij het niet helemaal meer vast kon houden. "brandjes blussen" is verrekte lastig sinds internet als je het vergelijkt met daarvoor.

Maar ik twijfel dus of de laatste jaren van Ecclestone ook geen feest meer waren. Kan het me niet meer helder herinneren.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
World Citizen schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:12:
[...]

Ja maar het racen was dan dus ook al omlaag aan het gaan? De paar jaar voor Liberty?
Want dat commerciële maakt me niet zo veel uit. Ik vraag me meer af of onder Ecclestone (ben ik groot fan van) de glory er ook wat vanaf begon te schuren.

Ik heb niet meer helder hoe ik er toen instond, volgens mij was het al niet meer ge-wel-dig... (het racen dan).

Naar mijn idee draaide Ecclestone de zaak als reclame machine.. en daar heb ik echt respect voor. Racen is maar bijzaak in die wereld. Het gaat allemaal om reclame. En hij deed dat heel goed, maar toen eenmaal globale communicatie de wereld in werd geschoten zag je dat hij het niet helemaal meer vast kon houden. "brandjes blussen" is verrekte lastig sinds internet als je het vergelijkt met daarvoor.

Maar ik twijfel dus of de laatste jaren van Ecclestone ook geen feest meer waren. Kan het me niet meer helder herinneren.
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar het begin van de hybrid era? Lijkt me niet zo'n heel moeilijke conclusie om te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

loekf2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:39:
[...]

En jullie denken nog iets van de quali te zien om 14:00 (15:00) als je nu al aan de drank zit ?

Het is wel "New British Empire" he .. met Boris als grote roerganger, hadden ze geen thee, met aardbeien met slagroom ?
Ja dat hebben ze ook wel maar er wordt voornamelijk bier en prosecco gedronken.
We krijgen vast wel wat mee uitzicht is prima.

Fotoje van de formule3 van vanmorgen
Formule3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
TrailBlazer schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:27:
[...]

Ja dat hebben ze ook wel maar er wordt voornamelijk bier en prosecco gedronken.
We krijgen vast wel wat mee uitzicht is prima.

Fotoje van de formule3 van vanmorgen
[Afbeelding: Formule3]
Klinkt prima...maar dat mag ook wel voor kaarten vanaf 1500 pond p.p... :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

loekf2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:39:
[...]

Zijn post is van vrijdag, moet je flink doordrinken als je dan zaterdag middag nog lam wil zijn :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

YakuzA schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Zijn post is van vrijdag, moet je flink doordrinken als je dan zaterdag middag nog lam wil zijn :+
11:00 gaat de bar open dus dan kunnen we weer ik kan dan om 14:00 weer naar de klote zijn hoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

World Citizen schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:47:

Het pad naar beneden komt niet door de overname van Liberty maar door de FIA/FOM zelf. Sinds Liberty ingestapt is, is de sport nog nooit zo open en toegankelijk geweest. We zien nu meer en horen meer dan ooit tevoren.

Dus als iedereen met het vingertje in de richting van Liberty gaat wijzen vind ik dat niet echt terecht. Het is vooral de FIA/FOM waar het niet goed zit.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 13-07-2019 12:05 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
[...]

Bleekemolen en elke andere willekeurige kijker hebben een recht tot volledige vrijheid van interpretatie, omdat de stewards van de FIA zonodig de hele discussie over een normale racesituatie volledig achter gesloten deuren moesten houden.

Scheidsrechters bij voetbal luisteren al niet eens naar de sporter als ze hun verdict uiten, waarom er bij een lichte aanraking in de F1 er dan 3 uur over gebakkeleid moet worden is dan natuurlijk wel echt mysterieus te noemen.

Het is dan niet gek dat mensen gaan filosoferen over wat er precies onder de tafel gezegd is.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pierre schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:02:
[Twitter]
Man, man...
Wat een kamper is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Regen op het moment nu.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

enchion schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:06:
[...]

Bleekemolen en elke andere willekeurige kijker hebben een recht tot volledige vrijheid van interpretatie, omdat de stewards van de FIA zonodig de hele discussie over een normale racesituatie volledig achter gesloten deuren moesten houden.

Scheidsrechters bij voetbal luisteren al niet eens naar de sporter als ze hun verdict uiten, waarom er bij een lichte aanraking in de F1 er dan 3 uur over gebakkeleid moet worden is dan natuurlijk wel echt mysterieus te noemen.

Het is dan niet gek dat mensen gaan filosoferen over wat er precies onder de tafel gezegd is.
Mja, alleen ging het Bleekemolen dus niet om het VER/LEC incident, maar hij suggereerde dat Mercedes opzettelijk traag was (in opdracht van de organisatie nog wel) om de fans tevreden te stellen dat Mercedes niet alle races wint dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Let je even op Gro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 21:14
Smultie schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:06:
[...]

Man, man...
Wat een kamper is het ook
Wie, Jos Verstappen?
Die kan je toch niet serieus nemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
LOL ... het begon te regenen, en ik dacht meteen....Nu zal GRO wel naar buiten worden gestuurd.

Edit" heel klein bui'tje maar volgens de radar beelden.... dus GO GO GOO

[ Voor 13% gewijzigd door powah33 op 13-07-2019 12:17 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:11:
[...]

Mja, alleen ging het Bleekemolen dus niet om het VER/LEC incident, maar hij suggereerde dat Mercedes opzettelijk traag was (in opdracht van de organisatie nog wel) om de fans tevreden te stellen dat Mercedes niet alle races wint dit seizoen.
Ik ga er niet vanuit dat Mercedes aan zo'n verzoek zou meewerken. Als het naar buiten komt dat er zo'n verzoek richting Mercedes geweest is dan ligt de F1 op zijn gat en gaan er zeker koppen rollen. Bovendien zou Mercedes de kans op een record aantal overwinningen op rij opzettelijk laten schieten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@sjaool nee, het lijkt mij ook enigszins vergezocht allemaal.
Maar ik zeg er meteen bij dat ik als kijker heel weinig inzicht op zaken heb die achter de schermen plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ruim 20m verder, pas 3 tijden gezet. Leuk die regen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NoFearCreations schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:24:
Ruim 20m verder, pas 3 tijden gezet. Leuk die regen.
Een Williams op P1 is dan wel weer leuk voor ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
Ze zijn nog lekker rustig aan het bijsleutelen bij RBR aan Max zijn auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wat stonden ze nou stiekem te doen bij RBR? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

TrailBlazer schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:56:
[...]

11:00 gaat de bar open dus dan kunnen we weer ik kan dan om 14:00 weer naar de klote zijn hoor
Op festivals hanteren wij de theorie dat je juist voor 12:00 moet beginnen met drinken en dat je daardoor de hele dag lekker door kan gaan en niet veel te teveel en veel te snel zuipt. Als je om 11:00 gaat tanken gaat dat niet op natuurlijk :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het is dik off topic, maar die assistente van Lewis heeft een strakke kont :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pierre schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:30:
Het is dik off topic, maar die assistente van Lewis heeft een strakke kont :9
Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:26:
[...]

Een Williams op P1 is dan wel weer leuk voor ze. :+
Snel screenshot maken!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:11:
[...]

Als ze al 3uur nodig hebben voor een standaard raceincident, is een kijkersdiscussie over teambelangen en F1 belangen natuurlijk een logisch gevolg.

Dan Mercedes bekijken als onderdeel van belangen is maar 1 stapje verder.

Waarom wel RedBull vs Ferrari belangen 3 uur discussieren, en dat niet doen met Mercedes alvorens de race begint.

FIA(+stewards) heeft met hun gedrag vorige race de F1 volledig te kijk gezet. (de oplossing voor deze pr situatie zal ook wel weer achter gesloten deuren plaatsvinden)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Wat een nutteloze stats weer, "G-force delta" 12G. Right. Een oud dafje heeft een topsnelheids-delta van 300 km/u, 150 achteruit 150 vooruit 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:54
DataGhost schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:32:
Wat een nutteloze stats weer, "G-force delta" 12G. Right. Een oud dafje heeft een topsnelheids-delta van 300 km/u, 150 achteruit 150 vooruit 8)7
En daarbij als commentator ook niet begrijpen wat een delta is en het verkopen als “Ze krijgen 12G te voorduren”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

enchion schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:31:
[...]

Als ze al 3uur nodig hebben voor een standaard raceincident, is een kijkersdiscussie over teambelangen en F1 belangen natuurlijk een logisch gevolg.

Dan Mercedes bekijken als onderdeel van belangen is maar 1 stapje verder.

Waarom wel RedBull vs Ferrari belangen 3 uur discussieren, en dat niet doen met Mercedes alvorens de race begint.

FIA(+stewards) heeft met hun gedrag vorige race de F1 volledig te kijk gezet. (de oplossing voor deze pr situatie zal ook wel weer achter gesloten deuren plaatsvinden)
Oh zo. Misschien dat niet iedereen de acties van de stewards los kunnen zien van de intenties van de FIA (of FOM) maar dan nog moet je met meer dan wat toevalligheden aankomen om tot matchfixing te komen (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

5e tijd voor max met zijn eerste snelle ronde.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Gasly weer achter Max (zoals we al verwacht hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

VER 0.6s voor GAS het was ook wel het te verwachten verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Inmiddels GAS weer sneller dan VER trouwens. Hij staat nu 0.2s voor Max. :P

Goed gedaan jochie zou er tegen hem gezegd kunnen worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:42:
Inmiddels GAS weer sneller dan VER trouwens. Hij staat nu 0.2s voor Max. :P

Goed gedaan jochie zou er tegen hem gezegd kunnen worden. :+
Laat ze maar lekker om en om de snelste zijn :) word het vanzelf P1 en P2

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Jack had het er net nog over, maar zo heel veel rake heeft de RBR toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En VER nu naar P3 op 0.316s van HAM die nu op P1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die Bulls moeten nog wel iets omhoog lijkt me? Met 100 kilo benzine erin is de bodem zo weggesleten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GAS > P4 op 0.04s van VER
Het lijkt erop dat GAS nu eindelijk een beetje mee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
nice Gasly sluit gewoon aan achter Max ... niet slecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
Toch mooi om te zien dat GAS niet constant een groot gat heeft en nu ook de Ferrari’s voor is.. als hij dit vol weet te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kubica ook weer een nette 0,6s trager dan Russell... :X

Verlos die man alsjeblieft uit zijn lijden...

[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 13-07-2019 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
MikeyMan schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:45:
Die Bulls moeten nog wel iets omhoog lijkt me? Met 100 kilo benzine erin is de bodem zo weggesleten.
Of ze rijden al met veel brandstof?! ... wat ligt dat ding laag voorin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:43:
Jack had het er net nog over, maar zo heel veel rake heeft de RBR toch niet meer?
Er zijn twee manieren om meer downforce te genereren met de vloer. High-rake of een langere auto. Ze hebben beide voor en nadelen. Het is een beetje kort door de bocht, maar de vuistregel is: bij veel engine power een langere auto, bij minder engine power high-rake. Ze hebben dit jaar een compromis gedaan bij RBR, en hebben daardoor minder-rake en een iets langere auto dan voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

powah33 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Of ze rijden al met veel brandstof?! ... wat ligt dat ding laag voorin
Race sim is meestal in fp2. En met deze tijden zullen ze niet echt zwaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:45:
GAS > P4 op 0.04s van VER
Het lijkt erop dat GAS nu eindelijk een beetje mee kan komen.
Ja dankzij copy paste ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Leclerc is een beetje de zure Vettel versie uit 2017 aan het worden. Kvyat zat ietsjes in de weg maar moet drie keer dik aangezet worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dave1972 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Klopt, opdracht van der Herr Marko. :P
Hij mag volgens de berichten alleen nog maar kleine wijzigingen aan de setup doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:37
Overigens is dit momenteel nog maar de training. Maar als Gasly het door kan zetten naar Quali en de Race (vooral de Race, immers worden daar de punten verdeeld), dan kan het nog wat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Holkers schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:49:
Leclerc is een beetje de zure Vettel versie uit 2017 aan het worden. Kvyat zat ietsjes in de weg maar moet drie keer dik aangezet worden..
Inderdaad, was wel een beetje fanboy van LEC, maar dat begint zo compleet weg te vallen helaas.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
dave1972 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Klopt, maar dat bevestigd dat hij wel kan rijden alleen nog niet de kennis heeft een auto goed af te stellen. Dat laatste leer je denk ik sneller dan het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:50:
[...]

Klopt, opdracht van der Herr Marko. :P
Hij mag volgens de berichten alleen nog maar kleine wijzigingen aan de setup doorvoeren.
Precies, in mijn ogen heb je dan als racer al afgedaan als je t niet zelf voor elkaar krijgt om de juiste set up te vinden .

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
MikeyMan schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:48:
[...]

Race sim is meestal in fp2. En met deze tijden zullen ze niet echt zwaar zijn.
Ik verwacht geen race sim neeh ... maar als je kijkt hoe laag die bodemplaat hangt vergeleken met de andere teams ......?! Die bull hangt echt laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

zo LEC heeft ffies laten zien wat de Ferrari kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dave1972 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:51:
[...]

Precies, in mijn ogen heb je dan als racer al afgedaan als je t niet zelf voor elkaar krijgt om de juiste set up the vinden .
Ach, RIC heeft het ook gedaan. Die kon ook niet overweg met het afstellen van de wagen en heeft toen ook de setup van Max overgenomen.

Daaruit blijkt dus ook wel wie er gewoon de betere allround coureur is. En daarbij heb ik mijn gewone bril op. :P

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 13-07-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:52:
[...]

Ach, RIC heeft het ook gedaan. Die kon ook niet overweg met het afstellen van de wagen en heeft toen ook de setup van Max overgenomen.
Dan zie je maar hoe goed Max eigenlijk wel niet is. ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:51:
zo LEC heeft ffies laten zien wat de Ferrari kan
De baan wordt natuurlijk ook weer sneller. HAM gaat er geheid weer dik overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:52:
[...]

En dus in mijn ogen ook geen echte racer. Al begrijp ik die beslissing wel natuurlijk maar toch.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

En opzich is het zelf zoeken naar de juiste setup natuurlijk ook goed, klakkeloos een setup overnemen geeft geen garantie dat je de beste setup hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:54:
En opzich is het zelf zoeken naar de juiste setup natuurlijk ook goed, klakkeloos een setup overnemen geeft geen garantie dat je de beste setup hebt.
Klopt natuurlijk wel maar je hebt dan wel een goede basis om mee te beginnen. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als iemand anders het al gedaan heeft. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:55:
[...]

Klopt natuurlijk wel maar je hebt dan wel een goede basis om mee te beginnen. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als iemand anders het al gedaan heeft. ;)
Nouja, nu weten ze in ieder geval ook wat niet werkt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even een lekker momentje voor Max. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hup, NOR nog even een beetje gas gegeven. P7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GAS > P4 pakt weer 0.3s op VER > P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Beste coureur ooit! Beter dan Max!

Gasly hypetrain vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Keurig van GAS. Benieuwd of hij deze lijn tijdens Q kan voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:15

vliegnerd

Nintendo fan.

Max klaagt over engine lag (die steeds meer / slechter wordt) en maakte foutje in laatste bocht van de laatste ronde.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:12
kijken of gasly het straks ook kan als het er echt op aan kom.tot zo ver goed weekend voor gasly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:37
Holkers schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:01:
Beste coureur ooit! Beter dan Max!

Gasly hypetrain vertrokken
Ja :+

Maar even wat serieuzer, het is nog een moment opname. Nu moet hij het echt doortrekken naar de Quali, naar de Race en dat elk weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GAS is zeker geen langzame jongen en laat het eindelijk zien. Nu wordt de baan natuurlijk wel steeds sneller op het einde van de training.

Qua racecraft denk ik toch, weet ik eigenlijk wel zeker, dat hij nog heel veel moet leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan VES de setup van GAS niet overnemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Max zijn weekend is in ieder geval niet best tot nu toe.
Straks gaat het er natuurlijk pas echt om

[ Voor 27% gewijzigd door Exocet op 13-07-2019 13:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
vliegnerd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:02:
Max klaagt over engine lag (die steeds meer / slechter wordt) en maakte foutje in laatste bocht van de laatste ronde.
Excuses beginnen al. Gasly is gewoon beter :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Ik gun het Gasly wel.

Hopen dat hij straks gewoon een mooie plek op de grid kan krijgen. en morgen een goede race rijd.

Max heeft er ook meer aan, als hij een goede teamgenoot heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:42
Nou nog een commentator die gewoon ‘Silverstone’ kan uitspreken i.p.v. ‘Silversten’ en dan ben ik er klaar voor. Erg benieuwd hoe het straks gaat bij de kwalificatie!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Allebei op t podium ;)

Heb t idee dat top 3 teams dichter bij elkaar zitten en 4-7 helemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

Joach1m schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Excuses beginnen al. Gasly is gewoon beter :+
Per ongeluk hebben ze ook de setup van de coureur zelf overgezet. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
rik86 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:09:
Allebei op t podium ;)

Heb t idee dat top 3 teams dichter bij elkaar zitten en 4-7 helemaal
Puur het gevolg van de track conditions though. Kan het in de kwali wel weer allemaal wat meer uit elkaar zien lopen als het niet meer gaat regenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Lijkt er meer op dat RBR iets gevonden heeft wat de RB15 laat ‘werken’ waardoor de twee dichter bij elkaar zitten. Als de ene coureur dan net iets fijner in z’n wagen zit dan de ander heb je snel een verschil. Goed voor het team en goed voor Gasly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Holkers schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:15:
Lijkt er meer op dat RBR iets gevonden heeft wat de RB15 laat ‘werken’ waardoor de twee dichter bij elkaar zitten. Als de ene coureur dan net iets fijner in z’n wagen zit dan de ander heb je snel een verschil. Goed voor het team en goed voor Gasly
Als je de tijden van FP2 bekijkt, dan durf ik dat wel te betwijfelen. Verder voor de verandering wel gewoon eens een goed weekend van Gasly, althans zo lijkt het. Ik verwacht dat Max wel sneller gaat zijn in Q, maar als Gasly niet op een halve seconde achterstand staat, dan is dat een goede prestatie. En als 'ie ervoor staat natuurlijk helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik denk dat Gasly Max eruit gaat kwalificeren. en een 3e plek gaat pakken morgen :P
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.