Firmware flash v33.007Amphiebietje schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:10:
[...]
Per ongeluk hebben ze ook de setup van de coureur zelf overgezet.
Ah, dat is dus niet Jan Papparazi daar in de studio.
Ugh, die studio-praat altijd... ik kan er echt niet naar kijken gewoon
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik zit al een uur met een scheef oog te kijken, denkende dat ik naar de voorbeschouwing aan het kijken ben. Nu zit ik verbaasd op de klok te kijken waarom de kwalificatie nog niet is begonnen. Check ik de topicstart, zie ik dat het pas om 15.00 begint ipv 14.00 
Vond het al zo rustig hier.

[ Voor 8% gewijzigd door LA-384 op 13-07-2019 14:10 ]

dit is na fp2, en voor fp3 (dus wissel van Norris is verwerkt)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
We vinden het altijd zo leuk dat Hulkenberg zijn interviews bij Ziggo in het Nederlands doet, maar bij RTL/ ORF doet Verstappen de interviews ook gewoon in het Duits.
Tijd om de verschillende studio's te leren herkennen.LA-384 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:09:
Ik zit al een uur met een scheef oog te kijken, denkende dat ik naar de voorbeschouwing aan het kijken ben. Nu zit ik verbaasd op de klok te kijken waarom de kwalificatie nog niet is begonnen. Check ik de topicstart, zie ik dat het pas om 15.00 begint ipv 14.00
En die vinden dat vast ook heel leuk.sambalbaj schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:14:
We vinden het altijd zo leuk dat Hulkenberg zijn interviews bij Ziggo in het Nederlands doet, maar bij RTL/ ORF doet Verstappen de interviews ook gewoon in het Duits.
"When you grow up your heart dies"
Olav: Het is goed dat Gasly Max onder druk zet.
Ha... hahaha.... HAHAHA! Vanwege een snel rondje in de training met Max’ setup? C’mon.
Ha... hahaha.... HAHAHA! Vanwege een snel rondje in de training met Max’ setup? C’mon.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ben benieuwd wat de strategieën van morgen gaan worden, als het tijdens Q2 gaat regenen. (zodat ze op inters gaan) en morgen vrije bandenkeuze hebben
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarom hebben ze t er in de voorbeschouwing niet over dat gasly max z'n setting heeft overgenomen ?
Samsung Flip 7
Hey, jij ook hier.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Het waren 3 FP's, toch? Ere wie ere toekomt 😏WhatsappHack schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:23:
Olav: Het is goed dat Gasly Max onder druk zet.
Testing, one, two ...
Daar let ik meestal niet zo op neeTheBrut3 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:17:
Tijd om de verschillende studio's te leren herkennen.
Haha, present! Elke race weer.
Hmm verjaardag van Moeders... straks maar even terug kijken, en alle nieuws sites vermijden
. Veel plezier met de kwalificatie!
13:37
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop dat Redbull het licht heeft gezien, stiekem hoop ik op een eerste pole.
Maargoed Mercedes zullen ook wel het licht hebben gezien.
Maargoed Mercedes zullen ook wel het licht hebben gezien.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ga een poging wagen 
HAM
LEC
BOT
VET
VER
GAS
HAM
LEC
BOT
VET
VER
GAS
PSN: xMaurice93
Pfff, Button was een redelijke coureur, maar als interviewer/pundit is hij echt eh... bagger. Het interview met Tanabe was echt billenknijpend slecht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HAM
VET
VER
BOT
LEC
NOR
GAS op p7
VET
VER
BOT
LEC
NOR
GAS op p7
Cadeautip: Ziggosportpakket, zodat je ook alles kunt kijken als je bij moeders bent.Nibbz schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:47:
Hmm verjaardag van Moeders... straks maar even terug kijken, en alle nieuws sites vermijden. Veel plezier met de kwalificatie!
Mijn moeder weet inmiddels wanneer de Q en Races zijn dus als ik dan op bezoek ben zet ze de TV al aan
Kijk, zo regel je dat 👍BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Cadeautip: Ziggosportpakket, zodat je ook alles kunt kijken als je bij moeders bent.
Mijn moeder weet inmiddels wanneer de Q en Races zijn dus als ik dan op bezoek ben zet ze de TV al aan
Met de M&m's, chips en het bier klaargezet?BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Cadeautip: Ziggosportpakket, zodat je ook alles kunt kijken als je bij moeders bent.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Of een Chromecast, kan je de Ziggo app gebruiken. Stuk goedkoper.BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Mijn oma weet dat ook precies, en ze volgt het ook ieder weekend.BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:58:
[...]
Op mijn eigen verjaardag wel maar bij een andere wordt dat toch wel iets anders.hjs schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:00:
Huis vol visite en dan de tv aan?
Haha, ik ben niet zo van het “zoete” eten, maar de rest is zeker geregeld.. nu ook trouwens
Ja meestal wel en wat @sjaool zegt, op mijn eigen verjaardag zeker.hjs schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:00:
Huis vol visite en dan de tv aan?
FER op geel naar buiten. Q2 dus weer op rood?
FER weer andere strategie, rood sparen voor de race?
Red Bull wacht weer tot het allerlaatst.
Ze zijn gelukkig wel de baan op nu.. maar ik snap het niet neesjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:07:
Red Bull wacht weer tot het allerlaatst.
Max klaagt nog steeds over Lag in turn 8
Max 0,5s langzamer op een compound zachter t.o.v. LEC
Dat is Hamilton tactiek om de concurrentie in slaap te sukkelen.demonic schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:08:
Die is nu natuurlijk Mode 11 gewend.. Alle andere modi vallen dan tegendemonic schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:08:
-
Ferrari met dezelfde strategie als in Oostenrijk. Geel in Q1 en waarschijnlijk rood in Q2. Nu niet vroeg naar binnen en in de race over op wit
Zeker en dat op een compound harder ook nog.Maurice079 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:11:
Ferrari gaat goed hoor!
Gasly staat ook weer met beide beentjes op de grond
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max dus weer een halve seconde sneller dan Gasly.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoewel het met Pirelli altijd maar afwachten is hoeveel langzamer die zijn. Zeker op zo'n lange ronde.
Even tussendoor. Is de framerate van de uitzending nu hoger op Ziggo Sport? Het ziet er allemaal veel soepeler uit. Het kan aan mij liggen. Ik heb de laatste paar weekenden via F1 TV gekeken.
Heerlijke beelden vanuit die helicopter, die mogen ze veel vaker laten zien. Goed overzicht, mooi snelheidsgevoel, doe die maar meer
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij moet toch minstens beide McLarens kunnen pakken, als dat niet lukt...Jackson6 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:13:
Toon is gezet, Gasly is nergens meer.

Ja, maar als het nu niet hoeft in q1 dan lekker laten gaan.BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:14:
[...]
Hij moet toch minstens beide McLarens kunnen pakken, als dat niet lukt...
Gasly moet wel sneller dan de McLarens worden. De auto is er. In Q3 dan.
[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Lion op 13-07-2019 15:15 ]
GAS is net weer naar buiten en VER is meters aan het maken zo te zien.
Jongens, het is Q1...
Laten we na Q3 kijken hoe gasly het heeft gedaan...
En max gaat naar binnen.
Laten we na Q3 kijken hoe gasly het heeft gedaan...
En max gaat naar binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door demonic op 13-07-2019 15:16 ]
Gasly nu 0,1 langzamer dan fp3, max 1s sneller.
Zeker! Ik bedoel ook niet te zeggen dat hij het nu in Q1 moet doen, maar hij moet toch minstens op 2 a 3 tienden van VER kunnen komen.Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:15:
[...]
Ja, maar als het nu niet hoeft in q1 dan lekker laten gaan.
KVY

- DaniëlWW2
- Niet online
Kimi heeft 21 punten, Giovinazzi 1.BernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:18:
Ik verbaas me er trouwens ook over dat GIO bijna elke race beter rijdt dan RAI. Ik had RAI hoger zitten, maar kan ook zijn dat ik me vergist heb in de kwaliteiten van GIO.
https://www.formula1.com/en/results.html/2019/drivers.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wordt MAG er nu uit gekwalificeerd door GRO, terwijl MAG de "beste" auto heeft en GRO de oude/langzame?
(Of is die oude toch niet zo slecht?)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Niet online

RAI staat 9e in het kampioenschap, GIO staat 18e. GIO rijdt inderdaad elke race beter dan RAIBernardV schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:18:
Ik verbaas me er trouwens ook over dat GIO bijna elke race beter rijdt dan RAI. Ik had RAI hoger zitten, maar kan ook zijn dat ik me vergist heb in de kwaliteiten van GIO.

als Grosjean al 2 races vraagt of die asjeblieft de auto van australie mag... trek je conclusies..vliegnerd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:20:
Wordt MAG er nu uit gekwalificeerd door GRO, terwijl MAG de "beste" auto heeft en GRO de oude/langzame?
Haha ja, dat klopt.. dat zag ik ook nadat ik het plaatsteDaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:20:
[...]
Kimi heeft 21 punten, Giovinazzi 1.![]()
https://www.formula1.com/en/results.html/2019/drivers.html

Dan zijn het gewoon mijn gedachten die even op hol sloegen..
Misschien rijdt GRO met Red Bull ipv Rich Energy?vliegnerd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:20:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Lijkt er toch op dat GAS tijdens de FP al op quali modus stond, gezien het feit dat hij niet verbetert en VER wel. Nouja, dat lag natuurlijk ook wel in de lijn der verwachting. Maar eerst maar eens Q3 afwachten natuurlijk.
Naar wat ik begreep in de voorbeschouwing, zijn ze teruggegaan naar het huidige pakket. Dus gelijk aan de auto van MAG.demonic schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:21:
[...]
als Grosjean al 2 races vraagt of die asjeblieft de auto van australie mag... trek je conclusies..
Ik geloof dat de ontwikkeling van de auto gewoon stilstaat en de focus verlegd naar volgend jaar.
-
Tja, misschien heeft GRO ineens per ongeluk een (bijna) perfect rondje gereden?
Het feit blijft dat de auto die Haas heeft niet geweldig is (op dit circuit)
Mercedes op geel naar buiten.
MAG foutje in die lange doordraaibocht (net op Ziggo)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ferrari en Red Bull ook op geel, zoals verwacht.
Sky zegt nog steeds dat ze gesplit zijn in car spec.Edd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:25:
[...]
Naar wat ik begreep in de voorbeschouwing, zijn ze teruggegaan naar het huidige pakket. Dus gelijk aan de auto van MAG.
[...]
Ik geloof dat de ontwikkeling van de auto gewoon stilstaat en de focus verlegd naar volgend jaar.
Mag had gewoon een fout gemaakt en in de gravel gekomen. dat is natuurlijk ook een belangerijke redenHippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:25:
- DaniëlWW2
- Niet online
Of die auto is echt slechter geworden. Zou zomaar kunnen.Hippocampus schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:25:
maakt niet uit in wat voor auto hij rijdt, ik vind hem -grof gezegd- trackvervuiling.

Hoeveel geld heeft Papa Stroll nog eens betaald zodat zijn zoon een zitje heeft
Net vóór de start van fp3RoD schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:23:
Lijkt er toch op dat GAS tijdens de FP al op quali modus stond, gezien het feit dat hij niet verbetert en VER wel. Nouja, dat lag natuurlijk ook wel in de lijn der verwachting. Maar eerst maar eens Q3 afwachten natuurlijk.

Hij staat inderdaad op Rood.Edd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:29:
Is VET nu net geswitched naar Softs?
Gasly ook op medium, hoop dat hij het daar mee red
Hij staat nu op P4 en VER op P5.basvn schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:30:
Zo te zien wel..basvn schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:30:
Max niet blij. loopt nog steeds te klagen over vermogen. waaronder straight line speed
VET zet iedereen op het verkeerde been door direct over te schakelen naar softs.
Sectorindicaties stuk... geen kleuren meer voor S1en 2?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Beetje vreemd dat VET op softs niet verder komt dan P8.
Motor setting issues?
Klinkt wel lekker hoor die Honda...
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft weer gedaan wat verwacht mag worden, hij gaat de pits in.
De rode banden lijken niet zo lekker te gaan..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Net Sushi.. lekker rauwMikeyMan schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:33:
Motor setting issues?
Max moet op zijn setje mediums letten want die kan hij in de race nog nodig hebben.
Vettel gaat zo nog op geel een ronde knallen
Daar heeft hij toch net zijn tijd op gezet? Als hij niet op een andere set sneller gaat moet hij daar dus op starten.sjaool schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:34:
Max moet op zijn setje mediums letten want die kan hij in de race nog nodig hebben.
Hangt er vanaf of hij nu nog op softs een snellere tijd moet zetten. Maar dat zal wel meevallen denk ik. Voor VET wordt het nog wel spannend.ThomasG schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Daar heeft hij toch net zijn tijd op gezet? Als hij niet op een andere set sneller gaat moet hij daar dus op starten.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 13-07-2019 15:37 ]
exact. Maar ze weten dus niet zeker of de huidige tijd goed genoeg is. vandaarThomasG schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Daar heeft hij toch net zijn tijd op gezet? Als hij niet op een andere set sneller gaat moet hij daar dus op starten.
daardoor kan die dus op andere banden starten. Als de tijd goed genoeg is hoeven ze geen nieuwe banden aan te spreken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.