Leuk, leuk, leuk!
Kan interessant worden morgen.
Kan interessant worden morgen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kan hij bij de start morgen lekker met BOT lopen fucken.Chiron schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:11:
Haas P5 ook, Magnussen ging lekker uit zijn dak na de finishlijn.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lekker he, zo'n glaasje azijn tijdens het kwali kijken..Bart-Willem schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:12:
Nu Hamilton nog een grid penalty van 5 plaatsen of meer en het kan eindelijk weer eens een spannende race worden.Maar ik verwacht dat de Fia liever een saaie Mercedes-race ziet omdat Leclerc's banden na 10 ronden opgerookt zijn en dus Hamilton fluitend kan winnen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
"When you grow up your heart dies"
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Voor degenen die zich afvragen waaromsjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:15:
Een direct gevecht om P1 tussen LEC en VER zal wel herinneringen boven brengen bij die twee.
PSN: xMaurice93
Het hangt er maar helemaal vanaf of er een precedent ligt.Breezers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:16:
Gridstraf voor HAM zou wel heel erg zuur zijn. RAI en HAM waren gewoon door naar de volgende ronde en nee, het was geen handige move van HAM en daar mag best een boete/waarschuwing/punten straf op staan (regels zijn regels) maar gridstraf zou wel heel erg hard zijn
Dat was zuur idd, maar tevens ook het team aan te rekenen die rekening moet houden met dat soort dingen. Mazzel dat ie zich niet te pletter reed met 200+ op dat treintje.zynex schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:16:
Dat van Kvyat vind ik veel zuurder.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 29-06-2019 16:24 ]
Niet zo gek, staat een Rus in z’n nek te hijgen
Al was het maar voor het wk.NotSoSteady schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:30:
Die stewards moeten gewoon rekening houden met het feit dat Frankrijk dodelijk saai was, dus zet die Hamilton minimaal vijf plekken terug.
Ach, hij heeft nu wel mooi de Ferrari's gesplit. Heeft 'ie toch maar even mooi gedaan
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
"ze staan nog allemaal te zuipen"sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:31:
Heerlijk hoe Hulkenberg weer tegen Jack aan staat te lullen...
Haha inderdaad!sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:31:
Stoeltje bij RBR komt zo wel open.redfoxert schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:32:
[...]
"ze staan nog allemaal te zuipen"
haha heerlijke ventZou jammer zijn als ie weg gaat als dat gerucht van Ocon inderdaad klopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Block is meestal 3 plekken, zie Vettel vorig jaar in Oostenrijk met Sainz.NotSoSteady schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:30:
Die stewards moeten ook rekening houden met het feit dat Frankrijk dodelijk saai was, dus zet die Hamilton minimaal vijf plekken terug.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja jammer dat Jack er nauwelijks op ingaat. Kom op, heb je er eentje die ook een beetje wil dollen ipv semi-ingestudeerd gelul op te dreunen; ga je klagen.sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:31:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
marketing technisch.. zeker weten!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mag van mij! HUL en RIC zijn ook redelijk aan elkaar gewaagd met een +-je voor RIC, maar naast VER lijkt het me wel een "dynamisch duo", VER kan met HUL weer de lol hebben die VER ook met RIC had.
[ Voor 3% gewijzigd door BernardV op 29-06-2019 16:35 ]
Voor Red Bull is dat blikje bijna bijzaak lijkt het wel. Waar zij allemaal niet in zitten qua marketing is echt niet normaal meer. Dat gaat van extreme sports tot muziek en wat al niet meer. Ik denk ook dat er bijna niemand is die Red Bull niet kent.basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:34:
[...]
marketing technisch.. zeker weten!
en volgens mij zit RBR maar voor 1 ding in F1.. en dat is reclame maken
Je bent niet de enige. Max zegt ook net dat hij eindelijk weer eens kan lachen na een kwalificatie.Spotmatic schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:37:
Eindelijk weer eens een positief gevoel na een Q. Heerlijk!
Waiting on the world to change
Ik kijk er wat cynischer naar. Hulk is denk ik net niet zo goed als Ricciardo. Perfect dus als nummer twee. Hulkenberg zal perfect zijn punten binnenhalen en eens een podium kunnen scoren. Dik salaris, is al mentaal gebroken waardoor die waarschijnlijk niet zo snel moeilijk zal doen als Max voorbij moet en heeft marketingwaarde.BernardV schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:34:
[...]
Mag van mij! HUL en RIC zijn ook redelijk aan elkaar gewaagd met een +-je voor RIC, maar naast VER lijkt het me wel een "dynamisch duo", VER kan met HUL weer de lol hebben die VER ook met RIC had.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet dat een comment als dit weinig toevoegd, maar toch:DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Ik kijk er wat cynischer naar. Hulk is denk ik net niet zo goed als Ricciardo. Perfect dus als nummer twee. Hulkenberg zal perfect zijn punten binnenhalen en eens een podium kunnen scoren. Dik salaris, is al mentaal gebroken waardoor die waarschijnlijk niet zo snel moeilijk zal doen als Max voorbij moet en heeft marketingwaarde.
[ Voor 21% gewijzigd door BernardV op 29-06-2019 16:46 ]
Mijn boefje is liev!
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 29-06-2019 16:45 ]
[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 29-06-2019 16:46 ]
F2 is het ondertussenredfoxert schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:46:
Even doorgezapt naar GP2 ... Mick Schumacher komt niet van zn plek voor de formation lap
GP2 is ook best interessant om te kijken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Met dank aan Jack....sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:31:
Hij had het iig over de fanboost die hij kreeg van het oranjepubliekDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:51:
Maar heeft iemand al wat van Max gehoord?
Ik wil graag weten wat hij te zeggen heeft over de upgrades en of de banden. Ben zeer benieuwd waarom de RB15 opeens leek te functioneren naar behoren.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Via Skysports TwitterLewis Hamilton to meet with #AustrianGP stewards at 4pm BST over alleged Kimi Raikkonen block
Verwijderd
Hoop dat je je gelijk hebt gehaald over 24 uur.JB schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:42:
BAM! Weer eens een keer spanning en competitie
Touch of Newey, die nog even de flapjes op de vloer testte voor de laatste run in Q3Killjoy schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:52:
[...]
Hij had het iig over de fanboost die hij kreeg van het oranjepubliek
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
VER consequent sneller dan BOT.
Zie...
sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:23:
HAM moet zich om 17:00 uur melden bij de stewards.
[Afbeelding]
Want het is héél spannend als Hamilton vooraan rijdt én nog eens makkelijk de race wint!VidaR-9 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:13:
[...]
Lekker he, zo'n glaasje azijn tijdens het kwali kijken..
Ah start ie bijna vooraan op dit baantje, maar dan met een ronde achterstand.basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:15:
3 plekken straf voor RUS voor blocken van KVY
(dit verwacht ik ook bij HAM)
ping 127.212.23.124
Laten ze maar consequent zijn.. Dus HAM ook 3 plekken naar achteren..basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:15:
[Afbeelding]
-
Regelmatig gezien ja, maar KVY ging mogelijk niet door naar de volgende ronde hierdoor en dat is (mag ik hopen) wel een verzwarende reden, maar anderzijds als dit de benchmark is dan moet een soortgelijke straf ook hier toegepast worden.basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:15:
[Afbeelding]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hinderen is hinderen..Breezers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:20:
[...]
Regelmatig gezien ja, maar KVY ging mogelijk niet door naar de volgende ronde hierdoor en dat is (mag ik hopen) wel een verzwarende reden, maar anderzijds als dit de benchmark is dan moet een soortgelijke straf ook hier toegepast worden.
FIA geeft vaak aan dat enkel het incident an sich bekeken wordt, en niet de randzaken.Breezers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:20:
[...]
Regelmatig gezien ja, maar KVY ging mogelijk niet door naar de volgende ronde hierdoor en dat is (mag ik hopen) wel een verzwarende reden, maar anderzijds als dit de benchmark is dan moet een soortgelijke straf ook hier toegepast worden.
In principe horen de indirecte gevolgen niet mee te wegen voor een straf. Je hebt iemand gehinderd die aan een snelle ronde bezig was, dat is in beide gevallen hetzelfde. De straf hoort dus ook hetzelfde te zijn.Breezers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:20:
[...]
Inderdaad. Anders maken ze zich echt belachelijk.basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:21:
[...]
Hinderen is hinderen..
of het nou wat uit maakt of niet, RAI zat in zijn fast-lap, en is hier door gehinderd..
dus lijkt mij dat ze het ook gewoon zo gaan zien
Mijn boefje is liev!
FIA: hold my beer...JB schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:23:
[...]
Inderdaad. Anders maken ze zich echt belachelijk.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ergste is dat ze het hem waarschijnlijk verteld hebben, en hij niet bij machte is om er iets aan te doen.sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:39:
Volgens Christian Horner probeerde Gasly teveel snelheid mee te nemen in bocht 1 wat hem een halve seconde kostte. Ik lees hier dus in dat hij de wagen overdrived, iets waar Max dus van beschuldigd werd.
Linkje naar Facebook.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Waarom post je het danGé Brander schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:47:
Onzin van de bovenste plank natuurlijk! 😁
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Oh ja, sorry, vergeten dat je alleen maar uiterst serieus mag reageren hier. Duizend maal excuses...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Enige dat ik kan bedenken is dat de Mercedes meer moeite heeft met de warmte en dat het een hoger gelegen circuit is.Gé Brander schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:47:
Conspiracy theory:
De FIA heeft na de dramatische wedstrijd van vorige week aan Mercedes gevraagd te doen alsof ze hier niet sneller kunnen om zo de F1 weer even spannend te doen lijken.
Onzin van de bovenste plank natuurlijk! 😁
Ik vond de kwalificatie leuk om naar te kijken. Ben benieuwd naar de race. Heeft Verstappen een kans om te winnen? Ik denk het wel.
Misschien kan Pirelli de banden nog eens aanpassensjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:49:
[...]
Enige dat ik kan bedenken is dat de Mercedes meer moeite heeft met de warmte en dat het een hoger gelegen circuit is.
Flickr PSN ID= cheironnl
Toto Wolff flipping tables ...DoeEensGek schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:43:
Duurt best lang, ze maken het zichzelf niet makkelijker.
Geen gekke gedachte gezien Mexico...sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:49:
[...]
Enige dat ik kan bedenken is dat de Mercedes meer moeite heeft met de warmte en dat het een hoger gelegen circuit is.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
3 plaatsen voor Lewis?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Joepie, LEC en VER op de eerste rij.Gé Brander schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:55:
Goed dat de FIA één lijn trekt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die is er volgens mij ook gewoon, alleen het nieuws gaat vaak sneller rond dan dat het officieel naar buiten wordt gebrachtJvS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:56:
Waarom is er niet gewoon een fatsoenlijke plek waar ze dit soort shit structureel publiceren?
Jammer dat juist op dit circuit de slipstream nog extra goed werkt..basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:57:
MERC´s zijn niet goed in het volgen/inhalen van andere auto´s, dus kan leuk worden!
lec op geel hebasvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:57:
yeaah! Frontrow!
Hopen dat hij een beetje bij LEC kan blijven, en de rest achter zich kan houden
MERC´s zijn niet goed in het volgen/inhalen van andere auto´s, dus kan leuk worden!
Die is er. Site van de FIA waar alle documenten komen.JvS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:56:
Waarom is er niet gewoon een fatsoenlijke plek waar ze dit soort shit structureel publiceren?
En LEC is fucked want medium - hard is sneller dan soft - hard. :-)
Lec was toch op rood en Max op geel?
moet hier verschijnen:Terranova schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Die is er volgens mij ook gewoon, alleen het nieuws gaat vaak sneller rond dan dat het officieel naar buiten wordt gebracht
Staat er nu op, gepost om 17:59.loekf2 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:00:
[...]
moet hier verschijnen:
https://www.fia.com/documents
Ik zie alleen nog de Russel Q1 straf, gepost om 17:08
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 29-06-2019 18:07 ]
Mercedes kennende doen ze het gewoon via een pitstop als HAM er op de baan niet voorbij komt.Spotmatic schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:08:
Max heeft hier de fanboost, dus gaat helemaal goed komen...
Belangrijkste vraag: gaat BOT een knauw krijgen als HAM hem inhaalt?
Mwah, ze schroeven gewoon het emotielevel van Robottas.exe wat naar beneden.Spotmatic schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:08:
Max heeft hier de fanboost, dus gaat helemaal goed komen...
Belangrijkste vraag: gaat BOT een knauw krijgen als HAM hem inhaalt?
[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious op 29-06-2019 18:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq