iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het nepbericht wat hier ook geplaatst is. Serieushoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:50:
Maar waar was dat feestje in de garage van Ferrari dan voor?
Mee eens..prachtig om te zien.-tom-562 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Ik vind de overwinning nog veel mooier voor Honda dan hoor Max/Red Bull. De trots straalt gewoon van die man af!
Wie?dindr schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
Op dit moment is niets zeker. Drie dingen zijn op dit moment nog zeker:
We gaan allemaal ooit dood
We moeten belasting betalen
Als Max zijn positie behoudt zal Dilara morgen zeker niet meer kunnen lopen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een bezwaar zal nooit de straf beinvloeden. Hoogstens een smet op de overwinning plaatsen.Maarten_E schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
Ja idd, Ferrari gaat natuurlijk nu als een malle bezwaar aantekenen, is de winnaar alsnog niet bekend -.-
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ziet er uit als een goed restaurantje... waar kan ik boekenYonix schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
YES!!![]()
And now, we feast!
[Afbeelding]
#LeftoverBBQ #MaxVerstappenIsEenHeld #RedBullRingBlijftHeel
Blijkbaar. Maar ik kijk al jaren de races zelf niet meer, en dat mis je de afkortingen wat sneller. Zeker niet bij zulke kleine verschillen. VER = sr, VES = jr, dat blijft dan hangen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
LOL als dat waar is....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nee grapje. Hrt bier was om 6 uur al op. Elk jaar hetzelfde hier..
Ze rijden in de F1 tegenwoordig ook met hybride systemen he!ijdod schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:50:
[...]
Had niet meegekregen dat dit weer naar VER gewijzigd is. Toen Max begon was het VES, omfat Vergne al met VER reedt.
per aspera ad astra
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Maar wel goed, een keer een race waarin hard racen niet bestraft wordt.Gé Brander schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:55:
Ik had dit niet verwacht hoor. De FIA is niet echt consequent bezig. 🤣
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ProostLockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
Hehe kan eindelijk aan de sake
https://f1manager.info/ranking/4605
Heb je daar echt mee gewacht?LockeJohn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
Hehe kan eindelijk aan de sake
"I pity you, fool!"
Hier bier en nagels op. Tijd om te slapen.
Eat the bugs, live in a pod
Nee hoor, herinnert niemand zich meer over 25 jaar.!mark schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:54:
Vooral jammer dat deze race nu vooral bekend blijft vanwege dit incident; en minder vanwege de topprestatie van Max
Er is nog geen officieel document gepubliceerd, dus deze zijn fake.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het is de FIA. Ze hebben al wel 3x Max van het podium afgeschopt na dergelijke incidenten.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:55:
Kon ook niet anders in mijn ogen. Ik blijf het bizar vinden dat na de 'Under Investigation' melding, IEDEREEN incl de poll op de F1 website er vanuit ging dat Max onder vuur lag. Ondanks de uitrem actie van Max, was het nog altijd Leclerc die buiten de baan ging en instuurde op Max, maar niemand en dan ook niemand had het idee dat het Leclerc wel eens kon zijn die misschien een straf verdient? Hoe bedoel je geconditioneerd?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar het was gezellig mensen. Ik ga ook eens wat anders doen.
PS: Ik lees wel terug hé, dus niet gaan rellen.
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2019 19:57 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze zijn door de FIA op twitter geplaatstCH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Er is nog geen officieel document gepubliceerd, dus deze zijn fake.
#F1 - Austrian Grand Prix - Documents 49 & 50 pic.twitter.com/yrsnLSpPh1
— FIA (@fia) 30 juni 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Maar ik kan begrijpen dat dit eventjes duurt, lijkt me geen makkelijke beslissing. Hopelijk zat er geen Italiaanse ref in het FIA team, die wordt gehakt in Italy
Goed voor leclerc, want zo wil je geen 1e overwinning krijgen. Nu kan hij hem echt een keertje vol pakken want de Ferrari deed het erg goed! Al met al een slecht weekend voor Ferrari helaas.
Ik denk dat we idd van de uitloopstroken afmoeten, en terug naar gras en grind, dan komen dit soort situaties ook niet voor.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Float like a butterfly, sting like a bee.
\in de VES tijd was VER Jean-Eric Vergne, toen die afnokte bij Ferrari, kon VES zijn naam laten omzetten naar VER. Heeft niets met Jr. of Sr. te maken ;-)ijdod schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Blijkbaar. Maar ik kijk al jaren de races zelf niet meer, en dat mis je de afkortingen wat sneller. Zeker niet bij zulke kleine verschillen. VER = sr, VES = jr, dat blijft dan hangen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Keurige schijf van 5 hoor. Ribjes zelf uit de BBQ ?Yonix schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:52:
YES!!![]()
And now, we feast!
[Afbeelding]
#LeftoverBBQ #MaxVerstappenIsEenHeld #RedBullRingBlijftHeel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Prestatieclausule van RBR richting Max.Holkers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:40:
Welke clausule hebben we het over?
Heerlijk
En eerste overwinning Honda sinds dit millennium
En het millennium begon na 2006?
* Jolke sluit af.
"When you grow up your heart dies"
Check.basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Deze zijn door de FIA op twitter geplaatst
[Twitter]
Deze overwinning is de potentiele grid straf voor de extra motor wissel later dit jaar wel waard.Martinusz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:57:
Begreep ik goed dat Max 30! Ronden 100% motor power kon rijden? Is dat dan het verschil geweest?
Eh nee. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat Verstappen als winnaar uit het duel kwam en derhalve enkel hij wat te verliezen had.Major_ton schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:55:
Kon ook niet anders in mijn ogen. Ik blijf het bizar vinden dat na de 'Under Investigation' melding, IEDEREEN incl de poll op de F1 website er vanuit ging dat Max onder vuur lag. Ondanks de uitrem actie van Max, was het nog altijd Leclerc die buiten de baan ging en instuurde op Max, maar niemand en dan ook niemand had het idee dat het Leclerc wel eens kon zijn die misschien een straf verdient? Hoe bedoel je geconditioneerd?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Wilde snel alles uploadenCH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Check.Volgende keer lijkt het mij dan handiger om gewoon daarheen te linken.
Was officieel dus wilde het graag plaatsen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
"Ferrari laat direct weten dat het niet in beroep gaat tegen de beslissing van de stewards. Max Verstappen is en blijft de winnaar van de Oostenrijkse Grand Prix in 2019."
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ik had verwacht dat er direct verklaringen van Max en Charles bij zouden komen. Zelfs dat nietsjaool schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:57:
De officiële strekking is dus "racing incident" en de beslissing "no further action". En daar hebben ze dus een paar uur voor nodig.
Op naar en tot de volgende race
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Waarom zou dat niet mogen? Alleen als je daar voordeel uit haalt wordt dat bestraft.Desutoroiya schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:58:
Moet Leclerc niet een straf krijgen omdat hij met 4 wielen van de baan was?
Indien dat laatste en onder voorbehoud van een heel blijvende motor kan dit seizoen nog wel eens een hele leuke wending gaan krijgen!
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Kan niet vanwege die brommerraces die ze op die circuits houden. Zet er dan maar muurtjes weg zoals bij wegwerkzaamheden.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:59:
Mooi zo! En nu opbokken met die uitloopstroken, en gewoon grind neerleggen.
Denk dat het vanwege Honda is dat de boel opengegooid is, een overwinning was welkom. De dood of de gladiolen. Wil echter niet zeggen dat de motor dit meerdere races aan kan.
[ Voor 22% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-06-2019 20:01 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
nee hoor, dat mag, je mag alleen niet buiten de baan om iemand inhalen. en lec liet verstappen daarna ook netjes door.Desutoroiya schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:58:
Moet Leclerc niet een straf krijgen omdat hij met 4 wielen van de baan was?
ora et labora
Ja, er zijn 3 drs zones, maar VER heeft natuurlijk ook een aantal keren alleen gereden, en liep in en weer uit op BOT en HAM.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Red Bull ring? Weten dat je op andere circuits minder gaat scoren?Atlas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Nu die shitstorm over is: max heeft bijna de halve race op 100% vermogen mogen rijden. En dit was echt een wereld van verschil tov de vorige races. Hoe makkelijk hij naar Bottas en Lec reed was bizar... Waarom mocht hij dit doen? Waarom mocht hij dit nu pas doen? En mag hij dit volgende race ook doen?
Indien dat laatste en onder voorbehoud van een heel blijvende motor kan dit seizoen nog wel eens een hele leuke wending gaan krijgen!
De. Nieuwe voorvleugel maakte het verschil, niet de motorAtlas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Nu die shitstorm over is: max heeft bijna de halve race op 100% vermogen mogen rijden. En dit was echt een wereld van verschil tov de vorige races. Hoe makkelijk hij naar Bottas en Lec reed was bizar... Waarom mocht hij dit doen? Waarom mocht hij dit nu pas doen? En mag hij dit volgende race ook doen?
Mjah, Marko gaf al aan dat er in Monza een spec4 komt. Dus dit ding hebben ze redelijk opgerookt waarschijnlijk. Maar het lijkt erop dat de updates werken. Das goed nieuws.Atlas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Laatst Vettel, nu Leclerc
Wellicht heeft Newey ook de sweet spot geraakt nu?Atlas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Mijn boefje is liev!
Kunstgras, 3 meter breed ofzo, met heel af en toe een stukje asfalt terug naar de baan. Kun je al die kegeltjes waar ze omheen moeten rijden ook weglaten, verlies je altijd tijd als je te wijd gaat en let maar op: dan kunnen ze ineens wel binnen de lijntjes kleuren.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
[...]
Kan niet vanwege die brommerraces die ze op die circuits houden. Zet er dan maar muurtjes weg zoals bij wegwerkzaamheden.
Snap ik, maar met alleen linkjes naar plaatjes is dat niet duidelijk en aangezien er ook al fake berichten / afbeeldingen de revue waren gepasseerd...basvn schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:58:
Wilde snel alles uploadengeen tijd om dan ook nog een vermelding naar de FIA te maken
Was officieel dus wilde het graag plaatsen
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 20:02 ]
Inmiddels wel op twittersambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
Nou laat ik het dan maar geloven.
Suf dat de FIA niks op hun eigen site zet
https://twitter.com/fia/status/1145389699743277058
Ik kan me goed inbeelden wat er in de Ferrari pitbox gebeurde toen duidelijk werd dat het een hoax was en uiteindelijk het officiele bericht bekend werd gemaakt.
Dit dus, ben je gelijk van het gezeik af, er is nu echt teveel ruimte en geen prijs die je moet bepalen om het risico van buiten de baan racen af te straffen.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:59:
Mooi zo! En nu opbokken met die uitloopstroken, en gewoon grind neerleggen.
PS:
Ik ben nog steeds van mening dat LEC opzettelijk een botsing veroorzaakte met VER om dat dat de enige optie was om de race te winnen.VER was echt veel sneller, en die had hem iets later ook wel binnen gehengeld. LEC is niet dom, een hele goede coureur, en hij speelt het spelletje met zijn drama gedrag ook heerlijk mee.
Fijne beslissing, en terecht..
Allemaal in zijn voordeel voor als ie later de bullshit stories moet brengen ; great fans, big thank you to the team and the guys in the factoryKlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
En toch vind ik jammer dat Verstappen toch weer een controversiële inhaalactie nodig had. Voer voor de haters en ook niet helemaal nodig. Een bocht of ronde later had hij hem ook wel gepakt.
Mijn boefje is liev!
Nouja, het is duidelijk dat de Mercs vooral op temperaturen zijn afgetroefd, de Ferrari's? Da's moeilijker te zeggen. Het ziet er het hele seizoen wel naar uit dat die nog wel te pakken zijn, maar goed, Merc heeft dit seizoen het leiderschap weer uitgebouwd. Denk dat je dit niet echt als positief punt kan aanstippen, want zo warm zal het niet snel weer zijn.Quad schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Zo.. Een Honda dat dus officieel de Ferrari en Mercedes afgetroefd heeft. Netjes!
Ja, er zijn 3 drs zones, maar VER heeft natuurlijk ook een aantal keren alleen gereden, en liep in en weer uit op BOT en HAM.
Je kunt Max toch niet verwijten dat Leclerc aan de buitenkant blijft hangen?KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
En toch vind ik jammer dat Verstappen toch weer een controversiële inhaalactie nodig had. Voer voor de haters en ook niet helemaal nodig. Een bocht of ronde later had hij hem ook wel gepakt.
Weet je dat zeker? Helmut bevestigde dat Max ruim 30 ronden op max power mocht rijden, dus niet alleen de vleugel lijkt mijd0s schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
[...]
De. Nieuwe voorvleugel maakte het verschil, niet de motor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die actie maken ze samen controversieel. Als je kijkt hoe Vettel en Bottas ingehaald worden: die weten dat er niks te winnen valt door te blocken, dat is onnodig risico: de ander is sneller, zit aan de binnenkant op de ideale lijn en gaat je toch pakken. Je verlies nemen is ook een kunstKlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
Als je op die manier gaat racen dan ga je geheid geen kampioenschappen winnen. Bovendien had hij niet zo heel veel tijd meer om Leclerc in te halen dus als zich dan een mogelijkheid voordoet dan pak je hem.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
"When you grow up your heart dies"
Dat is wel een mooi signaal naar de FIA aangezien ze wel protesteerden bij de onterechte straf voor Vettel. Sportief van Ferrari.BigEagle schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:58:
Volgens NU.nl:
"Ferrari laat direct weten dat het niet in beroep gaat tegen de beslissing van de stewards. Max Verstappen is en blijft de winnaar van de Oostenrijkse Grand Prix in 2019."
Er zit altijd 1 (oud) coureur bij, die een coureurs perspectief kan toelichten. De anderen zijn aangesteld door de FIA en letten meer op de regels.skreppiedoe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:59:
Wie zijn naast Kristensen de andere stewards?? Die andere namen zeggen mij helemaal niets.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 20:05 ]
"when the flag drops the bullshit stops" van olav
i call bullshit
Yep. Hij lag op een gegeven moment 15 sec. achterop Leclerc, had nooit gedacht dat dit dicht te rijden was.Exocet schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:02:
Bizar hoeveel tijd Max heeft goedgemaakt in de race met zijn concurrenten voor hem. Kan niet wachten op de analyses
Tijd voor het verzamelen van het diverse media, dit wordt minimaal weer een Spanje 2016 verzameling
Testing, one, two ...
Als je op tempo zo om je oren wordt gereden ook niet meer dan terecht. Let wel, Leclerc verloor gemiddeld een seconde per ronde in de laatste tien rondes.KleineJoop schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Dat is wel een mooi signaal naar de FIA aangezien ze wel protesteerden bij de onterechte straf voor Vettel. Sportief van Ferrari.
Kwam binnen op ruim 3s.
Thanks!Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Ziet er uit als een goed restaurantje... waar kan ik boeken![]()
Jup, jup.loekf2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Keurige schijf van 5 hoor. Ribjes zelf uit de BBQ ?
[ Voor 26% gewijzigd door Yonix op 30-06-2019 20:06 ]
4(oud) coureurs zou ik een veel betere optie vinden.CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Er zit altijd 1 (oud) coureur bij, die een coureurs perspectief kan toelichten. De anderen zijn aangesteld door de FIA en letten meer op de regels.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Daar heb je nu google, Bing, etc... voor.skreppiedoe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:59:
Wie zijn naast Kristensen de andere stewards?? Die andere namen zeggen mij helemaal niets.
Als je de beelden terugkijkt, reed hij veel verder door tot hij instuurde, waar hij in die bocht alle eerdere rondjes de apex veel korter pakte en voller over de kerbstones ging.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:03:
[...]
Je kunt Max toch niet verwijten dat Leclerc aan de buitenkant blijft hangen?
Volgens NU.nl zit Max al in de taxi richting het vliegtuig. Helaasch. (Overigens melden ze ook dat LEC in hetzelfde vliegtuig zitLAD93 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:05:
Ik wil post-FIA-steward-decision interviews zien!
per aspera ad astra
Ja dat verbaasde mij ook al. Ongelooflijk hoeveel power die Honda heeft als ze hem voluit zetten.Atlas schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:00:
Ja, ik zit ook te wachten op de post race paddock pass, die hebben daar ook duidelijk op gewachtLAD93 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:05:
Ik wil post-FIA-steward-decision interviews zien!
Ik denk wel dat RB een risico heeft genomen.DutchCrownNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:03:
[...]
Weet je dat zeker? Helmut bevestigde dat Max ruim 30 ronden op max power mocht rijden, dus niet alleen de vleugel lijkt mij
Dit is een thuis wedstrijd voor RB, plus een belangrijke meeting met Honda vanavond (Marko bevestigde dit tegen Jack). Dus voor beide partijen wel lekker als je #1 wordt vandaag, dus ik geloof echt dat VER meer heeft gekregen vandaag dan normaal. Op witte banden na de pitstop ineens de snelste tijden wegzetten? Daar is meer aan de hand dan bandjes managen.. In mijn visie heeft VER idd een 30 ronden party mode gekregen.
Je ziet ook dat LEC twee keer instuurt, de eerste keer voor de bocht, tot ie VER tegenkomt, daarna alsnog om te zorgen dat ie wheelbanged met VER zodat deze discussie kwam en een soort schwalbe vormde.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:06:
Als je de beelden terugkijkt, reed hij veel verder door tot hij instuurde, waar hij in die bocht alle eerdere rondjes de apex veel korter pakte en voller over de kerbstones ging.
Ik denk dat dat risico wel meevalt. Nogmaals, je ziet LEC twee keer insturen.ricardo246 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:07:
Ik denk wel dat RB een risico heeft genomen.
Dit is een thuis wedstrijd voor RB, plus een belangrijke meeting met Honda vanavond (Marko bevestigde dit tegen Jack). Dus voor beide partijen wel lekker als je #1 wordt vandaag, dus ik geloof echt dat VER meer heeft gekregen vandaag dan normaal. Op witte banden na de pitstop ineens de snelste tijden wegzetten? Daar is meer aan de hand dan bandjes managen.. In mijn visie heeft VER idd een 30 ronden party mode gekregen.
[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 20:09 ]
Dus op oude hards rijd Max duidelijk sneller dan VET op nieuwe softs... Hoe kan dat nou eigenlijk? Want de motor van Ferrari staat toch bekend als de snelste?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is dat zo? Wie zegt dat het de volgende ronde niet weer exact dezelfde situatie zou zijn?KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:01:
Uiteindelijk is de actie in mijn ogen ook niet controversieel. Leclerc wil niet opgeven en daardoor krijg je deze situatie, maar daarmee zit Verstappen niet fout.
Als je auto veruit superieur is en je hebt alle tijd moet je geduld hebben, maar daar was hier geen sprake van.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Brandstof.ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:08:
Ok, weer over de race...
Dus op oude hards rijd Max duidelijk sneller dan VET op nieuwe softs... Hoe kan dat nou eigenlijk? Want de motor van Ferrari staat toch bekend als de snelste?
Toen wilde moeders naar huis met nog 15 ronden, ik zei doe maar niet, max gaat hem nog pakken
Soms voel je het gewoon aankomen, vervolgens met hele gezin Max de winst zien pakken!
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.