3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wie ?Saturnus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:34:
Ook Juan Fangio wordt naar de stewards geroepen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nouja, dat is precies het punt. In sport zou het om fairness (of hoe je het wil noemen) moeten gaan en niet om geld. Ja, dan kan je vanuit financieel oogpunt zeggen dat het sense maakt. Maar dat maakt het nog niet minder misselijk. Het enige wat blijkbaar telt is geld. Dat is onze maatschappij vandaag de dag.alexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:33:
[...]
Nou ja, naaien. F1 draait om resultaat. Er worden miljoenen uitgegeven voor honderdsten van seconden.
Als de FIA officials echter zo voorspelbaar worden in het veel teveel straffen kan het best een slimme tactiek zijn om daar gebruik van te maken.
Lijkt erop dat Leclerc/Ferrari dat gedaan hebben.
Maar is die niet al overleden? Is dit een grapje omdat het zo lang duurt?Saturnus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:34:
1911 wil zijn coureur terugSaturnus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:34:
Dood sinds 1995...Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:35:
[...]
Maar is die niet al overleden? Is dit een grapje omdat het zo lang duurt?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:35:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
per aspera ad astra
Ja, die is allang dood...Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:35:
[...]
Juan Manuel Fangio (Balcarce, 24 juni 1911 – Buenos Aires, 17 juli 1995) was een Argentijns Formule 1-coureur. Hij won het wereldkampioenschap vijf keer, waarvan vier keer op rij, tussen 1954-1957.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ook toepasselijk op andere dingen dan degene achter hem.
Juan Manuel Fangio, 5x wereldkampioen F1.
EDIT:
Oh, die doet het al een paar jaar niet meer.
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 19:37 ]
Daar is de deurLAD93 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:36:
Zou Ferrari ook geschermd hebben met ‘tweede keer in een paar races dat we ‘unfair’ een overwinning kwijt raken, kijk uit anders stappen we eruit!’?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Volgens GPfans heeft Max zijn telefoon gesloopt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit ziet er niet goed uit...FreshMaker schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
https://twitter.com/GPFansNL/status/1145377455110283264
De appel valt niet ver... nee.. te makkelijkFreshMaker schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
Tesla M3LR '21
Half uur geleden al, dan hadden ze al iets openbaar gemaakt tochFreshMaker schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
volgens mij zijn de eerste nederlanders ook al thuisFiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:34:
Slaat helemaal nergens op.
Stel je bent Oostenrijker en naar de race geweest.
Kom je nu ongeveer thuis denk ik.
'Wie heeft er gewonnen...?' 'Weet ik niet...'
Die zou zich ook in zijn graf omkeren als Max een penalty krijgt.....
Tegen de tijd dat de uitslag komt, is iedereen al overleden.Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:35:
[...]
Gerede twijfel = vrijspraak.gambieter schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
Nou, de stewards zijn het onderling nog niet eens..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die is alleen al een paar jaar overleden.
jammer dat we dat niet mogen zien.
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 30-06-2019 19:39 ]
How do you save a random generator ?
Ligt het aan mij of lijkt het erop alsof ze de arm van Kubica erin geshopped hebben?FreshMaker schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
Helmut Marco is al weg, duurde hem te langP.O. Box schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
[...]
volgens mij zijn de eerste nederlanders ook al thuis
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Ik hoop dat Lando nog lang in F1 rijdt; hij is echt een verrijking op de grid qua karakter. Die gaat veel fans krijgen in de toekomst.
Wat dacht je van Lauda ?AW_Bos schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Die zou zich ook in zijn graf omkeren als Max een penalty krijgt.....
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
The FIA says "the decision will come very, very soon". Stand by your refresh buttons. #F1 #AustrianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 30 juni 2019
Denk eerder of de sport dan nog wel representatief is voor 'racing', als alles toch maar binnen de lijntjes moet kleuren en alles toch maar door allerlei achterklap gewonnen moet worden.enchion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:38:
Zal wel een wedstrijd belangen-onder-de-tafel geworden zijn.
Hoop het zelf niet, overigens en dat VER dus zijn overwinning behoudt.
Onzin, is gewoon een kek hoesje!FreshMaker schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:37:
Of dat is een hoesje met de helft van zijn leeuw als op zijn helm...
Mwah, in dit geval is het gerede twijfel is Honda de 1e win ontnemen (en die hebben ze nodig) en de fans @ het circuit een win ontnemen... Ik denk dat dit zeker wel een rol speelt. Als ze alsnog een penalty geven, dan zijn ze zeer zeker van hun zaak.
Das toch dezelfde foto als van toen ze uit de 1e meeting kwamen?
Er staat iemand achter hem en de arm is van die persoon.Smultie schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:39:
[...]
Ligt het aan mij of lijkt het erop alsof ze de arm van Kubica erin geshopped hebben?
Blijkbaar zijn sommige mensen blind of willen ze dingen zien.
Verwijderd
Zijn we er al?Maurice079 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:18:
Nog 200 posts jongens. Dan zijn we Brazilië 2016 voorbij
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Donkey !!!Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Zijn we er al?
Draadje gaat zo op slot...Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Zijn we er al?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een Sueance?Saturnus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:34:
Bensimpel
Positieve meneer
Wachten kan ik wel de hele dag
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk echter dat er veel spierballentaal vanuit zowel Redbull als Ferrari bij is gekomen waardoor men geen oordeel durft te nemen
We see things as we are, not as they are
Voor de zon had je niet naar Mexico hoeven gaan hoor.Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Het is dat ik nu in Mexico ben, * Pierre gaat zo maar even lunchen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Minimum is 5
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Kijk je wel uit met die electrische pruttelbakjes douches daar in Zuid Amerika ? Soms ga je er dood aan.Bensimpel schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Het is dat ik nu in Mexico ben, * loekf2 gaat zo maar even lunchen.
Verwijderd
Iedereen eenmeerdere NL-alerts?loekf2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:41:
FIA moet natuurlijk eerst de server rebooten. Gerucht gaat dat de hosting bij KPN zit.
2 seconden is ook prima, maar ik denk dat ze daarvoor wel even het reglementenboek moeten aanpassen. Dat zou wellicht lastig kunnen zijn.
Meine Güte!! Hier ga je toch geen straf voor uitdelenSpotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Stabilized versie van de actie tussen VER en LEC:
https://streamable.com/bftsg
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit +100. Bijna 3 uur na de race/het podium moet je geen straf meer uit gaan delen. Zoiets doe je óf voor het podium of niet. Sowieso, als er zóveel twijfel is (anders duurt het niet zo lang) kun je het er net zo goed bij laten. Race incident, klaar. Dit is racen. Dit willen de fans zien. Zoiets moet je niet afstraffen en al helemaal niet op deze manier.warp schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:41:
Wat een farce is dit.
Een gridstraf voor volgende race. kan dat wel...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Samsung Flip 7
"The FIA War started after major disagreements broke out concerning a daring Verstappen overtake on Leclerc."
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Extra rondje buiten de witte strepen rijden?Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:42:
[...]
Alleen al om deze uitspraak van Leclerc, omwille van de sport en als beloning voor een heroïsche inhaalrace, zou deze actie onbestraft moeten blijven.“I believe that anyway the end will have probably been the same but it’s just not the way you overtake, I think.”
Dan zeggen we gewoon dat Max erg vooruitziend was, en die deze wedstrijd al had toegepast.Fiber schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:42:
[...]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Niet helemaal.
Het zou impliceren dat Max wat fout heeft gedaan. Imho gewoon een inhaalactie. Niets aan de hand.
Op tientallen circuits ter wereld worden er stevigere acties gemaakt, ook zonder gevolgen.
Dit bestraffen is einde F1.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit gaan we niet redden, jonges!!!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dus hier wachten we al uren op?Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:40:
Stabilized versie van de actie tussen VER en LEC:
https://streamable.com/bftsg
Race niet kunnen kijken, maar geen definitieve uitslag dus dan denk je dat er een serieus incident was. Zie je dit...
If you can see, look. If you can look, observe
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Leclerc ligt bij insturen nog net voor Max. Hij zag mag wel. Dus close call!alexbl69 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:42:
[...]
Meine Güte!! Hier ga je toch geen straf voor uitdelen![]()
Als Nederlander max heeft gewonnen. Met alle regels in de F1 weten ze niet wat ze moeten
Verwijderd
Zal het de timer zijn tot ze de uitslag bekend maken?sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:43:
Na de 504 en 503 nu de 502 Bad Gateway
Op de sim dan?AW_Bos schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:44:
Volgens mij zijn ze gewoon de hele race in het geheim opnieuw aan het doen![]()
Die hebben ze ondertussen al 2x kunnen doen jaAW_Bos schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:44:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
VER en LEC beide in de SIM. kijken wie de snelste ronde rijd!AW_Bos schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:44:
Of zullen ze Kop of Munt doen?
Eens, reactie van mij was ludiek bedoeld.Ome Ernst schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:43:
[...]
Niet helemaal.
Het zou impliceren dat Max wat fout heeft gedaan. Imho gewoon een inhaalactie. Niets aan de hand.
Op tientallen circuits ter wereld worden er stevigere acties gemaakt, ook zonder gevolgen.
Dit bestraffen is einde F1.
We see things as we are, not as they are
Ik kan zoveel voorbeelden noemen waarbij degene die wordt ingehaald buiten de baan komt en daardoor de positie verliest.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, dat was een Stop and Go bij de start toch...?ArthurMorgan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:43:
[...]
Dan zeggen we gewoon dat Max erg vooruitziend was, en die deze wedstrijd al had toegepast.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Hij zag hem én hij stuur daarna nog een keer 'op hem in.' Anyways, hij stuurt na het uitwijken gewoon weer maar rechts, ook als hij weet dat Max daar zit.Tito129 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:44:
[...]
Leclerc ligt bij insturen nog net voor Max. Hij zag mag wel. Dus close call!
Als Nederlander max heeft gewonnen. Met alle regels in de F1 weten ze niet wat ze moeten
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier!
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.