ClickbaitMelkunie schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Helemaal koekoek dat ze daar een poll over plaatsen
De stewards willen niet gelynched worden en laten het over aan een slecht opgezette online poll?Melkunie schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Helemaal koekoek dat ze daar een poll over plaatsen
Streamen kunnen ze amper, een site beveiligen dus ook al niet... Gelukkig zijn ze wel goed in straffen uitdelen.Bastie-88 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Daar zit een bot achter, nu al 84k stemmers tegen Verstappen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nu in 2 minuten op 89k, dat is zeker een botBastie-88 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Daar zit een bot achter, nu al 84k stemmers tegen Verstappen
Nee, maar morgen wel allemaal een nieuwe Ferrari...leekers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:21:
Rijden die stewards Williams misschien
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, gaan nu geruchten dat de stewards een Ferrari en Red Bull hebben geleend om de situatie na te spelenleekers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:21:
Rijden die stewards Williams misschien
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Een penalty zou het failliet van de F1 bevestigen.
Als de huidige race volgens het boekje wordt beslist kunnen we de volgende race misschien ook schriftelijk afhandelen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Polls zijn niet te vertrouwen kijk maar naar de winnaar van DotD.Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:17:
Die poll op de officiele site is ruim 70.000 keer ingevuld en 59% vind dat verstappen een penalty moet krijgen...
Edit: https://www.formula1.com/...KCAvH5J6cfQ5rQARCPGq.html
"When you grow up your heart dies"
Nee joh, de stewards zijn druk bezig
je bent laat 92k inmiddels (zal ook wel al 95k zijn als ik dit post)
Krijgen we toch nog een safety car...Bastie-88 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:22:
[...]
Nee, gaan nu geruchten dat de stewards een Ferrari en Red Bull hebben geleend om de situatie na te spelen
“FIA.com is required at the stewards for causing a major dip in internet broadband resources”
per aspera ad astra
Op basis van de huidige uitslag andersom. Dan heeft Kub. zijn verdiende driver of the Day.Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:22:
Als de huidige race volgens het boekje wordt beslist kunnen we de volgende race misschien ook schriftelijk afhandelen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:22:
Eat the bugs, live in a pod
Inderdaad.Wognummer schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:22:
[...]
je bent laat 92k inmiddels (zal ook wel al 95k zijn als ik dit post)
Maar wat zijn we toch diep aan het zinken als we een poll van de F1 aan het F5-en zijn om te kijken hoeveel keer er gestemd is.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
FTFYBastie-88 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Daar zit een Bottas achter, nu al 84k stemmers tegen Verstappen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Gewoon een loting van maken? Ik ben voor!Spotmatic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:22:
-
Wij hebben hier net besloten dat we niet naar de F1 zandvoort gaan als er hier gestraft wordt.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Met kogelvrij glas en bom-proof vloeren en zo bedoel je...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heeft Hamilton het publiek al bedankt?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
FIA wacht nog op finishen van Kubica voor ze beslissing delen
Ongeacht de uitslag ben ik er nu wel klaar mee. Wat een aanfluiting. De straf voor Vettel in Canada was al belachelijk en dat we nu zo lang moeten wachten om eindelijk te horen wie er heeft gewonnen is nog erger. Ik hoor morgen op de radio wel wat het is geworden. F1 = dood.
Wat een race. Eindelijk de tanden er in kunnen zetten en gassen. Was er net zoals vorig jaar bij en weer genoten! Wat een feest. Hopen dat de FIA niet gek gaat doen... Heb nu ook een kek rood petje meer naar huis als nadenken op Niki Lauda. Toptop
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Sluit ik me helemaal bij aan.Glashelder schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:24:
Wij hebben hier net besloten dat we niet naar de F1 zandvoort gaan als er hier gestraft wordt.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Wordt dit de eerste race die een periode van twee verschillende maanden beslaat?
Morgen is het juli
[ Voor 19% gewijzigd door naitsoezn op 30-06-2019 19:25 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
ok en bedankt ik stikte hier bijna in mn ijsjeFranko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:23:
[...]
Inderdaad.
Maar wat zijn we toch diep aan het zinken als we een poll van de F1 aan het F5-en zijn om te kijken hoeveel keer er gestemd is.
waar blijft die uitslag....
leclerc is nu terug bij de pers, en zegt niks.
https://twitter.com/BvDooijeweert/status/1145382593896034304
https://twitter.com/BvDooijeweert/status/1145382593896034304
[ Voor 40% gewijzigd door Catmandos op 30-06-2019 19:26 ]
Top, meer kaartjes voor de rest van Nederland.Glashelder schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:24:
Man,man,man wat duurt het weer lang zeg. Zit er een drol dwars bij die lui?
Haha die poll ging 10000 stemmen omhoog in 5 seconde ofzo
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
dude, het is half 8pilskes schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:25:
F#ck it, ik ga slapen........ wat het ook wordt, MAX heeft gewonnen!
We weten binnen een tiental minuten, begeleid met videobeelden, of een voertuig is geland op Mars of dat voertuig is geland op een meteoor die 700 miljoen kilometer verderop is met een gigantische snelheid, maar 2 auto’s die elkaar inhalen met tientallen live HD camera’s zonder latentcy, sensoren etc is heel lastig te bepalen.....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Terug naar huis dusOdessa schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:19:
[...]
Die is al een last minute naar een ver land aan het boeken
Kwam toch uit Brazilie?
Here’s my view... Back in the day, the driver on the outside would have to back out and realise when he’s been beaten. Now, they can keep going, knowing that they can use the asphalt run off and then hope that the argument about “being squeezed off” wins in the stewards room.... pic.twitter.com/ScFqmn1idV
— Karun Chandhok (@karunchandhok) 30 juni 2019
Don't you bloody start Chandhok. Look what happened last time.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 30 juni 2019
Prima, kunnen er anderen in de plaats voor naartoe, zonder de chaos in het verkeer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo moet je morgen naar school 🤔😆pilskes schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:25:
F#ck it, ik ga slapen........ wat het ook wordt, MAX heeft gewonnen!
Samsung Flip 7
Ik moet zeggen dat ik ze wel snap. Is er een keer een spannende race dan moet je dat natuurlijk ook goed uitmelken.
Het feit dat hij niet over van-alles-en-nog-wat zeurde over de boordradio deze race, in tegenstelling tot alle voorgaande races die hij gewoon dik won, stelt de conspiratietheorie dat Merc hier "verliest" om de boel spannend te houden in een nieuw daglicht.Gé Brander schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:24:
Heeft Hamilton het publiek al bedankt?
Eat the bugs, live in a pod
De heren hebben nu strudel pauze.Yonix schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:26:
Ligt Oostenrijk in een andere tijdzone?!
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Leclerc is terug en zegt niets. pic.twitter.com/tz3oJMJU3X
— Bart van Dooijeweert (@BvDooijeweert) 30 juni 2019
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Verwijderd
Kan ook zijn omdat die moet wachten op de officiële beslissing.(voordat die mag lachen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2019 19:28 ]
Potverdomme, voortaan graag weer een Merc 1-2 please. Moet nog van alles doen maar die uitslag zorgt voor uitstelgedrag...
Tesla M3LR '21
Waar is onze lip-stand-analyse-expert ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De directe link met documenten van deze Oostenrijkse race: https://www.fia.com/documents/event/24905
Briljant van onze Thijs
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
FIA-tijd is heeeeeel speciaal.Yonix schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:26:
Ligt Oostenrijk in een andere tijdzone?!
Leclerc dus terug van de stewards, dan kan het niet lang meer duren?!
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
En ik krijg uitslag van het uitstelgedrag van de FIA...London schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:28:
Potverdomme, voortaan graag weer een Merc 1-2 please. Moet nog van alles doen maar die uitslag zorgt voor uitstelgedrag...
Volgens mij moeten ze eerst nog zorgen dat:
Ferrari hun zooi heeft ingepakt en het land uit is.
Lec op het vliegtuig zit.
De stewards zich verstopt hebben.
De Oostenrijkse oproerpolitie in stelling is gebracht.
Het leger standby staat.
En dan kunnen ze vertellen dat VER 5 sec penalty krijgt.
Het leger standby staat.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
wat een amateurs van de FIA zeg... Kan echt niet dit.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Als het zo onduidelijk is dat het zo lang moet duren, dan maak je er een racing incident van. Bij twijfel moet je niet straffen , maar racen.
erutangiS
Er is nog teveel Oranje in de buurt...epic_gram schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:30:
Testing, one, two ...
Naja ik moet zeggen ik krijg van die team radio's wel het idee van schwalbes... waarom moet iedereen elkaar maar kunnen naaien om een voordeeltje te behalen. Echt jammer dat dat vandaag de dag de norm is.
Volgens mij kan het niet anders dan dat de stewards volgens het boekje een penalty moeten geven, maar dat ze geen flauw idee hebben of en hoe ze die penalty moeten uitdelen ivm de controverse die het tot gevolg zal hebben. Ze draaien daarmee eigenhandig de F1 de nek om.
Soms gebeuren er complexe dingen op het circuit, die veel analyse nodig hebben.epic_gram schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:30:
Daar is deze geen een van.
Veel plezier, met een beetje mazzel weet je een week later wie er gewonnen heeftSnowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:25:
[...]
Top, meer kaartjes voor de rest van Nederland.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Laat ook weinig ruimtehardware-lover schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:29:
Kan niet embedden, maar zo moest het dus
https://twitter.com/F1/status/1013450308905664513
Haha, dit inderdaad. Oranje zijn prima fans zolang het goed gaat..... Maar zodra het misgaat ....
Wat dom van ons, ze wachten natuurlijk totdat Jasphur zijn race heeft gekeken.
Waar is Max ? Moest ie 200 keer "ik mag niet inhalen en volgend jaar rijd ik voor Mercedes zoadat ik meteen voor op lig" schrijven ?
Is de Ziggodome al leeg of zit daar nog 15K publiek op uiteindelijk uitslag te wachten?
ICE ICE Baby
10s time penalty en 3 stafpunten wegens schwalbeLAD93 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:31:
LEC weer terug naar de stewards.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Strategisch besluit voor volgende race.
Gas rost Lec er af,. Of het in de race of tijdens blauwe vlag is maakt me niet uit
Gas rost Lec er af,. Of het in de race of tijdens blauwe vlag is maakt me niet uit
Ik kijk nu al uit naar de social media van Jos bij een penalty haha
PSN: xMaurice93
Maar een no further action kan ondertussen eigenlijk ook niet meerThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:31:
Doe langer ze wachten, hoe gênanter het wordt als er een penalty komt.
Dit ^^ damage control en wegrennen...Franko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:30:
Volgens mij moeten ze eerst nog zorgen dat:
Het leger standby staat.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nou ja, naaien. F1 draait om resultaat. Er worden miljoenen uitgegeven voor honderdsten van seconden.Snowdog schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:31:
[...]
Naja ik moet zeggen ik krijg van die team radio's wel het idee van schwalbes... waarom moet iedereen elkaar maar kunnen naaien om een voordeeltje te behalen. Echt jammer dat dat vandaag de dag de norm is.
Als de FIA officials echter zo voorspelbaar worden in het veel teveel straffen kan het best een slimme tactiek zijn om daar gebruik van te maken.
Lijkt erop dat Leclerc/Ferrari dat gedaan hebben.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Beetje off topic maar iemand idee hoe het daar was? Druk? Gezellig? Laatste is misschien een domme vraag.djmuggs schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:32:
Is de Ziggodome al leeg of zit daar nog 15K publiek op uiteindelijk uitslag te wachten?
voor de afleiding :
klik voor video
Big Nyck Energy ⚔️ Big Mick Energy
— Formula 2 (@Formula2) 30 juni 2019
That final step of the podium was hotly contested on Sunday! 🔥#AustrianGP 🇦🇹 #F2 pic.twitter.com/noTlKBYr50
klik voor video
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
gewoon beiden een straf van 5 seconden ben je overal vanaf
Die komt straks bedrogen uit als hij denkt na het terugkijken de uitslag te wetenFranko P. schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:31:
Wat dom van ons, ze wachten natuurlijk totdat Jasphur zijn race heeft gekeken.
Als max straf krijgt hoop ik dat er net als de vorige keer een camera in de buurt is
[YouTube: Max Verstappen and Esteban Ocon fight. (original fight video)]
Cloud ☁️
Bij een niet unanieme jury beslissing ben je toch onschuldig?sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:32:
[...]
Maar een no further action kan ondertussen eigenlijk ook niet meer
Het is maar goed dat het weer 2 weken voor de volgende GP, anders waren Max en Charles zeker te laat
FIA bedenkt dat hun afkorting ook voor "Fuck It All" kan staan en LEC en VER krijgen een gedeelde plek 1-2.
Website BBC :
382. Posted by Hog on
2 minutes ago
This is worse than waiting for Brexit to happen.
Puntje.:P
382. Posted by Hog on
2 minutes ago
This is worse than waiting for Brexit to happen.
Puntje.:P
Slaat helemaal nergens op.
Stel je bent Oostenrijker en naar de race geweest.
Kom je nu ongeveer thuis denk ik.
'Wie heeft er gewonnen...?' 'Weet ik niet...'
Stel je bent Oostenrijker en naar de race geweest.
Kom je nu ongeveer thuis denk ik.
'Wie heeft er gewonnen...?' 'Weet ik niet...'
Iedere race is er weer een crew van Netflix aanwezig, die jouw filmpje ook gefilmd had. De kans is dus groot. Zij staan klaar.HKLM_ schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:33:
Als max straf krijgt hoop ik dat er net als de vorige keer een camera in de buurt is![]()
'Hi, we're the FIA. We can make 5 seconds last like an eternity.'
Iets voor als slogan voor een bepaald stimulerend middel? Mochten ze ander werk moeten zoeken straks.
Iets voor als slogan voor een bepaald stimulerend middel? Mochten ze ander werk moeten zoeken straks.
Zijn er echt mensen hier die onder een steen leven ? Ga eens uit Drenthe vandaag verhuizen zou ik zeggen. Emmen.. tja... als ie in Drenthe woont.Dennism schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:33:
[...]
Die komt straks bedrogen uit als hij denkt na het terugkijken de uitslag te weten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.