[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste
Acties:
  • 150.540 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:54:
[...]
En toch zijn ze ook mét die fuel flow limit tot 8 seconden per ronde sneller in kwali.
Ondanks dat er wel een flink gat zit tussen wordt het toch wel schromelijk overdreven. Het verschil tussen de fastest lap en de pole tijd was in Frankrijk 4.5 seconden en Hamilton reed dat bijna op stokoude hards.

Men lijkt zich toch vooral blind te staren op de tijd in de eerste paar ronden. Maar de auto is dan 105kg zwaarder dan tijdens de kwalificatie, dat is bijna 20%!

Als we naar de laptimes kijken dan rijdt de kop van het veld aan het eind van de race ongeveer 1.5 seconden boven de fastest lap (6 seconden boven de poletijd). Echter op gebruikte banden, twee compounds harder. Als we dan ook nog meenemen dat men in de kwalificatie de batterijen volledig leegrijdt, DRS mag gebruiken en een stuk minder last heeft van verkeer, denk ik dat het uiteindelijke verschil van de engine mapping nog geen 2 seconden is. Dat is nog steeds veel, maar een stuk minder van wat men lijkt te denken.

[1] Bron laptimes, grafiek ergens halverwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

devil-strike schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:43:
[...]

Volgens mij was het gasly die met 0.001 ofzo over de limit zat.
Tnx, was idd Gasly:
https://www.motorsport.co...s-fuel-flow-baku/4377256/

:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Suicyder schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:24:
[...]

Ik ook wel, de Ferrari motor is snel, maar hoe gaat de motor overweg bij meer weerstand (tegen de bult op). En maakt de 650+ meter boven zeeniveau al iets uit qua lucht happen met de turbo's?

Ook benieuwd hoe de Hondamotor met hetzelfde om kan gaan :)
Volgens Bobby D. pas boven 1000m

Paul Ricard ligt ook al op +400m

@Divak Dit viel zelfs Olav op dus dat moet een flinke pluim zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Jelte,89

Woodworking

Divak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:22:
Ik geloof natuurlijk niks van het sandbaggen van Toto, maar ik was dit weekend in Frankrijk, en mij is mij wel iets opgevallen bij de auto van Bottas, wellicht dat iemand hier het antwoord weet, ik heb dit nog nooit eerder gezien.

Elke keer als Bottas voor het eerst de baan op kwam, en accelereerde na bocht 5 (de eerste langzame bocht), kwam er een grote rookwolk uit de motor. De ronden daarna nergens meer last van. Als hij daarna weer een paar minuten naar binnen ging en weer de baan op kwam, gebeurde het wéér. De ronden daarna ook weer nergens last van.

Zo ging het in FP1 t/m FP3, in alle kwalificatie-sessies tot aan de formation lap van de race aan toe. Tijdens de eerste ronde van de race heb ik er eerlijk gezegd niet op gelet. Waar kan dit door komen?
Volgens mij bij de start, of bij de eerste bocht ook!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Divak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:22:
Ik geloof natuurlijk niks van het sandbaggen van Toto, maar ik was dit weekend in Frankrijk, en mij is mij wel iets opgevallen bij de auto van Bottas, wellicht dat iemand hier het antwoord weet, ik heb dit nog nooit eerder gezien.

Elke keer als Bottas voor het eerst de baan op kwam, en accelereerde na bocht 5 (de eerste langzame bocht), kwam er een grote rookwolk uit de motor. De ronden daarna nergens meer last van. Als hij daarna weer een paar minuten naar binnen ging en weer de baan op kwam, gebeurde het wéér. De ronden daarna ook weer nergens last van.

Zo ging het in FP1 t/m FP3, in alle kwalificatie-sessies tot aan de formation lap van de race aan toe. Tijdens de eerste ronde van de race heb ik er eerlijk gezegd niet op gelet. Waar kan dit door komen?
Oh dat is interessant. We zagen het namelijk ook eenmaal toen Bottas wegreed uit zijn pitbox. Maar als dit dus regelmatig gebeurde, dan zou het zomaar kunnen dat Mercedes wederom is begonnen met olie verbranden...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Dat van die rook viel me ook al op, ik was het al helemaal vergeten. Ik sprong echt op van de bank toen ik het zag >:)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Martin Brundle deed het voorheen iedere keer af met "er ligt nog wat olie in de turbo, door het stilstaan" of iets in die gooi, maar afgelopen weekend zij hij, dat dat met deze moderne turbo's eigenlijk niet zou moeten kunnen/mogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:14
De jaarlijkse track guide is er weer. :z

Directe link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:01:
[...]

Oh dat is interessant. We zagen het namelijk ook eenmaal toen Bottas wegreed uit zijn pitbox. Maar als dit dus regelmatig gebeurde, dan zou het zomaar kunnen dat Mercedes wederom is begonnen met olie verbranden...
Ik vraag me dan toch echt af hoe ze dat dan bij Mercedes door de keuring krijgen, ze hebben voortaan toch een maximum verbruik?

Anyway, wel weer mooi back to back races. Zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

3 DRS zones? Toe maar. Hopelijk wel met ieder hun eigen detectiepunt.

Yes, they have 😉
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Austria_Circuit.png.transform/9col/image.png

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 26-06-2019 18:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

Eigen detectiepunt vind ik altijd wel mooi. Dan kun je nog wat terug doen na ingehaald te worden. Al verplaatst het ook veel acties dan naar het laatste rechte stuk natuurlijk.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:20:
Eigen detectiepunt vind ik altijd wel mooi. Dan kun je nog wat terug doen na ingehaald te worden. Al verplaatst het ook veel acties dan naar het laatste rechte stuk natuurlijk.
En vervolgens zou je ook weer acties als deze kunnen krijgen:

Alleen waren die drie DRS zones er volgens mij vorig jaar ook al? Dus zou voor dit jaar dan niet echt iets veranderen aan hoe er geracet wordt /of ze afwachten tot laatste DRS zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe, kan het me zo niet direct herinneren.

Edit: je hebt gelijk, het waren er ook al 3 ;)

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 26-06-2019 19:57 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Het waren idd vorig jaar ook 3. Had ik ook niet meer op mijn netvlies staan!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 19:14
Dit gaat zo'n beetje tegen/over de 50% DRS-zone aan. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08

Martinspire

Awesomeness

DJTimo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:42:
Dit gaat zo'n beetje tegen/over de 50% DRS-zone aan. 7(8)7
Klopt. Volgens mij is het hetzelfde als vorig jaar en toen waren ze niet zo heel overheersend. Gezien de overtake-delta kunnen ze nu eigenlijk geen enkel recht stuk meer zonder DRS naast elkaar komen

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hamilton viel vorig jaar uit met motor problemen en Bottas met de versnellingsbak. De rook kan ook een teken zijn dat de motor op zijn einde is. Al weet ik niet in hoeverre dit van toepassing is bij een F1 motor en of je dan niet verminderde prestaties hebt.

Al met al interessant voor dit weekend :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 21:06

DataGhost

iPL dev

tweakduke schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:08:
Hamilton viel vorig jaar uit met motor problemen en Bottas met de versnellingsbak. De rook kan ook een teken zijn dat de motor op zijn einde is. Al weet ik niet in hoeverre dit van toepassing is bij een F1 motor en of je dan niet verminderde prestaties hebt.

Al met al interessant voor dit weekend :)
Bepaalde delen van de motor zijn gesealed (mag je niet repareren) dus het kan best zijn dat er iets kapot aan het gaan is. Echter, het team zit daar wel bovenop en als ze dat soort dingen merken zal er gewoon een nieuwe PU in gehangen worden. Gridstraffen zijn *altijd* voordeliger dan een DNF. Nou is het wel zo dat het in de F1 allemaal zo hard belast wordt dat als iets cruciaals "een beetje" kapot gaat, het meestal gewoon BOEM zegt, je hebt een grote kans op een soort kettingreactie van onderdelen die van elkaar afhankelijk zijn.
Als hij dit weekend geen nieuwe PU krijgt is de rook geen teken van dat de motor op zijn einde is/was, dus zal het wat anders zijn zoals olie of misschien condens ergens ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Soms zegt een afbeelding meer dan duizend woorden. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4u6o2u2spr631.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:01:
[...]

Die donkere rookpluimen vielen mij ook al op maar zijn de motoren van BOT en HAM niet ongeveer even oud?
Waarom zou dan alleen BOT op mengsmering rijden?
De races dat het rookte was HAM over het algemeen sneller dan BOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

De persconferenties.
Thursday, 27 June, 1500 hours local time (1300 UTC) Charles Leclerc (Ferrari), Kevin Magnussen (Haas), Sergio Pérez (Racing Point), Max Verstappen (Red Bull), Alexander Albon (Toro Rosso)

Friday, 28 June, 1300 hours local time (1100 UTC) Toyoharu Tanabe (Honda), Mario Isola (Pirelli), Andreas Seidl (McLaren), Andrew Green (Racing Point), Paul Monaghan (Red Bull)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 27-06-2019 02:05 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
nvm, @sjaool ninja edit

[ Voor 24% gewijzigd door PalingDrone op 27-06-2019 02:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
Fabrega deed een track wall bij 35 graden

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9_73fSWwAIWb7n?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-AMUnXWkAAlAff?format=jpg&name=large

Ook Buxton had het moeilijk
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9_sJHEXYAAnmbz?format=jpg&name=medium

[ Voor 63% gewijzigd door Jasphur op 27-06-2019 06:51 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Jasphur schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 06:11:
Fabrega deed een track wall bij 35 graden

[Afbeelding]
[Embed][Afbeelding]

Ook Buxton had het moeilijk
[Twitter][Afbeelding]
Ja zo midden op de baan staan/liggen, ben je een flinke wall :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:44:
Soms zegt een afbeelding meer dan duizend woorden. :P
[Afbeelding]
Ik krijg flashbacks (ppbruins in "[F1 2019] Race 9 GP van Oostenrijk") :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-05 16:16
2016

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D92hH9BX4AAzyPu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31

TrekDr0p

QR niet scannen

yes i had the inner corner, so i can dictate what happens then :+

Goede oude Rosberg :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Als iemand wilt piepelen, laat het dan in ieder geval niet zó duidelijk blijken :P Dieptepunt van Rosberg wat mij betreft op de baan.

Het hele 'ik stop ermee want ik wil vanaf nu tijd voor mijn familie maar nu ben ik achteraf alsnog 6 dagen per week bezig met de F1 en eigenlijk wilde ik gewoon mijn titel niet verdedigen omdat ik hem met een gelukje heb gewonnen' is voor mij het andere dieptepunt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

TrekDr0p schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:22:
[...]

yes i had the inner corner, so i can dictate what happens then :+

Goede oude Rosberg :)
:) Rosberg die er nog niet achter was dat je beter met de voorwielen tegen elkaar aan kan rijden zodat je zelf tenminste geen schade hebt :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1tf4z4lw0v631.png

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
Divak schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:30:
Als iemand wilt piepelen, laat het dan in ieder geval niet zó duidelijk blijken :P Dieptepunt van Rosberg wat mij betreft op de baan.

Het hele 'ik stop ermee want ik wil vanaf nu tijd voor mijn familie maar nu ben ik achteraf alsnog 6 dagen per week bezig met de F1 en eigenlijk wilde ik gewoon mijn titel niet verdedigen omdat ik hem met een gelukje heb gewonnen' is voor mij het andere dieptepunt :+
Misschien is hij nog steeds 6 dagen per week met F1 bezig, maar per dag waarschijnlijk stuk minder tijd kwijt aan F1 dan tijdens zijn loopbaan. Plus dat de druk nu weg is die hij toen had. Daarnaast is het zijn goed recht om te stoppen wanneer hij wilt, Los van wat de rest van de wereld daarvan denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Tomcatter_31 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:38:
[...]

Los van wat de rest van de wereld daarvan denkt.
Wat ik er van denk staat er inderdaad los van, maar dat is wel wat ik denk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 01:05

Nhz

Deventer

Divak schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Wat ik er van denk staat er inderdaad los van, maar dat is wel wat ik denk ;)
Het is natuurlijk jouw goed recht om te denken wat je wil, maar het laat wat mij betreft wel zien dat jij duidelijk geen kaas gegeten hebt van hoe het leven van een absolute topsporter eruit ziet. No offence natuurlijk.

Groetjes Bas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D2I4kU0AA54_v.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D4MjLXoAAymz2.jpg

Aangepast logo:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D6xJxWwAAup2b.jpg

goede sfeer bij McLaren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D1ffgXoAAR5lE.jpg

Gasly wakkergeschud door Red Bull:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D4fpyWkAMjSbJ.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door ppbruins op 27-06-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Is het al bekend of Albon een nieuwe ES/CE krijgt dan? voor een nieuwe ICE krijgt hij maar 10 plekken gridstraf.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze doelen op Sainz zeer waarschijnlijk en Hulkenberg?

Maar Mclaren heeft blijkbaar niet zo'n haast, hoewel Norris hem straffeloos kan pakken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Is het al bekend of Albon een nieuwe ES/CE krijgt dan? voor een nieuwe ICE krijgt hij maar 10 plekken gridstraf.
"Maar" 10 plekken. In de top 6 komt hij niet, dus minimaal 17e. Dan zullen ze bij STR toch ook wel gewoon die 3 plaatsen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zonde voor STR. De vorige race was Kvyat al de sigaar.
Nhz schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Het is natuurlijk jouw goed recht om te denken wat je wil, maar het laat wat mij betreft wel zien dat jij duidelijk geen kaas gegeten hebt van hoe het leven van een absolute topsporter eruit ziet. No offence natuurlijk.
Het verschil tussen loungen op en rondom de baan voor de media en het zijn van een topsporter zie ik gelukkig wel. Ik had bij veel andere coureurs ook direct geloofd als zij willen stoppen om het rustiger aan te doen. Bij Nico blijf ik erbij dat het uiteindelijk een dekmantel was. Zeg dan gewoon dat je wilt stoppen op je hoogtepunt.. Het hele team was ervan geschokt en niemand had het verwacht. Stoppen op je hoogtepunt heeft hij in ieder geval wel heel erg goed gedaan (wellicht heeft hij dát weer van Schumacher geleerd hoe het niet moet).

Maar inmiddels is denk ik wel duidelijk dat ik ook niet helemaal objectief ben, ik vind het de grootste slappe zak van de hele paddock. Nu hij een beetje achter de schermen hangt heeft hij opeens een mening. Dat is wel een hele verbetering, want tijdens zijn carrière kwam er nooit iets zinnigs uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 27-06-2019 12:49 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 01:05

Nhz

Deventer

Nico heeft wat mij betreft juist heel duidelijk aangegeven dat hij heeft bereikt wat hij wilde bereiken en dat hij het daarom een mooi moment vond om te stoppen. Omdat hij zijn doel bereikt heeft had hij geen motivatie meer om het enorm drukke leven van een topsporter te leiden. Dat het hele team er door geschokt was doet daar toch helemaal niets aan af?

Ik snap die 'haat' richting Rosberg nooit zo goed. Persoonlijk vind ik hem een nette gast die inhoudelijk ook wat te vertellen heeft. Ik vond het jammer dat hij stopte, zijn acties op de baan waren soms wat ongelukkig, maar hij was wel iemand die het Lewis lastig kon/durfde te maken. Bottas vind ik persoonlijk maar een zacht ei die gewoon met de Mercedes wind mee waait. Droevig eigenlijk.

En wat betreft die cliches...ja eens, maar net alsof andere coureurs niet non stop cliches opratelen. De een wat meer dan de ander, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Er zijn er maar weinig die hun hart op de tong hebben.

Anyway, Rosberg heeft helemaal niets met de race in Oostenrijk te maken. Back on topic dus.

Groetjes Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Interessant, Gasly zegt dat je bocht 7 in de 6e versnelling doet, en Max doet 'm in zijn track tour in de 7e versnelling, misschien ligt daar een seconde voor het oprapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 09:55
Krijg nou wat, Torro Rosso doet ff een POU:
(via https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1144204797802889216)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0xaMOAB.jpg

(push up rod, zoals de Merc voorwielophanging, dus auto leunt wat naar beneden in een bocht => meer druk/grip op je banden)

Gaat geruchten over (weer) een nieuwe diffuser voor RBR, maar kan niet zo zijn dat TR sneller sleutelt aan hun ophanging.

EDIT: firewall blokt twitter plaatjes, hopelijk werkt imgur wel

[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 27-06-2019 13:52 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
DataGhost schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:43:
[...]

Interessant, Gasly zegt dat je bocht 7 in de 6e versnelling doet, en Max doet 'm in zijn track tour in de 7e versnelling, misschien ligt daar een seconde voor het oprapen :+
en daarna moet hij nog een halve seconden zien te vinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:48:
Krijg nou wat, Torro Rosso doet ff een POU:
(via https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1144204797802889216)

[Afbeelding]

(push up rod, zoals de Merc voorwielophanging, dus auto leunt wat naar beneden in een bocht => meer druk/grip op je banden)

Gaat geruchten over (weer) een nieuwe diffuser voor RBR, maar kan niet zo zijn dat TR sneller sleutelt aan hun ophanging.

EDIT: firewall blokt twitter plaatjes, hopelijk werkt imgur wel
Ik zou niet verbaast zijn als Red Bull als geheel hier veel wil laten zien voor de grote baas die de show uiteindelijk betaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:06:
[...]

Ik zou niet verbaast zijn als Red Bull als geheel hier veel wil laten zien voor de grote baas die de show uiteindelijk betaald. ;)
Tuurlijk drama als RBR 6e wordt (achter een Renault of McLaren) en Gasly niet in de top 10 eindigt, maar dat is wel wat ik verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 27-06-2019 14:27 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:26:
[...]

Tuurlijk drama als RBR 6e wordt (achter een Renault of McLaren) en Gasly niet in de top 10 eindigt, maar dat is wel wat ik verwacht.
Uh, Max gaat gewoon ruim voor McLaren of Renault finishen. Gasly daarentegen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:35:
[...]

Uh, Max gaat gewoon ruim voor McLaren of Renault finishen. Gasly daarentegen. O-)
Wat moet ik hier van denken trouwens ? Via Twitter, de RB15 zakt ook al in bij het insturen van een bocht, dus ook soort POU design, filmpje lijkt van de GP in Frankrijk:

[Embed: https://giphy.com/gifs/l3aQZwhSv9XbZrHxKK/html5]

[ Voor 44% gewijzigd door loekf2 op 27-06-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jory
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:36
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:48:
Als ze bang zijn dat die POU best weleens tegen zou kunnen vallen, dan kan ik me voorstellen dat TR het mag uitproberen. Als het dan bevalt zit het een race later toch ook op de RBR?

Daarnaast wil je over het algemeen nooit meer dan 1 ding tegelijk aanpassen, want dan kun je niet meer goed zien wat het effect van iedere individuele aanpassing is. Nu zijn ze in de F1 natuurlijk wat beperkt met hoeveel wijzigingen je kunt proberen (als in: tussen de vrije trainingen door kun je wellicht wat kleine aanpassingen doen, maar dan nog is het 3 "pogingen" per race weekend), dus misschien geldt dat hier minder, maar het kan ook meespelen.

Edit: Of ze hebben het inderdaad al op de RBR zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Jory op 27-06-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:19
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:03:
[...]

Wat moet ik hier van denken trouwens ? Via Twitter, de RB15 zakt ook al in bij het insturen van een bocht, dus ook soort POU design, filmpje lijkt van de GP in Frankrijk:

[Video]
Die had ik nog niet eerder gezien... maar lijkt inderdaad ook of de RB15 het inderdaad zoiets ook heeft (al dan niet op een andere manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
stijn1309 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:09:
[...]

Die had ik nog niet eerder gezien... maar lijkt inderdaad ook of de RB15 het inderdaad zoiets ook heeft (al dan niet op een andere manier).
Wat een gezeur om een filmpje embedded te krijgen. Verder dan een link kom ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EbfXAXoAU6wVR.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EZckAXsAEFvV6.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ppbruins op 27-06-2019 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Nieuwe Renault motor voor Sainz en Hulk, en Honda voor Albon ?

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 27-06-2019 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
Mercedes gooit alvast de ventilatie een stuk open vanwege de hoge temperaturen? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:15:
Nieuwe Renault motor voor Sainz en Hulk, en Honda voor Albon ?
Edit, te snel gelezen

[ Voor 20% gewijzigd door Mr.Whitewolf88 op 27-06-2019 15:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
@loekf2 Behalve dat je linkt echt niet werkt, denk ik niet dat Mercedes kopiëren opeens alle problemen oplost.

De RB15 ophanging is ook uniek en zorgt ervoor dat je in langzame bochten, je band veel meer op de baan kan krijgen om zo onderstuur te voorkomen. Zo kan je langzame bochten sneller nemen. De RB15 is echt niet voor niks alsnog behoorlijk goed in langzame bochten. ;)
https://www.formula1.com/...y6M8wY4cVH69fkMKEsAo.html

De RB15 is verder een high rake auto met een variabele rakeangle. De achterkant van de auto komt omhoog tijdens het remmen en blijkt hoog in de bochten. Op rechte stukken zakt de achterkant van de auto naar beneden door de luchtweerstand. Dit kunnen ze per circuit afstellen door de achterwiel ophanging stijver of luist soepeler maken.

Dit is aerodynamisch ook veel complexer dan de Mercedes. De Mercedes heeft wat variatie in rijhoogte, maar veel minder dan een Red Bull. Bij Red Bull moeten ze hun aerodynamisch onderdelen laten werken met verschillende aanvalshoeken voor de luchtstromen. Lukt dat, dan krijg je zoiets als de RB14.

Het lukt dit seizoen niet. Van wat ik begrijp lijkt het probleem te zitten in luchtstromen controleren vanaf de voorvleugel naar de vloer. Daarom zit RBR voornamelijk te kijken naar voorvleugels, hebben ze hun neus aangepast etc. Diffuser doen ze elke paar races eigenlijk wel, maar waarschijnlijk moet de doorbraak vooraan gaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Jory schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:05:
Daarnaast wil je over het algemeen nooit meer dan 1 ding tegelijk aanpassen, want dan kun je niet meer goed zien wat het effect van iedere individuele aanpassing is.
Het individuele wordt allemaal al gedaan op de simulator. Bij een nieuwe race komt er gewoon een pakket aan nieuwe upgrades. Als dan iets niet blijkt te werken gaat de simulator wel weer uitrekenen wat er mis is.

Zeiden ze afgelopen weekend niet bij F1 café of de voorbeschouwing dat bij McLaren in 1 nacht 700 races op hetzelfde circuit worden gesimuleerd met verschillende variabelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
TheBrut3 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:22:
[...]
Zeiden ze afgelopen weekend niet bij F1 café of de voorbeschouwing dat bij McLaren in 1 nacht 700 races op hetzelfde circuit worden gesimuleerd met verschillende variabelen?
bij Mercedes, maar McLaren zal dat vast ook wel uitvoeren.

[ Voor 23% gewijzigd door ppbruins op 27-06-2019 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:03:
[...]

[Embed]
Je weet ook dat RB een van de eersten was in 2016/2017 die dit POU concept gebruikten voor het echie in de races?
Iedereen doet een Oeh ah Mercedes heeft het nu voor het eerst in 2019 uitgevonden oid :+

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 27-06-2019 15:27 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:18:
@loekf2 Behalve dat je linkt echt niet werkt, denk ik niet dat Mercedes kopiëren opeens alle problemen oplost.

De RB15 ophanging is ook uniek en zorgt ervoor dat je in langzame bochten, je band veel meer op de baan kan krijgen om zo onderstuur te voorkomen. Zo kan je langzame bochten sneller nemen. De RB15 is echt niet voor niks alsnog behoorlijk goed in langzame bochten. ;)
https://www.formula1.com/...y6M8wY4cVH69fkMKEsAo.html

De RB15 is verder een high rake auto met een variabele rakeangle. De achterkant van de auto komt omhoog tijdens het remmen en blijkt hoog in de bochten. Op rechte stukken zakt de achterkant van de auto naar beneden door de luchtweerstand. Dit kunnen ze per circuit afstellen door de achterwiel ophanging stijver of luist soepeler maken.

Dit is aerodynamisch ook veel complexer dan de Mercedes. De Mercedes heeft wat variatie in rijhoogte, maar veel minder dan een Red Bull. Bij Red Bull moeten ze hun aerodynamisch onderdelen laten werken met verschillende aanvalshoeken voor de luchtstromen. Lukt dat, dan krijg je zoiets als de RB14.

Het lukt dit seizoen niet. Van wat ik begrijp lijkt het probleem te zitten in luchtstromen controleren vanaf de voorvleugel naar de vloer. Daarom zit RBR voornamelijk te kijken naar voorvleugels, hebben ze hun neus aangepast etc. Diffuser doen ze elke paar races eigenlijk wel, maar waarschijnlijk moet de doorbraak vooraan gaan komen. :)
In het filmpje wat loek probeert te linken staat de RB stil op de baan en stuurt ie naar links met maximale uitslag, dan zie je de wagen ook zakken. Dat is dus iets anders dan het zakken en stijgen door luchtweerstand of g-krachten.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 00:45
Chiron schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:27:
[...]

In het filmpje wat loek probeert te linken staat de RB stil op de baan en stuurt ie naar links met maximale uitslag, dan zie je de wagen ook zakken. Dat is dus iets anders dan het zakken en stijgen door luchtweerstand of g-krachten.
heeft dat niet ook te maken met de camber van de banden icm het hellende vlak waar de auto daar staat?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chiron schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Ik kan het inmiddels zien. :P
Maar het lijkt dus twee dingen te doen. Als eerste de band rechter trekken om onderstuur tegen te gaan. Als tweede duwt het de voorvleugel naar de grond om deze efficiënter te maken. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-Egu39XUAAKD7f.png

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-Egvv1X4AAJia1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EoHkLWkAEp0rp.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door ppbruins op 27-06-2019 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Blijven tweaken met die Ferrari achtervleugel. Gerucht ging dat ze voor MEER downforce gingen om ten kostte van top snelheid iets aan de bochten te doen (= grip).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppbruins
Red Bull:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EsZFWWsAEe5Jo.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EsZFCW4AEY1rF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EsZE_WwAAtUow.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EsZFBX4AIiGpa.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door ppbruins op 27-06-2019 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:59:
[...]

Blijven tweaken met die Ferrari achtervleugel. Gerucht ging dat ze voor MEER downforce gingen om ten kostte van top snelheid iets aan de bochten te doen (= grip).
Het probleem is dat ze meer neerwaartse druk nodig hebben, aan de voorkant. Dit zou ervoor moeten zorgen dat Vettel niet meer zal spinnen. Ook zinvol, maar niet het primaire probleem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Thnx voor al je posts met de foto's, maar t zou echt heel handig zijn als je er wat tekst en uitleg bij geeft ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 18:28

iichel

Gazoooo

poor Leno schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:28:
[...]

Thnx voor al je posts met de foto's, maar t zou echt heel handig zijn als je er wat tekst en uitleg bij geeft ;)
Flappy spoiler dingen :p

Gewoon wat details van de aerodynamica (erg verfijnd) op de RB15. Waarschijnlijk iets veranderd tov Frankrijk maar dan moet je de foto's van de spec van vorige week er ook bij hebben.

Wat wil je precies weten? :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
iichel schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:38:
[...]

Flappy spoiler dingen :p

Gewoon wat details van de aerodynamica (erg verfijnd) op de RB15. Waarschijnlijk iets veranderd tov Frankrijk maar dan moet je de foto's van de spec van vorige week er ook bij hebben.

Wat wil je precies weten? :)
Nou dat dus eigenlijk haha :D

Before and After dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 18:28

iichel

Gazoooo

poor Leno schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:41:
[...]

Nou dat dus eigenlijk haha :D

Before and After dingen :)
Deze een beetje in de gaten houden :)
https://www.f1technical.n...pic.php?t=27916&start=765

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:22

Edd

Het eerste regenbuitje is een feit.. Dat er maar vele mogen volgen dit weekend :+

-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-05 12:09

TinusTegengas

Formula Racing

Deze al geplaatst?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WFAJjkgSBwHpo3oXyRLUhyRa/full.jpg

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 30-05 16:43
Is er dan toch hoop? ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/34gb60.jpg

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Voornamelijk die achtervleugel is bijzonder. Daar zit helemaal niets speciaals meer op met flapjes etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Onder de indruk van de volwassenheid van Russel in Paddock pass.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 30-05 16:43

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
@iichel hier nog meer flapjesdingetjes maar dan van Mercedes.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-FWeYnXoAAGMNR?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-ErPzyXoAADURh?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-ErPzzX4AEPc2F?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-ErPzzXoAAqaiu?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-ErPzkXYAAmiCl?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-FJVHmWwAETkfK?format=jpg&name=medium

BOT ziet het circuit vanuit zijn vliegtuigstoel
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EqZRzXYAApmqF.jpg
Hier een normale luchtfoto
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-DOyHzXYAAXijj?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-D1ffgXoAAR5lE?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-FWFoaWsAIxYe3?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-EcICfXUAIMZw-?format=jpg&name=large

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 28-06-2019 07:11 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-05 12:09

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/e537dnhk11731.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=0938cdabe16e634da21669eb6d4ab96cc87e1f99
voor als jullie nog niet genoeg hadden van alle lijnen!
bron : reddit

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
basvn schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:35:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/50372323/no-no-nooooooooo.jpg

Steam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
[Afbeelding]
http://www.nooooooooooooooo.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Toch fijn, dat thuiswerken tegenwoordig. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

klikklikklik

max zijn nieuwe helm voor zijn''thuisrace''

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65268778_2347107495335726_2018449185317060608_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQl090lSCnGJ7mpFNqRLkQ4ejkugRqg0JRhycpedupHiMQd8usLeiAuPGkyddWqqWfg&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=650086484ab49219a5779a9be3fdd1f4&oe=5DBC1658

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65314756_2347107472002395_4316055074322251776_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQkBKunngZ2Pk9-OhIh5IswDpopNDImQiPMGT1kjIGhLhGAdFCr81OF7OG2Xudsp2wk&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=26b867ded5371222810c2d257cb2f9c3&oe=5DBC440F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65516570_2347107482002394_1566868829097689088_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_oc=AQkxYb-7ji8se5udOAt1jx0e213tjnomi8OGBKJBA5Voatp_CXvAXTysAqG7fCsEYG4&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=650d943cbf0531f82a43ac893d342fff&oe=5DC58FCE

[ Voor 87% gewijzigd door basvn op 28-06-2019 10:06 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-H0i0mU0AUv9q9.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-IjFDtW4AA2hZO.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ppbruins op 28-06-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
[Afbeelding]
Ze krijgen het voor elkaar om het alleen maar saaier te maken... Een fout maken heeft nu geen consequenties meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)
Wulfric92 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:20:
[...]

Ze krijgen het voor elkaar om het alleen maar saaier te maken... Een fout maken heeft nu geen consequenties meer.
8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
[...]

Je weet dat het een soep is hè?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
[...]

Jawel. 5 seconden tijdstraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba
  • Laatst online: 16-02 17:24
1 Hamilton
2 Bottas
3 Vettel
4 Verstappen
5 Leclerq (door verkeerde strategie Fer)
6 Ricciardo/Hulkenberg (1 vd 2 ploft de motor)
7 Gasly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik zie nog wel een carriere voor Toto in een Star Wars film. Kan prima Darth Vader of Palpetine spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Spotmatic schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:45:
Toch fijn, dat thuiswerken tegenwoordig. ;)
Check. MBs met specs produceren in Visio of Word kun je prima thuis doen ;-)

Tijd voor cappuccino.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zetten jullie updates & beelden online straks? *;
aan het werk, en geen mogelijkheid om te kijken.. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-IuLmVWsAANZ-r.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Begint goed, Bottas zijn auto ligt helemaal uit elkaar, PU lijkt gewisseld te moeten worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Max heeft er zin in :P
Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.