Nee, deze helm heeft precies het aantal stukjes waarin zijn auto tijdens de race zal brekenJB schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:43:
[...]
Hebben ze het circuit erop afgebeeld? Net als Fransen, niet te volgen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, deze helm heeft precies het aantal stukjes waarin zijn auto tijdens de race zal brekenJB schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:43:
[...]
Hebben ze het circuit erop afgebeeld? Net als Fransen, niet te volgen
SPY: Just your regular bunch of happy, playful French #F1 team principals… #RBspy 🕵️♂️ #FrenchGP 🇫🇷 pic.twitter.com/cEXgEHBWpm
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 20 juni 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 62% gewijzigd door ppbruins op 20-06-2019 14:18 ]
alesandro_46 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:11:
[...]
De eerste twee foto's (met de overhaakse bocht) zijn pit-entry. De inlap zal dan ook sneller zijn.
De wijziging bij pit-exit zal voorkomen dat iemand uit de pits op langzamere snelheid de ideale lijn op moet en daarbij een aanstormende coureur op de baan in de weg zit. Dat hebben we volgens mij vorig jaar kunnen zien.
Klopt inderdaad
Klopt
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-06-2019 14:11 ]
Over een open deur gesproken...Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:34:
[...]
Werk je toevallig bij Vodafone/Ziggo?
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 20-06-2019 14:26 ]
"When you grow up your heart dies"
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Alleen op de auto van Sainz. Williams schijnt het ook te hebben.loekf2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:44:
Ook wel interessant dat McLaren een POU voorwiel ophanging uit de hoge hoed tovert:
Dit is wat Mercedes heeft, voordeel is dat de ophanging iets inzakt bij het nemen van een bocht. Dus meer mechanische grip.
Moet niet gekker worden, straks rijdt er een Willams voor een Red Bull.ppbruins schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:54:
[...]
Alleen op de auto van Sainz. Williams schijnt het ook te hebben.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
loekf2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:11:
Volgens de Twitter van Alberto Fabrega zitten er ook nieuwe bouten op de wielen & andere up rights => dus andere ophanging.
Iemand daar foto's van gezien ?
Bedoelde eigenlijk de stangen naar de wielen.
een treffende spreuk
Ik type "f1" in de zoekbalk van het forum, en dit topic komt als eerste hit naar boven? Maar jij bedoelt misschien wat anders?pro_6or schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:36:
Zeg mods, staat dit topic misschien niet als Formule 1 gemarkeerd? Wanneer ik in de forums filter op F1 zie ik hem niet terug in de lijst?
Testing, one, two ...
Je bedoeld zeker de Tag 'Formule 1' ?pro_6or schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:36:
Zeg mods, staat dit topic misschien niet als Formule 1 gemarkeerd? Wanneer ik in de forums filter op F1 zie ik hem niet terug in de lijst?
[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 20-06-2019 17:26 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zeg, ik was meer dan een uur bezig om alle topics afgelopen januari klaar te zetten ja. Ga ik niet ook nog eens tags lopen invullen.YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:23:
[...]
Je bedoeld zeker de Tag 'Formule 1' ?
https://tweakers.net/tag/Formule+1/forum/
(ook het canada topic staat daar niet bijluie modjes
)
//heb bij deze even de tag bijgevoegd, bij het gesloten topic van canada kun je dat niet als gewone user
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij deze is de tag toegevoegd bij het Canada topic.YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:23:
[...]
Je bedoeld zeker de Tag 'Formule 1' ?
https://tweakers.net/tag/Formule+1/forum/
(ook het canada topic staat daar niet bijluie modjes
)
//heb bij deze even de tag bijgevoegd, bij het gesloten topic van canada kun je dat niet als gewone user
Dat gebeurt wel vaker na een rondje of 20loekf2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:58:
[...]
Moet niet gekker worden, straks rijdt er een Willams voor een Red Bull.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben heel blij met die vroege update van Honda.YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Mercedes heeft het toch weer erg goed voor elkaar.
+ de 3 nieuwe honda’s komen morgen erbij op de kaart.
+ mogelijk Stroll een nieuwe
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Honda had al laten weten dat de volgende update bij Silverstone beschikbaar komtsanderb schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:35:
[...]
Ik ben heel blij met die vroege update van Honda.
Ja, betrouwbaarheid is uiteraard belangrijk. Maar zo lang ze maar vertrouwen hebben dat die motor het 7 races zou kunnen uithouden mogen ze van mij regelmatiger met updates blijven komen.
Dit seizoen zou altijd een leerjaar zijn, waarbij Honda en RBR samen naar het niveau van Mercedes kunnen groeien. Dat RBR daar een beetje de boot gemist heeft of aero vlak is zelfs goed voor de relatie denk ik.
Je kunt moeilijk met modder gaan gooien als je zelf ook niet optimaal presteert.
Als Honda blijft leveren en RBR aan het einde van het jaar weer minimaal zo'n goede auto heeft als Mercedes ziet het er prima uit voor volgend jaar.
Een podium is nu sowieso moeilijk zonder fouten van Mercedes en Ferrari. En plek 5 is ook mogelijk met penalties voor motorupdates.
Er is 1 race waar ik hoop dat er zeker een update gepakt wordt: Monza.
Niet om daar te scoren (lukt toch niet), maar om in Singapore met de best mogelijke motor te staan op Zaterdag zonder penalty.
PSN
Ik denk eerder dat dit de upgrade die gepland stond voor Silverstone is. Na twee raceweekenden een nieuwe PU lijkt me wat extreem.YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Honda had al laten weten dat de volgende update bij Silverstone beschikbaar komt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit had ik in eerste instantie ook zo meegekregen, maar ik denk dat de update nu naar voren is gehaald. Deze zou het dan 6 races vol moeten gaan houden (goed geteld?), en dan komt (volgens Marko) pas een echte power upgrade (Monza).YakuzA schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Honda had al laten weten dat de volgende update bij Silverstone beschikbaar komt
Testing, one, two ...
[ Voor 29% gewijzigd door YakuzA op 20-06-2019 21:21 ]
PSN
Nou deze zou ook wel wat moeten brengen. Er worden weer getallen van 30 tot 50pk gegooid. Zeg dus 20 a 30pk. Merkbaar, maar waarschijnlijk niet het geheim.hardware-lover schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Dit had ik in eerste instantie ook zo meegekregen, maar ik denk dat de update nu naar voren is gehaald. Deze zou het dan 6 races vol moeten gaan houden (goed geteld?), en dan komt (volgens Marko) pas een echte power upgrade (Monza).
En nog steeds nul nut tegen Mercedes, die draaien gewoon de knop iets hoger. Ik geloof er heilig in dat de Mercs dit jaar op 80/85% rijden.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:24:
[...]
Nou deze zou ook wel wat moeten brengen. Er worden weer getallen van 30 tot 50pk gegooid. Zeg dus 20 a 30pk. Merkbaar, maar waarschijnlijk niet het geheim.
---RAWE CEEK!!!---
Daarmee suggereer je dat ze nog een kleine 150 pk in de tank hebben zitten die ze niet gebruiken. Dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.NoFearCreations schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:29:
[...]
En nog steeds nul nut tegen Mercedes, die draaien gewoon de knop iets hoger. Ik geloof er heilig in dat de Mercs dit jaar op 80/85% rijden.
Ik had die getallen (nog) niet gevonden, ik ging af op wat Dr. Marko de laatste weken aan het voorspellen was.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:24:
[...]
Nou deze zou ook wel wat moeten brengen. Er worden weer getallen van 30 tot 50pk gegooid. Zeg dus 20 a 30pk. Merkbaar, maar waarschijnlijk niet het geheim.
Testing, one, two ...
Wat Marko zegt negeer ik liever.hardware-lover schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:51:
[...]
Ik had die getallen (nog) niet gevonden, ik ging af op wat Dr. Marko de laatste weken aan het voorspellen was.
La nueva evolución d Honda en Francia tendría una mejora de 10 cv. Se espera una nueva evolución antes del parón veraniego con un aumento mayor de potencia
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 20 juni 2019
The new upgrade from Honda could bring 10cv. They could introduce a new upgrade before summer time with more power increase
BegrijpelijkDaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Wat Marko zegt negeer ik liever.
Maar er werden dus getallen rondgestrooid die werden verzameld bij F1 technical. Maar Fabrega zegt 10pk en potentieel alsnog eentje voor de zomer. Dat is dan Hongarije denk ik.![]()
[knip]
Testing, one, two ...
Sinds wanneer is RBR echt goed geweest in Hongarije?hardware-lover schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Begrijpelijk
Maar Hongarije, een RB track bij uitstek (hoewel....?), en dan achteraan moeten starten?
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2019 22:09 ]
Hongarije? Dat wordt een absoluut Mercedes-feest dit jaarhardware-lover schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Begrijpelijk
Maar Hongarije, een RB track bij uitstek (hoewel....?), en dan achteraan moeten starten?
PSN: xMaurice93
Tja, keiharde cijfers? Op beeld ziet het er net allemaal wat anders (verklaarbaarder) uitDaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:07:
[...]
Sinds wanneer is RBR echt goed geweest in Hongarije?![]()
Wikipedia: Hungarian Grand Prix
Zelfs in 2013 won RBR er niet. Toen waren de banden net aangepast na een gigantische puinzooi in Silverstone. Na Hongarije heeft Vettel toen elke race in de rest van het seizoen gewonnen.
Testing, one, two ...
Mjah, ik vind het beetje jammer dat zo de betrouwbaarheid van Honda zo geweldig is... Ja als je elke paar races een nieuwe motor pakt is dat niet zo gek. Jammer dat het uiteindelijk niks oplevert. Hopen dat die update later dit jaar wat meer gaat opleveren.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Wat Marko zegt negeer ik liever.
Maar er werden dus getallen rondgestrooid die werden verzameld bij F1 technical. Maar Fabrega zegt 10pk en potentieel alsnog eentje voor de zomer. Dat is dan Hongarije denk ik.![]()
[Twitter]
Alle beetjes helpen. In ieder geval gaat Honda er volledig voor om dat gat te blijven reduceren. Elke keer maar geheel nieuwe blokken produceren zal ook echt niet goedkoop zijn. Waarschijnlijk helemaal niet omdat er kennelijk altijd een hele serie word gebouwd bij een PU fabrikant waarna de beste blokken naar de auto's gaan. Dan nog een paar reserves en de rest op dyno's voor testen totdat ze ermee kappen.
Die Honda motor is behoorlijk betrouwbaar hoor. Dat ze nu een nieuwe motor pakken stond gewoon in de planning. Ze zijn alleen bereid om strategische straffen te pakken op het moment dat de motor nog verder verbeterd is. Zo gek is dat echt niet.Snowdog schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Mjah, ik vind het beetje jammer dat zo de betrouwbaarheid van Honda zo geweldig is... Ja als je elke paar races een nieuwe motor pakt is dat niet zo gek. Jammer dat het uiteindelijk niks oplevert. Hopen dat die update later dit jaar wat meer gaat opleveren.
Puur hypothetisch... stel dat de upgrade die er zaterdag in gaat 50pk meer gaat leveren... gaat RB dan opeens om pole strijden en voor de winst op zondag?Snowdog schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Mjah, ik vind het beetje jammer dat zo de betrouwbaarheid van Honda zo geweldig is... Ja als je elke paar races een nieuwe motor pakt is dat niet zo gek. Jammer dat het uiteindelijk niks oplevert. Hopen dat die update later dit jaar wat meer gaat opleveren.
Nouja, als het om zo'n kleine verbetering gaat, dan zie ik het punt niet echt. Lijkt me ideaal voor Honda om ook de betrouwbaarheidsproblemen (if any) te camoufleren. Had eerder aan te pakken geschreven, maar dat was niet precies wat ik bedoelde, dus edit...sjaool schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 23:27:
[...]
Die Honda motor is behoorlijk betrouwbaar hoor. Dat ze nu een nieuwe motor pakken stond gewoon in de planning. Ze zijn alleen bereid om strategische straffen te pakken op het moment dat de motor nog verder verbeterd is. Zo gek is dat echt niet.
Ja, dat zou inderdaad zomaar het geval kunnen zijn, maar ze zitten dicht op Ferrari, die moeten ze zeker kunnen pakken met een betere motor. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is dat Honda gewoon de zwakste motor is (met kleine achterstand op Renault). Elke verbetering is dus zeker welkom, maar als het maar 10 pk is zonder verbeteringen qua tractie of wat dan ook (en daar lijkt het niet op, anders waren daar wel berichten over verschenen) dan heeft dat zeer weinig zin.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:04:
[...]
Puur hypothetisch... stel dat de upgrade die er zaterdag in gaat 50pk meer gaat leveren... gaat RB dan opeens om pole strijden en voor de winst op zondag?
Ik denk van niet. Mercedes zal antwoorden met pk’s, maar ook de RBR haalt het op dit moment bij lange na niet bij de Mercedes.
Gooi er iedere race maar een nieuw blok in... kan Max een beetje inhalen, dan zijn de races nog een beetje om aan te gluren.![]()
Starten van P5 en eindigen op P5 op >50 seconden vind ik erg teleurstellend.
Whenever you see reports of 50 hp, you know that they are wrong.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:24:
[...]
Die 50 seconden geeft wel een beetje een vertekend beeld. Dat kwam vooral omdat Bottas niet durfde in te halen en zo lang achter de Renault bleef hangen. Had Bottas wel ingehaald dan durf ik met vrijwel grote zekerheid te zeggen dat Max prima had kunnen volgen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:04:
[...]
Starten van P5 en eindigen op P5 op >50 seconden vind ik erg teleurstellend.
Je bent ervan op de hoogte dat de blauwe en rode lijnen er niet (alleen) voor de sier zijn?PalingDrone schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 04:46:
Deze keer ga ik maar eens niet zeuren om regen (maar als het regent in Z Frankrijk dan gaat het ook echt goed los...)
Jammer van de kilometers uitloopstrook, zo'n momentje als VET en HAM hadden in Canada mis je hier dan wel weer door de vele meters asfalt naast de baan.
Niet mijn favoriete track.
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 21-06-2019 07:06 ]
[ Voor 26% gewijzigd door loekf2 op 21-06-2019 08:19 ]
Lijkt mij gezichtsbedrog. Dat 'vleugeltje' is in princiepe een aero-neutrale pod waar een FOM-camera in kan als dat nodig is en is met een steeltje aan de neus gemonteerd.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:13:
Schaamteloos gejat van motorsport.com:
[Afbeelding]
Mag dit echt ? Zo'n vleugeltje in de wielophanging ?
[ Voor 26% gewijzigd door Lasmibalsingh op 21-06-2019 08:24 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Lijkt wel alsof dat vleugeltje niet vast zit aan de wielophanging maar aan de neus.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:13:
Schaamteloos gejat van motorsport.com:
[Afbeelding]
Mag dit echt ? Zo'n vleugeltje in de wielophanging ? Let ook op de nieuwe stuurstang, gejat van Mercedes,
die er voor zorgt dat de band beetje naar beneden leunt bij insturen.
En AMuS:
[Afbeelding]
Let op de (licht) blauwe lijm die nog zichtbaar is....
Verwijderd
Red Bull gaat wat dingen testen zo te zien... plak en knipwerkloekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:13:
En AMuS:
[Afbeelding]
Let op de (licht) blauwe lijm die nog zichtbaar is....
Idd, ik zou ook verwachten dat spec 3 = max spec 2 qua vermogen. Dus in kwalificatie of overtake boost mode zullen ze extra pk's zoeken, maar in de race zal ie nominaal draaien. Pas over 2 races zullen ze naar een hoger "werk punt" gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:35:
Velen lijken hier te denken dat je een nieuwe motor nodig hebt om direct vermogen winst te krijgen maar reken maar dat elke nieuwe motor niet op max wordt geschroefd en dat ze er in de loop van de tijd als er meer data is nog zo enkele luttele pks er bij halen.
Ready and waiting 👊 The Bull's set to take to the track today 🇫🇷 #FrenchGP pic.twitter.com/Cl4Sfcq2P2
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 21 juni 2019
Kan niet wachten tot volgend jaar Zandvoort, voor 140 euro op een vrijdag een lamme kont van het zitten in het helm gras.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Pilotos q corten T2, T4, T8 y pasen por la derecha d colardo fluorescente, deberán reincorporarse entre los bloques con flechas
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 21 juni 2019
Drivers who fails to negotiate T2,T4,T8 and go completelly to right of the fluorescent bollard, must rejoin track driving through the blocks of arrays pic.twitter.com/xxjxvTPIsn
Jezus, want die dingen waar ze dan omheen moeten zijn ook zo goed te zien met die hele wirwar aan rode lijnen erachter
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Bansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:16:
[...]
Jezus, want die dingen waar ze dan omheen moeten zijn ook zo goed te zien met die hele wirwar aan rode lijnen erachterDit circuit gaat echt nergens over. En dat is jammer, want de baan an sich is echt interessant met al die rare knijpende bochten.
Die lijnen zie je amper vanuit de auto denk ik, niks aan de hand dus.Bansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:16:
[...]
Jezus, want die dingen waar ze dan omheen moeten zijn ook zo goed te zien met die hele wirwar aan rode lijnen erachterDit circuit gaat echt nergens over. En dat is jammer, want de baan an sich is echt interessant met al die rare knijpende bochten.
Was ik bijna vergeten. Circuit als een Mario Karts F1 edition met al die kleurtjes. Geen kerbs, maar fluorescerende paaltjes die de track limits aangeven.
Ik weet het niet. Die asfalt stretches zijn best wel groot en als je 200/300 km/h op een bocht af komt die je wellicht net verkeerd inschat, dan ben ik benieuwd hoe snel je je verkijkt op dit soort constructies.Panini schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:29:
[...]
Die lijnen zie je amper vanuit de auto denk ik, niks aan de hand dus.
[ Voor 13% gewijzigd door Bansheeben op 21-06-2019 10:37 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Een wall of champions is ook niet voor de sier maar zand, gras of kiezels bijvoorbeeld hebben een heel ander effect dan even over wat schuurpapier rijden.Jasphur schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:05:
[...]
Je bent ervan op de hoogte dat de blauwe en rode lijnen er niet (alleen) voor de sier zijn?![]()
De blauw lijnen zijn gemaakt van stroef en scherp asfalt (met tungsten dacht ik) en de rode lijnen zijn nog een stap extremer in scherpte en stroefheid. Zeker over de rode lijnen wil je niet rijden laat staan glijden.
Kleine toevoeging. Ik zie zelf inderdaad ook veel liever gras of grind naast de baan dat dit hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 21-06-2019 10:47 ]
Honda had aangegeven dat de Turbo bij deze spec anders is, dus dat zou best kunnen kloppen.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:49:
Waste gates van de RB15 zijn anders... hint naar verbouwing van de achterkant of gewoon andere Honda turbo ?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
yay VT1 en alleen op kantoor
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Idem dito!
Beter plannenSoggney schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:00:
boo, VT1 en meeting
-
Ik zou het doen!
online meeting en ik sta op vooral op mute
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Wannabe-Kimisambalbaj schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:02:
Bottas komt ook nog even snel van het toilet af
Valt mee, de "waste-gate" zit niet aan de cockpit verbonden he, dus alles blijft gewoon binnen liggenSoggney schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:03:
Zou men sneller rijden als de druk er is om naar de wc te gaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Spotmatic op 21-06-2019 11:08 ]
PSN
De Rode of Blauwe strepen?ArcticWolf schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:11:
Heeft Leclerc nu al strepen op z'n banden?dat gaat wel heel hard dan.
PSN
[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 21-06-2019 11:15 ]
Badum, tss11:13 Only the Ferrari gents are circulating at the moment, either it's a concerted effort to check this new wing out, or they've got lost among the mass of lines.
PSN
Verwijderd
Vandaar dat ze het nu weer even de oude spec voorvleugel proberen (net omgewisseld)?Wulfric92 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:17:
De banden van Vettel gaan er ook al aan.
Je wil er ècht compleet zeker van zijn dat Hamilton wint?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:19:
Zet de sprinkler installatie maar aan met regen dit weekend. Gelijk de mannen van de boys onderscheiden![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq