Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Maar de motor zit achterin hoor

Waiting on the world to change
Dat soort details zijn niet van belang voor Renault.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Dacht dat de nieuwe BBQ in het nieuwe motor home van Renault zat, niet in de auto's.Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:28:
Een binnen BBQ bij beide Renaults.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niks nieuws dusVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:30:
Bottas zet ook even aan. 0.9 seconde los. Waaat.
PSN: xMaurice93
Nou ja, alsnog 4.7 sec langzamer dan pole vorig jaarVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:30:

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarom verbaast je dit nog precies?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:30:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar terechte opmerking van DiResta (?); hoe komt die rook dan recht omhoog de cockpit in bij 300km/u
Ventilatie gaten?MikeyMan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:35:
Renault geeft zelf aan dat de rook van de vloer af komt.
Maar terechte opmerking van DiResta (?); hoe komt die rook dan recht omhoog de cockpit in bij 300km/u
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ventilatie ductsMikeyMan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:35:
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb altijd geleerd dat Franse auto's het niet zo moeten hebben van de elektronica, misschien dat dat het is?MikeyMan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:35:
Mijn boefje is liev!
WaaaaaaatVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:
Max P2 op 0.1 seconde.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online

Wacht maar tot die vrachtwagen aan zandzakken uit de MER gaanJB schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:
VER op MED sneller! Honda heeft gat gedicht!
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Verwijderd
Optocht! StraatfeestJB schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:
Wat voor plamuur hebben ze daarvoor gebruikt dan?JB schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:
Verwijderd
Je stream loopt achter.Soggney schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:37:
@Verwijderd Bottas op p2 op .1 sec
Alabastine, van de Fransen...Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Wat voor plamuur hebben ze daarvoor gebruikt dan?
http://yor.minitroopers.com
Allesinds andere dan de plamuur van renault. Die van Honda rookt tenminste niet.Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Wat voor plamuur hebben ze daarvoor gebruikt dan?
Ja dan nog... Door de snelheid zal de rook zich vooral ‘naar achteren’ bewegen... Zou raar zijn als dat bij enige snelheid ineens naar boven gaat. Ook al zit er een gat, zou rook van de voorkant van de vloer niet zo snel daar terecht komen.
plamuur of championsSoggney schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:38:
[...]
Allesinds andere dan de plamuur van renault. Die van Honda rookt tenminste niet.
PSN
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hulk was aan het klagen dat het zo warm was in die auto. Mischien hebben ze gewoon wat droogijs bij z'n tenen gelegd en dat ook meteen voor Ric gedaan.MikeyMan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:39:
[...]
Ja dan nog... Door de snelheid zal de rook zich vooral ‘naar achteren’ bewegen... Zou raar zijn als dat bij enige snelheid ineens naar boven gaat. Ook al zit er een gat, zou rook van de voorkant van de vloer niet zo snel daar terecht komen.
Zou ik niet doen, met -100 graden.Bansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:40:
[...]
Hulk was aan het klagen dat het zo warm was in die auto. Mischien hebben ze gewoon wat droogijs bij z'n tenen gelegd en dat ook meteen voor Ric gedaan.
EDIT: kan het niet komen omdat Renault aan de s-duct aka neus heeft zitten tweaken ? Dus minder air flow richting de coureur => heter in de cockpit.
[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 21-06-2019 11:47 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens mij gedraagt de cockpit zich als een schoorsteen, dus "trek" naar boven toe.MikeyMan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:39:
[...]
Edit: ik vind het altijd wel opvallend dat ik HAM en BOT nooit met de engineers zie praten in de pitbox, bijvoorbeeld VER en GAS altijd wel. Of zie ik spoken?
[ Voor 15% gewijzigd door Spotmatic op 21-06-2019 11:48 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als ie de rest van de races wint kan ie nog wereldkampioen worden dit jaarJB schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:

"Beautiful Clean Coal"
- DaniëlWW2
- Niet online
Gasly vervangen voor Kvyat. Mercedessen torpederen en dan hoeft niet alles gewonnen te worden.leekers schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:48:
[...]
Als ie de rest van de races wint kan ie nog wereldkampioen worden dit jaar
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze hoeven Kvyat toch helemaal niet het zitje van Gasly te geven om Kvyat voor Gasly te laten kwalificerenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:49:
[...]
Gasly vervangen voor Kvyat, Mercedessen torpederen en dan hoeft niet alles gewonnen te worden.
Dat kan ook vanuit de STR, valt het minder opDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:49:
[...]
Gasly vervangen voor Kvyat. Mercedessen torpederen en dan hoeft niet alles gewonnen te worden.
Mijn boefje is liev!
Dat klopt. Ze hebben die rechtzaak verloren geloof ik en moesten dat logo verwijderen, was volgens mij in canada al.Illegal_Alien schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:50:
Ik mis trouwens een niet nader te noemen logo, van een niet nader te noemen sponsor. Op de Haas
Verwijderd
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat als dat op zondag zou gebeuren?
Het derde team achter MERC en McLaren bedoel je?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:58:
Gasly snelste. Geeft aan dat de Red Bull toch wel denk ik het tweede team achter Mercedes zal zijn dit weekend!
Dan swaffel ik zijn helm.
Mijn boefje is liev!
(via motorsport.com)
die fietsenfabrikant?Illegal_Alien schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:50:
Ik mis trouwens een niet nader te noemen logo, van een niet nader te noemen sponsor. Op de Haas
Verwijderd
McLaren gaat echt niet de top 3 teams bevechten. Dat weet je zelf ookBansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:58:
[...]
Het derde team achter MERC en McLaren bedoel je?
- DaniëlWW2
- Niet online
Multi 3310.
Nee natuurlijk niet. Maar FP1 resultaten (op 2/3e van de FP) zeggen ook heel weinig denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:59:
[...]
McLaren gaat echt niet de top 3 teams bevechten. Dat weet je zelf ook
Bansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:58:
[...]
Het derde team achter MERC en McLaren bedoel je?

Verwijderd
Softs hielden het nog geen 2 rondjes uitEdd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:06:
Heb ik iets gemist? Wat is er aan de hand bij Ferrari?
De softs zijn te soft.Edd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:06:
Mijn boefje is liev!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Geen zorgen, de zandzakken liggen er nog op. Ga gewoon even in de bubbel van Toto staan, gezellig met Ocon.Edd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:06:
[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 21-06-2019 12:11 ]
Bansheeben schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:07:
Softs hielden het nog geen 2 rondjes uit
Dat had ik wel meegekregenJB schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:08:
De softs zijn te soft.
Maar ik verwacht dus dat ze nu een hele andere setup op de auto's aan het zetten zijn? Met andere/oudere spec onderdelen misschien? Aangezien ik ze wel met een vloer heb zien zeulen.
-
Verwijderd
Mercedes is buiten bereik maar steady 2de team is ook wel fijnChiron schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:10:
Dit is pas FP1, maar met Gasly op P4 zou je toch bijna hopen dat RBR er een keer goed bij zit.
Die krijgen een speciale band, net zoals MER heeft gekregen dit jaar.Edd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:11:
[...]
[...]
Dat had ik wel meegekregen
Maar ik verwacht dus dat ze nu een hele andere setup op de auto's aan het zetten zijn? Met andere/oudere spec onderdelen misschien? Aangezien ik ze wel met een vloer heb zien zeulen.
Mijn boefje is liev!
Die moeten technisch iets hebben om dat voorelkaar te krijgen.
- DaniëlWW2
- Niet online
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn boefje is liev!
Ze zijn en blijven gewoon steady derde hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:11:
[...]
Mercedes is buiten bereik maar steady 2de team is ook wel fijnKunnen ze tenminste vechten voor podium weer eens na 4 weken
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Voorwiel ophanging zakt mee in de bocht met een mechanisch foefje.Chiron schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:13:
Ligt het aan mij of lijkt het net alsof Mercedes een zwenkwieltje onder de achterkant heeft zitten, als je ziet hoe soepel en voor het gevoel 'onnatuurlijk' ze door die langzame/korte bochten heen wappen.
Die moeten technisch iets hebben om dat voorelkaar te krijgen.
Nope. Ligt ws. aan je adblocker of ietsDamian schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:17:
Ben ik nou de enige die die streamable filmpjes embedded nooit kan afspelen?
Mijn boefje is liev!
nee, hoorde er vorige race meer overDamian schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:17:
daarom heb ik ook gewoon het linkje er onder gezet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee. Ik plaats de link er niet voor niks al tijden onder.Damian schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:17:
en een ander flapje aan de randen aan de achterkant van de diffusor. Snik hete baan geeft natuurlijk leuke uitdagingen die je niet heel makkelijk kan simuleren.Ari Gold schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:18:
Ferrari toch niet de juiste voorvleugel?
Reed LEC met een andere voorvleugel dan VET? De auto van VET ziet er niet heel stabiel uit.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:21:
[...]
en een ander flapje aan de randen aan de achterkant van de diffusor. Snik hete baan geeft natuurlijk leuke uitdagingen die je niet heel makkelijk kan simuleren.
Zou even zakje droog ijs bij Renault gaan halen...Vettel: "Something doesn't feel quite right at the front"
Mijn boefje is liev!
Die diverter hebben ze er net weer afgewisseld, net als de cutout. Lijkt op de vleugel van Canada waar Vettel nu mee rijdt dus.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:21:
[...]
en een ander flapje aan de randen aan de achterkant van de diffusor. Snik hete baan geeft natuurlijk leuke uitdagingen die je niet heel makkelijk kan simuleren.
[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 21-06-2019 12:25 ]
"When you grow up your heart dies"
Dat is toch alleen maar mooi?Martin0 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:27:
Oef het lijkt erop dat de banden het niet makkelijk gaan krijgen dit weekend.
I know. Maar het lijkt net alsof de achterkant een zwieper krijgt.loekf2 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:17:
[...]
Voorwiel ophanging zakt mee in de bocht met een mechanisch foefje.
Ik denk niet dat de voorwielophanging het hele verhaal is.
"When you grow up your heart dies"
En MercedesPlenkske schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:28:
Dat wordt inderdaad een strategisch spel met meer pit stops
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Goede vraag.sjaool schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:25:
Rijdt Red Bull vandaag dan al met de nieuwe spec motor? Het gat is nu nog 0.8s.
Nergens een muur te zien behalve start/finish maar die pitsingang is wel erg krapjes met muren.
Dan wordt het geen 0.8, maar 0.7. Geen idee of ze met de nieuwe spec rijden trouwens, maar ze gaan sowieso geen potten breken dit weekend.sjaool schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:25:
Rijdt Red Bull vandaag dan al met de nieuwe spec motor? Het gat is nu nog 0.8s.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.