[F1 2019] Race 7 GP van Canada Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste
Acties:
  • 86.993 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

sjaool

Every life should have 9 cats

De enige echt snelle ronde van VER werd verprutst doordat GAS eigenlijk in de weg reed.

Ik heb nu echt geen idee waar wie staat trouwens qua prestaties. Mercedes is in FP2 opeens in geen velden of wegen op P1 en P2 te bekennen want dat lijkt nu Ferrari terrein. Red Bull heeft niks kunnen laten zien omdat er iedere keer iemand in de weg leek te rijden... Gaat lekker zo. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:49:
Lekker Gasly, ongelofelijke prutser. Waarom je teammaat in zon situatie brengen in een FP, ga gewoon aan de kant.
Sorry, maar dit is gewoon een trieste reactie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:36

pro_6or

amateur_60r

Tleilaxu schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:37:
[...]

Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren. Ik zal mijn verhaal wat nuanceren :)

Gasly met een werkelijk verschrikkelijk slechte dag, 3 keer onnodig in het zand, ontelbare malen verremd, ontzettend traag en tot overmaat van ramp gaat hij niet tijdig op het gas, of er van af, om zijn teammaat in een flying lap niet te hinderen. En zo dicht erachter ben je alle downforce kwijt. Gasly blijkbaar ook nog eens zeer slecht onder de druk van de buitenwacht want zo slecht heb ik hem nog niet eerder gezien.

[ Voor 51% gewijzigd door pro_6or op 07-06-2019 21:43 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]

Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren.
(y) scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tleilaxu schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:37:
[...]

Dat zal jou gedachten zijn, maar in realiteit moet Gasly zich gewoon kapot gaan zitten schamen voor zijn prestaties... nieuw of niet. Zover ondermaats valt een boek over te schrijven. Dat Marko hem onder druk zet met een evt. komst van Hulkenberg is ook niet vreemd.

We kunnen er lang en kort over praten... het lijkt gewoon nergens op, en dat zie je terug in alle uitslagen en resultaten. Snel er uit werken en een RB waardig coureur vinden. Hier heb je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:48:
[...]

Dat zal jou gedachten zijn, maar in realiteit moet Gasly zich gewoon kapot gaan zitten schamen voor zijn prestaties... nieuw of niet. Zover ondermaats valt een boek over te schrijven. Dat Marko hem onder druk zet met een evt. komst van Hulkenberg is ook niet vreemd.

We kunnen er lang en kort over praten... het lijkt gewoon nergens op, en dat zie je terug in alle uitslagen en resultaten. Snel er uit werken en een RB waardig coureur vinden. Hier heb je niets aan.
Nee, dit is een fout van het team. Er is dit jaar al regelmatig gesproken door verschillende rijders dat het lastig is om andere coureurs te zien in de spiegels. Hier hadden de mensen aan de muur bij RBR beter moeten reageren en tegen Gasly moeten zeggen dat hij uit de weg had moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:44

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]

Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren. Ik zal mijn verhaal wat nuanceren :)

Gasly met een werkelijk verschrikkelijk slechte dag, 3 keer onnodig in het zand, ontelbare malen verremd, ontzettend traag en tot overmaat van ramp gaat hij niet tijdig op het gas, of er van af, om zijn teammaat in een flying lap niet te hinderen. En zo dicht erachter ben je alle downforce kwijt. Gasly blijkbaar ook nog eens zeer slecht onder de druk van de buitenwacht want zo slecht heb ik hem nog niet eerder gezien.
Dit is dan nog een training. Als de kwalificatie en race ook zo gaan, omdat Gasly niet tegen de druk kan...
Het moet nu wel een keer gaan komen met hem.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Het gaat wel wat verder dan dat Extigo. Ik ben persoonlijk geen voorstander van Gasly vervangen maar als hij onder druk alleen maar nog slechter wordt dan is dat geen goed teken. Hij was vandaag echt all over the place / helemaal nergens.

Overal en nergens dus!

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

demo31051987 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:51:
[...]

Nee, dit is een fout van het team. Er is dit jaar al regelmatig gesproken door verschillende rijders dat het lastig is om andere coureurs te zien in de spiegels. Hier hadden de mensen aan de muur bij RBR beter moeten reageren en tegen Gasly moeten zeggen dat hij uit de weg had moeten gaan.
Goedzo... ik had het inderdaad over alleen dit kleine foutje. (y)

Zou je wellicht ook nog iets over de overige 7 regels willen zeggen? :+
Dan heb ik het in ieder geval niet voor niets geschreven.

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 07-06-2019 21:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:44

World Citizen

FreeReef.nl

demo31051987 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:51:
[...]

Meh... ik ben Pro Max, maar Max baalt hier zelf ook van hoor. Max wist zelf prima dat eenmaal in chicane Gasly niet meer "aan de kant" kon. Dus tijdens het aanremmen van die chicane wist Max al dat Gasly daar ging rijden.

Hij maakte gewoon een stuur(opvang) foutje en raakte de muur.

Natuurlijk had het team moeten voorkomen dat Gasly in die bocht reed op dat moment, maar Max heeft zelf een foutje gemaakt want Voordat ze uberhaubt aanremmen ziet Max al of hij er langs kan. Je gaat mij echt niet vertellen dat hij "schrok" van Gasly.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Je bent alle downforce kwijt. Max had wellicht totaal kunnen afbreken, hij gokte het erop en het ging mis.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:46
https://www.motorsport.co...laren-canada-fp1/4459583/
Mclaren is volgends de coureurs goed bezig. Nor vindt dat hij beter moet

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:59

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/z5eextqd92331.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=cbba6531ecf9966f46f5d9dcee0497065af72146

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a1p8h1c0m1331.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=563f423c084444e5fdd572e91643af5359a1c6ad

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ytx32y0s50331.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=ff55a06e87dac4bf551b9631d7217ee7a011c0e0
FP1 en FP2 2018 vs 2019

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/aNEbmCapBdswJ8d0t5ofugsfoH36BnH-qthNvI1YLrw.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=b57d1e49d43c40d9068ef32e99f744fa3e4f2368
Racesim van FP2

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/d9azls7fcz231.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=c1f4b882224e5e47e3df5fe2d8eaf132429c0680
Gebruikte onderdelen voor de start van FP1.

[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 08-06-2019 09:54 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:25

TrekDr0p

QR niet scannen

basvn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
FP1 en FP2 2018 vs 2019

[Afbeelding]
Racesim van FP2

[Afbeelding]
Gebruikte onderdelen voor de start van FP1.
HUL ziet er stabiel uit.
Jammer dat er van VER geen race sim is.

Maar wel goed om te zien dat VER zowel FP1 als FP2 de snelste rondes reed, theoretische dan he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:55
floriz87 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Krijg toch het gevoel dat ze meer stappen van Honda hadden verwacht in de afgelopen races, of is dat spijkers op laag water zoeken?
Nee, chassis is r*k. Als ik zie wat Mercedes met de voorwiel ophanging gedaan heeft en ook met de achterwielophanging, zie:

https://www.motorsport.co...-secret-revealed/4456132/

Er lijken extra flapjes onder de nieuwe diffusor van de RB15 te hangen, weet niet of die gepost was:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8d_Lt5WwAANFWm.jpg

Red Bull mag wel uitkijken want Renault komt bij de Franse GP met “een halve nieuwe auto” (volgens Ziggo).

[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 08-06-2019 11:07 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
floriz87 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Krijg toch het gevoel dat ze meer stappen van Honda hadden verwacht in de afgelopen races, of is dat spijkers op laag water zoeken?
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat de nieuwe aerodynamische reglementen en banden ze zo hard terug zouden zetten. Zeker omdat Mercedes er sneller door is geworden, de andere topteams juist niet. Die Honda lijkt ondertussen perfect acceptabel te zijn voor dit opbouwseizoen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Nee, chassis is r*k. Als ik zie wat Mercedes met de voorwiel ophanging gedaan heeft en ook met de achterwielophanging, zie:

https://www.motorsport.co...-secret-revealed/4456132/

Er lijken extra flapjes onder de nieuwe diffusor van de RB15 te hangen, weet niet of die gepost was:

[Afbeelding]
Extra banden koeling?
Red Bull mag wel uitkijken want Renault komt bij de Franse GP met “een halve nieuwe auto” (volgens Ziggo).
Renault rijdt al jaren met een halve auto ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

World Citizen schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:06:
[...]

Natuurlijk had het team moeten voorkomen dat Gasly in die bocht reed op dat moment, maar Max heeft zelf een foutje gemaakt want Voordat ze uberhaubt aanremmen ziet Max al of hij er langs kan. Je gaat mij echt niet vertellen dat hij "schrok" van Gasly.
https://racingnews365.nl/...ens-touche-ligt-bij-gasly

Het team heeft Gasly vooraf een seintje gegeven, zelfs over de afstand, maar Gasly heeft hier niet tijdig op geacteerd (of dit voor hem wel of niet mogelijk was, laat ik even in het midden, maar gezien Marko's reactie, spreekt dit akkefietje in zijn nadeel).
Ik vermoed dat Max hier ook op rekende en er vanuit ging dat het team Gasly waarschuwde (wat dus ook gebeurd is), Max verwachtte denk ik dan ook dat Gasly hier direct op zou handelen, wat dus uitbleef. En de gevolgen kennen we inmiddels... :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:25
loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Renault komt het hele seizoen al de volgende race met een auto waarmee ze in de top mee kunnen doen zeggen ze.. Zou leuk zijn maar ik geloof niets meer wat er bij Renault vandaan komt.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Dit is ook pijnlijk hoor:
Pierre Gasly had bovendien op elke soort band last van overstuur en wist niet hoe hij met de RB15 om moest gaan", aldus een kritische Marko.
Ruil maar met Hulk zou ik zeggen, Renault ook blij met een franse rijder.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Zo te zien is FP3 ook al niet te zien op Ziggo Sport, of het begint later ofzo?

Dat hele bestaansrecht van Ziggo is vanwege de F1, en dan doen ze dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:17
FabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:22:

Nou nou. Ze hebben ook nog zoiets als de Premier League hoor ;) Maar om je vraag te beantwoorden: VT3 begint op het Ziggo racingkanaal en is vanaf half 6 te zien op het hoofdkanaal.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:22:
Zo te zien is FP3 ook al niet te zien op Ziggo Sport, of het begint later ofzo?

Is prima te zien op ziggo hoor. Weet niet waarom mensen denken dat ziggo verplicht is alles op het open kanaaluit te zenden :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:09

ResuCigam

BOFH

YakuzA schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:34:
[...]

Is prima te zien op ziggo hoor. Weet niet waarom mensen denken dat ziggo verplicht is alles op het open kanaaluit te zenden :?
Omdat ze daar reclame voor maken:
Kijk alle wedstrijden die je op sportgebied niet wilt missen live op Ziggo Sport kanaal 14. Gratis voor klanten met digitale tv.

Wat krijg je te zien?
topsport uit binnen- en buitenland
alle Formule 1-races, kwalificaties en vrije trainingen live
een selectie van wedstrijden uit de Premier League, La Liga en Serie A
golf, tennis, NBA, hockey, handbal, atletiek en meer
lokale topsport
Ziggo Sport kanaal 14 is gratis beschikbaar voor alle klanten met digitale tv.
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/ziggo-sport-totaal

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

En uit dat lijstje laten ze dus nu ‘hockey’ zien idd.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 11:15

Pierre

Van nature lui!

Maurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:24:
[...]

Nou nou. Ze hebben ook nog zoiets als de Premier League hoor ;) Maar om je vraag te beantwoorden: VT3 begint op het Ziggo racingkanaal en is vanaf half 6 te zien op het hoofdkanaal.
Nevermind 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 08-06-2019 16:02 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zit weer klaar voor FP3! ben benieuwd of iemand de Wall of Champions nog een kusje gaat geven

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Benieuwd of ze al in de richting van de 1:10 gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:40

rammes

koekebakker 1e klas

nou, mijn bingo kaart is sneller vol bij Jack ;). Anyway, VT3 kijken of Max er nog een snel rondje uitgooit.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ziggo prutsers, gooi dan Ziggo Sport Racing ff een uurtje open op internet. Ze zenden dus alleen het laatste half uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Edd

Ja, dat klopt toch? Het is te zien op Ziggo Sport Racing, onderdeel van Ziggo Sport Totaal..
Niet Ziggo Sport Kanaal 14, dat is alleen het open kanaal op Ziggo en de programmering daarvan komt veelal overeen met Ziggo Sport Select.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Zal Kubica een stofzuiger in die auto hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik praat de Ziggo klanten wel even bij: KUB paars. (En de enige tijd)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kw66d0D.jpg
toevoeging op t bericht van @vliegnerd

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 08-06-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:06:
Ziggo prutsers, gooi dan Ziggo Sport Racing ff een uurtje open op internet. Ze zenden dus alleen het laatste half uur uit.
Lijkt erop dat dat toch het enige gedeelte is waarop Max op de baan komt ;)
Waarom wachten die altijd zo lang bij RBR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:10:
Ik praat de Ziggo klanten wel even bij: KUB paars. (En de enige tijd)
Hamilton en Bottas raken elkaar in bocht 13 ... beide Mercedessen total loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:11:
[...]

Max heeft volgens mij in een interview wel eens uitgelegd dat ze gewoon te weinig banden hebben om meer te rijden. Dan maar beter aan het eind rijden als de baan beter is. (meer rubber, minder stof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:11:
[...]

Enige wat ik kan verzinnen is dat de baan dat warmer is en meer rubber erop.

Neem aan dat ze afgelopen nacht simulaties gedraaid hebben met de data van gisteren, dus vol uur rijden is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:08:
Zal Kubica een stofzuiger in die auto hebben ?
Ja. :+
Stomme vraag dit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull heeft meestal geen zin om de baan schoon te rijden voor anderen en daarmee setjes banden op te offeren. Dat lijkt mij tenminste een legitieme reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Er gebeurt echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ok, thanks heren 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij zitten ze allemaal te hopen dat de anderen de baan schoonmaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ben even weggeweest en hoor Jack als commentator en Olav in de pits, watsgeburt? :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Tja.. op Sky vervelen ze zich nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:42
Slavy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Ben even weggeweest en hoor Jack als commentator en Olav in de pits, watsgeburt? :)
Ze wisselen wel eens. Was in Monaco ook al zo.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hele jaar wisselen ze vaker in fp3

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 08-06-2019 17:18 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:33
Hopelijk komt er nog zo'n marmot de baan op anders is het helemaal leeg daar...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
Stuur gewoon een Zamboni de baan op.. Het is Canada, vlieg er maar eentje in uit Calgary.. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dat is kennelijk sinds het begin van het seizoen. Ook alleen op Ziggo want ik hoor Winkelman op F1TV. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Hopelijk komt er nog zo'n marmot de baan op anders is het helemaal leeg daar...
Geen marmot, maar nu wel een haas.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:13

Spotmatic

Ken sent me

Nat-Water schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:18:
[...]

En een stier.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Met Rich Energy logo of bedoel je een echte haas (als in groot konijn)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

[...]

Er komt HAASt altijd wel weer een haas-pun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Mol wilde graag technische zaken uit de pits laten zien. Dat kan alleen tijdens de VT's daarom gaat hij VT3 de pits in en gaat Jack het uurtje vol lullen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:19:
[...]

Met Rich Energy logo of bedoel je een echte haas (als in groot konijn)?
Een echte Magnussen ;)
(en nu ook Kvyat, Rai en GAS.)

[ Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 08-06-2019 17:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grosjean heeft alweer een stuk van de verf van de vloer van zijn pitbox meegenomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

GRO weer een plakje garagevloer op zijn band. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Wat doet Haas toch met de banden daar in die pitbox, weer hele stukken verf van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Pitbox is net nieuw, zal wel niet goed geverfd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:22:
Wat doet Haas toch met de banden daar in die pitbox, weer hele stukken verf van de grond.
Die verf zit denk ik gewoon niet goed. Dat het steeds Grosjean is, tja ironie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:22:
[...]

Die verf zit denk ik gewoon niet goed. Dat het steeds Grosjean is, tja ironie. :+
https://twitter.com/JennieGow/status/1137379517687894017

[ Voor 55% gewijzigd door rammes op 08-06-2019 17:25 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Het NL commentaar van F1TV (Rick Winkelman) legt net uit dat het waarschijnlijk komt door de weekmakers in de banden die de nieuwe verf oplost. Je zag je ook een stuk verf weghalen in de pitbox van GRO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 09:09

ResuCigam

BOFH

Edd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:08:
[...]

Ja, dat klopt toch? Het is te zien op Ziggo Sport Racing, onderdeel van Ziggo Sport Totaal..
Niet Ziggo Sport Kanaal 14, dat is alleen het open kanaal op Ziggo en de programmering daarvan komt veelal overeen met Ziggo Sport Select.
Nee daar klopt dus niets van, als je de hele quote leest zie je dat het over kanaal 14, het gratis kanaal, gaat.

We do what we must because we can.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stroll staat kaput in de pitsstraat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

rammes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:24:
[...]

<blockquote class="twitter-tweet" data-partner="tweetdeck"><p lang="en" dir="ltr">Floor from <a href="https://twitter.com/RGrosjean?ref_src=twsrc%5Etfw">@RGrosjean</a> garage - thank you <a href="https://twitter.com/HaasF1Team?ref_src=twsrc%5Etfw">@HaasF1Team</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#F1</a> <a href="https://twitter.com/Jack_Nicholls?ref_src=twsrc%5Etfw">@Jack_Nicholls</a> <a href="https://twitter.com/bbcf1?ref_src=twsrc%5Etfw">@bbcf1</a>. <a href="https://t.co/eQ8bAsSsW9">pic.twitter.com/eQ8bAsSsW9</a></p>— Jennie Gow (@JennieGow) <a href="https://twitter.com/JennieGow/status/1137379517687894017?ref_src=twsrc%5Etfw">June 8, 2019</a></blockquote>
Je moet alleen de link naar de tweet pakken, en dan [embed][/embed}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
STR staat stil. Heeft een nieuwe motor, en schijnt een 'puff of smoke' te zijn.

Hydraulic leak volgens de radio.

[ Voor 77% gewijzigd door Nat-Water op 08-06-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:25:
Wel zo veilig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Daar gaat de nieuwe Merc motor

Edit: hydraulisch lek

[ Voor 29% gewijzigd door loekf2 op 08-06-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Hydraulisch lek; geen motor kapot.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:25:
Daar gaat de nieuwe Merc motor
Was iets hydraulisch. Zoveel geluk dat er een Mercedes PU afbrand, hebben we denk ik niet. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 11:31

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:25:
"We have a hy-drau-lic-leak"
Is dat omdat Stroll te pannenkoek is om te begrijpen wat 'ie zegt of proberen ze naar andere teams te downplayen dat de Merc2 een probleem heeft :+ Kan nog interessant worden als dit bij de andere mercs ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:26:
[...]

"We have a hy-drau-lic-leak"
Is dat omdat Stroll te pannenkoek is om te begrijpen wat 'ie zegt of proberen ze naar andere teams te downplayen dat de Merc2 een probleem heeft :+ Kan nog interessant worden als dit bij de andere mercs ook gebeurt.
Hier geld ook: :+
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:26:
Was iets hydraulisch. Zoveel geluk dat er een Mercedes PU afbrand, hebben we denk ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De McLaren's gaan goed hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Goeie plof hoor 9+ :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
WTF... spatte er nou iets af van de achterkant van Strolls auto ? Monteur kon met bukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wel mooie vlammen bij STR hoor.... Toch een 8... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh dat is toch een nette 7,5/10 op de fik schaal voor Stroll hoor. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Dat was geen lekje bij Stroll hoor, gewoon een mega mooie plof (in herhaling, om te zien).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

(geen teamradio bij onboards VER...) toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Mooie plof :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Toch een Merc PU kaput, met Turbo er gratis bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Verstappen op de Mediums 1s langzamer dan Ferrari/Mercedes. Dat biedt perspectief..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bij Ferrari blijft de verf ook niet zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Ferrari ook last van de vloer in de pit

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Foutje Max in zijn tweede snelle rondje op gele banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Zouden ze in Canada geen primer verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Lol, banden verwarmen gebeurt via een app op een telefoon. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat is er aan de hand met die vloeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
kleintjopie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Verf van de vloeren laat los. Aangezien het een nieuw gebouw is, zal de verflaag die net is aangebracht niet goed aan de ondergrond hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Foutje Max in zijn tweede snelle rondje op gele banden.
13/1000 met GAS is teleurstellend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

kleintjopie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Pitboxen zijn niet vernieuwd, waarschijnlijk is de verf gewoon nog niet goed droog, en die banden zijn erg warm (als ze uit de warmers komen) dus blijft de verf plakken aan de banden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[Streamable: Replay 2019-06-08 17-29-22]

[Streamable: Replay 2019-06-08 17-25-44]

[ Voor 34% gewijzigd door basvn op 08-06-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:32:
[...]

13/1000 met GAS is teleurstellend
130/1000 :-) EDIT: Oh nee, ook niet. Maar op welke banden reed GAS? (ik heb het niet gezien...)

[ Voor 5% gewijzigd door vliegnerd op 08-06-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
basvn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:32:
[...]

Pitboxen zijn niet vernieuwd, waarschijnlijk is de verf gewoon nog niet goed droog, en die banden zijn erg warm (als ze uit de warmers komen) dus blijft de verf plakken aan de banden
Aj, thanks voor de toelichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:34:
[...]

130/1000 :-) EDIT: Oh nee, ook niet. Maar op welke banden reed GAS? (ik heb het niet gezien...)
Beiden op Mediums.

De tijdens van Ferrari en Mercedes zijn op Softs gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 08-06-2019 17:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.