"When you grow up your heart dies"
Sorry, maar dit is gewoon een trieste reactie.pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:49:
Lekker Gasly, ongelofelijke prutser. Waarom je teammaat in zon situatie brengen in een FP, ga gewoon aan de kant.
Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren. Ik zal mijn verhaal wat nuancerenTleilaxu schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Sorry, maar dit is gewoon een trieste reactie.
Gasly met een werkelijk verschrikkelijk slechte dag, 3 keer onnodig in het zand, ontelbare malen verremd, ontzettend traag en tot overmaat van ramp gaat hij niet tijdig op het gas, of er van af, om zijn teammaat in een flying lap niet te hinderen. En zo dicht erachter ben je alle downforce kwijt. Gasly blijkbaar ook nog eens zeer slecht onder de druk van de buitenwacht want zo slecht heb ik hem nog niet eerder gezien.
[ Voor 51% gewijzigd door pro_6or op 07-06-2019 21:43 ]
een treffende spreuk
pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]
Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren.
Dat zal jou gedachten zijn, maar in realiteit moet Gasly zich gewoon kapot gaan zitten schamen voor zijn prestaties... nieuw of niet. Zover ondermaats valt een boek over te schrijven. Dat Marko hem onder druk zet met een evt. komst van Hulkenberg is ook niet vreemd.Tleilaxu schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Sorry, maar dit is gewoon een trieste reactie.
We kunnen er lang en kort over praten... het lijkt gewoon nergens op, en dat zie je terug in alle uitslagen en resultaten. Snel er uit werken en een RB waardig coureur vinden. Hier heb je niets aan.
Nee, dit is een fout van het team. Er is dit jaar al regelmatig gesproken door verschillende rijders dat het lastig is om andere coureurs te zien in de spiegels. Hier hadden de mensen aan de muur bij RBR beter moeten reageren en tegen Gasly moeten zeggen dat hij uit de weg had moeten gaan.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Dat zal jou gedachten zijn, maar in realiteit moet Gasly zich gewoon kapot gaan zitten schamen voor zijn prestaties... nieuw of niet. Zover ondermaats valt een boek over te schrijven. Dat Marko hem onder druk zet met een evt. komst van Hulkenberg is ook niet vreemd.
We kunnen er lang en kort over praten... het lijkt gewoon nergens op, en dat zie je terug in alle uitslagen en resultaten. Snel er uit werken en een RB waardig coureur vinden. Hier heb je niets aan.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
Dit is dan nog een training. Als de kwalificatie en race ook zo gaan, omdat Gasly niet tegen de druk kan...pro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]
Zeker, maar daar hoef je je niet voor te excuseren. Ik zal mijn verhaal wat nuanceren![]()
Gasly met een werkelijk verschrikkelijk slechte dag, 3 keer onnodig in het zand, ontelbare malen verremd, ontzettend traag en tot overmaat van ramp gaat hij niet tijdig op het gas, of er van af, om zijn teammaat in een flying lap niet te hinderen. En zo dicht erachter ben je alle downforce kwijt. Gasly blijkbaar ook nog eens zeer slecht onder de druk van de buitenwacht want zo slecht heb ik hem nog niet eerder gezien.
Het moet nu wel een keer gaan komen met hem.
Overal en nergens dus!
een treffende spreuk
Goedzo... ik had het inderdaad over alleen dit kleine foutje.demo31051987 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:51:
[...]
Nee, dit is een fout van het team. Er is dit jaar al regelmatig gesproken door verschillende rijders dat het lastig is om andere coureurs te zien in de spiegels. Hier hadden de mensen aan de muur bij RBR beter moeten reageren en tegen Gasly moeten zeggen dat hij uit de weg had moeten gaan.
Zou je wellicht ook nog iets over de overige 7 regels willen zeggen?
Dan heb ik het in ieder geval niet voor niets geschreven.
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 07-06-2019 21:59 ]
Meh... ik ben Pro Max, maar Max baalt hier zelf ook van hoor. Max wist zelf prima dat eenmaal in chicane Gasly niet meer "aan de kant" kon. Dus tijdens het aanremmen van die chicane wist Max al dat Gasly daar ging rijden.demo31051987 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:51:
[...]
Nee, dit is een fout van het team. Er is dit jaar al regelmatig gesproken door verschillende rijders dat het lastig is om andere coureurs te zien in de spiegels. Hier hadden de mensen aan de muur bij RBR beter moeten reageren en tegen Gasly moeten zeggen dat hij uit de weg had moeten gaan.
Hij maakte gewoon een stuur(opvang) foutje en raakte de muur.
Natuurlijk had het team moeten voorkomen dat Gasly in die bocht reed op dat moment, maar Max heeft zelf een foutje gemaakt want Voordat ze uberhaubt aanremmen ziet Max al of hij er langs kan. Je gaat mij echt niet vertellen dat hij "schrok" van Gasly.
FreeReef.nl
een treffende spreuk
Mclaren is volgends de coureurs goed bezig. Nor vindt dat hij beter moet
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

FP1 en FP2 2018 vs 2019

Racesim van FP2

Gebruikte onderdelen voor de start van FP1.
[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 08-06-2019 09:54 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
HUL ziet er stabiel uit.basvn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:52:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
FP1 en FP2 2018 vs 2019
[Afbeelding]
Racesim van FP2
[Afbeelding]
Gebruikte onderdelen voor de start van FP1.
Jammer dat er van VER geen race sim is.
Maar wel goed om te zien dat VER zowel FP1 als FP2 de snelste rondes reed, theoretische dan he..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Krijg toch het gevoel dat ze meer stappen van Honda hadden verwacht in de afgelopen races, of is dat spijkers op laag water zoeken?
Nee, chassis is r*k. Als ik zie wat Mercedes met de voorwiel ophanging gedaan heeft en ook met de achterwielophanging, zie:floriz87 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:54:
[...]
Krijg toch het gevoel dat ze meer stappen van Honda hadden verwacht in de afgelopen races, of is dat spijkers op laag water zoeken?
https://www.motorsport.co...-secret-revealed/4456132/
Er lijken extra flapjes onder de nieuwe diffusor van de RB15 te hangen, weet niet of die gepost was:

Red Bull mag wel uitkijken want Renault komt bij de Franse GP met “een halve nieuwe auto” (volgens Ziggo).
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 08-06-2019 11:07 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat de nieuwe aerodynamische reglementen en banden ze zo hard terug zouden zetten. Zeker omdat Mercedes er sneller door is geworden, de andere topteams juist niet. Die Honda lijkt ondertussen perfect acceptabel te zijn voor dit opbouwseizoen.floriz87 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:54:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Extra banden koeling?loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:05:
[...]
Nee, chassis is r*k. Als ik zie wat Mercedes met de voorwiel ophanging gedaan heeft en ook met de achterwielophanging, zie:
https://www.motorsport.co...-secret-revealed/4456132/
Er lijken extra flapjes onder de nieuwe diffusor van de RB15 te hangen, weet niet of die gepost was:
[Afbeelding]
Renault rijdt al jaren met een halve autoRed Bull mag wel uitkijken want Renault komt bij de Franse GP met “een halve nieuwe auto” (volgens Ziggo).
https://racingnews365.nl/...ens-touche-ligt-bij-gaslyWorld Citizen schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:06:
[...]
Natuurlijk had het team moeten voorkomen dat Gasly in die bocht reed op dat moment, maar Max heeft zelf een foutje gemaakt want Voordat ze uberhaubt aanremmen ziet Max al of hij er langs kan. Je gaat mij echt niet vertellen dat hij "schrok" van Gasly.
Het team heeft Gasly vooraf een seintje gegeven, zelfs over de afstand, maar Gasly heeft hier niet tijdig op geacteerd (of dit voor hem wel of niet mogelijk was, laat ik even in het midden, maar gezien Marko's reactie, spreekt dit akkefietje in zijn nadeel).
Ik vermoed dat Max hier ook op rekende en er vanuit ging dat het team Gasly waarschuwde (wat dus ook gebeurd is), Max verwachtte denk ik dan ook dat Gasly hier direct op zou handelen, wat dus uitbleef. En de gevolgen kennen we inmiddels...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Renault komt het hele seizoen al de volgende race met een auto waarmee ze in de top mee kunnen doen zeggen ze.. Zou leuk zijn maar ik geloof niets meer wat er bij Renault vandaan komt.loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:05:
[...]
Red Bull mag wel uitkijken want Renault komt bij de Franse GP met “een halve nieuwe auto” (volgens Ziggo).
Dit is ook pijnlijk hoor:
Ruil maar met Hulk zou ik zeggen, Renault ook blij met een franse rijder.Pierre Gasly had bovendien op elke soort band last van overstuur en wist niet hoe hij met de RB15 om moest gaan", aldus een kritische Marko.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat hele bestaansrecht van Ziggo is vanwege de F1, en dan doen ze dit...
Nou nou. Ze hebben ook nog zoiets als de Premier League hoorFabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:22:
PSN: xMaurice93
Is prima te zien op ziggo hoor. Weet niet waarom mensen denken dat ziggo verplicht is alles op het open kanaaluit te zendenFabianGTI schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:22:
Zo te zien is FP3 ook al niet te zien op Ziggo Sport, of het begint later ofzo?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Omdat ze daar reclame voor maken:YakuzA schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:34:
[...]
Is prima te zien op ziggo hoor. Weet niet waarom mensen denken dat ziggo verplicht is alles op het open kanaaluit te zenden
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/ziggo-sport-totaalKijk alle wedstrijden die je op sportgebied niet wilt missen live op Ziggo Sport kanaal 14. Gratis voor klanten met digitale tv.
Wat krijg je te zien?
topsport uit binnen- en buitenland
alle Formule 1-races, kwalificaties en vrije trainingen live
een selectie van wedstrijden uit de Premier League, La Liga en Serie A
golf, tennis, NBA, hockey, handbal, atletiek en meer
lokale topsport
Ziggo Sport kanaal 14 is gratis beschikbaar voor alle klanten met digitale tv.
We do what we must because we can.
En uit dat lijstje laten ze dus nu ‘hockey’ zien idd.ResuCigam schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:48:
[...]
Omdat ze daar reclame voor maken:
[...]
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/ziggo-sport-totaal
PSN
NevermindMaurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Nou nou. Ze hebben ook nog zoiets als de Premier League hoorMaar om je vraag te beantwoorden: VT3 begint op het Ziggo racingkanaal en is vanaf half 6 te zien op het hoofdkanaal.
[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 08-06-2019 16:02 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zou het doen!
Ja, dat klopt toch? Het is te zien op Ziggo Sport Racing, onderdeel van Ziggo Sport Totaal..ResuCigam schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:48:
[...]
Omdat ze daar reclame voor maken:
[...]
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/ziggo-sport-totaal
Niet Ziggo Sport Kanaal 14, dat is alleen het open kanaal op Ziggo en de programmering daarvan komt veelal overeen met Ziggo Sport Select.
-
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Lijkt erop dat dat toch het enige gedeelte is waarop Max op de baan komtloekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:06:
Ziggo prutsers, gooi dan Ziggo Sport Racing ff een uurtje open op internet. Ze zenden dus alleen het laatste half uur uit.
Waarom wachten die altijd zo lang bij RBR?
Hamilton en Bottas raken elkaar in bocht 13 ... beide Mercedessen total loss.vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:10:
Ik praat de Ziggo klanten wel even bij: KUB paars. (En de enige tijd)
Max heeft volgens mij in een interview wel eens uitgelegd dat ze gewoon te weinig banden hebben om meer te rijden. Dan maar beter aan het eind rijden als de baan beter is. (meer rubber, minder stof)Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:11:
[...]
Lijkt erop dat dat toch het enige gedeelte is waarop Max op de baan komt![]()
Enige wat ik kan verzinnen is dat de baan dat warmer is en meer rubber erop.Hippocampus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:11:
[...]
Lijkt erop dat dat toch het enige gedeelte is waarop Max op de baan komt![]()
Neem aan dat ze afgelopen nacht simulaties gedraaid hebben met de data van gisteren, dus vol uur rijden is niet nodig.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:08:
Zal Kubica een stofzuiger in die auto hebben ?
Stomme vraag dit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ze wisselen wel eens. Was in Monaco ook al zo.Slavy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Ben even weggeweest en hoor Jack als commentator en Olav in de pits, watsgeburt?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Hele jaar wisselen ze vaker in fp3Slavy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Ben even weggeweest en hoor Jack als commentator en Olav in de pits, watsgeburt?
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 08-06-2019 17:18 ]
PSN
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is kennelijk sinds het begin van het seizoen. Ook alleen op Ziggo want ik hoor Winkelman op F1TV.Slavy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Geen marmot, maar nu wel een haas.hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Hopelijk komt er nog zo'n marmot de baan op anders is het helemaal leeg daar...
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
En een stier.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Met Rich Energy logo of bedoel je een echte haas (als in groot konijn)?Nat-Water schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:18:
Geen marmot, maar nu wel een haas.
Er komt HAASt altijd wel weer een haas-pun
Mol wilde graag technische zaken uit de pits laten zien. Dat kan alleen tijdens de VT's daarom gaat hij VT3 de pits in en gaat Jack het uurtje vol lullen.Slavy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:17:
Ik zou het doen!
Een echte Magnussenhoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:19:
[...]
Met Rich Energy logo of bedoel je een echte haas (als in groot konijn)?
(en nu ook Kvyat, Rai en GAS.)
[ Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 08-06-2019 17:20 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Die verf zit denk ik gewoon niet goed. Dat het steeds Grosjean is, tja ironie.loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:22:
Wat doet Haas toch met de banden daar in die pitbox, weer hele stukken verf van de grond.
https://twitter.com/JennieGow/status/1137379517687894017DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:22:
[...]
Die verf zit denk ik gewoon niet goed. Dat het steeds Grosjean is, tja ironie.
[ Voor 55% gewijzigd door rammes op 08-06-2019 17:25 ]
Ik zou het doen!
Nee daar klopt dus niets van, als je de hele quote leest zie je dat het over kanaal 14, het gratis kanaal, gaat.Edd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:08:
[...]
Ja, dat klopt toch? Het is te zien op Ziggo Sport Racing, onderdeel van Ziggo Sport Totaal..
Niet Ziggo Sport Kanaal 14, dat is alleen het open kanaal op Ziggo en de programmering daarvan komt veelal overeen met Ziggo Sport Select.
We do what we must because we can.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je moet alleen de link naar de tweet pakken, en dan [embed][/embed}rammes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:24:
[...]
<blockquote class="twitter-tweet" data-partner="tweetdeck"><p lang="en" dir="ltr">Floor from <a href="https://twitter.com/RGrosjean?ref_src=twsrc%5Etfw">@RGrosjean</a> garage - thank you <a href="https://twitter.com/HaasF1Team?ref_src=twsrc%5Etfw">@HaasF1Team</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#F1</a> <a href="https://twitter.com/Jack_Nicholls?ref_src=twsrc%5Etfw">@Jack_Nicholls</a> <a href="https://twitter.com/bbcf1?ref_src=twsrc%5Etfw">@bbcf1</a>. <a href="https://t.co/eQ8bAsSsW9">pic.twitter.com/eQ8bAsSsW9</a></p>— Jennie Gow (@JennieGow) <a href="https://twitter.com/JennieGow/status/1137379517687894017?ref_src=twsrc%5Etfw">June 8, 2019</a></blockquote>
Hydraulic leak volgens de radio.
[ Voor 77% gewijzigd door Nat-Water op 08-06-2019 17:26 ]
Wel zo veilig...
Edit: hydraulisch lek
[ Voor 29% gewijzigd door loekf2 op 08-06-2019 17:26 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Was iets hydraulisch. Zoveel geluk dat er een Mercedes PU afbrand, hebben we denk ik niet.loekf2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:25:
Daar gaat de nieuwe Merc motor
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-06-2019 17:26 ]
Floor from @RGrosjean garage - thank you @HaasF1Team #F1 @Jack_Nicholls @bbcf1. pic.twitter.com/eQ8bAsSsW9
— Jennie Gow (@JennieGow) 8 juni 2019
Ik zou het doen!
"We have a hy-drau-lic-leak"
Is dat omdat Stroll te pannenkoek is om te begrijpen wat 'ie zegt of proberen ze naar andere teams te downplayen dat de Merc2 een probleem heeft
- DaniëlWW2
- Niet online
Hier geld ook:DataGhost schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:26:
[...]
"We have a hy-drau-lic-leak"
Is dat omdat Stroll te pannenkoek is om te begrijpen wat 'ie zegt of proberen ze naar andere teams te downplayen dat de Merc2 een probleem heeftKan nog interessant worden als dit bij de andere mercs ook gebeurt.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:26:
Was iets hydraulisch. Zoveel geluk dat er een Mercedes PU afbrand, hebben we denk ik niet.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verf van de vloeren laat los. Aangezien het een nieuw gebouw is, zal de verflaag die net is aangebracht niet goed aan de ondergrond hechten.kleintjopie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Wat is er aan de hand met die vloeren?
13/1000 met GAS is teleurstellendvliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Foutje Max in zijn tweede snelle rondje op gele banden.
Pitboxen zijn niet vernieuwd, waarschijnlijk is de verf gewoon nog niet goed droog, en die banden zijn erg warm (als ze uit de warmers komen) dus blijft de verf plakken aan de bandenkleintjopie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:31:
Wat is er aan de hand met die vloeren?
[Streamable: Replay 2019-06-08 17-25-44]
[ Voor 34% gewijzigd door basvn op 08-06-2019 17:33 ]
Aj, thanks voor de toelichting.basvn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:32:
[...]
Pitboxen zijn niet vernieuwd, waarschijnlijk is de verf gewoon nog niet goed droog, en die banden zijn erg warm (als ze uit de warmers komen) dus blijft de verf plakken aan de banden
Beiden op Mediums.vliegnerd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:34:
[...]
130/1000 :-) EDIT: Oh nee, ook niet. Maar op welke banden reed GAS? (ik heb het niet gezien...)
De tijdens van Ferrari en Mercedes zijn op Softs gezet.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 08-06-2019 17:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.