iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, eentje dat zich elke twee weken herhaald helaas..loekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:49:
[...]
Ik denk dat Toto gewoon in een mini timeloopje zit.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
FP1 tijden van vorig jaar:
Max Verstappen Red Bull Racing 1:13.302
Lewis Hamilton Mercedes +0.088
Daniel Ricciardo Red Bull Racing +0.216
Sebastian Vettel Ferrari +0.272
Valtteri Bottas Mercedes +0.315
Kimi Raikkonen Ferrari +0.425
Fernando Alonso McLaren +0.762
Carlos Sainz Renault +0.814
Stoffel Vandoorne McLaren +1.032
Pierre Gasly Toro Rosso +1.702
Esteban Ocon Force India +1.769
Romain Grosjean Haas +1.817
Marcus Ericsson Sauber +2.084
Charles Leclerc Sauber +2.137
Kevin Magnussen Haas +2.277
Brendon Hartley Toro Rosso +2.454
Sergey Sirotkin Williams +2.466
Lance Stroll Williams +2.957
Nicholas Latifi Force India +3.843
Nico Hulkenberg Renault No time
[ Voor 85% gewijzigd door Spotmatic op 07-06-2019 18:14 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Let wel; er zit nog wel wat tijd tussen de banden; dus het verschil zal wel iets kleiner zijn.ScrooLoose schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:43:
Wat een deprimerend gat weer tussen Mercedes en de rest, top voor Merc dat ze het zo goed voor elkaar hebben maar mijn enthousiasme voor F1 is wel tanende op deze manier.
Iemand inzicht in de tijden van de long runs? Hamilton zag er heel snel uit met 1m16.5 ronde tijden.
Enh Bottas reed wel even 25 rondjes op die zachte band. Dat zal wel weer een één stopper weer dit weekend.
Nope, snelste tijden zijn allemaal gezet op de mediums, ook bij Ham en Bot.Luckeh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:17:
Let wel; er zit nog wel wat tijd tussen de banden; dus het verschil zal wel iets kleiner zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik was sporten dus niet gezien, maar ik vind het nog steeds te simpel om Vettel puur de schuld te geven.hansvk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:10:
VET blijft slordig rijden. Wordt niet wat zo.
Het is gewoon bekend dat Vettel een zeer stabiele achterkant van de auto nodig heeft met veel neerwaartse druk voor zijn rijstijl. Ferrari geeft dat gewoon niet. Het lijkt ook erger te zijn geworden tussen 2017 en 2018.
Natuurlijk kan je wat zeggen over aanpassend vermogen, maar als je als Ferrari nu al seizoenen lang Vettel als je nummer een hebt en nog steeds faalt om een fatsoenlijke auto te bouwen voor je nummer een, dan heb je als team ook een flinke laag boter op je hooft.

edit: Net gezien. Ja hoor, weer zodra Vettel op het gas zal stappen na te zijn geremd in een bocht. Dat is het elke keer en daar moet Ferrari nu eindelijk eens wat aan gaan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2019 19:09 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoals een rijder erin zetten die niet te hard het pedaal indrukt..?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:06:
[...]
edit: Net gezien. Ja hoor, weer zodra Vettel op het gas zal stappen na te zijn geremd in een bocht. Dat is het elke keer en daar moet Ferrari nu eindelijk eens wat aan gaan doen.

Ik vind het te 'makkelijk' om de auto de schuld te geven als het zo vaak gebeurt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, als je Vettel geeft wat hij wil hebben dan is hij extreem snel. Die vier titels won hij echt niet alleen maar omdat hij in een Newey auto zat. Dus ja, Ferrari moet eens haar best gaan doen om hun uitstekende coureur te voorzien van gewenste auto karakteristieken. Het is een €400+ miljoen per seizoen operatie.AzzKickah schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:12:
[...]
Zoals een rijder erin zetten die niet te hard het pedaal indrukt..?
Ik vind het te 'makkelijk' om de auto de schuld te geven als het zo vaak gebeurt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het verschil tussen een goede coureur (Button, Ricciardo, Vettel) en een top coureur is dat hij zich kan aanpassen aan de auto (Verstappen, Hamilton).DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:06:
[...]
Ik was sporten dus niet gezien, maar ik vind het nog steeds te simpel om Vettel puur de schuld te geven.![]()
Het is gewoon bekend dat Vettel een zeer stabiele achterkant van de auto nodig heeft met veel neerwaartse druk voor zijn rijstijl. Ferrari geeft dat gewoon niet. Het lijkt ook erger te zijn geworden tussen 2017 en 2018.
Natuurlijk kan je wat zeggen over aanpassend vermogen, maar als je als Ferrari nu al seizoenen lang Vettel als je nummer een hebt en nog steeds faalt om een fatsoenlijke auto te bouwen voor je nummer een, dan heb je als team ook een flinke laag boter op je hooft.
De Sky commentatoren vertelden toch wat anders. Vettel probeert laat/diep in te remmen, heeft een lockup (rechts voor) en op het moment dat hij de rem los laat "tegen" de lockup haalt de achterkant hem in. Heeft dus niks te maken met de achterkant die uit breekt door te vroeg op het gas te gaan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:06:
En dit is dan nog met een "oude" motor? Nog even natrappen morgenWom schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:31:
[Twitter]
Zitten ze al in een verkeerde motorstand bij Mercedes?
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat begrijp ik ook wel. Maakt dat Vettel dan zo slecht?Requiem19 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:16:
[...]
Het verschil tussen een goede coureur (Button, Ricciardo, Vettel) en een top coureur is dat hij zich kan aanpassen aan de auto (Verstappen, Hamilton).
Natuurlijk niet. Geef hem een echt competitieve auto naar wens en dan zie ik hem ook veel beter presteren. Natuurlijk zijn de "spinnow" grapjes soms leuk, maar soms slaat het ook door. Je zag het ook de afgelopen winter dat Leclerc, Vettel wel even zou afmaken. Ik zie het niet gebeuren en dat zei ik maanden geleden ook al. Dat is juist het punt. We kunnen gewoon niet zien hoe goed Vettel eigenlijk is omdat Ferrari hem steeds in de steek laat met hun sub par auto's. Dat vind ik gewoon jammer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooi, heel mooi. Ik ga als vanouds maar even in het centrum een pilsje halen. Heb het alweer gezien voor dit weekend.Luckeh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:17:
[...]
Let wel; er zit nog wel wat tijd tussen de banden; dus het verschil zal wel iets kleiner zijn.

Had VT1 al niet eens gekeken maar nu ik de uitslag zie, wordt ik bevestigd ik mijn keuze daartoe.
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 07-06-2019 19:46 . Reden: 3x offtopic achter elkaar is wat veel ;) ]
Testing, one, two ...
Klopt. Op Ziggo Sport Racing is FP2 te zien.De_Bastaard schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:42:
Ligt het nu aan mij of is fp2 niet meer te zien op Ziggo sport select?
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Mijn TV Gids geeft aan dat Ziggo Select EK kwalificatie uitzend vandaag. FP2 is wel live op Ziggo Sport Racing en Ziggo Sport Docu.De_Bastaard schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:42:
Ligt het nu aan mij of is fp2 niet meer te zien op Ziggo sport select?
Elke keer dat ik zoiets zie, doet het me denken aan het hoofd van de een of andere cyborg uit een ultra-geweldadige anime OVA uit pakweg medio de jaren '90, met een Engelse cast die vooral in cluster-F-bombs spreekt (zoals uitgebracht door Manga Entertainment toendertijdbasvn schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:23:
NSFW:
spoiler:
Iets mooiers gaan we denk niet zien dit weekend
- DaniëlWW2
- Niet online

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De achterband van HAM ook.loekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:22:
Redbulls zijn los.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ziggo probeert het wel meestal op Open te plannen.De_Bastaard schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:03:
Raar, kan me herinneren dat dat altijd op select was. Woon in het buitenland en kon daar dacht ik altijd wel fp en q op kijken
Mocht er een andere sport zijn die hogere prioriteit heeft (en dat kunnen ze zelf bepalen!) dan heb je pech als je geen Ziggo Sport Totaal hebt.
Tot nu toe is dit pas de eerste F1 sessie die NIET op Open is.
Waiting on the world to change
een treffende spreuk
Hij voelt de drukpinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:31:
Ik schakel op een leuk moment inHij kan tóch wel fouten maken.
En ondertussen zet Max hem op P3..
-
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij begrijpen ze niet dat Hamilton dus niet vervangen gaat worden.
[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2019 20:35 ]
Hoe kunnen ze in het 6e(!) jaar nog stééds zóveel beter zijn dan de rest?
Ach kom, conspiracy theorieën. Iedereen die denkt dat Ocon HAM's zitje bedreigt, moet ff z'n pillen van vanochtend innemen.pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:36:
Hamilton maakt een schuiver en gelijk Ocon in beeld! Oei Lewis, kijk uit voor je plekje!![]()
Sorry hoor, maar de FOM voedt wel de conspiray theorieënOverdreven gedoe.
[ Voor 48% gewijzigd door AzzKickah op 07-06-2019 20:39 ]

Sorry hoor, maar de FOM voedt wel de conspiray theorieën

Net een nieuwe 65 inch 4K opgehangen dus dat wordt zondag lekker race kijken.
Is toch weer 37.5cm groter dan de 10 jaar oude 50 inch plasma. Scheelt ook weer een slok op een borrel qua elektriciteitsverbruik op jaarbasis.
HAM dus toch een keer een foutje gemaakt? Lekker hoor.
"When you grow up your heart dies"
---RAWE CEEK!!!---
Ik kijk nu Sky, maar man wat een kippenhokNoFearCreations schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:37:
Jammer dat ik deze training niet kan zien omdat Ziggo vind dat voetbal belangrijker is.
Als hij betaald voor de kapper als wat ik betaal kan hij ongeveer 22 miljoen keer naar de kapperloekf2 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:36:
Was een zware week voor HAM zeker, geld voor kapper was op ? Ik zie een bos krullen onder het petje,

I served in a company of heroes.
Hier ook Sky via ESPN. Ik vind het wel meevallen hoor. Brundle trackside is altijd wel grappig. En zoveel gebeurt er op dit moment toch niet op de baan.
Nee, maar zodra BOT een foutje maakt ( en nu HAM) komt die engnek in beeld. Als je dat maar vaak genoeg doet, dan gaat de geruchtenmolen vanzelf draaien.AzzKickah schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:36:
Wat voor geheim zou Mercedes in die ophangingen hebben? Semi-flexibele draagarmen wat niet opvalt op beeld? Wat kunnen we nog meer verzinnen?
Hoe kunnen ze in het 6e(!) jaar nog stééds zóveel beter zijn dan de rest?
[...]
Ach kom, conspiracy theorieën. Iedereen die denkt dat Ocon HAM's zitje bedreigt, moet ff z'n pillen van vanochtend innemen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tja, de Italianen hebben aan een half woord genoeg. Hulkenberg rijdt volgende race al voor Red Bull.pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:41:
[...]
Nee, maar zodra BOT een foutje maakt ( en nu HAM) komt die engnek in beeld. Als je dat maar vaak genoeg doet, dan gaat de geruchtenmolen vanzelf draaien.
Als je Select hebt (op kanaal 401) dan heb je toch ook Racing (op 404)?Ryur schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:30:
[...]
Ziggo probeert het wel meestal op Select te plannen.
Mocht er een andere sport zijn die hogere prioriteit heeft (en dat kunnen ze zelf bepalen!) dan heb je pech als je geen Ziggo Sport Totaal hebt.
Tot nu toe is dit pas de eerste F1 sessie die NIET op Select is.
Ik gaf mijn vrouw al de schuld dat ze op een knopje had gedruktHarry Nak schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:44:
Lekker is dat, geen geluid via F1TV.
Ik haalde Open (14) & Select (401 op Ziggo) door elkaar jabvk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:43:
Als je Select hebt (op kanaal 401) dan heb je toch ook Racing (op 404)?

Net bij mij opgelost via de ouderwetse F5 methode (edge)Harry Nak schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:44:
Lekker is dat, geen geluid via F1TV.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ging je geen bier drinken.pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:45:
[...]
Ik gaf mijn vrouw al de schuld dat ze op een knopje had gedrukt
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 51% gewijzigd door pro_6or op 07-06-2019 20:50 ]
een treffende spreuk
En dat komt omdat de downforce weg was door Gasly, wat een fout van RBR....
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat begrijp ik.pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:49:
[...]
En dat komt omdat de downforce weg was door Gasly, wat een fout van RBR....
Verder is het voor Max geen schande om de Wall of Champions te schrapen. Lijkt ook weinig of geen schade te zijn.
Helaas heet die muur zo omdat ie geramd werd door diverse (oud)kampioenen, niet omdat er kampioenen gevormd werden door het raken van die muur
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Leugens en laster dit.naitsoezn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:51:
[...]
Helaas heet die muur zo omdat ie geramd werd door diverse (oud)kampioenen, niet omdat er kampioenen gevormd werden door het raken van die muur![]()

Hij legt het allemaal erg fijn uit. Die mag van mij vaker erbij komen zitten.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
Maar ik ben dus de enige die via Ziggo Racing kijkt? En het toch wel fijn vind dat Ho-Pin ernaast zit?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:44
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ferrari gaat wel lekker zo te zien.
Ik kijk straks de samenvatting nog wel een keer.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
Maar ik ben dus de enige die via Ziggo Racing kijkt? En het toch wel fijn vind dat Ho-Pin ernaast zit?
Wilde net zeggen! Erg leuke extra informatie!Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
PSN: Sluuz
Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:

- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2019 20:56 ]
Fijn commentaar, mag vaker zo.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
ik kijk niet,, maar Ho-Pin is altijd goed! Jammer dat hij er niet altijd is. Die andere blijft maar z'n wiki feitjes opratelen.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
Ah het is ho-pin, dat wist ik niet. Rick&ho-pin is een fijn, en informatief duo om naar te luisteren.Edd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:53:
Valt wel mee gelet op de tijd. Daarnaast max en lewis nog niet op rood een snelle ronde kunnen zetten.tweakduke schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:55:
Ferrari gaat wel lekker zo te zien.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Absoluut! Soms gebruikt Ho-pin een echte raceterm en vraagt Rick alsof hij niet weet wat het is. Dit weet hij zeker wel en het is meer voor de kijkers. Leuk en rustig duo.Dacuuu schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:57:
[...]
Ah het is ho-pin, dat wist ik niet. Rick&ho-pin is een fijn, en informatief duo om naar te luisteren.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
En is het ondertussen niet longrun tijd? (dus geen nieuwe pogingen tot snelle rondjes?)hansvk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:58:
[...]
Valt wel mee gelet op de tijd. Daarnaast max en lewis nog niet op rood een snelle ronde kunnen zetten.
Ho-Pin is straks ook bij het F1 cafe (22:45)sjaool schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:58:
Ho-Pin is niks mis mee. Rustig en heel veel kennis in huis. Het is te hopen dat hij er zondag ook bij is.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:44
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Klopt, het zegt nog lang niet alles. Het is ook een beetje hoop dat Ferrari op dit circuit er wat dichter erbij zit. RBR komt denk ik echt teveel te kort.hansvk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:58:
[...]
Valt wel mee gelet op de tijd. Daarnaast max en lewis nog niet op rood een snelle ronde kunnen zetten.

En Gasly rijdt ook niet echt rondjes geloof ik?
GAS is inderdaad ook een tijd binnen geweest, maar nu weer naar buiten.
Positieve verrassing inderdaad! Hoop dat er mensen van Ziggo meeluisteren en zien/horen dat zo'n duo presentatie heel goed werkt! Zeker met een coureur die goed commentaar geeft en echt wat toevoegt!
100 keer beter dan het eerdere experiment met Giedo.
Ontopic:Wanneer komen die snelle rondes van Max nou?!?!
(waarschijnlijk goed gechecked of er niets kapot gegaan is?)
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Snelle rondes verwacht ik niet meer. Eerder nog een kwartier lange stint simuleren.sanderb schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:10:
In Q3 kan er alsnog een snelle ronde vanaf. Voor nu genoeg informatie
Waarschijnlijk niet meer. Eerst quali sim en daarna de race sim. Alle teams doen dat, en nu nog naar buiten gaan voor een snelle ronde is tricky. Dit omdat de anderen nu langzame rondes rijdt. Dus dat kan weer een soortgelijke situatie als gevolg hebben. Langzame coureur voor je die voor afleiding zorgt, en evt. nog wat dirty air in de mix en je staat weer zo in de muur.sanderb schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:10:
geswitched naar ziggo toen het geluid bij f1tv wegviel.
Positieve verrassing inderdaad! Hoop dat er mensen van Ziggo meeluisteren en zien/horen dat zo'n duo presentatie heel goed werkt! Zeker met een coureur die goed commentaar geeft en echt wat toevoegt!
100 keer beter dan het eerdere experiment met Giedo.
Daarnaast is het ook de vraag of hij überhaupt nog een setje softs over heeft dat hij nu kan gebruiken. En het team zal vast wel voldoende bruikbare data hebben. Immers heeft hij voor 90% een snelle ronde kunnen rijden.
Hamilton die hem verliest: https://streamable.com/7wqrj
[Streamable: Replay 2019-06-07 20-29-19]
Is dat om de FIA camera te huisvesten op een meer aerodynamische manier?
In FP1 hadden ze het erover, dat ze met extra camera's aan het testen zijn. Morgen niet meer, is alleen op vrijdag om dingen uit te proberen.dnhelle schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:20:
Wat hebben die Racing Points eigenlijk aan de linkerzijde van de Airbox hangen? Cilindervormige "tube"?
https://streamable.com/ohupqsjaool schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:21:
STR akkefietje met GRO.
[Streamable: Replay 2019-06-07 21-19-56]
Volgens Scarbs een camera om bandentemperatuur te meten.dnhelle schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:20:
Wat hebben die Racing Points eigenlijk aan de linkerzijde van de Airbox hangen? Cilindervormige "tube"?
https://twitter.com/ScarbsTech/status/1136715296306319361
Met VET die vlak voor zijn neus de baan weer opduikt...pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:25:
Verstappen met zes minuten op de klok weer naar buiten.
Volgens mij zeiden ze juist iets anders?pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:22:
[...]
In FP1 hadden ze het erover, dat ze met extra camera's aan het testen zijn. Morgen niet meer, is alleen op vrijdag om dingen uit te proberen.
Tijdens FP1 & 2 (& 3?) mogen teams de camera's aan de zijkant vervangen door eigen camera's, om meer data te verzamelen (bv infrarood op de banden).
Daarnaast hadden ze wat discussie over of Red Bull nu nieuwe camera's had. Maar persoonlijk denk ik van niet.
Overigens worden de gewone camera's die ze bij kwali & race gebruikt worden geleverd door FOM. Die bepalen wie met welke camera's rijdt en geven evt. ook dummies uit voor als een camera niet wordt uitgegeven. Reden daarvoor is dat de teams er niks aerodynamisch mee kunnen doen en daarnaast dus dat iedereen hetzelfde nadeel heeft. Geef je geen dummies uit krijg je weer geklaag van die wat wel met camera rijden etc.
Daarnaast bepaalt FOM ruim van tevoren waar de camera mounts moeten zitten. Daarom dat vorig jaar die camera aan de zijkant van de airbox niet meer gebruikt werd. Beeld daarvan werd teveel geblokkeerd door de halo, en FOM had geen mogelijkheid om de cameramounts te verplaatsen.
Gasly vandaag echt waardeloos, blijkbaar is druk ook al niet iets voor hem.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.