ICE ICE Baby
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
waarom zouden ze VET nu geen straf geven als VER vorig jaar voor een soort gelijke actie ook 5 seconden kreegLuxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:53:
De steward mag ook wel een rondje lopen op de walk of shame
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daar is op zich niets mis meePierre schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:53:
Zitten we naar Schumacher te kijken wtf.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mijn punt is dat hij er geen enkele controle over heeft. Dat gebeurt zo vaak. En er wordt alleen gestraft als iemand dan heel gevaarlijk de baan op stuurt. Als iemand de baan op glijdt en zelfs iemand van de baan ramt, wordt er geen penalty uitgedeeld...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Dat zeg ik ook niet, maar m.i. niet strafbaar...ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:51:
[...]
Nul controle betekent niet nul verantwoordelijkheid
Hadden ze de straf niet gegeven was Hamilton er piekfijn langs gegaan.
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 09-06-2019 21:56 ]
Vettel reed voor Hamilton, Verstappen rijdt niet voor maar naast z'n tegenstander hier, en duwt hem opzij.Tito129 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:51:
https://twitter.com/vanga.../1137802375706677249?s=21
Max kreeg voor net zo’n actie ook 5s straf
Er is een groot verschil tussen iemand voor blijven en iemand opzij duwen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Echter... hij had daarna wel kunnen weten dan het niet helemaal safe was wat ie deed. Achteraf had ie mijn inziens het beste de bocht erna Lewis langs moeten en dan er meteen weer vol achteraan gaan. Mogelijk had ie dan geen tijdstraf gekregen en had ie nog volop de kans om zn foutje te herstellen. Maar goed...in the moment gebeuren zulke dingen gewoon.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Het echte leven is toch ook een soort computerspel? Opzouten die natuurkundige wetten! Pi is ook maar 3,14 (exact!)LockeJohn schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:50:
LOL hoe kun je veilig de baan op als je 200km/hr gaat en in een nanoseconde moet reageren
Wat is dit man. Er is ook nog zoiets als de natuurwetten!!
Bensimpel
Positieve meneer
Ach gewoon een boete.BigEagle schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:54:
De gemiste weging is nog wel een dingetje voor VET...
😆 - Denk ook eens om ;)
Daar hing ook altijd een graf stemming na de race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens de reglementen wel...MikeyMan schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:54:
[...]
Dat zeg ik ook niet, maar m.i. niet strafbaar...
PSN: xMaurice93
Verwijderd
"When you grow up your heart dies"
We do what we must because we can.
de straf is voor unsafe back on track niet ervoor zitten of iets heFranco10 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:54:
[...]
Vettel reed voor Hamilton, Verstappen rijdt niet voor maar naast z'n tegenstander hier, en duwt hem opzij.
Er is een groot verschil tussen iemand voor blijven en iemand opzij duwen.
En toen werd er ook moord en brand geschreeuwd dat het een race incident wasWognummer schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:54:
[...]
waarom zouden ze VET nu geen straf geven als VER vorig jaar voor een soort gelijke actie ook 5 seconden kreeg
Laat ze nou toch eens racen in plaats van die politiek correcte onzin
Lewis die nog durft te zeggen dat hij Vettel in de fout heeft 'geduwd', en dan extreem klef de fans bedankt. Zo niet mijn type coureur.
PhD i.o.
en terecht !!!Maurice079 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:55:
Het geluid wordt bewust gedempt bij HAM . Die wordt flink uitgejoeld zeg

Haters everywhere but I don’t really care
Dat met Verstappen weet ik nu niet.. maar Vettel schiet eraf en is bezig zijn auto op het circuit te houden.. Hamilton had binnendoor moeten gaan en anders wordt je dus geblokt zoals nu gebeurde.Wognummer schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:54:
[...]
waarom zouden ze VET nu geen straf geven als VER vorig jaar voor een soort gelijke actie ook 5 seconden kreeg
...
Verwijderd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:51:
[...]
Nul controle betekent niet nul verantwoordelijkheid

Reken jij het een vliegtuigpiloot ook aan als zijn toestel crashed nadat er een vleugel afbreekt tijdens een gewone vlucht?
Hahaha hoe triest ben je als je zegt terecht ?
Ham had race weg moeten gooien ofzo?
Echt de merc ham haat is belachelijk diep hier...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Behalve dat Schumacher ook zijn trofee had weggegeven. Dat zie ik Hamilton niet doenHolkers schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
Schumacher die Barrichello het podium op trekt flashback
Wel als hij zich verremt, jaAmphiebietje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
[...]
![]()
Reken jij het een vliegtuigpiloot ook aan als zijn toestel crashed nadat er een vleugel afbreekt tijdens een gewone vlucht?

VETTEL WINT DE GP VAN CANADA .. EN ZO IS HET !!!
Hij heeft er toch nog een?!Amphiebietje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
[...]
Wel als het vliegtuig onbestuurbaar wordt omdat de piloot niet tegen druk kan...Amphiebietje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
[...]
![]()
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dit, wordt een sport voor mietjes zoVerwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
Racen is ook anticiperen op fouten van anderen. Ik vind het een totaal misplaatste straf. De sport wordt helemaal kapot gemaakt. Alles wordt buiten de baan beslist. In plaats van op het asfalt door de mannen in de cockpit. Driewerf bah.
Oh nee ik ging 1mm buiten de tracklimit
Wtf willen ze, een hele cleane race, ga dan lekker een Dacia Sandero race houden!!

Vettel op hoogste trede
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In dit geval is het Vettel zijn schuld, niet iets onvoorkomelijks.Amphiebietje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
[...]
![]()
Wordt? Is.....LockeJohn schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:58:
[...]
Dit, wordt een sport voor mietjes zo
Oh nee ik ging 1mm buiten de tracklimit
Wtf willen ze, een hele cleane race, ga dan lekker een Dacia Sandero race houden!!
http://yor.minitroopers.com
Troll much???
Ja ze kunnen hem interpreteren als unsafe return. Maar m.i. moet daar wel een bewuste keuze aan vooraf gaan. En dat was hier niet het geval. Het was dit of crashen.
En zoals ik zei, hadden ze de straf niet gegeven, had Hamilton hem wel ingehaald.
Het punt is dat VET zijn auto niet onder controle had. Vergelijk met het maken van een slipper en vervolgens weer op de baan terecht komen.ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:57:
Als je van de baan gaat, moet je alle verkeer voorlaten. Het feit dat Lewis moest remmen om Vettel niet te raken is bewijs genoeg dat hier niet aan voldaan is. Ik begrijp werkelijk niet waarom hier enigszins ophef over is...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
DUGG
Dat weet je helemaal niet, zat jij in de auto?ZieglerNichols schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:58:
[...]
In dit geval is het Vettel zijn schuld, niet iets onvoorkomelijks.
Bij dit soort voordeeltjes uit de baan verlaten moeten ze gewoon standaard 'let the other guy pass' doen. VET had HAM voorbij moeten laten gaan en dan aanhaken. Dat was namelijk ook het resultaat geweest als HAM niet vol op de remmen had gemoeten door de fout van VET.Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
[...]
Dat met Verstappen weet ik nu niet.. maar Vettel schiet eraf en is bezig zijn auto op het circuit te houden.. Hamilton had binnendoor moeten gaan en anders wordt je dus geblokt zoals nu gebeurde.
Dit dus.
Seb bestolen, maar wat erger is ... 95% van de kijkende fans zijn bestolen
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat is het gevolg van hun gedrag in het algemeen en ook hoe zaken beslist worden als het gaat om penalty's. Als ze nou ten eerste zich fatsoenlijk en oprecht leren te gedragen, dan kan je nog waardering hebben voor de snelste auto die ze al jaren hebben.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:57:
[...]
Hahaha hoe triest ben je als je zegt terecht ?
Ham had race weg moeten gooien ofzo?
Echt de merc ham haat is belachelijk diep hier...
...
Voortaan maar Remly?Yor schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:58:
Dat Vettel gebeuren hebben we nu wel gehad, what about die tegenvallende Bottas en Gasly, (die laatste vindt steeds het gas nie!)
per aspera ad astra
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Vroeger was alles beterpsy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:59:
Canada was vroeger altijd wel een leuke race.
PSN: xMaurice93
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit dus.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ze hebben het omlaag gedraaid vanwege het geboe.Jasphur schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:00:
Zet het geluid eens hoger F1tv

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Knalhard gestolen overwinning van Ferrari .. uitjoelen die Hamilton .. en hard ook !!!
Dat klopt, dat is het meest eerlijk. Maar aan de andere kant gaat het hier om het racen.. en soms doet de auto wat anders dan je wenst. Als er een auto in de weg zit kan je er niet langs. Als Vettel expres instuurt is het anders, maar als hij puur bezig is zijn auto onder controle te houden, dan is het puur racen.FunkyTrip schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:59:
[...]
Bij dit soort voordeeltjes uit de baan verlaten moeten ze gewoon standaard 'let the other guy pass' doen. VET had HAM voorbij moeten laten gaan en dan aanhaken. Dat was namelijk ook het resultaat geweest als HAM niet vol op de remmen had gemoeten door de fout van VET.
[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 09-06-2019 22:02 ]
...
Welke straf kreeg Hamilton hier ook al weer. Iets met FIA en consequent..Malfunctions schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:49:
Worden regels een keer correct toegepast, lopen mensen weer te zeiken. Vettel maakt de fout, dit is het resultaat.
Ja het is jammer dat Mercedes daardoor wéér wint, maar Ferrari zat er goed bij dit weekend. Dat biedt hoop voor de toekomst.
Double standards 🙂 pic.twitter.com/eRXelWzxdY
— Dario (@DarioCrolla) 9 juni 2019
Toen HAM over de radio met zijn gebruikelijke gelul begon, wilde ik dat mijn TV een speciale "Mute Hamilton"-knop had.Maximus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:56:
Lewis die nog durft te zeggen dat hij Vettel in de fout heeft 'geduwd', en dan extreem klef de fans bedankt. Zo niet mijn type coureur.
Just. Shut. Up. HAM. FFS.
HuilieTurbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:01:
Ik had die fles champagne een rottrap gegeven ... succes met je gestolen overwinning. F* op met je podium ... succes ermee.
Knalhard gestolen overwinning van Ferrari .. uitjoelen die Hamilton .. en hard ook !!!
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Wat ik mis bij een 5 voudig kampioen is gewoon ff van het gas gaan omdat je wilt winnen omdat je de beste bent.Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:01:
Ik had die fles champagne een rottrap gegeven ... succes met je gestolen overwinning. F* op met je podium ... succes ermee.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Pas op, straks gaat 't publiek ook een statement maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik had die fles richting jou geschopt als je het wilt weten ...

geen maar een ban .. don't care for it ...
[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-06-2019 22:03 ]
Hoe was dit geen unsafe return???MikeyMan schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:58:
[...]
Troll much???
Ja ze kunnen hem interpreteren als unsafe return. Maar m.i. moet daar wel een bewuste keuze aan vooraf gaan. En dat was hier niet het geval. Het was dit of crashen.
En zoals ik zei, hadden ze de straf niet gegeven, had Hamilton hem wel ingehaald.
Beiden. Dat GAS gelapped werd is wel pijnlijk, ja.FunkyTrip schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:01:
GAS achter een heel team en tig secondes achter VER. Of GAS is echt gewoon niet zo best of Red Bull staat echt mijlenver achter Ferrari en Mercedes maar alleen omdat Max een superieure rijder is lijkt het nog wat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.