4 Honda’s in Q3

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeker goed! Maar GAS had ze moeten hebben, dit is wel een groot verschil tot VERYihaaa schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:
Torro Rosso's goed zeg!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Grosjean radio: "[expletive] [expletive] [expletive] *angry mumbling* [expletive] [expletive]" #F1 #MonacoGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 25 mei 2019
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
En nu zag ik waarom. WTF was dat. Gasly volgens mij want Max ging een ronde eerder naar binnen...Dames en heren, Grosjean is niet helemaal tevreden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die 40pk extra heeft Renault dus op gelijke hoogte gebracht met McLaren. Die dus 40pk minder heeft!!?? Well done, RenaultPierre schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:41:
Weer de Hulk eruit.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Voor iedere Honda in de top 8 staat er een pilsje koud.Sipio schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:42:
Als dit nou eens de stand na Q3 kan zijn ga ik zo extra bier halen
4 cars into Q3 for the first time this year 🤘🏻
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 25 mei 2019
Max ➡️ P1
Daniil ➡️ P6
Alex ➡️ P7
Pierre ➡️ P8
Big push now 👊🏻👊🏻#PoweredByHonda pic.twitter.com/bymBUOr3eQ
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, was GAS.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:43:
Olav:
[...]
En nu zag ik waarom. WTF was dat. Gasly volgens mij want Max ging een ronde eerder naar binnen...
Dat betekent, stam + t .
We do what we must because we can.
Welke andere Red Bull?vhal schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:42:
Leuk die p1 maar ik geloof dat ik de prestaties van KVY en ALB knapper vind. Gewoon voor die andere Red Bull hè
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat is er gebeurd tussen GRO en GAS?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:43:
Olav:
[...]
En nu zag ik waarom. WTF was dat. Gasly volgens mij want Max ging een ronde eerder naar binnen...
Die hebben nog 6 zandzakken van 50kg in de auto liggen bedoel jerobpol schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:43:
Ben bang dat het toch een Mercedes 1-2 wordt. Die hebben nou eenmaal wat meer reserve dan RBR.
Merde!redfoxert schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:42:
GRO haalde even zijn Franse vocabulaire op
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Haha daar gaat ie weerJeroenTheStig schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Merde!
Putain!
Va te faire foutre!
Va te faire enculer!
Branleur!
Fils de Pute!
Als Gio under investigation is; dan is Gasly dat ook.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:43:
Olav:
[...]
Grosjean was bezig met een hot lap en Gasly blokte hem keihard.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Oei. Dat wordt een gridstraf..Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:45:
TURN 4 INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) IMPEDING CAR 8 (GRO) UNDER INVESTIGATION
😆 - Denk ook eens om ;)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat een nonsens. Meer kan ik er niet van maken.GAIAjohan schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Die hebben nog 6 zandzakken van 50kg in de auto liggen bedoel je.
Mja, ik denk ik dat Mercedes best sub 1:10 kan, maar ze doen het niet omdat dan elke kijker afhaakt
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Volgens mij was dat Max want die pakte die kerb een keertje echt keihard.
Het erge was dat hij niet eens zelf zat te piepen
een treffende spreuk
"When you grow up your heart dies"
Ik vind persoonlijk dat hij beter in de TR rijdt dan Gasly, maar we zullen wel zien wat ome Marko bedenkt.......
Waiting on the world to change
Dat idee kreeg ik ook al.pinda powerrr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:48:
Jos is weer een jonge blonde deerne aan het uitzoeken
Bensimpel
Positieve meneer
Die wilt nog wat racers makenpinda powerrr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:48:
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor zijn vierde leg?pinda powerrr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:48:
Op het laatst toch nog Lewis met een briljante foutloze lap idd.GAIAjohan schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Die hebben nog 6 zandzakken van 50kg in de auto liggen bedoel je.
Mja, ik denk ik dat Mercedes best sub 1:10 kan, maar ze doen het niet omdat dan elke kijker afhaakt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Over 10 jaar is het halve grid gewoon Verstappen
People as things, that’s where it starts.
Die zorgt er wel voor dat onze kleinkinderen ook nog naar een Verstappen kunnen kijken in de F1
Ik denk niet dat het nonsens is. Ook zij moeten goed nadenken hoe ze in de sport te boek staan. Echter hoe eenvoudig zij soms ineens een stuk sneller zijn om toch even P1 te pakken laat mij dit denken. En ik weet zeker dat ik niet de enige benFirePuma142 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:46:
[...]
Wat een nonsens. Meer kan ik er niet van maken.
Hij is alvast aan het oefenen voor de "best curse of the year" tegen Gunther Steiner.
Vaste locatie, vast netwerk.
PSN: xMaurice93
Bottas zit alweer op zijn stek, nu meneer Hamertijd nogbasvn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:50:
Nou we gaan beginnen met de getimde rondes!
Ben erg benieuwd of het weer een 1-2 MERC word!
Bensimpel
Positieve meneer
VER, ves, vea, vep.RobinHood schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:50:
[...]
Over 10 jaar is het halve grid gewoon Verstappen
😆 - Denk ook eens om ;)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hoeveel loopt Ziggo voorMaurice079 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:50:
Koekkoek! 1.10.2
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zit ongeveer 30 seconden in..pinda powerrr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:51:
[...]
Hoeveel loopt Ziggo voorOp F1tv was hij nog halverwege
PSN: xMaurice93
[ Voor 33% gewijzigd door naitsoezn op 25-05-2019 15:55 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Monaco als circuit is leippinda powerrr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:55:
HAM pakt even een P2 met een halfvolle accu, na zijn verprutste eerste rondje. Benieuwd naar de tweede run....
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-05-2019 15:57 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja je moet wel een beetje motorkracht hebben. Je hebt wel gelijk.naitsoezn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:56:
Waarom gaat iedereen zo hard over 4xHonda in de top-10? Op een circuit als Monaco is dat toch meer aan het chassis dan aan de motor te 'danken'?
😆 - Denk ook eens om ;)
Of juist trekkracht?naitsoezn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:56:
Waarom gaat iedereen zo hard over 4xHonda in de top-10? Op een circuit als Monaco is dat toch meer aan het chassis dan aan de motor te 'danken'?
Ssst, verpest die mensen hun feestje nou nietnaitsoezn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:56:
Ja chassis doet veel, maar de motor moet onderuit de toeren ook leveren. Dat doet de Honda in ieder geval.naitsoezn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:56:
Bensimpel
Positieve meneer
Dat deed Renault vorig jaar voor Ric ook héSuicyder schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:58:
[...]
Ja chassis doet veel, maar de motor moet onderuit de toeren ook leveren. Dat doet de Honda in ieder geval.
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is echt totale nonsens om te denken dat Mercedes iets aan het toeval overlaat. Al helemaal niet dat ze expres langzamer rijden om kijkers te pleasen. De vraag is niet of ze zo hard kunnen, de vraag is of ze het laten ter meerdere eer en glorie van de sport. En dat is gewoon ongefundeerd.GAIAjohan schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:50:
[...]
Ik denk niet dat het nonsens is. Ook zij moeten goed nadenken hoe ze in de sport te boek staan. Echter hoe eenvoudig zij soms ineens een stuk sneller zijn om toch even P1 te pakken laat mij dit denken. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben
De 1:10.2 is er al...
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Altijd weer die Renaults...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:01:
Max brak af...
Hij zat vast achter Ricciardo en kon zijn banden niet opwarmen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 25-05-2019 16:01 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq