Wtf Ferrari met Leclerc. Prutsers. Blijf nog steeds erbij dat Mercedes sneller kan..
LEC ook de weegbrug gemist dus...
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ze hebben gewoon wederom Leclerc opgeofferd voor Vettel
Echt, wat een ‘team’ ...
Echt, wat een ‘team’ ...
Ook een beetje naïef van Leclerc om al uit je auto te gaan, maar misschien was er wel wat met de keuring waardoor de auto omhoog stond.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Welkom bij de Scuderia.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FabianGTI schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:23:
Ze hebben gewoon wederom Leclerc opgeofferd voor Vettel
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik ben geen Leclerc fan, maar dit is wel heel erg Che due palle! (Italiaans als ik het goed heb
)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ferrari gewoon te druk geweest om VET in Q2 te krijgen..
Voller Fokus, Vettel irgendwie ins Q2 zu bringen und dabei Leclerc vergessen. Der Traum vom Heimsieg – hinüber. Wahnsinn. #MonacoGP
— Lennart Wermke (@lennartwermke) 25 mei 2019
LEC kan nu beter letterlijk in de party-mode daar.
Kan ie toch nog wat van z'n weekend maken.
Kan ie toch nog wat van z'n weekend maken.
Wanneer stoppen ze er met Williams er nou eindelijk mee? Team is zo kansloos als wat, niemand die er nog geld in stopt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vettel kwam toch binnen nadat Leclerc terug geduwd werd naar de weegbrug? Waarom kregen ze Leclerc niet meer op tijd naar buiten? Gegokt of geen tijd genoeg?
Edit: Leclerc kreeg een reprimande in FP3 vanwege te hard rijden; en heeft nu feitelijk ook de weegbrug gemist. Gokje: Start postitie P20 ipv P16.
Edit: Leclerc kreeg een reprimande in FP3 vanwege te hard rijden; en heeft nu feitelijk ook de weegbrug gemist. Gokje: Start postitie P20 ipv P16.
[ Voor 32% gewijzigd door Luckeh op 25-05-2019 15:26 ]
Lekkere eerst Q, dit wordt nog wat in Q2 en Q3!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"Zeg Kimi, zin om te ruilen van stoeltje?"
Maar dit is echt meer dan zuur, natuurlijk ook een fuckupje van zijn kant door het blokkeren, maar waarom laat Ferrari die auto binnen staan?

Misschien gaat ie volgend jaar wel naar RBR of Mercedes
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Max zette dat ronde gewoon in het eerste deel neer. Daarna gingen er een aantal overheen toen de baan beter werd. Zou het dan toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer dat Leclerc de boel bij Ferrari niet even flink sloopt. Nu zijn die gasten nog niet wakker daar.
Mercedes heeft wel meer rondjes nodig op de soft om de snelheid er in te krijgen. Ging bij Red Bull beter.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Door alle aandacht van het hele team te vestigen op Vettel, ze hadden hem ook gewoon weer zo snel mogelijk op de baan moeten sturen
Als dit in Baku gebeurde, nou oké, pech uithuilen en in de race herstellen.
Maar hier in Monaco is wel dubbel zuur.
Maar hier in Monaco is wel dubbel zuur.
⏩ PVOutput☀️
8 rondes voor LEC. Ik geef hem minimaal zoveel schuld als Ferrari. Dit was een fail die niet alleen het team aan te rekenen is.
Die hoeven echt niet al hun resources op de één of de ander te zetten hoor
Het zijn gewoon twee teams heFabianGTI schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:26:
[...]
Door alle aandacht van het hele team te vestigen op Vettel, ze hadden hem ook gewoon weer zo snel mogelijk op de baan moeten sturen
[ Voor 59% gewijzigd door naitsoezn op 25-05-2019 15:27 ]
Hoezo? Ze staan maar een paar plaatsen achter een Ferrari!Quad schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:24:
Wanneer stoppen ze er met Williams er nou eindelijk mee? Team is zo kansloos als wat, niemand die er nog geld in stopt.
Precies dat die kan toch ook z'n muil opentrekken ...naitsoezn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:26:
8 rondes voor LEC. Ik geef hem minimaal zoveel schuld als Ferrari. Dit was een fail die niet alleen het team aan te rekenen is.
Samsung Flip 7
Al is de auto nog zo snel, de pitwall die verkloot het wel

Waiting on the world to change
Ah Mercedes met bandenprobleem duikt direct onder 1:11.. klinkt geloofwaardig
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bottas
Power of the beard
Wat is die man aan het stampen dit seizoen zeg.
Tesla M3LR '21
Ondanks dat ik het gaaf vind dat Mercedus de Halo rood heeft dit weekend ter nagedachtenis van Lauda. Elke keer als ik een mercedus onboard zie moet ik 3 keer nadenken met wie ik meekijk. De herkenning word er niet makkelijker mee
- DaniëlWW2
- Niet online
En daar gaat de pole van vorig jaar al.
Bart-Willem schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:27:
[...]
Hoezo? Ze staan maar een paar plaatsen achter een Ferrari!
Ondertussen sloopt Bottas iedereen de moeder.
⏩ PVOutput☀️
Ah, we hebbn het al gehaald-Sander- schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:07:
Q3 poletijd vorig jaar was 1:10.8 voor RIC, het gaat dus vast nog wel wat harder
Zal Hamilton het eerste deel aan het sandbaggen zijn om het spannend te houden? Bottas nu wel echt heel snel hoor, daar gaat een Verstappen denk ik niet aan kunnen tippen. Foei, wat een snelle auto is die Mercedes, respect voor wat ze voor elkaar hebben gekregen daar!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Iemand de zandzakken al langs de baan gezien?
PSN: xMaurice93
Dit is nog met een aantal erin.. denk dat Mercedes eigenlijk 1:09 blank kan..Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:28:
Sandbags gone. 1.10.7 WTF
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
0.4s is best veel zeg...
"When you grow up your heart dies"
Zo, sandbag much?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
HAM paars in S1
Wat een slechte regie... Max komt als 2e door en is niet eens in beeld geweest.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
BOT paars in S2
Zou iemand in Q3 beginnen met 2 warmup laps en dan knallen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Max was niet blij met zijn run. Nog steeds een beetje hoop...
Middagje wel hoor, zaterdag hoofdklasse live scores, spannend, Giro en F1 quali.
⏩ PVOutput☀️
KVY > P4 lekker hoor.
Ricciardo reed vorig jaar de pole tijd van 1:10:8. Hopen op wat extra pace dit jaar bij RBR in q3.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Monaco gebruikt - net als Frankrijk dacht ik - eigen regie.PatrickC schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:30:
Vaste locatie, vast netwerk.
Bensimpel
Positieve meneer
Die hondas gaan lekker hoor. Nog een paar pk erbij en lekker rossen.
😆 - Denk ook eens om ;)
En morgen Monaco race en aansluitend de Indy 500Quad schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:31:
Middagje wel hoor, zaterdag hoofdklasse live scores, spannend, Giro en F1 quali.
De snelheid in Monaco zit niet perse in de snelste motor, maar in het rijden van de zo perfect mogelijke ronde.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:31:
Ricciardo reed vorig jaar de pole tijd van 1:10:8. Hopen op wat extra pace dit jaar bij RBR in q3.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max krijgt zijn banden weer eens niet op temperatuur...
Magnussen probeerde te driften.
GAS en ALB blijven nu toch een beetje achter bij de meer ervaren jongens van Red Bull en Toro Rosso.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max pit.
Kvyat doet het trouwens ook erg goed hoor, die zit lekker in de Torro Rosso. Je ziet wel duidelijk dat het gebaseerd is op de RB14 qua bochtensnelheid.
Olav zegt nog even dat we bij Mercedes niet bang hoeven te zijn dat ze niet in Q3 komen, volgens mij hadden we ook niet bang voor hoeven zijn dat Ferrari niet in Q2 kwam, en toch...
Olav zegt nog even dat we bij Mercedes niet bang hoeven te zijn dat ze niet in Q3 komen, volgens mij hadden we ook niet bang voor hoeven zijn dat Ferrari niet in Q2 kwam, en toch...
Regie is in handen van de Fransen dus dat kan je verwachten.PatrickC schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:30:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vergeet de Coca Cola 600 (nascar) niet.Yihaaa schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:32:
[...]
En morgen Monaco race en aansluitend de Indy 500![]()
Quad schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:31:
offtopic:
En een sprintrace van de F2 aansluitend op de Q. Met De Vries die het hele weekend al de snelste is startend vanaf P8
En een sprintrace van de F2 aansluitend op de Q. Met De Vries die het hele weekend al de snelste is startend vanaf P8
Niemand op gele banden in Q2.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is Monaco. Als Mercedes hier met gele banden gaat kwalificeren dan ga ik serieus overwegen ermee te kappen voor dit seizoen.
Ik erger me vaak aan de graphics in de F1. In andere klasses kunnen ze dit veel beter; bijvoorbeeld V8 Supercars. Hier kun je zien welke coureur snel onderweg is; en de gaten die er zijn. Hoop dat ze dit ook naar F1 kunnen porten.

1.1 naar p10, kan prima voor MercedesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:35:
[...]
Dit is Monaco. Als Mercedes hier met gele banden gaat kwalificeren dan ga ik serieus overwegen ermee te kappen voor dit seizoen.
Lekker Max. Benieuwd naar Q3
[ Voor 47% gewijzigd door nadroJ op 25-05-2019 15:39 ]
Sowieso schrijf je zo!
Ik vind de graphics anders prima hoor.Luckeh schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:37:
Ik erger me vaak aan de graphics in de F1. In andere klasses kunnen ze dit veel beter; bijvoorbeeld V8 Supercars. Hier kun je zien welke coureur snel onderweg is; en de gaten die er zijn. Hoop dat ze dit ook naar F1 kunnen porten.
[Afbeelding]
VER > P1 !!!!
VER tankt vertrouwen voor Q3.
⏩ PVOutput☀️
Lekker Maxxie! Nu nog een keer in Q3!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Lekker Max. Jammer dat het Q2 is
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ze willen dat je de app kooptLuckeh schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:37:
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Netjes max.. Netjes
- DaniëlWW2
- Niet online
Onboard gekeken. Nette ronde, maar zit misschien nog wat meer in.
Oh, en een dikke vinger naar Renault.Quad schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:38:
VER tankt vertrouwen voor Q3.
2 tienden sneller in Q2 dan Q3 pole vorig jaar.
⏩ PVOutput☀️
Dus is "Problemen met de banden" code voor "warp drive engaged"?
Die albon is ook een talentje trouwens hoor. Rijd echt goed tot nu dit seizoen.
Lekker van Albon!
Alle 4 de Honda´s in de top10! (tot nu toe)
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij deed volgens mij een andere opwarm routine.Amphiebietje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:
Dus is "Problemen met de banden" code voor "warp drive engaged"?
Zou RB nu aan t sandbaggen geweest zijn dan ?!?
Samsung Flip 7
Magnussen echt een puike coureur hoor. Nagenoeg altijd sterk
PSN: xMaurice93
Weer de Hulk eruit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
!00% score, kunnen ze bij Merc en Ferrari niet zeggenbasvn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:
Lekker van Albon!
Beide TR sneller dan GAS. MAG zit trouwens ook lekker in de auto.Exocet schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:
En 0.8 op Gasly
GRO is boos geloof ik
Switch met Gasly?De_Bastaard schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:
Die albon is ook een talentje trouwens hoor. Rijd echt goed tot nu dit seizoen.
Eerder Mercedes in deze kwalidave1972 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:41:
Zou RB nu aan t sandbaggen geweest zijn dan ?!?
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 25-05-2019 15:42 ]
Grosjean kan praten in morse-code
Ik verstond niet wat Grosjean zei door 't gepiep.
⏩ PVOutput☀️
Gasly lag bijna eruit op het einde van Q2
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
WTF is Ferrari weer aan het prutsen...
Het doet me verder deugd dat de stabiele factor dit seizoen er ook weer is: Williams op P19 en P20, met Kubica de kreupele op de laatste plaats.
Het doet me verder deugd dat de stabiele factor dit seizoen er ook weer is: Williams op P19 en P20, met Kubica de kreupele op de laatste plaats.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.