iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
https://f1manager.info/ranking/4605
Denk dat die van max in spanje groter issjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:36:
[...]
Da's wel een kleine hoor als je nagaat hoeveel meer inwoners Spanje heeft.
heb er geen foto´s van gezien nog..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou mooi zijn als iedereen zoals die ene italiaan zo'n vraag van drie kwartier stellen.JvS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:36:
Die ene vraag hebben ze bij ziggo geen last van want jack stelt nooit vragen, maar poneert stellingen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Mercedes ook.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2019 15:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat dus.. ze zorgen er compleet voor dat er An zich geen reden is om nog even te blijven kijken.. of een strijd te zienExocet schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:38:
Mercedes er dik voor, maar zou me niks verbazen dat ze eigenlijk nog meer over hebben.
Ik wil wel graag zien wie er verder in de top 10 staat, dus alle reden om te blijven kijken.GAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:40:
[...]
Dat dus.. ze zorgen er compleet voor dat er An zich geen reden is om nog even te blijven kijken.. of een strijd te zien
"When you grow up your heart dies"
Pakt nu toch echt P4 van Max, moet in Q3 ook te doen zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:35:
Met diffuserschade kan je P4 vergeten. Leclerc mag oppassen dat hij wel P6 gaat halen als het erg is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat de baan veel beter werd, zoals zo vaak.hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:42:
[...]
Pakt nu toch echt P4 van Max, moet in Q3 ook te doen zijn.
Omdat het showguys zijn.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:42:
Waarom gaan ze bij Mercedes naar buiten aan het einde van Q2, terwijl ze al p1 / p2 staan?
Gevecht tussen bottas en hamilton. Dat is voor de mercedessen nog het enige waartegen ze racen dit jaar.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:42:
Waarom gaan ze bij Mercedes naar buiten aan het einde van Q2, terwijl ze al p1 / p2 staan?
Dat is de enige reden. Voor de winst hoef je niet te kijken. Dit hybride tijdperk is gewoon eentonig qua toppositie. Net zo kansloos als het turbotijdperk in de 80s of het v10 tijdperk rond de eeuwwisseling. De strijd wordt door anderen geleverd.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:41:
[...]
Ik wil wel graag zien wie er verder in de top 10 staat, dus alle reden om te blijven kijken.
Alleen door de idiote betrouwbaarheid tegenwoordig zijn opvallende uitslagen bijzonder te noemen..
Net als het afwezig zijn van grindbakken.. en dat is aan de FIA.
Gooi de eisen mbt betrouwbaarheid weg. Zet grindbakken terug
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2019 15:45 ]
Wrijven in de vlekken bij Ferrari ? Zou het anders ook niet weten.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:42:
Om het nog net even ietsjes harder in te wrijven? En waarschijnlijk ook om te kijken hoe de track verbetert/aanvoelt.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:42:
Wel zo leuk voor het publiek natuurlijk.
Dan doe je dat toch in Q3? In Q2 gaat 't nog nergens om voor ze.Dionlinn schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Gevecht tussen bottas en hamilton. Dat is voor de mercedessen nog het enige waartegen ze racen dit jaar.
⏩ PVOutput☀️
Zo dominant als Mercedes is geen team geweest.GAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:43:
Dat is de enige reden. Voor de winst hoef je niet te kijken. Dit hybride tijdperk is gewoon eentonig qua toppositie. Net zo kansloos als het turbotijdperk in de 80s of het v10 tijdperk rond de eeuwwisseling
Ach ik heb de F1 ook gevolgd toen Schumacher praktisch alles won en toen vond ik de F1 ook leuk.GAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Dat is de enige reden. Voor de winst hoef je niet te kijken. Dit hybride tijdperk is gewoon eentonig qua toppositie. Net zo kansloos als het turbotijdperk in de 80s of het v10 tijdperk rond de eeuwwisseling. De strijd wordt door anderen geleverd.
Alleen door de idiote betrouwbaarheid tegenwoordig zijn opvallende uitslagen bijzonder te noemen
Hmm, ik pak juist altijd mn telefoon als ik weer zo’n Mercedes in beeld zie
PSN: xMaurice93
Nope.Maurice079 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:46:
Nou andere vraag dan maar. Blijven ze binnen een halve seconde van Mercedes?
Er was toen een heel groot verschil.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Ach ik heb de F1 ook gevolgd toen Schumacher praktisch alles won en toen vond ik de F1 ook leuk.
Ook de Ferrari kon kapot door overdriving. En dat is tegenwoordig bijna uitgesloten.
Ook doordat de onderdelen X races mee moeten gaan
Overigens volg ik de F1 langer dan dat.. sinds ongeveer '93
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2019 15:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Psychologisch spelletje.. denk dat bottas hetzelfde als rosberg probeert.. in dat koppie van hamilton proberen te kruipenQuad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:44:
[...]
Dan doe je dat toch in Q3? In Q2 gaat 't nog nergens om voor ze.
[ Voor 18% gewijzigd door Riderider op 11-05-2019 15:49 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee joh, voor Hamilton gelden andere regelsDataGhost schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:51:
Benieuwd of deze lap van HAM gaat tellen, hij was er met alle 4 buiten toch?
Dit is écht niet goed voor de sport.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Onzin. het verkeer gedroeg zicht prima. Hij maakte gewoon veel 'foutjes'/kleine oversteer momentjes.vhal schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:53:
HAM leek wat last te hebben van het verkeer bij zijn eerste ronde
PSN: xMaurice93
Dat is meestal als ie geen 1 isDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:53:
Onboard van Max gezien. Hij is niet helemaal tevreden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan nog, gat is bizar... Bijna een seconde geeft weinig hoop voor de rest van het seizoen. Gat is groter dan vorig jaar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:53:
Onboard van Max gezien. Hij is niet helemaal tevreden.
Ja mooi. Lewis ging daar dwars door de bocht... beetje meer zijn best doen om vooraan te eindigen en dan komen de schoonheidsfoutjes te voorschijn.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:53:
Wel een teken dat HAM flink onder druk staat van BOT.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop dan ook op niks meer dan P3.MikeyMan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:54:
[...]
Dan nog, gat is bizar... Bijna een seconde geeft weinig hoop voor de rest van het seizoen. Gat is groter dan vorig jaar.
Gelukkig krijgen ze er in Silverstone 5pk bij die bij nader inzien alleen maar een betrouwbaarheidsupdate blijkt.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:53:
Verstappen 9 tienden erachter, flink gat.
Wereld.s ... Waarschijnlijk heeft Mercedes tegen de tijd we in Silverstone aankomen het gat structureel vergroot na 2 seconden.
Weinig hoop is nogal een understatement, zo het bijna hopeloos noemenMikeyMan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:54:
[...]
Dan nog, gat is bizar... Bijna een seconde geeft weinig hoop voor de rest van het seizoen. Gat is groter dan vorig jaar.
Merc heeft geen tracklimitsDataGhost schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:51:
Benieuwd of deze lap van HAM gaat tellen, hij was er met alle 4 buiten toch?
Flinke puinbak trouwens op de baan, welke rallyrijder is daar bezig geweest
Max zit wel vlak bij Vettel. Mercedes is gewoon buitenaards.MikeyMan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:54:
[...]
Hoe dan ook, het scheeltdemonic schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:54:
[...]
Onzin. het verkeer gedroeg zicht prima. Hij maakte gewoon veel 'foutjes'/kleine oversteer momentjes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zou best wel eens Hamilton kunnen zijn geweest.FabianGTI schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:55:
[...]
Merc heeft geen tracklimits
Bottas.FabianGTI schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:55:
[...]
Merc heeft geen tracklimits
Niks buitenaards, zit gewoon meer geld in.Vos schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:55:
[...]
Max zit wel vlak bij Vettel. Mercedes is gewoon buitenaards.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Ah jah, Q3, dus die sandbags moeten eruit, waren ze vergeten in de pitsDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:56:
[...]
Zou best wel eens Hamilton kunnen zijn geweest.
Als het gat een seconde of meer is, dan stop ik bij deze definitief met kijken en zeg ik m'n F1 abonnement op.
Ik zal daarvan bewijs plaatsen ...
Da's bluf.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:59:
[...]
Als het gat een seconde of meer is, dan stop ik bij deze definitief met kijken en zeg ik m'n F1 abonnement op.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nopesjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:00:
LEC gaat P4 pakken en VER wordt P5 als ik de sectortijden zo zie.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tesla M3LR '21
Gelukkig maar, ik ben blij dat ik ongelijk heb.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Je bent net gered.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:59:
[...]
Vettel was op zich nog wel te doen toch?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Laatste ronde van Max was +1.070s?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:59:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.