Lewis vraagt zich af waarom hij tweede rijder is. Humor
Prima eerste run van Max. Nu hopen dat er meer in zit
Flickr PSN ID= cheironnl
Of een aanrijding...BOT nu sneller dan VERBensimpel schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:10:
Ham: going second today
Wilt die een tow van bottas ofzo?
Ligt het aan mij of gaat de RB15 nu als een blok door de bochten heen? Max pakt even P1 met een halve seconde
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Denk dat vooral de hogere temperatuur de RB15 beter ligt.
Bensimpel
Positieve meneer
Is Q1 pas, turbo mode van de mercs staat nog niet aan.Chiron schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:11:
Ligt het aan mij of gaat de RB15 nu als een blok door de bochten heen? Max pakt even P1 met een halve seconde
😆 - Denk ook eens om ;)
Zelfs Mag op 0,4.. echt hard gaat het dus nog niet
[ Voor 51% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2019 15:13 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Deze snelle ronde van VER geeft toch weer een beetje goede hoop voor Q3.
"When you grow up your heart dies"
Oh ik bedoelde meer in vergelijking met hoe de RB15 in de FP over de baan zwabberde.Bensimpel schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:12:
[...]
Is Q1 pas, turbo mode van de mercs staat nog niet aan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
denk het niet.. denk dat ze snelle fix hebben gedaan, zodat hij nog 2 rondes kan rijden..sambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:13:
Snel gerepareerd bij HUL
zodat hij hopelijk naar Q2 kan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PER een matig rondje gedaan of is de Racing Point hier gewoon niet vlot?
Die vloer is echt niet heel meer inderdaad lijkt me...
Wat doet Ferrari die rijden weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Pierre op 11-05-2019 15:15 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Banden alvast rubben? Zodat hun tweede rondje straks een 3e op die banden is? Omdat de 3e ronde de snelste lijkt te zijnPierre schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:14:
Wat doet Ferrari die rijden nog steeds.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2019 15:16 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stomme klote winkels op zaterdag. 
Wat heb ik gemist? Hulk kapot en Max deed het goed?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mercedes ook hoor.Pierre schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:14:
Wat doet Ferrari die rijden weer.
Gewoon in de ochtend gaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max deed het zeker goed, is ook wel aan de tijd te zien. Nu maar hopen dat Q3 ook goed gaat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:
Kubica kan beter met pensioen gaan
Bensimpel
Positieve meneer
Hul is wel gefixed, maar die vloer is wel beschadigd. (nam de voorvleugel mee over het halve circuit onder de vloer na een crash)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:
Max staat op p2 nu.
😆 - Denk ook eens om ;)
One thing for shure die beide Renault's gaan Q3 niet halen.
Morgen tussen 12:00 en 15:00 kun je toch ook of woon je win de bible belt ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hulk was stuk na de muur geraakt te hebben. Dus een nieuwe vleugel en door. Max stond p1, Snelle 2e sectorDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:16:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat doe ik normaal gesproken ook, maar ging even niet lekker.
Geeft alleen niet het antwoord dat ik zocht, zoals anderen wel geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Huh, waarom gaat BOT nog een rondje doen? even een nieuwe afstelling testen ofzo?
Lijkt me slim om geen extra risico te nemen in q1 toch.
Lijkt me slim om geen extra risico te nemen in q1 toch.
Waar is de spec 2 motor van Renault nou ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bensimpel
Positieve meneer
Kunnen de Williams niet vervangen worden door een f2 team? Denk dat die nog sneller zullen zijn.. ManmanmanGAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:17:
Kubica kan beter met pensioen gaan
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat zal Ricciardo zich kut voelen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
BOT zet even een 1:16:979 neer.
Stroll raakte zijn tijd kwijt?
Ziet er top uit voor Renault, zijn weer helemaal terug.
Lek is boven bij Renault, heeft Abiteboul toch weer gelijk.
Top 15 in anderhalve seconde, niet slecht
Top 15 in anderhalve seconde, niet slecht
Flickr PSN ID= cheironnl
Stroll niet best. Hulkenberg pech maar alsnog niet snel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RIC op het randje en HULK der uit..

Bensimpel
Positieve meneer
Was toch 1 stap achteruit, 2 vooruit?talkatoo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:19:
😆 - Denk ook eens om ;)
Die ligt ergens in Parijs.loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:18:
Wordt nog een spannend gevecht tussen Max en RIC om pole.talkatoo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:19:
Jammer voor Hulk, Renault updates toch niet merkbaar nu
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Leuke wimpers bij de auto van Gio. Net een Fiat 500.
Duidelijkheid toch? Zo veel sterker dat de remmen het niet houden...loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:18:
Aan de lichaamstaal van Prost en die kalende Renault meneer (?) te zien is het diner van gisteravond slecht gevallen.talkatoo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:19:
Vechten voor Q2, welke topcoureur wil dat nou niet?GAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:18:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ach, Renault voldoet eigenlijk precies aan mijn verwachtingen.
De Kubica gok pakt slecht uit. Hij kan het niveau gewoon niet aan, 1.2 sec langzamer dan Russell.
Kunnen ze beter een talent laten instappen en ervaring op laten doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je ziet wat VER met die Red Bull presteert kun je toch niet anders dan concluderen dat die gozer gewoon beter is dan de wagen waar hij mee rijdt. En dit is geen roze bril maar naar mijn mening gewoon een feit.
Mooi dat McLaren weer kan aanhaken met de introductie van hun b-spec wagen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Niet online
Of Ocon.gambieter schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:21:
De Kubica gok pakt slecht uit. Hij kan het niveau gewoon niet aan, 1.2 sec langzamer dan Russell.
Ik zeg een ban voor 24 uur.
Jaar.
een treffende spreuk
In een Williams rijden lijkt me wel een goede straf, ja.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe is dit precies een feit dan? Overigens deel ik je mening, maar ik zie niet helemaal hoe dit geen mening maar een feit issjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:21:
Als je ziet wat VER met die Red Bull presteert kun je toch niet anders dan concluderen dat die gozer gewoon beter is dan de wagen waar hij mee rijdt. En dit is geen roze bril maar naar mijn mening gewoon een feit.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Omdat het feitelijk gewoon mijn mening is dat het een feit is.JvS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:25:
[...]
Hoe is dit precies een feit dan? Overigens deel ik je mening, maar ik zie niet helemaal hoe dit geen mening maar een feit is
Ach, ene Newey zegt hetzelfde.JvS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:25:
Hoe is dit precies een feit dan? Overigens deel ik je mening, maar ik zie niet helemaal hoe dit geen mening maar een feit is
Volgens mij heeft hij 30 miljoen redenen om zichzelf niet klote te voelenGAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:18:
You're welcome my friend...
30 miljoen Australische dollars voor een leven in de middenmoot als performer..TheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:26:
[...]
Volgens mij heeft hij 30 miljoen redenen om zichzelf niet klote te voelen
Daar wordt zo iemand echt niet blij van
Stroll ook wel pijnlijk hoor, is nu 5 - 0 voor Perez in Qualifying.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zal maar genadig zijn en je er niet aftrappen.
Maar wat voor een betere straf kan jij dan bedenken voor Ocon dat rijden in die hopeloze zeepkist met het risco dat Russel beter is waardoor Ocon zijn carrière effectief voorbij is.
Nieuwe FIA regels, je mag nog maar een vraag stellen na de quali mixed zone. Pfffttt
LMAO ... FOM gaat straks controleren dat de tv zenders na de Q maar 1 vraag stellen .....wat een circus word het toch.
https://f1manager.info/ranking/4605
Was ook wel verwacht..Krankenhausen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:27:
Nu zijn ze zo open en vrij met de media etc. voeren ze dit weer in.loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:28:
Nieuwe FIA regels, je mag nog maar een vraag stellen na de quali mixed zone. Pfffttt
Ik mag hopen dat het eenmalig is.
Wat is de gedachte daar achter dan?
Bensimpel
Positieve meneer
Gewoon 3 vragen in 1 vraag stellenloekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:28:
Maar wel stom inderdaad..
Het is geen regel van de fia trouwens maar van de FOM.
😆 - Denk ook eens om ;)
Heeft Ziggo toch geen last van want die zijn Liberty Mediapowah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:28:
LMAO ... FOM gaat straks controleren dat de tv zenders na de Q maar 1 vraag stellen .....wat een circus word het toch.
Houdt hem wel van de straat. Stel je woont in pak hem beet Toronto en er komt een miljardairs zoontje elke dag in de spits naar kantoor in een supercar. Levensgevaarlijk.Krankenhausen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:27:
Tenzij Perez een keer een fout maakt wordt het 21-0 dit seizoenKrankenhausen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:27:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Voor Mercedes wel de ultieme test om hun 2 junioren te testen tegen elkaar inderdaad!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:28:
[...]
Ik zal maar genadig zijn en je er niet aftrappen.
Maar wat voor een betere straf kan jij dan bedenken voor Ocon dat rijden in die hopeloze zeepkist met het risco dat Russel beter is waardoor Ocon zijn carrière effectief voorbij is.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Renault zou alles opgelost hebben in Spanje, maar het is nog steeds hopeloos!
Dit moet voor het team toch ook geen pretje zijn dat ze totaal geen oplossingen hebben voor de problemen!
Dit moet voor het team toch ook geen pretje zijn dat ze totaal geen oplossingen hebben voor de problemen!
Goed 1.15.5 kan
De beide Mercedessen zijn binnen.
Ferrari ook trouwens.
Iederen op Softs onderweg.
Ferrari ook trouwens.
Iederen op Softs onderweg.
[ Voor 43% gewijzigd door sjaool op 11-05-2019 15:32 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Verloor Leclerc nou een stuk diffuser?
Met die voorsprong hadden ze op medium kunnen proberen en morgen een 1-stopper doen. Mercedes wel ver voor
Yes een paar stukken zelfs.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:31:
jep..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:31:
Is geen fijn stukje om straks overheen te rijden, met al dat carbon daar..
Waar het vandaan kwam kon ik niet zien maar was een flinke hapDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:31:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan is P4 waarschijnlijk wel binnen voor Max. Kijken of het eens P3 kan worden.
Dat wordt echt niks met die jongen. Hij overdrived en sloopt die wagen gewoon...
/s
Max P5/ Gasly P6 lijkt me goed te halen, Haas draait minder dan verwacht
[ Voor 5% gewijzigd door hoevenpe op 11-05-2019 15:34 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Achja.. Hij is een goede Kimi 2.0sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:33:
[...]
Dat wordt echt niks met die jongen. Hij overdrived en sloopt die wagen gewoon...
/s
-
Mercedes hoeft echt nergens op te letten hoor. Die kunnen rustig een drie stopper maken en scoren nog een 1-2Holkers schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:32:
Met die voorsprong hadden ze op medium kunnen proberen en morgen een 1-stopper doen. Mercedes wel ver voor
PSN: xMaurice93
Leclerc heeft zijn bodem gesloopt. Meerdere onderdelen. Ben benieuwd of hij nog steeds snel kan zijn. Lijkt me niet.
[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 11-05-2019 15:35 ]
een treffende spreuk
Het wordt toch echt weer een saai seizoen; ik durf de conclusie nu pas echt definitief te trekken. Mercedes is véél beter dan de rest. Het is erg treurig voor de rest van het seizoen, maar een feit.
Als we dan toch ouwe koeien uit de sloot halen, ik denk dat BOT de auto van HAM heeft gekregen dit jaar.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:33:
[...]
/s
- DaniëlWW2
- Niet online
Met diffuserschade kan je P4 vergeten. Leclerc mag oppassen dat hij wel P6 gaat halen als het erg is.hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:34:
Max P5/ Gasly P6 lijkt me goed te halen, Haas draait minder dan verwacht

oranje tribune die niet van max is!
Die ene vraag hebben ze bij ziggo geen last van want jack stelt nooit vragen, maar poneert stellingen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Da's wel een kleine hoor als je nagaat hoeveel meer inwoners Spanje heeft.
De winst voor Mercedes zit m dit jaar in de goede prestaties van BOT.
HAM doet gewoon hetzelfde maar door BOT wordt het nog makkelijker voor ze.
HAM doet gewoon hetzelfde maar door BOT wordt het nog makkelijker voor ze.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.