guenther steiner: we dont look like aaashoolesh anymore
Williams mag weer aan de slag met de rollen duct tape.
Claire mag weer naar de ATM voor nieuwe onderdelen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nou! Einde VT3 en dus mogen we voorspellingen doen voor de Q
HAM
BOT
LEC
VET
MAG
VER
HAM
BOT
LEC
VET
MAG
VER
PSN: xMaurice93
Ik kan eigenlijk niet wachten op seizoen 2.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:56:
guenther steiner: we dont look like aaashoolesh anymore
"When you grow up your heart dies"
Ferrari 3-4DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:33:
Prepare voor Mercedes 1-2...
Red Bull 5-6
Haas 7-8
..
Williams 19-20
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Daar ben ik niet zeker van. Ik zie zomaar 1 of 2 Haasjes voor GAS staan.
Max had last van Stroll net, maar denk ook P6 maximaal haalbare en dan duimen dat er geen TR een uitschieter heeft.Maurice079 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:56:
Nou! Einde VT3 en dus mogen we voorspellingen doen voor de Q
HAM
BOT
LEC
VET
MAG
VER
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De tandjes, die Haasjes zitten er ook goed bij!
Daar hebben een paar hun huiswerk wel goed gedaan
Deze FP3 is al boeiender dan de race in Baku was
Daar hebben een paar hun huiswerk wel goed gedaan
Deze FP3 is al boeiender dan de race in Baku was
Red Bull lekker aan het dollen met Olav.
Rbr zet dadelijk gewoon de partymode aan en rijdt 1:16 rond.
Haas voor Red Bull in een rare FP3 maar ze zullen er blij mee zijn.
Bij die foto van boven op Motorsport.com hun liveblog lijkt het anders dat een van RUS zijn achterwielen scheef staat...
Zonder hindering was hij voor de haas geëindigd. Maar ik zie hem zo maar verschalkt worden in Q3loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:58:
[...]
Max had last van Stroll net, maar denk ook P6 maximaal haalbare en dan duimen dat er geen TR een uitschieter heeft.
PSN: xMaurice93
19-20 graden max daar in Barcelona -> meer delta T -> agressievere mappings dan normaal ?De_Bastaard schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:59:
Rbr zet dadelijk gewoon de partymode aan en rijdt 1:16 rond.
Kunnen zich beter druk maken om hun auto ... die RBR wordt iedere sessie en iedere race een beetje slechter ... of de rest beter. P7 in FP3 als Q-sim is gewoon lachwekkend slecht, Ferrari en Mercedes zijn niet eens binnen bereik.
Red Bull kan veel sneller dan nu doet lijken denk ik. Eerste sector van Max was erg snel, daarna zag ik wat uitschietertjes en in de laatste bocht verloor hij veel door racing point.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Context.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lol, jij zou beter moeten weten.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:00:
[...]
Kunnen zich beter druk maken om hun auto ... die RBR wordt iedere sessie en iedere race een beetje slechter ... of de rest beter. P7 in FP3 als Q-sim is gewoon lachwekkend slecht, Ferrari en Mercedes zijn niet eens binnen bereik.
Nou Max op rood in sector 1 evensnel als Lewis, in sector 2 een foutje en in sector drie een fout op 4 wielen tegengekomen.
Het zit niet mee, telkens verkeer, ook al in alle geel runs.
Het zit niet mee, telkens verkeer, ook al in alle geel runs.
een treffende spreuk
Olav stond binnen het lijntje voor de pitbox maar moest aan de kant. Daarna kwam zo'n gast van Red Bull voor de gein hem nog een keer een stuk lint om de nek binden...
Dus RB gaat eindelijk de zandzakken aka trays weg halen ?talkatoo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:00:
Red Bull kan veel sneller dan nu doet lijken denk ik. Eerste sector van Max was erg snel, daarna zag ik wat uitschietertjes en in de laatste bocht verloor hij veel door racing point.
Ik zal me excuseren als Max over een uur of 2 P5 staat .. ik zie het alleen niet gebeuren nu. Het was aan de topsnelheid te zien een echte Q-sim zonder veel reserves. Een Haas voor je neus straks is heel denkbaar hier.
(lees: verloren race omdat je er dan weer 10 rondjes voor nodig hebt dat ding af te schudden)
Max verloor wel iets van 0.3s doordat Stroll in de weg reed bij de chicane.loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:03:
[...]
Dus RB gaat eindelijk de zandzakken aka trays weg halen ?
Verwijderd
Dus vijfde strakssjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:04:
[...]
Max verloor wel iets van 0.3s doordat Stroll in de weg reed bij de chicane.

RBR is dit seizoen geen kei in het timen van hun runs. Alles altijd zo laat mogelijk... Ik heb er de balen van!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat een goede timing deze kwalificatie inderdaad cruciaal is om het misschien nog tussen een Mercedes en Ferrari in te kunnen zetten. Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het gewoon een P5.Spotmatic schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:06:
RBR is dit seizoen geen kei in het timen van hun runs. Alles altijd zo laat mogelijk... Ik heb er de balen van!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:05:
[...]
Dus vijfde straks![]()
![]()
![]()
Wat een prestatie van Red Bull
Mijn uitzicht voor vandaag en waarschijnlijk ook morgen. En ik heb nog een kleine kans dat ik een pit tour krijg van een oud collega..hjvg schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:25:
[...]
druk je op die twitter link kijkje beetje door de reacties kom je deze tegen
https://twitter.com/GinzN...04896?ref_src=twsrc%5Etfw
[...]
lijkt me erop dat onze community manager het er goed voor heeft staan dit weekend @Ginz kan hij ons mooi van foto`s bedienen

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 11-05-2019 14:10 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Plus hij ging wss (en ook gezegd in het commentaar) voor een hot cold hot, waarvan we in Baku ook gezien hebben dat de laatste ronde daarvan behoorlijk verschil kan maken. Zijn eerste hot werd minder door Stroll, de tweede kwam helemaal niks van door Russell, dus we hebben het eigenlijk nog niet gezien.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:04:
[...]
Max verloor wel iets van 0.3s doordat Stroll in de weg reed bij de chicane.
Waarom zijn Europese races (en kwalis) niet gewoon meer om 14:00/14:10?
Elke keer is het weer anders voor mijn gevoel. Wat voor masterplan zit daar achter? Lastig om je dag er mee te plannen als je al 20jr hetzelfde gewend bent.
Ben niet tegen verandering hoor, maar wel tegen inconsistentie.
Elke keer is het weer anders voor mijn gevoel. Wat voor masterplan zit daar achter? Lastig om je dag er mee te plannen als je al 20jr hetzelfde gewend bent.
Ben niet tegen verandering hoor, maar wel tegen inconsistentie.

FER
wat een actie van stroll.. en mooi teruggepakt van max
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
New gearbox needed for George Russell following his FP3 crash.
— PlanetF1 (@Planet_F1) 11 mei 2019
That means a five-place grid penalty, going from the back of the grid...to the back of grid. #F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Schijnt de beste tijd te zijn om het wereldwijd te kunnen bekijkenBlauweFles schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:53:
Waarom zijn Europese races (en kwalis) niet gewoon meer om 14:00/14:10?
Om 15:00 kunnen Amerikanen ook kijken zonder extreem vroeg op te staan. Blijft toch in Amerikaans bedrijf.
Het blijft een niet exclusief Europese sportTheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:06:
Om 15:00 kunnen Amerikanen ook kijken zonder extreem vroeg op te staan. Blijft toch in Amerikaans bedrijf.
Die Kamphues heeft ondertussen aardig wat flesjes wijn uitstaan links en rechts...
Dan zit je heel blij te wachten voor de kwalificatie is ie pas om 15:00
Interessant, Olaf die roept dat er dus wel een nieuw chassis in de Red Bulls zit, was een van de oorzaken van het lek gisteren.
Oow die board radio van max had ik nog niet meegekregen ... duidelijke taal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Christian Horner heeft dit naar Olav toe bevestigd.loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:26:
Interessant, Olaf die roept dat er dus wel een nieuw chassis in de Red Bulls zit, was een van de oorzaken van het lek gisteren.
Daar hoor je toch weer een beetje de oude recalcitrante Max in terug. Naaien ze mij een oor aan dan naai ik hun een oor aan.powah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:29:
Oow die board radio van max had ik nog niet meegekregen ... duidelijke taal.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 11-05-2019 14:39 ]
Is wel nieuws, want de meeste sites (motorsport.com en f1technical) hebben het over cosmetische aanpassingen (barge boards, t-wing).sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:38:
[...]
Christian Horner heeft dit naar Olav toe bevestigd.
[...]
Daar hoor je toch weer een beetje de oude recalcitrante Max in terug. Naaien ze mij een oor aan dan naai ik hun een oor aan.
@loekf2 Ik zeg ook niet dat het geen nieuws is.
Echt spannend is het in ieder geval niet, wordt het Bottas of Hamilton?
Een nieuw chassis hoeft geen veranderd chassis te zijnloekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:41:
[...]
Is wel nieuws, want de meeste sites (motorsport.com en f1technical) hebben het over cosmetische aanpassingen (barge boards, t-wing).
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Misschien schuiven ze er beide wel vanaf, wie weet!
Gelukkig weet je nooit precies wat er gaat gebeuren, anders hoef je toch nooit meer te kijken!!
Gelukkig weet je nooit precies wat er gaat gebeuren, anders hoef je toch nooit meer te kijken!!
Bensimpel
Positieve meneer
Fijne qualli iedereen. Hoop op 2e start rij voor max.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik gok op min een schuiver in Q2 of Q3
Nou, gaan we weer. Hopen op een paar leuke verrassingen
Yes allemaal een mooie qualli have fun.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kwalificatie is tegenwoordig toch wel spannend vind ik.
Iedereen in ieder geval veel plezier.
Iedereen in ieder geval veel plezier.
Een Mercedes front row.Holkers schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:57:
1:15:7 in de kwalificatie? Gokje
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bensimpel
Positieve meneer
Denk dat Bottas gewoon weer een pole pakt, die is echt lekker bezig de laatste paar races.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik gok op een pole voor HAM, gewoon omdat hij nu toch wel weer een keer moet laten zien wie de nummer een is bij Mercedes. Doet hij dat niet dan wordt dit voor hem een zwaar jaar.
Bensimpel
Positieve meneer
Russel pakt 5 gridstraf,
Volgens mij kunnen de Williams beter thuisblijven..
😆 - Denk ook eens om ;)
Laten we het hopen...dat is de enigste goeie kans dat we nog vuurwerk zien dit seizoen..... LEWIS under pressure!Bensimpel schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:58:
Denk dat Bottas gewoon weer een pole pakt, die is echt lekker bezig de laatste paar races.
https://f1manager.info/ranking/4605
Net als Vettel bij Ferrari under pressure.powah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Laten we het hopen...dat is de enigste goeie kans dat we nog vuurwerk zien dit seizoen..... LEWIS under pressure!
Starten vanaf P20 ipv P19 bedoel je? Valt ook wel mee.Bensimpel schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:00:
Russel pakt 5 gridstraf,
En een herhaling van HAM vs. ROS bij de start morgen?powah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Laten we het hopen...dat is de enigste goeie kans dat we nog vuurwerk zien dit seizoen..... LEWIS under pressure!
Een Williams met 2 paarse sectoren en op p1
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mol vind het net een sprookje van Kubica, vind er geen zak aan. Is opvulling van het veld.
Die “maak de foto” grap gaat vervelen.. gaat zo bij Stroll ook komen waarschijnlijk.
1;21:860 is een hot van een hot-cold-hot mag ik hopen voor Kubica
1;21:860 is een hot van een hot-cold-hot mag ik hopen voor Kubica
STR > P1
Ik zou zeggen maak een foto...
Dit op veler verzoek.
En de Hulk schiet eraf.
Ik zou zeggen maak een foto...
Dit op veler verzoek.
En de Hulk schiet eraf.
Haha prachtig die Hulk.
HUL streepje door dus
Dat bandje rookt lekker bij de Hulk.
Je meent het, something is off the car.
Voorvleugel onder de auto bij Hul
KUB op plek 1 via alle anderen in de vangrail?
Why bother zou je zeggen, vloer is nu ook stuk, laat je toch weg takelen
ook lekker voor iedereen die nog rondes moet maken..Holkers schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:06:
Gewoon doorrijden met die vleugel eronder. Alles kapot onder de auto..
Maar Renault had toch alles op orde deze race?

Hul neemt de juiste route ipv via de ranzige chicane
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
awwww, net 20 centimeter te hard daar HUL.

De vloer heeft zojuist een aerodynamische tweak gehad. Zal niet voor het eerst zijn dat het totaal geen negatief effect heeft.loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:06:
[...]
Why bother zou je zeggen, vloer is nu ook stuk, laat je toch weg takelen
Die Williams lijkt op de trapauto die ik vroeger had. 1 verschil die ging tenminste, wat een drama dat team.
Nee, LEC is 4 sec sneller
Bensimpel
Positieve meneer
Maar de vloer?Holkers schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:08:
Ach, motor is nog heel...
😆 - Denk ook eens om ;)
VER paars in S2
Bensimpel
Positieve meneer
Van hoe maak ik de auto het snelst kapot?sambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:08:
Makkie dus voor RIC in de interne teamstrijd.
😆 - Denk ook eens om ;)
VER voorlopig P1
Netjes Max
Helaas kunnen ze bij Mercedes sowieso nog bijna een seconde sneller.
Zou me niks verbazen dat als ze die chicane eruit halen, er meer voordeel van drs te boeken is op het rechte stuk.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Soow die achterkant van die Mercedes schuift echt bizar veel.
Bensimpel
Positieve meneer
Ham: going second today
Wilt die een tow van bottas ofzo?
Wilt die een tow van bottas ofzo?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.