Applausje voor die bizarre ronde van Bottas!
Morgen een goede start en strategie. En de 3e plek wordt een mogelijkheid voor RB.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Misschien bewust niet P3 willen hebben? Welke kant is schoner op de startgrid?
"When you grow up your heart dies"
Die is zoveel beter geworden dit jaar...BizarLondon schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:01:
Lekker gereden weer Bottas. Power of the beard!
Of net niet van nóg 6 maanden teleurstelling.
Het doet met deugd dat het gat tussen RB en Ferrari erg klein is. Mercedes is echter Formule 0.9
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bonus vraag, dus LEC mag morgen vanaf P5 met een lekke diffusor ? Auto gaat normaal achter slot en grendel vannacht.Quad schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:01:
Verstappen lucky door schade aan Leclerc.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Baan leek helaas wat langzamer de laatste ronde. Maar anders had VET zich waarschijnlijk ook nog verbeterd
De dominantie is echt niet goed voor de sport. Vorig jaar leek de rest dichterbij te komen, maar dit jaar lijkt het wel klaar met deze mega verschillen op een representatieve baan.
Mooi om te zien! Toch nog enige spanning
Button mag zeker meer dan 1 vraag stellen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
HAM balen zo te zien
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nog geen boardradio van Ham?
Ik wil lil Lewis horen janken
Maar wat een bout seizoen gaat dit toch worden, jammer hoor
Ik wil lil Lewis horen janken
Maar wat een bout seizoen gaat dit toch worden, jammer hoor
Denk dat Bottas per ongeluk iets teveel zand gelost heeft..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Goed dat Bottas tegengas geeft, anders was het saai geweest. Gasly vindt gelukkig steeds meer zijn draai.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zag net de facecam van Max toen hij stopte. Nou, ik heb hem ook wel eens vrolijker zien kijken. Hij lijkt ook niet echt bij te zijn met weer P4.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
No shit sherlock... Nee die gaat feestje bouwen dat hij p2 is...loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:04:
HAM balen zo te zien
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik zag 'm al denken... "eikel... morgen ga ik je in ronde 1 al voorbij rijden, desnoods via het gras"loekf2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:04:
HAM balen zo te zien
Op de boordradio klaagde die ook over iets met "chewing gum".DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:04:
Zag net de facecam van Max toen hij stopte. Nou, ik heb hem ook wel eens vrolijker zien kijken. Hij lijkt ook niet echt bij te zijn met weer P4.
Strijd om P1 dus tussen Bot en Ham, strijd om P3 tussen Vet, Ver en Lec rest van t seizoen gok ik
Mogen we morgen een herhaling zien van 2016
!
(Beide Merc eraf, Max P1)
(Beide Merc eraf, Max P1)
- DaniëlWW2
- Niet online
Do it.DataGhost schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:05:
[...]
Ik zag 'm al denken... "eikel... morgen ga ik je in ronde 1 al voorbij rijden, desnoods via het gras"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja die baalt flink van die seconde achterstand op MER denk ik.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:04:
Denk dat als Mercedes elkaar laat leven morgen in turn 1 max op p4 eindigt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:04:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Podium is niet onmogelijk morgen
Mooi ... laat ze maar gelijk wegrijden bij de start .. hoeven we die taxi optocht niet anderhalf uur aan te gluren.rik86 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:05:
Strijd om P1 dus tussen Bot en Ham, strijd om P3 tussen Vet, Ver en Lec rest van t seizoen gok ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Heeft iemand sectortijden? Ik zou graag willen zien hoe het in S3 was omdat dit stukje behoorlijk veel downforce afhankelijk is.
Qualy battles - Spain 2019 edition
Mercedes: Bottas - Hamilton 3:2
Ferrari: Vettel - Leclerc 4:1
Red Bull: Verstappen - Gasly 5:0
Renault: Ricciardo - Hulkenberg 4:1
Alfa: Raikkonen - Giovinazzi 4:1
McLaren: Sainz - Norris 2:3
STR: Kvyat - Albon 3:2
Haas: Magnussen - Grosjean 3:2
Racing Point: Perez - Stroll 5:0
Williams: Russell - Kubica 5:0
Mercedes: Bottas - Hamilton 3:2
Ferrari: Vettel - Leclerc 4:1
Red Bull: Verstappen - Gasly 5:0
Renault: Ricciardo - Hulkenberg 4:1
Alfa: Raikkonen - Giovinazzi 4:1
STR: Kvyat - Albon 3:2
Haas: Magnussen - Grosjean 3:2
Racing Point: Perez - Stroll 5:0
Williams: Russell - Kubica 5:0
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar gaan we hoor.

Doet ie niet slecht, die Norrisbasvn schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:08:
Qualy battles - Spain 2019 edition
S3 is inderdaad wel de achilleshiel voor Ferrari:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Norris is ook een betere coureur dan Sainz ooit geweest is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ook niet goed genoeg voor RBR...Lasmibalsingh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:11:
[Afbeelding]
Monaco is de volgende race.

S1 verliest VER het op VET maar de andere sectoren is hij gewoon sneller. Ik zie een P3 voor morgen wel zitten.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:11:
[Afbeelding]
Net op tijd thuis om einde Q2 en heel Q3 te zien. Het is al gezegd, maar wat een ellende zeg...zelfs Vettel rijdt bijna op een seconde afstand. Bizar dit....
We hebben dit seizoen dus:
Formule 0.5
Formule 1
Formule 1.3
Formule 1.8 (Williams
)
We hebben dit seizoen dus:
Formule 0.5
Formule 1
Formule 1.3
Formule 1.8 (Williams

Waiting on the world to change
Maar gelukkig vind Lewis dat ze nu veel meer respect voor elkaar hebben.
We zullen gaan zien hoe lang ze dit vol gaan houden....
https://f1manager.info/ranking/4605
Die hele top interesseert me eigenlijk al lang geen biet meer.. Ik blijf lekker voor Alfa Romeo juichen

Leclerc verneukt de 2e qually op rij. Ben benieuwd wat dit voor zijn race pace doet.
een treffende spreuk
Maar goed nu gaan ze bij Ziggo Q3 met elkaar vergelijken waar dus de party mode gebruikt wordt. Het zou beter zijn om Q2 met elkaar te vergelijken lijkt mij.
Max is niet blij met zijn zoveelste P4.
Max is niet blij met zijn zoveelste P4.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb dit seizoen nu wel afgeschreven voor Max.powah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:13:
[...]
Maar gelukkig vind Lewis dat ze nu veel meer respect voor elkaar hebben.
We zullen gaan zien hoe lang ze dit vol gaan houden....
Wat hoop ik dat Bottas het gaat winnen zeg.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Oei! Max is echt pissig. Krijgt ook de schijt dat ze niet eens in de buurt van Mercedes komen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Oeioei.... Ik heb het niet zo snel, maar de reactie van Max sprak voor mij boekdelen. Die ziet het niet meer zitten en ik zie hem vanaf nu wel gewoon hinten op een vertrek.... Mark my words
[ Voor 38% gewijzigd door naitsoezn op 11-05-2019 16:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Waar is die Wet van de remmende voorsprong ??...... vettel op plekje 3 is gewoon 0,8+ langzamer........ bizar
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus ik mis de Ziggo taferelen? 
Ik zag hem al in de cockpit dus ik ben niet verbaast.

Ik zag hem al in de cockpit dus ik ben niet verbaast.
En Team Sandbag heeft inderdaad P1 en P2.
Geen slecht idee van me om boodschappen te gaan doen ipv Q3 te volgen.
Geen slecht idee van me om boodschappen te gaan doen ipv Q3 te volgen.
Morgen dus :naitsoezn schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:16:
Oeioei.... Ik heb het niet zo snel, maar de reactie van Max sprak voor mij boekdelen.
MAD MAX
Ze hadden het er in de voorbeschouwing over dat ze bij Red Bull dit jaar teveel met het goed inbouwen van de motor bezig zijn geweest waardoor het chassis niet zo presteert als het zou moeten. Voor een eerste jaar met een nieuwe motor doen ze het anders niet slecht vind ik.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:16:
[...]
Ik heb dit seizoen nu wel afgeschreven voor Max.
Wat hoop ik dat Bottas het gaat winnen zeg.
Max ziet gewoon zijn kansen in Monaco vervliegen.
Dit is echt een fantastisch beeld, waarin je écht ziet hoe veel beter Mercedes is dan de rest. Ze kunnen gewoon echt spelen met de concurrentie.
Ik zag het al aan hoe Bottas in Q1 nog even naar buiten ging (terwijl het niet nodig was), en zomaar de snelste tijd reed. Waanzin.
Kun je nog zo mad zijn, maar een gat van 1 seconde is niet te overbruggen haha
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, Max rage is toch al snel in die richting hoor.Maurice079 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:18:
[...]
Maar als iemand een linkje heeft graag.
Eensch. Vorig jaar zeiden we nog met zijn allen, als we de aansluiting maar vinden.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:18:
[...]
Ze hadden het er in de voorbeschouwing over dat ze bij Red Bull dit jaar teveel met het goed inbouwen van de motor bezig zijn geweest waardoor het niet zo presteert als het zou moeten. Voor een eerste jaar met een nieuwe motor doen ze het anders niet slecht vind ik.
Wel bizar dat MER weer zoveel uit is gelopen. Kansloos gewoon.
Mijn boefje is liev!
Dat is toch een totaal ander circuit. En hij zit er ook weer niet zo heel ver vandaan toch? Bottas was gewoon buitenaards.TheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:18:
Max ziet gewoon zijn kansen in Monaco vervliegen.
Seizoen is al voorbij,het worst Bottas of Ham,hoop dit jaar Bottaa voor de verandering
Wat had MAX verwacht? Nieuwe motorleverancier en meteen er staan no way,auto ia niet goed genoeg.Je haalt het maximale eruit,wil je een keer kampioen worden zal.je toch maar Mercedes moeten gaan,anders wordt het niks tot 2021...
Of RB moet zich nu al focussen op 2020 en Honda dit jaar de motor alleen maar met updates komen.2019 is een testjaar voor RB.
Doe renault motor zat er goed tussen qua snelheid in de top.
Wat had MAX verwacht? Nieuwe motorleverancier en meteen er staan no way,auto ia niet goed genoeg.Je haalt het maximale eruit,wil je een keer kampioen worden zal.je toch maar Mercedes moeten gaan,anders wordt het niks tot 2021...
Of RB moet zich nu al focussen op 2020 en Honda dit jaar de motor alleen maar met updates komen.2019 is een testjaar voor RB.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hmmm, niet helemaal. Hij zit er echt ontzettend ver vandaan.KleineJoop schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:20:
[...]
Dat is toch een totaal ander circuit. En hij zit er ook weer niet zo heel ver vandaan toch? Bottas was gewoon buitenaards.
Bottas is helemaal niet buitenaards. Dat is gewoon een hele goed coureur, die in een extreem goede auto zit.
Hoe sneu is dat eigenlijk voor de sport?Maurice079 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:18:
[...]

Kan er wel gezegd worden dat Honda en Ferrari nu een stuk meer aan elkaar gewaagd zijn? I.e. Mercedes > Ferrari = RBR ?
Geen linkje, maar de strekking was: Jack poneerde een stelling in de trend van "Je zult wel tevreden zijn met p4 want toch tussen de Ferrari's in", waarna Max hem aankeek, met z'n ogen rolde en iets zei als "nou, als jij blij bent dan is dat prima. Ik had alleen wat meer verwacht van onze upgrades"DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:19:
[...]
Nou, Max rage is toch al snel in die richting hoor.
Maar als iemand een linkje heeft graag.
Ik denk het wel.. Op basis van deze updates lijkt RBR dichter bij Ferrari te zijn gekomen. Dat is op zich positief.Sir_Lion schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:22:
Kan er wel gezegd worden dat Honda en Ferrari nu een stuk meer aan elkaar gewaagd zijn? I.e. Mercedes > Ferrari = RBR ?
Een Max die niet tevreden is, is wel iets om rekening mee te houden in de race.
- DaniëlWW2
- Niet online
De Honda is denk ik de derde PU. Mercedes de beste eb Ferrari heel erg dichtbij. Dat zeg ik omdat ik vermoed dat de Mercedes beduidend efficiënter is tijdens een race. Het probleem is dat Ferrari hun auto gewoon zwak is en de RB15 het gat ook niet kan compenseren op Mercedes.Sir_Lion schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:22:
Verwijderd
Dat is positief. Als deze lijn zich voortzet kan Max derde worden in WK.Loekoe schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:23:
[...]
Ik denk het wel.. Op basis van deze updates lijkt RBR dichter bij Ferrari te zijn gekomen. Dat is op zich positief.
Monaco is inderdaad een andere baan. Daar is mechanische grip belangrijk en de kracht van de motor niet. Dit jaar lijkt Mercedes koning van de mechanische grip, niet meer Red Bull.KleineJoop schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:20:
Dat is toch een totaal ander circuit. En hij zit er ook weer niet zo heel ver vandaan toch? Bottas was gewoon buitenaards.
Verwijderd
Dit. Monaco mercedes 1-2 incomingTheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:25:
[...]
Monaco is inderdaad een andere baan. Daar is mechanische grip belangrijk en de kracht van de motor niet. Dit jaar lijkt Mercedes koning van de mechanische grip, niet meer Red Bull.
Offtopic: @DaniëlWW2 zometeen F2 race 1
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Heeft KUB eigenlijk wel meegedaan? Of waren ze de tijd vergeten?
Waiting on the world to change
Ja, je zou bijna gaan denken dat Mercedes weer wat heeft gevonden om toch binnen het reglement met een soort van FRICS-ophanging te kunnen rijden. Wel balen voor de neutrale f1 fan dat ze al 5 seizoenen domineren zoals Ferrari aan het begin van het nieuwe millennium.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:12:
[...]
Maar ook niet goed genoeg voor RBR...
Monaco is de volgende race.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Mercedes is op werkelijk elk gebied de totale dominante factor. Mits er in de race niks geks gebeurd, maken FER en RBR geen enkele kans op een 1e of 2e plaats.
PSN: xMaurice93
Mercedes maakt het gat momenteel echt niet alleen met hun motor. Helaas, RBR is hun 'voorsprong' qua chassis volledig kwijtgeraakt. Ik zie ze dan ook geen potten breken in Monaco.... Morgen misschien een podium, maar is afhankelijk van geluk, strategie en omstandigheden.
De Mercedes heeft volgens mij nog steeds een lange wielbasis en het zou toch kunnen dat de Red Bull toch beter in staat is om door de krappe bochten van Monaco te tip-toe'en? Laten we zeggen dat ik nog hoop heb, ook voor morgen.TheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:25:
[...]
Monaco is inderdaad een andere baan. Daar is mechanische grip belangrijk en de kracht van de motor niet. Dit jaar lijkt Mercedes koning van de mechanische grip, niet meer Red Bull.
Ook op het open kanaal bij Ziggo... ik weet wat ik zo ga doen.
Qua pure power zijn de 3 top teams volgens mij behoorlijk aan elkaar gewaagd. Het is juist al het andere waar Mercedes de beste in is:
- chassis
- tactiek
- betrouwbaarheid
Voorheen was het Chassis nog een aandachtspunt. Dat is het nu absoluut niet meer...
- chassis
- tactiek
- betrouwbaarheid
Voorheen was het Chassis nog een aandachtspunt. Dat is het nu absoluut niet meer...
Formule botsauto in Monaco kijken?sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:33:
Ook op het open kanaal bij Ziggo... ik weet wat ik zo ga doen.
Overschakelen naar Algemeen race topic Deel 2 aangezien F2 hier off-topic is?
[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 11-05-2019 16:35 ]
Nope, ik kan dat geluid niet uitstaan.
Verwijderd
Qua chassis loopt Red Bull racing dus nog een 0.5 seconde achter per rondje. Zeg dat 0.5 seconde komt van de motor, is de rest het chassis.
Dat gat krijg je never nooit dit seizoen nog dicht.
- DaniëlWW2
- Niet online
Met een Renault was het gat waarschijnlijk groter en waren er al flink wat uitvalbeurten geweest.
Dan heb je het over de kwalificatie. De race is een heel ander verhaal.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:39:
Qua chassis loopt Red Bull racing dus nog een 0.5 seconde achter per rondje. Zeg dat 0.5 seconde komt van de motor, is de rest het chassis.
Precies....het gat naar RIC was 2,7 seconden ... die Honda loopt echt beter als de Renault PU.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:40:
[...]
Met Renault was het gat hetzelfde of groter geweest dus geen slechte keus dat Honda.
Nou.. dat wordt zoals ik van de week al schreef morgen de zoveelste een tweetje Mercedes op rij weer
Die hebben hun zaakjes gewoon het best op orde met genoeg marge om niet steeds voluit te hoeven gaan.
Als er iemand in de buurt zal komen schroeven ze die motor gewoon even een tandje harder en controleren zo de boel

Die hebben hun zaakjes gewoon het best op orde met genoeg marge om niet steeds voluit te hoeven gaan.
Als er iemand in de buurt zal komen schroeven ze die motor gewoon even een tandje harder en controleren zo de boel

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Volgens mij had hij gewoon meer verwacht van wat de updates zouden brengen, maar zoals eerder al gezegd vindt ik dat ze het nog steeds erg goed doen. De kwalificatie modus van Mercedes is wat iedereen gewoon de das omdoet. Tenminste zo zie ik hetAmaze86 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:21:
Seizoen is al voorbij,het worst Bottas of Ham,hoop dit jaar Bottaa voor de verandering![]()
Samsung Flip 7
Aannames aannames, het enige feitje tot nu toe is dat Mercedes haar zaakjes op orde heeft en RBR niet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:41:
[...]
Met een Renault was het gat waarschijnlijk groter en waren er al flink wat uitvalbeurten geweest.
Voor de Mercedes liefhebbers zijn het mooie tijden, voor de rest hoop ik wel dat het veld wat door elkaar gehusseld wordt.
Neem nog een slok azijn boy’s, doel van RBR is niet dit jaar de titel winnen, maar hun shit met Honda op orde krijgen. Als ze dan vandaag de twee Ferrari’s splitten is dat toch alleen maar mooi.
Atlas#22744
Mensen zijn niet zuur omdat RBR niet voor de titel gaat....mensen zijn zuur omdat het gat wat Mercedes slaat, groter en groter lijkt te worden.... Ferrari kan straks ook niet meer aanhaken...dit is gewoon slecht voor de sport.Kasai schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:45:
Neem nog een slok azijn boy’s, doel van RBR is niet dit jaar de titel winnen, maar hun shit met Honda op orde krijgen. Als ze dan vandaag de twee Ferrari’s splitten is dat toch alleen maar mooi.
Ik geloof Doornbos niet meer.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:41:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 11-05-2019 16:53 ]
Voor Mercedes geldt een nieuwe wet, de wet van de versnellende voorsprong
Dit dus, het is tot op heden gewoon een rete saai seizoen en de voorspellingen voor de rest van het seizoen zijn ook niet bepaald positiefpowah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:49:
[...]
Mensen zijn niet zuur omdat RBR niet voor de titel gaat....mensen zijn zuur omdat het gat wat Mercedes slaat, groter en groter lijkt te worden.... Ferrari kan straks ook niet meer aanhaken...dit is gewoon slecht voor de sport.
Van mij hoeft Max ook echt niet zo makkelijk te winnen zoals Merc dat doet
Ik wil ze zien strijden om de titel, welke coureur dan ook
Dat ja. Het enige leuke vooraan is dat Bottas dit jaar vooralsnog echt meedoet. Ferrari en Max vechten daarachter een leuk gevecht uit, dan is er een boeiende 1.5 en daarachter hebben we nog Williams.powah33 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:49:
[...]
Mensen zijn niet zuur omdat RBR niet voor de titel gaat....mensen zijn zuur omdat het gat wat Mercedes slaat, groter en groter lijkt te worden.... Ferrari kan straks ook niet meer aanhaken...dit is gewoon slecht voor de sport.
Meer strijd vooraan zou echter leuk zijn.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik geloofde Doornbos überhaupt niet. Betekent niet dat de Honda niet beter is. Al is het maar omdat die niet zomaar spontaan afbrand.
Dan wat anders zuur. Max is ook een groot fan van Stroll.
#MaxVerstappen was not happy with #LanceStroll in #Formula1 FP3@VanGamerenF1 @robertdoornboss @Olav_Mol @jackontracks @ZiggoSportF1 pic.twitter.com/jKO0DPB6Nk
— Ricardo Dol (@ricardodolnl) 11 mei 2019
edit: betere beelden.
https://streamable.com/6kav3
En ook wat positiefs van Vasseur.
Very well played, Fred 😉#SpanishGP @alfaromeoracing pic.twitter.com/LvWshRLdE4
— Formula 1 (@F1) 10 mei 2019
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2019 17:06 ]
Ach als de sfeer bij Mercedes omslaat in een kille strijd tussen Bottas en Hamilton dan valt er weer meer dan genoeg te genieten.Mugwump schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:56:
[...]
Dat ja. Het enige leuke vooraan is dat Bottas dit jaar vooralsnog echt meedoet. Ferrari en Max vechten daarachter een leuk gevecht uit, dan is er een boeiende 1.5 en daarachter hebben we nog Williams.
Meer strijd vooraan zou echter leuk zijn.
Ik hoop toch zo dat Mercedes en Ferrari meedoen met het 2e seizoen van de Netflix serie zeker als voornoemde gebeurt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze doen mee, dat is al bevestigd.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:02:
[...]
Ach als de sfeer bij Mercedes omslaat in een kille strijd tussen Bottas en Hamilton dan valt er weer meer dan genoeg te genieten.
Ik hoop toch zo dat Mercedes en Ferrari meedoen met het 2e seizoen van de Netflix serie zeker als voornoemde gebeurt.
Zou mooi zijn, maar ik zie dat niet snel gebeuren eerlijk gezegd.sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:02:
[...]
Ach als de sfeer bij Mercedes omslaat in een kille strijd tussen Bottas en Hamilton dan valt er weer meer dan genoeg te genieten.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Nou, de signalen zijn er al. Hamilton die al niet goed in zijn vel zit en foutjes maakt die hij normaal niet maakt. Hij moet al redelijk vaak zijn meerdere erkennen in Bottas en dat kruipt bij hem onder de huid. Ik zie het dus nog wel gebeuren.Mugwump schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:05:
[...]
Zou mooi zijn, maar ik zie dat niet snel gebeuren eerlijk gezegd.
Mercedes is gewoon continu aan het sandbaggen. Even kijken hoe snel de rest rijdt: even kijken hoe we niet veel sneller kunnen lijken.
Alleen ging het bij Bottas vandaag even verkeerd. Denk zelfs dat de auto van Bottas nog enigszins gelimiteerd aan het sandbaggen is
Alleen ging het bij Bottas vandaag even verkeerd. Denk zelfs dat de auto van Bottas nog enigszins gelimiteerd aan het sandbaggen is
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik denk niet dat het verschil tussen Bottas en Hamilton komt door een verkeerde sandbag-modus ofzo, maar de ronde van Hamilton was gewoon redelijk slecht. Hij was de auto aan het overdriven in zijn eerste stint, veel te wild. De tweede heb ik niet gezien, maar het leek alsof de baan langzamer werd tegen het eind van Q3, aangezien bijna iedereen gele sectortijden liet zien.GAIAjohan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:08:
Mercedes is gewoon continu aan het sandbaggen. Even kijken hoe snel de rest rijdt: even kijken hoe we niet veel sneller kunnen lijken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.