De coureurs hebben beide meermaals uitgesproken dat hun auto's flink verschillen van elkaar. Maar exacte details van verschillen weet ik niet. Wat nu als de auto die ze in kunnen vliegen, alleen net als die van Kubica is en Russell kan daar niet mee overweg?
Waarom zou je Russell de kans ontnemen om eens flink sneller dan zijn teamgenoot te zijn?redfoxert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:09:
[...]
Dan eerder Kubica in die auto en Russell in de F1 wagen van Kubica.
alles kan off-topic
Geluk voor een ongeluk bij Williams is dat ze de opgelopen schade door het incident vergoed zullen krijgen. Een bron meldde GPToday.net dat er afgelopen woensdag een contract getekend is tussen een verzekeringsmaatschappij en de promotor van de race in Bakoe. Daarin staat opgenomen dat de teams de kosten vergoed krijgen als zij schade oplopen door loszittende putdeksels. Dat is in het geval van Williams duidelijk aan de hand.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eigenlijk hadden ze dus al geen vertrouwen in de putdeksels..AzzKickah schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:14:
https://www.gptoday.net/n...en-mag-niet-rijden-in-vt2
Geluk voor een ongeluk bij Williams is dat ze de opgelopen schade door het incident vergoed zullen krijgen. Een bron meldde GPToday.net dat er afgelopen woensdag een contract getekend is tussen een verzekeringsmaatschappij en de promotor van de race in Bakoe. Daarin staat opgenomen dat de teams de kosten vergoed krijgen als zij schade oplopen door loszittende putdeksels. Dat is in het geval van Williams duidelijk aan de hand.
Weddings are basically funerals with cake.
Schijnbaar hebben ze dus dat niet gedaan. En dat laatste ben ik sowieso met je eens, straks krijgen we MonacoGrooV schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:13:
Wat een gepruts daar in Baku, neem aan dat de FIA zelf tegenwoordig ook wel de putdeksels controleert? Misschien gewoon weer tijd om op echte circuits te gaan rijden ipv omgebouwde binnensteden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De putdeksels zijn reuze betrouwbaar. Er kan weinig kapot aan een ronde metalen schijf van een paas kilo.Robinvdh5 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:19:
[...]
Eigenlijk hadden ze dus al geen vertrouwen in de putdeksels..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De familie van deze putdeksel uit Monaco wil een woordje met jeasing schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:21:
[...]
De putdeksels zijn reuze betrouwbaar. Er kan weinig kapot aan een ronde metalen schijf van een paas kilo.
De deksel zelf was nog heel geloof ik, maar hier zijn ze wel gaan lassen erna om het zeker te weten dacht ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Suicyder op 26-04-2019 13:25 ]
Die verzekeringsmaatschappij is wel lekker het bokkie dan met een complete chassis claim twee dagen laterAzzKickah schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:14:
Mwoah, ook op normale circuits kan dat gebeuren;GrooV schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:13:
Wat een gepruts daar in Baku, neem aan dat de FIA zelf tegenwoordig ook wel de putdeksels controleert? Misschien gewoon weer tijd om op echte circuits te gaan rijden ipv omgebouwde binnensteden
Zou ze ook zo boos zijn over haar eigen rijdende chicanes?
"Dit is onacceptabel. Dit is niet hoe Formule 1 auto's gebouwd moeten zijn"
Well done Baku!Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:14:
Dus de rekening van Williams wordt naar het Baku gestuurd?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ook echte circuits hebben putdeksels... Zie Grosjean's aanvaring met een putdeksel in MaleisiëGrooV schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:13:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij Grosjean lag het vast ergens anders aanFastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:34:
[...]
Ook echte circuits hebben putdeksels... Zie Grosjean's aanvaring met een putdeksel in Maleisië

Het is aardig, maar daar krijgen ze de tijd niet mee terug. Tijd is volgens mij momenteel het grootste probleem voor Williams. Tijd om onderdelen te fabriceren met de middelen die ze daarvoor hebben. Je kunt zo'n oven niet 2x sneller laten gaan om Carbon hard te maken. En ze hadden al problemen met het aantal onderdelen, dat zet dus nog wel even doorAzzKickah schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:14:
ja je moet iets zonder takelwagen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dit niet meer de schuld van die coureur, hij wordt geduwd, handjes thuis dan.
Is dit dan eigenlijk pushstarten? Dat dat kan
Wat een bende clowns zeg, ook de kraan tegen de brug en de olie op de auto.
39
Volgens mij kunnen ze beter stoppen daar dit weekend voordat er ongelukken gebeuren

"Beautiful Clean Coal"
Bensimpel
Positieve meneer
En LEC de overwinning geven?leekers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:55:
[...]
Volgens mij kunnen ze beter stoppen daar dit weekend voordat er ongelukken gebeuren![]()
![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is nu toch een zooitje dan stem ik voor Kubica
"Beautiful Clean Coal"
Nee, denk niet dat LEC daarvoor zou tekenen
Gewoon in de simulator racen. Is toch de toekomst.
alles kan off-topic
Bensimpel
Positieve meneer
Krijg je weer digitale putdeksels..Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:59:
[...]
Gewoon in de simulator racen. Is toch de toekomst.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk het. Als je met zo'n helm rondrijdt..Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:53:
[...]
Is dit niet meer de schuld van die coureur, hij wordt geduwd, handjes thuis dan.
Is dit dan eigenlijk pushstarten? Dat dat kan

alles kan off-topic
Risico van het vakBosmonster schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:28:
[...]
Die verzekeringsmaatschappij is wel lekker het bokkie dan met een complete chassis claim twee dagen later
Lekker voor ze
Nope, alleen FP2 voor de F1 staat vandaag nog op het programma.pannekoek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:08:
kan ik trouwens ergens nog iets kijken? Ziggo biedt atm niets aan. En F2 zou ik niet weten waar ik dat kan kijken
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
F1TVpannekoek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:08:
kan ik trouwens ergens nog iets kijken? Ziggo biedt atm niets aan. En F2 zou ik niet weten waar ik dat kan kijken
Daar kan je NU niks meer zien dan je op Ziggo kanpannekoek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:08:
Straks om 15:00 is FP2, en dan is het voor de Formule-auto's afgelopen.
Vanavond om 23:00 F1 cafe (waar de putdeksel uitgebreid besproken wordt denk ik).
En dan morgen F1 FP3 & F1 Q, en F2 Race 1
Allemaal live op Ziggo of (behalve F1 cafe) op F1TV!
[ Voor 28% gewijzigd door Ryur op 26-04-2019 14:14 ]
Toen ik relpyde nog welRyur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:13:
[...]
Daar kan je NU niks meer zien dan je op Ziggo kan
Gelukkig reed Williams er overheen, moet je nagaan wat er gebeurd was als er iemand met snelheid overheen was gereden.FastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:52:
Training afgelast
Putdeksel niet
Gejat van iemand op gpupdate
Ook gejat van een andere site
No hubo problemas con las alcantarillas en quali d F2. Los libres 2 empezarán en hora prevista.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 april 2019
There was no problems with the manhole covers on F2 quali. FP2 will start on time.
Heb ik het dan verkeerd gezien dat die 2 baancommisarissen over die putdeksels struikelden

"Beautiful Clean Coal"
Hele uitputting zo...Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:38:
Gelukkig begint over 20 minuten FP2.. Want ik ben nu wel een beetje putdeksel-moe
Mijn boefje is liev!
Rustig aan, straks zit je nog in de put!Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:38:
Gelukkig begint over 20 minuten FP2.. Want ik ben nu wel een beetje putdeksel-moe
Gp2 gelukje..
Marshall heeft geluk. Nu al meer gebeurd dan vorige gp
[ Voor 27% gewijzigd door Tito129 op 26-04-2019 14:48 ]
Tito129 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:47:
https://twitter.com/vanga.../1121745808829898752?s=21
Gp2 gelukje..
Marshall heeft geluk. Nu al meer gebeurd dan vorige gp

- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, jij bent hier de huishistoricusDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:51:
Dus ik begrijp echt niet waarom mensen verbaast zijn dat het zo'n puinzooi is. Kan niemand zich nog die keer herinneren dat er een auto crashte in het kasteel en dat het bijna een kwartier duurde voordat die eindelijk werd verwijderd?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kan het niet meer terugvinden, maar ben het zeker niet vergeten.Pathogen schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:52:
[...]
Nee, jij bent hier de huishistoricusIk zat na je eerste referentie al te wachten op een linkje
Was dat niet Perez?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:54:
[...]
Ik kan het niet meer terugvinden, maar ben het zeker niet vergeten.
Bensimpel
Positieve meneer
Waarom bouwen ze dan ook een kasteel zo midden op de baan?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:51:
Dus ik begrijp echt niet waarom mensen verbaast zijn dat het zo'n puinzooi is. Kan niemand zich nog die keer herinneren dat er een auto crashte in het kasteel en dat het bijna een kwartier duurde voordat die eindelijk werd verwijderd?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dertien keer Dakar rijden en dan je camper vastzetten in het zand van Schubbekutteveen... 😜 Vanavond ben je aan de beurt in het Formule 1 Café, @TimCoronel! 😏 #F1 pic.twitter.com/RBV9WjV4sG
— Rob van Gameren (@VanGamerenF1) 26 april 2019
Niet helemaaaaaal on topic, maar ik vind hem geweldig
Je kunt je ook afvragen waarom ze hier überhaupt een race organiseren. Behalve het geldBensimpel schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:56:
[...]
Waarom bouwen ze dan ook een kasteel zo midden op de baan?![]()
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
MAXGliding schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:03:
Bottas meteen rechtdoor en tijdens de drift even tegen de muur.

- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij was het een andere auto. Het probleem is dat er heel wat crashes in Baku zijn geweest. Ik weet wel vrij zeker dat het een vrije training was.
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup en af en toe wat audioglitches.zynex schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:05:
Nog meer mensen last van af en toe wat lage frame rates bij F1TV pro? Vorige week had ik het niet en browser wisselen lijkt niet te helpen.
Yes, hier hetzelfde. Nu even van Firefox naar Chrome gewisseld, het lijkt beter - maar als andere gebruikers er ook last van hebben zou het vast niet uitmakenzynex schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:05:
Nog meer mensen last van af en toe wat lage frame rates bij F1TV pro? Vorige week had ik het niet en browser wisselen lijkt niet te helpen.
en alweer doorgeschoten..MAXGliding schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:03:
Bottas meteen rechtdoor en tijdens de drift even tegen de muur.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was Hamilton.
Kijk, dit is nou hoe je een topic kan laten ontsporen. Doe niet.
[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2019 15:16 ]
P17 ondertussenAri Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:13:
RBR heeft z'n zaken zo te zien weer niet op orde met Max op 14...
spoiler:wie hapt
-
You fooled meAri Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:13:
RBR heeft z'n zaken zo te zien weer niet op orde met Max op 14...
spoiler:wie hapt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"I accidentally hit energy instead of radio"
[ Voor 58% gewijzigd door JB op 26-04-2019 15:17 ]
Mijn boefje is liev!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat is wel een understatement!I shunt it
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Max heeft 2 a 3 rondes geredenhoevenpe schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:16:
Heeft Max al een ronde gereden of is het vooral de rest die de muur in gaat?
Alleen die van Ham in de kwali en de Red Bull boys van vorig jaar kan ik me nog goed herinneren.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:05:
[...]
Volgens mij was het een andere auto. Het probleem is dat er heel wat crashes in Baku zijn geweest. Ik weet wel vrij zeker dat het een vrije training was.
Vaag kan ik me nog een crash van Palmer en Williams herinneren. Misschien dat het een van deze 2 was?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.