Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik dacht dat het een Williams was waar het zo lang duurde. Maakt verder ook niet uit. Kijk nu maar en je ziet waarom het zo lang duurt. Ze kunnen die auto's gewoon niet snel van de baan halen.ppbruins schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:18:
[...]
Alleen die van Ham in de kwali en de Red Bull boys van vorig jaar kan ik me nog goed herinneren.
Vaag kan ik me nog een crash van Palmer en Williams herinneren. Misschien dat het een van deze 2 was?
Tja, de kraan hebben ze in FP1 al gesloopt.JB schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:18:
Takelwagen zonder kraan. Chapeau Baku!
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2019 15:20 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al doende leert menJB schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:18:
Takelwagen zonder kraan. Chapeau Baku!
-
[Video: https://twitter.com/afcajaxpro_/status/1121765645601976320]sambalbaj schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:17:
blijft het lachertje van het circuit die Stroll
Verstandig van trainen zal er niet veel komen in dat Baku vrees ik

"Beautiful Clean Coal"
Momentsleutel voor de putdeksel.zynex schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:20:
Wat was die pomp bij Torro Rosso? Boel nog ff ontluchten?
Mijn boefje is liev!
F2 begon half uur later, formule 2Sir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:23:
Ik dacht dat FP2 een half uur later begon... is het toch om 15u begonnen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
yepSir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:23:
ik heb hier gewoon het gevoel dat als hij links doorgereden was er geen enkel probleem was, maar misschien ben ik daarom geen F1 coureur geworden.
Dat was Formule 2 die om 15:30 lokale tijd begon, een half uur later dan volgens de planning.Sir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:23:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je hebt niet veel gemist, gewoon weer een rode vlagSir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:23:
-
Zelfs zijn Engineer hoor je vertwijfeld reageren in de trant van dat ie erop zat te wachten
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Voor autocross ga ik wel naar Drenthe oid. Wat mij betreft mag dit circuit van de agenda afgehaald worden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel der ook afDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:27:
Maar ik denk dat mijn conservatieve inschatting van vijf auto's die van de baan schieten, nu al te conservatief was. Moet je nagaan dat FP1 na enkele minuten afgelopen zijn en FP2 ook stil lag.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
gewoon pech toch?JeroenTheStig schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:30:
Te gek voor woorden dat deze ongetalenteerde circusclown dankzij de zak geld van z’n papa in een F1 wagen zit, terwijl een sloot aan talenten langs de kant staat. Wat mij betreft past hij in dezelfde categorie paydrivers als Taki Inoue, Pedro Diniz, Jean Deniz Delatraz en Yuji Ide.
Blijft toch opvallend bij deze baan.
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vaste locatie, vast netwerk.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Het betreft vooral de achterbanden hoor ik zo. Dus dat is het gevolg van die 100 > 80 graden voorverwarming.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:31:
En ze krijgen hun banden weer niet op temperatuur hier.
Het niet hebben van talent kun je inderdaad ook gewoon pech noemen ja
- DaniëlWW2
- Niet online
Vorig jaar was het ook zo. De voorverwarming zal niet helpen, maar deze baan is ook niet best.Sir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:32:
[...]
Het betreft vooral de achterbanden hoor ik zo. Dus dat is het gevolg van die 100 > 80 graden voorverwarming.
Hoeveel gaan er morgen tijdens de qualificatie de muur in als het nog eens 5 seconden per ronde sneller gaat?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:27:
Maar ik denk dat mijn conservatieve inschatting van vijf auto's die van de baan schieten, nu al te conservatief was. Moet je nagaan dat FP1 na enkele minuten afgelopen was en FP2 ook stil lag.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zo te zien aan de wegmarkeringen is het asfalt niet zo tijdelijk.Comp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:31:
Ik blijf het vreemd vinden van dat putdeksel - ik begreep - van voorgaande jaren - dat het "asfalt" er tijdelijk ligt, dan metsel je zoiets toch gelijk dicht?
- DaniëlWW2
- Niet online
Er gaat zeker iemand in de muur hier.hoevenpe schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:33:
[...]
Hoeveel gaan er morgen tijdens de qualificatie de muur in als het nog eens 5 seconden per ronde sneller gaat?
Ik dacht dat het tijdelijke asfalt alleen in het ‘steegje’ bij het kasteel over de kinderkopjes heen lagComp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:31:
Ik blijf het vreemd vinden van dat putdeksel - ik begreep - van voorgaande jaren - dat het "asfalt" er tijdelijk ligt, dan metsel je zoiets toch gelijk dicht?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar zonder $$Papa$$ zou het hele team niet meer bestaan lolJeroenTheStig schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:30:
Te gek voor woorden dat deze ongetalenteerde circusclown dankzij de zak geld van z’n papa in een F1 wagen zit, terwijl een sloot aan talenten langs de kant staat. Wat mij betreft past hij in dezelfde categorie paydrivers als Taki Inoue, Pedro Diniz, Jean Deniz Delatraz en Yuji Ide.
"Beautiful Clean Coal"
op een zachtere compoundSir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:34:
GAS voor de verandering even 6 tienden sneller dan VER.
Dat is ook de enige reden dat hij nu - ipv Ocon - in die auto zit.leekers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:34:
[...]
Maar zonder $$Papa$$ zou het hele team niet meer bestaan lol

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Is alsnog een verbetering. Vorige race kwam GAS niet eens dichtbij op een betere compound.
En wij dus wéér naar die andere clown moeten kijken. Pleur toch op met die zendtijd verneukerij om hem steeds in beeld te brengenComp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:36:
[...]
Dat is ook de enige reden dat hij nu - ipv Ocon - in die auto zit.

Mijn boefje is liev!
Je moet eigenlijk soms ook blij zijn dat zulke payed drivers bestaan en hier hun geld in willen pompen. Anders had de F1 uit 5 teams bestaan.JeroenTheStig schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:30:
Ben het met je eens dat ik liever coureurs zie met meer talent, maar dit roepen is wat te kort door bocht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
What's next?
Clownpakken race op 3 wielers?
Achja ik zie liever stroll dan ocon in een F1 auto.Comp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:36:
[...]
Dat is ook de enige reden dat hij nu - ipv Ocon - in die auto zit.
Nouja, Max & Daniel in de race staat toch nog steeds hoog in het lijstjeewoud75 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:38:
Eerst een putdeksel die een F1 wagen sloopt, dan vervolgens rijdt een takelwagen met daarop de gesloopte Williams tegen de onderkant van een brug en Strollie-wanna-bee-a-f1-driver-bollie die een wagen halveert aan de voorkant. Wordt steeds maffer daar in Baku..
What's next?
Maar ook die 2 TR wagens tegen elkaar, was dezelfde race toen? Vet en Ham met de 'breaktest'
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dan nog de twee marshalls die mee gaan duwen voor de achterwielen en bijna overreden worden.ewoud75 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:38:
Eerst een putdeksel die een F1 wagen sloopt, dan vervolgens rijdt een takelwagen met daarop de gesloopte Williams tegen de onderkant van een brug en Strollie-wanna-bee-a-f1-driver-bollie die een wagen halveert aan de voorkant. Wordt steeds maffer daar in Baku..
What's next?
Oja: die 2 clowns. aka de dikke en de dunne...StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:40:
[...]
En dan nog de twee marshalls die mee gaan duwen voor de achterwielen en bijna overreden worden.
Qua hoog clown gehalte vind ik dat ‘ongeluk’ van GRO hoger staan dan RIC&VERSinergyX schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:39:
[...]
Nouja, Max & Daniel in de race staat toch nog steeds hoog in het lijstje![]()
Maar ook die 2 TR wagens tegen elkaar, was dezelfde race toen? Vet en Ham met de 'breaktest'
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vergeet Alonso niet die in Baku na 1 ronde op 2 banden terug naar de pit strompelt om vervolgens de race uit te rijden en als 7e eindigt.SinergyX schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:39:
[...]
Nouja, Max & Daniel in de race staat toch nog steeds hoog in het lijstje![]()
Toch niet zo raar, die verwachten echt niet dat de coureur in de auto ineens gas gaan geven terwijl ie geduwd wordt?StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:40:
[...]
En dan nog de twee marshalls die mee gaan duwen voor de achterwielen en bijna overreden worden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mijn boefje is liev!
De auto die wint zal geen wielen meer hebben. Of PUT wint 'em.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Door een mooie slipstream.
[ Voor 8% gewijzigd door Jelte op 26-04-2019 15:49 ]
STR z'n auto staat in de garageJB schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:44:
340 op de klok bij STR, lekker hoor!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
En in een hotlap... Max heeft volgens mij alleen nog maar een longrun gedaan.koli-man schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:45:
Het lijkt er bijna op also Gasly het gaspedaal gevonden heeft. Nog wel een compound zachter dan Verstappen maar toch.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
krijgt hem niet meer weg..
[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 26-04-2019 15:47 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat was Singapore.Comp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:47:
Was het niet op dit circuit dat Max Verstappen die leguaan tegen kwam?
Nee, dat was in SingaporeComp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:47:
Was het niet op dit circuit dat Max Verstappen die leguaan tegen kwam?
Gasly: "Nee ik weet een snellere weg"
TomTom: "Sla linksaf"
Gasly: "Nee f$ck it! Ik ga mijn eigen weg"
En RIC weet ook een snellere weg. Mooie rokende remmen erbij.
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 26-04-2019 15:49 ]
Qu3st schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:48:
TomTom: "Over 200 meter linksaf"
Gasly: "Nee ik weet een snellere weg"
TomTom: "Sla linksaf"
Gasly: "Nee f$ck it! Ik ga mijn eigen weg"

Is weer wat anders dan een brandende motorSir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:49:
VUUR! Ik zag brandende remmen bij RIC.
-
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Vorig jaar ging zo ongeveer iedereen echt van de baan.Ari Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:48:
Volgens mij gaat iedereen vandaag wel even van de baan.
Dat krijg je als je 30s stilstaat. Kunnen die remblokken wel hebben.Sir_Lion schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:49:
VUUR! Ik zag brandende remmen bij RIC.
En RIC laat wel prutswerk zien zeg
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Ala delantera d Red Bull con corte en punta d flaps, diferente curvatura y marcas para monitorizar flexión. pic.twitter.com/MQ26fve5FK
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 april 2019

Bron
Monaco is leuk maar het "circuit" slaat natuurlijk nergens opPierre schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:21:
[...]
Schijnbaar hebben ze dus dat niet gedaan. En dat laatste ben ik sowieso met je eens, straks krijgen we Monacoweer, daar heb ik nu al geen zin in.
Ik herinner me Max zijn inhaalrace nog.Comp User schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:00:
Het enige wat je daar kunt is filerijden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij houdt de auto wel uit de muur. Dat kunnen we niet van Stroll zeggen.
Maar RIC wordt betaald om te rijdenppbruins schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:02:
[...]
Hij houdt de auto wel uit de muur. Dat kunnen we niet van Stroll zeggen.
Kvyat had al problemen met de stuurinrichting, ben benieuwd of dit hier uit voorkomt.
Ohnee, gewoon zijn eigen schuld...
[ Voor 14% gewijzigd door Edd op 26-04-2019 16:05 ]
-
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2019 16:06 ]
Kolere waait daar aardig hard in de bocht.
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2019 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.