Een zo'n kerel gebruikte aardig wat kracht om ze vast te schroeven.. zal toch wel goed dicht zittenAri Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
Die putdeksels worden zo te zien niet met een momentsleutel
13:37
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een zo'n kerel gebruikte aardig wat kracht om ze vast te schroeven.. zal toch wel goed dicht zittenAri Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
Die putdeksels worden zo te zien niet met een momentsleutel
Ik mag toch hopen dat een verzameling van de meest vooraanstaande ingenieurs wel in staat is om een putdeksel goed vast te lassen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
[...]
Als ze de putdeksels niet allemaal dicht krijgen dan kan het. Zal niet gebeuren, maar het kan.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Mwah, zag je die spillebeentjes?Nibbz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:47:
[...]
Een zo'n kerel gebruikte aardig wat kracht om ze vast te schroeven.. zal toch wel goed dicht zitten
Beetje lullig maar wat maken gridstraffen uit voor Williams?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
[...]
Groter probleem is dat de batterijen en controle elektronica best wel eens kapot kunnen zijn. Dat gaat gedoe worden want Williams zal hier geen gridstraffen voor willen nemen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
En anders doet Magnussen het zelf wel. Hij was een lasser voordat hij zijn zitje kreeg.Mugwump schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:47:
[...]
Ik mag toch hopen dat een verzameling van de meest vooraanstaande ingenieurs wel in staat is om een putdeksel goed vast te lassen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haas heeft al eens schade geclaimed bij de organisatie van de Maleisische Grand Prix. Dus het kan wel.Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:44:
[...]
Beetje domme organisatie als ze dat niet mee pakken. Volgens mij is de enige uitzondering dat de organisatie wel naar rijders een claim kan leggen (als ze een tuinman in moeten huren om een zandbak aan te harden ofzo)
-
Maar Haas is Amerikaans he, die zijn kampioen aanklagenEdd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:48:
[...]
Haas heeft al eens schade geclaimed bij de organisatie van de Maleisische Grand Prix. Dus het kan wel.
Er zit niks anders op dan Mr. Mountain inhuren
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou, dan staat Russel achter Kubica. Is niet eerlijk voor Russel.Grimmie187 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:48:
[...]
Beetje lullig maar wat maken gridstraffen uit voor Williams?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
-
Formula 1 beter dan Indy.Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:49:
Dit alles doet mij denken aan een aflevering van Mythbusters waarin ze testen of een Indy car een putdeksel van het circuit indianapolis op konden tillen doormiddel van zuigkracht. Dat was toen ontkracht
Ach, meer tijd voor studie..Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:50:
Pfff.. Kijk je uit naar FP1. Begint die eindelijk. Is die na een 15 minuten weer afgelast.
Wat nu? Werken??
Ja pffff, indycar...Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:49:
Dit alles doet mij denken aan een aflevering van Mythbusters waarin ze testen of een Indy car een putdeksel van het circuit indianapolis op konden tillen doormiddel van zuigkracht. Dat was toen ontkracht
[ Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 26-04-2019 11:51 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Als je op Zandvoort of de Nurburgring de vangrail sloopt krijg je echt wel een rekening. En Haas heeft dus vorig jaar succesvol een claim bij het circuit van Sepang neergelegd voor een vergelijkbaar incident.Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:44:
[...]
Beetje domme organisatie als ze dat niet mee pakken. Volgens mij is de enige uitzondering dat de organisatie wel naar rijders een claim kan leggen (als ze een tuinman in moeten huren om een zandbak aan te harden ofzo)
[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 26-04-2019 11:52 ]
Ik hoop het niet, maar het eerste wat ik dacht is of die brug ergens dit weekend niet een keer omlaag komtDacuuu schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
Alles komt in 3e..putdeksel, viaduct wat is next?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik denk een nieuwe bodemplaat met extra veel spinazieYonix schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:51:
Die vrouw gaat een putdeksel maken of een pizza, één van die twee.
Op de openbare weg ook hoorErapaz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:51:
[...]
Als je op Zandvoort of de Nurburgring de vangrail sloopt krijg je echt wel een rekening.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Williams heeft niks te willen. Die krijgen ze of die krijgen ze niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
Groter probleem is dat de batterijen en controle elektronica best wel eens kapot kunnen zijn. Dat gaat gedoe worden want Williams zal hier geen gridstraffen voor willen nemen.
Ik begrijp het niet, je maakt een putdeksel met bajonet sluiting. Dan blokkeer je de draaibeweging met een pin en dan komt die deksel echt niet los tenzij de verbinding breekt.Mugwump schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:47:
[...]
Ik mag toch hopen dat een verzameling van de meest vooraanstaande ingenieurs wel in staat is om een putdeksel goed vast te lassen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Daar was Russell ook al achter gekomenCowamundo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:53:
Nu zie je die lui toch bij elke putdeksel die mega sleutel best ver rond kunnen draaien.... Dan zit het toch niet vast!?!?
alles kan off-topic
Je kunt ook de bout kapot draaien als je te ver door draait. Dus vast is vast. Maar in dit geval was voor 1 put vast net niet vast genoeg... Denk ikCowamundo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:53:
Nu zie je die lui toch bij elke putdeksel die mega sleutel best ver rond kunnen draaien.... Dan zit het toch niet vast!?!?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Mijn boefje is liev!
Of het laat domweg te simpel los. Welk circuit heeft in het verleden eens alles vast gelast, na zo'n incident? Omdat rijders anders gewoon niet wilden, dacht Monaco met Button toen, niemand voelde zich veilig genoeg zonder extra maatregelen (helpt dat Button vrij druk was met de F1 Drivers AssociationCowamundo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:53:
De putdeksel werd even daarvoor losgereden door Leclerc. Hij reed er met zijn rechterachterwiel overheen waardoor hij eruit wipte. De eerstvolgende die aankwam was Russel.Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:49:
een treffende spreuk
Of iemand had de loctite flesjes met WD40 gevuldDeKaerften schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:55:
Ze waren de loctite vergeten, denk ik...
Stond ergens een kraan waar ze wel wat olie vandaan kunnen halenBansheeben schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:56:
[...]
Of iemand had de loctite flesjes met WD40 gevuld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 12% gewijzigd door Holk op 26-04-2019 11:59 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 26-04-2019 11:59 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zul je zien dat het dadelijk opeens gaat plensen in Baku en dat de riolering daar verstopt zitPierre schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:59:
Mag hopen dat ze die dingen nu never nooit meer los krijgen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik begrijp de gedachte. Maar dit zeg je toch niet? Alsof het rijden van een F1 wagen een vervelend bijbaantje is voor hem
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mercerders has a lot of work to do
Het is toch lefty no thefty, righty lose that tighty?Bansheeben schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:00:
Track Marshall 1 tegen Track Marshall 2:
"Aahh, so righty tighty, lefty loosey. Gotcha!"
ICE ICE Baby
En dan nog verbaasd het mensen, dat hij arrogant genoemd wordt. Wat een houding zeg, met zo'n houding kan hij wel WDC zijn, maar verdien je die plek bij Mercedes nietJasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:02:
[...]
Ik begrijp de gedachte. Maar dit zeg je toch niet? Alsof het rijden van een F1 wagen een vervelend bijbaantje is voor hem
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 26-04-2019 12:08 ]
Haha ja het is wellicht Azerbeidzjaanse draadCowamundo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:05:
[...]
Het is toch lefty no thefty, righty lose that tighty?
Hamilton laat gewoon zien dat er belangrijkere zaken op aarde zijn dan Formule 1 en dat is ook zo.Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:05:
[...]
En dan nog verbaasd het mensen, dat hij arrogant genoemd wordt. Wat een houding zeg, met zo'n houding kan hij wel WDC zijn, maar verdien je die plek bij Mercedes niet
Ik zou als werkgever ook helemaal niet blij worden van dat soort uitlatingen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mwah, F1 is niet het enige wat dit weekend rijdt.Holkers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:57:
Mijn inschatting is dat er vandaag niet gereden gaat worden, dat FP3 FP1 gaat worden, Kwalificatie tijd FP2 en dat de kwalificatie op zondag ochtend gaat plaatsvinden.
Belachelijke reaktie , natuurlijk heeft Hamilton 1000 % gelijk en is het gewoon ridicuul en onverantwoordelijk dat die deksels niet gecheckt zijn en dat hij dus die reaktie geeft omdat hij niet ronduit wil zeggen op instagram dat het gewoon achterlijk is dat het uberhaupt gebeurd .Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:05:
[...]
En dan nog verbaasd het mensen, dat hij arrogant genoemd wordt. Wat een houding zeg, met zo'n houding kan hij wel WDC zijn, maar verdien je die plek bij Mercedes niet
"Beautiful Clean Coal"
Zo, die heeft geluk gehad.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:06:
[Embed: title]
https://streamable.com/oej0i
Leclerc reed over die putdeksel heen en los. Die zat dus helemaal niet vast.
Als het tijdschema in gevaar komt, worden de F2 sessie eerder geschrapt dan F1.Ryur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:09:
[...]
Mwah, F1 is niet het enige wat dit weekend rijdt.
F2 moet ook nog een kwalificatie & 2x races houden (en volgens mij zelfs nog een vrije training).
Dus waar ga jij die in 'jouw schema' zetten?
-
Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:02:
[...]
God, wat een zure reacties zeg. Dit is duidelijk met een knipoog gepost (het GoT gedeelte). In het eerste heeft hij gewoon gelijk.Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:05:
[...]
Ik zou als werkgever ook helemaal niet blij worden van dat soort uitlatingen.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Dit is juist TOTAALSup4rdurt schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:12:
[...]
[...]
God, wat een zure reacties zeg. Dit is duidelijk met een knipoog gepost (het GoT gedeelte). In het eerste heeft hij gewoon gelijk.
een treffende spreuk
Owing to the damage caused by the loose drain cover, #GR63's car will require a chassis change and therefore, due to regulations, he will not be able to run until #FP3 tomorrow. #AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/Jff27JmeWo
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 26 april 2019
-
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Al meer bekend of FP2 wel door gaatEdd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:30:
Russell rijdt vandaag niet meer, morgen in FP3 is die er weer.
[Twitter]
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Behoorlijke schadepost voor Williams vraag me af of ze niet een schadeclaim bij de organisatie of veiligheids commisie zullen indienen .Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:30:
Russell rijdt vandaag niet meer, morgen in FP3 is die er weer.
[Twitter]
[Afbeelding]
"Beautiful Clean Coal"
Ik heb nog niets gezien van uitstel of afstel, dus ga ik er wel vanuit dat het doorgaat.JB schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:32:
[...]
Al meer bekend of FP2 wel door gaatKan me bijna niet voorstellen dat ze op tijd klaar zijn met al die deksels...
-
Een volledig nieuw chassis, oef. Dat kost geld, zeker voor een team als Williams.leekers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:33:
[...]
Behoorlijke schadepost voor Williams vraag me af of ze niet een schadeclaim bij de organisatie of veiligheids commisie zullen indienen .
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Niet te hard lachen ik kan me een voorval herinneren op Zandvoort dat de Opel Blitz van de baankommisarissen op zijn kant ging met iedereen achterin omdat diegene die stuurde (nee ik noem geen namen ) dacht dat hij de broer van een zekere Senna was .MAZZA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:35:
Vandaag is een mooie dag voor werkloze mensen die schoenen met klittenband hebben omdat ze geen veters kunnen strikken, twee linkerhanden hebben, links en rechts niet van elkaar kunnen onderscheiden en soep eten met een vork.
U kunt altijd baancommisaris in Baku worden
"Beautiful Clean Coal"
Tricolores schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:31:
Wat een ongelofelijk amateurisme. Losse putdeksels en een takelwagen die blijkbaar niet onder een brug door kan. Arme F1.
Wij zitten gewoon onder het werk op Gathering of Tweakers. Mag hij ook een keer?Crashhill schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:39:
Geniaal toch van Lewis; het zegt juist heel veel over zijn mentaliteit; nu dat ik eindelijk een vrij uurtje heb kan ik GoT kijken. Mensen interpeteren zoeen teksts zelf. Dat mensen er negatief naar kijken; zegt meer over deze mensenMaandag nieuwe aflevering GoT toch?
Haha,
alles kan off-topic
Game of Thrones dus?Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:09:
[...]
Hamilton laat gewoon zien dat er belangrijkere zaken op aarde zijn dan Formule 1 en dat is ook zo.
Ik zie hem ook nooit, maar wat bedoel je eigenlijk?pro_6or schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:26:
[...]
Dit is juist TOTAALniet grappig. Ik heb Lewis hier nog werkelijk NOOIT gezien.
Henk!pannekoek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:47:
[...]
Ik zie hem ook nooit, maar wat bedoel je eigenlijk?
Mijn boefje is liev!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sure, maar dat is niet het geval, dus lekker lachen en doorrrrhoevenpe schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:50:
Vraag me af of Hamilton het ook zo grappig had gevonden als zijn Mercedes nu in de prak lag door zo'n deksel. Laat staan dat Seb of Max er grappen over zouden maken...
De vrachtwagen kon prima onder de brug door..... als ze de kraan wat verder hadden laten zakkenTricolores schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:31:
Wat een ongelofelijk amateurisme. Losse putdeksels en een takelwagen die blijkbaar niet onder een brug door kan. Arme F1.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 26-04-2019 12:52 ]
Kraant geen haai naar..FastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:52:
Training afgelast
Putdeksel niet
Gejat van iemand op gpupdate
Mijn boefje is liev!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Oeh, dat was een mooi bruggetje!
Hij laat zich niet kisten..
Mijn boefje is liev!
Ziet er uit als een doodskist voor de huidige wagen
Hij mag FP2 niet rijden, nieuw chassis betekent sowieso volgende dag pas weer mogen rijden volgens de regels. Ook als ze de onderdelen in Baku hadden gehad.FastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:57:
Nieuw chassis en vloer en mogelijk ook powerunit onderdelen voor Russel, FP2 rijd ie sowieos niet.
Dus FP2 zal ook een half uurtje later starten? Dat is tenminste de verwachting die ik nu heb.Theswitch schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:58:
https://twitter.com/FIA_F2/status/1121729666841235456
Due to earlier track maintenance, the Formula 2 qualifying session will now start at 1530 local time, 30 minutes later than originally scheduled
-
Gewoon chassisnummer uitzagen en in de nieuwe wagen lassen. Dat doen we hier ook bij het omkatten van gestolen import auto'sSuicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:59:
[...]
Hij mag FP2 niet rijden, nieuw chassis betekent sowieso volgende dag pas weer mogen rijden volgens de regels. Ook als ze de onderdelen in Baku hadden gehad.
alles kan off-topic
Had ik inmiddels ook begrepen, waarom is dat? Als de auto op tijd klaar is voor FP2 waarom zou hij dan de volgende dag pas mogen rijden?Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:59:
[...]
Hij mag FP2 niet rijden, nieuw chassis betekent sowieso volgende dag pas weer mogen rijden volgens de regels. Ook als ze de onderdelen in Baku hadden gehad.
Iedere rechtgeaarde tweaker denk bij het zien van de term GoT natuurlijk meteen aan de échte betekenis daarvan, Gathering of Tweakers.pannekoek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:47:
[...]
Ik zie hem ook nooit, maar wat bedoel je eigenlijk?
een treffende spreuk
Ik weet het niet precies, mijn vermoeden zegt mij dat ze er dan vanuit gaan dat iemand een hele zware klapper heeft gehad en zo verplicht wordt een dag (grofweg) rust te nemen.FastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:03:
[...]
Had ik inmiddels ook begrepen, waarom is dat? Als de auto op tijd klaar is voor FP2 waarom zou hij dan de volgende dag pas mogen rijden?
[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 26-04-2019 13:06 ]
Volgens mij is dit om er voor te zorgen dat de monteurs meer de tijd nemen om alles goed op te bouwen.FastFred schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:03:
[...]
Had ik inmiddels ook begrepen, waarom is dat? Als de auto op tijd klaar is voor FP2 waarom zou hij dan de volgende dag pas mogen rijden?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Bijprogramma’s, boeit niet. Zo denkt de organisatie ook en als het moet zal de F2 plaats maken voor de F1Ryur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:09:
[...]
Mwah, F1 is niet het enige wat dit weekend rijdt.
F2 moet ook nog een kwalificatie & 2x races houden (en volgens mij zelfs nog een vrije training).
Dus waar ga jij die in 'jouw schema' zetten?
Paar seizoenen geleden heeft HAAS eens flinke schade gereden door een put die niet goed dicht was. Die hebben schadeclaim bij het circuit ingediend en ook betaald gekregen; echter heeft die zaak volgens mij meer dan een jaar geduurd. Heel snel zal Williams dus geen geld gaan zien vermoed ik.leekers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:33:
[...]
Behoorlijke schadepost voor Williams vraag me af of ze niet een schadeclaim bij de organisatie of veiligheids commisie zullen indienen .
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De auto zal neem ik aan ook weer door de keuring moeten? Daar moet ook tijd voor zijn.SnowDude schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:05:
[...]
Volgens mij is dit om er voor te zorgen dat de monteurs meer de tijd nemen om alles goed op te bouwen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Kan Russell eventueel een F2 wagen lenen, zal niet langzamer zijn dan hij gewend is.Holkers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:06:
[...]
Bijprogramma’s, boeit niet. Zo denkt de organisatie ook en als het moet zal de F2 plaats maken voor de F1
alles kan off-topic
Hij moet inderdaad zowieso volledig gekeurd worden.asing schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:08:
[...]
De auto zal neem ik aan ook weer door de keuring moeten? Daar moet ook tijd voor zijn.
Nu zal Russel hier niet echt last van hebben in de vorm van spierpijn, hooguit enorm geschrokken.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq