jesus.... al die hydrolische olie er ook nog even over
en de takelwagen helemaal stuk
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Schande dat door prutswerk van de organisatie een team schade heeft.
Eerlijk gezegd zou ik het niet onredelijk vinden als het hele weekend nu gecancelled zou worden. Natuurlijk gaan ze het niet doen, staan teveel centjes op het spel. Maar voor Russel is nu door toedoen van die amateurs een eerlijk speelveld niet meer mogelijk. Ok, hij strijd normaal voor de voorlaatste plek maar toch, het is een van de spelers en dit voorval had nooit plaats mogen vinden.
Eerlijk gezegd zou ik het niet onredelijk vinden als het hele weekend nu gecancelled zou worden. Natuurlijk gaan ze het niet doen, staan teveel centjes op het spel. Maar voor Russel is nu door toedoen van die amateurs een eerlijk speelveld niet meer mogelijk. Ok, hij strijd normaal voor de voorlaatste plek maar toch, het is een van de spelers en dit voorval had nooit plaats mogen vinden.
alles kan off-topic
Lekt er ook olie van die kraan op de wagen.
Grote wtf gehalte.
Grote wtf gehalte.
en nu lekker hydrauliekvloeistof lekken op die peperdure auto
Auto vol gratis olie! Kan de Mercedes motor wel wat meer olie verbranden

Hahaha wat een toestand!
Hahaha wat een toestand!
Hahahaha, mooi man. FP1 is nu al interessant
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nou, vooral de kraan..Dj-sannieboy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:25:
Lol, de takelwagen sloopt ff een brug
Zo dat worden wat rechtzaken daar in Bakoe ... 
Iemand de boordradio van de vrachtwagenchauffeur? Was het Ericsson?!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik denk dat beide Ferrari's in een paar rondjes die putdeksel al lossen hebben getrokken.TrekDr0p schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:24:
Putdeksel heeft geen problemen gehad tijdens de F2, misschien langzaam los getrilt en door de grote zuigingskracht van de F1 auto eruit getrokken..
Had liever VET of LEC dit zien doen.. arme Williams.
Oh en.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
prutsers.
Die brug was wel buiten de baan.
Maar kan wel een extra dreun aan die auto geven. En alle hydrolische olie lekt er in.
Die brug was wel buiten de baan.
Maar kan wel een extra dreun aan die auto geven. En alle hydrolische olie lekt er in.
Hydraulische olie van de takelwagen over de Williams. Man man man
Olie..Dacuuu schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
Alles komt in 3e..putdeksel, viaduct wat is next?
Ah wat een smeerboel, de hele auto kan je nu wel weg mikken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik gok dat de volledige Williams auto afgeschreven kan worden
Ja en vergeet niet dat die KRAAN nu dus de auto waarschijnklijk er niet meer af kan tillen...
Yonix schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
Zo dat worden wat rechtzaken daar in Bakoe ...

Echt baknoeierds (Sorry)
En dit er bij, quote GPupdate.netDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
[...]
Ik denk dat beide Ferrari's in een paar rondjes die putdeksel al lossen hebben getrokken.
Oh en.
[Afbeelding]
Auto is al total los, moet hij eerst nog helemaal veilig gesteld gaan worden voor ze hem terug krijgen. Wat een bak faalhazerij op een hoopje zeg.De truck heeft de wagen van Russell inmiddels teruggebracht, maar de bovenkant van de kraan heeft de brug boven het circuit geraakt. Daarbij is een hydrauliekleiding geknapt en die loopt nu leeg boven de wagen van Russell. Je verzint het niet...
- DaniëlWW2
- Niet online
Mensen, zijn jullie die eindeloze operatie om een auto uit het kasteel te verwijderen al vergeten? 
Baku is gewoon altijd prachtige puinzooi.
Baku is gewoon altijd prachtige puinzooi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter dan dit gaat het dit weekend niet worden denk ik.Bansheeben schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
Hahahaha, mooi man. FP1 is nu al interessant
Ok einde fp1 dus.....
Pffft, wat een amateurisme! Zelfs heel FP1 wordt nu afgekapt... lekker hoor.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik hoop het welCowamundo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:28:
[...]
Beter dan dit gaat het dit weekend niet worden denk ik.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Session wil not be restarted
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://streamable.com/mqxkuJasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:25:
Iemand bewegend beed van de put en de kraan?
I served in a company of heroes.
Nou, ik kan weer an die arbeit
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Session will not be restarted.
Ik zou ook ff niet zo nodig hoeven als ik coureur was.. Niet echt een veilig gevoel..
Ik zou ook ff niet zo nodig hoeven als ik coureur was.. Niet echt een veilig gevoel..
Ah, LEC heeft de deksel alvast even losgereden
Geen FP1 meer dus, later op de dag wel FP2?
En Leclerc met erg veel mazzel!
En Leclerc met erg veel mazzel!
⏩ PVOutput☀️
Staat die nu met z'n hand zo'n deksel te testen?
Nee, dan weet je dat die echt vast zit joh

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk wel omdat hij twee snelle ronden had gezet.Edd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:29:
Reed LEC nou die putdeksel daar los?
Tandjes wat een klapper, ik denk dat Williams naast geld van de organisatie ook maar even een gangetje naar de FIA en F1 management moet maken, want dit moet je natuurlijk geen materiaalaantallen kosten op weg naar straffen, pure overmacht.
Waren die Marshalls nu met de hand de bouten van de putdeksels aan het controleren en aandraaien?
Is dit de laatste GP van Azerbeijan?
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Tja, je moet wat als je op P1 in FP1 wil eindigenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:30:
[...]
Waarschijnlijk wel omdat hij twee snelle ronden had gezet.
-
Live beelden van de baanmarshals in Baku:

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, het is elk jaar raak hier.Helixes schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:30:
Er wordt wel wat geschroefd zo lijkt het. Dus zo slecht zaten ze toch niet vast lijkt me. Misschien toch een geïsoleerde vibratie kwestie oid inderdaad.
Nu al meer gebeurd dan een heel weekend in China. Well done Baku
PSN: xMaurice93
Assen, kom er maar bij!Helixes schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:30:
alles kan off-topic
Voor je het eerst een vrije training aangezet, is dit een beetje wat iedere vrijdag gebeurt op het circuit? Of is dit diteen uitzondering?
Tja. Dit is wel een serieus safety issue.
Waar kwamen ook alweer die reclameborden los tijdens de race? Dat kon FOM ook niet echt waarderen, kan ik me herinneren....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Beste klapper wel https://twitter.com/afcajaxpro_/status/1121704849568096256
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
1.40,593 LEC
Maar die raakte dus half die deksel met een wiel en die kwam al omhoog.
Maar die raakte dus half die deksel met een wiel en die kwam al omhoog.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 26-04-2019 11:33 ]
(slecht) filmpje van rijden tegen viaduct (nogmaals, op linkje klikken):
[Twitter: https://twitter.com/Dave21UK/status/1121707651010891776]
[Twitter: https://twitter.com/Dave21UK/status/1121707651010891776]
Als Williams nou slim is sturen ze gelijk een cryptische factuur met genoeg onderdelen voor 4 autos naar de Gemeente Baku..
Scheelt weer in de kosten.
Eerst Silverstone, dan met de trein naar SPA, dan Zandvoort en vervolgens Assen.
⏩ PVOutput☀️
Sounds like a plan!Quad schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:33:
[...]
Scheelt weer in de kosten.
Eerst Silverstone, dan met de trein naar SPA, dan Zandvoort en vervolgens Assen.
Is dit einde oefening dit weekend voor 1 Williams?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vraag me nu wel af hoe veilig het hier ueberhaupt is. Ze rijden wel met 300 langs beton, zijn de safety maatregelen ook van deze kwaliteit? FIA schiet hier ook te kort in de controle.
een treffende spreuk
Ik denk wel met weemoed terug aan dat moment dat Charlie Whiting himself tegen een putdeksel aan het schoppen was in Maleisie 
https://wtf1.com/out/?url...atus%2F913680805670645760

https://wtf1.com/out/?url...atus%2F913680805670645760
[ Voor 31% gewijzigd door Chiron op 26-04-2019 11:49 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Een golden shower, maar dan net ff andersAri Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:26:
Lekt er ook olie van die kraan op de wagen.
Grote wtf gehalte.
Een quadruple header! Arme monteurs
- DaniëlWW2
- Niet online
En net op commentaar op Sky wat Honda heeft gebracht. Het is voornamelijk betrouwbaarheid, levensduur, maar ook een langere tijd dat ze een extra 10kW kunnen inzetten op hun hybride systemen.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2019 11:36 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hoe testen ze dat de nieuwe spec betrouwbaarder is dan de vorige?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:35:
En net op commentaar op Sky wat Honda heeft gebracht. Het is voornamelijk betrouwbaarheid, levensduur, maar ook een langere tijd dat ze een extra 10kW kunnen inzetten.
⏩ PVOutput☀️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat gaat een beste boete worden voor de organisatie daar. Overigens gebeurd het best wel vaker:
https://www.f1maximaal.nl...vaker-fout-met-putdeksels
https://www.f1maximaal.nl...vaker-fout-met-putdeksels
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ok. De vloer van die Williams is unserviceable.. Ophanging, monocoque, versnellingsbak.. Dat gaan ze niet redden vandaag vermoed ik..
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk een hele serie geüpdatet blokken draaien op dyno's tot ze ermee kappen.Quad schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:36:
[...]
Hoe testen ze dat de nieuwe spec betrouwbaarder is dan de vorige?
Russell zelf heeft volgens mij ook nog best geluk gehad.
Dat gebeurt toch precies onder hem en de dragende constructie van de bodem is finaal kapot.
Dat gebeurt toch precies onder hem en de dragende constructie van de bodem is finaal kapot.
Hahaha, lekker op de selfie foto met zijn allen.. Kansloos dit zeg.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat wordt een flinke schadeclaim bij de organisatie, vermoed ik.jgj82 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:37:
Ok. De vloer van die Williams is unserviceable.. Ophanging, monocoque, versnellingsbak.. Dat gaan ze niet redden vandaag vermoed ik..
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Groter probleem is dat de batterijen en controle elektronica best wel eens kapot kunnen zijn. Dat gaat gedoe worden want Williams zal hier geen gridstraffen voor willen nemen.Killjoy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:38:
[...]
Dat wordt een flinke schadeclaim bij de organisatie, vermoed ik.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik neem aan dat Williams de rekening naar Baku kan en mag sturen?
Russel gaat dit weekend niet meer rijden als Williams niet genoeg onderdelen heeft.
Hoewel een begrijpelijke principekwestie, maakt dat in het geval van Williams natuurlijk niet zo heel veel uitDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
[...]
Groter probleem is dat de batterijen en controle elektronica best wel eens kapot kunnen zijn. Dat gaat gedoe worden want Williams zal hier geen gridstraffen voor willen nemen.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Die gridstraf kunnen ze zelf oplossen door Kubica vrijwillig een plaatsje in te laten leveren.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
[...]
Groter probleem is dat de batterijen en controle elektronica best wel eens kapot kunnen zijn. Dat gaat gedoe worden want Williams zal hier geen gridstraffen voor willen nemen.
alles kan off-topic
Op Ziggo net: "en Williams zat al zo in de put" ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Daar ben ik dus ook bang voor, klotezooi.tlpeter schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:40:
Russel gaat dit weekend niet meer rijden als Williams niet genoeg onderdelen heeft.
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan gaat Mercedes wel klagen want zij krijgen waarschijnlijk dan de rekening.Moofnor schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:40:
[...]
Hoewel een begrijpelijke principekwestie, maakt dat in het geval van Williams natuurlijk niet zo heel veel uit
Volgens mij is een basis regel op elk circuit dat je elkaar niet aansprakelijk kunt stellen voor schade.Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:40:
Ik neem aan dat Williams de rekening naar Baku kan en mag sturen?
alles kan off-topic
En toch die zendtijd pakken, want sponsoren.
Maar goed, ik moet toegeven dat het best vermakelijk is om naar die stewards te kijken.
Maar goed, ik moet toegeven dat het best vermakelijk is om naar die stewards te kijken.
Tussen de teams ja, na crashes/aanrijdingen en zo.Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:42:
[...]
Volgens mij is een basis regel op elk circuit dat je elkaar niet aansprakelijk kunt stellen voor schade.
Dat geldt niet voor een circuit wat uit elkaar valt.
Elkaar inderdaad. Teams naar teams. Dit is team naar circuit toch?Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:42:
[...]
Volgens mij is een basis regel op elk circuit dat je elkaar niet aansprakelijk kunt stellen voor schade.
Beetje domme organisatie als ze dat niet mee pakken. Volgens mij is de enige uitzondering dat de organisatie wel naar rijders een claim kan leggen (als ze een tuinman in moeten huren om een zandbak aan te harden ofzo)Jasphur schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:43:
[...]
Elkaar inderdaad. Teams naar teams. Dit is team naar circuit toch?
alles kan off-topic
Echt mega zuur voor Williams... moet hun ook weer gebeuren
13:37
Het ziet er zo dom uit... OK dan schroeven we ze toch gewoon weer vast? Want die methode heeft zich toch zo goed bewezen te werken?
Zou het theoretisch mogelijk zijn dat de FIA de baan afkeurt en het einde race-weekend is?
Of is dat doemdenken?
Of is dat doemdenken?
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
- DaniëlWW2
- Niet online
Als ze de putdeksels niet allemaal dicht krijgen dan kan het. Zal niet gebeuren, maar het kan.Technomania ® schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:45:
Zou het theoretisch mogelijk zijn dat de FIA de baan afkeurt en het einde race-weekend is?
Of is dat doemdenken?
Tenzij het ding niet goed genoeg vast geschroefd zatPathogen schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:45:
Het ziet er zo dom uit... OK dan schroeven we ze toch gewoon weer vast? Want die methode heeft zich toch zo goed bewezen te werken?
Die putdeksels worden zo te zien niet met een momentsleutel vast gedraaid.
[ Voor 13% gewijzigd door Ari Gold op 26-04-2019 11:47 ]
1 voordeel..
Geen FP1, dus anderhalf uur minder testtijd op de baan.
Dus tijdens FP2 gaan ze gelijk voor de longruns, en kunnen ze weinig testen.
Met wat geluk krijgen we een beetje afwisselende strategieën hierdoor
Geen FP1, dus anderhalf uur minder testtijd op de baan.
Dus tijdens FP2 gaan ze gelijk voor de longruns, en kunnen ze weinig testen.
Met wat geluk krijgen we een beetje afwisselende strategieën hierdoor
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Was inderdaad al los. Russel zag het, maar helaas te laat. 

Letterlijk de putdeksel op de neus van Williams (net op Ziggo)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.