Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vettel doet zijn trackwalk zo;robpol schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:23:
HAM doet de track walk waarschijnlijk op z'n step![]()
[Afbeelding]

Naast puppy Bottas hebben we nu ook de puppy Hulk.
[Video: https://twitter.com/LarryNak/status/1121567426397605888]
Newey over Max. Is wat anders dan Berger eerder deze week zei.
https://nl.motorsport.com...-senna-kwaliteit/4375512/

[ Voor 35% gewijzigd door ppbruins op 26-04-2019 08:30 ]
Always enjoy my annual early morning track run here in Baku... No people on the circuit, people waking up in the apartment balconies above you and just some quiet alone time before the action begins on track! 🏃🏽♂️🏎🏁🇦🇿#CalmBeforeTheStorm #F1Baku pic.twitter.com/aHKElSiFpb
— Karun Chandhok (@karunchandhok) 26 april 2019
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zeg gasly.
PSN: xMaurice93
Idd, beetje fans mokkenMaurice079 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:57:
Benieuwd hoeveel kilo zand die Mercedes de eerste vrije training gaat meenemen. Als ze alweer lopen te blaten dat Ferrari sterk zal zijn, weet je al dat ze het hele weekend gaan domineren
Stiekem heb ik best hoge verwachtingen van RBR Honda. Vond de radio message van Verstappen over de batterij nogal "vaag" van afgelopen race. Betekent dat, dat hij zonder ERS deployment rond reed of dat de MGU-H van de Honda motor opeens zeer efficiënt is?
En afgelopen jaar deed de RB14 het zeer goed op Baku en Monza, daar zat het hem voornamelijk in het motor vermogen wat ze mistte...
Doet Maldonado nog mee?Tito129 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:43:
Doen we nog aan voorspellingen. Wie zorgt er voor de eerste code rood?
Ik zeg gasly.
Kvyat wel, dus dat bied mogelijkheden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik doe wel mee, ik zet in op Giovinazzi in de trainingen en Kvyat in de raceTito129 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:43:
Doen we nog aan voorspellingen. Wie zorgt er voor de eerste code rood?
Ik zeg gasly.
Vervang GIO voor STR tijdens de trainingen en ik ga met je mee.Suicyder schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:41:
[...]
Ik doe wel mee, ik zet in op Giovinazzi in de trainingen en Kvyat in de race

Over een uurtje FP1

[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 26-04-2019 09:53 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik zet conservatief in op 5.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van de baan schieten, dus ook zonder schade? Uuhm 15-20.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:
Dus, hoeveel auto's gaan er vandaag van de baan schieten tijdens de vrije trainingen?
Met schade? 3
FTFYDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:
Dus, hoeveel auto's gaan er vandaag van de baan schieten in de muur parkeren tijdens de vrije trainingen?
5 maar? Dat is idd wel heel conservatief.. Ik zie GRO al 3x gaan en VET doet het ook 2x. Dan komt de rest nog.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:
Dus, hoeveel auto's gaan er vandaag van de baan schieten tijdens de vrije trainingen?
Bij het kasteel zal wel weer de hotspot zijn.
Enne.. hèhè, eindelijk FP1.. Dat duurde lang...
-
Wijze woorden van Jolyon voor de coureursDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:

- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en f1tv hebben
eindelijk weer F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bij McLaren hebben ze ook groene verf.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:03:
Nou bij Ferrari zijn ze hun nieuwe bargeboards al groen aan het verven.

Krijgt RB in de F1 nu ook al concurrentie van Monster Energy Drink?ppbruins schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:08:
[...]
Bij McLaren hebben ze ook groene verf.
[Afbeelding]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
edit :
auto valt gewoon uit elkaar ja..
Gaat je vloer..
gelukkig hadden ze er daar genoeg van
[ Voor 65% gewijzigd door basvn op 26-04-2019 11:14 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2019 11:14 ]
Die staan al jaren op de MercedessenMugwump schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:12:
[...]
Krijgt RB in de F1 nu ook al concurrentie van Monster Energy Drink?
"RED FLAG - @GeorgeRussell63's car appears to have hit a manhole cover on the run down to Turn 3"basvn schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:13:
en wat was russel in de muur?
edit :
auto valt gewoon uit elkaar ja..
Gaat je vloer..
gelukkig hadden ze er daar genoeg van
[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-04-2019 11:16 ]
Wat een prutsers daar... Levensgevaarlijk...Ari Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:14:
Ging over een putdeksel heen?
yep, die zat blijkbaar niet vast.Ari Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:14:
Ging over een putdeksel heen?
Knalde omhoog tegen de onderkant van de auto
Moet worden dicht gelast.. dat kan wel ffies duren jaTheBrut3 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:15:
Dit gaat drama worden en heel lang duren.
Afgelopen jaar GRO toch een putdeksel incident?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, einde FP1 dit ben ik bang. Die moet dicht gelast worden en de baan geïnspecteerd.
Dit duurt nog wel even.
Dat krijg je met stratencircuitsPathogen schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:15:
Wie verzint er dan ook een f*cking putdeksel in een F1 circuit! Dan ben je toch compleet ongeschikt...
Maar Russell is klaar voor dit weekend? Of hebben ze nog een vloer bij Williams?
[ Voor 15% gewijzigd door Edd op 26-04-2019 11:17 ]
-
Mijn boefje is liev!
en dan hebben ze al zo weinig onderdelenDj-sannieboy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:15:
Russel over een putdeksel gereden, lekker dan. Gelukkig heeft Williams geld en onderdelen genoeg

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Aan de ene kant, ja, aan de andere kant zou je daarvoor toch wel een stuk tactischere plekken voor die deksels verwachten.
Dat kan er ook nog wel bij voor Williams. Als het tegen zit, dan zit ook alles tegen.
Maar de les bij stratencircuits is dus wel blijf het eerste half uur nog maar even binnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze kunnen maar beter een extra vloer hebben ja. Daar is niks meer van over.ppbruins schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:17:
[...]
en dan hebben ze al zo weinig onderdelen
[Afbeelding]
Aan de andere kant, misschien gaat de auto nu wel sneller.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Wat een lulhannessen daar...

en FIA heeft ook een steekje laten vallen lijkt me?
FTFYRazr schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:18:
Dit had eigenlijk beter bij een top team de Mercedes van Hamilton kunnen gebeuren (als het toch moet gebeuren).
- DaniëlWW2
- Niet online
Grapjas.Grimmie187 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:18:
Zet gewoon een pionnetje op die deksel, ze kunnen er best even omheen sturen de rest van FP1..
Maar ik denk dat erom heen rijden het ding echt weer los zal trekken en dan krijg je hem in de zijkant van je auto. Nog veel erger.

https://www.planetf1.com/...aysian-drain-cover-claim/
- DaniëlWW2
- Niet online

Mild? Ik denk dat dit geval voor meer schade heeft gezorgd.Ari Gold schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:20:
Leek een beetje op Seb en zn voorvleugel, maar dan de milde variant.

Zoo beste klapper voor George Russel!! Hele vloer kapot door een losse putdeksel! #AzerbaijanGP #BakuGP #F1 pic.twitter.com/4VnP8IvOXk
— Rick (@afcajaxpro_) 26 april 2019

Het is echt te hopen dat ze nog genoeg onderdelen hebben om dit weekend nog iets te kunnen doen..
Maar het laat je wel twijfelen aan de situatie op de rest van het circuit. Hoe snel kan je enkele tientallen putdeksels dichtlassen? Of zijn ze deze gewoon vergeten?
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
- DaniëlWW2
- Niet online

Of wel gecheckt, maar net door de F2 ''los'' gereden..-ION- schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
Maar hebben ze die putdeksels dus gewoon niet gecheckt voor de Grand Prix?
Die dingen zitten met een paar lasjes vast gemaakt, zodat ze na de GP weer normaal te gebruiken zijn.
Maar blijkbaar niet genoeg..

Dat zag er inderdaad niet goed uit.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:23:
Helemaal klaar, dat zijn de batterijen.![]()
[Afbeelding]
Aan de andere kant kunnen ze nu wel geld terugkrijgen voor hun waardeloze onderdelen.MAZZA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
Alle gein over Williams daargelaten, dit gun ik ze totaal niet. Na al die problemen kunnen ze dit natuurlijk niet hebben. Sneu voor ze.
Het is echt te hopen dat ze nog genoeg onderdelen hebben om dit weekend nog iets te kunnen doen..
Ik denk dat die Williams diffuser gewoon zo goed werkt, dat zelfs een vast gezet putdeksel van 100kg er niet tegenop gewassen is. Moet ook wel als Kubica kampioen wil worden natuurlijk.-ION- schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Niet goed genoeg. Wil niet zeggen dat die helemaal niet is gecheckt.-ION- schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
- DaniëlWW2
- Niet online
Auto lijkt zichzelf uit te hebben geschakeld omdat de hybride systemen kapot gingen.
Best tricky eigenlijk, als dat ding de onderkant inboort kan die nog redelijk gevaarlijk zijn voor de driver zelf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had liever VET of LEC dit zien doen.. arme Williams.
Van alle teams, kan Williams dit nog het minst hebben.MAZZA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
Alle gein over Williams daargelaten, dit gun ik ze totaal niet. Na al die problemen kunnen ze dit natuurlijk niet hebben. Sneu voor ze.
Dit gun je niemand maar inderdaad Williams al helemaal niet. Wat een prutsers daar in de woestijn want weer en zo. Lerend vermogen van een baksteen.MAZZA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:22:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Zie Button in Monaco een paar jaar geleden, die kreeg em bijna op zn kop..SinergyX schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:24:
Zou je denken, testen ze dat niet eerst of alles goed zit?
Best tricky eigenlijk, als dat ding de onderkant inboort kan die nog redelijk gevaarlijk zijn voor de driver zelf.
Rijdt die truck tegen de brug aan.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.