Klopt dat eens heeel gauw af..basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:47:
[...]
Tot nu toe doet de Honda het goed!
Wat problemen bij de STR´s, maar dat is in de vrije trainignen geweest. in de races nog niks geploft!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt dat eens heeel gauw af..basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:47:
[...]
Wat problemen bij de STR´s, maar dat is in de vrije trainignen geweest. in de races nog niks geploft!
Er is eigenlijk maar 1 motor kapot gegaan, die van Kvyat en dat was blijkbaar een productie fout waar ze zo te lezen al mee bezig waren aangezien dat een lastig iets was ofzo?basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:47:
[...]
*klopt af op een mooi stuk hout*
Honda’s investigation into Kvyat’s problem concluded that it was down to a “quality control issue”.
It said that is “one of the reasons” why it will fit what it's calling a ‘Spec 2’ engine to all four cars for Baku, the fourth race of the season.
[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 24-04-2019 09:59 ]
Beetje voorbarig. Niet dat ik de illusie heb dat ze het met drie motoren gaan redden, maar een nieuwe motor in Baku betekend toch niet automatisch het gebruik van vier motoren dit seizoen lijkt me.Moving to a second set of components at race four effectively guarantees Verstappen and Gasly will need a fourth engine, at least, towards the end of the year.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heb bijna een minuut naar die 2 plaatjes zitten kijken om erachter te komen wat nou de verschillen zijn. Toen las ik de tekst die je eronder hebt gezet
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zal het er voortaan boven zettenalexbl69 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:04:
[...]
Heb bijna een minuut naar die 2 plaatjes zitten kijken om erachter te komen wat nou de verschillen zijn. Toen las ik de tekst die je eronder hebt gezet.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Double stack die mis gaatTommyGun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
Ik heb er weer zin in! Op welke manier zal Ferrari het dit weekend gaan verkloten, altijd spannend!
Bocht 1 direct na de start.TommyGun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
Ik heb er weer zin in! Op welke manier zal Ferrari het dit weekend gaan verkloten, altijd spannend!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Laten ze dan deze keer Hamilton mee nemen ipv Verstappen (I know, was andere baan maar toch)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wel benieuwd of we nu een divebomb van RIC op HUL gaan zienPlayer1S schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:54:
[...]
Laten ze dan deze keer Hamilton mee nemen ipv Verstappen (I know, was andere baan maar toch)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hij heeft vorige race al geoefend.Bastie-88 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:57:
[...]
Wel benieuwd of we nu een divebomb van RIC op HUL gaan zien
"When you grow up your heart dies"
Als enige een dubbele pitstop doen bij een VSC, de wheelgun gaat kapot bij de eerste auto.TommyGun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
Word een letterlijke dubbelstack...
Is water nat?vhal schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:02:
[...]
Zouden Horner en Abiteboul naast elkaar zitten?
Ze zullen de enige vrouw in het gezelschap er wel tussen zetten.vhal schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:02:
[...]
Zouden Horner en Abiteboul naast elkaar zitten?
Dit jaar zou hij uitstappen en ze zelf gaan pakken en dan nog het liefst met een glas in zijn handen. Ik heb Kimi nog nooit zo relaxed gezien als nu bij Alfa Romeo/Sauber.
Testing, one, two ...
Jij hebt er ook weer veel vertrouwen in.TommyGun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ach.. Bij Ferrari kunnen ze er wel om lachen..Help!!!! schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:59:
^
Lol, is nog beetje komkommertijd in het topic zo te zien....
-
De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat het fake was, want; Kimi die schreeuwt?!
Mario-snor alert bij Vettel weer, dacht dat ik hem vorige week zonder snor zag. Conclusie, weer geen P1.Edd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:15:
[...]
Ach.. Bij Ferrari kunnen ze er wel om lachen..
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens horen zeggen schijnt dat de nogal omstreden snor van Vettel tenminste 30% van Ferrari’s downforce gebrek weet te compenseren t.a.v. de Mercedes en RBR. Wat mij betreft een ongekend goed doordachte loophole.loekf2 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:24:
[...]
Mario-snor alert bij Vettel weer, dacht dat ik hem vorige week zonder snor zag. Conclusie, weer geen P1.
Hij is er af, zijn vrouw had geklaagd, te veel inwash.Turbo-Puppy schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:50:
[...]
Volgens horen zeggen schijnt dat de nogal omstreden snor van Vettel tenminste 30% van Ferrari’s downforce gebrek weet te compenseren t.a.v. de Mercedes en RBR. Wat mij betreft een ongekend goed doordachte loophole.
een treffende spreuk
Het laatste wat je wil is natuurlijk een onvoorspelbare “kriebel” in je aero-zones. Ik begrijp die overweging wel.pro_6or schreef op donderdag 25 april 2019 @ 00:12:
[...]
Hij is er af, zijn vrouw had geklaagd, te veel inwash.
One of the sweetest circuits on the calendar 😉 Hands up if you’re ready for a slice of the action... 🇦🇿🙌 #AzerbaijanGP pic.twitter.com/c1jp9ECihG
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 24 april 2019
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
La subida al castillo es la zona más estrecha del circuito de Baku: 6,6m
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 april 2019
The climb to the castle is the narrowest part of the track: 6,6m@BakuCityCircuit pic.twitter.com/hcHNcMMn8L
En dan neemt RIC 2 keer hard en maar een keer medium mee. Dat valt mij het meeste op. Wat is die van plan?DaniëlWW2 schreef op maandag 22 april 2019 @ 21:29:
* DaniëlWW2 zet net de banden in de TS, kijkt ernaar en denkt: Ferrari FFS.
Het is Baku Ferrari. Op deze baan gebeuren er altijd wel rare dingen. Iedereen neemt hier zoveel softs mee om klaar te staan voor safety cars. Verder is slijtage hier normaal gesproken laag. Het zou dus makkelijk een een stop race moeten zijn. Je hebt dus geen 5 setjes medium nodig.
In Q1 gebruik je waarschijnlijk een setje, in Q2 twee, voor Q3 weer twee maar je krijgt er nog eentje extra. Dat zijn er dus al vier. Vervolgens verlies je zes setjes in de vrije trainingen die je moet inleveren. Ferrari kan dus vrijwel de gehele vrije trainingen eigenlijk niet op iets anders dan mediums rijden terwijl alle andere teams dat dus wel kunnen en hun auto's kunnen afstellen op banden met de meeste grip. Dat of ze moeten hopen door Q2 te komen op mediums.
alles kan off-topic
euhuhHe told us he likes our brand.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Theoretisch volgens mij nog steeds ruim voldoende voor twee auto's naast elkaar? Alleen wat moeilijk om racent en al met twee naast elkaar die knikjes langs het kasteel door te gaan.TrekDr0p schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:55:
[Twitter]
[Afbeelding]
Best wel bizar maar 6,6 meter
Twee naast elkaar kan theoretisch, in de praktijk raggen ze schuin door die kier heen en gaat het nooit passen.RobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
[...]
Theoretisch volgens mij nog steeds ruim voldoende voor twee auto's naast elkaar? Alleen wat moeilijk om racent en al met twee naast elkaar die knikjes langs het kasteel door te gaan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het enige wat ik mij afvraag is wie als eerste zijn vleugel dit jaar daar kapot gaat rijden.TrekDr0p schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:55:
[Twitter]
[Afbeelding]
Best wel bizar maar 6,6 meter
-
Die gaat de finish toch niet halen dus.Ankona schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:00:
[...]
En dan neemt RIC 2 keer hard en maar een keer medium mee. Dat valt mij het meeste op. Wat is die van plan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze zullen Abiteboul tussen Horner en wie zetten?sjaool schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:15:
[...]
Ze zullen de enige vrouw in het gezelschap er wel tussen zetten.
Een auto is zo'n 2 meter breed, ze kunnen dus met z'n drieën naast elkaar rijdenRobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
[...]
Theoretisch volgens mij nog steeds ruim voldoende voor twee auto's naast elkaar? Alleen wat moeilijk om racent en al met twee naast elkaar die knikjes langs het kasteel door te gaan.
Polletje maken?Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:11:
[...]
Het enige wat ik mij afvraag is wie als eerste zijn vleugel dit jaar daar kapot gaat rijden.
Ik gok op Grosjean..
Singha is zijn persoonlijke sponsor. Lijkt me niet meer dan logisch dat die meeverhuist. Net als Estrella Galicia 0,0 met Sainz overal naartoe verhuist. Die stonden op de STR, Renault en staan nu op de McLaren.Chiron schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
Kimi heeft er persoonlijk voor gezorgd dat biermerk Singha meeverhuisde naar Alfa
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2019 09:37 ]
Singa was behalve de persoonlijke sponsor ook sponsor van Ferrari. Het gaat om het tweede, Singa (of eigenlijk Boon Rawd Brewery) is nu naast persoonlijke sponsor van Kimi ook 'Official Partner' van Alfa Romeo Racing, en het is opmerkelijk dat dat komt na een mail van Kimi zelf aan een van de directeuren van de brouwerij.Bosmonster schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:35:
[...]
Singha is zijn persoonlijke sponsor. Lijkt me niet meer dan logisch dat die meeverhuist. Net als Estrella Galicia 0,0 met Sainz overal naartoe verhuist. Die stonden op de STR, Renault en staan nu op de McLaren.
Ik vraag me af of het verstandig is van dat bedrijf. Je wilt niet elke keer in het nieuws omdat je sporter enorm dronken is met de bijbehorende gevolgenChiron schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:51:
[...]
Singa was behalve de persoonlijke sponsor ook sponsor van Ferrari. Het gaat om het tweede, Singa (of eigenlijk Boon Rawd Brewery) is nu naast persoonlijke sponsor van Kimi ook 'Official Partner' van Alfa Romeo Racing, en het is opmerkelijk dat dat komt na een mail van Kimi zelf aan een van de directeuren van de brouwerij.
En dat het typisch Kimi is, een eigen biermerksponsor
Och, ik weet het niet. Mensen zijn tegenwoordig veel te "verstandig".Martinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:42:
[...]
Ik vraag me af of het verstandig is van dat bedrijf. Je wilt niet elke keer in het nieuws omdat je sporter enorm dronken is met de bijbehorende gevolgen
Both Alfa Romeo drivers will fit new control electronics (CE) for the #AzerbaijanGP. As Antonio Giovinazzi is already using the 3rd CE this season it results in a 10 place grid penalty. #AMuS #F1
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 25 april 2019
-
Sainz niet met de MGU-K? Mag er tweer gebruiken. Die in Australië is afgefikt, die in Bahrein heeft de finish wel gehaald, maar voor China wou Renault ze allemaal vervangen? Weet alleen niet meer zeker of dat bij Sainz idd gebeurd is.Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:53:
Ligt het aan mij? Of heeft GIO de primeur van de eerste Grid Penalty van 2019?
[Twitter]
Wat ik zo even snel terug zie in de documentatie is dat Sainz als enige geen nieuwe MGU-K heeft gehad. De rest van de Renault-aangedreven coureurs wel.RobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:17:
[...]
Sainz niet met de MGU-K? Mag er tweer gebruiken. Die in Australië is afgefikt, die in Bahrein heeft de finish wel gehaald, maar voor China wou Renault ze allemaal vervangen? Weet alleen niet meer zeker of dat bij Sainz idd gebeurd is.
Damaged Renault MGU-K that led to Hulkenbergs DNF at Shanghai has been repaired & can be used again at Baku. Grid penalty avoided!#AMuS #AzerbaijanGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 25 april 2019
[ Voor 13% gewijzigd door Edd op 25-04-2019 12:27 ]
-
Hij heeft net de 'traplooptest' gedaan en is nuchter bevondenMartinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:42:
[...]
Ik vraag me af of het verstandig is van dat bedrijf. Je wilt niet elke keer in het nieuws omdat je sporter enorm dronken is met de bijbehorende gevolgen
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2019 13:08 ]
[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 25-04-2019 13:33 ]
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:25:
Red Bull gaat (weer) voor de Always DRS Light oplossing zo te zien?
Edit: net zoals dat in 2017 en 2018 ook al het geval was zie ik nu.
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door ppbruins op 25-04-2019 14:39 ]
Volgens mij heeft iedere Renault-rijder de nieuwe MGU-K in China gekregen.Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:24:
[...]
Wat ik zo even snel terug zie in de documentatie is dat Sainz als enige geen nieuwe MGU-K heeft gehad. De rest van de Renault-aangedreven coureurs wel.
Maar het zal wel duidelijk worden als straks de lijst met gebruikte PU-elementen beschikbaar komt.
Over Grid Penalties en Renault gesproken...
[Twitter]
Ze doen er dus alles aan om ze te ontwijken. Hulk gaat dus uitvallen
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 25-04-2019 14:46 ]
Blijkbaar niet..NotSoSteady schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:
[...]
Volgens mij heeft iedere Renault-rijder de nieuwe MGU-K in China gekregen.
Pssst...Rockabilly_1991 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:
Volgens mij hier nog niet voorbij zien komen.
Giovinazzi heeft inderdaad gridstraffen te pakken.
https://nl.motorsport.com...-gp-azerbeidzjan/4375317/
[ Voor 30% gewijzigd door Edd op 25-04-2019 14:47 ]
-
Deze was al voorbij gekomen. De eerste gridstraf van 2019.Rockabilly_1991 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:
Volgens mij hier nog niet voorbij zien komen.
Giovinazzi heeft inderdaad gridstraffen te pakken.
https://nl.motorsport.com...-gp-azerbeidzjan/4375317/
Ik zie het, Sainz had de update in Bahrein al gekregen.Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:46:
[...]
Blijkbaar niet..
Het overzicht van gebruikte PU-elements is beschikbaar op de FIA-site.
Sainz heeft er maar 2 gebruikt en dus nog geen Grid Penalty gehad.
[...]
Pssst...
Edd in "[F1 2019] Race 4 GP van Azerbeidzjan"
Of het de update was, weet ik niet..NotSoSteady schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:49:
[...]
Ik zie het, Sainz had de update in Bahrein al gekregen.
-
Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:54:
[...]
Of het de update was, weet ik niet..
Maar een nieuwe was natuurlijk ook wel een must, nadat de vorige in Australië in de fik was gegaan
Abiteboul kon verder bevestigen dat er een extra MGU-K beschikbaar was in Bahrein, maar dat deze niet gebruikt werd. "De update volgt op wat er gebeurde met de wagen van Carlos in Melbourne. We hadden maar twee exemplaren ter beschikking in Bahrein, een voor hem na zijn DNF in de eerste race en eentje extra voor de twee teams. Uiteindelijk kozen we ervoor geen van allen te vervangen uit voorzorg, terwijl we dit weekend wel het onderdeel in alle wagens hebben overgezet naar de nieuwe specificatie."
¿Que?Holkers schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:10:
... zeker die Hollandse versies in Baku. ...
[ Voor 44% gewijzigd door DeKaerften op 25-04-2019 15:17 ]
[ Voor 17% gewijzigd door ppbruins op 25-04-2019 15:19 ]
Dan had het geen persconferentie maar een boxmatch geweest
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Zo plat als een pannekoek
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 39% gewijzigd door vliegnerd op 25-04-2019 15:48 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Haaks links into haaks links into haaks links into haaks rechts... net een Nederlands industrie terrein..
Stroll staat er weer goed op met z'n dikke kop iddppbruins schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:18:
Ik had de Hulk naast Kevin geplaatst
Gio zit er maar hopeloos bij en Stroll...
[Afbeelding]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
SupersinaasappelsapjesJSchut schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:47:
[...]
Stroll staat er weer goed op met z'n dikke kop idd
Mijn boefje is liev!
Hij heeft vast veel, chocolade, ijsjes van zijn pappa gekregenJSchut schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:47:
[...]
Stroll staat er weer goed op met z'n dikke kop idd
Jammer beeld stottert nog steeds als een dolle, wel gaaf om de safety car en medical car nu eens te horen met "piepende bandjes"Boinkie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:42:
Die high speed test van de Safety car op F1 TV Pro is wel vet om te zien. Jammer dat die zo hapert op het moment. Gloeiende remschijven op een AMG GT R zie je niet vaak
ppbruins schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:02:
[mbr] Mag ik jou ook vragen je voorgaande reactie aan te passen? Deze laatste keer voeg ik het nog samen, maar dat blijf ik niet doen.[/mbr]
"Ferrari rear wing looks huge compared to the skinny wings Mercedes, Red Bull & Renault are running"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[...]
Hij heeft net de 'traplooptest' gedaan en is nuchter bevonden
[Afbeelding]
Mja makkelijk scoren natuurlijk. Maar die auto is nog niet klaar voor de vrije trainingen lijkt me. Zo komt ie waarschijnlijk uit de vrachtwagen. De kans is aanwezig dat ze nog een nieuwe vleugel binnenkrijgen (of moeten monteren) of dat ze hem gewoon een stuk schuiner zetten. Er zitten tenslotte verschillende standen opkevlar01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:10:
[...]
[Afbeelding]
Williams houdt vast aan een aggressieve high downforce setup...
Given the sheer number of flights I take I can’t claim to be any sort of practicing eco warrior, but I’m getting very conscious of single use plastics. And while I’m sure we’re all very appreciative that food’s been put on for the media, this just seems utterly obscene. pic.twitter.com/dzKoacQro1
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 25 april 2019
[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 25-04-2019 18:15 ]
Wow dat is best wel een ernstige hoeveelheid plastic voor een paar croissantjes. Natuurlijk is F1 an sich best wel vervuilend (al dat materiaal de hele wereld over sjouwen kost best wat brandstof), ik vroeg me al af toen Liberty media het roer overnam of ze daar wat meer aan zouden gaan doen. Tot nu toe weinig van gezien
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Geinig zo die auto's naast elkaar "ready to be seen".
Voor zover ik het begreep gebeurd dit (bijna) elke race ter controle van het een of ander. Maar pin mij daar niet aan vast. Het levert in ieder geval leuke foto’s op.TrekDr0p schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:27:
[...]
Geinig zo die auto's naast elkaar "ready to be seen".
Vroeger was dat echt niet aan de orde..
De scruteneering gebeurd iedere race inderdaad.Jasphur schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:44:
[...]
Voor zover ik het begreep gebeurd dit (bijna) elke race ter controle van het een of ander. Maar pin mij daar niet aan vast. Het levert in ieder geval leuke foto’s op.
-
Ja idd wel beetje flauw... hoop dat ze nog wel met nieuwe onderdelen komen en aan kunnen haken ergens dit seizoen. Zou heel zonde zijn als ze moesten verdwijnen uit de sport.Martinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:35:
[...]
Mja makkelijk scoren natuurlijk. Maar die auto is nog niet klaar voor de vrije trainingen lijkt me. Zo komt ie waarschijnlijk uit de vrachtwagen. De kans is aanwezig dat ze nog een nieuwe vleugel binnenkrijgen (of moeten monteren) of dat ze hem gewoon een stuk schuiner zetten. Er zitten tenslotte verschillende standen op
Dat zou het in ieder geval weer een beetje spannend maken en zorgt ervoor, dat Mercedes vol aan de bak moet. Beetje stom om te zeggen dat ik er stiekem op hoop...Jasphur schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:08:
Een herhaling van de gebeurtenis in deze video tijdens de race, please.
Waiting on the world to change
Wat ik interessanter vind is hoe Kimi dit over de radio kon schreeuwen, het talk knopje voor de radio zit toch echt op het stuurDaMarcus schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:05:
[...]
De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat het fake was, want; Kimi die schreeuwt?!
Onder bepaalde omstandigheden staat de radio standaard op verzenden, zoals bij een crash óf hij heeft gebruikt gemaakt van de radioknop in de cockpit, die er volgens mij aanwezig is.FastFred schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:22:
[...]
Wat ik interessanter vind is hoe Kimi dit over de radio kon schreeuwen, het talk knopje voor de radio zit toch echt op het stuur
Hmmm. Misschien is het een hoax of conspiracyFastFred schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:22:
[...]
Wat ik interessanter vind is hoe Kimi dit over de radio kon schreeuwen, het talk knopje voor de radio zit toch echt op het stuur
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Op de step, op de steprobpol schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:23:
HAM doet de track walk waarschijnlijk op z'n step![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq