[F1 2019] Race 4 GP van Azerbeidzjan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste
Acties:
  • 98.748 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:47:
[...]

Tot nu toe doet de Honda het goed!
Wat problemen bij de STR´s, maar dat is in de vrije trainignen geweest. in de races nog niks geploft!
Klopt dat eens heeel gauw af.. |:(

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:47:
[...]

Tot nu toe doet de Honda het goed!
Wat problemen bij de STR´s, maar dat is in de vrije trainignen geweest. in de races nog niks geploft!

*klopt af op een mooi stuk hout*
Er is eigenlijk maar 1 motor kapot gegaan, die van Kvyat en dat was blijkbaar een productie fout waar ze zo te lezen al mee bezig waren aangezien dat een lastig iets was ofzo?
De motoren die er nu uit gaan blijven ook gewoon in de pool voor races (of vrije trainingen) die niet zoveel vermogen nodig hebben.
Honda’s investigation into Kvyat’s problem concluded that it was down to a “quality control issue”.

It said that is “one of the reasons” why it will fit what it's calling a ‘Spec 2’ engine to all four cars for Baku, the fourth race of the season.

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 24-04-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 13:25
Moving to a second set of components at race four effectively guarantees Verstappen and Gasly will need a fourth engine, at least, towards the end of the year.
Beetje voorbarig. Niet dat ik de illusie heb dat ze het met drie motoren gaan redden, maar een nieuwe motor in Baku betekend toch niet automatisch het gebruik van vier motoren dit seizoen lijkt me.

De motor van de eerste drie races kan/mag gewoon in de motorenpoule blijven volgens mij, evenals de Baku versie. Komen ze ook in Spanje met een nieuwe motor dan zitten er drie motoren in de poule en mag je de rest van het seizoen niet meer straffeloos wisselen.

Natuurlijk is dat wat er tussen de regels door staan, maar ik denk dat de reden van Honda anders is.

Ze komen nu met een nieuwe spec die geschikt is voor circuits als Baku en wellicht Monza/Montreal oid. De motor van de eerste drie races kunnen ze dan bijv. gewoon weer in Spanje gebruiken. Of, de motor die ze tot nu toe gebruikt hebben is al "op"

Anyway, ben benieuwd wat de nieuwe spec aan performance brengt :)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-06 18:04

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D453hUcXsAAVWLp.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D456-egWkAEOL4J.jpg:large

Er veranderd niks aan de DRS punten

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:13
basvn schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:34:
[Afbeelding]

Er veranderd niks aan de DRS punten
Heb bijna een minuut naar die 2 plaatjes zitten kijken om erachter te komen wat nou de verschillen zijn. Toen las ik de tekst die je eronder hebt gezet 8)7.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

alexbl69 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:04:
[...]

Heb bijna een minuut naar die 2 plaatjes zitten kijken om erachter te komen wat nou de verschillen zijn. Toen las ik de tekst die je eronder hebt gezet 8)7.
Zal het er voortaan boven zetten :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D46DTrvWsAA5ukK.jpg:large

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb er weer zin in! Op welke manier zal Ferrari het dit weekend gaan verkloten, altijd spannend!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TommyGun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
Ik heb er weer zin in! Op welke manier zal Ferrari het dit weekend gaan verkloten, altijd spannend!
Double stack die mis gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Bocht 1 direct na de start.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:23

Player1S

Probably out in the dark

hansvk schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:46:
[...]

Bocht 1 direct na de start.
Laten ze dan deze keer Hamilton mee nemen ipv Verstappen (I know, was andere baan maar toch)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-06 22:55
Player1S schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:54:
[...]

Laten ze dan deze keer Hamilton mee nemen ipv Verstappen (I know, was andere baan maar toch)
Wel benieuwd of we nu een divebomb van RIC op HUL gaan zien :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Bastie-88 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:57:
[...]

Wel benieuwd of we nu een divebomb van RIC op HUL gaan zien :P
Hij heeft vorige race al geoefend. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Als enige een dubbele pitstop doen bij een VSC, de wheelgun gaat kapot bij de eerste auto.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 09:09
Word een letterlijke dubbelstack... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:42

vhal

ಠ_ಠ

Zouden Horner en Abiteboul naast elkaar zitten? :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
vhal schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:02:
[...]

Is water nat? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:02:
[...]

Ze zullen de enige vrouw in het gezelschap er wel tussen zetten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-06 13:55
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D45leYiWsAEuSv4.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-06 14:28

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dit jaar zou hij uitstappen en ze zelf gaan pakken en dan nog het liefst met een glas in zijn handen. Ik heb Kimi nog nooit zo relaxed gezien als nu bij Alfa Romeo/Sauber.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AMuS en Aserbaidschan

...
Favoriten:
Die Favoriten-Frage ist derzeit nicht so leicht zu beantworten. Alles hängt davon ab, in welcher Form sich Ferrari präsentiert. Auf der Geraden hat der SF90 einen Speed-Vorteil. Doch gerade in langsamen Kurven war Mercedes in Shanghai deutlich überlegen. Wir sind gespannt, ob sich dieses bekannte Bild auch mit den Medium-Downforce-Setups wiederholt. Wir erwarten, dass Ferrari zumindest näher dran sein sollte. Red Bull hat zuletzt einen klaren Aufwärtstrend gezeigt. Wenn alles normal läuft, sollte Max Verstappen aber nicht in den Kampf Silber gegen Rot eingreifen können. Der Power-Nachteil auf der langen Geraden wiegt einfach zu schwer.

Favorites:
The favorite question is currently not so easy to answer. Everything depends on how Ferrari presents itself. On the straights, the SF90 has a speed advantage. But especially in slow corners Mercedes was clearly superior in Shanghai. We are curious if this familiar picture repeats itself with the medium downforce setups. We expect Ferrari to be at least closer. Red Bull has recently shown a clear uptrend. If everything goes well, Max Verstappen should not be able to intervene in the silver versus red fight. The power disadvantage on the long straight weighs just too heavy.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jij hebt er ook weer veel vertrouwen in. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-06 22:36
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UIqFVzy.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Lol, is nog beetje komkommertijd in het topic zo te zien.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Edd

Help!!!! schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:59:
^
Lol, is nog beetje komkommertijd in het topic zo te zien.... :P
Ach.. Bij Ferrari kunnen ze er wel om lachen.. :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4625CLWAAAbbnC.jpg:large

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 12:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat het fake was, want; Kimi die schreeuwt?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 19:09
Edd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:15:
[...]

Ach.. Bij Ferrari kunnen ze er wel om lachen.. :+
[Afbeelding]
Mario-snor alert bij Vettel weer, dacht dat ik hem vorige week zonder snor zag. Conclusie, weer geen P1.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

loekf2 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:24:
[...]

Mario-snor alert bij Vettel weer, dacht dat ik hem vorige week zonder snor zag. Conclusie, weer geen P1.
Volgens horen zeggen schijnt dat de nogal omstreden snor van Vettel tenminste 30% van Ferrari’s downforce gebrek weet te compenseren t.a.v. de Mercedes en RBR. Wat mij betreft een ongekend goed doordachte loophole. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Turbo-Puppy schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:50:
[...]

Volgens horen zeggen schijnt dat de nogal omstreden snor van Vettel tenminste 30% van Ferrari’s downforce gebrek weet te compenseren t.a.v. de Mercedes en RBR. Wat mij betreft een ongekend goed doordachte loophole. :Y
Hij is er af, zijn vrouw had geklaagd, te veel inwash. :/

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

pro_6or schreef op donderdag 25 april 2019 @ 00:12:
[...]

Hij is er af, zijn vrouw had geklaagd, te veel inwash. :/
Het laatste wat je wil is natuurlijk een onvoorspelbare “kriebel” in je aero-zones. Ik begrijp die overweging wel. :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06 08:07
Dus dat is een taart?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D47THHcW0AIfWhO?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 14:24

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fKZJ52zsOxJ1Kc0katquSE0s/full.jpg

Best wel bizar maar 6,6 meter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DaniëlWW2 schreef op maandag 22 april 2019 @ 21:29:
* DaniëlWW2 zet net de banden in de TS, kijkt ernaar en denkt: Ferrari FFS. :F
Het is Baku Ferrari. Op deze baan gebeuren er altijd wel rare dingen. Iedereen neemt hier zoveel softs mee om klaar te staan voor safety cars. Verder is slijtage hier normaal gesproken laag. Het zou dus makkelijk een een stop race moeten zijn. Je hebt dus geen 5 setjes medium nodig. |:(

In Q1 gebruik je waarschijnlijk een setje, in Q2 twee, voor Q3 weer twee maar je krijgt er nog eentje extra. Dat zijn er dus al vier. Vervolgens verlies je zes setjes in de vrije trainingen die je moet inleveren. Ferrari kan dus vrijwel de gehele vrije trainingen eigenlijk niet op iets anders dan mediums rijden terwijl alle andere teams dat dus wel kunnen en hun auto's kunnen afstellen op banden met de meeste grip. Dat of ze moeten hopen door Q2 te komen op mediums.
En dan neemt RIC 2 keer hard en maar een keer medium mee. Dat valt mij het meeste op. Wat is die van plan?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 20-06 12:00

Chiron

Moderator Discord
Kimi heeft er persoonlijk voor gezorgd dat biermerk Singha meeverhuisde naar Alfa
He told us he likes our brand.
euhuh :P

https://www.thisisf1.com/...er-sponsor-to-alfa-romeo/

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:48
Theoretisch volgens mij nog steeds ruim voldoende voor twee auto's naast elkaar? Alleen wat moeilijk om racent en al met twee naast elkaar die knikjes langs het kasteel door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
RobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
[...]

Theoretisch volgens mij nog steeds ruim voldoende voor twee auto's naast elkaar? Alleen wat moeilijk om racent en al met twee naast elkaar die knikjes langs het kasteel door te gaan.
Twee naast elkaar kan theoretisch, in de praktijk raggen ze schuin door die kier heen en gaat het nooit passen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Het enige wat ik mij afvraag is wie als eerste zijn vleugel dit jaar daar kapot gaat rijden.
Ik gok op Grosjean..

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ankona schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:00:
[...]

En dan neemt RIC 2 keer hard en maar een keer medium mee. Dat valt mij het meeste op. Wat is die van plan?
Die gaat de finish toch niet halen dus. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 12:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

sjaool schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:15:
[...]

Ze zullen de enige vrouw in het gezelschap er wel tussen zetten.
Ze zullen Abiteboul tussen Horner en wie zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 10:27
RobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
[...]

Een auto is zo'n 2 meter breed, ze kunnen dus met z'n drieën naast elkaar rijden :+ Met z'n tweeën gaat ook niet lukken, omdat de bocht hiervoor een enorme knik heeft (waardoor ze veelal met hun achterkant tegen wat je op de foto bij de rechter emoji ziet aankomen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:11:
[...]

Het enige wat ik mij afvraag is wie als eerste zijn vleugel dit jaar daar kapot gaat rijden.
Ik gok op Grosjean..
Polletje maken? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 19:21

Bosmonster

*zucht*

Chiron schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:01:
Kimi heeft er persoonlijk voor gezorgd dat biermerk Singha meeverhuisde naar Alfa
Singha is zijn persoonlijke sponsor. Lijkt me niet meer dan logisch dat die meeverhuist. Net als Estrella Galicia 0,0 met Sainz overal naartoe verhuist. Die stonden op de STR, Renault en staan nu op de McLaren.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Bosmonster schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:35:
[...]

Singha is zijn persoonlijke sponsor. Lijkt me niet meer dan logisch dat die meeverhuist. Net als Estrella Galicia 0,0 met Sainz overal naartoe verhuist. Die stonden op de STR, Renault en staan nu op de McLaren.
Singa was behalve de persoonlijke sponsor ook sponsor van Ferrari. Het gaat om het tweede, Singa (of eigenlijk Boon Rawd Brewery) is nu naast persoonlijke sponsor van Kimi ook 'Official Partner' van Alfa Romeo Racing, en het is opmerkelijk dat dat komt na een mail van Kimi zelf aan een van de directeuren van de brouwerij.

En dat het typisch Kimi is, een eigen biermerksponsor 8)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ppbruins
Leclerc krijgt alvast instructies waar hij Vettel komende zondag er voorbij moet laten gaan.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4-9Ir6W4AAveay.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
Geen wonder dat er geen verbetering is bij Renault :P

https://twitter.com/RenaultF1Team/status/1120960637813833728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

Chiron schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:51:
[...]

Singa was behalve de persoonlijke sponsor ook sponsor van Ferrari. Het gaat om het tweede, Singa (of eigenlijk Boon Rawd Brewery) is nu naast persoonlijke sponsor van Kimi ook 'Official Partner' van Alfa Romeo Racing, en het is opmerkelijk dat dat komt na een mail van Kimi zelf aan een van de directeuren van de brouwerij.

En dat het typisch Kimi is, een eigen biermerksponsor 8)
Ik vraag me af of het verstandig is van dat bedrijf. Je wilt niet elke keer in het nieuws omdat je sporter enorm dronken is met de bijbehorende gevolgen

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:42:
[...]
Ik vraag me af of het verstandig is van dat bedrijf. Je wilt niet elke keer in het nieuws omdat je sporter enorm dronken is met de bijbehorende gevolgen
Och, ik weet het niet. Mensen zijn tegenwoordig veel te "verstandig". ;)

/s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
:o

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_M9a5XoAUxw_U.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ligt het aan mij? Of heeft GIO de primeur van de eerste Grid Penalty van 2019?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:48
Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:53:
Ligt het aan mij? Of heeft GIO de primeur van de eerste Grid Penalty van 2019?
[Twitter]
Sainz niet met de MGU-K? Mag er tweer gebruiken. Die in Australië is afgefikt, die in Bahrein heeft de finish wel gehaald, maar voor China wou Renault ze allemaal vervangen? Weet alleen niet meer zeker of dat bij Sainz idd gebeurd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd

Edd

RobertMe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:17:
[...]

Sainz niet met de MGU-K? Mag er tweer gebruiken. Die in Australië is afgefikt, die in Bahrein heeft de finish wel gehaald, maar voor China wou Renault ze allemaal vervangen? Weet alleen niet meer zeker of dat bij Sainz idd gebeurd is.
Wat ik zo even snel terug zie in de documentatie is dat Sainz als enige geen nieuwe MGU-K heeft gehad. De rest van de Renault-aangedreven coureurs wel.
Maar het zal wel duidelijk worden als straks de lijst met gebruikte PU-elementen beschikbaar komt.

Over Grid Penalties en Renault gesproken...

Ze doen er dus alles aan om ze te ontwijken. Hulk gaat dus uitvallen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Edd op 25-04-2019 12:27 ]

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppbruins
Mag ik jou ook vragen je voorgaande reactie aan te passen? Deze laatste keer voeg ik het nog samen, maar dat blijf ik niet doen. ;)

"Ferrari rear wing looks huge compared to the skinny wings Mercedes, Red Bull & Renault are running"

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_cSIHXkAARCZi.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_cS4yX4AAjGpD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_cTpfXsAEP8__.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_cUXzW4AAsXaL.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_ljEnW4AAZ86Q.jpg
Martinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:42:
[...]
Hij heeft net de 'traplooptest' gedaan en is nuchter bevonden :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_moBDW0AAEx8z.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2019 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Red Bull gaat (weer) voor de Always DRS Light oplossing zo te zien?

Edit: net zoals dat in 2017 en 2018 ook al het geval was zie ik nu.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_cUXzW4AAsXaL.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 25-04-2019 13:33 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
hardware-lover schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:25:
Red Bull gaat (weer) voor de Always DRS Light oplossing zo te zien?

Edit: net zoals dat in 2017 en 2018 ook al het geval was zie ik nu.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_0NiyWkAEzxP_.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_0DZrWkAE5eUe.jpg

Nog meer wijzigingen aan de Ferrari.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_6pMyU8AAuBv8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ppbruins op 25-04-2019 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 20-06 15:24
Achtervleugel van de Bulls zien er wel heel erg underdeveloped uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:08
Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:24:
[...]

Wat ik zo even snel terug zie in de documentatie is dat Sainz als enige geen nieuwe MGU-K heeft gehad. De rest van de Renault-aangedreven coureurs wel.
Maar het zal wel duidelijk worden als straks de lijst met gebruikte PU-elementen beschikbaar komt.

Over Grid Penalties en Renault gesproken...
[Twitter]

Ze doen er dus alles aan om ze te ontwijken. Hulk gaat dus uitvallen :+
Volgens mij heeft iedere Renault-rijder de nieuwe MGU-K in China gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4_5HymWsAEz3iU.jpg:large

https://twitter.com/Alber...21388780181753856/photo/1

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 25-04-2019 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 08:58
Volgens mij hier nog niet voorbij zien komen.
Giovinazzi heeft inderdaad gridstraffen te pakken.

https://nl.motorsport.com...-gp-azerbeidzjan/4375317/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

NotSoSteady schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:
[...]

Volgens mij heeft iedere Renault-rijder de nieuwe MGU-K in China gekregen.
Blijkbaar niet..
Het overzicht van gebruikte PU-elements is beschikbaar op de FIA-site.
Sainz heeft er maar 2 gebruikt en dus nog geen Grid Penalty gehad.

Rockabilly_1991 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:

Pssst...
Edd in "[F1 2019] Race 4 GP van Azerbeidzjan" ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Edd op 25-04-2019 14:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Rockabilly_1991 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:

Deze was al voorbij gekomen. De eerste gridstraf van 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:46:
[...]

Blijkbaar niet..
Het overzicht van gebruikte PU-elements is beschikbaar op de FIA-site.
Sainz heeft er maar 2 gebruikt en dus nog geen Grid Penalty gehad.

[...]

Pssst...
Edd in "[F1 2019] Race 4 GP van Azerbeidzjan" ;)
Ik zie het, Sainz had de update in Bahrein al gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

NotSoSteady schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:49:
[...]

Ik zie het, Sainz had de update in Bahrein al gekregen.
Of het de update was, weet ik niet..
Maar een nieuwe was natuurlijk ook wel een must, nadat de vorige in Australië in de fik was gegaan :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Edd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:54:
[...]

Of het de update was, weet ik niet..
Maar een nieuwe was natuurlijk ook wel een must, nadat de vorige in Australië in de fik was gegaan :+
Abiteboul kon verder bevestigen dat er een extra MGU-K beschikbaar was in Bahrein, maar dat deze niet gebruikt werd. "De update volgt op wat er gebeurde met de wagen van Carlos in Melbourne. We hadden maar twee exemplaren ter beschikking in Bahrein, een voor hem na zijn DNF in de eerste race en eentje extra voor de twee teams. Uiteindelijk kozen we ervoor geen van allen te vervangen uit voorzorg, terwijl we dit weekend wel het onderdeel in alle wagens hebben overgezet naar de nieuwe specificatie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:46
Enkele t-wing op de Merc ipv 2 in China. Ziet er ook hier naar uit dat de Ferrari heel hard loopt (rijdt) maar totaal kansloos is in bochten, zeker die Hollandse versies in Baku. Die gaan in de kwalificatie nog wel meekomen maar in de race terugvallen. Kwalificatie mag de DRS open, in de race niet (minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Holkers schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:10:
... zeker die Hollandse versies in Baku. ...
¿Que?

[ Voor 44% gewijzigd door DeKaerften op 25-04-2019 15:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppbruins
Ik had de Hulk naast Kevin geplaatst :)

Gio zit er maar hopeloos bij en Stroll...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5ACVyhW0AAtn4x.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ppbruins op 25-04-2019 15:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 22:04

Soggney

Zeekomkommer

ppbruins schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:18:
Dan had het geen persconferentie maar een boxmatch geweest

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zo plat als een pannekoek ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44
Die high speed test van de Safety car op F1 TV Pro is wel vet om te zien. Jammer dat die zo hapert op het moment. Gloeiende remschijven op een AMG GT R zie je niet vaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:12

vliegnerd

Nintendo fan.

F1TV "High speed track test". Is dat vaker??? Nooit van gehoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dfbalEzGYyv4V0YCTphFSwAT/thumb.png

Beeld stottert als een malle. Wel lachen dat ze de sectortijden van de medical car afzetten tegen de safety car

EDIT2: Die F1TV harries moeten echt hun zooi voor elkaar gaan krijgen. Op de "data/tracker/pitlane" kanalen draait de GP van Bahrein. 8)7 8)7 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door vliegnerd op 25-04-2019 15:48 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:34

iichel

Gazoooo

Ja dat doen ze voor iedere GP op donderdag.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:46
Haaks links into haaks links into haaks links into haaks rechts... net een Nederlands industrie terrein..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 05:58

JSchut

.....

ppbruins schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:18:

Gio zit er maar hopeloos bij en Stroll...

[Afbeelding]
Stroll staat er weer goed op met z'n dikke kop idd :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55

JB

Cédric roelt!

JSchut schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:47:
[...]

Supersinaasappelsapjes :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
JSchut schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:47:
[...]

Hij heeft vast veel, chocolade, ijsjes van zijn pappa gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 19:11
Boinkie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:42:
Die high speed test van de Safety car op F1 TV Pro is wel vet om te zien. Jammer dat die zo hapert op het moment. Gloeiende remschijven op een AMG GT R zie je niet vaak :D
Jammer beeld stottert nog steeds als een dolle, wel gaaf om de safety car en medical car nu eens te horen met "piepende bandjes" >:) zonder de F1 motoren er doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

ppbruins schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:02:
[mbr] Mag ik jou ook vragen je voorgaande reactie aan te passen? Deze laatste keer voeg ik het nog samen, maar dat blijf ik niet doen. ;) [/mbr]

"Ferrari rear wing looks huge compared to the skinny wings Mercedes, Red Bull & Renault are running"

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]

Hij heeft net de 'traplooptest' gedaan en is nuchter bevonden :P

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/y49z53bgteu21.jpg

Williams houdt vast aan een aggressieve high downforce setup...

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Bij Ferrari doen ze de regendans en inmiddels is er bevestiging van regendruppels.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5AV7vwWsAAZn1J.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

kevlar01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:10:
[...]

[Afbeelding]

Williams houdt vast aan een aggressieve high downforce setup...

:+
Mja makkelijk scoren natuurlijk. Maar die auto is nog niet klaar voor de vrije trainingen lijkt me. Zo komt ie waarschijnlijk uit de vrachtwagen. De kans is aanwezig dat ze nog een nieuwe vleugel binnenkrijgen (of moeten monteren) of dat ze hem gewoon een stuk schuiner zetten. Er zitten tenslotte verschillende standen op

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5ATSX7WwAIngOY?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5ArBbTX4AIcGR9?format=jpg&name=medium

[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 25-04-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 19:03
Wow dat is best wel een ernstige hoeveelheid plastic voor een paar croissantjes. Natuurlijk is F1 an sich best wel vervuilend (al dat materiaal de hele wereld over sjouwen kost best wat brandstof), ik vroeg me al af toen Liberty media het roer overnam of ze daar wat meer aan zouden gaan doen. Tot nu toe weinig van gezien :+

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5Anc8rWAAET4Xk?format=jpg&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5AncVJW0AYDgiV?format=jpg&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5AnbbJWsAE8CVS?format=jpg&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D5Ana3qWwAAuA9y?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 14:24

TrekDr0p

QR niet scannen

Geinig zo die auto's naast elkaar "ready to be seen".
Vroeger was dat echt niet aan de orde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TrekDr0p schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:27:
[...]

Geinig zo die auto's naast elkaar "ready to be seen".
Vroeger was dat echt niet aan de orde..
Voor zover ik het begreep gebeurd dit (bijna) elke race ter controle van het een of ander. Maar pin mij daar niet aan vast. Het levert in ieder geval leuke foto’s op. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Jasphur schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:44:
[...]

Voor zover ik het begreep gebeurd dit (bijna) elke race ter controle van het een of ander. Maar pin mij daar niet aan vast. Het levert in ieder geval leuke foto’s op. :)
De scruteneering gebeurd iedere race inderdaad.
Dit deed men, volgens mij, vroeger ook al en stonden de auto's ook bij elkaar, maar had je geen Twitter, Instagram e.d. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Martinspire schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:35:
[...]

Mja makkelijk scoren natuurlijk. Maar die auto is nog niet klaar voor de vrije trainingen lijkt me. Zo komt ie waarschijnlijk uit de vrachtwagen. De kans is aanwezig dat ze nog een nieuwe vleugel binnenkrijgen (of moeten monteren) of dat ze hem gewoon een stuk schuiner zetten. Er zitten tenslotte verschillende standen op
Ja idd wel beetje flauw... hoop dat ze nog wel met nieuwe onderdelen komen en aan kunnen haken ergens dit seizoen. Zou heel zonde zijn als ze moesten verdwijnen uit de sport.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Een herhaling van de gebeurtenis in deze video tijdens de race, please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 12:12

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:08:
Een herhaling van de gebeurtenis in deze video tijdens de race, please.
Dat zou het in ieder geval weer een beetje spannend maken en zorgt ervoor, dat Mercedes vol aan de bak moet. Beetje stom om te zeggen dat ik er stiekem op hoop... :?

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21-06 19:22
DaMarcus schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:05:
[...]

De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat het fake was, want; Kimi die schreeuwt?! 8)7
Wat ik interessanter vind is hoe Kimi dit over de radio kon schreeuwen, het talk knopje voor de radio zit toch echt op het stuur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
FastFred schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:22:
[...]

Wat ik interessanter vind is hoe Kimi dit over de radio kon schreeuwen, het talk knopje voor de radio zit toch echt op het stuur :+
Onder bepaalde omstandigheden staat de radio standaard op verzenden, zoals bij een crash óf hij heeft gebruikt gemaakt van de radioknop in de cockpit, die er volgens mij aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FastFred schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:22:
[...]
Hmmm. Misschien is het een hoax of conspiracy :+
Cuz Kimi does not get upset.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:07

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zie elk race weekend best wat foto’s van coureurs die een track walk doen, maar foto’s van Hamilton die een track walk doet kom ik niet tegen. Kijk ik verkeerd of loopt Hamilton geen rondje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
HAM doet inderdaad niet aan track walks. Pas bij FP1 maakt hij 'kennis' met de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55
HAM doet de track walk waarschijnlijk op z'n step :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DowE_2WXoAAcIk3.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

dr.lowtune

Deugt niet

robpol schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:23:
HAM doet de track walk waarschijnlijk op z'n step :+

[Afbeelding]
"Op de step, op de step
Ik ben zo blij dat ik hem heb"

GP van Purmerend 100% confirmed.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.